خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

تمدید مهلت تکمیل مدارک اولیه متقاضیان شرکت در آزمون پذیرش دستیار

سه شنبه ٢٧ فروردین ١٣٩٢- ١٤:٠٣
 براساس اطلاعیه دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی؛ مهلت مشاهده و تکمیل مدارک اولیه متقاضیان شرکت در آزمون پذیرش دستیار تخصصی تمدید شد مهلت مشاهده و تکمیل مدارک اولیه متقاضیان شرکت در چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی تا 30 فروردین تمدید شد. به گزارش وب دا؛ متن کامل اطلاعیه دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی به شرح زیر است: بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته های پزشکی بالینی رسانیده می شود که نتایج بررسی مدارک اولیه متقاضیان شرکت در آزمون مذکور از تاریخ27/1/92 لغایت 30/1/92 در سایت اینترنتی http://sanjeshp.ir قابل مشاهده می باشد. کلیه افرادیکه طبق بررسی انجام شده دارای نقص مدارک(غیر مجاز) جهت شرکت در آزمون می باشند، می باید در مهلت فوق الذکر از طریق سایت مورد نظر و ورود به پرونده شخصی خود (با درج کد رهگیری)نسبت به رفع نقص و تکمیل مدارک ارسالی اقدام نمانید. مدارک را در قسمت «سایر» Upload نمائید. عدم تکمیل مدارک در مهلت تعیین شده به منزله انصراف از شرکت در آزمون خواهد بود. در انتها اضافه می گردد در این مرحله از بررسی مدارک افراد متقاضی شرکت در آزمون، مستندات مربوط به سهمیه های درخواستی داوطلبان مورد بررسی قرار نگرفته است.


ناگفته‌های دستجردی از انحلال دانشگاه علوم پزشکی ایران


وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 10 روز پس از تشکیل مجدد دانشگاه علوم پزشکی ایران، سکوت خود را شکست و گفت که چه شد دانشگاه علوم پزشکی ایران در دوره وزارت او به یک باره منحل شد.

دکتر مرضیه وحید دستجردی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ضمن تشریح فلسفه ادغام دانشگاه علوم پزشکی ایران با دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی در آبان ماه سال 1389، گفت: این اقدام در آن زمان در راستای قانون برنامه چهارم توسعه و اجرای تصمیمات دولت مبنی بر کوچک‌سازی دولت و خروج دستگاه‌های اجرایی از تهران و همچنین در جهت تامین یکپارچگی در ارائه خدمات آموزشی و بهداشتی درمانی استان تهران و کاهش تصدی‌گری امور موازی با توجه به فرصت ایجاد شده در مورد ایجاد استان البرز انجام شد.

وی با اشاره به اهداف سند چشم‌انداز توسعه در منطقه و همچنین لزوم افزایش رتبه‌ علمی کشور در دنیا، گفت: با ادغام دانشگاه علوم پزشکی ایران در دو دانشگاه تهران و شهید بهشتی، هم‌افزایی امکانات، فیلد، بیمارستان‌ها، تجهیزات و ... صورت می‌گرفت و دانشجویان، دستیاران، فلوها و... از امکانات مضاعف استفاده می‌کردند. علاوه بر آن، از اساتید بیشتری نیز بهره گرفته می‌شد و تمام این موارد به نفع علم است. راه و روش دانش بنیان شدن نیز همین است.

وزیر سابق بهداشت افزود: همچنین در آن زمان باید به این سمت پیش می‌رفتیم که صرفه‌جویی در هزینه‌ها و اصلاح الگوی اقتصادی داشته باشیم. یکی از راه‌ها برای صرفه‌جویی، همین ادغام است. به طوری که بسیاری از معاونت‌ها به یک معاونت تبدیل می‌شوند و همچنین علوم پزشکی تهران که سه‌ پارچه بود، دو پارچه می‌شد. همچنین سطح آموزش و تحقیقات با این هم‌افزایی ارتقا می‌یافت و مراکز تقویت می‌شدند و به این ترتیب بر اساس چشم‌انداز بیست ساله و نقشه جامع علمی کشور، می‌توانستیم به ارتقای شاخص‌های علمی در سطح بین‌المللی دست یابیم.

دستجردی در ادامه به نامه محرمانه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور در مرداد ماه سال 89 اشاره کرد و گفت: ادغام دانشگاه علوم پزشکی ایران با اجازه و دستور شخص رییس‌جمهور انجام شد، چنین کار بزرگی به هیچ وجه این امکان را نداشت که بدون اجازه ایشان انجام شود. بنده در این زمینه حداقل دو بار شخص رییس‌جمهور را در جریان گذاشتم و با ایشان صحبت کردم و رییس‌جمهور گفتند که این کار را با قوت و قدرت پیگیری کنید، حتی در دیدار دومم با ایشان که در این زمینه صحبت می‌کردم، تاکید می‌کردند که این کار را تسریع کنید و در این کار کوتاهی هم شده است. در مجموع ادغام دانشگاه علوم پزشکی ایران در چنین شرایطی انجام می‌شد.

وی ادامه داد: پس از این ابلاغیه، مسئله ادغام دانشگاه علوم پزشکی ایران را در شورای گسترش مطرح کردیم و اقدامات کارشناسی لازم در این زمینه انجام شد. پس از مصوبه شورای گسترش نیز این موضوع در هیات امناهای دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و تهران تصویب و ابلاغ شد. در مجموع تمام مراحل ادغام، قانونی صورت گرفت.

وزیر سابق بهداشت همچنین در پاسخ به برخی اظهارنظرها که ادغام دانشگاه علوم پزشکی ایران را خلاف قانون عنوان کرده‌اند، گفت: تمام مراحل کار طبق قانون صورت گرفته است. همچنین در آن زمان دو نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران شکایتی را در این زمینه به دیوان عدالت اداری تقدیم کردند. دیوان عدالت اداری به این شکایت رسیدگی کرد و رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، ادغام دانشگاه را اقدامی صحیح دانست، نه خلاف قانون.

دستجردی در پاسخ به برخی اظهارنظرها که ادغام دانشگاه علوم پزشکی ایران را در جهت ارتقای رتبه علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران‌ عنوان کرده‌اند نیز اظهار کرد: حرف‌های زیادی زده می‌شود، باید دید آیا این حرف‌ها مبنایی دارد یا نه. مبنای این ادغام از طریق معاونت توسعه رییس‌جمهور صادر شد و این مبنا به هیچ وجه از وزارت بهداشت نبود. از طرف دیگر بخش زیادی از شبکه بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران در آن زمان به استان البرز واگذار شده بود و 1500 نفر از کارکنان این دانشگاه نیز ساکن استان البرز بودند که به این استان منتقل شدند. در مجموع خاستگاه ادغام دانشگاه ایران از ریاست جمهوری بود، نه شورای سیاست‌گذاری وزارت بهداشت و این اقدام در جهت کوچک‌سازی دولت صورت گرفت.

دستجردی تاکید کرد که در دوران مسوولیت خود و از جمله در موضوع ادغام دانشگاه علوم پزشکی ایران به هیچ تشکلی باج نداده‌ام.

وی درباره چرایی عدم انتقال دانشجویان به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به اجرای سیستم ریفورم در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: از آنجا که سیستم ریفورم در دانشگاه شهید بهشتی اجرا شده بود، نمی‌توانستیم دانشجو به این دانشگاه منتقل کنیم. بر این اساس بود که آموزش و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی ایران به دانشگاه علوم پزشکی تهران داده شد و بخش بهداشت و درمان و دارو نیز به شهید بهشتی سپرده شد. این تقسیمات نیز بر اساس ابلاغیه معاون رییس‌جمهور صورت گرفت. همچنین به دنبال ادغام این دانشگاه طی ابلاغیه‌ای از دانشگاه علوم پزشکی تهران خواستم که نهایت احترام و تکریم را نسبت به اساتید دانشگاه علوم پزشکی ایران داشته باشند و در این ادغام نیز نهایت احترام را نسبت به اساتید داشتیم.

به گفته دستجردی، در مجموع ارتقای دانشجویان، ارتقای اعضای هیات علمی و هم‌افزایی‌های مختلف را از جمله منافع این ادغام می‌دانستیم. بر همین اساس است که امروز اکثریت قریب به اتفاق دانشجویان حاضر نیستند به عقب بازگردند.

وزیر سابق بهداشت ادامه داد: با ادغام دانشگاه علوم پزشکی ایران، اعضای هیات علمی جدید به ویژه هیات علمی در گروه علوم پایه گرفته شد و کتابخانه‌ای 10 طبقه با هزینه 40 میلیارد تومانی فراهم شد. این کتابخانه اکنون بزرگترین کتابخانه خاورمیانه است و تمام دانشجویان کشور می‌توانند از آن استفاده کنند. دانشجویان، دستیاران، فلوها و .... از این ادغام راضی هستند.

دستجردی همچنین به نامه دبیر شورای مشاورین رییس‌جمهور به رییس‌جمهور در سال 89 اشاره کرد و گفت: این شورا نیز ادغام دانشگاه را تایید کرده است. بر این اساس ادغام دانشگاه کاملا در مسیر قانونی، علمی و آموزشی بوده است.

وی در پاسخ به سوال ایسنا درباره احیای دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: اکنون 20 هزار دانشجوی ادغامی در دو دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران مشغول تحصیل‌اند که 8000 نفر آنها می‌خواهند در دانشگاه تهران بمانند. با این اوصاف کمبود بیمارستان آموزشی، استاد و فیلد خواهند داشت. مسلما دانشگاه علوم پزشکی ایران نمی‌تواند برای دو سال آینده انترن و دانشجو داشته باشد.

وزیر سابق بهداشت تاکید کرد: انتزاع دانشگاه علوم پزشکی ایران بار مالی فراوانی خواهد داشت و علاوه بر آنکه باعث نارضایتی می‌شود، تمام اهداف ادغام را نیز زیر سوال می‌برد.

دستجردی تاکید کرد: در دوران مسوولیت خود و از جمله در موضوع ادغام دانشگاه علوم پزشکی ایران به هیچ تشکلی باج نداده‌ام.


سه شنبه ٢٧ فروردین ١٣٩٢- ١٤:٠٣
براساس اطلاعیه دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی؛ مهلت مشاهده و تکمیل مدارک اولیه متقاضیان شرکت در آزمون پذیرش دستیار تخصصی تمدید شد مهلت مشاهده و تکمیل مدارک اولیه متقاضیان شرکت در چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی تا 30 فروردین تمدید شد. به گزارش وب دا؛ متن کامل اطلاعیه دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی به شرح زیر است: بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته های پزشکی بالینی رسانیده می شود که نتایج بررسی مدارک اولیه متقاضیان شرکت در آزمون مذکور از تاریخ27/1/92 لغایت 30/1/92 در سایت اینترنتی http://sanjeshp.ir قابل مشاهده می باشد. کلیه افرادیکه طبق بررسی انجام شده دارای نقص مدارک(غیر مجاز) جهت شرکت در آزمون می باشند، می باید در مهلت فوق الذکر از طریق سایت مورد نظر و ورود به پرونده شخصی خود (با درج کد رهگیری)نسبت به رفع نقص و تکمیل مدارک ارسالی اقدام نمانید. مدارک را در قسمت «سایر» Upload نمائید. عدم تکمیل مدارک در مهلت تعیین شده به منزله انصراف از شرکت در آزمون خواهد بود. در انتها اضافه می گردد در این مرحله از بررسی مدارک افراد متقاضی شرکت در آزمون، مستندات مربوط به سهمیه های درخواستی داوطلبان مورد بررسی قرار نگرفته است./
نظرات 29 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 01:44 ب.ظ

لطفا فحش ندهید
خدا به انسان عقل داده تا فکر کند و فرق بگذارد بین درست و نادرست
تحمل نظرات مخالف از صفات پسندیده است.
در مورد امتحان هم بهتر است از همه جهت هوشیار بود حتی ممکن است خود سوال فروش ها برای حسایت زدایی و همچنین به هم ریختن ارامش این شایعات را پراکنده کنند
از اب گل الود ماهی گرفتن.
خداوند به ادمهای هوشیار کمک میکند نه به ادمهای بیخیال!
با تشکر

[ بدون نام ] جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 04:43 ب.ظ

are hame sale nashre akazib mishe
mese inke davod mitarse alave bar khodesh afrade bishtari soal daryaft konand

hamkaran mohtaram ke soal nemikharand lotfan kamelan be hooosh bashid
va hargone takhalofe ehtemali ra gozaresh konid
mar gazide az rismane siah o sefid mitarsad

داوود جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 04:04 ب.ظ

نمیدونم چرا بعضیا دوست دارن بیخود و بی جهت, شایعه درست کنن. انگار خوششون میاد

یعنی چی الکی هی میگین سوالا لو رفته و ....؟! یه نفر یک حرف مفتی میزنه بقیه هم تکرارش میکنن. اه....

بابا نا سلامتی یعنی پزشکیم و درس خوندیم خیر سرمون. ولی دست از این اخلاقای خاله زنکی ورنمیدارن بعضیا.

بابا بزرگ داری نشر اکاذیب میکنی و تشویش اذهان عمومی. مواظب باش

[ بدون نام ] جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 03:46 ب.ظ

من به باجناق احمدی نژاد رای میدهم سوالات را به من هم ایمیل کنید

[ بدون نام ] جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 03:37 ب.ظ

کسی میدونه من توی اینترنت دنبال چی هستم

رکسانا جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 01:00 ب.ظ

یایابزرگ کامنت دونی تون اذیت میکنه . نصفه نیمه باز میشه

دستیاری پزشکان جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 12:34 ب.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

سایت برای سوالات و بیان ازاد نطرات

[ بدون نام ] جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 11:14 ق.ظ

man movafeg nistam
انتخابات هزینه داره و باید کمی از هزین هاش را داوطلبان دستیاری بپردازند حسابی فروش سوالات رونق داره عده ای مسئول پزشک هم برای خوش خدمتی در انتخابات سوال دریافت میکنند
پرداخت سه قسطی قبل از امتحان فقط 10% کارنامه اولیه 70% مبلغ و اعلام نتیجه 20% مابقی دریافت میشود

به تنهایی جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 09:52 ق.ظ

الهی امین

تنها جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 07:04 ق.ظ

خدایا....
این جمعه را آخرین جمعه عمومی بودن ما قرار بده.....

من درس نخوندم هی وی پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 08:18 ب.ظ

منم خرخونی نکردم ولی حسم میگه قبولم..
دوستان فعلا وقت توجه به این شایعات نیست...هرسالی سوال فروخته شده بعد امتحان تابلو بوده پس حالا بیخیال تا بعد امتحان تکلیفمون را معلوم کنیم....
امسال با توجه به نزدیکی انتخابات برای اینکه صدا در نیاد سوتی نمیدن....خیالتون راحت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 04:45 ب.ظ

خوشحالم چون خدایی دارم که بی تردید زحماتم را بی پاسخ نخواهد گذاشت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 04:00 ب.ظ

من اصلا نمیدونم چی خوندم و چی نخوندم به امید خالق توانایی هایم قبولم و امیدم را از دست نمی دهم حتما از رشته دلخواه خودم قبولم اون هم تهران

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 03:49 ب.ظ

روحیه رو حفظ کنید.جراحی و نصف اطفالم مونده.تا یکشنبه تموم می کنم . انشاالله

دستیاری پزشکان پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 12:38 ب.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

سایت دستیاری پزشکان اماده ارایه سوالات 92 بعد از ازمون ...

موفق باشید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 11:17 ق.ظ

کسیکه سوال میخرد و می فروشد شاید دو روز خوش باشد اما مطمئنا فردای بسیار بدی در انتظارش است
فرموده خدا اینگونه است

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 11:02 ق.ظ

توصیه اکید می کنم به هیچوجه نگران سلامت ازمون نباشید و بدون نگرانی به مرور کردن و خواندن خود ادامه دهید.
به شایعات مربوط به فروش سوالات و فروش رشته شهرها توجه نکنید و فقط بخوانید که کشور محتاج تلاش شبانه روزی شماست ,

به شایعات توجه نکنید عده ای فرصت طلب میخواهند اسایش شما و سوال فروشان محترم را به هم بریزند
فروش سوالات ازمون دستیاری مبالغ هنگفتی را نصیب سروران شما در نظام مقدس اسلامی میکند پس بدون دغدغه فکری فقط به تلاش و کوشش خود بیفزایید و مطمئن باشید هر کسی تلاش کند از رشته های داخلی جراحی کودکان پزشکی قانونی و پزشکی اجتماعی قبول خواهد شد
و سروران شما در وزارت بهداشت تعیین خواهد کرد چه کسی لیاقت وارد دستیاری شدن دارد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 08:57 ق.ظ

من 3 دور امار خوندم. فکر می کنی افاقه کرده؟ جیگر باشه اندازه من خونده باشه قبوله

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 12:12 ق.ظ

amar va akhlagh nakhondam

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 12:11 ق.ظ

bzcheha khaste shodam che kar konam hanoz tamam nashode

به دل آزرده چهارشنبه 28 فروردین 1392 ساعت 06:27 ب.ظ

اون که شرت نیست ! تا جایی که من میدونم مثل گل پرت کردن عروسه . رسمشونه که داماد کش جوراب عروس را پرت کنه . شینی هم که خارجیه ... رسم اونهاست .

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 فروردین 1392 ساعت 02:38 ب.ظ

انشاا.. هفته بعد این موقع اماده امتحان می شوید و بعد امتحان بدبختی ها شروع میشه

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 فروردین 1392 ساعت 02:32 ب.ظ

ارسال سوالات امتحان دستیاری 40 از طریق ایمیل در شب قبل از امتحان به افراد معین شده.
فروش سوالات در شب قبل از امتحان در شهرهای اهواز ارومیه لرستان همدان بوشهر یزد زاهدان کرمانشاه مازندران کرمان به مسئولین پزشک عمومی و اقازاده ها و بسیجیان به قیمتهای تعیین شده در شب قبل از امتحان.
تمهیدات لازم برای قبولی عزیزان در اخرین دوره امتحان صورت گرفته است.

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 فروردین 1392 ساعت 09:04 ق.ظ

این طبیعیه که یه هفته به امتحان میگن مدارک کامل کنید؟ یه هفته بعد هم امتحان؟ اگه اینقدر سرعت عمل دارند انشاالله یک هفته بعد امتحان نتایج اولیه و یک هفته بعدشم نتایج ثانویه اعلام میکنند.نه به این نه به به اون که کارت روز قبل باید پرینت گرفت.. انشاالله اون هم ساعت 8فعالهنه ساعت 1 و 2 ظهر بعد کلی اضطراب

دل آزرده چهارشنبه 28 فروردین 1392 ساعت 01:13 ق.ظ

امروزفیلم عروسی اندی وشینی رو دیدم
تو یکی از صحنه ها اندی شرت شینی رو درآورد و به سمت مردای حاضر تو مهمونی پرت کرد!
هر چ واسه امتحان حفظ کرده بودم از سرم پرید!
متاسفم!

مدرس سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 10:20 ب.ظ





The greatest disease in the West today is not TB or leprosy; it is being unwanted, unloved, and uncared for. We cure physical diseases with medicine, but the only cure for loneliness, despair, and hopelessness is love. There are many in the world who are dying for a piece of bread but there are many more dying for a little love. The poverty in the West is a different kind of poverty -- it is not only a poverty of loneliness but also of spirituality. There's a hunger for love, as there is a hunger for God.

نازی سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 05:47 ب.ظ

ممنون بابا بزرگ میشه انترنی شهریور91 را هم بگذارید

دستیاری پزشکان سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 04:25 ب.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

سایت دستیاری پزشکان سوالات دستیاری 92 رو بلافلصبله بعد ازمون با پاسخنامه مورد بحث میدازذ

بابابزرگ سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 03:23 ب.ظ http://www.parsiandanesh.com/Soal%20Pere%2010%20Esfande%2091.pdf

آزمون پیش کارورزی اسفند 91 با جواب تشریحی مؤسسه پارسیان دانش


http://www.parsiandanesh.com/Soal%20Pere%2010%20Esfande%2091.pdf

or

http://s2.picofile.com/file/7727959137/Soal_Pere_10_Esfande_91.pdf.html

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد