خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

آغاز ثبت‌نام آزمون دستیاری از شنبه سوم دی ماه تا 30 دی ماه

 

اوست عادل 

لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

  لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین. 

  اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

شما به بزرگواری خودتان ببخشید:  

 آغاز ثبت‌نام آزمون دستیاری از  شنبه سوم  دی تا 30 دی ماه. 

متاسفانه این دومین باری است که مسئولین دبیرخانه نام ماهها را اشتباه میکنند

 رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی:

ثبت‌نام آزمون دستیاری از شنبه آغاز می‌شود

 

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از آغاز ثبت‌نام سی‌ و نهمین دوره آزمون دستیاری از روز شنبه سوم دی ماه خبر داد.

جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به ثبت‌نام آزمون دستیاری تخصصی از سوم تا 30 دی ماه ، گفت: داوطلبان باید برای ثبت‌نام در این آزمون به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir  مراجعه کنند.

وی با تاکید بر اینکه شرایط ثبت‌نام در این آزمون همانند سال گذشته است، تصریح کرد: فقط کلیه پرداخت‌ها برای آزمون امسال به صورت اینترنتی است (جای تشکر دارد که به وقت همکاران احترام گذاشتند).

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در خصوص زمان برگزاری آزمون دستیاری نیز، گفت: آزمون دوره سی‌ و نهم 31 فروردین ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

سرویس: آموزشی
1390/09/26
12-17-2011
11:35:30
9009-15966: کد خبر

 ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ 

رییس مرکز سنجش پزشکی خبر داد؛

  اعلام نتایج مرحله اول آزمون دکترای تخصصی (Ph.D ) سال تحصیلی 90-91 ساعت 18 امروز

رییس مرکز سنجش پزشکی از اعلام نتایج مرحله اول آزمون آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D ) سال تحصیلی 91-90 در ساعت 18 امروز خبر داد. 

دکتر جبراییل نسل سراجی در گفتگو با وب­دا گفت: داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir و ارائه کد رهگیری از وضعیت نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

وی افزود: دستورالعمل نحوه مراجعه و مصاحبه قبول شدگان در همین سایت قرار گرفته که لازم است پذیرفته شدگان این دستورالعمل را به دقت مطالعه کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: برای انجام مصاحبه در برخی رشته ها ظرفیت پذیرش تا دو برابر اعلام شده و پذیرفته شدگان ظرفیت های اصلی دانشگاه ها پس از انجام مصاحبه مشخص خواهند شد.

به گفته دکتر سراجی قبول شدگان در مصاحبه در دانشگاه های دولتی، بقیه الله، شاهد و برخی از شعب بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی کشور پذیرفته خواهند شد./202

  شنبه ٢٦ آذر ١٣٩٠- ١١:١٧ / شماره خبر: ٥١٨٦٠

 ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ 

  وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی:

ظرف دو سال آینده نیاز به پزشک متخصص در کشور مرتفع می شود ............ 

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

خوب به سلامتی با اعلام نتایج ذخیره های دوم پرونده امتحان دستیاری۳۸ هم بسته شد  

 

 اطلاعیه 14 در خصوص اعلام جایگزین مرحله دوم سی و هشتمین دوره آزمون  پذیرش دستیار تخصصی 

بدینوسیله به اطلاع کلیه افراد معرفی شده  واجد شرایط جایگزینی مرحله دوم سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی مراتب زیر جهت اطلاع و اقدام لازم اعلام می گردد:

1- جهت هر ظرفیت خالی، 3 نفر اعلام شده است که اولویت در ثبت نام و شروع به آموزش مطابق اولویت های پذیرش درج شده برای هر داوطلب خواهد بود.

2- کلیه افراد معرفی شده می بایست مراتب تمایل به ثبت نام و شروع به آموزش خود را از طریق دورنویس حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهار شنبه مورخ 7/10/90 به دانشگاه مربوطه اعلام نمایند.

3- ثبت نام از افراد معرفی شده با رعایت اولویت های اعلامی و رعایت سایر مقررات راس ساعت11 صبح روز شنبه مورخ 10/10/90 در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی محل آموزش انجام می پذیرد. عدم حضور به  موقع به منزله انصراف از ثبت نام می باشد.

4- شروع به آموزش افراد پذیرفته شده 17/10/90 خواهد بود.

5 -در صورت اعلام انصراف از تحصیل این گروه از پذیرفته شدگان، مشمول محرومیت از شرکت در سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی شناخته نمی گردد. 

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ 

  آغاز ثبت نام از 10 دیماه؛
نتایج افراد جایگزین در آزمون دستیاری سال 90 اعلام شد ... 

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

........ به دنبال چند مرگ مشکوک ..........
........ هشدار وزارت بهداشت در مورد تجویز و مصرف سفتریاکسون ........

................................


ادامه مطلب ...

اعلام زمان ثبت نام - تغییر در کنکور دستیاری 91 منتفی شد

اوست عادل 

لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

  لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین. 

  اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

============================== 

 

اعمال تغییراتی از قبیل نمره پرانترنی و معدل کتبی در امتحان دستیاری چه نقشی میتواند داشته باشد؟  

هم تراز ساختن معدل و نمره پرانترنی در دانشگاههای مختلف و سنوات مختلف تحصیلی غیر ممکن است و موجب ضایع شدن حق افراد است: 28%
بهتر است نمره پرانترنی و معدل کتبی فقط بصورت تاثیر مثبت اعمال شود: 12%
نمره پرانترنی و معدل کتبی اعمال شود؛ در هر صورتی مفید می باشد: 3% 

به هیچ وجه تغییرات اعمال نشود و امنحان به روال سالهای قبل برگزار شود: 57%  

 

نتیجه گیری اعمال تغییرات: موافق: ۳٪ ــ مخالف: ۸۵٪ ــ تاثیر مثبت:۱۲٪ 

 

  

   ==================== 

 

نظر شما در مورد محدود کردن تعداد انتخاب رشته شهر در ازمون دستیاری(از 100 رشته محل به 5 رشته) چیست؟

 

  نتیجه گیری :  موافق: ۱۷٪     مخالف: ۷۸٪   -     ممتنع:۴٪

 

 =================== 

 

نظر شما در مورد اعمال ضریبهای مختلف برای دروس در دستیاری بر اساس رشته های تخصصی چیست؟ 

  

نتیجه گیری :  موافق: ۴۱٪     مخالف: ۵۴٪   -     ممتنع:۴٪

 

 =-=-=-=--===---===---===--=-=-=-= 

 

 اعلام زمان ثبت نام آزمون دستیاری/ تغییر در کنکور دستیاری 91 منتفی شد  

 

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به اعلام زمان ثبت نام در سی و نهمین آزمون دستیاری، گفت: 5 تغییر عمده آزمون دستیاری در دوره سی و نهم اجرا نمی شود و آزمون در فروردین ماه 91 بدون تغییر و همچون گذشته برگزار می شود.
دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ثبت نام در آزمون دستیاری دوره سی و نهم، از سوم بهمن ماه 90 آغاز می شود و 30 بهمن 90 ادامه دارد.
وی گفت: تغییرات عمده آزمون دستیاری در سال 91 نیاز به مصوبه شورای آموزش پزشکی و تخصصی به ریاست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دارد و از آنجایی که شورا در بهمن ماه تشکیل می شود، تصمیم گرفته شد که تغییرات در این دوره از آزمون اعمال نشود.
ضیایی اضافه کرد: قرار بود 5 تغییر عمده از جمله تغییر تعداد سئوالات آزمون، تغییر ضریب سئوالات، تاثیر آزمون پیش کارورزی (پره انترنی)، تاثیر معدل و تغییر تعداد کدرشته محلهای انتخابی از این دوره اجرایی شود که این موضوع منتفی شده و آزمون همچون گذشته انجام می شود.
وی یادآور شد: تغییرات در آزمون دستیاری پس از تصویب در شورای آموزش پزشکی و تخصصی به عنوان مرجع قانونی این آزمون، اطلاع رسانی خواهد شد و امیدواریم در آزمون دوره چهلم آزمون دستیاری در سال 92 این تغییرات اعمال شود.
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی تاکید کرد: ثبت نام در آزمون دستیاری دوره سی و نهم، در روزهای سوم تا سی ام بهمن ماه 90 انجام می شود و آزمون در روز 31 فروردین ماه 91 برگزار خواهد شد.
  

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

با عرض پوزش از دوستانیکه نظراتشان حذف شد! لطفا از بحث و جدل های بی فایده اعصاب خرد کن پرهیز کنید و احترام همدیگر را نگه دارید! 

 ...................................................  

برگزاری آزمون در بهمن 90/
آخرین مهلت ثبت نام در آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی اعلام شد
  


بیست و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی بالینی در روز 13 بهمن 90 برگزار می شود و داوطلبان تا 5 دی ماه فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، آزمون کتبی پذیرش دستیار فوق تخصصی بالینی پزشکی روز پنجشنبه 13 بهمن ماه و آزمون شفاهی نیز در روزهای جمعه و شنبه 14 و 15 بهمن ماه برگزار می شود.
آزمون در محل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در 24 رشته فوق تخصصی پزشکی انجام می شود.
پذیرش دستیار فوق تخصصی در رشته های وابسته به رشته های داخلی از جمله غدد درون ریز و متابولیسم، روماتولوژی، گوارش و کبد بالغین، ریه، نفرولوژی، خون و سرطان بالغین، بیماریهای قلب و عروق، در رشته های وابسته به کودکان از جمله طب نوزادی و پیرامون تولد، ایمونولوژی و آلرژی، عفونی اطفال، گوارش اطفال، خون و سرطان اطفال، روانپزشکی کودکان و نوجوانان، کلیه کودکان، مغز و اعصاب کودکان، قلب کودکان، ریه کودکان، روماتولوژی کودکان، غدد درون ریز و متابولیسم کودکان صورت می گیرد.
همچنین در رشته های فوق تخصصی دستیاری نیز در رشته های وابسته به جراحی عمومی دستیار فوق تخصصی پذیرفته می شود که این رشته ها شامل جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی، جراحی قلب و عروق، جراحی قفسه سینه (توراکس)،  جراحی کودکان و جراحی است.
50 درصد ظرفیت پذیرش در دوره های فوق تخصصی دستیاری پزشکی متعلق به اعضای هیئت علمی رسمی و پیمانی دانشگاههای علوم پزشکی است. اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی نمی توانند از این سهمیه استفاده کنند و به صورت آزاد مورد پذیرش قرار می گیرند. 

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ 

 

ثبت‌نام آزمون دستیاری از سوم بهمن آغاز می‌شود ..................... 

.۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰. 

داونلود گفتگوی صوتی:

 

داونلود گفتگوی تصویری:

 ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

 مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان دستیاری فوق تخصصی اعلام شد 

 داوطلبان بیست و نهمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی بالینی که در این آزمون ثبت نام کرده اند می توانند در روزهای 4 و 5 دی با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ویرایش و تکمیل اطلاعات ثبت نامی اقدام کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، کلیه متقاضیان شرکت کننده در آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی که ثبت نام خود را در مهلت مقرر انجام داده و بنا به دلایلی تمایل به ویرایش و تکمیل اطلاعات ثبت نامی خود دارند، می توانند از ساعت 8 صبح روز یکشنبه 4 دی ماه تا ساعت 24 روز دوشنبه 5 دی ماه اطلاعات را تصحیح کنند.
پس از مهلت اعلام شده، هیچگونه تغییر و تبدیلی در اطلاعات ثبت نامی امکان پذیر نیست و زمان مذکور نیز تمدید نخواهد شد.
دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی همچنین تغییرات یک رشته محل را نیز اعلام کرده است. بر اساس اعلام این دبیرخانه رشته فوق تخصصی عفونی با پیش نیاز رشته تخصصی بیماریهای داخلی در این دوره دارای ظرفیت پذیرش در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.
آزمون کتبی بیست و نهمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی بالینی در روز 13 بهمن 90 برگزار می شود و داوطلبان تا 5 دی ماه فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند. آزمون شفاهی نیز در روزهای جمعه و شنبه 14 و 15 بهمن ماه در محل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در 24 رشته فوق تخصصی پزشکی برگزار می شود.

..................

ادامه مطلب ...