خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خبر آرشیوی با تاریخ جدید!!! از ایسنا !!!

اوست عادل 

لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

  لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین.

  اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

 

 خبر آرشیوی با تاریخ جدید!!! از ایسنا: 

با اعلام تغییرات آزمون دستیاری دوره سی ‌ونهم
دبیرشورای آموزش پزشکی:
آزمون دستیاری امسال برگزارنمی‌شود
تغییردرمیزان ضرایب دروس وکاهش تعداد انتخاب رشته محل‌ها‌
1390/07/17

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اعلام تغییرات آزمون دستیاری دوره سی ‌و نهم، گفت: در این دوره از آزمون تعداد انتخاب رشته‌ محل‌ها از100 به 5 رشته محل کاهش یافته است.
سید امیر محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه در آزمون دستیاری دوره سی و نهم تغییراتی ایجاد خواهد شد، اظهار کرد: در نظر داریم امکان انتخاب رشته محل را در آزمون سال 90 به 5 انتخاب رشته کاهش دهیم.
وی افزود: با وجود اینکه تا کنون امکان انتخاب 100 رشته محل وجود داشته است ولی در نظر داریم با کاهش تعداد انتخاب رشته‌ محل‌ها، نقش علایق داوطلبان بیشتر ‌شود.
ضیایی با بیان اینکه در آزمون این دوره دستیاری میزان ضریب‌ها تغییر می‌کند، خاطرنشان کرد: بر این .............................
 

.................................................... 

 ضیایی به مهر خبر داد:
نحوه تاثیر معدل در کنکور دستیاری/ مهمترین تغییرات آزمون سی و نهم
 
 

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به برگزاری سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار در فروردین 91 گفت: معدل در آزمون پذیرش دستیار به صورت تاثیر مثبت درنظر گرفته می شود.
دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نگرانی برخی از داوطلبان دستیاری برای اعمال معدل دوره پزشکی در آزمون دستیاری گفت: نمرات و معدل داوطلبان با روشهای ریاضی به صورت همگن دیده خواهد شد و در سالهای اول اجرای طرح تحول به صورت ترجیحی دیده می شود.
وی افزود: داوطلبان آزمون دستیاری نگران نباشند چرا که معدل تا زمان استاندارد شدن کلیه روشها، به صورت تاثیر مثبت در نظر گرفته می شود.
ضیایی یادآور شد: هیچ ضرری به داوطلبان از طریق اعمال معدل دوره پزشکی در آزمون دستیاری تحمیل نمی شود و دقیقاً همانند فرآیند کنکور که نمرات دروس به صورت مثبت دیده شده در اینجا هم به همین روش عمل می شود.
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی تاکید کرد: مهمترین تغییر در آزمون دستیاری، تغییر زمان برگزاری آزمون دستیاری دوره سی و نهم بود و با توجه به اینکه این آزمون پیش از این در دو ماه پایانی هر سال برگزار می شد که این بار دوره سی و نهم آن در تاریخ 31 فروردین ماه سال 91 برگزار خواهد شد.
به گزارش مهر، بر اساس طرح تحول پذیرش دستیاری، تغییراتی در نحوه پذیرش دستیار انجام می گیرد که از آن جمله می توان به نحوه تاثیر آزمون چهارگزینه ای و درون دانشگاهی اشاره کرد.
طرح تحول نظام پذیرش دستیار در دو مرحله انجام می گیرد که در مرحله اول تغییرات همچنان در آزمون متمرکز و در مرحله دوم تغییرات در آزمونهای درون دانشگاهی اعمال خواهد شد. تاثیر مصوبات مربوط به آزمون متمرکز 20 درصد از نمره کل خواهد بود و سایر تاثیرات مربوط به محتوای آزمون خواهد بود. این تغییرات به گونه ای است که برای آزمون متمرکز کتبی و چند گزینه ای ضرایب متفاوتی بر سئوالات و بر حسب انتخاب رشته های مختلف داوطلبان اعمال خواهد شد.
در مرحله دوم طرح تحول پذیرش دستیار پزشکی موضوعاتی از جمله مصاحبه ساختارمند، اعمال نتایج آزمون داخل دانشگاهی در انتهای دوره کارورزی در این مرحله اعمال می شود.

 .........................................

 

بااعلام نحوه پذیرش دانشجو در دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی
معاون آموزشی وزارت بهداشت:
دانشگاه مجری این دوره هنوز مشخص نیست 

 ..............................  

 

 رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی به ایسنا خبرداد:
مهلت مجدد ثبت‌نام و ویرایش آزمون دکتری تخصصی از شنبه
برگزار آزمون در پنجم آبان .....................................

 

.................................... 

 

در پی اعتراض جمعی از دانشجویان پزشکی به سختی آزمون پیش کارورزی و علوم پایه
معاون آموزش عمومی دانشکده پزشکی تهران:
سئوالات آزمون استاندارد بود
جمعی از دانشجویان علوم پایه پزشکی و پرانترنی نسبت به تغییر نمره قبولی، نحوه نمره دهی و ارفاق ناعادلانه وزارت بهداشت در آزمون پیش کارورزی و علوم پایه ......................... 

 ---------------------------------------

 آزمون دکترای تخصصی 5 آبان برگزار می‌شود
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی:
آزمون امسال نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است
توزیع کارت آزمون از سه‌شنبه آغاز می‌شود

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به برگزاری آزمون دکترای تخصصی  .................................

ادامه مطلب ...