خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

جزئیات برگزاری و پاسخگویی سئوالات آزمون دستیاری

 اوست عادل 

لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

  لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین. 

  اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد


{{{{{{{{{{{{{{{{{{{ 

 

   شب امتحان   

.

   ««««««««««««««   

 

 جزئیات برگزاری و پاسخگویی سئوالات آزمون دستیاری/ کاهش حوزه‌های امتحانی
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با تشریح نحوه برگزاری آزمون از کاهش تعداد حوزه های امتحانی خبر داد و گفت: .......................................................

 

   ««««««««««««««  

 

 ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری اعلام شد ................... 
دبیر شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت خبر داد:
توزیع کارت آزمون دستیاری از فردا .........................
تستی بودن کلیه سوالات آزمون ...........

 

  جزییات توزیع کارت آزمون دستیاری اعلام شد
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی:
سهمیه بر روی کارت ورود به جلسه درج نشده است 1389/11/25
رییس مرکز .................................... 

  

   ««««««««««««««  

 

   رقابت15هزار نفر در دستیاری
جزئیات برگزاری آزمون دستیاری 89 ; عدم صدور کارت برای برخی داوطلبان
رئیس مرکز سنجش آموزش ............................................................... 

   ««««««««««««««  

 

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی:
کلیه تدابیر امنیتی و حفاظتی برای برگزاری آزمون دستیاری اندیشیده شده است
تا کنون هیچ مشکلی نبوده است 1389/11/25

رییس مرکز سنجش ...............................................

......................................................... 

 

   ««««««««««««««   

 رقابت15هزار نفر در دستیاری
جزئیات برگزاری آزمون دستیاری 89 ; عدم صدور کارت برای برخی داوطلبان
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به آغاز توزیع کارت آزمون دستیاری تخصصی پزشکی گفت: داوطلبان از امروز می توانند پرینت کارت خود را دریافت کنند و افرادی که به دلیل نقص مدارک برای آنها کارت صادر نشده است باید به وزارت بهداشت مراجعه کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر جبرائیل نسل سراجی روز دوشنبه در نشست خبری آزمونهای وزارت بهداشت، با اعلام این خبر افزود: آزمون دستیاری تخصصی پزشکی روز پنجشنبه 28 بهمن برگزار می شود و داوطلبان از امروز 25 بهمن امکان دریافت کارت ورود به جلسه را دارند.
وی افزود: افرادی که به دلیل نقص مدارک ثبت نام برای آنها کارت صادر نشده است باید به صورت حضوری به مرکز سنجش آموزش پزشکی در وزارت بهداشت مراجعه کنند.
نسل سراجی از شرکت 15 هزار و 182 نفر در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی خبر داد و گفت: از این تعداد 8 هزار و 391 نفر مرد و 6 هزار و 791 نفر زن هستند.
وی یادآور شد: برای عده ای از افراد کارت ورود به جلسه آزمون صادر نشده که دلیل آن نیز تکمیل نکردن فرآیند ثبت نام بوده است. به افرادی که نقص مدارک داشتند با SMS اعلام شد که مدارک خود را تکمیل کنند اما برخی از افراد هنوز مدارک اولیه از جمله عکس و تصاویر شناسنامه و کارت ملی را تکمیل نکرده اند که طبعاً برای این افراد کارت آزمون صادر نمی شود.
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار داشت: آزمون در 18 شهر و 26 رشته تخصصی برگزار می شود و در شهر تهران نیز زنان در حوزه امتحانی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و مردان در حوزه امتحانی دانشگاه تهران حضور می یابند.
وی در خصوص مشکلاتی که در آزمون دستیاری سال گذشته وجود داشت، گفت: در آزمون امسال تمام تمهیدات امنیتی و حفاظتی لازم را بکار گرفته ایم و امیدواریم در کمال آرامش آزمون برگزار شود.
نسل سراجی افزود: پس از ابطال آزمون دستیاری در سال 88 مسئولیت مرکز سنجش را پذیرفتم و پس از آن آزمون دوم را برگزار کردیم که خوشبختانه با توجه به اینکه ارگان های متعددی بر آن نظارت کردند، این آزمون تخلفی نداشت و تنها نقطه نظرات متفاوت بود.
   

   ««««««««««««««  

 


رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی:
کلیه تدابیر امنیتی و حفاظتی برای برگزاری آزمون دستیاری اندیشیده شده است
تا کنون هیچ مشکلی نبوده است 1389/11/25

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه کلیه تدابیر امنیتی و حفاظتی برای برگزاری آزمون در محیط امن اندیشیده شده است و تا کنون هیچگونه مشکلی نبوده است، خاطر نشان کرد: با آنالیزی که مجلس شورای اسلامی بر نتایج آزمون دوم دستیاری انجام داد هیچگونه تخلفی مشاهده نشد.
به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر جبرائیل نسل سراجی روز دوشنبه در یک نشست مطبوعاتی با اشاره به آغاز توزیع کارت سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی، گفت: داوطلبان می‌توانند تا روز چهارشنبه با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی
www.sanjeshp.ir  نسبت به دریافت پرینت کارت آزمون اقدام کنند.
وی با اشاره به برگزاری آزمون دستیاری با رقابت 15 هزار و 182 داوطلب در روز پنجشنبه 28 بهمن ماه، اظهار کرد: از این تعداد هشت هزار و 391 داوطلب مرد و شش هزار و 891 داوطلب زن هستند.
وی با اشاره به کاهش شمار حوزه‌های آزمون در تهران، گفت: حوزه تهران به دو حوزه دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی کاهش یافته است که دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی حوزه خانم‌ها و دانشگاه علوم پزشکی تهران حوزه آقایان در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه تعدادی از داوطلبان همچنان مدارک مورد نیاز را ارسال نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: به داوطلبانی که مدارک آنان ناقص بوده است پیامک ارسال شده است که برخی از آنان باز تکمیل نکرده‌اند و برای دومین بار هم به آنان پیامک ارسال شد که متاسفانه فایده‌ای نداشت، بنابراین از نظر ما تعدادی از داوطلبان فاقد شرایط شرکت در امتحان شناخته شده اند.
وی با بیان اینکه تا هویت داوطلبی مشخص و تایید نشود اجازه شرکت به وی در این آزمون مهم داده نخواهد شد، اظهار کرد: به عنوان مثال یک داوطلب بدون مدرک پزشکی خواستار شرکت در آزمون دستیاری است و یا اینکه برخی داطلبان مدارکی همچون کارت ملی، عکس و شناسنامه را ارسال نکرده‌اند، مسلما این افراد از شرکت در آزمون حذف خواهند شد.
سراجی با تاکید بر اینکه با سختگیری‌های انجام شده فرایند ثبت‌نام و تکمیل مدارک خیلی بهتر از گذشته بوده است، گفت: به هر حال امیدواریم روز برگزاری آزمون داوطلبی با نقص مدرک نداشته باشیم و اگر داوطلبی هم اکنون هم به صورت حضوری برای رفع نقص مدرک مراجعه کند برای آن کارت شرکت در آزمون صادر خواهد شد.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با بیان اینکه ما بسیار شفاف در مرکز سنجش آموزش پزشکی عمل می‌کنیم، تصریح کرد: پاسخنامه هر داوطلب به صورت اسکن شده بر روی سایت قرار می‌گیرد بنابراین هیچ جای مبهمی وجود ندارد.

  

 »«««««««««»

 

جزییات توزیع کارت آزمون دستیاری اعلام شد
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی:
سهمیه بر روی کارت ورود به جلسه درج نشده است 1389/11/25
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت جزییات توزیع کارت سی وهشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی را اعلام کرد.
دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به آغاز توزیع کارت آزمون دستیاری از امروز از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی
http://sanjeshp.ir ، گفت: مهلت توزیع کارت ورود به جلسه تا روز پنجشنبه 28 بهمن ماه ادامه دارد، بنابراین داوطلبان می‌توانند با وارد کردن کد رهگیری از کارت آزمون پرینت بگیرند.
وی با تاکید بر اینکه کلیه داوطلبان باید برای شرکت در جلسه آزمون علاوه بر پرینت کارت ورود به جلسه یک کارت شناسایی معتبر عکس دار دیگر نیز به همراه داشته باشند، اظهارکرد: محل شرکت در آزمون متقاضیان شهر تهران،‌ در روی کارت درج شده است.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با بیان اینکه بر روی کارت ورود به جلسه سهمیه درج نشده است، تصریح کرد: سهمیه قطعی پس از انجام مراحل بررسی مدارک، برروی کارنامه شما قابل مشاهده است.
سراجی افزود: همراه داشتن هرگونه حافظه جانبی، جزوه، کتاب، گوشی تلفن همراه و کیف در جلسه آزمون ممنوع است و امکان نگهداری لوازم مذکور در محل برگزاری آزمون موجود نیست.

 


 

   ««««««««««««««  

 

 ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری اعلام شد
دبیر شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت خبر داد:
توزیع کارت آزمون دستیاری از فردا
تستی بودن کلیه سوالات آزمون

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اشاره به آغاز توزیع کارت ورود به جلسه سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی از ساعت 8 صبح فردا دوشنبه 25 بهمن ماه از پذیرش حدود 2 هزار داوطلب در این آزمون خبر داد.
دکتر سید امیر محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به مهلت توزیع اینترنتی کارت آزمون تا روز چهارشنبه 27 بهمن ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی
http://sanjeshp.ir ، اظهارکرد: آزمون دستیاری ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 28 بهمن ماه با رقابت 15 هزار و 250 داوطلب در25 رشته تخصصی و در 18 حوزه در سطح کشور برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه روند اجرایی آزمون نسبت به سال گذشته تغییر نکرده است، خاطرنشان کرد: داوطلبان باید با آسودگی خاطر در فرصت باقی مانده به مطالعه بپردازند تا با آمادگی کامل بر سر جلسه آزمون حاضر شوند.
ضیایی با اشاره به تقلیل حوزه‌های امتحانی از 33 حوزه در سال گذشته به 18 حوزه در سال جاری، گفت: کاهش تعداد حوزه‌ها یکی از تغییرات اجرایی آزمون این دوره است و برای تمرکز بیشتر به امنیت حوزه‌ها تعداد حوزه‌ها در این دوره از آزمون کاهش یافته است، همچنین در نظر داریم در صورت امکان حوزه‌های تهران را به یک حوزه کاهش دهیم فردا کارت ها  را میدهند ولی هنوز نمی دانند محل آزمون کجاست! یک جا باشد و یا چند جا   عجب خنگولستانیه این وزارتخانه ما. داوطلبان گرامی  در تهران اصلا نگران نباشند محل امتحان حداکثر تا یک ساعت مانده به برگزاری ازمون مشخص خواهد شد همه فکر و ذکر مسئولین وزارتخانه شما سوال نخر ها هستید!   

ضیایی افزود: افرادیکه به دلیل نقص مدارک و روند اجرایی ثبت‌نام در زمان‌های مقرر، موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نشده‌اند مجاز به حضور در جلسه آزمون نیستند.
وی با اشاره به تستی بودن کلیه سوالات آزمون دستیاری، اظهارکرد: تعداد سوالات این دوره آزمون 200 سوال است و داوطلبان باید توجه داشته باشند که به هر پاسخ اشتباه نمره منفی تعلق می‌گیرد.
  

 

   ««««««««««««««  

 

جزئیات برگزاری و پاسخگویی سئوالات آزمون دستیاری/ کاهش حوزه‌های امتحانی
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با تشریح نحوه برگزاری آزمون از کاهش تعداد حوزه های امتحانی خبر داد و گفت: کاهش حوزه های آزمون به منظور امنیت بیشتر است و دانشگاهها با داوطلبان همکاری خواهند داشت.
دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: حوزه های آزمون امسال از 34 به 18 حوزه کاهش یافته است که این تغییر در راستای امنیت بیشتر آزمون است و داوطلبان نیز در زمان انتخاب محل حوزه امتحانی به این موضوع توجه کرده اند و از مکان آزمون خود مطلع هستند.

آزمون‌ کتبی‌ پنجشنبه‌ 28 بهمن؛ اعلام کلید اولیه جمعه 29 بهمن
وی اضافه کرد: آزمون‌ کتبی‌ رأس‌ ساعت‌ 9 صبح‌ روز پنجشنبه‌ 28 بهمن به طور همزمان‌ در 19 دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی‌ برگزار می‌شود کلید اولیه آزمون نیز بعدازظهر روز جمعه 29 بهمن بر روی سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار خواهد گرفت.
ضیایی یادآور شد: آزمون در دانشگاههای‌ علوم‌ پزشکی اردبیل، مشهد، زاهدان، ارومیه‌، مازندران، اصفهان، شهیدصدوقی یزد، اهواز، شهر تهران، همدان، شیراز، تبریز، گیلان، بندرعباس، کرمانشاه، کرمان، لرستان، بوشهر برگزار خواهد شد.

تعداد سئوالات آزمون‌ 200 سئوال تستی‌ چهار گزینه‌ای‌
وی درباره نمره‌دهی‌ آزمون‌ دستیاری در این دوره گفت: تعداد سئوالات آزمون‌ 200 سئوال تستی‌ چهار گزینه‌ای‌ است که دو سئوال به منابع درس اخلاق پزشکی تعلق دارد. برای‌ هر سئوال باید تنها یک‌ گزینه‌ که‌ در میان‌ گزینه‌های‌ ارائه‌ شده‌ بهترین‌ پاسخ‌ ممکن‌ است‌ انتخاب‌ شود و به‌ هر سئوال با پاسخ‌ صحیح‌ 3 نمره‌ مثبت‌ و هر سئوال با پاسخ‌ اشتباه‌ یک‌ نمره‌ منفی‌ تعلق‌ می‌گیرد. البته به سئوالات‌ بدون‌ پاسخ‌ نمره‌ای‌ تعلق‌ نمی‌گیرد.
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی اظهار داشت: به‌ هر سئوال که‌ بیش‌ از یک‌ گزینه‌ پاسخ‌ داده‌ شده‌ باشد یک‌ نمره‌ منفی‌ تعلق‌ می‌گیرد و روش‌ آزمون‌ و نمره‌دهی‌ براساس‌ مقررات‌ کلی‌ آزمون‌ها است.
وی درباره رسیدگی به اعتراضات سئوالات تاکید کرد: اعتراضات تنها به صورت اینترنتی و در فرم های مربوطه قابل پذیرش است و برای این دوره از آزمون داوطلبان می توانند پس از اعلام کلید آزمون حداکثر تا ساعت 23 روز دوشنبه سوم اسفند ماه 89 نسبت به ارسال اعتراض به سئوالات آزمون تنها از طریق سایت اینترنتی
http://sanjeshp.ir اقدام کنند.

توزیع کارت آزمون دوره سی و هشتم دستیاری پزشکی از روز دوشنبه 25 بهمن
ضیایی درباره دریافت کارت آزمون سی و هشتم گفت: داوطلبان برای دریافت کارت آزمون دوره سی و هشتم دستیاری پزشکی می توانند از روز دوشنبه 25 بهمن با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی
http://sanjeshp.ir از کارت آزمون خود پرینت دریافت کنند. کارت ورود به جلسه تنها از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دریافت است و هیچ مرجع دیگری برای صدور کارت آزمون دستیاری تعیین نشده است.
سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی روز پنجشنبه 28 بهمن ماه 89 برگزار می شود و بیش از 15 هزار داوطلب در 18 حوزه امتحانی و در 26 رشته با یکدیگر به رقابت می پردازند.

   ««««««««««««««   

نظرات 146 + ارسال نظر
خورشید خانم چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 08:14 ب.ظ http://khorshidakeman.blogsky.com/

سلام بابا بزرگ. خسته نباشی خیلی. به کلبه ی منم سر میزنی؟ تازه ساختمش. با یهه دپرشن!

ناشناس سه‌شنبه 10 اسفند 1389 ساعت 07:26 ب.ظ

سلام
من که میدونم شما برا چی میخاید متخصص بشید.فقط برا دک و پز و پول فخر فروشی و موقعیت اجتماعی بعدش هم که کلی خرج فلنگو ببندید برید امریکا و کانادا برا اونا طبابت کنید مریض ایرانی سگ کی هست؟؟

بد بخت شنبه 30 بهمن 1389 ساعت 12:43 ب.ظ

خره شوخی کردم************************

بد بخت شنبه 30 بهمن 1389 ساعت 12:41 ب.ظ

من که نمره ام ۴۳۱شده. شماچی////////////
/
/
/
/
/
/
/
/

مریم جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 01:05 ب.ظ

اخه یکی به این وزارت خونه ایها و خانم وزیر بگه یعنی ایران انقدر اپ تو دیته که باید هر سال رفرنسها عوض بشه !!! این فقط نون دونی کتاب فروشی ها است نه چیز دیگر ، بابا جون مادرتون یه سال در میون این رفرنسها رو عوض کنید که مثلا منی که برنامه ریزی دو ساله دارم انقدر کلافه نشم

[ بدون نام ] جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 12:50 ب.ظ

بجز سایت دکتر شریف جای دیگه هست که جواب سوالا رو زده باشه؟این که خیلی غلط داره اصلا قابل اعتماد نیست.

نحوه ی محاسبه امتیاز آزمون جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 12:38 ب.ظ

نحوه ی محاسبه امتیاز آزمون= سوالات درست ضربدر 3 بعد از تعداد سوالات غلط کم کن یعنی هر سوال درست 3 نمره مثبت و هر سوال غلط یه نمره منفی

[ بدون نام ] جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 11:55 ق.ظ

خاک بر سر موسسات سوال تابلوی مهره اسکلروزه با خطوط عمودی را که همانژیوم می شه را زده متاستاز پروستات
واقعا که نوبرند دست وزارت بهداشت درد نکنه که درب اینها را تخته کرد حداقل از نظر مالی دیگه کمت ضرر میکنیم
خدا کنه رفرنسها را خیلی تغییر نده هر چند که کودکان و سسیل را تغییر خواهد داد

رزیدنت بیهوشی جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 11:11 ق.ظ

امیدوارم امسال همه به نتیجه ی زحماتشون برسن.یادم نرفته که پارسال چقدر استرس کشیدم .خدارو شکر الان خیلی خیلی راضیم.موفق باشید دوستان

[ بدون نام ] جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 10:51 ق.ظ

[ بدون نام ] جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 10:35 ق.ظ

مژگان جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 10:31 ق.ظ

بنظرم طراحای امتحان دوم پارسال بودن اعصابش که حتما همون بوده امتحان غیر استانداردی بود چون سطح سوالای درسای مختلف همگن نبود منکه فارما امسال هیچی نخوندم همرو درست زدم اون کسی هم که خونده همینطور یا پاتو و چشم که چند دور خوندم خوب نزدم ومثل کسایی که نخونده بودن شدم دوستا وهمکارا هم همینطور بعضی سوالا اینقدر چرت بود که شک میکردی واقا سوال دستیاریه یا معلومات عمومی وشاید یک نکته عجیب وغریب داره که نمیدونی خلاصه ۵۰-۶۰تا سوال خوب واستاندارد بیشتر نداشت..... چه گویم که نا گفتنم بهتر است

[ بدون نام ] جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 09:08 ق.ظ

همگی خسته نباشید. کی میدونه کارنامه کی میاد؟اعصاب صحیح کردن ندارم.در ضمن ظاهرا همه وقت کم آوردن.

[ بدون نام ] جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 08:24 ق.ظ

دوستمان در مورد پاسخنامه رهپویان درست میگه اعتماد نکنیدچرته !سوال فارما: تداخل کدام دارو با سیلدنافیل را زده دیورتیکها !!!!!! اینو هر کوری میدونه با نیترات ها است نه دیورتیک ها

خسته و کوفته جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 07:36 ق.ظ

سلام دوستان
بنظر من هم امتحان نسبتا سختی بود .
امسال سطح نمرات چگونه خواهد بود؟ پایین یا ....

[ بدون نام ] جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 03:06 ق.ظ

بچه ها کسی نحوه ی محاسبه امتیاز آزمون را میدونه؟

نیما جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 02:00 ق.ظ

به پاسخ های رهپویان اصلأ اعتماد نکنید!
داخلیاشو شوت السلطنه اعظم؛استاد گرجی! جواب دادن که رسمأ تا اینجا ۹تا غلط تابلو داره!
میلو دیسپلازیو جواب داده؛لوکمی!!!

paradise جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 12:06 ق.ظ

از این آدرس میتونین اطلاعات کسب کنین

http://www.dastyari.ir/category.asp?catID=49

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام کسی از رزیدنتی سوریه اطلاعی داره؟

paradise پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 10:41 ب.ظ

این امتحان گرچه سخت بود و میگن امتخان سخت بهتره اما دیگه نگفتن غیر استاندارد هم خوبه...انصافا پراکندگی سوالات در مباحث مختلف منطقی نبود...

سالی پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 10:02 ب.ظ

بچه ها بجز رهپویان دیگه کدوم سایت جواب زده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به نظرم رهپویان شریف خیای غلط داره.به نظره شماها چطور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به البالو پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 10:00 ب.ظ

بچت کیه؟

البالو پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 09:39 ب.ظ

تو این هاگیر واگیر شنیدم یکی!!!فقط یدونه نزده داره...
تاالانم از ماژورا فقط بچم یدونه غلط داره!!!!
حالا با کدوم پاسخنامه چک کرده نمیدونم!!!

به باهاه بزرگ از paradise پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 09:34 ب.ظ

مرسی برای روحیه دادن.حق با شماست.دیگه جسته شدم از درس و استرس.این چند روز رو باید خوش بود.اگر قبول بشیم که دوران پراسترس جدیدی شروع میشه، اگر هم قبول نشیم باز یک سال پر از اضطراب و درس داریم...پس بیخیال .............اما نمیتونم راستش

البالو پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 09:32 ب.ظ

داخلی خیلی سخت بود!پاتوش چرا این ریختی بود؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 09:31 ب.ظ

بابا بذرگ سلام ممنون که راهنمایی کردی یعنی اگه به ببعضی هاسوال داده باشند سکوت کنیم

البالو پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 09:29 ب.ظ

مثل امتحان دوم پارسال بود..انگار ۲ساعت مونده به امتحان یادشون افتاده باید سوال طرح کنن!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 09:26 ب.ظ

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

paradise پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 09:25 ب.ظ

خیلی بد دادم

البالو پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 09:21 ب.ظ

دوستان کجایید ؟؟ چطور دادین؟من که خیلی وقت کم اوردم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 08:33 ب.ظ

بابابزرگ چه جور دادی امتحانو؟ خوب بود؟

بیچاره پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 08:27 ب.ظ

لطفا بنویسید از نظر شما امتحان چطور بود؟
از نظر من فوق العاده سخت نمره سال گذشته ام ۳۳۰ بود که امسال از اونهم کمتر میشم

بابا بزرگ پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 08:19 ب.ظ

احتمالا نمره ها خیلی پایین خواهد بود
بهترین راه فراموش کردن امتحانه! خودتان را با هر چیزیکه دوست دارید مشغول کنید تا رتبه ها برسه! تا رتبه ها نیاد هیچی نمیشه گفت!
دیگه غصه خوردن فایده نداره پس بهتره که به فردا فکر کنید و راهیکه میخواهید بروید!
اما در مورد فروش سوالات و یا دادن به بسیج و ... اینگونه مسائل بیخودی خودتان را بدردسر نیندازید! حتی اگر واقعیت داشته باشد اینها خیلی پوست کلفت تر از اینها هستند که زیر بار این حرفها بروند. مخصوصا بخاطر جریان پارسال بهیچوجه زیر بار نمیروند. پس همه چیز را فراموش کنید و بفکر فردا باشید تا رتبه ها برسه

paradise پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 07:52 ب.ظ

وای دارم میمیرم...خیلی بد بود...اصلا فکرشم نمی کردم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 07:31 ب.ظ

سلام بابا بزرگ در مورد تحویل سوالات به بسیجیا چه جوری اقدام کنیم به نظر شما واقعیت داره بجه وقت کم اوردم نیم ساعت ساعت مانده به پایان ۸۳ سوال مانده بود

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 07:25 ب.ظ

فقظ می خوام بمیرم

paradise پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 05:43 ب.ظ

بعضی جوابا غلط اندُ ار اساس دکتر شریفه

paradise پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 05:37 ب.ظ

پاسخ سوالات بیماری های پوست پزشکی آزمون رزیدنتی 89

177-ب ) hand foot mouth disease
178- ج) لیکن پلان

179- د) مینوسیکلین

180- ب) اجتناب از نور آفتاب

181- ب) اضطراب و افسردگی

182- ج) تزریق کورتیکواستروئید یه داخل ضایعه



پاسخ سوالات رادیولوژی آزمون رزیدنتی 89


183- ج- متاستاز پروستات

184- دال – فیبروز اینترستیسیل ریوی

185- ج- سی تی اسکن گردن

186- ب- متاستاز استخوانی

187- ج-توده گرد با کلسیفیکاسیون خشن ( coarse (

188- ب ) متاستاز پلورال

paradise پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 05:37 ب.ظ

پاسخ سوالات چشم پزشکی آزمون رزیدنتی 89

189- ب- اندوفتالمیت

190- الف-کورنئال بلود استینینگ

191- الف- لنز تماسی نرم

192- ج- توکسوپلاسموزیس

193- ج-سندرم فوکس

194- ب- قطره کلرامفنیکلو جنتامایسین به مدت دوهفته

paradise پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 05:36 ب.ظ

پاسخ سوالات جراحی کلیه ومجاری ادراری تناسلی پزشکی آزمون رزیدنتی 89


195- الف – محیطی

196- دال - سیستوگرافی

197- الف - اکسپلوراسیون

198- ج- بستری کردن بیمار و تجویز آمپی سیلین و آمینوگلیکوزید تزریقی و تحویه سوند سوپراپوبیک

199-ب- سمینوم و کوریوکارسینوم

200- دال ) هایپرسیتراتوری


الهه پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 05:17 ب.ظ

کلید اولیه تو سایت همشهری زدند

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 05:08 ب.ظ

ظاهرا مسئله فروش سوالات جدی بود بخاطر همین دوباره مجبور شدند هول هولکی سوالات را عوض کنند و این سوالات اشغال را طرح کنند
طنز درمانی جان خوش بحالتت. باور کن حس هیچ کاری نیست غیر از احساس جون دادن
این از اوضاع مملکت و کشتن ۲ جوان معصوم مملکت و سپس تشیع جنازه گرفتن و گریه کردن قاتل بر مقتول این هم از اوضاع امتحان

شهادت یک دانشجوی دانشگاه هنر در روز 25 بهمن از سوی منافقان
خبرگزاری مهر:
دانشجوی دانشگاه هنر تهران روز 25 بهمن در جریان حوادث تهران به ضرب گلوله منافقان در دم جان باخت. "صانع ژاله" دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران و متولد پاوه بود که طی تیراندازی منافقان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت. این تیراندازی توسط یک موتورسوار انجام شده که طی عملیاتش چند نفر را زخمی و این دانشجوی دانشگاه هنر تهران را کشته است.
پیکر "صانع ژاله" چهارشنبه 27 بهمن از مقابل سر در دانشگاه هنر تهران بر روی دستان دانشجویان، اساتید و هنرمندان تشییع شد و در شهرستان پاوه محل زندگی وی به خاک سپرده شد.

قانع ژاله، برادر شهید صانع ژاله که در راهپیمایی روز ۲۵ بهمن به ضرب گلوله ماموران به شهادت رسید، از سوی ماموران امنیتی دستگیر شد.
بازداشت قانع ژاله چند ساعتی پس از مصاحبه او با صدای آمریکا در ساعات پایانی روز چهارشنبه صورت گرفته است. او در این مصاحبه، ضمن تاکید بر حمایت برادرش از جنبش سبز، ادعای رسانه‌ها وابسته به دولت مبنی بر «بسیجی» بودن وی را رد کرده و از فشار‌ها بر خانواده‌اش خبر داده بود.
این برادر شهید به طور مشخص به پنج نکته اشاره کرد: اینکه برادرش اصلا بسیجی نبوده؛ پسرخاله‌اش که به نهادهای امنیتی پاوه نزدیک است پیش از آنکه خانواده از شهادت صانع ژاله مطلع شوند، عکس او را از آنها گرفته و برای این شهید، کارت بسیج صادر شده است؛ خانواده شهید در صورتی که جنازه را به آنها تحویل ندهند، در ختم او شرکت نخواهد کرد؛

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 04:45 ب.ظ

دسشو گرفته به خشتکشو سوالاتو طرح کرده همون طراحان مرحله دوم پارسال بودند

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 04:40 ب.ظ

من اصلا نمی دونم چیکار کردم حالم خیلی خرابه کلیداولیه صبح روز شنبه

طنز درمانی پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 04:20 ب.ظ http://www.drtanz2.mihanblog.com

مرضیه بیداره
امتحان برقراره
فروش نرفته
امسال سوالا؟
بیچاره دکترها
هر سال
همین
کاسه
چه آشی
پخته
مرضیه امسال
خدا میدونه
بازم بهاره

از سایت طنز درمانی این مطلب

پزشک زندان پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.pezeshktanha.blogsky .com

همگی بیاین زندان
درخدمتیم
امتحان چطور بود ملت؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 04:14 ب.ظ

مزخرف ترین امتحان ی بود که داده بودم کاملا غیر استاندارد نمونه سوالی هم بود احمقانه است درسی به گستردگی نورولوژی امینوف و هاریسون ۳ تا سوال سر درد و دو تا سوال کما بدهند یعنی یکی فقط این دو مبحث را میخوند و بقیه را دست نمی زد ۵ تا سوال درست میزد کجای این طراحی امتحان استاندارد بود! یا سوالات امار که اصلا بدرد پزشک عمومی و رزیدنت نمیخورد

اون مطالعه اکولوژی بود یا مقطعی؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 04:14 ب.ظ

طنز درمانی پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.drtanz2.mihanblog.com

سلام هر کی امتحانشو خراب کرده
هر کی توپ جواب داده
بیا اینجا بخندیم

paradise پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 04:13 ب.ظ

خیلی سخت بود !!! در دفترچه نوشته که جوابارو ۲۹ ام عصر میزنن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 04:08 ب.ظ

کجای سایت نوشته کلید کی میاد
امتحان چطور بود

paradise پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 03:52 ب.ظ

توی سایت نوشته

کلید آزمون بعدازظهر روز جمعه مورخ 29/11/1389 بر روی سایت اینترنتی قرار خواهد گرفت.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 03:48 ب.ظ

سلام
کلید کی میاد

رزیدنت روان پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 03:40 ب.ظ

برای همه تون آرزوی موفقیت میکنم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 03:37 ب.ظ

paradise پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 03:32 ب.ظ

درسته که با خوندن میشد جواب داد اما خیلی باید مطالب توی ذهن fresh میبود، چون هم مطالب زیاده و هم اینکه فراره... من خودم خیلی سوالا رو شک داشتم و میدونستم قبلا خوندم اما توی ذهنم بود... سوالات پیچیده و خیلی سخت هم زیاد داشت.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 03:30 ب.ظ

یادمه تو یکی از کلاساش دکتر کرمی می گفت امتحان باید طوری باشه که ههر کی بخونه بتونه بزنه اونی که نخونده نتونه ... امسال دقیقا همینجوری بود.. البته اونایی هم که سئوال در میآرن مثل خودمون ایرانی هستند و پزشک هم هستند ولی اینکه سال 1384 و یا 1382 چرا انتقام از بچه ها گرفتند خدا میدونه شاید یه خانم دکتر وزیر وزیر بهداشت باشه بهتر باشد..

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 03:27 ب.ظ

رزیدنت روان
پنجشنبه 28 بهمن 1389 ساعت 3:25 PM
امتحانتون چی شد؟ سخت بود یا آسون؟



بستگی داشت طوری بود که هرکی خونده بود میتونست بزنه .. انگار میتونستند سئوال خوب در بیارن و نمی اوردن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 03:26 ب.ظ

paradise
پنجشنبه 28 بهمن 1389 ساعت 3:23 PM
امتحان سختی بود !! افتضاح بود...من کم نخونده بودم اما خوب ندادم...خیلی ناراحتم


ناراحت نباشید امسال بهترین نحوه سئوال دهی را ارائه کردند .. اگژر اینجوری ادامه بدن ... شما بخونید قبول می شید

رزیدنت روان پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 03:25 ب.ظ

امتحانتون چی شد؟ سخت بود یا آسون؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 03:24 ب.ظ

ولی سئوالات پاتو و اپیدمیو پوست از کله آدم می کند.. البته بقیه استاندارزد بودند

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 03:23 ب.ظ

وقت امتحان طوری هست که آدم 30 تا 40 سئوال کم میآره این چه حکمتی داره ... خدا می دونه

paradise پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 03:23 ب.ظ

امتحان سختی بود !! افتضاح بود...من کم نخونده بودم اما خوب ندادم...خیلی ناراحتم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 03:22 ب.ظ

وقتی سئوالات استاندارد باشد تقلبی کمتر می شود.. امسال سئوالات طوری بود که هرکس خوانده بود سئوالات را می زد و هرکس نخوانده بود نمی زد.. اینجوری تکلیف درس خواندن معلوم می شود .. یعنی اگه بخوانی نمره می آری ... و دیگه لازم نیست سراغ سئوال خریدن بری
دست خانم دکتر وزیر درد نکند..

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 03:12 ب.ظ

امتحان چطور بود ؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 03:06 ب.ظ

خیلی سخت بود بیایین جوابها رو چک کنیم

نازی پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 03:05 ب.ظ

من خیلی خوب دادم ولی به 30 سوال نرسیدم

بیست وهشتم پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 02:55 ب.ظ

خیلی سخت بود

ایمان پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 02:55 ب.ظ

وای که چه امتحان افتضاحی بود ... حالم ازش بهم خورد ... آمار و اپیدمیولوژی رو حال کردین ؟

اریا پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 02:54 ب.ظ

شناس پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 02:41 ب.ظ

من به ۴۰ سوال نرسیدم
۱۰-۲۰ تارو هم بین ۲ تا شک داشتم گذاشتم برگردم بزنم که به اونها هم نرسیدم
کلا امتحان خیلی مزخرفی بود که نمیتونه بین کسیکه خونده و نخونده افتراق بذاره مردیکه خر ۳ تا سوال سردرد داده از بقیه اعصاب هیچی.....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 02:37 ب.ظ

چطور دادین؟بابا مردیم بیاین دیگه!

نسیم پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 01:47 ب.ظ

سخت بود
شما چطور دادین؟

فرهاد پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 01:08 ب.ظ http://rez89.persianblog.ir/

زود باش عزیز بی پناه من

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 12:37 ب.ظ

کجایین؟ امتحان دادین؟ خوب بود؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 08:01 ب.ظ

جدی میگی؟ مطمئن باشیم نمیخوای جوسازی کنی؟ اعصاب مارو خرد کنی؟

بسیجی سوپر فعال چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 08:00 ب.ظ

مرگ بر ضد ولایت فقیه ؟؟؟؟؟؟؟؟

چش نداری ۲ تا سوال رو ببینی ؟؟؟

تازه دیروز ۲ تا شهید دادیم . که اینم پاداششه .

تا کور شود آنکه نتوان دید

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 07:21 ب.ظ

farshid.z.fam@yahoo.com

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 07:20 ب.ظ

farshid.z.fam@yahoo.com

فاجعه! فاجعه! چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 07:15 ب.ظ

کار تمومه!
این خبرو حتمأ با دقت بخونید:
سوالا بصورت دستنویس با ایمیل به اعضای فعال بسیج فرستاده شده و ۴ نفرشون جوابا رو با رد گم کنی از اعضای هیأت علمی بقیة الله گرفتن
خواهش میکنم هرکدوم از بچه هایی که موبایل معاون آموزش کل بقیة الله رو داره اینجا کامنت بذاره یا سریع به من ایمیل کنه

فلفل نمکی چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 06:14 ب.ظ

امتحان چطور بود خوب دادین
امتحان من که عالی بود خدایا متشکرم

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 05:57 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 05:55 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 05:37 ب.ظ

موافقم ،آخه جوابا هم تو کله شون نمیره لامصب

قناری چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 04:32 ب.ظ

دیگه الان فقط اونایی درس میخونن که سوالا رو خریدن!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 04:12 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 04:11 ب.ظ

بیست و هشتم چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 03:40 ب.ظ

با ّرزوی موفقیت

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 03:20 ب.ظ

ناگهان چقدرزود دیر می شود... 17ساعت زمان باقیست تا شروع امتحان

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 01:52 ب.ظ http://delneweshteha.wordpress.com/2011/02/16/mokhtari/

حدا لعنتشان کند جوان رعنای مردم را چه راحت میکشند:
شش عکس از محمد مختاری دومین شهید 25 بهمن
http://delneweshteha.wordpress.com/2011/02/16/mokhtari/

عکسهایی از شهید صانع ژاله
http://delneweshteha.wordpress.com/2011/02/15/jhaaleh/

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 01:08 ب.ظ

در حالیکه دو تن از هموطنان عزیزمان توسط نیروهای خود سر مفت خور حکومتی به شهادت رسیدند و در همین ساعت هم هلیکوپترهای دیکتاتورها اسمان تهران را قوروق کرده اند ما در فکر امتحانی هستیم که عده ای وابسته از همین الان و از رشته های تاپ قبولی خود را دریافت داشته اند. چقدر بدبخت هستیم ما!
نکته جالب اینکه رژیم پس از کشتن صانع ژاله دانشجوی هنر تهران و مقلد ایت ا... منتظری برای اینکه ابروی خود نرود سریغ برای او کارت بسیج ساختگی درست کرده و او را بسیجی معرفی کیدند در حالیکه عکس او در کنار ایت ا.. منتظری در اینتر نت پخش ده است
با ارزوی سرنگونی حکومت دیکتاتوری و به پیروزی رسیدن حکومت ۱۰۰٪ مردمی

مژگان چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 11:54 ق.ظ

فرهاد سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 11:34 ب.ظ http://rez89.persianblog.ir

وزیر بهداشت با اشاره به مسائل حفاظتی و امنیتی آزمون دستیاری سال 89 گفت: عده ای مدعی فروش سئوالات کنکور دستیاری شده اند که این فریبکاران مدعی خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری امسال به وزارت اطلاعات معرفی شدند.
وی خاطرنشان کرد: به شرکت کنندگان در آزمون دستیاری سال جاری اطمینان می‌دهیم که هیچ نگرانی در زمینه حفاظت و حراست آزمون نداشته باشند و مطمئن باشند که دست اندرکاران وزارت بهداشت برای افزایش ضریب‌های امنیتی اقدامات لازم را انجام داده‌اند، بنابراین شرکت کنندگان در آزمون هرچه وقت دارند بگذارند تا بتوانند دانسته‌های خود را افزایش دهند.

وزیر بهداشت با اشاره به طراحی بانک سئوال و دعوت از اساتید سطح بالا و روسای هیئت های علمی برای طراحی سئوال گفت: این افراد کاملا معتمد وزارت بهداشت هستند و تلاش شده تا بهترین آزمون و با کیفیت ترین آزمون برگزار شود.

فرهاد سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 11:20 ب.ظ http://rez89.persianblog.ir

توصیه به شرکت کنندگان ازمون دستیاری امسال اینه که اولا بدون استرس از اتفاقاتی که در آینده ممکنه بیفته بدون دغدغه در امتحان توانمندی خودشون رو ، بروز دهند و این رو بدونن که خواسته یا نا خواسته هرساله عده ای ازاونها بهترون !!!بدون اینکه استحقاقش رو داشته باشند به رشته هایی دست خواهند یافت که مسلما هر کسی به این مقوله دست نخواهد یافت!!!

امید که امسال درصد کسانی که بدون داشنتن استحقاق به بعضی جاها میرسند کم باشه!!!!

آخرین بازدید سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 10:51 ب.ظ

برای همتون آرزوی موفقیت نه تنها در این آزمون کوچک بلکه در آزمون بزرگ زندگی دارم.
امیدوارم همکارا بعد امتحان کم لطفی نکنن بازم به این سایت بیان از نحوه ء درس خوندنشون و علل موفقیت و یا خدا نکرده از عدم موفقیتشون بگن تا بیشتر استفاده کنیم با تشکر

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 05:23 ب.ظ

به به کمک ها سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 02:20 ب.ظ

مرسی که امیدوارم کردی خیلی استرس دارم
از شانسم طرحم رو افتادم یه مرکز شبانه روزی نوک قله کوه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 01:09 ب.ظ

نتمئ.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 12:41 ب.ظ

الناز نمره تو ۱۲ برا من نوشته ۴۳۵۶ یعنی نمره من ۴۳۲۶ از ۶۰۰ قبل از امتحان نمره هامون مشخص شده

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 12:40 ب.ظ

یعنی چی چرا شما در زندگی خصوصی بابا بزرگ من دخالت میکنید! از احمدی نژاد یاد گرفتین بگم بگم میکنید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد