خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

ویرایش فرم انتخاب رشته- محل از تاریخ 30/3/92 لغایت 31/3/92

 

http://s1.picofile.com/file/7499585806/besm230.jpg

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

 

مراتب ذیل جهت اطلاع کلیه داوطلبین مجاز به انتخاب رشته محل دوره چهلم آزمون پذیرش دستیار تخصصی رسانیده می شود

1- براساس آخرین مصوبات شورای گسترش دانشگاههای علوم پزشکی کشور، رشته تخصصی ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد با ظرفیت 3 نفر در سالجاری مطابق مقررات دستیار می پذیرد.

2- از تاریخ 30/3/92 لغایت 31/3/92 کلیه افراد واجد شرایط انتخاب رشته- محل که در مواعید مقرر نسبت به انتخاب رشته – محل اقدام نموده اند مجاز به ویرایش فرم انتخاب رشته- محل مربوطه خواهند بود.

دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی 

 

 

 

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ 
مهلت انتخاب رشته دستیاری امشب پایان می یابد
مهلت انتخاب رشته چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی برای 7 هزار و 723 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند امشب چهارشنبه 29 خردادماه پایان می یابد.................. 
===========================. 

نگاهی به گزینه‌های محتمل برای تصدی کرسی وزارت بهداشت/
سیزدهمین سکاندار نظام سلامت کشور چه کسی خواهد بود؟

یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۵
 وزارت بهداشت به عنوان یکی از تخصصی‌ترین وزارتخانه‌ها که سلامت جمعیت 75 میلیونی کشور به نوعی با فعالیت‌ها وتصمیمات آن گره خورده است، همواره در طول ادوار انتخاباتی به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات مردمی مورد توجه نامزدهای انتخاباتی بوده است و اکنون با مشخص شدن تکلیف
......................... 

=========================

  

وزیر بهداشت مطرح کرد:
انتقاد از وضعیت بیمارستان های آموزشی/ دستیاران آموزشی انگیزه ندارند
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه وضعیت و کیفیت درمان در بیمارستان‌های آموزشی اصلا مناسب نیست، گفت: آموزش در حوزه پرستاری، انترنی و رزیدنتی با مشکل مواجه است و آموزش دهنده.............. 
================================

 

اعتراض جامعه رادیولوژی به بخشنامه وزارت بهداشت
وزارت بهداشت و درمان با صدور بخشنامه ای مجوز انجام سونوگرافی و گزارش رادیولوژی را توسط پزشکان عمومی و متخصصین غیر رادیولوژی صادر نموده است.................

 

================= 

وزیر بهداشت: وضعیت اینترن‌ها و رزیدنت‌ها در بیمارستان‌های آموزشی شرم‌آور است

وزیر بهداشت با انتقاد از اینکه گاهی آموزش مساله‌ای جدا از درمان تلقی می‌شود یا اصلا در نظر گرفته نمی‌شود، گفت: وضعیت اینترن‌ها و رزیدنت‌ها در بیمارستان‌های آموزشی واقعا شرم‌آور است..................

 

 

 

ادامه مطلب ...

ویرایش فرم انتخاب رشته- محل از تاریخ 30/3/92 لغایت 31/3/92

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد    

======================  
اطلاعیه شماره 11- در خصوص مهلت ویرایش انتخاب رشته محل و ظرفیت رشته محل ارتوپدی دانشگاه یزد
مراتب ذیل جهت اطلاع کلیه داوطلبین مجاز به انتخاب رشته محل دوره چهلم آزمون پذیرش دستیار تخصصی رسانیده می شود

1- براساس آخرین مصوبات شورای گسترش دانشگاههای علوم پزشکی کشور، رشته تخصصی ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد با ظرفیت 3 نفر در سالجاری مطابق مقررات دستیار می پذیرد.

2- از تاریخ 30/3/92 لغایت 31/3/92 کلیه افراد واجد شرایط انتخاب رشته- محل که در مواعید مقرر نسبت به انتخاب رشته – محل اقدام نموده  اند مجاز به ویرایش فرم انتخاب رشته- محل مربوطه خواهند بود.

 

دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی

============================

آغاز انتخاب رشته داوطلبان آزمون دستیاری از فردا

آغاز انتخاب رشته داوطلبان آزمون دستیاری از فردا

داوطلبان چهلمین آزمون دستیاری تخصصی می‌توانند از فردا (25خرداد) برای انتخاب رشته خود در 100رشته-محل اقدام کنند و 4روز فرصت دارند.

 
 داوطلبان باید در تکمیل فرم انتخاب رشته – محل، دقت کافی داشته باشند چون پس از ارسال اطلاعات امکان تغییر یا تبدیل، ویرایش و ابطال فرم وجود ندارد. 

 

============================= 

اطلاعیه شماره 9 در خصوص انتخاب رشته محل چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی
بدینوسیله به اطلاع کلیه واجدین شرایط انتخاب رشته محل دوره چهلم می رساند قبل از زمان شروع به انتخاب رشته-محل با توجه به اینکه ممکن است رشته-محل های دارای مجوز آموزشی اضافه و یا گاهاً حذف گردند، جدول نهایی اعلام رشته ها و ظرفیت دانشگاهها را مطالعه نمایید

توجه:بنا بر مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی چنانچه هر یک از داوطلبان در مرحله اصلی و مرحله اول جایگزین در یکی از رشته های تخصصی پذیرفته شوند ولی مبادرت به ثبت نام ننمایند و یا پس از ثبت نام به هر نحو انصراف حاصل نمایند مجاز به شرکت در آزمون دوره بعد نخواهند بود.لذا در انتخاب رشته محل نهایت دقت را مبذول نمایید. 


دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی

 ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ 

بر اساس مصوبات وزارت بهداشت/
نحوه پذیرش دستیار طب سالمندان تغییر کرد/ اصلاح روند پذیرش دستیار فوق تخصصی
نحوه پذیرش دستیار رشته تخصصی طب سالمندان، تسهیل و تسریع در روند .........................

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

  

 رتبه های آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد در سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی

 انتخاب رشته - محل

.

مشاهده و چاپ رشته-محل های ثبت شده 

 

 ۰۰۰۰۰۰۰۰

ادامه مطلب ...

در خصوص نتایج و انتخاب رشته – محل چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی

http://s1.picofile.com/file/7499585806/besm230.jpg

 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ 

 

 

 

 اطلاعیه شماره 7 در خصوص نتایج و انتخاب رشته – محل چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی
با استعانت از پروردگار متعال و ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال امام (ره) و قیام خونین 15 خرداد با پاسداری از آرمانهای والای بنیانگذار انقلاب و خون پاک شهیدان و تحت لوای فرامین مقام عظمای ولایت ، ضمن اعلام نتایج اولیه آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی دوره چهلم، بدینوسیله به اطلاع واجدین شرایط انتخاب رشته – محل آزمون مذکور رسانیده می شود این گروه از افراد می بایست با استفاده از راهنمای انتخاب رشته – محل دوره مربوطه (که در تاریخ 20/3/1392) اعلام می گردد و با در نظر گرفتن مندرجات کارنامه اولیه و راهنمای ثبت­نام جهت شرکت در آزمون و با رعایت کلیه مقررات مرتبط با سهمیه تائید شده از مورخ 25/3/1392 لغایت 29/3/1392 نسبت به تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته – محل اقدام نمایند.

توجه 1: در تکمیل فرم انتخاب رشته – محل دقت کافی مبذول فرمائید زیرا پس از ارسال اطلاعات امکان تغییر یا تبدیل و ویرایش و ابطال فرم وجود ندارد.

توجه 2: مهلت اعلام شده قابل تمدید نبوده و عدم تکمیل فرم انتخاب رشته – محل به منزله انصراف از شرکت در مراحل پذیرش دستیار تخصصی این دوره می باشد. 

  ==================

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی :
نتایج اولیه آزمون دستیاری اعلام شد/ 7723 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند

 رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتایج اولیه چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی خبر داد.
غلامرضا حسن‌زاده  با اشاره به اعلام نتایج اولیه چهلمین دوره آزمون دستیاری از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی
www.sanjeshp.ir، گفت: انتخاب رشته محل آزمون دستیاری از 25 تا 29 خرداد ماه انجام می‌شود.

وی با اشاره به امکان انتخاب 100 رشته محل از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، اظهارکرد: داوطلبان از 20 خرداد ماه می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ظرفیت‌های رشته‌های مختلف در این آزمون را مشاهده کنند.
حسن‌زاده همچنین درباره تعداد مجازین به انتخاب رشته محل به صورت چند برابر ظرفیت، تصریح کرد: حدود 7723 نفر از داوطلبان پس از اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته خواهند شد.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اعلام نفر اول این دوره از آزمون، گفت: دکتر فرانک رفیعی از حوزه امتحانی شیراز با کسب نمره 493 رتبه اول را در این آزمون کسب کرده است.
به گزاش ایسنا، چهلمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی پنجم اردیبهشت ماه با رقابت 15 هزار و 500 نفر داوطلب در 19 حوزه و 18 شهر برگزار شد.
  

====================== 

 

آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه پرشکی اعلام شد 
زمان و شرایط ثبت نام آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه که در 13 تیرماه سال 92 برگزار می شود، اعلام شد. 

به گزارش خبرنگار مهر، کلیه دستیاران واجد شرایط شرکت در‌ آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه می توانند از طریق سامانه دانشگاه های علوم پزشکی مجری برگزاری آزمون ارتقاء در روزهای 13 تا 17 خرداد ماه اقدام به ثبت نام کنند.

دستیاران مهمان که قصد شرکت در آزمون ارتقاء را دارند باید از دانشگاه مبدأ جهت ثبت نام در سامانه استفاده کنند. دستیاران واجد شرایط شرکت در آزمون گواهینامه تخصصی و دستیارانی که در 2 ارتقاء همزمان منتهی به گواهینامه شرکت می کنند باید به همین شیوه اقدام کنند.

آزمون ارتقای دستیاری 13 تیرماه 92 در دانشگاه های علوم پزشکی مجری آزمون ارتقای دستیاری و گواهینامه پزشکی برگزار خواهد شد. 

==================== 

 

  

در صورت تمایل نمره و رتبه و رشته شهرهای الویتی خود را در بخش نظرات اعلام کنید 

 http://dastyar2.sanjeshp.ir/40 

 چهلمین دوره آزمون  پذیرش دستیار تخصصی 

مشاهده کارنامه اولیه

 ============================== 

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با فارس خبر داد
تغییر برخی سؤالات آزمون دستیاری بعد از اعتراض داوطلبان/ آغاز انتخاب رشته؛ ۲۵ خرداد

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از انتشار کلید نهایی آزمون دستیاری تخصصی پزشکی از فردا بر روی سایت سنجش آموزش پزشکی خبر داد و زمان انتخاب رشته پذیرفته‌شدگان اولیه را اعلام کرد.

 

غلامرضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس گفت: داوطلبان می‌توانند پاسخنامه خود را با پاسخنامه اصلی که کلید سوالات است و در سایت قرار می‌گیرد مطابقت دهند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت افزود: این داوطلبان می‌توانند از 25 تا 29 خرداد به انتخاب رشته محل خود تا 100 رشته-محل است اقدام کنند.

حسن‌زاده گفت: همچنین فردا 20 خرداد اطلاعیه‌ای از سوی دبیرخانه تخصصی منتشر می‌شود تا چگونگی انتخاب رشته و ظرفیت‌ آنها اعلام شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: داوطلبان باید در تکمیل فرم انتخاب رشته – محل دقت کافی داشته باشند چون پس از ارسال اطلاعات امکان تغییر یا تبدیل و ویرایش و ابطال فرم وجود ندارد. همچنین مهلت اعلام شده قابل تمدید نیست و عدم تکمیل فرم انتخاب رشته – محل به منزله انصراف از شرکت در مراحل پذیرش دستیار تخصصی این دوره است.

اعتراض داوطلبان به تغییر سوالات منجر شد

وی اعلام کرد: نسبت به انتشار کلید اولیه آزمون دستیاری تخصصی اعتراضاتی از سوی داوطلبان انجام گرفته که پس از بررسی طراحان این آزمون برخی سوالات تغییر کرد به گونه‌ای که دو سوال از آزمون دستیاری تخصصی حذف و هفت سوال به صورت دو گزینه‌ای تغییر کرد.

چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی روز پنجم اردیبهشت با رقابت میان ۱۵ هزار و 500 نفر داوطلب در 19 حوزه و 18 شهر برگزار شد. 

======================================

فرصت انتخاب رشته دستیاری اعلام شد/ انتشار پاسخنامه داوطلبان
نتایج اولیه چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی با انتشار کارنامه اولیه بیش از 15 هزار داوطلب منتشر شد و 7 هزار و 723 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که می توانند نسبت به انتخاب 100 کد رشته - محل در فرصت مشخص شده اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، واجدین شرایط انتخاب رشته – محل آزمون دستیاری می توانند با در نظر گرفتن مندرجات کارنامه اولیه و راهنمای ثبت­ نام جهت شرکت در آزمون از 25 تا 29 خردادماه نسبت به تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته – محل اقدام کنند.

داوطلبان باید در تکمیل فرم انتخاب رشته – محل دقت کافی داشته باشند زیرا پس از ارسال اطلاعات امکان تغییر یا تبدیل و ویرایش و ابطال فرم وجود ندارد. همچنین مهلت اعلام شده قابل تمدید نبوده و عدم تکمیل فرم انتخاب رشته – محل به منزله انصراف از شرکت در مراحل پذیرش دستیار تخصصی این دوره است.

همچنین پاسخنامه چهلمین دوره آزمون دستیاری پزشکی تخصصی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان می توانند با کد رهگیری به پاسخنامه خود دسترسی پیدا کنند. 

ظرفیت‌های رشته‌های مختلف در آزمون دستیاری پزشکی و تخصصی از 20 خرداد ماه در پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می شود و داوطلبان می توانند 100 کد رشته محل را انتخاب کنند.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی دکتر فرانک رفیعی از حوزه امتحانی شیراز با کسب نمره 493 رتبه اول را در این آزمون به دست آورده است.

چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی روز پنجم اردیبهشت ماه با رقابت میان پانزده هزار و 500 نفر داوطلب در 19 حوزه و 18 شهر برگزار شد.  

 

در صورت تمایل نمره و رتبه و رشته شهرهای الویتی خود را در بخش نظرات اعلام کنید 

 

مشاهده پاسخنامه

اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری تا پایان هفته

http://s1.picofile.com/file/7499585806/besm230.jpg

 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

در پاسخ به کامنت‌های مخاطبان  

اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری تا پایان هفته

دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۸

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتایج اولیه چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی تا پایان هفته جاری خبر داد.

غلامرضا حسن‌زاده  با اشاره به اعلام نتایج اولیه چهلمین دوره آزمون دستیاری تاپایان هفته جاری، گفت: انتخاب رشته آزمون دستیاری دوره چهلم، پس از اعلام نتایج اولیه از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir آغاز می‌شود که البته زمان دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی در خصوص ظرفیت پذیرش دانشجوی تخصص پزشکی، گفت: ظرفیت پذیرش این دوره از آزمون حدود 2000 تا 2500 نفر است که ظرفیت پذیرش دانشجو در مقایسه با دوره گذشته در برخی از رشته‌ها کاهش و برخی نیز افزایش خواهیم داشت.

چهلمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی پنجم اردیبهشت ماه با رقابت 15 هزار و 500 نفر داوطلب در 19 حوزه و 18 شهر برگزار شد. 

===========================  

  وزیر بهداشت:

  سرعت پرداخت معوقات برنامه پزشک خانواده به خزانه وابسته است..... 
.................... 
 
 

 معاون ستاد کشوری برنامه پزشک خانواده؛

  کلیه معوقات و مطالبات پزشکان عمومی برنامه پزشک خانواده پرداخت می شود

کلیه معوقات و مطالبات پزشکان عمومی برنامه پزشک خانواده بزودی پرداخت می شود...................

......................   
رئیس مرکز سنجش به مهر خبر داد: 
کارنامه آزمون دستیاری پزشکی فردا منتشر می‌شود
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به زمان اعلام نتایج اولیه چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی گفت: کارنامه آزمون دستیاری در نیمه خردادماه و تا فردا پنجشنبه اعلام می‌شود. 

غلامرضا حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: افرادی که مجاز به انتخاب رشته هستند می‌توانند 100 کد رشته محل را در دستیاری پزشکی انتخاب کنند و در روزهایی که اعلام می‌شود، فرصت دارند تا نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند. 

وی افزود: بیش از 15 هزار و 500 نفر در آزمون دستیاری دوره چهلم شرکت کردند که از این تعداد حدود 2 هزار و 200 نفر پذیرفته می‌شوند.

چهلمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 5 اردیبهشت در 27 رشته و 30 شهر برگزار شد. 

  

 

 

 

ادامه مطلب ...