خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

نتایج اولیه آزمون پایان اردیبهشت.نتایج نهایی اول تیراعلام میشود

چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۷  

 افزایش همکاری پلیس برای تامین امنیت آزمون دستیاری
معاون وزیربهداشت: سی و نهمین آزمون دستیاری فردا برگزار می‌شود؛ 

 افزایش شانس قبولی داوطلبان  

معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه سی‌ونهمین دوره آزمون دستیاری فردا پنجشنبه 31 فروردین ماه در امنیت کامل برگزار می‌شود، گفت: تمهیدات امنیتی اتخاذ شده در این دوره از آزمون بیش از سالهای گذشته است.
محمدعلی محققی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه آزمون دستیاری امسال طبق تدابیر اتخاذ شده در مرکز سنجش آموزش پزشکی و دبیرخانه شورای آموزش پزشکی با نظم خاصی روز پنج شنبه با رقابت 14 هزار و 700 داوطلب در 19 حوزه امتحانی برگزار می‌شود، اظهار کرد: آزمون‌های رقابتی از حساسیت خاصی برخوردار هستند، بنابراین داوطلبان باید در فرصت باقی مانده فقط به مرور مطالبی که تا کنون خوانده‌اند بپردازند، چرا که فرصت مناسبی برای مرور مطالب فشرده نیست.
وی با بیان اینکه اضطراب و استرس یکی از عوامل بازدارنده و منفی است، اظهار کرد: داوطلبان باید اضطراب و استرس خود را کنترل کنند چرا که افرادی که تحت تاثیر استرس‌ها قرار می‌گیرند ممکن است از ظرفیت‌های واقعی خود نتوانند به اندازه کافی استفاده کنند.
محققی افزود: بحث استرس و درست عمل کردن در شرایط استرس‌زا جزئی از عرصه علوم پزشکی است چرا که دستیار در شرایط بحرانی و سخت باید بتواند تصمیمات درستی اتخاذ کند و بنابراین داوطلبان باید به مدیریت استرس توجه داشته باشند.
معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون منطقی و اصولی فراهم شده است خاطر نشان کرد: این آزمون از جنبه‌های محتوایی و تحلیلی آزمون خوبی است.
وی افزود: داوطلبان باید اطمینان داشته باشند که در یک رقابت سالم شرکت می‌کنند و در این مرحله از همه ظرفیت‌های خود استفاده کنند.
محققی با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش این دوره از آزمون، گفت: ظرفیت پذیرش در این دوره از آزمون قابل توجه است که همین امر شانس پذیرش را برای طیف بالایی از داوطلبان فراهم می‌کند.
وی با تاکید بر اتخاذ تمهیدات امنیتی لازم، اظهار کرد: شرایط امنیتی و حفاظتی آزمون بیش از دوره‌های قبل رعایت شده است و همکاری نیروی انتظامی برای تامین امنیت آزمون بیش از سالهای قبل است.
معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه روسای دانشگاه‌ها در حوزه‌ها مسئول نظارت بر حسن برگزاری آزمون هستند، گفت: در همین راستا برخورد قاطع با متخلفان آزمون دستیاری، به کاهش میزان تخلف در سایر آزمونها می‌انجامد.

.................................. 

  توصیه رییس دبیرخانه شورای آموزش پزشکی؛

  شب قبل از آزمون دستیاری فقط استراحت کنید؛ اعلام تاریخ نتایج اولیه و نهایی وی افزود: نتیجه اولیه آزمون تا پایان اردیبهشت ماه با قرار گرفتن کارنامه داوطلب روی سایت مرکز سنجش پزشکی اعلام می شود و بعد از انتخاب رشته توسط داوطلب نتیجه نهایی نیز اول تیرماه 91 در همین سایت اعلام می شود. 

رییس دبیرخانه شورای آموزش پزشکی، تخصصی از داوطلبان آزمون دستیاری خواست امشب را فقط استراحت کنند.

دکتر امیرمحسن ضیایی در گفتگو با خبرنگار وب­دا افزود: سی و نهمین آزمون پذیرش دستیار پزشکی فردا ساعت 9 صبح در سراسر کشور برگزار می شود و داوطلبان بهتر است در این 24 ساعت باقیمانده به آزمون فقط تمدد اعصاب کرده و حواسشان را متمرکز مطالعه نکنند.

وی افزود: به خصوص به داوطلبان توصیه می کنیم امشب را زودتر بخواند و امروز هم مسیرهای محل آزمون خود را شناسایی کنند تا صبح فردا زودتر از ساعت 7 یا نهایتا" ساعت 7 صبح به محل برگزاری آزمون خود برسند.

وی ادامه داد: به داوطلبان اطمینان می دهیم تمام تمهیدات لازم برای برگزاری یک آزمون منظم و بدون حاشیه انجام شده است و سئولات نیز مناسب این آزمون است و کیفیت دفترچه آزمون هم وضعیت مناسبی دارد.

وی با اشاره به اینکه از نظر امنیتی تمهیدات لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن آزمون دستیاری اندیشیده شده است، گفت: داوطلبان مطمئن باشند نتیجه آزمون همان چیزی است که آنها در پاسخنامه شان جواب می دهند.

دکتر ضیایی گفت: وقتی قرار است 2500 نفر از بین حدود 15000 داوطلب پذیرفته شوند، طبیعی است که عده ای جا بمانند. ولی همین که این افراد بدانند در شرایط عادلانه و با امنیت کامل در آزمون شرکت کرده اند برایشان آرامش بخش خواهد بود.

وی در ادامه اظهار داشت: کلید ابتدایی آزمون را روز شنبه 2 اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سجنش پزشکی به آدرس: www.sanjeshp.ir  می گذاریم و داوطلبان تا آخرین ساعات اداری روز دوشنبه 4 اردیبهشت ماه فرصت خواهند داشت اعتراضات خود را اعلام کنند.

 چهارشنبه ٣٠ فروردین ١٣٩١- ١١:٠١ / شماره خبر: ٦١٣١٥

 .............................. 

چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۵ 

آخرین توصیه‌های وزارت بهداشت به داوطلبان آزمون دستیاری
رییس دبیرخانه آموزش پزشکی:نتایج اولیه پایان اردیبهشت و نتایج نهایی اول تیر اعلام می‌شود 
........

................................... 

  س‌ونهمین دوره آزمون دستیاری برگزار شد
معاون وزیربهداشت خبرداد: برگزاری آزمون دستیاری بدون مشکل/ انتشار کلید سوالات در روز شنبه
پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۵ 

..............................
با برگزاری سی و نهمین دوره ؛
کنکور دستیاری سال 91 برگزار شد/ انتشار نتایج اولیه آخر اردیبهشت

 .........................

     

 

ادامه مطلب ...

هماهنگی با ارگان‌های امنیتی برای تامین امنیت آزمون دستیاری

 

شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۴  

آغاز توزیع کارت آزمون دستیاری از دوشنبه
رییس مرکزسنجش آموزش پزشکی خبرداد:هماهنگی باارگان‌های امنیتی برای تامین امنیت آزمون دستیاری 

 رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به برگزاری سی‌ و نهمین دوره آزمون دستیاری با رقابت 15 هزار داوطلب در 25 رشته تخصصی و 19 حوزه امتحانی در روز پنجشنبه 31 فروردین ماه، از آغاز توزیع اینترنتی کارت آزمون از دوشنبه28 فروردین ماه خبر داد.
جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری تا 30 فروردین ماه ادامه دارد، گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی
www.sanjeshp.ir ، با وارد کردن کدرهگیری نسبت به دریافت کارت آزمون اقدام کنند.
وی با تاکید بر اینکه همراه داشتن کارت آزمون و کارت شناسایی معتبر الزامی است، خاطرنشان کرد: کارت آزمون برای تعداد محدودی از داوطلبان که مدارک ارسالیشان ناقص است صادر نشده است، البته در صورتی که این دسته از داوطلبان تا آخر هفته مدارک خود را تکمیل کنند، کارت ورود به جلسه صادر می‌شود.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه آزمون دستیاری آزمون بسیار مهم و حساسی است، اظهار کرد: با ارگان‌های امنیتی مختلف هماهنگی لازم برای تامین امنیت آزمون انجام شده است و با توجه به تمهیدات امنیتی اندیشیده شده، آزمون بدون مشکل برگزار می‌شود.
سراجی در خاتمه با بیان اینکه در حال حاضر جو بسیار آر امی بر فرآیند برگزاری آزمون حاکم است، تاکید کرد: داوطلبان نباید نگرانی در خصوص برگزاری آزمون دستیاری داشته باشند، چرا که سعی وزارت بهداشت به برگزاری آزمون در امنیت و آرامش کامل است.

 تذکر به وزارتخانه بهداشت و حراست متبوعه: 

با توجه به اینکه بنده خودم در سالهای قبل مکررا دیده ام که قبل از شروع امتحان پلمپ سوالات باز شده و سوالات در اختیار مسئولین شرکت کننده در امتحان شهرستانهای مربوطه قرار گرفته است. حتی یکبار یک ساعت قبل از شروع امتحان بطور اتفاقی وارد جلسه امتحان شدم و دیدم که سه نفر نفر از اقایان نشسته اند و به کمک همدیگر جواب سوالات امتحان را پیدا میکنند ناگهان با دیدن من چنان عربده ای بر سر این بی مقدار کشیدند که چه کسی اجازه داده شما وارد جلسه شوید؟ منم گفتم کسی جلو درب نبود فکر کردم اجازه فرموده اید داخل شویم! بعد متوجه شدم که  برای نگهبان کار ضروری پیش امده و برای لحظاتی پستش را تر ک کرده بود ...  به هر حال بنده که نمی توانستم کاری کنم چون دست همه اقایان عالی مقام و عالیجناب در یک کاسه بود...  

پس بدینوسیله از خانم وزیر و سایر دست اندرکاران مربوطه عاجزانه خواهشمندیم که علاوه بر گماردن افراد ناشناس و مخفی و مورد اطمینان و خداترس برای کنترل سایر عوامل اجرایی امتحانات در شهرستانها و ارائه گزارش به وزارتخانه؛ برای در امان ماندن سوالات از دست درازی مسئولین شهرستانهای مربوطه به سوالات و خدشه دار  نمودن امتحان؛ توجه اکید فرمائید که پلمپ سوالات در حضور داوطلبان باز شود نه اینکه پلمپ های باز شده را از بیرون وارد جلسه کنند! پیشاپیش از تلاش شما برای سالم برگزار شدن امتحان قدردانی میکنیم.

 

 http://dastyar.sanjeshp.ir/39 

 بررسی مدارک

 ............................................. 

  تاریخ انتشار، تهران: ۰۸:۵۰  ,  ۱۳۹۱/۰۱/۲۷

با شرکت 15 هزار داوطلب   
آزمون دستیاری تخصصی پزشکی پنجشنبه برگزار می شود  

سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی با حضور حدود 15 هزار داوطلب پنجشنبه 31 فروردین ماه......................  

...................................... 

رییس ستاد پزشک خانواده و نظام ارجاع:
قطار پزشک خانواده امسال به ایستگاه تهران میرسد
 ... 

   ....................... 

 

دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۱ 
آغاز توزیع کارت سی ونهمین آزمون دستیاری پزشکی از امروز
دبیرشورای آموزش پزشکی: شائبه‌ای درباره آزمون دستیاری وجود ندارد/ امنیت آزمون تضمین می‌شود 

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به آغاز توزیع کارت ورود به جلسه سی و نهمین دوره آزمون دستیاری در توصیه به داوطلبان در روزهای پایانی گفت: داوطلبان به هیچ‌ عنوان به شایعات توجه نکنند.
سید امیرمحسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری از امروز دوشنبه 28 فروردین‌ماه، گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی
www.sanjeshp.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.
وی با بیان اینکه داوطلبان باید در روزهای پایانی بر روی مرور مطالبی که آموخته‌اند تمرکز کنند، اظهار کرد: داوطلبان نباید به هیچ‌عنوان به شایعاتی که در مورد امنیت آزمون ایجاد می‌شود توجه کنند چرا که اقدامات امنیتی و حفاظتی بسیار مناسبی برای برگزاری این آزمون در نظر گرفته شده است.  

 وی با تاکید بر اینکه به کلیه داوطلبان اطمینان می‌دهیم که هیچ شائبه‌ای در آزمون دستیاری وجود ندارد، خاطرنشان کرد: کلیه دانشگاه‌ها و حوزه‌های امتحانی برای برگزاری این آزمون آماده هستند.
وی با بیان اینکه تعداد سوالات آزمون دستیاری همانند سال گذشته است، تصریح کرد: داوطلبان باید در 240 دقیقه به 200 سوال پاسخ دهند.
ضیایی در خصوص سطح سوالات آزمون دستیاری گفت: سطح آزمون در حدی است که معلومات پزشکان عمومی که در مدت تحصیل خود فعالیت خوبی داشته باشند را می‌سنجد.
وی با تاکید بر اینکه آزمون دستیاری یک آزمون بسیار رقابتی و فشرده‌ای است، تصریح کرد: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده این آزمون در آرامش کامل و با کیفیت برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در این آزمون بیشتر به مسایل مفهومی توجه شده است، خاطرنشان کرد: مشابه سوالات آزمون دستیاری در هیچ کتاب تستی وجود ندارد بنابراین داوطلبان نباید با باور اینکه سوالات این آزمون مشابه سوالات کتاب تست خاصی است فقط بر روی تست خاصی تمرکز کنند.
دبیر شورای آموزش پزشکی با اشاره به تستی و چهارگزینه بودن آزمون دستیاری گفت: دفترچه‌های این آزمون دارای چهار تنوع A، B، Cو D است.
ضیایی با اشاره به رقابت 500 هزار داوطلب در 25 رشته تخصصی 18 شهرستان و 19 حوزه احتمالی در آزمون دستیاری در روز پنجشنبه 31 اردیبهشت، از پذیرش دوهزار و 500 داوطلب در این دوره از آزمون خبر داد. 

 

 دریافت کارت از ساعت 14 فعال خواهد شد

  

 آیت الله سید علی حسینی سیستانی، مرجع تقلید شیعیان که در نجف اشرف به سر می برد، در پاسخ به پرسشی تاکید می کند که تقلب در هیچ جا جایز نیست.

متن پرسش درباره تقلب در امتحان و پاسخ های موجود در سایت اطلاع رسانی آیت الله سیستانی به این شرح است: 

سوال: آیا تقلب در امتحانات جایز است ؟پاسخ آیت الله العظمی سیستانی: تقلب در امتحان جایز نیست.

سوال: اگر مرتکب تقلب شویم و به واسطه آن دارای مدرکی شویم که در شؤون زندگی ما تاثیر دارد تکلیف چیست؟پاسخ آیت الله العظمی سیستانی: استفاده از مدرک مذکور اشکال ندارد ولی اگر تخصص لازم را در رابطه با کاری که به شما واگذار می شود نداشته باشید پذیرفتن آن کار جایز نیست.

سوال: آیا در مدارس دولتی در اروپا یا آمریکا می توان تقلب کرد؟ در مدارس غیر دولتی چطور؟ اعم از اسلامی و غیر اسلامی؟پاسخ آیت الله العظمی سیستانی: به طور کلی، تقلب در هیچ جا و در هیچ موردی، صحیح و جایز نمی باشد. 

با اینکه همه ما می دانیم تفلب زیانهای بسیاری به ما می رساند پس چرا حاضر می شویم تقلب کنیم (جوابش غیر از خودخواهی و زیاده خواهی و اسیر هوای نفس شدن چه میتواند باشد!)جالبتر اینکه یک سر این تقلبها به وزارتخانه ای وصل میشود با نام اسلامی! امیدواریم دیگر هیچوقت  شاهد تقلب در ارگانهاییکه نام پاک اسلام را دست اویز خود قرار داده اند نباشیم

ادامه مطلب ...

توزیع کارت آزمون دستیاری پزشکی از 29 فروردین- رقابت 15 هزار پزشک

 توزیع کارت آزمون دستیاری پزشکی از 29 فروردین/ رقابت 15 هزار پزشک  

 ساعت: ۱۱:۱۵ ,  تاریخ:  ۱۳۹۱/۰۱/۱۸

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی گفت: کارت آزمون سی و نهمین دوره پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی در روزهای .................. 

 ........................................

   یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۰ 

آغاز توزیع کارت آزمون دستیاری از دوشنبه آینده

 

 سی‌ و نهمین دوره آزمون دستیار تخصصی پزشکی با رقابت 15 هزار داوطلب در روز پنجشنبه 31 فروردین ماه در 25 رشته تخصصی و 18 حوزه امتحانی برگزار می‌شود.
سید امیر محسن ضیایی دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به برگزاری آزمون دستیاری با رقابت 15 هزار داوطلب، گفت: توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون از روز دوشنبه 28 فروردین ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی
www.sanjeshp.ir، آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه برای داوطلبانی که مدارک ارسالیشان ناقص باشد، کارت ورود به جلسه آزمون صادر نمی‌شود، تصریح کرد: البته مهلتی برای داوطلبانی که مدارکشان ناقص بود در نظر گرفته شد ولی با این وجود مدارک حدود 50 نفر ناقص است که برای این تعداد کارت آزمون صادر نمی‌شود.
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت در خاتمه با اشاره به ظرفیت پذیرش بیش از 2500 نفری در این دوره از آزمون، گفت: تعدادی رشته محل‌های جدید اضافه شده است که متناسب با آن ظرفیت پذیرش نیز افزایش می‌یابد.  

........................................ 

هران:۱۱:۲۷  ,۱۳۹۱/۰۱/۲۲   رحیمی خطاب به خبرنگاران: 
فارسی نویسی نسخه ها را از وزیر بهداشت مطالبه کنید
معاون اول رئیس جمهور در حاشیه مراسم روز جهانی بهداشت درباره فارسی نویسی نسخه ها گفت: فارسی نویسی نسخه ها را از وزیر بهداشت مطالبه کنید
....................
 

 ........................................  

تهران:۱۳:۴۹ ,  ۱۳۹۱/۰۱/۲۱  برای سومین دوره 

دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشجوی دکتری پژوهشی می پذیرد  

دانشگاه علوم پزشکی تهران برای سومین دوره، دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی (PhD by Research) برای سال تحصیلی 92 - 91 می پذیرد ........................ 

........................................ 

تهران:۱۳:۰۷ ,  ۱۳۹۱/۰۱/۲۲   وزیر بهداشت به مهر خبر داد؛
آخرین وضعیت احکام صادره برای محکومان آزمون دستیاری  

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بازنگری در احکام صادره برای متهمان و محکومان پرونده تخلفات دستیاری سال 88 خبر داد و گفت: این بازنگری در مرحله قضایی به سر می‌برد و جزئیات آن به زودی مشخص می‌شود .......................... 

پی نوشت : رسیدگی به پرونده های دردانه ها و خودیها در نظام مقدس ولایت فقیهی چقدر سخت و ازار دهنده است. عزیزان بیخیال بشید دیگه ..... مگه سایر پرونده های اقازاده ها به نتیجه رسیده ... 

............................................ 

تاریخ انتشار: تهران: ۰۸:۴۹  ,  ۱۳۹۱/۰۱/۲۳

توزیع کارت آزمون دستیاری پزشکی از دوشنبه/ برگزاری آزمون در 31 فروردین  

 کارت آزمون سی و نهمین دوره پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی از روز دوشنبه 28 فروردین در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در دسترس داوطلبان قرار می گیرد ....................

............................................ 

 

  اطلاعیه شماره 7  در خصوص توزیع کارت سی نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی
بدینوسیله به اطلاع داوطلبان شرکت در سی ونهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی مورخ 31/1/91 می رساند کارت ورود به جلسه شرکت در آزمون مذکور از
تاریخ 28/1/91 لغایت 30/1/91 از طریق سایت اینترنتی
http://sanjeshp.ir به همراه راهنمای داوطلبان جهت شرکت در آزمون در دسترس قرار خواهد گرفت.

تذکر مهم: همراه داشتن کارت اینترنتی ورود به جلسه آزمون در روز برگزاری آزمون به همراه کارت شناسایی عکسدار معتبر دیگر (شناسنامه، کارت ملی، کارت نظام پزشکی، گواهینامه) الزامی است.

ادامه مطلب ...

اتخاذ تمهیدات امنیتی ویژه آزمون دستیاری

 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

 اتخاذ تمهیدات امنیتی ویژه آزمون دستیاری

با یک سال وقفه، سی و نهمین آزمون دستیاری 31 فروردین برگزار می‌شود

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اشاره به جزییات برگزاری سی‌ و نهمین دوره آزمون دستیاری، از ظرفیت بیش از 2500 نفری در این دوره از آزمون خبر داد.

سید امیر محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به برگزاری آزمون دستیاری با رقابت 15 هزار داوطلب در روز پنجشنبه 31 فروردین ماه در 25 رشته تخصصی در 18 حوزه امتحانی، گفت: کارت ورود به جلسه آزمون از 28 فروردین ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir، توزیع می‌شود.

وی با اشاره به جدول زمانبندی آزمون دستیاری، از اعلام کلید آزمون در اول اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: داوطلبان می‌توانند پس از اعلام کلید اولیه حداکثر تا ساعت 23 روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه نسبت به ارسال اینترنتی اعتراضات خود اقدام کنند.

ضیایی در خصوص نحوه طراحی سوالات، با بیان اینکه تعداد سوالات آزمون 200 سوال چهارگزینه‌ایست، تصریح کرد: سوالات تحلیلی است، بنابراین سطح سوالات در حد دانش ساده افراد نیست.

وی با اشاره به ظرفیت پذیرش بیش از 2500 نفری در این دوره از آزمون، گفت: تعدادی رشته محل‌های جدید اضافه شده است که متناسب با آن ظرفیت پذیرش افزایش می‌یابد.

دبیر شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه شیوه پذیرش در آزمون هیچ تغییری نکرده است، به تمهیدات امنیتی آزمون دستیاری دوره سی‌ونهم اشاره کرد و گفت: تمهیدات لازم برای ارتقای سطح کیفی و امنیتی آزمون درنظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه پیوست‌های حفاظتی به شدت رعایت شده است، خاطرنشان کرد: داوطلبان اطمینان داشته باشند که آزمون در سلامت کامل برگزار می‌شود چرا که وزارت بهداشت امانتدار خوبی برای داوطلبان خواهد بود و کسانی در این آزمون پذیرفته می‌شوند که زحمت زیادی کشیده باشند.

ضیایی با بیان اینکه برای داوطلبانی که مدارک ارسالیشان ناقص باشد، کارت ورود به جلسه آزمون صادر نمی‌شود، تصریح کرد: البته برای مدارک لازم برای تایید سهمیه پس از صدور کارنامه مهلتی تعیین می‌شود تا درصورت لزوم نواقص خود را تکمیل کنند.  

........................... 

جزئیات ثبت نام اعلام شد؛
آغاز ثبت نام آزمون زبان عمومی وزارت بهداشت از 16فروردین
ثبت نام دوازدهمین دوره آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) از روز چهارشنبه 16 فروردین ماه 91 آغاز می شود و پس از تکمیل ظرفیت متوقف خواهد شد ............

 .........................................

   با حضور 15 هزار داوطلب   ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 31فروردین برگزار می شود
سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی با حضور بیش از 15 هزار داوطلب پنجشنبه 31 فروردین ماه سال 91 در 18 شهر و 26 رشته برگزار می شود
... 

...........................   

تهران:۱۱:۵۱ ,  ۱۳۹۱/۰۱/۱۵ 

اعتراض دانشجویان به یک آزمون؛
دانشجویان: عمرمان هدر رفت/ رئیس سنجش: اعتراض دانشجویان وارد نیست
دانشجویان علوم پزشکی در رشته های داروسازی، دندانپزشکی و پزشکی که در آزمون های جامع علوم پایه اسفندماه 90 شرکت کردند در ادامه اعتراضات خود به نتایج این آزمون در برابر وزارت بهداشت تجمع کردند
 ......................
   

  ......................................  

ساعت: ۱۱:۳۹  تاریخ: ۱۶/۰۱/۱۳۹۱ 

مهلت ثبت نام در فلوشیپ تمدید شد ۱۱:۳۹,۱۳۹۱/۰۱/۱۶برگزاری آزمون در اردیبهشت  

  آزمون کتبی دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 91 به صورت غیر متمرکز در 28 اردیبهشت 91 و آزمون شفاهی .........................    

......................................  

ساعت: ۱۷:۲۷  ,  تاریخ: ۱۶/۰۱/۱۳۹۱ 

اخطار وزارت بهداشت به مراکز آموزش مداوم بدون مجوز 

مشاور وزیر و سرپرست آموزش مداوم جامعه پزشکی گفت: تاکنون تعداد محدودی مجوز تأسیس این مراکز را گرفته و بقیه این مراکز بدون مجوز فعالیت .......................... 

......................................  

ساعت: ۱۶:۰۶ , تاریخ ۱۳۹۱/۰۱/۱۶  

 

تعدادی از دانشجویان پزشکی که اسفندماه سال 90 در آزمون پیش کارورزی و علوم پایه شرکت کرده بودند در اعتراض به انچه پاسخ های توهین آمیز مسئولان وزارت بهداشت می خوانند، مقابل مجلس تجمع کردند ....................... 

تجمع دانشجویان رشته های پزشکی در مقابل مجلس ...
ادامه مطلب ...