خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

هماهنگی با ارگان‌های امنیتی برای تامین امنیت آزمون دستیاری

 

شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۴  

آغاز توزیع کارت آزمون دستیاری از دوشنبه
رییس مرکزسنجش آموزش پزشکی خبرداد:هماهنگی باارگان‌های امنیتی برای تامین امنیت آزمون دستیاری 

 رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به برگزاری سی‌ و نهمین دوره آزمون دستیاری با رقابت 15 هزار داوطلب در 25 رشته تخصصی و 19 حوزه امتحانی در روز پنجشنبه 31 فروردین ماه، از آغاز توزیع اینترنتی کارت آزمون از دوشنبه28 فروردین ماه خبر داد.
جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری تا 30 فروردین ماه ادامه دارد، گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی
www.sanjeshp.ir ، با وارد کردن کدرهگیری نسبت به دریافت کارت آزمون اقدام کنند.
وی با تاکید بر اینکه همراه داشتن کارت آزمون و کارت شناسایی معتبر الزامی است، خاطرنشان کرد: کارت آزمون برای تعداد محدودی از داوطلبان که مدارک ارسالیشان ناقص است صادر نشده است، البته در صورتی که این دسته از داوطلبان تا آخر هفته مدارک خود را تکمیل کنند، کارت ورود به جلسه صادر می‌شود.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه آزمون دستیاری آزمون بسیار مهم و حساسی است، اظهار کرد: با ارگان‌های امنیتی مختلف هماهنگی لازم برای تامین امنیت آزمون انجام شده است و با توجه به تمهیدات امنیتی اندیشیده شده، آزمون بدون مشکل برگزار می‌شود.
سراجی در خاتمه با بیان اینکه در حال حاضر جو بسیار آر امی بر فرآیند برگزاری آزمون حاکم است، تاکید کرد: داوطلبان نباید نگرانی در خصوص برگزاری آزمون دستیاری داشته باشند، چرا که سعی وزارت بهداشت به برگزاری آزمون در امنیت و آرامش کامل است.

 تذکر به وزارتخانه بهداشت و حراست متبوعه: 

با توجه به اینکه بنده خودم در سالهای قبل مکررا دیده ام که قبل از شروع امتحان پلمپ سوالات باز شده و سوالات در اختیار مسئولین شرکت کننده در امتحان شهرستانهای مربوطه قرار گرفته است. حتی یکبار یک ساعت قبل از شروع امتحان بطور اتفاقی وارد جلسه امتحان شدم و دیدم که سه نفر نفر از اقایان نشسته اند و به کمک همدیگر جواب سوالات امتحان را پیدا میکنند ناگهان با دیدن من چنان عربده ای بر سر این بی مقدار کشیدند که چه کسی اجازه داده شما وارد جلسه شوید؟ منم گفتم کسی جلو درب نبود فکر کردم اجازه فرموده اید داخل شویم! بعد متوجه شدم که  برای نگهبان کار ضروری پیش امده و برای لحظاتی پستش را تر ک کرده بود ...  به هر حال بنده که نمی توانستم کاری کنم چون دست همه اقایان عالی مقام و عالیجناب در یک کاسه بود...  

پس بدینوسیله از خانم وزیر و سایر دست اندرکاران مربوطه عاجزانه خواهشمندیم که علاوه بر گماردن افراد ناشناس و مخفی و مورد اطمینان و خداترس برای کنترل سایر عوامل اجرایی امتحانات در شهرستانها و ارائه گزارش به وزارتخانه؛ برای در امان ماندن سوالات از دست درازی مسئولین شهرستانهای مربوطه به سوالات و خدشه دار  نمودن امتحان؛ توجه اکید فرمائید که پلمپ سوالات در حضور داوطلبان باز شود نه اینکه پلمپ های باز شده را از بیرون وارد جلسه کنند! پیشاپیش از تلاش شما برای سالم برگزار شدن امتحان قدردانی میکنیم.

 

 http://dastyar.sanjeshp.ir/39 

 بررسی مدارک

 ............................................. 

  تاریخ انتشار، تهران: ۰۸:۵۰  ,  ۱۳۹۱/۰۱/۲۷

با شرکت 15 هزار داوطلب   
آزمون دستیاری تخصصی پزشکی پنجشنبه برگزار می شود  

سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی با حضور حدود 15 هزار داوطلب پنجشنبه 31 فروردین ماه......................  

...................................... 

رییس ستاد پزشک خانواده و نظام ارجاع:
قطار پزشک خانواده امسال به ایستگاه تهران میرسد
 ... 

   ....................... 

 

دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۱ 
آغاز توزیع کارت سی ونهمین آزمون دستیاری پزشکی از امروز
دبیرشورای آموزش پزشکی: شائبه‌ای درباره آزمون دستیاری وجود ندارد/ امنیت آزمون تضمین می‌شود 

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به آغاز توزیع کارت ورود به جلسه سی و نهمین دوره آزمون دستیاری در توصیه به داوطلبان در روزهای پایانی گفت: داوطلبان به هیچ‌ عنوان به شایعات توجه نکنند.
سید امیرمحسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری از امروز دوشنبه 28 فروردین‌ماه، گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی
www.sanjeshp.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.
وی با بیان اینکه داوطلبان باید در روزهای پایانی بر روی مرور مطالبی که آموخته‌اند تمرکز کنند، اظهار کرد: داوطلبان نباید به هیچ‌عنوان به شایعاتی که در مورد امنیت آزمون ایجاد می‌شود توجه کنند چرا که اقدامات امنیتی و حفاظتی بسیار مناسبی برای برگزاری این آزمون در نظر گرفته شده است.  

 وی با تاکید بر اینکه به کلیه داوطلبان اطمینان می‌دهیم که هیچ شائبه‌ای در آزمون دستیاری وجود ندارد، خاطرنشان کرد: کلیه دانشگاه‌ها و حوزه‌های امتحانی برای برگزاری این آزمون آماده هستند.
وی با بیان اینکه تعداد سوالات آزمون دستیاری همانند سال گذشته است، تصریح کرد: داوطلبان باید در 240 دقیقه به 200 سوال پاسخ دهند.
ضیایی در خصوص سطح سوالات آزمون دستیاری گفت: سطح آزمون در حدی است که معلومات پزشکان عمومی که در مدت تحصیل خود فعالیت خوبی داشته باشند را می‌سنجد.
وی با تاکید بر اینکه آزمون دستیاری یک آزمون بسیار رقابتی و فشرده‌ای است، تصریح کرد: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده این آزمون در آرامش کامل و با کیفیت برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در این آزمون بیشتر به مسایل مفهومی توجه شده است، خاطرنشان کرد: مشابه سوالات آزمون دستیاری در هیچ کتاب تستی وجود ندارد بنابراین داوطلبان نباید با باور اینکه سوالات این آزمون مشابه سوالات کتاب تست خاصی است فقط بر روی تست خاصی تمرکز کنند.
دبیر شورای آموزش پزشکی با اشاره به تستی و چهارگزینه بودن آزمون دستیاری گفت: دفترچه‌های این آزمون دارای چهار تنوع A، B، Cو D است.
ضیایی با اشاره به رقابت 500 هزار داوطلب در 25 رشته تخصصی 18 شهرستان و 19 حوزه احتمالی در آزمون دستیاری در روز پنجشنبه 31 اردیبهشت، از پذیرش دوهزار و 500 داوطلب در این دوره از آزمون خبر داد. 

 

 دریافت کارت از ساعت 14 فعال خواهد شد

  

 آیت الله سید علی حسینی سیستانی، مرجع تقلید شیعیان که در نجف اشرف به سر می برد، در پاسخ به پرسشی تاکید می کند که تقلب در هیچ جا جایز نیست.

متن پرسش درباره تقلب در امتحان و پاسخ های موجود در سایت اطلاع رسانی آیت الله سیستانی به این شرح است: 

سوال: آیا تقلب در امتحانات جایز است ؟پاسخ آیت الله العظمی سیستانی: تقلب در امتحان جایز نیست.

سوال: اگر مرتکب تقلب شویم و به واسطه آن دارای مدرکی شویم که در شؤون زندگی ما تاثیر دارد تکلیف چیست؟پاسخ آیت الله العظمی سیستانی: استفاده از مدرک مذکور اشکال ندارد ولی اگر تخصص لازم را در رابطه با کاری که به شما واگذار می شود نداشته باشید پذیرفتن آن کار جایز نیست.

سوال: آیا در مدارس دولتی در اروپا یا آمریکا می توان تقلب کرد؟ در مدارس غیر دولتی چطور؟ اعم از اسلامی و غیر اسلامی؟پاسخ آیت الله العظمی سیستانی: به طور کلی، تقلب در هیچ جا و در هیچ موردی، صحیح و جایز نمی باشد. 

با اینکه همه ما می دانیم تفلب زیانهای بسیاری به ما می رساند پس چرا حاضر می شویم تقلب کنیم (جوابش غیر از خودخواهی و زیاده خواهی و اسیر هوای نفس شدن چه میتواند باشد!)جالبتر اینکه یک سر این تقلبها به وزارتخانه ای وصل میشود با نام اسلامی! امیدواریم دیگر هیچوقت  شاهد تقلب در ارگانهاییکه نام پاک اسلام را دست اویز خود قرار داده اند نباشیم

 

رییس ستاد پزشک خانواده و نظام ارجاع:
قطار پزشک خانواده امسال به ایستگاه تهران میرسد 

رییس ستاد پزشک خانواده و نظام ارجاع وزارت بهداشت گفت: اجرای برنامه پزشک خانواده امسال به تهران می رسد.
دکتر محمد شریعتی در گفتگو با خبرنگار وبدا افزود: نسخه 02 پزشک خانواده به تصویب شورای عالی سلامت رسید و به زودی توسط دولت و وزرای بهداشت و رفاه و دفاع ابلاغ می شود.
وی ادامه داد: در پایان سال گذشته دانشگاه ها و بیمه ها آمادگی خود را برای اجرای برنامه پزشک خانواده در قالب برنامه عملیاتی اعلام کردند و سال گذشته نیز جلسات آموزشی در این خصوص برای بیمه های استانی داشتیم و آن ها برنامه عملیاتی شان برای اجرای هر چه بهتر پزشک خانواده را به ما ارسال کرده اند.
وی گفت: امیدواریم بنا به خواست رییس جمهور بتوانیم در طی یک و نیم سال آینده در کل مناطق شهری این برنامه را اجرایی کنیم. در تهران نیز دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی و تهران اعلام آمادگی کرده اند که این برنامه را در مناطقی ازتهران اجرایی کنند. 

.......................................  

تاریخ انتشار، تهران: ۰۸:۵۰  ,  ۱۳۹۱/۰۱/۲۷

با شرکت 15 هزار داوطلب   
آزمون دستیاری تخصصی پزشکی پنجشنبه برگزار می شود  

سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی با حضور حدود 15 هزار داوطلب پنجشنبه 31 فروردین ماه سال 91 در 18 شهر برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، 7 هزار و 927 نفر از داوطلبان را مردان و 6 هزار و 880 نفر از داوطلبان را زنان تشکیل می دهند. در مجموع 14 هزار و 807 نفر برای پذیرش در 26 رشته تخصصی رقابت می کنند.
آزمون به طور همزمان در دانشگاه های علوم پزشکی مشهد، اردبیل، ارومیه، زاهدان، اصفهان، مازندران، اهواز، شهیدصدوقی یزد، همدان، تبریز، شیراز، بندرعباس، گیلان، کرمان، کرمانشاه، بوشهر و لرستان و همچنین دو دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و تهران در شهر تهران برگزار می شود.
آزمون کتبی رأس ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 31 فروردین ماه سال 91 برگزار خواهد شد و کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه 28، 29 و 30 فروردین ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی اینترنتی
http://sanjeshp.ir  در اختیار داوطلبان قرار گرفته و هر داوطلب موظف به پرینت کارت خود از روی سایت مربوطه است. حضور در جلسه آزمون بدون همراه داشتن کارت شرکت در آزمون امکانپذیر نیست.
کلید آزمون بعدازظهر روز جمعه اول اردیبهشت ماه 91 بر روی سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار خواهد گرفت.
بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی نمره دهی این آزمون بر اساس پاسخ به سئوالات چهار گزینه ای است. تعداد سؤالات آزمون 200 سؤال تستی است و 2 سؤال به منابع درس اخلاق پزشکی تعلق دارد. برای هر سؤال باید تنها یک گزینه که در میان گزینه های ارائه شده بهترین پاسخ ممکن است انتخاب شود.
به هر سؤال با پاسخ صحیح 3 نمره مثبت و هر سؤال با پاسخ اشتباه یک نمره منفی تعلق می گیرد. به سئوالات بدون پاسخ نمره ای تعلق نمی گیرد و به هر سؤال که بیش از یک گزینه پاسخ داده شده باشد یک نمره منفی تعلق می گیرد.
داوطلبان مجاز هستند پس از اعلام کلید آزمون حداکثر تا ساعت 23 روز دوشنبه 4 اردیبهشت ماه 91 اعتراض خود را به صورت اینترنتی اعلام کنند. رسیدگی به اعتراضات واصله پس از تاریخ فوق الذکر به هیچ عنوان مقدور نخواهد بود.
پس از رسیدگی به اعتراضات واصله در خصوص طراحی سئوالات، کارنامه اولیه داوطلبان به همراه فرم انتخاب رشته – محل در پایگاه اطلاع رسانی درج می شود.
  

............................................

 960 نفر در آزمون دستیاری تخصصی در مازندران رقابت می کنند
ساری - خبرگزاری مهر: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از رقابت 960 نفر در آزمون دستیاری تخصصی در استان خبر داد.
محمد آزاد بخت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سی و یکمین آزمون سراسری دستیاری پزشکی تخصصی با حضور 960 داوطلب در 31 فروردین ماه جاری در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم(ص) ساری برگزار می شود.
وی با بیان اینکه در این دوره از آزمون، دانشگاه علوم پزشکی مازندران 53 داوطلب در 11رشته، دستیار جذب می کند افزود: کرد: ظرفیت پذیرش در رشته های پاتولوژی، اطفال، بیهوشی، طب اورژانس، جراحی، رادیولوژی، روانپزشکی، زنان، عفونی ، قلب و داخلی 53 نفر است.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه احتمال افزوده شدن رشته های جدید در مازندران وجود دارد، افزود: در این دوره از آزمون 960 داوطلب از استانهای سمنان، گلستان و دانشگاههای علوم پزشکی ساری و بابل شرکت خواهند کرد که  از این تعداد 584 مرد و 376 زن حضور دارند.
آزادبخت  ادامه داد: 15 هزار داوطلب در 25 رشته تحصیلی در 18 حوزه امتحانی شرکت می کنند که بیش از دو هزار و 500 نفر در این آزمون پذیرفته می شوند.
وی با بیان اینکه توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون از روز دوشنبه 28 فروردین ماه صورت می گیرد، افزود: این آزمون، همزمان با  31 فروردین ماه رأس ساعت 9 صبح در یک نوبت در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) ساری برگزار خواهد شد.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: به منظور انتخاب رشته و محل دستیاری ، کارنامه داوطلبان شامل رتبه و نمره آزمون در اردیبهشت ماه امسال اعلام می شود.

 .............................................

31 فروردین ماه صورت می گیرد؛

  برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در 18 شهر

سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی با حضور حدود 15 هزار داوطلب پنجشنبه 31 فروردین ماه سال 91 در 18 شهر برگزار می شود.

به گزارش وب­دا 7 هزار و 927 نفر از داوطلبان را مردان و 6 هزار و 880 نفر از داوطلبان را زنان تشکیل می دهند. در مجموع 14 هزار و 807 نفر برای پذیرش در 26 رشته تخصصی رقابت می کنند.

آزمون به طور همزمان در دانشگاه های علوم پزشکی مشهد، اردبیل، ارومیه، زاهدان، اصفهان، مازندران، اهواز، شهیدصدوقی یزد، همدان، تبریز، شیراز، بندرعباس، گیلان، کرمان، کرمانشاه، بوشهر و لرستان و همچنین دو دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و تهران در شهر تهران برگزار می شود.

آزمون کتبی رأس ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 31 فروردین ماه سال 91 برگزار خواهد شد و کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه 28، 29 و 30 فروردین ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی اینترنتی www.sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار گرفته و هر داوطلب موظف به پرینت کارت خود از روی سایت مربوطه است. حضور در جلسه آزمون بدون همراه داشتن کارت شرکت در آزمون امکانپذیر نیست.

کلید آزمون بعدازظهر روز جمعه اول اردیبهشت ماه 91 بر روی سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار خواهد گرفت.

دکتر امیر محسن ضیایی دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی در گفتگو با خبرنگار وب­دا گفت: نمره دهی این آزمون بر اساس پاسخ به سئوالات چهار گزینه ای است. تعداد سؤالات آزمون 200 سؤال تستی است و 2 سؤال به منابع درس اخلاق پزشکی تعلق دارد. برای هر سؤال باید تنها یک گزینه که در میان گزینه های ارائه شده بهترین پاسخ ممکن است انتخاب شود.

وی افزود: به هر سؤال با پاسخ صحیح 3 نمره مثبت و هر سؤال با پاسخ اشتباه یک نمره منفی تعلق می گیرد. به سئوالات بدون پاسخ نمره ای تعلق نمی گیرد و به هر سؤال که بیش از یک گزینه پاسخ داده شده باشد یک نمره منفی تعلق می گیرد.

وی ادامه داد: داوطلبان مجاز هستند پس از اعلام کلید آزمون حداکثر تا ساعت 23 روز دوشنبه 4 اردیبهشت ماه 91 اعتراض خود را به صورت اینترنتی اعلام کنند. رسیدگی به اعتراضات واصله پس از تاریخ فوق الذکر به هیچ عنوان مقدور نخواهد بود.

به گفته دکتر ضیایی پس از رسیدگی به اعتراضات واصله در خصوص طراحی سئوالات، کارنامه اولیه داوطلبان به همراه فرم انتخاب رشته – محل در پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش پزشکی درج می شود.

یکشنبه ٢٧ فروردین ١٣٩١- ١٠:١٤ / شماره خبر: ٦٠٩٢٠

 

 

 به‌سختی میتوان در بین مغزهای متفکر جهان کسی را یافت که دارای یک‌نوع احساس مذهبی مخصوص به‌خود نباشد، این مذهب با مذهب یک شخص عادی فرق دارد.(آلبرت انیشتن)


خدا، شیر یا خط؟ . نمی‌کند.(آلبرت انیشتن)


خداوند زیرک است اما بدخواه نیست. .(آلبرت انیشتن)


نگران مشکلاتی که در ریاضی دارید نباشید. به شما اطمینان می‌دهم که مشکلات من در این زمینه عظیم‌تر است.(آلبرت انیشتن)


همزمان با گسترش دایرهٔ دانش ما .، تاریکی‌ای که این دایره را احاطه می‌کند نیز گسترده می‌شود.(آلبرت انیشتن)


یک فرد باهوش یک مسئله را حل می‌کند اما یک فرد خردمند از رودررو شدن با آن دوری می‌کند. .(آلبرت انیشتن)


اگه نمرهٔ تستت تک شد ناراحت نشو! .(آلبرت انیشتن)


در دنیایی که دیوارها و دروازه‌ها وجود ندارند چه احتیاجی به پنجره و نرده است؟(آلبرت انیشتن)


از وقتی که ریاضی‌دانان از سرو کول «نظریه نسبیت» بالارفته‌اند، دیگر خودم هم از آن سر در نمی‌آورم.(آلبرت انیشتن)


دوچیز بی‌پایان هستند: اول «منظومه شمسی» .، دوم «نادانی بشر»، در مورد اول زیاد مطمئن نیستم.(آلبرت انیشتن)


من نمیدانم انسان‌ها با چه اسلحه‌ای در جنگ جهانی سوم با یک‌دیگر خواهند جنگید، اما در جنگ جهانی چهارم، . سلاح آنها سنگ و چوب و چماق خواهد بود.(آلبرت انیشتن)

 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

 
 .............................................
نظرات 113 + ارسال نظر
click here یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 02:53 ق.ظ http://www.treatbacterialinfections.com

So that's the case? Quite a revelation that is.

cheapest abilify پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 08:52 ق.ظ http://www.antipsychoticmedicine.net

That's a smart way of looking at the world.

lowest car insurance دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.getyourquote.net/

Not bad at all fellas and gallas. Thanks.

levitra یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 10:44 ق.ظ http://www.medshouse.net

Please teach the rest of these internet hooligans how to write and research!

Angel جمعه 1 آذر 1392 ساعت 01:23 ب.ظ http://www.facebook.com/profile.php?id=100003449092892

This is an arltice that makes you think "never thought of that!"

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 06:50 ب.ظ

مینا دیگه نمیخواد زن بابا بزرگ بشه
تازه هنوز زنش نشده داره بابا بزرگ را می زنه

مینا به بابا بزرگ چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام... بابا بزرگ جواب ندادین؟؟؟ بدون معدل فقظ با رتبه کشوری استریت محسوب میشه؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 02:11 ب.ظ

بچه ها واقعا چه خبر چرا هیچ کس نیست؟اخبار هم از امتحان فردا چیزی نگفت

نگار چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 12:24 ب.ظ

ببینم روز آخری نظرات کم شده یا بابا بزرگ در حال حذف نظرات مشکوک میباشد یا اصولا چه خبره یا همه دارن درس میخونن یا.......؟؟؟؟؟؟

مینا چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 11:50 ق.ظ

اره اشکالی داره

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 10:00 ق.ظ

مینا میخوای زن بابا بزرگ بشی

به بابا بزرگ چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 01:34 ق.ظ

بابا بزرگ لطفا به قسمت{ تماس با من }مراجعه شود.
متشکرم.

مینا به بابا بزرگ چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 12:10 ق.ظ

سلام... بابا بزرگ چرا دیگه؟ جواب منو نمیدی؟؟؟/ سوال بالایی مو؟؟؟ من فقط به امید شما میام اینجا چون مظالب خوبی و اطلاع رسانی خوبی دارین... بازم جوابمو نمیدین؟؟/

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 11:45 ب.ظ

فروش سوالات شروع شده الهی وزارتخونه رو سرشون خراب بشه

به مینا سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 08:18 ب.ظ

آره میشه خیلی ها هم همین جوری استریت شدن اگه جزء 10 نفر اول پره بشی اتریت میشی تازه میتونی کلی امکانات از اداره نخبگان هم بگیری

به نادیا سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 07:49 ب.ظ

یکسری سوالات هست که بدون خوندن هم جواب می دی ولی سوالات تعیین کننده ای هست که ....بعد امتحان بیا اینجا ببینم حالت چطوره؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 07:37 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 07:36 ب.ظ

مینا به بابا بزرگ سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 06:44 ب.ظ

??????????????????

مینا به بابا بزرگ سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 06:43 ب.ظ

سلام... بچه ها یکی دوستام ازم پرسیده بود ایا فقط با اوردن رتبه کشوری در پره انترنی میشه استریت شد؟.... چون میگفت معدلش کمه .....میشه هر کسی میدونه جواب بده؟؟؟؟

به ۲۵باند از طرف فوری سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 04:55 ب.ظ

دکترجان خیلی خیلی ممنونم
جوابهاتون خیلی به دردم خورد.انشاءاله همیشه موفق باشید
بازم ممنون

25 باند به فوری سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 03:56 ب.ظ

بله اجازه تاسیس مطب در خارج ساعت اداری را دارند و اگر تهعد اولیه بعد از تخصص را هم انجام دهند به شرط قبولی و کسب حد نصاب لازم میتوانند بورسیه فلوی را کسب کنند حتی برای خارج کشور که از دوستان بنده در این مورد زیاد هستند مویید باشید التماس دعا

مینا سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 01:37 ب.ظ

سلام... بچه ها یکی دوستام ازم پرسیده بود ایا فقط با اوردن رتبه کشوری در پره انترنی میشه استریت شد؟.... چون میگفت معدلش کمه .....میشه هر کسی میدونه جواب بده؟؟؟؟

مینا سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 01:35 ب.ظ

به 25باند عزیز سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 01:20 ب.ظ

دکترجان سلام
خیلی خیلی ممنون که جوابمو دادین
یه سوال دیگه هم داشتم
۱.ایا این پزشکان اجازه تاسیس مطب هم دارند
۲.ایا بیمارستان خاصی پزشک متخصص برای دوره فلوشیپ یا فوق تخصص بورسیه به خارج از کشور میکنه؟من شنیدم بیمارستان امام تهران یک نورولوژیست را بورسیه کرده کانادا برای فلو

نادیا سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 11:12 ق.ظ

من سال اولم نیست امتحان میدم ولی سال اولی هست که همت کردم و درس خوندم

خب ببین معلومه که سوالات تکراری نیست ولی مطالب که عوض نمیشه مثلا اپروچ به هیپوناترمی که تغییری نمیکنه یا مثلا ترومای بلانت به شکم یه درمان پره اکلامسی

بعدشم تست خوندن نوعی روش تکمیلی درس خوندنه

سوته دلان سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 10:37 ق.ظ

کسانی که به دکتر مجتبی کرمی اعتماد میکنند موفق میشوند و این یه اصله که من به ان رسیدم گر چه چندین سال پی در پی با بی اعتمادی به ایشان فقط نظاره گر عدم موفقیت خودم و موفقیت دوستانی بودم که در کتابخانه فقط کرمی میخواندم و من بعضا اونها را ........... میکردم خداوند ایشان را سالم و عوض خیر بدهد

25 باند سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 10:29 ق.ظ

همکار عزیز بسته به رتبه و جایگاه شغلی وسنوات خدمت متفاوته ولی در رنج یک میلون تا دو میلون البته به غیر از percaseکه خیلی بالاتر از اینه موفق و مویید باشید التماس دعا

مینا سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 02:13 ق.ظ

نصف شب بخیر... من کشیکم..... وای سال دیگه این وقت من واسه امتحان چه حالی دارم.... ایشالا همتون به دلخواهتون برسین رشته ی خوب.....سوالاتون یادتون نره...

به بابا بزرگ سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 12:36 ق.ظ

در این چند روز مانده به امتحان این بخش نظرات را لطفا تو رو خدا تعطیل کن.
تا بساط شایعه پراکنی و تبلیغات و فمینیستی و توهم داشتن خواستگار وعقده گشایی و حال گیری.... جمع شود.
تا این غیر پزشکان که میان مباحث متفرقه می گویند ناکام شوند.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 12:26 ق.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 10:49 ب.ظ

'بچه ها گفته مشابه سوال نگفته مشابه موضوع که
خوب معلومه نمیان کپی کنن از تستی دیگه اگه اینکارو کنن غیر منطقیه اما موضوعات همونه دیگه
نگران نباشین ان شالا قبول شیم همه

[ بدون نام ] دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 09:54 ب.ظ

ااا
خواستگار پزشک قلابی داری
عزیزم از کارت نظام پزشکی و شماره نظام پزشکی
اگر اسم و فامیل دقیقش را بدونی میتونی از سایت نظام پزشکی سرچ کنی

سلام دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 09:19 ب.ظ

سلام به همگی
بچه ها اگه یه نفر بیاد بگه من پزشکم و دانشگاه محل تحصیلش را هم ندونیم از کجا باید بفهمیم راست میگه یا دروغ؟
خواهش میکنم جوابمو بدین خیلی حیاتیه

به 25باند عزیز دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 09:15 ب.ظ

ببخشید یه سوال دیگه
حقوق تابت پزشکان متخصص مرکزتان چقدر است؟

خاطره دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 08:31 ب.ظ

بچه ها خواهشا بعد از امتحان هر کی هر چی خونده بیاد بگه چقدر جواب میداده .

خاطره دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 08:30 ب.ظ

این که نوشتن جا واسه تحویل وسایل همراه نیست یعنی چی ؟ کارتمونو از در خونه بزنیم به سینه امون ، مدادهامونو دستمون بگیریم بریم راه بیفتیم توی خیابون تا محل امتحان ؟! واقعا جایی نیست که وسیله هامونو تحویل بدیم که کیف بیاریم ؟
تصور کنید از ۵۰۰۰۰۰ نفر ۲۵۰۰ نفر بگیرن ! چه رقابت وحشتناکی !

[ بدون نام ] دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 07:47 ب.ظ

هرکس فقط تستهای دکتر کرمی عزیزو خونده باشه به همه سوالای مفهومی حتما جواب میده شک نکنید

به نادیا دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 07:41 ب.ظ

نادیا حتما سال اولی هست که می خونی و امتحان می دی برو ببین سوالها چقدر مزخرف و پاسخنامه ای که می دن که باید خودتو بزنی از جوابها ...ما هستیم شما هم هستید بعد امتحان ثابت می شه بهت...

[ بدون نام ] دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام دوستان عزیز
منم پارسال مثل همه شما امتحان رزیدنتی داشتم والان به یاده پارسال اومدم به سایت سر بزنم.
خدا را شکر قبول شدم اما الان که دوباره نظرات دوستان را خواندم با اینکه خودم امسال امتحان ندارم و برای همیشه از کابوس امتحان رزینتی راحت شدم؛ولی اینقدر با بعضی شایعاتی که دروغ بودن آنها واضح هست دچار استرس شدم که الان palpitation دارم.
دوستان من هم قبول دارم در این امتحان متاسفانه تقلب میشه ولی نه به این شوری که بعضی ها اینجا میگن.
شما راحت درستونو بخونید و سعی کنید به این حرفا گوش ندین وقت برای حرص خوردن و غر زدن بعد از امتحان هست.
بی تعارف ما که زورمون به وزارت خونه نمیرسه بس الکی الان وقت تلف نکنید و فقط درس بخونید.
میدونم الان اکثرا فکر می کنید هیچی بلد نیستید و همه چی یادتون رفته منم بارسال همینطور بودم اما سر جلسه همه چیز یادتون میاد من بهتون قول میدم.
فقط به خدا توکل کنید و خوب درس بخونید.برای همتون دعا میکنم.

[ بدون نام ] دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 06:41 ب.ظ

منم موافقم
کرمی مفت نمی ارزه

[ بدون نام ] دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 05:49 ب.ظ

رام باشید عزیزان من و به حاشیه ها توجه نکنید توصیه های دکتر مجتبی کرمی کلیدی و ارزنده است

[ بدون نام ] دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 05:22 ب.ظ

به نظرتون عینی چی؟؟؟ دکتر کرمی که خیلی رو تستهاش تاکید داره و من هم یقین دارم اشتباه نمی کنه

[ بدون نام ] دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 05:20 ب.ظ

یعنی چی مشابه سوالات در هیچ کتاب تستی نیست و مفهومیه؟؟

نادیا دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 05:07 ب.ظ

توی تستای سالهای قبل اگه دقت کنیم میبینیم همچین هم سطح سوالات پایین نبوده بچه ها کمتر درس میخوندن ولی دو سه سال اخیر بچه ها بیشتر درس میخونن و نمراتشون بالاست چه ربطی داره که اینا همش میگن سوالات امسال فلانه و بهمانه

مثلا از مریخ که نمیخوان سوال بدن که فوق فوقش از جاهای ناشایع بیشتر بدن

[ بدون نام ] دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 05:02 ب.ظ

شنیدین میگن سوالات طوری طرح ریزی شده که حتی طراحان سوالات هم جوابش را نمی دانند

نادیا دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 05:02 ب.ظ


500 هزار نفر مگه شرکت کردن؟
اصلا مگه پزشکای ما کلشون 500 هزار نفر هستن؟

خبرنگاره احتمالا 15 هزار نفر رو گفته 500 هزار نفر


"ضیایی با اشاره به رقابت 500 هزار داوطلب در 25 رشته تخصصی 18 شهرستان و 19 حوزه احتمالی در آزمون دستیاری در روز پنجشنبه 31 اردیبهشت، از پذیرش دوهزار و 500 داوطلب در این دوره از آزمون خبر داد. "

[ بدون نام ] دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 04:55 ب.ظ

یعنی چی مشابه سوالات در هیچ کتاب تستی نیست و مفهومیه؟؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 04:40 ب.ظ

دکتر مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی در مراسم رونمایی از سوسیس گیاهی و شیر خشک نوزادان PKU و افتتاح مجتمع آموزشی نیایش گفت: آزمون دستیاری پنج شنبه 31 فروردین با تمهیدات امنیتی برگزار خواهد شد و برای این آزمون از سال گذشته اساتید از سراسر کشور برای طراحی بانک سوالات آمده اند کلیه کارها با رعایت کلیه مسائل امنیتی انجام شده و امیدواریم با تلاش ها و رعایت مسائل حفاظتی آزمون بدون حاشیه ای را برگزار کنیم.

وحید دستجردی تصریح کرد: آخرین گزارش های که من دارم نشان دهنده آن است که کارها در یک روند بسیار مناسب پیش می رود و امیدواریم امسال مثل سال های گذشته آزمون بسیار خوبی را از نظر کیفی، کمی و امنیتی برگزار کنیم

[ بدون نام ] دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 04:34 ب.ظ

چه حرفهای جالبی
منظور دکتر ضیایی اینه که هرکی تستهای کرمی و کامران احمدی را خونده از همین الان بیخیال امتحان بشه

خاطره دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 03:52 ب.ظ

این که نوشتن جا واسه تحویل وسایل همراه نیست یعنی چی ؟ کارتمونو از در خونه بزنیم به سینه امون ، مدادهامونو دستمون بگیریم بریم راه بیفتیم توی خیابون تا محل امتحان ؟! واقعا جایی نیست که وسیله هامونو تحویل بدیم که کیف بیاریم ؟

[ بدون نام ] دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 02:32 ب.ظ

نه بابا نانا!!!!!

نگار دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 02:28 ب.ظ

ممنون

آزاده دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 02:03 ب.ظ

خیر سرش ضیایی دیشب به من زنگ زدن کل سوالها250 ملیون

مینا به سحر دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام سحر جان ... ممنون... یادت نشه برا پرو پوزال.... امتحانت خوب میشه... سوالاتم برام بفرست...

نانا دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 11:54 ق.ظ

کارتها ی آزمون دستیا ری هک شد.

به نگار دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 11:13 ق.ظ

http://dastyari.parsmedic.com/

مریم دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 10:26 ق.ظ

نگار چون گفتن تبلیغ نکن ادرس ندادم تو گوگل بنویس انجمن دستیاری پارس مدیک .مثل اینجا یه سایت دستیاریه

25 باند به فوری دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 09:57 ق.ظ

تعین محل خدمت بعد از تحصیل بر اساس نیا ز اداره بهداشت و درمان سپاه و دانشگاه علوم پزشکی اجا و ناجا می باشد از نضر حقوق و مزایا بایستی بگم کاملا در جاهای مختلف متفاوت است ولی به طوذ کلی شما یه حقوق ثابت (فیش حقوقی) دارید که بر اساس سنوات خدمتی درجه- رتبه-و جایگاه خدمتی است و یه دریافتی که به ان per caseمیگن که ان هم بر اساس تعداد بیماران و پروسیجرهای که انجام میدید میباشد در کل اگر شما در رشته های جراحی باشید به طبع percaseشما هم بیشتر است جراح های مرکز ما به طور متوسط بین 4 تا 10 میلیون در ماه per caseدارند ان هم به ازای 4 روز در هفته کار ودر تهران که البته در شهرستان این مقدار به مراتب بیشتر است ولی غیر جراحها تقریبا نصف این مقدار را کار میکنند مویید باشید برادر

پزشک جوان دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 09:56 ق.ظ

منم دوم!!
سوم کیه؟نبوووووووووود؟

نگار دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 09:52 ق.ظ

فیس طب خیلی وقته تعطیل شده.
یعنی چی میشد یه نفر یه توضیح کوچیک میداد؟

[ بدون نام ] دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 09:30 ق.ظ

احساس می کنم همه چیزا رو بلدم. خیلی کارم درست شده. هیچوقت اینقدر با خودم حال نکرده بودم! اوضاع عالیه. می خوام زود پنجشنبه بشه

نفر اول دستیاری ۹۱ دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 09:25 ق.ظ

من اولم
نفر دوم کیه؟؟؟؟؟؟؟

مریم دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 08:50 ق.ظ

نگار فیس طب چیه؟میشه ادرس بدی.پارس مدیک رو از گوگل سرچ کن.

نگار دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 08:00 ق.ظ

به جان خودم تبلیغ نمی کنم.
نمیدونم چیه.
حداقل آدرسش رو بدین خودم برم ببینم چیه

[ بدون نام ] دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 07:54 ق.ظ

نخوابیدی شب درازه!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 06:41 ق.ظ

پس چرا کارتها را نداده اند بازم بدقولی کردند
تنبلها گرفتند خوابیدند زود باشند دیگه
میخوام برم امتحان بدم

سایت فقط سایت بابا بزرگ پیش کسوت دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 12:55 ق.ظ

از 7-8 سالها پیش تا حالا.
با صداقت و امانت و تدبیر.

به نگار دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 12:50 ق.ظ

تبلیغات ممنوع!
حتی شما دوست دانا.

زینب دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 12:33 ق.ظ

سوالای شب امتحان دیگه چیهههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نگار دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 12:28 ق.ظ

ببخشید میشه بگید پارس مدیک چیه و کجاست؟
فروم ؟شبیه فیس طب؟
میشه یه توضیح کوچولو بدین؟

[ بدون نام ] یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 11:52 ب.ظ

بچه جریان این سوالای شب امتحان چیه‎?‎ کرمی خیلی سوالاش سختن ذهن ادمو مجبور میکنه سخت فکر کنه که این خیلی بده این که مطالب مهمو گفته خوبه اما سوالاش در حد بورد هستن

به 25باند عزیز یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 11:31 ب.ظ

دکترجان منظورم بورسیه های سپاه و ارتش است
حقوق/اجازه مطب/وشهرستان محل خدمت
ممنون

نگار یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 11:22 ب.ظ

ببخشید میشه بگید پارس مدیک چیه و کجاست؟
فروم ؟شبیه فیس طب؟
میشه یه توضیح کوچولو بدین؟

سحر یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 07:37 ب.ظ

مینا جون بهتبعد از امتحان میل میدم.ندا وضع همه الان همینه نگران نباش سر جلسه یادت میاد.

ندا یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 05:42 ب.ظ

وای بچه ها من احساس میکنم هیچ چی یادم نیست.پس کجا رفته اون همه درسی که خوندم.خدایا دارم میمیرم از استرس

به دوست شهرستانی یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 05:04 ب.ظ

تستهای شب امتحان دکتر کرمی دیگه چیه؟

مینا به سحر یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 04:13 ب.ظ

سحر جان مجبور شدم تو جمع عمومی این ایمیلو بدم .... نه من پارس مدیک نیستم.... ممنون ...

مینا به سحر یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 04:02 ب.ظ

سحر جان به این ایمیل بزن. ... proposal6346@gmail.comیاادت نشه... چون من درگیر کشیک و درسم... تونستی سوالاتم برام ایمیل کن وقتی امتحان دادی... ایشالا بهترین نمره رو میاری... 400 اینا که رشته های لوکس فبول میشی... با خواست خدا... تشکر...برامن هم دعا کنی برا سال دیگه ایشالا...

سحر یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 03:54 ب.ظ

این کاری بود که از دست من برمیومد دیگه نمیدونم چطور باهات تماس بگیرم اگه تو پارس مدیک ای دی داری میتونی اینجا بنویسی بهت pm بدم اونجا بچه ها شناخته شده تر هستند و معمولا نمیشه پی ام سرکاری داد.موفق باشی.

سحر یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 03:40 ب.ظ

آره مینا جون اینجا ایمیل بده ..دعا کن امتحانمو خوب بدم حتما واست مینویسم..

مینا به سحر یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 03:38 ب.ظ

سحر جان فرامووش نشه.....

مینا به سحر یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 03:37 ب.ظ

اینجا ایمیل بدم /؟؟؟؟ برا پرو پوزال

یک دانشجوی پزشکی یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 02:51 ب.ظ http://manopezeshki.persianblog.ir/

ممنونم مثل اینکه دارو رو پیدا کردن

مینا به بابا بزرگ یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 02:10 ب.ظ

دختر بجای بازیگوشی و اینترنت بازی برو بشین پروپوزالت رو بنویس........

مینا به بابا بزرگ یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 02:09 ب.ظ

بابا بزرگ به خدا الان کشیکم وتو کشیک هم درس میخونم و دیگه به پرو پوزال نوشتن نمیرسم.... کشیکککک.... باید برا رزیدنتی هم بخونم که اگه نت میام تو کشیکامه و اینکه میخام ببینم بالاخره رفرانسا چی میشه.... تو رو خدا کسی تو مشهد نمیشناسین برا پرو پوزال!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 01:27 ب.ظ

بچه ها امسال هم دکتر کرمی تست های شب امتحان میده بیرون یا نه؟
اگه کسی میدونه لطفا اطلاع رسانی کنه.ثواب داره
اخه ما شهرستانیها هم میخواهیم قبول بشیم.
به امید اون روزی که همه پزشکان عمومی متخصص شوند و به مردم خدمت رسانی کنند به جای اینکه در استرس و در پشت کنکور دستیاری ارام ارام بمیرند.

بابابزرگ یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 01:22 ب.ظ

دختر بجای بازیگوشی و اینترنت بازی برو بشین پروپوزالت رو بنویس

مینا به سحر یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 01:10 ب.ظ

مینا جون منم پروپوزال مینویسم .اگه خواستی ایمیلتو بده بعد امتحان باهات تماس میگیرم.اما الان نمیرسم..... سلام سحر جون خیلی خیلی ممنون..... ایشالا امتحانتو خوب بدی....اینجا ایمیل بدم؟؟

مینا به بابا بزرگ یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام بابا بزرگ من وقتم کمه باید تو اینترنی امتحان رزیدنتی هم بدم برا همین دیگه نوشتن پرو پوزال وقتمو میگیره..... من تهران نیستم.... مشهذم.... یه جا تو مشهد بگین....

مینا یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام بابا بزرگ من وقتم کمه باید تو اینترنی امتحان رزیدنتی هم بدم برا همین دیگه نوشتن پرو پوزال وقتمو میگیره..... من تهران نیستم.... مشهذم.... یه جا تو مشهد بگین....

25 باند یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 10:46 ق.ظ

به غیر از نیروهای نظامی برخی وزارت خانه ها هم از شرایط بورسیه برخوردارند مثل تامین اجتمایی وزارت بهداشت و.....

25 باند به فوری یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 10:39 ق.ظ

من به واسطه جایگاه مدیزیت درمانی نظامی که دارم کاملا با شرایط بورسه ها اشنایی دارم در سپاه و ارتش و ناجا به غیر از وزارت دفاع اولا محدودیت شرکت در دستیاری وجود نداره و شما بعد از اتمام دوره رزیدنتی به مدت دو برابر تحصیل به سازمان بایستی تعهد بدهید که هر کجا نیاز بود اعزام شوید به غیر از ودجا که در تهران خدمت میکنید از نظر حقوق و مزایا هم کاملا سازمان با سازمان متفاوت است که اگر محل خاصی مد نظرتان هست بفرمایید تا بنده به شما دقیقا عرض نماییم موفق و مویید باشید

ایزوپروترنول یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 09:45 ق.ظ

تو فیس بوک یه پیج هست به اسم اتفاقات بامزه در داروخانه اونجا کلی داروساز عضو هستن میتونی اونجا ازشون بپرسی در مورد دارو

[ بدون نام ] یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 08:58 ق.ظ

دارو خانه دکتر محققی در میدان امام حسین . دکتر محققی استاد دانشگاه ازاد است هر کمکی ازش بر بیباید انجام می دهد . ا

به ایزوپروترنول یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 08:55 ق.ظ

به دارو خانه های شبانه روزی یا دارو خانه های بزرگ مراجعه کن دارو خانه ها کسانی را سراغ دارند که براشون از دوبی دارو می اورند به دارو خانه بسپار که توسط اون اشخاص برات از دوبی بیاورند یا برو در سایت دارو های در دوبی خودت پیدا کن از طریق مسافر بیاورند .

سحر یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 07:25 ق.ظ

مینا جون منم پروپوزال مینویسم .اگه خواستی ایمیلتو بده بعد امتحان باهات تماس میگیرم.اما الان نمیرسم.

ایزوپروترنول یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 01:14 ق.ظ

اول ببینه واسه چی میخوادش ایزوپروترنول رو اگه واسه تیلت تست میخواد میتونه نیتروگلیسیرین هم استفاده بشه که بهتره اما اگه واسه تارساد د پوینت میخوادش خوب بازم جایگزین هست

بابابزرگ! شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 11:46 ب.ظ

Isoprenaline همون ایزوپروترنول هستش اگه واقعا نمی تونه پیداش کنه باید به ناصرخسرو سر بزنه البته اگه تهرانه!
دکتر مینا ناراحت نباشین واقعا نمیتونم جواب همه را بدم خلاصه شرمنده! با اوونیکه تو قسمت نظرات پیام گذاشته بود به توافق نرسیدین!
اگه تهران هستی یه خانم دکتری در کتابخانه ولیعصر بیمارستان امام پروپوزال می نوشت
و اما! تنبلی نکن بهانه نیار خودت یه یاعلی بگو از همین الان بشین بنویس

مینا شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 11:27 ب.ظ

بابا بزرگ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد