خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

جزئیات ظرفیت و نحوه اعمال سهمیه های آزمون دستیاری اعلام شد

 
سوی وزارت بهداشت؛
جزئیات ظرفیت و نحوه اعمال سهمیه های آزمون دستیاری اعلام شد
 .کلکسیونی از سهمیه ها.

جزئیات ظرفیت و نحوه اعمال سهمیه های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت برای داوطلبان آزمون سی و پنجمین دوره پذیرش دستیار تخصصی بالینی اعلام شد.
به گزارش خبرنگار مهر، سهمیه هایی که در این دوره از آزمون دستیاری در پذیرش افراد اعمال می شود شامل سهمیه مناطق محروم، سهمیه خانم ها، سهمیه بورسیه نیروهای مسلح، سهمیه مازاد جهت پوشش مناطق محروم!!! و سهمیه مازاد جهت تسهیل ادامه تحصیل استعدادهای درخشان، نخبگان واستعدادهای برتر!!! در دوره های تخصصی است.
سهمیه مناطق محروم منحصراً برای پنج رشته جراحی عمومی، بیماریهای داخلی، بیماریهای کودکان، زنان و زایمان و بیهوشی اعمال می شود. واجدین شرایط این سهمیه هنگام انتخاب رشته – محل دارای محدودیت در انتخاب رشته نیستند و می توانند در فرم انتخاب رشته – محل علاوه بر انتخاب رشته های مورد نیاز سهمیه مناطق محروم، دیگر رشته ها مورد نظر خود را در قالب سهمیه آزاد به ترتیب اولویت، درج کنند.
ادامه مطلب ...

کاهش ظرفیت پذیرش دستیاری / الزام دانشگاهها به دریافت تصویر فرم

 
کاهش ظرفیت پذیرش دستیاری / پذیرش یک هزار و 560 داوطلب در آزمون دستیاری
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی از کاهش ظرفیت پذیرش دستیاری تخصصی بالینی خبر داد و گفت: ظرفیت حدود یک سوم رشته های تخصصی دستیاری برای پذیرش در سال تحصیلی 88 - 87 محدود شده است.......
 
 
در گفتگو با مهر اعلام شد:
الزام دانشگاهها به دریافت تصویر فرم انتخاب رشته داوطلبان آزمون دستیاری
دانشگاههای علوم پزشکی در روزهای 4 و 5 اردیبهشت ملزم به دریافت تصویر فرم انتخاب رشته داوطلبان آزمون سی و پنجمین دوره پذیرش دستیار تخصصی بالینی هستند.
دکتر مهدی میرزایی - مسئول روابط عمومی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار مهر تأکید کرد: به دانشگاههای علوم پزشکی کشور ابلاغ شده است که نسبت به هماهنگی لازم با معاونت های آموزشی برای دریافت تصویر فرم انتخاب رشته داوطلبان آزمون دستیاری و احراز هویت آنها تمهیدات لازم را فراهم کنند.
 
 
ادامه مطلب ...

تعرفه‌های نظام پزشکی لغو شد؛

 
تعرفه‌های نظام پزشکی لغو شد؛

ماموریت دولت به کارگروه ویژه برای تعیین تعرفه‌های پزشکی

هیئت وزیران در راستای برخورد با افزایش بی ضابطه تعرفه‌های پزشکی و حمایت از همه اقشار مردم تصویب کرد تعرفه‌های اعلام شده توسط سازمان نظام پزشکی در بخش خصوصی باید اصلاح شود و تعرفه‌های جدید توسط کار گروه ویژه دولت تعیین و اعلام خواهد شد.

ادامه مطلب ...

راهنمای انتخاب رشته – محل سی­و پنجمین دوره پذیرش دستیاری

به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت‌کننده در سی‌وپنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته‌های بالینی می‌رساند که کارنامه ( حاوی نمره و رتبه ) و فرم انتخاب رشته داوطلبان بصورت همزمان از روز یکشنبه مورخ 1/2/87 در سایت اینترنتی به آدرس :

http://sanjesh.mohme.gov.ir

 

قابل رویت است . داوطلبان گرامی فرصت دارند از تاریخ 1/2/87 لغایت پایان روز 3/2/87 نسبت به انتخاب رشته منحصراً از طریق اینترنت اقدام نمایند .

 

توجه مهم : کلیه داوطلبان موظفند ضمن ارسال فرم انتخاب رشته که منحصراً از طریق اینترنت صورت می‌گیرد ، از فرم انتخاب رشته خود پرینت نیز تهیه و کپی آن را شخصاً در روزهای 4/2/87 و 5/2/87 با در دست داشتن مدارک احراز هویت به یکی از معاونت‌های آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی تحویل و دانشگاه‌ها موظفند پس از احراز هویت فرم‌های انتخاب رشته را ممهور نمایند ......

 

ادامه مطلب ...