خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

فرصت اعتراض داوطلبان آزمون دستیاری تا پایان امروز


 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

========================

فرم درخواست بررسی سوالات

  • کلید اولیه سوالات دفترچه A | دفترچه B |دفترچه C| دفترچه D
  • ----------------------------------------

    رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با فارس خبر داد

    فرصت اعتراض داوطلبان آزمون دستیاری تا پایان امروز

    رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: داوطلبان چهل و سومین آزمون پذیرش دستیاری تخصصی می‌توانند تا پایان وقت امروز اعتراض خود را اعلام کنند.

    محمدحسین پورکاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، گفت: در چهل و سومین آزمون پذیرش دستیار تخصصی که 9 اردیبهشت در 21 مرکز استان کشور برگزار شد، 14 هزار و 86 نفر شرکت کردند.

    وی ادامه داد: کلید اولیه سؤالات در تاریخ 11 اردیبهشت در 4 دفترچه به صورت جداگانه روی سایت سنجش آموزش پزشکی قرار گرفت.

    رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی افزود: بنابراین داوطلبان فرصت دارند چنانچه اعتراضی نسبت به سوالات اولیه دارند از شنبه 11 تا امروز دوشنبه 14 اردیبهشت اعتراض خود را از طریق اینترنتی و سایت سنجش پزشکی اعلام کنند.

    پورکاظمی افزود: داوطلبان توجه کنند که اعلام اعتراض فقط از طریق اینترنت و مرکز سنجش خواهد بود و فرم درخواست بررسی سوالات نیز قابل دسترس داوطلبان است.

    وی ادامه داد: به داوطلبان اجازه داده شده که امسال نیز مانند گذشته سؤالات آزمون را به همراه خود ببرند و پس از کنترل پاسخ‌ها نقطه‌نظرات خود را اعلام کنند.

    رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: در این آزمون، داوطلبان در 5 گروه درسی( جراحی عمومی، زنان و زایمان)،( بیماری های داخلی، بیماری های قلب و عروق)،(کودکان، بیماری های عفونی و گرمسیری)،( ارتوپدی، گوش گلو و بینی و جراحی سر و گردن، جراحی کلیه و مجاری ادراری، رادیولوژی، چشم پزشکی، اپیدمیولوژی و آمار) و( آسیب شناسی، پوست، فارماکولوژی، بیماری های مغز و اعصاب، روانپزشکی و اخلاق پزشکی) می توانند انتخاب رشته کنند.