خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

شرکت 15 هزار نفر در چهلمین آزمون دستیاری/ کلید سوالات 6 اردیبهشت

http://s1.picofile.com/file/7499587090/besm070b.jpg

با ارزوی توفیقات الهی برای مسئولین سازمان سنجش آموزش پزشکی؛ دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی و معاون محترم اموزشی در برگزاری هر چه موفقتر ازمون چهلم دستیاری.
انشاء ا... بدون هیچ شائبه ای در سلامت ازمون یکی از سالم ترین آزمونهای وزارت بهداشت در زیر سایه خداون منان برگزار خواهد شد. 

سبحان ا...

=======================

شنبه ٣١ فروردین ١٣٩٢

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی خبر داد:

5 اردیبهشت ماه زمان برگزاری آزمون دستیاری تخصصی / کلید سوالات 6 اردیبهشت بر روی سایت سنجش قرار می گیرد

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برگزاری چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی در 5 اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: کلید سوالات آزمون 6 اردیبهشت ماه بر روی سایت سنجش آموزش پزشکی قرار می گیرد.

دکتر غلامرضا حسن زاده در گفت وگو با خبرنگار وب دا با اعلام این خبر اظهار داشت: چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی به طور همزمان در 19 حوزه و 18 شهر برگزار می شود و داوطلبین باید از ساعت 7:30 صبح در محل آزمون حضور داشته باشند.

وی افزود: ساعت 8:45 درب های ورودی سالن های امتحانی بسته خواهد شد و 9 صبح این آزمون به طور سراسری برگزار می شود و تا ساعت 1 بعد از ظهر ادامه دارد.

دکتر حسن زاده در خصوص نحوه و زمان توزیع کارت های ورود به آزمون گفت: داوطلبین می توانند از دوشنبه 2 اردیبهشت ماه تا روز آزمون به محل های مورد نظر مراجعه کرده و کارت خود را دریافت کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با بیان این که داوطلبین هیچ نگرانی در خصوص حفاظت از آزمون نداشته باشند، تأکید کرد: برای برگزاری این آزمون از تمام سخت افزارها و نرم افزارهای لازم استفاده شده و با تدابیری که دیده شده و همچنین هماهنگی مراجع ذیربط آزمون در کمال صحت و دقت برگزار می شود.

وی ادامه داد: کلید آزمون جمعه 6 اردیبهشت ماه بر روی سایت سنجش آموزش پزشکی قرار می گیرد و داوطلبین می توانند از ساعت 18 روز تاریخ جمعه 2 اردیبهشت ماه تا پایان دوشنبه 9 اردیبهشت ماه اعتراضات خود را از طریق سایت سنجش به نشانیhttp://www.sanjeshp.ir   اعلام کنند.

==========================

رئیس مرکز سنجش پزشکی خبر داد:
تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۱/۳۱ - ۱۱:۴۶
شرکت 15 هزار نفر در چهلمین آزمون دستیاری/ برگزاری آزمون در پنجشنبه
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از برگزاری چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی در 5 اردیبهشت ماه ...........
======================


آزمون دستیاری پنجشنبه برگزار می‌شود - آغاز توزیع کارت از دوشنبه

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به برگزاری چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در روز پنجشنبه با رقابت 15 هزار و 500 داوطلب، از آغاز توزیع .............

===================== 

آغاز توزیع کارت آزمون دستیاری از ساعت 17 امروز/آزمون پنجشنبه برگزار می‌شود 

................................ 

======================= 

آغاز توزیع کارت آزمون دستیاری از عصر امروز
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: توزیع کارت آزمون دستیاری ............ 
==================== 

دریافت کارت آزمون فعال می باشد داوطلبان محترم میتوانند با کلیک روی این مطلب کارت خود را دریافت دارند

 

همایش کشوری آموزش پزشکی سه‌شنبه برگزار می‌شود 

تغییر زمان برگزاری چهلمین دوره آزمون دستیاری/ظرفیت پذیرش آزمون‌های ارشد و دستیاری 92 .....................

سه‌شنبه ۳ اردی‌بهشت ۱۳۹۲  
--------------------------- 
اعلام نتایج آزمون دستیاری فوق تخصصی در هفته جاری/ افزایش حقوق دستیاران
معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعلام نتایج آزمون دستیاری فوق تخصصی در این هفته خبر داد و گفت: 284 نفر در این آزمون پذیرفته شده‌اند که از این تعداد 112 نفر زن و 172 نفر مرد هستند...................... 
====================== 
معاون آموزشی وزیر بهداشت:‌
13 واحد بین‌المللی آموزش علوم پزشکی در کشور ایجاد ‌شد/تضمین امنیت آزمون دستیاری ............................. 
 
=================== 

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی:

آزمون دستیاری فردا برگزار می‌شود/ داوطلبان نگران امنیت آزمون نباشند

چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی فردا با رقابت 15 هزار و 500 داوطلب برگزار می شود و هیچ مشکلی در روند برگزاری این آزمون وجود ندارد.

 
فارس گزارش می‌دهد
«دستیاری» ‌آزمونی که دنیای پزشکان را عوض می‌کند

افزایش شمار پزشکان عمومی و اشباع بازار کار، درآمد ناکافی و منزلت اجتماعی نه چندان مطلوب، کار را به آنجا رسانده که بسیاری از پزشکان همه تخم‌مرغ‌های خود را در یک سبد بگذارند: «آزمون دستیاری»..........................

...................................  ادامه مطلب ...

تمدید مهلت تکمیل مدارک اولیه متقاضیان شرکت در آزمون پذیرش دستیار

سه شنبه ٢٧ فروردین ١٣٩٢- ١٤:٠٣
 براساس اطلاعیه دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی؛ مهلت مشاهده و تکمیل مدارک اولیه متقاضیان شرکت در آزمون پذیرش دستیار تخصصی تمدید شد مهلت مشاهده و تکمیل مدارک اولیه متقاضیان شرکت در چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی تا 30 فروردین تمدید شد. به گزارش وب دا؛ متن کامل اطلاعیه دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی به شرح زیر است: بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته های پزشکی بالینی رسانیده می شود که نتایج بررسی مدارک اولیه متقاضیان شرکت در آزمون مذکور از تاریخ27/1/92 لغایت 30/1/92 در سایت اینترنتی http://sanjeshp.ir قابل مشاهده می باشد. کلیه افرادیکه طبق بررسی انجام شده دارای نقص مدارک(غیر مجاز) جهت شرکت در آزمون می باشند، می باید در مهلت فوق الذکر از طریق سایت مورد نظر و ورود به پرونده شخصی خود (با درج کد رهگیری)نسبت به رفع نقص و تکمیل مدارک ارسالی اقدام نمانید. مدارک را در قسمت «سایر» Upload نمائید. عدم تکمیل مدارک در مهلت تعیین شده به منزله انصراف از شرکت در آزمون خواهد بود. در انتها اضافه می گردد در این مرحله از بررسی مدارک افراد متقاضی شرکت در آزمون، مستندات مربوط به سهمیه های درخواستی داوطلبان مورد بررسی قرار نگرفته است.
ادامه مطلب ...

جزییات امنیتی و آماری آزمون دستیاری دوره چهلم

آزمون دستیاری 5 اردیبهشت برگزار می‌شود جزییات امنیتی و آماری آزمون دستیاری دوره چهلم چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۲ چهلمین دوره آزمون تخصصی دستیاری پزشکی روز پنجشنبه، پنجم اردیبهشت ماه با رقابت 15 هزار و 500 داوطلب برگزار می‌شود. دکتر بهرام عین‌اللهی معاون آموزشی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تاکید بر برقراری امنیت در برگزاری آزمون دستیاری، گفت: آزمون دستیاری بزرگ‌ترین و مهم‌ترین آزمون کشور است و هیچ امتحانی در کشور بالاترین از این امتحان نیست. وی افزود: اهمیت این آزمون به این دلیل است که از سویی وقتی پزشکان عمومی تخصص بگیرند قطعا از موقعیت بالاتری برخوردار خواهند شد و از سویی دیگر سالانه حدود 16 تا 17 هزار داوطلب شرکت در این آزمون هستند و این درحالیست که ظرفیت پذیرش در آن حدود 2000 تا 2500 نفر است. عین‌اللهی به تجربه خود در برگزاری سه آزمون دستیاری از سال‌های 83 تا 86 اشاره کرد و افزود: در آن زمان شخصا در این زمینه وارد می‌شدم و تمام تلاشمان آن بود که مباحث مربوط به امنیت و حفاظت آزمون رعایت شود و به این منظور از روش‌های خاصی استفاده می‌شد. وی ادامه داد: با توجه به تجربیات گذشته خود در برگزاری آزمون دستیاری، امسال برای برگزاری آزمون دستیاری شرایط از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بسیار مهم‌تر و دقیق‌تر پیش‌بینی شده است، در مجموع برای آزمون دستیاری امسال شرایط سخت افزاری و نرم افزاری امنیتی بسیار خوبی به کار برده شده است و به تمام داوطلبان شرکت در این آزمون اطمینان می‌دهم که این امتحان با امنیت و دقت کامل انجام خواهد شد. معاون آموزشی وزارت بهداشت به داوطلبان آزمون دستیاری اطمینان خاطرداد که علاوه بر مسایل و نکات امنیتی بکار گرفته شده و فعالیت گروه‌های ناظر مورد اعتماد، شخصا بر این کار نظارت می‌کنم تا آزمون دستیاری در پنجم اردیبهشت ماه با امنیت کامل و به خوبی برگزار شود. جزییات آماری آزمون دستیاری دوره چهلم دکتر غلامرضا حسن‌زاده رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به برگزاری آزمون دستیاری تخصصی روز پنجشنیه، پنجم اردیبهشت ماه با رقابت 15 هزار و 500 داوطلب، به خبرنگار ایسنا، گفت: از تعداد شرکت‌کنندگان در این آزمون 51 درصد آن را آقایان و 49 درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند. وی ادامه داد: این دوره از آزمون دستیاری در 27 رشته تخصصی و 18 شهر و 19 حوزه امتحانی که شامل دو حوزه در تهران و یک حوزه در استان‌های دیگر است، برگزار می‌شود. رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه در این دوره برنامه‌ریزی دقیقی برای امنیت و حفاظت از آزمون پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند با کمال آرامش به مطالعه منابع آزمون بپردازند و مشکلی به جز بحث علمی نخواهند داشت. وی با اشاره به نحوه توزیع کارت ورود به جلسه آزمون، گفت: کارت ورود به جلسه آزمون از چهارم اردیبهشت ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. ادامه مطلب ...

چهل و یکمین آزمون دستیاری اسفند 92 برگزار می شود

چهل و یکمین آزمون دستیاری اسفند 92 برگزار می شود چهل و یکمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی بالینی 8 اسفندماه 92 برگزار می شود و داوطلبان این دوره از آزمون می توانند امسال خود را برای این دوره آماده کنند. دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر افزود: پس از نظرسنجی های بسیار و اعلام نظر دستیاران و داوطلبان ادامه تحصیل در دوره دستیاری، همگی بر برگزاری این آزمون در اسفندماه رای دادند. وی افزود: آزمون چهلم دستیاری در روز 5 اردیبهشت ماه برگزار می شود و تدابیر امنیتی ویژه ای از نظر نرم افزاری و سخت افزاری برای آن درنظر گرفته شده است و دستیاران در شهریورماه 92 تحصیل خود را آغاز می کنند. عین اللهی اظهار داشت: آزمون چهل و یکم دستیاری پزشکی در 8 اسفندماه 92 برگزار خواهد شد تا افرادی که مایل به شرکت در این دوره آزمون هستند بتوانند برنامه ریزی لازم را برای آن انجام دهند. به گزارش مهر، پیش از این تاریخ احتمالی برگزاری آزمون دستیاری 92 در تقویم آزمون های وزارت بهداشت اردیبهشت 93 اعلام شده بود.

http://s1.picofile.com/file/7499585806/besm230.jpg

ادامه مطلب ...