خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

آغاز ثبت‌نام آزمون دستیاری از شنبه سوم دی ماه تا 30 دی ماه

 

اوست عادل 

لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

  لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین. 

  اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

شما به بزرگواری خودتان ببخشید:  

 آغاز ثبت‌نام آزمون دستیاری از  شنبه سوم  دی تا 30 دی ماه. 

متاسفانه این دومین باری است که مسئولین دبیرخانه نام ماهها را اشتباه میکنند

 رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی:

ثبت‌نام آزمون دستیاری از شنبه آغاز می‌شود

 

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از آغاز ثبت‌نام سی‌ و نهمین دوره آزمون دستیاری از روز شنبه سوم دی ماه خبر داد.

جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به ثبت‌نام آزمون دستیاری تخصصی از سوم تا 30 دی ماه ، گفت: داوطلبان باید برای ثبت‌نام در این آزمون به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir  مراجعه کنند.

وی با تاکید بر اینکه شرایط ثبت‌نام در این آزمون همانند سال گذشته است، تصریح کرد: فقط کلیه پرداخت‌ها برای آزمون امسال به صورت اینترنتی است (جای تشکر دارد که به وقت همکاران احترام گذاشتند).

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در خصوص زمان برگزاری آزمون دستیاری نیز، گفت: آزمون دوره سی‌ و نهم 31 فروردین ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

سرویس: آموزشی
1390/09/26
12-17-2011
11:35:30
9009-15966: کد خبر

 ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ 

رییس مرکز سنجش پزشکی خبر داد؛

  اعلام نتایج مرحله اول آزمون دکترای تخصصی (Ph.D ) سال تحصیلی 90-91 ساعت 18 امروز

رییس مرکز سنجش پزشکی از اعلام نتایج مرحله اول آزمون آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D ) سال تحصیلی 91-90 در ساعت 18 امروز خبر داد. 

دکتر جبراییل نسل سراجی در گفتگو با وب­دا گفت: داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir و ارائه کد رهگیری از وضعیت نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

وی افزود: دستورالعمل نحوه مراجعه و مصاحبه قبول شدگان در همین سایت قرار گرفته که لازم است پذیرفته شدگان این دستورالعمل را به دقت مطالعه کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: برای انجام مصاحبه در برخی رشته ها ظرفیت پذیرش تا دو برابر اعلام شده و پذیرفته شدگان ظرفیت های اصلی دانشگاه ها پس از انجام مصاحبه مشخص خواهند شد.

به گفته دکتر سراجی قبول شدگان در مصاحبه در دانشگاه های دولتی، بقیه الله، شاهد و برخی از شعب بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی کشور پذیرفته خواهند شد./202

  شنبه ٢٦ آذر ١٣٩٠- ١١:١٧ / شماره خبر: ٥١٨٦٠

 ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ 

  وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی:

ظرف دو سال آینده نیاز به پزشک متخصص در کشور مرتفع می شود ............ 

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

خوب به سلامتی با اعلام نتایج ذخیره های دوم پرونده امتحان دستیاری۳۸ هم بسته شد  

 

 اطلاعیه 14 در خصوص اعلام جایگزین مرحله دوم سی و هشتمین دوره آزمون  پذیرش دستیار تخصصی 

بدینوسیله به اطلاع کلیه افراد معرفی شده  واجد شرایط جایگزینی مرحله دوم سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی مراتب زیر جهت اطلاع و اقدام لازم اعلام می گردد:

1- جهت هر ظرفیت خالی، 3 نفر اعلام شده است که اولویت در ثبت نام و شروع به آموزش مطابق اولویت های پذیرش درج شده برای هر داوطلب خواهد بود.

2- کلیه افراد معرفی شده می بایست مراتب تمایل به ثبت نام و شروع به آموزش خود را از طریق دورنویس حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهار شنبه مورخ 7/10/90 به دانشگاه مربوطه اعلام نمایند.

3- ثبت نام از افراد معرفی شده با رعایت اولویت های اعلامی و رعایت سایر مقررات راس ساعت11 صبح روز شنبه مورخ 10/10/90 در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی محل آموزش انجام می پذیرد. عدم حضور به  موقع به منزله انصراف از ثبت نام می باشد.

4- شروع به آموزش افراد پذیرفته شده 17/10/90 خواهد بود.

5 -در صورت اعلام انصراف از تحصیل این گروه از پذیرفته شدگان، مشمول محرومیت از شرکت در سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی شناخته نمی گردد. 

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ 

  آغاز ثبت نام از 10 دیماه؛
نتایج افراد جایگزین در آزمون دستیاری سال 90 اعلام شد ... 

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

........ به دنبال چند مرگ مشکوک ..........
........ هشدار وزارت بهداشت در مورد تجویز و مصرف سفتریاکسون ........

................................


 

به دنبال چند مرگ مشکوک؛
هشدار وزارت بهداشت در مورد تجویز و مصرف سفتریاکسون
رئیس سازمان غذا و دارو با توجه به گزارش موارد متعددی از عوارض شدید و تهدیدکننده حیات ناشی از مصرف سفتریاکسون، در خصوص تجویز و مصرف این دارو به تمامی افراد شاغل در حرف پزشکی هشدار داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر احمد شیبانی با صدور بخشنامه ای به تمامی مراکز درمانی دولتی و خصوصی، اظهار داشت: با توجه به گزارش چند مورد مرگ مشکوک در مورد استفاده از سفتریاکسون، بخشنامه ای را برای افراد شاغل در حرف پزشکی در تمامی مراکز دولتی و خصوصی تابعه اعم از شبکه های بهداشتی درمانی، مطبها، درمانگاهها، بیمارستانها و داروخانه ها صادر کرده ایم.
متن کامل این بخش نامه به شرح زیر است:
1- از تجویز و مصرف سفتریاکسون در مواردی مانند سرماخوردگی و سایر مواردی که از جمله موارد مصرف تایید شده این فرآورده نیست، جداً خودداری شود.
2- از تزریق سریع وریدی سفتریاکسون جداً خودداری شده، انفوزیون وریدی در محلول مناسب حداقل 15 الی 30 دقیقه به طول انجامد.
3- قبل از تجویز یا تزریق سفتریاکسون، حتماً در مورد سابقه حساسیت دارویی بیمار نسبت به سفتریاکسون یا سایر سفالوسپورین‌ها (مانند سفالکسین، سفالوتین، سفیکسیم، سفتازیدیم، سفازولین و...) یا پنی‌سیلین ها از بیمار سئوال شود. مصرف سفتریاکسون در بیماران با سابقه حساسیت به سفتریاکسون یا سایر سفالوسپورین‌ها ممنوع است. همچنین با توجه به حساسیت متقاطع پنی‌سیلین‌ها و سفالوسپورین‌ها، در صورت وجود سابقه حساسیت به پنی‌سیلین‌ها نیز تجویز این فرآورده فقط در مواقع بسیار ضروری و با احتیاط فراوان صورت پذیرد.
4- تزریق سفتریاکسون باید صرفاً توسط افراد مجرب، در مراکز مجهز به سیستم احیاء انجام گیرد و از تزریق توسط افراد غیرحرفه‌ای یا در مکان‌های غیر از مراکز درمانی مجهز به امکانات احیاءجداً خودداری شود.
5- مصرف همزمان سفتریاکسون با محلولها یا فرآورده‌های حاوی کلسیم در نوزادان حتی به صورت انفوزیون از رگهای متفاوت ممنوع است.
6- حتی‌الامکان از مصرف محلولها یا فرآورده‌های حاوی کلسیم تا 48 ساعت پس از آخرین دوز سفتریاکسون در تمام گروه‌های سنی اجتناب گردد.
7- مصرف سفتریاکسون در نوزادان مبتلا به هایپر بیلی روبینمیا، بویژه نوزادان نارس، ممنوع است. مطالعات نشان داده است که سفتریاکسون قادر به جابجایی بیلی روبین از محل اتصال به آلبومین سرم است و لذا امکان ایجاد انسفالوپاتی ناشی از افزایش بیلی روبین در این بیماران مطرح است.
8- استفاده از رقیق کننده‌های حاوی کلسیم، مانند محلول رینگر، به منظور آماده سازی سفتریاکسون جهت تزریق، ممنوع  است.
9- مسئولین فنی داروخانه‌ها باید از تحویل بدون نسخه این فرآورده (همانند سایر داروهای تحت نسخه) جداً خودداری نمایند.
بدیهی است تحویل بدون نسخه دارو توسط داروخانه پیگرد قانونی خواهد داشت و براساس قانون برخورد خواهد شد.

00000000000000000000000

 آغاز ثبت نام از 10 دیماه؛
نتایج افراد جایگزین در آزمون دستیاری سال 90 اعلام شد
شورای آموزش پزشکی و تخصصی نتایج مرحله دوم جایگزین سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی در سال 90 را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، افراد معرفی شده واجد شرایط جایگزینی مرحله دوم سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی باید برای ثبت نام در 10 دی ماه به دانشگاههای مورد پذیرش مراجعه کنند.
بر اساس اعلام شورای آموزش پزشکی و تخصصی، جهت هر ظرفیت خالی، 3 نفر اعلام شده است که اولویت در ثبت نام و شروع به آموزش، مطابق اولویت های پذیرش درج شده برای هر داوطلب خواهد بود.
کلیه افراد معرفی شده باید مراتب تمایل به ثبت نام و شروع به آموزش خود را از طریق نمابر حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 7 دی ماه 90 به دانشگاه مربوطه اعلام کنند.
ثبت نام از افراد معرفی شده با رعایت اولویت های اعلامی و رعایت سایر مقررات راس ساعت11 صبح روز شنبه 10 دی ماه در دانشگاه علوم پزشکی محل آموزش انجام می پذیرد و عدم حضور به موقع به منزله انصراف از ثبت نام است.
شروع به آموزش افراد پذیرفته شده از 17 دی ماه خواهد بود و در صورت اعلام انصراف از تحصیل این گروه از پذیرفته شدگان، مشمول محرومیت از شرکت در سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی شناخته نمی شوند.
به گزارش مهر، سی و هشتیمن دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی روز 28 بهمن 89 همزمان در 18 شهر کشور با شرکت 15 هزار و 182 داوطلب برگزار شد و 2 هزار و 478 نفر در 26 رشته و 34 دانشگاه علوم پزشکی پذیرفته شدند.

  

قائم مقام معاونت بهداشت تاکید کرد؛

  مطب پزشکان عمومی باید به پایگاه اجرای برنامه پزشک خانواده تبدیل شود

رئیس مرکز توسعه شبکه و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس اجرای برنامه پزشک خانواده مطب پزشکان عمومی به پایگاه اجرای برنامه پزشک خانواده تبدیل می‌شود و پزشک خانواده الزاماً پزشک عمومی نخواهد بود.

دکتر محمد شریعتی رئیس مرکز توسعه شبکه و ارتقای سلامت وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: این برنامه با موفقیت‌ها و ناکامی‌هایی همراه بود که در حال حاضر نقاط ضعف و قوت احصا شده و در جهت رفع نقاط ضعف اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه با اجرای آزمایشی برنامه پزشک خانواده در این 17 شهر، دو اقدام اساسی صورت گرفته است،گفت: ابتدا آن که از تجربیات جهانی استفاده شد و همچنین تحلیل و آسیب‌شناسی اجرای این برنامه در زمینه‌هایی که با موفقیت همراه نبود، صورت گرفت و بر این اساس با تشکیل کارگروه‌هایی در سطح وزارتخانه‌های بهداشت، رفاه و سازمان‌های بیمه‌گر آسیب‌شناسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رئیس مرکز توسعه شبکه و ارتقای سلامت وزارت بهداشت در تشریح تغییرات ایجاد شده در دستورالعمل جدید برنامه پزشک خانواده شهری، خاطر نشان کرد: این دستورالعمل به گونه‌ای تدوین شده که سهم ذینفعان و پزشکان تیم سلامت در سطوح یک و متخصصان و همچنین وزارتخانه‌های بهداشت و رفاه مدنظر قرار گرفته است و امیدواریم زمینه تصویب نهایی این دستورالعمل و ابلاغ اجرای آن به زودی فراهم شود.

وی تصریح کرد: تغییرات صورت گرفته در دستورالعمل جدید برنامه پزشک خانواده شهری تغییرات ساختاری و محتوایی را شامل می‌شود بر اساس دستورالعمل جدید به منظور اجرای پزشک خانواده در شهرها، استفاده مناسب از بخش خصوصی و پزشکان مطب مدنظر قرار گرفته است، به این ترتیب مطب پزشکان عمومی به پایگاه اجرای برنامه پزشک خانواده تبدیل می‌شود.

دکتر شریعتی ادامه داد: به این ترتیب پزشک کارفرمای خود است و تعهد می‌کند بسته خدمت سلامت پزشک خانواده را ارائه دهد، این موضوع کمک می‌کند که هم پزشکان از اجرای برنامه راضی باشند و ضمن حفظ هویت خود در مطب با تغییر محتوایی ارائه خدمت داشته باشند و هم برنامه پزشک خانواده به خوبی اجرایی ‌شود و گیرندگان خدمت نیز از آن راضی باشند.

وی افزود: در دستورالعمل جدید اعداد و رقم‌های پرداخت پزشکان عمومی و متخصص به گونه‌ای اصلاح و افزایش یافته که بتواند حداقل‌ها را تامین کند. این موضوع بسیاری از پزشکان را راضی خواهد کرد،همچنین یکی از پزشکان خانواده که در مرکز بهداشت و درمانی منطقه مربوطه مستقر می‌شود، مسئول سلامت منطقه خواهد بود. به این ترتیب سلامت مردم، مدارس، اماکن، مساجد در مدیریت این پزشک خانواده خواهد بود به این ترتیب با رویکرد مبتنی بر سلامت جامعه، خدمات ارائه می‌شود.

ظرف دو سال آینده نیاز به پزشک متخصص در کشور مرتفع می شود

یاسوج – خبرگزاری مهر: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: ظرف دو سال آینده نیاز به پزشک متخصص در کشور مرتفع می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر مرضیه وحید دستجردی در شورای اداری شهرستان دنا افزود: استان کهگیلویه و بویر احمد در  اجرای پروژه های استانی وضعیت مطلوبی به ویژه در حوزه بهداشت دارد.

وی بیان کرد: ظرف این شش سال، فعالیتی برابر با کل فعالیتهای اجرا شده قبل از آن در این استان انجام شده است.

دستجردی اظهار داشت: تعداد بالا و قابل توجه دانشجویان، نشان دهنده  رشد و توسعه علمی این استان است.

وی همچنین یادآور شد: در سال گذشته 34 و امسال 30 متخصص و فوق تخصص به این استان اعزام شده درحالی که قبل از آن 15 تا 20 نفر به مجموع پزشکان متخصص این استان اضافه شده بود.

رشته های دستیاری پزشکی درکهگیلویه وبویراحمد ایجاد می شود

وزیر بهداشت بیان داشت: خوشبختانه در این استان در رشته دستیاری اطفال،هشت دانشجو در حال آموزش هستند و وزارت بهداشت آمادگی دارد در صورتی که زیر ساختها در این دانشگاه فراهم شود، نسبت به راه اندازی دیگر رشته های دستیاری اقدام کند.

نماینده مردم بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور خانم دستجردی در بخش بهداشت و درمان موجب رفع بسیاری از محرومیت ها شده است.

ستار هدایتخواه افزود: در بخش تجهیزات و افزایش تخت های بیمارستانی خدمات بسیار بزرگی صورت گرفته است به طوری که اختصاص 100 دستگاه آمبولانس و راه اندازی مراکز بستر درمانی و همچنین تجهیز آنها از جمله این دستاوردهاست.

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ 

  ضیایی به مهر خبر داد:
آغاز ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی از 3 دی‌ماه/ برگزاری آزمون 31 فروردین
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به اعلام زمان ثبت نام در سی و نهمین آزمون دستیاری، گفت: ثبت نام در این دوره از آزمون دستیاری از سوم دی آغاز می شود و تا 30 دی ماه ادامه دارد.
دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون در روز 31 فروردین ماه 91 برگزار می شود و تغییرات عمده آزمون دستیاری در این دوره از آزمون اعمال نمی شود.
ضیایی اضافه کرد: قرار بود 5 تغییر عمده از جمله تغییر تعداد سئوالات آزمون، تغییر ضریب سئوالات، تاثیر آزمون پیش کارورزی (پره انترنی)، تاثیر معدل و تغییر تعداد کدرشته محلهای انتخابی از این دوره اجرایی شود که این موضوع منتفی شده و آزمون همچون گذشته انجام می شود.

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

 قابل توجه مشمولین قانون آموزش مداوم جامعه پزشکی ؛

  اعتبار گواهی های شرکت در آموزش، منوط به ثبت در سامانه یکپارچه آموزش مداوم کشور است

با توجه به راه اندازی سامانه یکپارچه آموزش مداوم کشور و صدور گواهی شرکت در برنامه‌های آموزش مداوم از این طریق، از این پس صرفاً گواهی های صادره از سامانه دارای اعتبار و امتیاز آموزش مـداوم است و امتیازی به گواهی های خـارج از سامانه تعلق نخواهد گرفت.

به گزارش وب دا، مشاور وزیر و سرپرست آموزش مداوم جامعه پزشکی و آموزش عمومی، ارتقاء و تعیین کننده های سلامت ضمن اعلام این خبر افزود: از کلیه مشمولین آموزش مداوم در خواست می‌شود در سامانه آموزش مداوم کشور www.ircme.ir عضو شده و از این طریق در برنامه‌ها ثبت نام تا گواهی معتبر دریافت کنند.

دکتر احمد عامری خاطرنشان کرد از سال 91 کلیه مشمولین باید سالیانه  10 + 25 امتیاز بازآموزی کسب نمایند

 ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
تازه ترین فهرست دانشگاههای معتبر پزشکی/ اسامی 20دانشگاه غیرمعتبر
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تازه ترین فهرست دانشگاههای معتبر در حوزه علوم پزشکی را اعلام کرد. بر اساس اعلام دفتر خدمات آموزشی وزارت بهداشت 20دانشگاه از چهار کشور از نظر این وزارتخانه معتبر نیستند.

به گزارش خبرنگار مهر، اداره ارزشیابی و مدارک تحصیلی وزارت بهداشت، اسامی دانشگاههای معتبر برای تحصیل در علوم پزشکی را اعلام کرده است و بر اساس آخرین فهرست این اداره، دانشگاه پزشکی گراتس (Graz University) از کشور اتریش، دانشگاه هلسینکی University of Helsinki از کشور فنلاند مورد تایید قرار دارند.

همچنین بر اساس آخرین ارزشیابی وزارت بهداشت، 5 دانشگاه از کشور هندوستان، 12دانشگاه از کشور فیلیپین، 2 دانشگاه از کشور اوکراین، یک دانشگاه از کشور ارمنستان، غیر معتبر هستند.

دانشگاه های غیرمعتبر از نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

نام کشورنام دانشگاهزمان اعلام اعتباررشته های مورد پذیرش
هندوستان دانشگاه  مدرس  از اول اکتبر 2011  به بعد غیرمعتبر رشته های علوم پزشکی
هندوستان دانشگاه دندانپزشکی ایالت مهاراشترا از اول اکتبر 2011  به بعد غیرمعتبر رشته دندانپزشکی
هندوستان دانشگاه میسور از اول اکتبر 2011  به بعد غیرمعتبر رشته های علوم پزشکی
هندوستان دانشگاه بنگلور از اول اکتبر 2011  به بعد غیرمعتبر رشته های علوم پزشکی
هندوستان دانشگاه  پونااز اول اکتبر 2011  به بعد غیرمعتبر رشته های علوم پزشکی
ارمنستاندانشگاه دولتی ایرواناز ابتدای سال 2010 غیرمعتبر رشته های علوم پزشکی

اوکراین

دانشگاه دولتی کیف (بوگومولتس)

از ابتدای سال 2010 غیرمعتبررشته های علوم پزشکی

اوکراین

آکادمی تخصصی پزشکی کیف

از ابتدای سال 2010 غیرمعتبررشته های علوم پزشکی
فیلیپیندانشگاه فارایسترن   از آخر جولای 2010 (یا اول آگوست) به بعد غیرمعتبر رشته های علوم پزشکی
فیلیپیندانشگاه ویزایاس از آخر جولای 2010 (یا اول آگوست) به بعد غیرمعتبر رشته های علوم پزشکی
فیلیپیندانشگاه سنترواسکولار  از آخر جولای 2010 (یا اول آگوست) به بعد غیرمعتبر رشته های علوم پزشکی
فیلیپیندانشگاه ایست  از آخر جولای 2010 (یا اول آگوست) به بعد غیرمعتبر رشته های علوم پزشکی
فیلیپین انستیتو پزشکی سیبو  از آخر جولای 2010 (یا اول آگوست) به بعد غیرمعتبر رشته های علوم پزشکی
فیلیپیندانشکده پزشکی سیبو از آخر جولای 2010 (یا اول آگوست) به بعد غیرمعتبر رشته های علوم پزشکی
فیلیپیندانشگاه سنتر و اسکولار  از آخر جولای 2010 (یا اول آگوست) به بعد غیرمعتبر رشته دندانپزشکی
فیلیپیندانشگاه ایست  از آخر جولای 2010 (یا اول آگوست) به بعد غیرمعتبر رشته دندانپزشکی
فیلیپیندانشگاه فار ایسترن   از آخر جولای 2010 (یا اول آگوست) به بعد غیرمعتبر رشته دندانپزشکی
فیلیپیندانشگاه مرکزی مانیل  از آخر جولای 2010 (یا اول آگوست) به بعد غیرمعتبر رشته دندانپزشکی
فیلیپیندانشگاه بگیو از آخر جولای 2010 (یا اول آگوست) به بعد غیرمعتبر رشته دندانپزشکی
فیلیپیندانشگاه سنتر و اسکولار  از آخر جولای 2010 (یا اول آگوست) به بعد غیرمعتبر رشته داروسازی
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ 
 
اعلام ظرفیت پذیرش دکتری تخصصی گروه پزشکی/ جزئیات آزمون شفاهی

اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون ورودی دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت، طب سنتی، سلامت دهان، دندانپزشکی اجتماعی و مواد دندانی سال تحصیلی 91 - 90 اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون مرحله دوم یا مصاحبه از 14 تا 17 دی ماه برای همه رشته ها به جز سه رشته در مرکز همایش های رازی در تهران، بزرگراه شهید همت تقاطع بزرگراه شیخ فضل الله نوری و شهید چمران، جنب بیمارستان میلاد برگزار می شود.

رشته های طب سنتی، آموزش پزشکی و اخلاق پزشکی شرایط مصاحبه متفاوتی دارند که بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی در مکان های دیگری برگزار خواهند شد.  

نام رشتهزمان آزمونمحل آزموننشانی محل آزمونتوضیحات
رشته آموزش پزشکی13 و 14 دی ماهSkill Lab دانشگاه علوم پزشکی تهرانتهران، خیابان پورسینا، طبقه سوم ساختمان شماره یک بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهرانداوطلبان باید در ساعت 7:30 در محل حضور یابند
رشته طب سنتی13 و 14 دی ماهدانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهرانتهران، خیابان وحدت اسلامی، نبش پارک شهر، تالار یاس

برگزاری آزمون از ساعت 8 صبح تا ساعت 13

رشته اخلاق پزشکی13 دی ماهدبیرخانه علوم پایه پزشکیتهران، میدان صنعت، بلوار فرحزادی، خیابان سیمای ایران، ساختمان وزارت بهداشت، طبقه هشتمداوطلبان باید در ساعت 7:30 در محل حضور یابند

 

تاریخ حضور هر یک از داوطلبان سایر رشته های دکتری تخصصی بر روی کارت ورود به جلسه مصاحبه که در تاریخ های 5 و 6 دی ماه بر روی سایت مرکز سنجش قرار می گیرد، مشخص شده است. تمامی مصاحبه ها در صبح از ساعت 7:30 تا 12 و عصرها از ساعت 12:30 تا 16 انجام می شود.

اعلام شرایط آزمون مرحله دوم یا مصاحبه

آزمون مرحله دوم یا مصاحبه شامل بررسی توانایی های علمی و قدرت انتقال مطالب و ارائه سوابق آموزشی - پژوهشی و تجارب حرفه ای است. داوطلبان لازم است اصل مدارک مستند دال بر سوابق آموزشی - پژوهشی و تجارب حرفه ای خود را جهت ارائه به هیئت مصاحبه کننده به همراه داشته باشند و نسخه ای را در قالب لوح فشرده در اختیار دست اندرکاران قرار دهند.

غیبت یا عدم شرکت داوطلبان در آزمون مرحله دوم (مصاحبه) به هر دلیل، به منزله انصراف بوده و انجام مصاحبه مجدد برای این داوطلبان امکان پذیر نیست.

با توجه به اینکه نتایج آزمون بر اساس مدارک ارائه شده توسط داوطلبان استخراج شده، در صورت محرز شدن موارد مغایرت در هر مرحله از آزمون و یا تحصیل، قبولی داوطلبان کان لم یکن تلقی شده و مسئولیت آن به عهده داوطلب است و طبق مصوبه هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات آزمونی با فرد برخورد می شود.

انتخاب رشته محل از ساعت 9 صبح روز 5 دی ماه تا ساعت 23 روز 6 دی

پذیرفته شدگان مرحله اول باید بر اساس جدول ظرفیت اعلام شده از ساعت 9 صبح روز 5 دی ماه تا ساعت 23 روز 6 دی ماه نسبت به انتخاب اولویت محل تحصیل خود به صورت اینترنتی اقدام کنند و از فرم مربوطه پرینت گرفته و به همراه داشته باشند.

6 دانشگاه و موسسه خوابگاه نمی دهند

بر اساس اعلام دانشگاههای علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و مشهد، انستیتو پاستور ایران، سازمان انتقال خون ایران و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، این موسسات تعهدی در قبال ارائه خوابگاه به پذیرفته شدگان ندارند و در دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله پذیرش شامل شرایط خاصی است.

داوطلبان آزاد بسیجی شامل داوطلبان استخدام نیروهای مسلح با ارائه گواهی عضویت، بسیجی فعال شامل داوطلبان استخدام رسمی سپاه یا ارائه گواهی عضویت رسمی سپاه، داوطلبان سایر نیروهای مسلح شامل داوطلبان استخدام ارتش، نیروی انتظامی و وزارت دفاع با ارائه گواهی عضویت رسمی از جمله افرادی هستند که می توانند در پذیرش دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله شرکت کنند.

در صورت عدم تکمیل ظرفیت پذیرش در دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله، پذیرش از سایر داوطلبان که در هیچ یک از انتخاب های خود پذیرفته نشده اند با پرداخت شهریه امکان پذیر است.

دانشگاه شاهد نیز شرایط خود را اعلام کرده است و داوطلبان انتخاب این دانشگاه باید به سایت مرکز سنجش مراجعه کنند. همچنین ظرفیت پذیرش شعب بین الملل از میان معرفی شدگان مرحله اول تکمیل می شود و افراد باید نسبت به انتخاب رشته در این شعب اقدام کنند.

در ظرفیت اعلام شده، بخشی به ظرفیت مازاد اختصاص دارد که این پذیرش در برابر پرداخت شهریه و سایر هزینه های مربوطه توسط محل خدمت داوطلب، خود داوطلب و یا هر دو به دانشگاه مجری دوره دکتری از طریق انعقاد قرارداد صورت می پذیرد. 

موضوعظرفیتتعداد رشته
ظرفیت دانشگاههای علوم پزشکی و موسسات وابسته824 نفر51 رشته
ظرفیت مازاد دانشگاههای علوم پزشکی و موسسات وابسته167 نفر47 رشته
ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله34 نفر8 رشته
ظرفیت شعب بین الملل دانشگاههای علوم پزشکی127 نفر23 رشته

بیشترین ظرفیت مربوط به رشته پزشکی مولکولی با 51 نفر ظرفیت است و کمترین ظرفیت مربوط به رشته های حشره شناسی پزشکی، سلامت و رفاه اجتماعی و مددکاری اجتماعی با سه نفر ظرفیت پذیرش است.

زمان اعلام نتایج نهایی و ارائه کارنامه

نتایج نهایی آزمون از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در هفته اول بهمن ماه اعلام می شود و کارنامه کلیه داوطلبان اسفندماه در همین سایت قرار گرفته و داوطلبان می توانند با ارائه کد رهگیری خود آن را دریافت کنند.

 
نظرات 258 + ارسال نظر
علی جمعه 9 دی 1390 ساعت 12:47 ب.ظ

قلب ارومیه نفرات 1 تا 9اسمشون وتمایلشون بگن لطفا من 6 شدم و فکر میکنم 2نفر حتما میان نمره من 400 شده و علی هستم

به سمیرا چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 02:00 ب.ظ

شما با چه نمره ای ذخیره قلب ارومیه شدید؟

سمائی سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 07:43 ب.ظ

۳۷۹
زنان اصفهان

یه سمیرا سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 06:54 ب.ظ

ارومیه سه نفر انتقالی با جایگزین داره که نه نفر معرفی میشوند شما حتماْ قبول هستید فردا با شماره ۰۴۴۱۲۲۴۰۶۶۲ خانم پسندیده تماس بگیر و اعلام آمادگی بکن. اطلاع دارم که نفر اول هم آقای دکتر بهزاد تقی زاده هستندکه اعلام آمادگی کرده اند. با اعلام شماهم ظرفیت تکمیل میشود و دیگر افراد بیسواد به قلب ارومیه نمی آیند. چون اطلاع دارم که سر اولویتها حتی نمایندگان مجلس را هم واسطه کرده اند. پس عجله کن تا حقت ضایع نشده است اعلام آمادگی کن.

به سمیرا سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 03:16 ب.ظ

منم شنیدم، درست نمیدونم
بهتره از وزارتخونه بپرسید

سمیرا سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 12:46 ب.ظ

از کجا اطلاع دارین؟ آخه نه نفر ذخیره اعلام کردن!

به سمیرا سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 01:14 ق.ظ

یک نفر میگیره. بقیه ول معطلن

سمیرا دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 05:45 ب.ظ

سلام بچه ها
من نفر سوم ذخیره قلب ارومیه هستم کسی می دونه چند نفر رو بر می دارند. معاونت اموزشی دانشگاه جواب درست و حسابی نمی ده!

[ بدون نام ] دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 01:04 ق.ظ

به معاونت آموزشی دانشگاهها زنگ میزنی بهت میگن چند نفر اعلام کردن

[ بدون نام ] دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 01:02 ق.ظ

خیلی آدم باید احمق باشه این حرفهای مزخرف رو قبول کنه!من 4 ساله امتحان میدم و همیشه ذخیره ها به ترتیب بوده.برین درس بخونین و این کامنت های بی اساس رو نذارین.ضمنا من امسال ذخیره دوم بودم و رفتم ثبت نام کردم

[ بدون نام ] یکشنبه 4 دی 1390 ساعت 12:34 ب.ظ

کسی خبر داره که اگر درذخیره 2 قبول نشیم می نویسه قبول نشدید یا می زنه یافت نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] یکشنبه 4 دی 1390 ساعت 11:59 ق.ظ

چرا ثبت نام روی سایت نیست؟

[ بدون نام ] یکشنبه 4 دی 1390 ساعت 09:35 ق.ظ

Che khabara?

امیر شنبه 3 دی 1390 ساعت 09:00 ب.ظ

من زنگ زدم ولى هر کی یه حرفی میزنه! ظاهرا بین علما اختلاف نظر وجود داره!!

ثبت نام چی شد؟؟؟؟ شنبه 3 دی 1390 ساعت 06:23 ب.ظ

3 دی ماه رسید ولی خبری از ثبت نام نیست!!!!!!

[ بدون نام ] شنبه 3 دی 1390 ساعت 12:46 ب.ظ

بچه ها در همین جا کامنت گذاشته بودند و میگفتند زنگ زدند پرسیدند .....من خودم اطلاع دقیق از امسال ندارم
خودت زنگ بزن بپرس مطمءن تره

امیر شنبه 3 دی 1390 ساعت 12:00 ب.ظ

مىشه بگى اىنکه امسال اىنجورى نىست رو بر اساس چى مىگى؟

[ بدون نام ] شنبه 3 دی 1390 ساعت 10:02 ق.ظ

میگویند بروایت سالهای قبل این بوده ولی امسال عوض شده . ۱و۲و۳ نفرات اول هستند

سمایی چه رشته ای ؟چند نفر میگرفتند؟
ازکجا میشه فهمید کدوم رشته محل چند نفر کرفته؟

امیر شنبه 3 دی 1390 ساعت 01:25 ق.ظ

لطفاً اگه اطلاع داری جواب سوال منو بدید که آیا ترتیب قرارگیری اولویت ها به شکل : ۱-۴-۷ هست یا نه ؟
اگه اینجوری باشه و اولویت ۷ نیاد، بنده رو باید ثبت نام کنن...

[ بدون نام ] شنبه 3 دی 1390 ساعت 01:18 ق.ظ

بشین درستو بخون احتمال ۵-۶ ٪ وجود داره

امیر شنبه 3 دی 1390 ساعت 12:42 ق.ظ

راستی الآن که داشتم کامنت ها رو می خوندم نوشته شده بود که ذخیره ۸ به این معنی هست که بنده ذخیره دوم برای فرد انصرافی سوم هستم. آیا این درسته؟ یعنی اگه نفر هفتم نیاد بنده رو قبول می کنن؟
لطفاً دوستانی که اطلاع دارند جواب بدن

امیر شنبه 3 دی 1390 ساعت 12:28 ق.ظ

بچه ها من ذخیره ۸ برای کاردیو شدم. البته ۳ نفر میگیره که ۹ نفر اعلام شده و بنده یکی مونده به آخرم
به نظرتون چقدر امید هست؟ البته کاردیو شهرستان هست و امیدوارم نفرات ۱-۷ فقط ۲ نفرشون برن که به منم برسه !!!

خاطره به اول دی جمعه 2 دی 1390 ساعت 11:54 ب.ظ

آره . من

به سمایی جمعه 2 دی 1390 ساعت 10:47 ب.ظ

چه رشته ای؟؟؟؟/

سمائی جمعه 2 دی 1390 ساعت 10:35 ب.ظ

من ذخیره سوم اصفهانم ۳۷۹
میخوهم برم از این امتحان خلاص شم

قلی جمعه 2 دی 1390 ساعت 09:59 ب.ظ

بلههههههههههههههه....
من...
دور یازدهم تماممممممممممممممممم....

اول دی جمعه 2 دی 1390 ساعت 08:05 ب.ظ

بچه ها کسی هست که از اول دی یعنی بعد از اعلام ذخیره ها شروع کرده باشه؟

[ بدون نام ] جمعه 2 دی 1390 ساعت 07:20 ب.ظ

اطفال بابل کسی هست؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] جمعه 2 دی 1390 ساعت 07:16 ب.ظ

ذخیره های مرحله ۲ اعلام شده و اگه نفر اول ذخیره نره اونوقت نوبت نفرات دوم میشه و ...

سبا جمعه 2 دی 1390 ساعت 07:06 ب.ظ

بچه ها اخلاق از چی می خونید؟ اصلا می خونید ؟

[ بدون نام ] جمعه 2 دی 1390 ساعت 06:26 ب.ظ

پس ذخیره های دوم را کی اعلام میکنند ای خدا ...

نسیم جمعه 2 دی 1390 ساعت 03:19 ب.ظ

دوستان کسی نمیخواد نمره و رشته قبولی اش در ذخیره رو بگه

[ بدون نام ] جمعه 2 دی 1390 ساعت 01:58 ق.ظ

خاطره پارسیان بخون
خیلی خوبه
اخه ای کیو جان میتونی درس بخونی ولی نه برای سال بعد چون ر فرنسها عوض میشه
مثلا هاریسون ۲۰۱۲ خواهد شد اونوقت این جزوه هات بدردت نخواهد خورد شامل اعصاب عفونی داخلی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 09:30 ب.ظ

کثافت خانه محترم بجای هر کسی که انتقالی گرفته یعنی دوستان دم کلفت ذخیره اعلام کرده

اطفال بابل پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 08:54 ب.ظ

atfal babol kasi ghabool shode???

به خاطره پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 07:46 ب.ظ

همسرم سال قبل تست کرمی خوند خوب بودولی قبلش باید کاملا مسلط باشی اگر زیاد اماده نیستی هیچکدوم واست فایده نداره

به خاطره پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 07:39 ب.ظ

من سروش خوندم به نظرم خوب بو د یا کرمی بخون یا سروش هرکروم راحتی فرق چندانی نداره

خاطره پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 06:39 ب.ظ

امسال اگه هم نباشم حق درس خوندن را دارم . اینجا میاییم که همو راهنمایی کنیم .
اورولوژی میگن هم کیهان خوبه هم حسینی . ( هم سروش هم پارسیان )
کسی جواب منو نداد .مرور سریع سروش بهتره یا پارسیان یا تستهای دکتر کرمی ؟ کدوم بیشتر جواب میده ؟ میگن تستهای دکتر کرمی خیلی خوبه اما cd نداره . میخوام بدونم اگه تستهای کرمی رو بگیرم بهتره یا اون دو تا . ضمنا احتمال میدم امسال قبول نشم . تستهاشون خیلی عوض میشه ؟ یا نه . فرقی نمیکنه ؟

پوست دکتر آبایی رو کسی گوش داده ؟ میگن بد گفته .اون بهتره یا باریک بین یا کرمی یا ایزدی؟
ضمنا بچه ها چشم چی خوندید ؟ کدوک استاد بهتره ؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 06:08 ب.ظ

duste aziz , man , chon guide urology hanuz ham birun nayamade, uro ro az sorush gereftam , ye ketabe GOM ferestadan vasam hamrah ba ye jozveye kheili kholase ba ghalat haaye na chandan kam va albate ta hodudi mofid az dr.keyhan,
man GOM ro kamel khundam , 5 ruze kamel vaght gereft, CD ro gush nakardam magar ghesmat haa ee ro ke javabe soaal ha ro midad,
jozve ee ro ham ke ferestade budan kenaresh khundam , dar kol bad nabud o dar nahayat az chizi ke khundam raazi hastam,
ama in reference jadid khodesh ketabe besyar badi e va khode ketab ye juraa ee nasre badi dare o kheili ghadimi sohbat karde , ba inke kheili be nazar sade tar az smith miad ama man be shakhse, hamun smith ro kheili rahat tar mikhundam , chon ja oftade tar o elmi tar bud
albate in nazare bandast
ama pishnahad mikonam age ghasd darid faghat jozveye dr.keyhan ro bedune GOMe ke khode sorush mifereste bekhunid , in karo nakonid
movafagh bashid

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 03:16 ب.ظ

خاطره تو اول تکلیف خودتو معلوم کن که امسال هستی یا نه بعد نظر بخواه

ابوریحان بیرونی پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 02:26 ب.ظ

کسی پاتولوژی خونده کدوم جزوه بهتره

paradise پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 02:18 ب.ظ

چرا صفحه باز نمیشه !!! نمی تونم ببینم قبول شدم یا نه !

ناصر سیم فروش پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 02:03 ب.ظ

من خدا هستم با این کتابم نه قلی..

قلی پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 02:00 ب.ظ

فقط قلی..
خدا قلی.......
دور دهم تماممممممممممممممممممممممم...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 02:54 ق.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 02:42 ق.ظ

ذخیره ۱ هستم ولی حالا حالا اعلام آمادگی نمی کنم!

خاطره چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 11:46 ب.ظ

مرور سریع سروش بهتره یا پارسیان یا تستهای دکتر کرمی ؟ کدوم بیشتر جواب میده ؟
پوست دکتر آبایی رو کسی گوش داده ؟ میگن بد گفته .اون بهتره یا باریک بین یا کرمی یا ایزدی؟
میگن تستهای دکتر کرمی خیلی خوبه اما cd نداره . میخوام بدونم اگه تستهای کرمی رو بگیرم بهتره یا اون دو تا . ضمنا احتمال میدم امسال قبول نشم . تستهاشون خیلی عوض میشه ؟ یا نه . فرقی نمیکنه ؟
ضمنا بچه ها چشم چی خوندید ؟ کدوک استاد بهتره ؟

اهورا چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 10:18 ب.ظ

زندگی «باغی» است که با عشق «باقی»است؛«مشغول»دل باش نه «دل مشغول»بیشتر «غصه های» ما از «قصه های » خیالی ماست.پس بدان اگر «فرهاد» باشی همه چیز «شیرین» است.
یلدای همتون مبارک.به امید اینکه پایان این شب سیاه طولانی واسه همتون سپید باشه .

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 09:56 ب.ظ

کار کردن منافاتی با درس خواندن ندارد
و خیلی ها با کار کردن و زن و بچه داشتن خوانمدند و از رشته های لوکس قبول شدند
بسته به اراده خود ادم دارد
ما عادت کرده ایم تنبلی کنیم هیچ چیز هدف قوی را مانع نیست

به ارزوی چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 08:55 ب.ظ

خوبه تو سه سال داشتی به ارزوت میرسیدی . ملت 8 سال سرگردانن

زبان بسته چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 08:52 ب.ظ

یکی بگه اوروراازچی بخونیم

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 06:56 ب.ظ

بچه هایی که ذخیره 1 شدید لطفا زودتر تمایل یا عدم تمایلتونو به دانشگاه اعلام کنید که بقیه تکلیفشون روشن بشه.

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 06:54 ب.ظ

بچه هایی که ذخیره 1 شدید لطفا زودتر تمایل یا عدم تمایلتونو به دانشگاه اعلام کنید که بقیه تکلیفشون روشن بشه.

به آرزوی... چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 05:00 ب.ظ

به امید خدا مشکل حل میشه ...هیچ زندگی بی مشکل نیست ...تنها راهی که به ذهنم رسید اینه که حداقل بجای غصه خوردن شبها که بیخواب میشی درس بخون اینطوری هم درسو خوندی هم اینکه کمتر به مشکلات فکر کردی
من برات خیلی دعا میکنم و نترس یه روز میفهمی چه حکمتی تو این بوده ....
توکل کن به خدا داداش

رضا چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 03:50 ب.ظ

کسی از دوستان جزوات پارسال دروس مینور نو اندیشان آریا را دیده ؟ چطوره؟ در قیاس با کرمی چطوره ؟

آرزوی بر باد رفته چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 02:57 ب.ظ

خیلی خوشحال بودم و با اتگیزه شروع کرده بودم از برنامه ریزیم خیلی جلو بودم و احساس می کردم بعد از سه سال دارم به آرزوم میرسم اما حالا یه فاجعه است مجبورم برم سر کار چون یا مشکل مالی بزرگی تو زندگیمون روبرو شدیم واقعا نمی دونم چی کار کنم شبها تا صبح خوابم نمیبره و حتی گاهی به خودکشی فکر می کنم. دیگه انگار هیچ انگیزه ای یرای زندگی ندارم.
امروز از اینجا برای همیشه خداحافظی می کنم و برای همتون آرزوی موفقیت دارم!

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 02:29 ب.ظ

پاتولوژی دکتر ثابتی خوبه برو بخون

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 02:11 ب.ظ

عزیزم ذخیره ها مرحله ۲ آمده یه سر برو سایت
ما داریم واسه کشیک هاش آماده میشیم تو هنوز خبر نداری؟؟؟؟
دوست دیگه ام زنان تهران و بهشتی نمره حداقل ۴۰۲
اصفهان حداقل ۳۹۰

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 01:59 ب.ظ

تاریخ ثبت نام رو اعلام کردن کسی خبر داره کی سوالا اماده میشه ؟

یه خواهش چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 01:54 ب.ظ

لطفا دوستانی که ذخیره قبول شدن، اسم رشته و نمره قبولی رو بگن
ممنونم

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 01:13 ب.ظ

پس ذخیره های دوم را کی اعلام می کنند

کمک...........! چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 11:33 ق.ظ

بچه ها اخرین نمره قبولی هررشته را از کجا میشه به دست اورد؟من امسال میخوام امتحان بدم.خیلی هم استرسی شدم!!!!نمیدونید زنان تهران اصفهان یا شیراز درچه حد نمره ای میخواد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

saba چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 10:58 ق.ظ

be kasra:

bale fargh dare tond aooz ketabeshe vali 120 taee testashe ke age sabte nam karde bashi ba tond amooz behet mifrooshan

کسری چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 09:21 ق.ظ

120 تایی کرمی با تند اموز فرق داره ؟؟لطفا بفرمایید من وقت کم دارم

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 01:06 ق.ظ

کسی ذخیره پاتولوژی قبول شده؟
دوستی که نمره اش ۳۹۷ یا ۳۹۴ بود چیکار کردند؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 12:52 ق.ظ

Aftale babol kasi nist?????

زاهدان چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 12:15 ق.ظ

یک فاجعه در راهه....
میخوان توی زاهدان از بین بومی ها ی استان توی رشته هایی مثل چشم و رادیو... 2 نفر رو وارد کنن که رتبه های نجومی دارن... اسمشون رو هم توی ذخیره ها احتمالا وارد کردن... یعنی کسایی که از سایر شهر ها توی اولویت بودن حذف شدن.. و بومی ها جایگزین شدن.... لطفا اطلاع رسانی کنین و جلوی ورود این بی سواد ها رو بگیرین....

زاهدان چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 12:14 ق.ظ

یک فاجعه در راهه....
میخوان توی زاهدان از بین بومی ها ی استان توی رشته هایی مثل چشم و رادیو... 2 نفر رو وارد کنن که رتبه های نجومی دارن... اسمشون رو هم توی ذخیره ها احتمالا وارد کردن... یعنی کسایی که از سایر شهر ها توی اولویت بودن حذف شدن.. و بومی ها جایگزین شدن.... لطفا اطلاع رسانی کنین و جلوی ورود این بی سواد ها رو بگیرین....

شاهین سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 10:55 ب.ظ

به اطلاع دوستان میرساند که اگر برای رشته در محلی 3 نفر را میخواهند 9 نفر ذخیره را اعلام میکنند و بر اساس اولویت هر کسی که از بالا مراجعه کرد ثبت نام میکنه و وقتی 3 نفر تکمیل شد بقیه حذف میشوند. دیگر مثل قدیم نیست که برای هر نفر سه نفر بخصوص معرفی بشه بلکه برای هرنفر سه نفر ولی بصورت مجموع فرستاده میشود مثلاً برای 2 نفر 6 نفر و برای 3 نفر 9 نفر معرفی میشود و بر حسب نمره و رتبه اولویت بندی میشه. اگر برای کسی گفتند که ذخیره 5 قلب شهید بهشتیه ، باید بدونه قلب شهید بهشتی جند نفر ذخیره میخواد، اگر دو نفر میخواهند ایشان نفر 5 است اگر سه نفر میخواهند باز هم نفر 5 است ولی احتمال قبولی وی زیاد میشودو...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 10:48 ب.ظ

کسی زنان نبود اصفهان که بخواهد جابجا کنه؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 10:46 ب.ظ

بابا جان قبول نشدید اگه قبول بشید براتون مثل کارنامه باز میشه

به شادی سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 10:23 ب.ظ

برای منم همین رو مینویسه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 09:54 ب.ظ

اطفال بابل کسی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 08:59 ب.ظ

کسی پاتولوژی دکتر ثابتی را دیده لطفا بگید منم میخوام بدونم اوون خوبه یا دکتر ستوده
وقتم کمه پولم ندارم هر دو را بخرم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 05:49 ب.ظ

خدا کجاست؟

دو تا برادره آخره شر بودن و پدر محل رو درآورده بودن
دیگه هروقت هرجا یک خراب کاریی میشده، ملت میدونستن زیر سر این دوتاست.
خلاصه آخر بابا ننشون شاکی میشن، میرن پیش کشیشِ محل، میگن:‌
تورو خدا یکم این بچه‌های مارو نصیحت کنید،‌ پدر مارو درآوردن.
کشیشه میگه: ‌باشه، ولی من زورم به جفتِ اینا نمیده، باید یکی یکی بیاریدشون.
خلاصه اول داداش کوچیکه رو میارن، کشیشه ازش میپرسه:
پسرم، ‌می‌دونی خدا کجاست؟
... پسره جوابشو نمی‌ده، همین جور در و دیوار ر و نگاه می‌کنه.
باز یارو می‌پرسه: پسرجان، می‌دونی خدا کجاست؟
دوباره پسره به روش نمیاره.
خلاصه دو سه بار کشیشه همینو می‌پرسه و پسره هم بروش نمیاره
آخر کشیشه شاکی میشه، داد میزنه: بهت گفتم خدا کجاست؟!
پسره می‌زنه زیر گریه و در میره تو اتاقش، در رو هم پشتش می‌بنده.
داداش بزرگه ازش می‌پرسه: چی شده؟
پسره میگه: بدبخت شدیم! خدا گم شده، همه فکر می‌کنن ما برش داشتیم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 05:42 ب.ظ

من میزنم میگه بیخودی درس نخون تو همینجوریش هم قبولی
کسی پاتولوژی دکتر ثابتی پارسیان دانش را خونده جواب بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چطور میگه؟خوبه بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بالایی یا انتخاب رشته نکردی یا قبول نشدی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 05:41 ب.ظ

من میزنم میگه بیخودی درس نخون تو همینجوریش هم قبولی
کسی ژاتو دکتر ثابتی پارسیان دانش را خونده جواب بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بالایی یا انتخاب رشته نکردی یا قبول نشدی

شادی سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 05:08 ب.ظ

من کدرهگیری میزنم مینویسه یافت نشدنه اینکه پذیرفته نشدید لطفا بگیدموضوع چیه؟اشتباه میزنم یابه شما همین پیامو میده؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 04:57 ب.ظ

be nazare man ham nazare ahoora dar m,orede olaviat zakhire doroste
dar zemn man parsal zakhire dakheli shahrekord boodam 9 nafar elam shode bood yani bayad 3 nafar migereftand vali vaghti raftim goftand ma 1 nafar niaz darim ke nafare aval ham oomade pas baghie ro nemigirimma ham bargashtim vezaratkhoone ham pigiri kardim goftand are oona faghat vase 1 nafar elam niaz karde boodand

...... سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 03:56 ب.ظ

من پارسال ذخیره دوم جراحی تهران بودم مثل احمقها نرفتم امسال اطفال کردستان قبول شدم توصیه میکنم حماقت منو نکنید هیچ معلوم نیست امسال چه اتفاقی می افته بجز بیهوشی و اطفال اگه قبول شدیت برید

ذخیره۳ داخلی مازندان سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 03:37 ب.ظ

من منتظر قبولی داخلی مازندران هستم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 03:34 ب.ظ

ذخیره های زنان اصفهان و شهرکرد
اگه کسی هست لطفا اعلام کنه

کیکاووس سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 03:28 ب.ظ

سلام تند اموز کرمی با 120 تایی فرق داره ؟؟؟ لطفا راهنمایی کنید اهورا شما نمیدونی؟/؟من وقت ندارم میشه بعضی مینوررا برم رو انها؟؟!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 03:22 ب.ظ

ذخیره زنان شهرکرد یا اصفهان
اگه کسی هست اطلاع بده لطفا؛

خاطره سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 03:22 ب.ظ

ممنون یاسمن جان .
مرور سریع سروش بهتره یا پارسیان یا تستهای دکتر کرمی ؟ کدوم بیشتر جواب میده ؟
پوست دکتر آبایی رو کسی گوش داده ؟ میگن بد گفته .اون بهتره یا باریک بین یا کرمی یا ایزدی؟
میگن تستهای دکتر کرمی خیلی خوبه اما cd نداره . میخوام بدونم اگه تستهای کرمی رو بگیرم بهتره یا اون دو تا . ضمنا احتمال میدم امسال قبول نشم . تستهاشون خیلی عوض میشه ؟ یا نه . فرقی نمیکنه ؟
ضمنا بچه ها چشم چی خوندید ؟

ذخیره۳ داخلی مازندان سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 03:10 ب.ظ

همکاران گرامی برای جلوگیری از تقلبهای احتمالی که در هر دانشگاه رخ میده لطفا همه رشته قبولی و اولویت خودشون را بگن مثالا من نفر سوم داخلی مازندران هستم ودنبال نفر اول و دوم میگردم تا مستقیما با خودشون تماس داشته باشم لطفا کسانی که داخلی مازندران قبول شدند یا یک شماره بدهند یا با من تماس بگیرند با تشکر فراوان ۰۹۳۸۷۱۸۹۷۷۳

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 03:01 ب.ظ

کسی زنان شهرکرد ذخیره قبول شده؟ از این رشته و کارش تو شهرکرد کسی خبر داره ؟تورا خدا جواب بدین

اهورا سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 02:31 ب.ظ

ولا من چند سال پیش ذخیره ۳ عفونی بودم کلا ۹ تا اعلام کردن :تو هر رشته محل ۳ تا .حالا اگر نفر اول و دوم نمیومدن من رو قبول میکردن.ما با بدبختی رفتیم تهران گفتن نیاز نبود اینهمه راه بیای تلفنی هم بهت میگفتیم نفر اول اومده!
حالا نمیدونم امسال چطوره شاید روال همونه ولی به این صورت بیان میشه که به گروه های ۳تائی تقسیم شدن .یعنی رتبه های ۱و۴و۷و۱۰و... نفرات اول .رتبه های ۲و۵و۸و... نفرات دوم ورتبه های ۳و ۶ و ۹ و... نفرات سوم ذخیره .چون بعیده تو هر رشته محل بیش از ۳ نفر اعلام کنن. بازم واسه اطمینان سوال کنین .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 02:27 ب.ظ

دکتر یاسمن شما پاتولوژی دکتر ثابتی را خواندید؟ چطوره؟ خوب میگه؟

خاطره سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 12:29 ب.ظ

ممنون یاسمن جان .
میگن تستهای دکتر کرمی خیلی خوبه اما cd نداره . میخوام بدونم اگه تستهای کرمی رو بگیرم بهتره یا اون دو تا . ضمنا احتمال میدم امسال قبول نشم . تستهاشون خیلی عوض میشه ؟ یا نه . فرقی نمیکنه ؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 11:43 ق.ظ

بریم درسمونو بخونیم این ذخیره 2و 3 به هیچ دردی نمیخوره ...دوست من پارسال ذخیره 2 شد و نشد بره امسال یک رشته خیلی خیلی بهتر قبول شد ما هم با توکل به خدا سال بعد رشته ای قبول میشیم که خدا رو شکر کنیم از نرفتن امسالمون.

ژنتیک پزشکی سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 11:39 ق.ظ

اینجا کسی هست که phdژنتیک پزشکی قبول شده باشه؟ لطف کنین اگه کسی را میشناسین به من معرفی کنین

اطفال بابل سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 11:26 ق.ظ

اطفال بابل کسی قبول شده؟؟؟؟؟

یاسمن سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 10:27 ق.ظ

خاطره جان من هنوز مرور سریع پارسیانو ثبت نام نکردم
اخه هنوز نرسیدم که کل کتابامو یه دور بخونم


ولی یه روز که واسه رفع خستگی میخواستم پوست بخونم (دگتر ابایی) خود جزوه اش خیلی خوبه روون و قابل فهمه ولی تدریس دکتر ابایی رو اصلا دوست نداشتم
هم تند تند میگه انگار دنبالش گذاشتن هم خیلی جاها رو توضیح نمیده میگه خب اینا که حفظیه باید خودتون بخونید



از درس دادن دکتر فرزاد احمدی (اطفال ) هم خوشم نیومد صداش ادمو عصبی میکنه

کسری سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 08:53 ق.ظ

عجب پیچیدگی تو این ذخیره ها است به نظر من نبایذ خوذتتون را معطل کنید اگر 1 نیستیدید خودتتون را resetکنید و دوباره شروع کنید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 07:56 ق.ظ

ذخیره یعنی برزخ ...بجز ذخیره اول بقیه ول معطلن چون ممکنه با همون نفر اول تکمیل ظرفیت اعلام کنن...دوستان ذخیره درس بخونید وگرنه تا بخواهید ببینید کی انصراف میده که شما برید به جاش حداقل ۲هفته رو از دست دادین ..من تجربشو دارم از ما گفتن

خاطره سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 02:45 ق.ظ

بچه ها دو تا سوال مهم
مرور سریع سروش بهتره یا پارسیان یا تستهای دکتر کرمی ؟ کدوم بیشتر جواب میده ؟
پوست دکتر آبایی رو کسی گوش داده ؟ خوبه ؟ اون بهتره یا باریک بین یا کرمی؟
لطفا زودی جوابمو بدید

قلب سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 01:56 ق.ظ

مرسی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 01:51 ق.ظ

ذخیره ۵=برای نفر دوم انصرافی ذخیره ۲ هستی
ذخیره ۳=برای نفر اول انصرافی ذخیره ۳ هستی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 01:35 ق.ظ

متوجه سوالتون نمیشم واسه من زده ذخیره3.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد