خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

داوطلبان آزمون دستیاری تا ششم دی مهلت ثبت‌نام دارند

 

 داوطلبان آزمون دستیاری تا ششم دی مهلت ثبت‌نام دارند 

 ۱۳۹۱/۰۹/۱۷

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی که از 11 آذر آغاز شده تا ششم دی ادامه دارد.
جبرئیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس افزود: چهلمین آزمون دستیاری پزشکی در روز پنجشنبه پنجم اردیبهشت ماه 92 برگزار می‌شود و ظرفیت پذیرش در این دوره از آزمون‌ها با توجه به مراکز جدیدی که مجوز توسعه می‌گیرند، افزایش می‌یابد.
وی ادامه داد: تعداد داوطلبان شرکت کننده در این آزمون حدود 15 تا 16 هزار نفر برآورد می‌شود که البته با گذشت چند روز از ثبت نام داوطلبان هنوز نمی‌توان مشخص کرد که چه تعداد داوطلب در آزمون ثبت‌نام کرده‌اند. چرا که حجم ثبت‌نام داوطلبان در روزهای پایانی بیشتر است.
نسل‌سراجی با اعلام اینکه افزایش ظرفیت آزمون دستیاری تعیین نشده، گفت: تمام مراحل ثبت‌نام داوطلبان از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش انجام می‌شود.
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: چهلمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در 27 رشته برگزار می‌شود و حدود 2 هزار و 200 نفر از پزشکان عمومی از طریق این آزمون وارد دوره‌های تخصصی پزشکی بالینی می‌شود.
وی گفت: این آزمون پنجم اردیبهشت 92 برگزار می‌شود و با وجود اینکه زمان زیادی برای ثبت نام داوطلبان وجود دارد اما توصیه می‌شود که داوطلبان ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند. 

............................................

اعلام شرایط پذیرش دستیار بورسیه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)  

 ۱۳۹۱/۰۹/۱۷

 .............................................

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت :
مشمولان سهمیه آزمون دستیاری تا ۵دی‌ فرصت ارسال مدرک دارند 

91/09/19 

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: مشمولان انواع سهمیه آزمون دستیاری تخصصی تا ۵ دی فرصت دارند با مراجعه به سایت اینترنتی این مرکز مدارک مورد نیاز را ارسال کنند.
 جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت ودرمان فارس افزود: مشمولان سهمیه مازاد مناطق محروم،مشمولان تسهیل ادامه تحصیل نخبگان،استعدادهای درخشان و استعدادهای برتر و مشمولان سهمیه رزمندگان تا 
.................... 

...................................................

  رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی:
اعلام نتایج مرحله اول آزمون دکتری وزارت بهداشت تا چهارشنبه 

آغاز مرحله مصاحبه از 2 دی  

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱  

 رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از اعلام نتایج مرحله اول آزمون دکتری تخصصی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت تا چهارشنبه 22 آذر ماه خبر داد.
جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به نتایج مرحله اول آزمون دکتری تخصصی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir، گفت: نتایج مرحله اول در برخی از رشته‌ها براساس واجد شرایط بودن تا سقف دو برابر ظرفیت اعلام می‌شود.
وی با اشاره به شرکت 5400 داوطلب در این دوره از آزمون، اظهار کرد: مصاحبه معرفی‌شدگان مرحله اول آزمون دکتری تخصصی از دوم دی ماه آغاز می‌شود.
آزمون دکتری تخصصی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت 18 آبان ماه در در 56 رشته و 8 شهر برگزار شد.

.........................................................

 آغاز ثبت‌نام معرفی‌شدگان ذخیره مرحله دوم آزمون دستیاری از 22 آذر  

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ 

ثبت‌نام معرفی‌شدگان جایگزین مرحله دوم سی‌ونهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی روز چهارشنبه 22 آذر ماه انجام می‌شود.
به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کلیه افراد معرفی‌شده در مرحله دوم جایگزینی سی‌ونهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی باید مراتب آمادگی برای ثبت‌نام و شروع به آموزش خود را به دانشگاه‌های محل پذیرش اعلام کرده و برای انجام ثبت‌نام در ساعت اداری روز چهارشنبه به دانشگاه مربوطه مراجعه کنند.
ثبت‌نام این افراد به ترتیب اولویت از افراد معرفی‌شده حداکثر تا سقف ظرفیت انجام می‌شود، البته باید توجه شود برای هر ظرفیت خالی 3 نفر به ترتیب اولویت معرفی شده‌اند که فقط یک نفر از آنان با رعایت ترتیب مورد پذیرش قرار می‌گیرد.
همچنین، شروع به آموزش افراد پذیرفته‌شده از روز شنبه 25 آذر ماه خواهد بود.
شایان ذکر است، عدم ثبت‌نام یا عدم شروع به دوره از سوی افرادی که وفق مقررات و مصوبات مربوطه دارای اولویت جهت ثبت‌نام و شروع به آموزش هستند به منزله اعلام انصراف فرد می‌باشد، البته مطابق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصرفین از ثبت‌نام و شروع به آموزش جایگزینی مرحله دوم دارای محرومیت جهت شرکت در آزمون پذیرش دستیار دوره چهلم نمی‌باشند.
همچنین، کلیه دستیاران شاغل به تحصیل اعم از پذیرفته‌شدگان مراحل اصلی، جایگزینی مرحله اول و جایگزینی مرحله دوم و .... مجاز به شرکت در چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی نمی‌باشند. 

............................................... 

 دبیر شورای آموزش پزشکی خبر داد:
نحوه تخصیص سهمیه در چهلمین آزمون دستیاری 

تخصیص حداکثر 10درصد ظرفیت مازاد به مناطق محروم 

 چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱  

 دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اشاره به مهلت ثبت‌نام چهلمین دوره آزمون دستیاری تا پنجم دی ماه، از تخصیص حداکثر ........ 

           ............................................

 وووووووووووووووووووووووووو 

داونلود دفترچه راهنمای چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی بالینی  

 ----------------------------

 

............................ 

دبیر شورای آموزش پزشکی خبر داد:
نحوه تخصیص سهمیه در چهلمین آزمون دستیاری 

تخصیص حداکثر 10درصد ظرفیت مازاد به مناطق محروم چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱  

 دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اشاره به مهلت ثبت‌نام چهلمین دوره آزمون دستیاری تا پنجم دی ماه، از تخصیص حداکثر 10 درصد ظرفیت مازاد در رشته‌های مورد تقاضای معاونت درمان به منظور پوشش مناطق محروم و نیازمند به داوطلبان متقاضی خبر داد.
سید امیر محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به نحوه استفاده از سهمیه مناطق محروم برای داوطلبان آزمون دستیاری، گفت: متقاضی استفاده از این سهمیه باید متولد استان منطقه محروم انتخابی بوده و دو مقطع از مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و یا متوسطه را به طور کامل در همان استان گذرانده باشد.
وی افزود: همچنین محل تولد یکی از والدین یا همسر داوطلب استان منطقه محروم انتخابی بوده و داوطلب سه مقطع از مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه را به طور کامل در آن استان گذرانده باشد و یا در استخدام پیمانی، رسمی آزمایشی و یا رسمی قطعی دانشگاه علوم پزشکی و یا سازمان‌های وابسته به وزارت بهداشت در مناطق محروم باشد.
ضیایی در خصوص نحوه اخذ تعهدات از داوطلبان استفاده از سهمیه مناطق محروم، اظهارکرد: از پذیرفته‌شدگان با استفاده از سهمیه مازاد مناطق محروم، با توجه به مصوبات مربوطه تعهد خاص به نفع دانشگاه‌های علوم پزشکی مناطق محروم و نیازمند، تعیین شده توسط معاونت درمان وزارت بهداشت اخذ می‌شود، البته شهر یا بیمارستان محل تعهد نیز توسط معاونت درمان وزارتخانه تعیین می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه متقاضیان سهمیه مازاد مناطق محروم زمان انتخاب رشته محل دارای محدودیت در انتخاب رشته نیستند، اظهارکرد: پذیرش در سهمیه مربوطه در سقف ظرفیت تعیین شده و صرفا جهت رشته‌های مورد تقاضای منطقه محروم و نیازمند، انجام می‌شود.
دبیر شورای آموزش پزشکی با تاکید بر عدم امکان تغییر سهمیه یا تغییر منطقه محروم جهت گذراندن تعهد خاص پس از ثبت‌نام، گفت: محل تعهد داوطلبان استفاده از سهمیه مازاد مناطق محروم پس از پذیرش داوطلب و بنا به نظر معاونت درمان تعیین و داوطلب ملزم به سپردن تعهد محضری خاص قبل از شروع به آموزش است و در صورت عدم سپردن تعهد محضری مذکور قبولی داوطلب کان لم یکن تلقی می‌شود.
وی با بیان اینکه پذیرفته‌شدگان تا پایان زمان تعهدات و ارائه تسویه حساب از دانشگاه علوم پزشکی مورد تعهد، امکان ادامه خدمات تخصصی در سایر مناطق کشور را ندارند، تصریح کرد: این گروه از پذیرفته‌شدگان ملزم به سپردن تعهد محضری خاص به مدت سه برابر مدت آموزش در مناطق محروم و نیازمند بنا به نظر معاونت درمان خواهند بود و سهمیه مذکور صرفا در رشته‌های مورد نیاز اعلام شده قابل محاسبه و اجراست.
وی افزود: متقاضیان واجد شرایط استفاده از سهمیه مذکور در صورت کسب حد نصاب پذیرش داوطلبان آزاد در رشته محل مورد تقاضا به صورت آزاد مورد پذیرش قرار خواهند گرفت.
ضیایی با بیان اینکه کارکنان رسمی که با اخذ موافقت از وزارتخانه‌ها، نهادها، سازمان‌ها در آزمون شرکت می‌کنند مجاز به استفاده از سهمیه مازاد مناطق محروم نیستند، اظهارکرد: کارکنان رسمی دانشگاه‌های علوم پزشکی و سازمان‌های وابسته به وزارت بهداشت در صورتی که محل خدمتشان در میان مناطق محروم و نیازمند اعلام شده باشد، به شرط سپردن تعهد محضری خاص به نفع همان محل، مجاز به استفاده از سهمیه مذکور هستند. 

................................................. 

 

اعلام شرایط پذیرش دستیار بورسیه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)  

 ۱۳۹۱/۰۹/۱۷ 

شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی پذیرش دانشجوی بورس (عضویت در سپاه) دوره دستیاری در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) برای سال تحصیلی 91-92 اعلام شد.
به گزارش خبرنگار مهر، براساس شرایط و ضوابط اختصاصی پذیرش دستیار بورسیه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) حداکثر سن داوطلبان تحصیل در این دانشگاه 30 سال درنظر گرفته شده است. براین اساس به ازای هر یک سال عضویت بسیج فعال، مدت 3 ماه و عضویت عادی دو ماه تا سقف یک سال به حداکثر سن مدنظر، افزوده می شود.همچنین درصورت انجام خدمت دوره ضرورت و یا طرح، مدت مذکور به حداکثر سن اضافه خواهد شد.
براساس این اعلام، برای اعضای درجه یک خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و مفقودالاثرها تا میزان 5 سال حداکثر سن قابل افزایش است.
مجموع سن فرد با احتساب ارفاق سنی مدنظر، حداکثر نباید از 30 تجاوز کند و در شرایط مساوی اولویت با اعضای درجه یک خانواده ایثارگران و همچنین اعضای بسیج خواهد بود.
مدت تحصیل در دانشگاه علو پزشکی بقیه الله (عج) شبانه روزی بوده و دانشجویان در این مدت از امکانات فرهنگی، خوابگاه و غذا در حد امکان بهره مند خواهند بود. این درحالی است که دانشگاه هیچگونه تعهدی برای خوابگاه متاهلان ندارد.

به گزارش مهر، پذیرفته شدگان نهایی در بدو ورود به عضویت سپاه پاسداران درآمده و از حقوق، مزایا و امکانات دانشجویان بورسیه بهره مند خواهند شد.
منتخبین در بدو ورود باید دوره عمومی پاسداری را در یکی از مراکز آموزش سپاه طی کنند و نیز پس از فارغ التحصیلی براساس نیاز سپاه و نظر معاونت بهداشت و درمان سپاه، بکارگرفته می شوند.
جزئیات ضوابط عمومی و اختصاصی پذیرش دستیار بورسیه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در نشانی
http://www.bmsu.ac.ir در دسترس است.  

.............................................. 

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت :
مشمولان سهمیه آزمون دستیاری تا ۵دی‌ فرصت ارسال مدرک دارند 

91/09/19 

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: مشمولان انواع سهمیه آزمون دستیاری تخصصی تا ۵ دی فرصت دارند با مراجعه به سایت اینترنتی این مرکز مدارک مورد نیاز را ارسال کنند.
 جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت ودرمان فارس افزود: مشمولان سهمیه مازاد مناطق محروم،مشمولان تسهیل ادامه تحصیل نخبگان،استعدادهای درخشان و استعدادهای برتر و مشمولان سهمیه رزمندگان تا 5 دی فرصت دارند با مراجعه به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت مطابق راهنمای ارسال مدارک،مدارک مورد نیاز را ارسال کنند.
نسل سراجی با بیان اینکه مهلت ثبت نام برای مشمولان سهمیه تمدید نمی‌شود گفت: در صورت عدم ارسال مدارک در زمانهای مقرر،سهمیه این دسته از داوطلبان،آزاد در نظر گرفته می‌شود.
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت افزود: داوطلبان آزمون دستیاری تخصصی تا تاریخ 6 دی فرصت دارند به سایت این مرکز مراجعه کنند و باید مبلغ ۳۱۵ هزار ریال را به صورت اینترنتی پرداخت کنند تا با دریافت کد پرداخت مراحل ثبت نام را آغاز کنند.
چهلمین دوره آ‌زمون دستیاری پزشکی تخصصی ۵ اردیبهشت ۹۲ برگزار می‌شود و طی آن حدود ۲۲۰۰ نفر از پزشکان عمومی به یکی از ۲۷ دوره رشته‌های پزشکی تخصصی وارد می‌شوند.
وی ادامه داد: کارنامه حاوی نمره و رتبه هر فرد در خرداد 92 از طریق سایت اطلاع رسانی مرکز سنجش آ‌موزش پزشکی در اختیار داوطلبانی که حداقل نمره 150 از 600 را کسب کرده‌اند، قرار می‌گیرد.

نسل سراجی گفت: هر داوطلب در صورتی که واجد شرایط پذیرش باشد مجاز به انتخاب رشته- محل مورد علاقه خود بوده و در فرم انتخاب رشته- محل که در سایت اینترنتی مربوطه همراه با کارنامه به وی ارائه می‌شود به ترتیب اولویت درج می نماید.
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت افزود: داوطلب می‌تواند یک رشته را در تمام دانشگاهها یا ترکیبی از چند رشته را در چند دانشگاه انتخاب کند.در صورتی که داوطلب در موعد مقرر انتخاب رشته نکرده باشد،واجد شرایط پذیرش نخواهد بود.

 

 

 ....................................

 رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت:
داوطلبان آزمون دستیاری تا ششم دی مهلت ثبت‌نام دارند
سلامت نیوز: رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی که از 11 آذر آغاز شده تا ششم دی ادامه دارد.
جبرئیل نسل سراجی در گفت‌وگو با فارس افزود: چهلمین آزمون دستیاری پزشکی در روز پنجشنبه پنجم اردیبهشت ماه 92 برگزار می‌شود و ظرفیت پذیرش در این دوره از آزمون‌ها با توجه به مراکز جدیدی که مجوز توسعه می‌گیرند، افزایش می‌یابد.
وی ادامه داد: تعداد داوطلبان شرکت کننده در این آزمون حدود 15 تا 16 هزار نفر برآورد می‌شود که البته با گذشت چند روز از ثبت نام داوطلبان هنوز نمی‌توان مشخص کرد که چه تعداد داوطلب در آزمون ثبت‌نام کرده‌اند. چرا که حجم ثبت‌نام داوطلبان در روزهای پایانی بیشتر است.
نسل‌سراجی با اعلام اینکه افزایش ظرفیت آزمون دستیاری تعیین نشده، گفت: تمام مراحل ثبت‌نام داوطلبان از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش انجام می‌شود.
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: چهلمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در 27 رشته برگزار می‌شود و حدود 2 هزار و 200 نفر از پزشکان عمومی از طریق این آزمون وارد دوره‌های تخصصی پزشکی بالینی می‌شود.
وی گفت: این آزمون پنجم اردیبهشت 92 برگزار می‌شود و با وجود اینکه زمان زیادی برای ثبت نام داوطلبان وجود دارد اما توصیه می‌شود که داوطلبان ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند.

نظرات 36 + ارسال نظر
اکبر سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 07:12 ب.ظ

بابا این پارس مدیک شورشو در اورده اونجا محل تبادل درد ودل شده نه درس و علم...

[ بدون نام ] یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 12:19 ق.ظ

پروانه مطب میخواد؟

[ بدون نام ] یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 12:18 ق.ظ

برو بابا کی حال داره بره نظام پزشکی! همینجا کامل توضیح بده صبح کاره یا شب کار ؟ بیمارستانه یا درمانگاه؟
قرارداد چند ماهه است

[ بدون نام ] شنبه 25 آذر 1391 ساعت 11:59 ب.ظ

استخدام
ساعات کارش چقدره؟
محل کارش کجاست؟
با این وضع تورم حقوقش خیلی کمه هزینه تاکسی دربستش هم نمی شه
تنها حسنش نزدیکیه

استخدام شنبه 25 آذر 1391 ساعت 09:20 ب.ظ

پزشک داخلی یاعمومی با حقوق 950هزار تومان , 3 وعده غذا - جای خواب - بیمه
محدوده عباس آباد ،ولی عصر نیازمندیم
برای کسب اطلاعات بیشتر به سارمان نظام پزشکی امور رفاهی مراجعه فرمایید

reza شنبه 25 آذر 1391 ساعت 01:28 ب.ظ

bah bah bababozorg
barikalla hezar mashallah
delemoon be jenabali khosh bood
to ham ke sansoorchi az ab dar oomadi
sad afarin be shoma

[ بدون نام ] شنبه 25 آذر 1391 ساعت 09:35 ق.ظ

مشکل از دفترچه نیست بلکه از اینترنت شماست.
اگر ای دی اس ال نداری می تونی به یکی از شرکت های ارائه دهنده اینترنت شهر تان یا کافی نت پر سرعت مراجعه کنی و بخواهی برات داونلود کنند

25 باند شنبه 25 آذر 1391 ساعت 09:00 ق.ظ

درست میشه نگران نباش

صبا شنبه 25 آذر 1391 ساعت 01:23 ق.ظ

دفترچه راهنمای آزمون خیلی بد و کند دانلود میشه
چجوری باید دانلود کرد؟!!

[ بدون نام ] جمعه 24 آذر 1391 ساعت 10:51 ب.ظ

به بالایی

من تهران هستم میدی باهاش مسافر کشی کنم نصف نصف. ولی هزینه تعمیرات با شما

شیما جمعه 24 آذر 1391 ساعت 02:30 ب.ظ

think more

حالا این think more که میگین چی هست؟ به ما هم بگید شاید خریدیم

شیما جمعه 24 آذر 1391 ساعت 02:28 ب.ظ

حالا این که میگین چی هست؟ به ما هم بگید شاید خریدیم

[ بدون نام ] جمعه 24 آذر 1391 ساعت 02:23 ب.ظ

گلایه وزیر بهداشت از مرکز مبادلات ارزی؛(جمعه 24 آذر 1391)دارو و ملزومات پزشکی بعد از «زین اسب» ارز مرجع می گیرندوزیر بهداشت با اظهار تاسف از نحوه اولویت بندی تخصیص ارز مرجع به کالاها از ارجحیت کالاهایی نظیر زین اسب بر دارو و تجهیزات پزشکی برای دریافت ارز مرجع گلایه کرد.

رضا پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 08:32 ب.ظ

لطفا در مورد think more اکه کسى میدونه بکه!ممنون

سوته دلان چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 05:28 ب.ظ

خیر فکر نمیکنم

مانا چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 05:05 ب.ظ

باید حتما کارت بانک به اسم خودمون باشه؟؟؟؟

صبا چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 02:51 ب.ظ

دفترچه راهنمای آزمون خیلی بد و کند دانلود میشه
چجوری باید دانلود کرد؟!

25 باند چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 09:43 ق.ظ

با تشکر از مدیر محترم سایت که مطالب غیر مرتبط را حذف کردند

الناز دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 12:01 ب.ظ

نظرتون راجع به tink moreچیست لطفا بفرمایید

تا دیر نشده ثبت نام کنید دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 10:47 ق.ظ

سلام دوستان برای ثبت نام نیاز به رمز دوم هم هست یا نه ؟

مهران دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 10:13 ق.ظ

دوست نداری شرکت نکن

[ بدون نام ] یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 05:58 ب.ظ

فسقلی حساب لازم نیست مال همون بانک باشه فقط باید کارت بانکی داشته باشی با شماره کارت باید واریز کنی به بزرگترت بگو اینکارو برات بکنه

کسی تا بحال ذخیره قبول شده

[ بدون نام ] یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 05:23 ب.ظ

من فقط تو بانک صادرات حساب دارم ولی پرداخت الکترونیکی مال بانک ملیه!
حالا بایدچیکار کنم؟!

[ بدون نام ] شنبه 18 آذر 1391 ساعت 09:46 ب.ظ

منم هشتم شدم

[ بدون نام ] شنبه 18 آذر 1391 ساعت 01:28 ب.ظ

من رتبه هفتم داخلی شدم کسی اینجاست که داخلی قبول شده باشه

[ بدون نام ] شنبه 18 آذر 1391 ساعت 01:24 ب.ظ

وزارت بهداشت اعلام کرد:
تایید اعتبار 8 دانشگاه خارجی/ مدارک ارشد پژوهشی فاقد اعتبار
اداره ارزشیابی مدارک تحصیلی در وزارت بهداشت در تازه ترین به روز رسانی دانشگاههای معتبر قابل ارزشیابی اسامی 8 دانشگاه را به عنوان تایید اعتبار اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار مهر،‌ شعبات کلیه دانشگاههای معتبر کشورهای خارجی اعلام شده در فهرست وزارت بهداشت در سایر کشورهای خارجی غیرمعتبر هستند.

همچنین شعبات دانشگاههایی که در رتبه‌بندی های جهانی Times ،QS و شانگهای قرار دارند در سایر کشورهای خارجی غیرمعتبر هستند.

بر اساس مصوبات یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه شورای عالی ارزشیابی 1000 دانشگاه برتر در رتبه‌بندی QS و 500 دانشگاه برتر در رتبه‌بندی شانگهای و 500 دانشگاه برتر در رتبه‌بندی times در فهرست دانشگاههای معتبر وزارت بهداشت قرار دارند.

همچنین براساس مصوبات شورایعالی ارزشیابی دوره‌های کارشناسی ارشد که صرفاً By Research باشند قابل ارزشیابی نیستند.

براساس تازه ترین به روزرسانی فهرست دانشگاه های معتبر دانشگاه پزشکی وین Medical University of Vienna به لیست دانشگاههای معتبر کشور اتریش اضافه شد.

همچنین دانشگاه مموریال Memorial University از کشور کانادا،‌ دانشگاه هلسینکی University of Helsinki از کشور فنلاند،‌ دانشگاه کپنهاگ University of Copenhagen و دانشگاه ادنسه Odense University هر دو از کشور دانمارک نیز معتبر هستند.

بر اساس این فهرست دانشگاه سلجوق Selcuk University،‌ دانشگاه فاتح Fatih University و دانشگاه خاورمیانه آنکارا Middle East University (در رشته‌های علوم پایه پزشکی) از نظر وزارت بهداشت معتبر هستند.

[ بدون نام ] شنبه 18 آذر 1391 ساعت 11:31 ق.ظ

نه ارتش متفاوت از سپاه میباشد

25 باند شنبه 18 آذر 1391 ساعت 11:27 ق.ظ

خواهرم درست است که بسیجیان عزیز و خانواده ایثارگران در این دانشگاه الویت دارند اما در صورت قبولی بایستی کادر ثابت سپاه شوی و قبل از ان هم باید دورهای پاسداری را ظی کنید ببینید با روحیه شما سازگاری دارد یا نه بعد تصمیم بگیرید مویید باشید انشالله

خانوم دکتر شنبه 18 آذر 1391 ساعت 11:24 ق.ظ

ایا در مورد دانشگاه ارتش هم همینطوره؟ خانومها میتونن رشته هاشو انتخاب کنن؟

[ بدون نام ] شنبه 18 آذر 1391 ساعت 09:41 ق.ظ

وای تو چقدر باهوشی؟ یه خورده مخت را بکار بینداز و اینقدر بسیجی بی مخ نباش
عزیزم اون دانشگاه نظامی است هیچ ارگان نظامی نمی تونه افراد غیر نظامی داشته باشه.

[ بدون نام ] شنبه 18 آذر 1391 ساعت 06:11 ق.ظ

آخه دردفترچه گفته همه داوطلبان می توانند نگفته پاسدارباشی یاباید پاسداربشیالان

[ بدون نام ] جمعه 17 آذر 1391 ساعت 10:49 ب.ظ

باید بری پاسدار بشی

[ بدون نام ] جمعه 17 آذر 1391 ساعت 09:23 ب.ظ

پاسدارنیستم ولی عضو بسیج می باشم

[ بدون نام ] جمعه 17 آذر 1391 ساعت 08:59 ب.ظ

خانم پاسدار باشی میتونی

[ بدون نام ] جمعه 17 آذر 1391 ساعت 08:41 ب.ظ

آیا درسهمیه بورسیه سپاه خانمها میتوانند شرکت نمایند ...باتوجه دردفترچه اعلام شده کلیه شرکت کنندگان می توانندامادرسایت سپاه اعلامشده فقط برادران ......

iranemt جمعه 17 آذر 1391 ساعت 06:50 ب.ظ http://iranemt.vcp.ir

با سلام
از وب شما دیدن کردم مطالب بسیارخوب و پرمحتوایی دارید به وب ما نیز سری بزنید خوشحال می شویم که با ما تبادل لینک داشته باشید. لطفا برای رونق هرچه بیشتر انجمن فوریت های پزشکی ایران در این وبگاه عضو شوید و به دوستان خود معرفی کنید.
باتشکر
انجمن فوریت های پزشکی ایران

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد