خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ


متاسفانه فیلتر شدن بلاگ اسکای بنده را دچار مشکل کرده(ظاهرا در بعضی از مناطق ایران بلاگ اسکای فیلتر شده) و بعد از چند روز برای بار اول تونستم با یک فیلتر شکن وارد وبلاگ شوم متاسفانه بیشتر نمی توانم کاری بکنم و باید تا رفع فیلتر منتظر ماند
اقایون و خانمهای دکتر لطفا در وبلاگ

انجمن پزشکان عدالتخواه
dastyaran.mihanblog
 

بفعالید

 

dastyaran.mihanblog

دکتر صدر : عذرخواهی رسمی وزارت بهداشت از جامعه پزشکی بخاطر فاجعه آزمون دستیاری ; اطمینان می‌دهیم واقعی شدن تعرفه‌های پزشکی در راستای تامین رضایت مردم است

 

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: به همه مسئولان و دلسوزان در قوای سه گانه و دستگاه‌های مختلف اجرایی اطمینان می‌دهیم اعمال تعرفه‌های واقعی در جهت تحقق عدالت، ارتقای کیفیت، خدمات، ساماندهی اقتصاد سلامت و تامین رضایت مردم است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس سید شهاب الدین صدر در نشست مشترک مشترک با مسؤولان انجمن‌های تخصصی پزشکی افزود:علیرغم شایستگی‌های بسیار و توانمندی‌های بی‌شمار جمعه پزشکی کشور، نظام سلامت ملی به دلیل مداخلات غیر منطقی دستگاه‌های اجرایی و ساختار ناکارآمد و ضعف مدیریت در وضعیت نامطلوبی قرار دارد که نارضایتی مردم و جامعه پزشک را به همراه داشته است.

وی ضمن تاکید بر عزم جامعه پزشکی و سازمان نظام پزشکی برای پیگیری اصلاحات در ساختار و مدیریت نظام سلامت، نابسامانی اقتصاد سلامت را اساسی‌ترین معضل نظام سلامت ملی برشمرد و بر پافشاری نظام پزشکی برای تعیین و اعمال تعرفه‌های واقعی خدمات پزشکی به عنوان گام اول در ساماندهی اقتصاد سلامت تاکید کرد.

صدر تعرفه‌های غیر واقعی خدمات پزشکی را از یک سو مصداق بی‌عدالتی و ظلم به جامعه پزشکی و از سوی دیگر موجب کاهش سرانه سلامت در بودجه عمومی کشور در نتیجه وارد آمدن فشار هزینه‌های سلامت به مردم دانست و ضمن یادآوری وظایف دولت در تامین سلامت برای همه مردم ایران، آن دسته از دولتمردان را که به دور از مباحث کارشناسی، فریاد عدالت طلبی در مورد تعرفه‌های پزشکی سر داده اند به انجام وظایف خویش، رعایت قانون و پرهیز از جوسازی فراخواند.

وی در ادامه اظهار داشت: بهتر است آن دسته از مسئولان که در عرصه‌های سیاستگذاری و اجرایی کشور خود را دلسوز مردم می‌شمارند به جای اظهارات غیر کارشناسی و غیر علمی در مورد تعرفه‌های پزشکی و اعمال فشار غیر قانونی برای پایین نگاه داشتن تعرفه ها، سازمان‌های بیمه گر را وادار کنند تا با ساماندهی ساز و کار بیمه‌ای و اصلاح قراردادها و نحوه تعاملات خود با جامعه پزشکی، سهم بیشتر را از تعرفه خدمات پزشکی بر عهده گیرند.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور با یادآوری این که مطابق قانون، تعیین تعرفه‌های پزشکی در بخش خصوصی از اختیارات سازمان نظام پزشکی است و سهم بیمه‌ها از این تعرفه‌ها باید توسط شورای عالی بیمه تعیین گردد، بر اراده نظام پزشکی برای انجام وظایف قانونی خویش براساس مطالعات کارشناسی تاکید کرد و اظهار داشت:

صدر اظهار داشت: تعرفه‌های اعلام شده هنوز با تعرفه‌های واقعی فاصله بسیار دارد و مطالعات سازمان نظام پزشکی در این مورد ادامه خواهد یافت. آن چه سازمان نظام پزشکی اعلام کرده تاکید بر مصوبه دوره پیشین شورای عالی نظام پزشکی است که به صورت غیر قانونی توسط دولت لغو شده بود.

وی تاکید کرد: جامعه پزشکی بیش از این بی‌عدالتی‌ها و محدودیت‌های غیر منطقی و رویکرد جبر آمیز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان‌های بیمه گر را تحمل نخواهد کرد.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی همچنین با تاکید بر پیگیری جدی و قاطع سرنوشت پرونده آزمون دستیاری تخصصی از سوی سازمان نظام پزشکی تا تحقق کامل عدالت، برخورد با متخلفان و احقاق حقوق داوطلبان، بر ضرورت پاسخگویی مسئولان وزارت بهداشت نسبت به فاجعه آزمون دستیاری و عذرخواهی رسمی وزارت بهداشت از جامعه پزشکی تاکید کرد و از پیگیری حقوقی سازمان نظام پزشکی برای اعاده حیثیت، صیانت از اعتبار علمی و دفاع از حقوق معنوی جامعه پزشکی تخصصی کشور از طریق قانونی خبر داد.

صدر ضمن تشریح اقدامات سازمان نظام پزشکی برای رسیدگی دقیق‌تر و سریع‌تر به پرونده‌های شکایات پزشکی براساس قانون جدید نظام پزشکی، میزان بروز شکایات و خطاهای پزشکی در ایران را در مقایسه با بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا ناچیز و اندک شمرد و با اعلام آغاز مطالعه جامع بازشناسی شکایات و پیشگیری از خطاهای پزشکی در رشته‌های مختلف تخصصی با همکاری سازمان نظام پزشکی و سازمان قانونی، به وزارت بهداشت توصیه کرد به جای جوسازی در زمینه شکایات پزشکی که جز نادیده گرفتن زحمات و شایستگی‌ها جامعه پزشکی، تشویق مردم به شکایت از پزشکان، تهدید اعتماد مردم به جامعه پزشکی دستاورد دیگری برای آن متصور نیست، با انجام مطالعات علمی تخصصی در زمینه خطاهای پزشکی همراهی کند.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی در این نشست از توافقات جدید این سازمان با مسئولان مالیاتی کشور و اعمال تسهیلات ویژه مالیاتی برای جامعه پزشکی خبر داد.




عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفتگو با فارس:
پرونده تعدادی از متقلبان آزمون دستیاری به دادگاه انقلاب رفت

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس گفت: تعدادی از افرادی که بیش از همه مشکوک به تقلب در آزمون دستیاری سال 82 هستند به دادگاه انقلاب معرفی شده اند و با تشکیل پرونده آنها به زودی دادگاه آنها برگزار می‌شود.

عوض حیدرپور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: کمیته پیگیری تخلفات آزمون دستیاری با همکاری ضابطان قضایی موضوع تقلب و خرید و فروش سوالات این آزمون را در دست بررسی دارند و طی برنامه چند مرحله ای در گام اول افرادی که بیش از سایرین مشکوک هستند به دادگاه انقلاب معرفی شده اند و افراد دیگر که تقلب آنها تشکیک کمتری دارد، در مراحل بعد به دادگاه معرفی می شوند.
وی ادامه داد: پرونده این متهمان در شعبه 12 دادگاه انقلاب اسلامی تشکیل شده و بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده برای تعدادی از این افراد نیز کیفر خواست صادر شده و به دادگاه احضار شده اند.
عضو کمیته پیگیری تخلفات آزمون دستیاری مجلس گفت: احضار افراد مشکوک به تقلب در آزمون دستیاری 82 با هماهنگی کمیته پیگیری مجلس و در دو مرحله انجام می شود و با توجه به اینکه معرفی این افراد همچنان ادامه دارد هنوز نمی توان آماری از تعداد متهمان معرفی شده ارائه کرد.
آزمون دستیاری 82 در اسفند ماه این سال با شرکت حدود 13 هزار نفر برگزار شد و 1212 نفر در این آزمون به عنوان فرد پذیرفته شده معرفی شدند که با توجه به اطلاعات منتشر شده تعدادی از قبول شدگان این آزمون از قبل سوالات این آزمون راخریداری کرده و در اختیار داشته اند.


اخبار قبلی:



 وبلاگهای همسایه ها


به دنیای بی خبری خوش امدید

تاریخ امتحان سال 1384  روز پنجشنبه 13 بهمن ماه می باشد


یک خبر داغ از دانشجوهای فسقلی

‪دوشنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۴‬ 1. دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران به دوره"طرح" پزشکان اعتراض کردند

تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۴/۰۲/۲۶‬
داخلی.فرهنگی.صنفی.دانشگاه.
دراین تجمع که شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران برگزارکننده آن بود، همچنین توماری خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی به‌امضای دانشجویان رسید که‌درآن، بازنگری قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و فراهم آمدن امکان شرکت دانشجویان درآزمون دستیاری بلافاصله پس از اتمام تحصیلات مورد تاکید قرار گرفته بود.





25 یکشنبه اردیبهشت 1384

::


اصلاحیه
منابع آزمون پذیرش دستیار 1384

  • Katzung Bertram G. Pharmacology: Examinatoin & Board Review.7 th edition Mcgrawhill. 2005



  •  Tanago Emil A, et al. smith’s General Urology. 16 th edition. McGrawHill; 2004

از  فصول :‌3 ، 4، 5، 11 تا آخر 17 ،‌20 تا آخر 23، 26، 28، 30، 35، 36، 38 و 42

مباحث دروس جراحی عمومی از کتاب شوارتز 2005


دکتر ایرج فاضل، رئیس فرهنگستان علوم پزشکی خواستار برخورد قاطع و شدید قوه قضاییه با متخلفان و فروشندگان سؤالات امتحانات دستیاری پزشکی شد.

رئیس فرهنگستان علوم پزشکی در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: از قبل روشن بود که در آزمون دستیاری تخلف انجام می شد، اما مسئولان انکار می کردند. ما فکر می کنیم تقلب امری زشت و ناپسند است. اما تقلب در مسایل پزشکی و حقوقی خیانت به مردم و امری ضدملی است و نبایستی به راحتی از کنار آن گذشت.

وی اظهار داشت: بنظر من توقع برخورد فوق العاده جدی و قاطع با متخلفان این امر زشت اعم از وزارت بهداشت که سوءمدیریت داشته و فروشندگان سؤال انجام شود و به اشد مجازات به عنوان خیانت به مردم محکوم شوند.

دکتر فاضل گفت: کسانی هم که سؤالات را خریداری کرده اند مرتکب چند گناه بزرگ شده اند. یکی اینکه با کمک پول روی صندلی ای نشسته اند که صلاحیت آن را ندارند و دیگر اینکه این انحراف عظیم اخلاقی از پزشک پذیرفتنی نیست که جان و ناموس مردم در اختیار آنان است.

وی تاکید کرد: فرهنگستان علوم پزشکی در آخرین جلسه مجمع عمومی به اتفاق آرا تصویب کرد که طی نامه ای به قوه قضاییه پیشنهاد کند تا پزشکان متخلف مادام العمر از حرفه پزشکی محروم شوند.

 


اخبار قبلی
:

نظرسنجی درمورد نحوه برخورد با وزیربهداشت در
http://dastyaran.mihanblog.com


اعتراض به آزمون دستیاری ادامه دارد

 

 

پنج شنبه 22 اردیبهشت ماه 1384 00:07

دیروز حدود 100 نفر از پزشکان شرکت کننده در آزمون دستیاری سال گذشته مقابل دادستانی تهران تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ما ، این عده با اعتراض نسبت به مسکوت ماندن رسیدگی به تخلفات آزمون سال گذشته ، تسریع در رسیدگی به این تخلفات را خواستار شدند. پزشکان معترض معتقد بودند ، با توجه به محرزشدن تخلف در آزمون سال گذشته و دستگیری عوامل آن ، باید تا پیش از اعلام نتایج آزمون امسال ، تکلیف پرونده این آزمون مشخص شود.

http://www.jamejamdaily.com/shownews2.asp?n=87412&t=edu

 

الپسرک




مسئول فروش آزمونهای حوزه وزارت بهداشت منصوب شد

مسئول فروش آزمونهای حوزه وزارت بهداشت منصوب شد

سرویس: آموزشی
1384/02/21
16:30:01   
    کد خبر:: 8402-08994

مسئول حفاظت آزمونهای حوزه وزارت بهداشت منصوب شد.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران، دکتر معدنی پور مدیر حراست حوزه معاونت آموزشی و امور دانشجویی از سوی اداره کل حراست وزارت بهداشت به عنوان مسئول حفاظت آزمونهای حوزه وزارتخانه منصوب شد.  انتهای پیام


شورای صنفی دانشجویان دانشگاه
علوم پزشکی تهران خواستار افزایش حقوق کارورزان و دستیاران دانشگاه شد

شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران خواستار افزایش حقوق کارورزان و دستیاران این دانشگاه شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران – واحد علوم پزشکی تهران – این شورا در نامه‌ای به رییس دانشگاه ضمن برشمردن سهم بالای کارورزان و دستیاران در اداره بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی تهران خواستار افزایش دستمزد آنها شد.

دراین نامه ضمن اشاره به حقوق ناچیز کارورزان و دستیاران، آمده است: کارورزان و دستیاران بخش مهمی از وظایفی که بیمارستانهای دانشگاه در زمینه درمان بیماران به عهده دارد را به دوش می کشند، در حالی که حقوق ماهیانه آنها به هیچ وجه کفاف هزینه های زندگی آنها که اکثرا متاهل می باشند را نمی‌دهند.

همچنین در این نامه ضمن اشاره به مصوبه سال 1380 دانشگاه که براساس آن مقرر شده بود تا حقوق کارورزان و دستیاران به میزان افزایش حقوق کارکنان دولت افزوده شود، از دانشگاه خواسته شده تا حقوق آنها به میزان برابر یا دو برابر افزایش کارکنان دولت افزوده شود.

گفتنی است، حقوق کارورزان درسال 83 کمتر از 42 هزار تومان و حقوق دستیاران کمتر از 90 هزار تومان بوده است که این میزان در مورد دانشجویان متاهل تنها 30 درصد بیشتر است.


اخبار قبلی:


نظرسنجی درمورد نحوه برخورد با وزیربهداشت در
http://dastyaran.mihanblog.com


به مسئولین وبلاگ

مطلع شدیم یکی از همکارانمان بنام سرکار خانم دکتر روشنک قدس کاندید انتخابات هئیت مدیره انجمن پزشکان عمومی شده اند با توجه به اینکه ایشان جوانترین پزشک کاندید در این دوره می باشند و با مشکلات جامعه پزشکان عمومی که اکثرشان جوان می باشند آشنائی بیشتری دارند لذا بر ان شدیم تا به اطلاع همه همکاران برسانیم روز پنجشنبه ۲۲اردیبهشت خ-وصال سازمان انتقال خون ساعت هشت و نیم صبح در انتخا بات این انجمن شرکت نموده و با رای خود اجازه دهید تا این انجمن از رکود خارج شده و در مشکلات این قشر تنها نقش منفعل نداشته و بعنوان تنها متولی پزشکان عمومی خود را در تصمیم گیریهای درست دخیل نماید.
دکتر روشنک قدس -پزشک عمومی-فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان -متولد ۱۳۵۴-تهران با سه سال سابقه کار درمانی میباشند.لطفا این اطلاعیه را وارد صفحه اصلی وبلاگ نمائید.
سه شنبه 20 اردیبهشت 1384   7:07pm

قابل توجه عزیزانی که به بنده ایراد گرفتند

من و دوستانم اگر بخواهیم امسال هم بجای سایر عزیزان کارهای دیگران را انجام دهیم مطمئنا سال بعد هم قبول نخواهیم شد این همه تلاش کردیم در حالیکه سلاح قوی مثل تحریم امتحان را در دست داشتیم نتوانستیم بر صاحبان قدرت و ثروت غلبه کنیم حال بدون سلاح و عدم جدیت در اکثر همکاران برای احقاق حق خودشان چگونه می خواهید بر این سالوس صفتان غلبه پیدا کنید

از اقای قاضی مرتضوی متشکرم که چند ساعت  بعد از دست نوشته بنده جواب معترضان مرا قاطعانه دادند و با اعلام اینکه بعد از 14- 15 ماه فعالیت بی وقفه فعلا توانسته اند قرار مجرمیت 6 نفر از داوطلبانی که با خرید سوالات موفق به قبولی در آزمون شده‌اند صادر کنند...

واقعا چه فکر می کنید ؟

تمام کسانیکه نمره قبولی از رشته های دلخواه خود  را اورده اند و وقت هم که به وفور در اختیار دارند چرا دنبال اعتراض و تحصن نمی روند ؟

 من و دوستانم باید درس بخوانیم و بعد از 14 – 15 ماه تلاش بی حاصل و با سر خوردگی از وضعیت موجود، 9 ماه دیگر باید همان کتابهایی را که دهها بار خواندیم دوباره بخوانیم فقط بخاطر اینکه 2-3 ماه مانده به امتحان را نتوانستیم مرور کنیم  

البته علت ایجاد وبلاگ دستیاران در میهن بلاگ  http://dastyaran.mihanblog.com  همین موضوع است هر کدام از دوستان میخواهند همکاری کنند شماره تماس به ایمیل وبلاگ بفرستند تا شناسه و کلمه عبور وبلاگ در اختیارشان قرار داده شود تا بتوانند مطالب خود را منتشر کنند

و اگر به ما اعتماد ندارند یک وبلاگ برای خود ایجاد کنند تا بنده همه مراجعان را به وبلاگشان هدایت کنم

از همه همکاران خواهش میکنم دوباره و با دقت متن قبلی بنده را مطالعه کنند اگر چشم برای دیدن و گوش برای شنیدن داشته باشند همه چیز را خواهند گرفت .

در اخر سر از همه عزیزانی که نمره های در حد قابل قبول برای خود اورده اند و انشاا... امسال قبول خواهند شد عاجزانه خواهش می کنم که حتما در تحصن ها فعالتر حاضر شوند شاید خدا کمکمان کرد و معجزه ای رخ داد و پرونده به نتیجه ایده ال رسید . در غیر اینصورت هیچ ، همان متن قبلی گریبانگیرمان خواهد بود





دادستان عمومی و انقلاب تهران در پاسخ به فارس:

2 نفر از عناصر دولتی دخیل در افشای سوالات آزمون دستیاری محاکمه می‌شوند

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: 2 نفر از عناصر دولتی که در خصوص افشای سئوالات آزمون دستیاری سال 82 همکاری داشتند شناسایی و دستگیر شدند و پرونده متهمان این پرونده نیز با صدور کیفر خواست به دادگاه ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس سعید مرتضوی ظهر امروز در حاشیه ملاقات ‌های مردمی رئیس کل دادگستری تهران در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر چگونگی رسیدگی به پرونده تخلفات آزمون دستیاری سال گذشته گفت: تاکنون قرار مجرمیت 6 نفر از داوطلبانی که با خرید سوالات موفق به قبولی در آزمون شده‌اند صادر شده رئیس کل دادگستری تهران نیز شعبه 83 دادگاه عمومی تهران را به محاکمه متهمان این پرونده اختصاص داده است .
مرتضوی با بیان اینکه طی 15 روز آینده اولین جلسه دادگاه این متهمان برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد: به احتمال زیاد دادگاه این افراد بصورت علنی برگزار خواهد شد .
مرتضوی در پاسخ به سوالی در مورد چگونگی رسیدگی به پرونده تخلفات صورت گرفته در کنکور دانگشاههای سراسری و آزاد گفت: در خصوص کنکور دانشگاههای سراسری ، آزاد و پیام نور پرونده‌هایی در 3 شعبه از دادسرا تشکیل شده است که این شعبات بصورت تخصصی کار رسیدگی و تحقیقات خود را انجام می‌دهند.
وی افزود: 90 درصد از پرونده‌های ارجاع شده به شعبات فوق با صدور کیفرخواست به دادگاه ارجاع شده است و دادگاه این متهمان نیز به زودی در شعبه 1008 مجتمع قضایی ولیعصر رسیدگی می‌شود.
انتهای پیام/


.......

مرتضوی در مورد پرونده‌ی آزمون دستیاری خاطرنشان کرد: در سال 82 پس از برگزاری آزمون مطالبی دال بر تقلب در آزمون و خرید سوال توسط برخی افراد مطرح شده بود. پرونده البته در دادسرای فرودگاه مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به حساسیت موضوع یکی از ضابطان خاصمان را مامور بررسی و تکمیل این گزارشات و ادعاها کردیم و یکی از شعب بازپرسی در دادسرای ناحیه 7 را مامور رسیدگی به این پرونده کردیم تا ابعاد مساله را روشن کند.

وی ادامه داد: اخیرا دو نفر از افرادی که مباشر بودند در افشای این سوالات، شناسایی و دستگیر شده و به جرم خود اقرار کردند. چند نفر از پزشکانی که با خرید سوال و تقلب موفق به قبولی در آزمون با نمره‌ی بالا شده بودند، به جرم خود اقرار کرده و قرار مجرمیت 6 نفر از این داوطلبان صادر شده و کیفرخواست آماده است و شعبه‌ی 1083 به ریاست قاضی حسینیان برای رسیدگی به این پرونده مشخص شد و احتمالا در کمتر از 10-15 روز آینده شاهد اولین جلسه‌ی محاکمه این افراد خواهیم بود.

..............


با سلام و خسته نباشید

با توجه به مخالفت اکثر  همکاران در مورد تحصن چهارشنبه

و نیز بدلیل اینکه اقای دکتر حیدر پور و مسئولین قضایی پرونده دستیاری و مسئولین وزارتخانه از وزیر گرفته تا رئیس دبیرخانه تخصصی و مخصوصا مسئولین حراست وزارتخانه در سیر و سلوک به مراحل  نزدیک  معصوم شدن رسیده اند نیازی به برگزاری تحصن و اعتراض به عملکرد مسئولینی که در عدالت خلاصه شده اند  دیده نمی شود.

مطمئنا برگزاری تحصن های اینچنینی بوسیله همان سوال فروش ها و سوال خرهایی طرح ریزی می شوند که بدنبال ضربه زدن به نظام مقدس سراسر عدالت اسلامی ایران  در این برهه حساس می باشند!!!!

با توجه به اینکه ما به همه مسئولین اعتماد کامل داریم و نیز پرونده امتحان دستیاری به نتیجه کامل رسیده است به هیچ عنوان در اعتراض به عملکرد مسئولین مظلوم شرکت نخواهیم کرد و بخاطر دخالت های بیموردمان از همه مسئولین مخصوصا جناب اقای وزیر متدین و شریف عذر خواهی کرده طلب عفو و مغفرت را داریم .

امیدواریم این بزرگواران صالح و عادل در روز قیامت شفاعت ما را از خداوند متعال درخواست کنند. باشد که توبه ما مورد پذیرش قرار گیرد

لازم است در نهایت ابراز تاسف خود را به ان عده معدود (10 – 20 نفری) بی پول و بی کس و کار که اسیر این بازی شوم شدند و احتمالا بازنده اصلی این بازی هستند و از ادامه تحصیل باز خواهند ماند اعلام داریم

ضمنا با عرض شرمندگی بدلیل ضربه ایکه از این اعتراضات به خود و عده ی کثیری از اعضای این وبلاگ وارد شد و برای جلوگیری از زیان در امتحان سال بعد که کمتر از 9 ماه به برگزاری ان وقت باقی مانده است به هیچ عنوان در برنامه های بی نتیجه شرکت نخواهیم کرد

سایر دوستان جهت ادامه تلاشها می توانند به وبلاگ مراجعه کنند::

http://dastyaran.mihanblog.com




اخبار قبلی: