خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

هیچگونه تخلفی در آزمون دستیاری گزارش نشده است

( بازهم مثل همیشه ) هیچگونه تخلفی در آزمون دستیاری گزارش نشده است / داوطلبان تنها تا 15 اسفند ماه برای اعتراض فرصت دارند
دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی اعلام کرد: سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی سال تحصیلی 85-84 در سلامت کامل برگزار شده است و تاکنون هیچگونه گزارشی از تخلفات احتمالی از سوی دانشگاه ها به دبیرخانه اعلام نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اعلام این مطلب افزود: داوطلبان در صورت اعتراض به آزمون دستیاری تخصصی می توانند با پر کردن فرم هایی که در روز آزمون در اختیار آن قرار داده شده است اعتراض خود را تا روز دوشنبه 15 اسفندماه جاری به دانشگاه های حوزه امتحانی تحویل دهند.

فرم های اعتراض از سوی دانشگاه ها جمع آوری خواهد شد و به دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی ارسال می شود.

همچنین این دبیرخانه در خصوص بیست و سومین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی تصریح کرد: نتایج کتبی این آزمون در اختیار تمامی شرکت کنندگان قرار گرفته است و واجدین شرایط از روز گذشته تا فردا 14 اسفند در امتحانات شفاهی شرکت می کنند.

دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی خاطرنشان کرد: نتایج نهایی بیست و سومین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی روز سه شنبه 16 اسفندماه جاری اعلام خواهد شد.


به توصیه ناصری پور ( دبیر اسبق دبیرخانه ) کلید مجدد برای امتحان دستیاری صادر نخواهد شد تا همه چیز در خفا صورت گیرد و کسی از خرابکاریها و باندبازیها .... خبردار نشود

پذیرش دانشجوی دستیاری متناسب با نیاز جامعه می‌شود

وزیر بهداشت خبر داد:
پذیرش دانشجوی دستیاری متناسب با نیاز جامعه می‌شود

سرویس: آموزشی
1384/12/12
03-03-2006
11:46:39
8412-07287: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: آموزشی

آزمون پذیرش دستیار تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با شرکت 15 هزار و 400 داوطلب در 24 رشته تخصصی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران، دکتر کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت، درمان و‌ آموزش پزشکی در حاشیه‌ این آزمون گفت: پذیرش دانشجوی دستیاری متناسب با نیاز جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری متناسب با نیاز مناطق اصلاح می‌شود، گفت: البته ایجاد ظرفیت جدید به معنی افزایش رزندیت بیشتر نیست.

وی تصریح کرد: بیمارستانها نیز برای پذیرش رزیدنت باید از نظر تعداد عضو هیات علمی، تختهای بیمارستانی، امکانات آموزشی و غیره وضعیت مناسبی داشته باشند.

اعلام نتایج اولیه آزمون در اردیبهشت 

همچنین دکتر بهرام عین‌الهی، دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت نیز در گفت‌و‌گو با ایسنا، اظهار کرد: کلید اولیه سؤالات آزمون بعد از برگزاری آزمون و پس از ارسال کلیه پاسخنامه‌ها به تهران تهیه شده و از فردا 13 اسفند ماه بر روی سایت دبیرخانه به نشانی www.gme.hbi.ir قرارمی‌گیرد.

وی افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند اعتراضات خود به سؤالات را از روز شنبه 13 تا روز دوشنبه 15 اسفند ماه به صورت کتبی به محل برگزاری امتحان تحویل دهند تا نسبت به بررسی و پیگیری آن اقدام شود.

دکتر عین‌الهی در خاتمه با بیان اینکه نتایج اولیه آزمون اردیبهشت ماه سال آینده به صورت کارنامه در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد، اظهار کرد: شرکت کنندگان باید برای دریافت کارنامه و دفترچه راهنمای شماره دو آزمون به دانشگاه محل برگزاری آزمون مراجعه کنند، البته تنها کارنامه داوطلبانی که نمره حد نصاب یعنی بالای 150 از 600 را کسب کرده باشند، ارایه می‌شود.