خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

شمارش معکوس تا امتحان - هفته بیست و هشتم: درس چهارم

 

 

شمارش معکوس تا امتحان  - هفته بیست و هشتم: درس چهارم 

 درس چهارم تا روز دوشنبه 11 خرداد ادامه خواهد داشت 

 

بخشید نه حس نوشتن هست و نه وقتش!!! به همین خاطر با عمل بسیار سخت و دشوار کپی پیست شما همکاران گرامی را شگفت زده می کنم   

 


برنامه‌ریزی و تنظیم وقت 

               

کاری که درست شروع شود احتمالا به موفقیت ختم می شود.
Sophocles زیست 406-495 قبل از میلاد

 

چگونه از 24 ساعت زمان خود در طول شبانه روز بهره می گیرید؟
با استفاده از تمرین زیر مروری بر نحوه استفاده خود از مدت شبانه روز داشته باشید. تمرین زیر کمک می کند تا شما بهتر بتوانید اهداف و برنامه هایتان را تنظیم و اولویت بندی کنید.



مقدار زمانی که برای هر یک از امور روزانه خود نیاز دارید را در مقابل آن وارد کرده تا به یک جمع بندی مناسب با توجه به مقدار زمان باقیمانده دست یابید. با استفاده از کلید می توانید بین خانه ها جابجا شوید.
 

زمان باقیمانده در روز:

فعالیتهای روزانهساعت صرف شده
خواب:
نظافت و رسیدگی شخصی:
تهیه و صرف غذا/تمیزکاری:
امور خانوادگی:
امور اجتماعی و تفریح(با دوستان):
آرامش/تماشای تلویزیون/بازی ویدئویی و غیره(تنهایی):
تمرین/ورزش:
رفت و آمد(مدرسه، محل کار و ...):
کار:
کلاس:
مطالعه:
دیگر امور:

 

چه نتیجه ای گرفتید؟ صفحه را برای مراجعه های بعدی چاپ کنید.

 


نظرات 81 + ارسال نظر
سلام!یک سوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 06:13 ب.ظ http://mednet.blogsky.com


آیامیدانیددوستانتان ازروی چه منبعی وروزی چندصفحه برای رزدنتی مطالعه می کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


درمدنت به پاسخ می رسید.
http://mednet.blogsky.com

سلام شنبه 9 خرداد 1388 ساعت 07:46 ب.ظ http://docterahmady.blogfa.com

***********************************************


درباره انتخابات ریاست جمهوری بیشتربدانیم.


**********************************************

ویتر شنبه 9 خرداد 1388 ساعت 07:28 ب.ظ

رزیدنت 89 ممنون

[ بدون نام ] شنبه 9 خرداد 1388 ساعت 08:23 ق.ظ

مسؤول مرکز رشد استعدادهای درخشان= زنازاده های مسئول دانشگاه علوم پزشکی تهران:
دانشگاه‌های مادر از طرح بومی گزینی حذف شوند
تخصیص سهمیه ویژه به دانشجویان استعدادهای درخشان= سهمیه زنازاده های مسئول
مسئول مرکز رشد استعدادهای درخشان= زنازاده های مسئول دانشگاه علوم پزشکی تهران از تخصیص سهمیه ویژه به دانشجویان استعدادهای درخشان در مقاطع کارشناسی ارشد، دکترای تخصصی و دستیاری تخصصی خبر داد.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه علوم پزشکی تهران، دکتر پروین پاسالار در دومین جشن نخبگان این مرکز، گفت: از سال گذشته دانشجویان رتبه‌های اول و دانشجویانی که 40 امتیاز در زمینه آموزشی و اجرایی کسب کرده‌اند می‌توانند بدون کنکور در مقاطع کارشناسی ارشد، PHD و دستیاری شرکت کنند.

وی با بیان اینکه اگر دانشجویی 90 درصد از امتیاز آخرین فرد قبول شده در کنکور را کسب کرده باشد می‌تواند به صورت extra وارد زمینه تخصصی مورد علاقه خود شود، اظهار کرد: کل فعالیت‌های انجام شده در مرکز شامل دو قسمت کشوری با تصویب وزارتخانه و دیگری دانشگاهی است.

وی افزود: قسمت عمده فعالیت‌های مرکز استعدادهای درخشان مربوط به دانشگاه علوم پزشکی تهران است مثل رشته ی MPH و امکان تحصیل همزمان در دو رشته پزشکی که از آن جمله‌اند.

مسئول مرکز رشد استعدادهای درخشان با اشاره به وجود برخی مشکلات که در زمینه تحصیل MPH گفت: امکان تحصیل همزمان در دو رشته فقط برای دانشجویان در حال تحصیل فراهم است و دانشجویان رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی فقط به واسطه undergraduate بودن می توانند از قانون دریافت دو مدرک به صورت همزمان استفاده کنند.

دکتر پاسالار درخصوص شرایط گذراندن دوره MPH برای دانشجویان لیسانس، گفت: دانشجویانی که در کنکور رتبه‌ای زیر 500 کسب کرده باشند استعداد درخشان محسوب می شوند دانشگاه این افراد را در ابعاد آموزشی، پژوهشی و اجرایی طبقه‌بندی می کند و در بهمن ماه آنها انتخاب شده و می‌توانند وارد دوره MPH شوند.

وی افزود: این دوره یک دوره مدیریتی است که دانشجویان پزشکی می توانند علاوه بر درس‌های پزشکی این دوره را بگذرانند.

وی با اشاره به دانشجویانی که معدل بالایی در دانشگاه کسب کرده‌اند، اظهار داشت: سال گذشته گروهی از دانشجویانی که معدل آنها بالای 18 بود با وجود اینکه استعداد درخشان نبودند توانستند بدون کنکور وارد دوره کارشناسی ارشد شوند.

وی در خصوص ضرورت تکمیل پرونده‌های دانشجویان، گفت: تمام کارهایی که در مرکز رشد استعدادهای درخشان صورت می گیرد به اطلاعات احتیاج دارد مرکز با کمبود اطلاعات درمورد دانشجویان برتر رو به رو است.

وی درخصوص صدور گواهی برای دانشجویان استعداد درخشان، تصریح کرد: مرکز برای دانشجویانی که حائز شرایط استعداد درخشان هستند گواهی صادر می‌کند و همچنین گواهی‌هایی که آنها برای ارائه به نهادهای مختلف در کشور و برای بنیادهای نخبگان احتیاج دارند از سوی مرکز استعدادهای درخشان تهیه و صادر می‌شود.

دکتر پاسالار در رابطه آسیب دیدن دانشگاه علوم پزشکی تهران در زمینه طرح بومی گزینی، گفت: مهمترین دانشگاه‌ی که درمورد بومی گزینی به شدن مورد آسیب قرار گرفت دانشگاه علوم پزشکی تهران بود، بر این اساس از مسئولان خواسته شد که دانشگاه‌های مادر را از بومی گزینی خارج کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های دانشجویی در دانشگاه، اظهار کرد: اعتقاد ما این است که دانشجویان فقط نباید به گرفتن رتبه اول در دانشگاه اکتفا کنند و باید در دانشگاه به فعالیت‌های پژوهشی خود ادامه دهند.

[ بدون نام ] شنبه 9 خرداد 1388 ساعت 08:21 ق.ظ

با تضمین پیشگیری از هرگونه سوءگیری!!!!!!!!!! احتمالی در داوری‌ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ا؛
رییس مرکزمطالعات وزارت بهداشت: آیین‌نامه ارزیابی فعالیت‌های نوآوری در آموزش علوم پزشکی ابلاغ شد
رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تصویب و ابلاغ آیین‌نامه ارزیابی فعالیت‌های نوآوری (دانش پژوهی) در آموزش علوم پزشکی به دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد.

دکتر نادر ممتازمنش در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه تدوین این آیین‌نامه تعیین چگونگی مستند ساختن، ارزیابی جامع، دقیق و منصفانه و امتیاز دهی به آندسته از فعالیت‌های نوآورانه و دانش پژوهی در زمینه آموزش علوم پزشکی است که در دانشگاههای علوم پزشکی کشور انجام شده است، اظهار کرد: نتایج ارزیابی‌ها و امتیازات حاصل از این فعالیت‌ها می‌تواند به فراخور و بر اساس آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه در مراحل و مقاطع مختلف از جمله برای ارزیابی فعالیت‌های دانش پژوهی آموزشی ماده یک آیین‌نامه ارتقای اعضای هیات علمی مورد استفاده قرار گیرند.

وی با اشاره به چگونگی ارائه فعالیت‌ها، گفت: متقاضیان باید مستندات، شواهد و مدارک لازم در زمینه فعالیت‌های مورد نظر را با تکمیل فرم مربوطه به معاونت آموزشی دانشگاه ارائه کنند و در صورتیکه فعالیت نوآورانه مورد پذیرش اولیه قرار گیرد، مجریان باید جزئیات فعالیت انجام شده را به نحوی که برای کلیه جامعه آموزش علوم پزشکی مورد استفاده و قابل تکرار باشد، ارائه کنند.

وی با تاکید بر اینکه‌ ارزیابی فعالیت‌ها بر اساس اصول علمی ارزشیابی دانش پژوهی و با توجه به مستندات ارائه شده در 6 محور انجام و امتیازات تعیین می‌شود، خاطرنشان کرد: دارا بودن اهداف مشخص و از پیش تعیین شده، بررسی پیشینه و آماده سازی زمینه برای اجرای فعالیت، استفاده از روش‌های مناسب، ارائه نتایج مهم و قابل توجه، ارائه و معرفی مؤثر برنامه و یا فعالیت صورت گرفته و برخورد نقادانه با نحوه انجام فعالیت و نتایج حاصل از آن از محورهای مورد نظر است.

ممتاز منش با بیان اینکه مرجع تأیید کننده فعالیت و تعیین امتیاز در هر یک از دانشگاه‌ها کمیته دانشگاهی ارزیابی فعالیت‌های نوآورانه آموزش علوم پزشکی است، تصریح کرد: اعضای این کمیته باید آموزش‌های لازم را در مورد چگونگی بررسی مستندات و داوری فعالیت‌های دانش پژوهی آموزشی طی کنند.

وی افزود: داوری این فعالیت‌ها باید توسط افراد خبره در امر آموزش علوم پزشکی انجام شود، بنابراین باید تمهیداتی فراهم شود تا از هر گونه سوگیری احتمالی پیش گیری شود، به این منظور ابتدا داوریها باید حتی الامکان به گونه‌ای انجام شود که داوران از نام و مشخصات افراد انجام دهنده آن فعالیت بی اطلاع باشند و همچنین فرد ارائه دهنده مستندات می تواند نسبت به اعلام نام دو نفر که بنا به دلایلی نمی‌خواهد جزو داوران ارزیابی کننده فعالیت ارائه شده توسط وی باشند اقدام کند، در این صورت کمیته موظف است برای امر داوری از افرادی به غیر از افراد نام برده شده توسط مجری استفاده کند.

دکتر ممتازمنش در خصوص روند ارزیابی فعالیت‌های نوآورانه در سطح فراتر از دانشگاه، گفت: کمیته دانشگاهی ارزیابی فعالیت‌های نوآورانه آموزش علوم پزشکی می‌تواند نوآورانه بودن فعالیت‌های صورت گرفته را تأیید کند و سطح آن را تا حد دانشگاه تعیین کند، چنانچه بنا به تشخیص کمیته مزبور فعالیت صورت گرفته در سطح کشوری یا بین المللی باشد، باید مستندات مربوطه برای بررسی به نحو مناسب به مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی وزارت بهداشت، ارائه شود.

وی با بیان اینکه مرکز باید مستندات ارسالی را بررسی و نتایج آن را به دانشگاه مربوطه اعلام کند، تاکید کرد: مرجع تایید کننده فعالیت و تعیین امتیاز در این مرکز، کمیته کشوری ارزیابی فعالیت‌های نوآورانه آموزش علوم پزشکی است.

وی با اشاره به بسترسازی برای انجام فعالیت‌های نوآورانه آموزشی، اظهار کرد: کمیته‌های دانشگاهی و کشوری باید به منظور توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های نوآورانه و فراهم کردن زمینه و بستر مناسب برای انجام این گونه فعالیت‌ها، راهکارهایی را برای حمایت و رفع موانع موجود در سطوح مختلف مصوب و اجرای آنها را از طریق مسئولین مربوطه پیگیری کنند.

وی در عین حال تصریح کرد: به منظور تقویت روحیه کار جمعی و ترویج فعالیت‌های نوآورانه، کمیته‌های دانشگاهی می‌توانند بنا به پیشنهاد معاون آموزشی دانشگاه برای مراکز و یا گروه‌های آموزشی که بستر لازم را برای فعالیت‌های نوآورانه اعضای خود فراهم کرده و یا از بیشترین فعالیت‌های نوآورانه نسبت به سایر مراکز و گروهها برخوردارباشند، بر اساس مستندات ارائه شده تشویق‌هایی در نظر گیرند.

ممتاز منش در خاتمه با تاکید بر اینکه کمیته‌های دانشگاهی باید گزارش اقدامات انجام شده را هر6 ماه یک بار برای کمیته کشوری ارسال کنند، اظهار کرد: کمیته کشوری باید گزارش فعالیت‌های نوآورانه کمیته‌های دانشگاهی را بررسی و بازخورد لازم را ارائه کنند.

فقط موسوی شنبه 9 خرداد 1388 ساعت 02:49 ق.ظ

احمدی نژاد روی ماه تمام کسانی که رای نمیدهند را میبوسد .........اقا بدو بریم رای بدیم تا...........................

قهوه ای شنبه 9 خرداد 1388 ساعت 02:39 ق.ظ

دستور زبان انتخابات:من رای نمیدهم تو رای نمیدهی او رای میاورد.پس من و تو رای میدهیم تا او رای نیاورد!

قهوه ای شنبه 9 خرداد 1388 ساعت 02:36 ق.ظ

چند روز پیش رفته بودم بیمارستانمون(بیمارستان دانشگاهمون نه مال بابامون!) سونوی شکم و لگن کنم همین که اتند دست به پروب برد نگاهم افتاد به دیوار دیدم رادیو شیراز رو دیوار اتاق اگهی چسبونده!!مثانه ام هم پر کرده بودم واسه سونو نزدیک بود از فشار خنده جلوی اتند اب روریزی (البته اب زیر ریزی)کنم که بخیر گذشت!

[ بدون نام ] شنبه 9 خرداد 1388 ساعت 12:30 ق.ظ

موسوی یادتون نره. به امید پیروزی

[ بدون نام ] شنبه 9 خرداد 1388 ساعت 12:01 ق.ظ

همکارهای محترم ایا باور دارید عدم شرکت در انتخابات=گامی جلوتربرای پیروزی احمدی نژاد حراف و عوامفریب

[ بدون نام ] جمعه 8 خرداد 1388 ساعت 11:56 ب.ظ

خانم ماری ال دی یا مارولن یا یاسمین بخور خانم دکتر البته بعد از سونوی نرمال

[ بدون نام ] جمعه 8 خرداد 1388 ساعت 11:19 ب.ظ

آمین

[ بدون نام ] جمعه 8 خرداد 1388 ساعت 10:35 ب.ظ

سلام
خبر داشتید امسال ۱۱ نفر نمره ۶۰۰ را اورده بودند

برای اینکه از دیگر خریدارها در رشته های لوکس دلخواه در تهران قبول شوند و عقب نمانند مجبور شده اند هر ۲۰۰ شوال را درست زده بودند

همه می خواهند با این ۱۱ نخبه عکس بگیرند و ........
جالبه استعداد درخشان با نمره ۳۳۰ از رشته لوکس قبول می شه و سوال خر با نمره ۶۰۰ و سهمیه مازاد با نمره ۳۰۰ از رشته لوکس قبول می شه
چه امتحان عادلانه ای!!!!!!!!
خدا لعنت کند بر ابا و احداد تمام کسانیکه بر مردم خیانت می کنند
چه سوال فروش چه سوال خر
چه سهمیه دهنده چه از سهمیه نا عادلانه استفاده کننده!
لعنت حدا بر همه شان

[ بدون نام ] جمعه 8 خرداد 1388 ساعت 08:00 ب.ظ

اگهی جابجایی را در دانشگاههای علوم پزشکی می زنند نه اینجا.

[ بدون نام ] جمعه 8 خرداد 1388 ساعت 02:30 ب.ظ

امروز زندگی را آغاز کن!

لازمه ی زندگی تلاش و مخاطره هست نه تنها یک نفس کشیدن ساده

امروز مخاطره کن!


امروز کاری کن!


نگذار که به آرامی بمیری!


تنها با شکیبایی و تلاش مستمر هست که میتونی شادی رو به زندگیت بیاری ..

==================

کاش همیشه به یاد داشته باشیم از این مدت کوتاهی که زنده ایم لذت ببریم -

اگه نمی تونیم مثل بارون درخت نشین دل بکنیم از این "میهمانخانه میهمان کش روزش تاریک"-

حتی اگه شده با ریختن کمی گلاب یا دارچین تو چای،

یک روز مرخصی گرفتن و پرداختن به فیلم و کتابهای مورد علاقه، یه جمعه کوه نوردی سبک،

ظهرها بعد ناهار یه گشتی تو پارک زدن،

از ته دل خندیدن با دوستان بی توجه به نگاههای سرد دور و وریهایی که میخوان خنده رو بر لبات

بدوزن،..



[ بدون نام ] جمعه 8 خرداد 1388 ساعت 02:27 ب.ظ

تو به آرامی آغاز به مردن می‌کنی
اگر هنگامی که با شغلت و یا کاری که انجام میدهی
شاد نیستی، آن را عوض نکنی،
اگر برای مطمئن در نامطمئن خطر نکنی،
اگردنبال رویاهایت نروی،
اگر به خودت اجازه ندهی
که حداقل یک بار در تمام زندگی‏ت ورای مصلحت‌اندیشی رفتار کنی . . .

========================

[ بدون نام ] جمعه 8 خرداد 1388 ساعت 02:26 ب.ظ

فقط امروز زنده ام.

اگر این عبارت را باور کنیم چقدر زندگی مان تغییر خواهد پذیرفت.

هنوز باورمان نیست که یکبار فرصت زیستن داریم.

انگار این زندگی تمرینی است برای تولد دوباره و زیستنی از سرآغاز....


البته چه میتوان کرد در جایی که روزمرگی در جریان است و همه به سویی میروند،

ناخواسته و ناتوان از چرخشی هر چند کوچک

اگر فرصتی هست، .

برای یاد گرفتن، دوست داشتن، خندیدن، ابراز عشق کردن، گشتن، نوشتن و …

آن را از دست نده




آری فقط امروز زنده ام. می دانم که می دانی

[ بدون نام ] جمعه 8 خرداد 1388 ساعت 02:22 ب.ظ

به نظرتون بهترین جزوه اطفال چیه؟

[ بدون نام ] جمعه 8 خرداد 1388 ساعت 11:47 ق.ظ

به ستوه!!!
چه مزاحمتی براتون ایجاد کرده که به ستوه اومدین؟
به این هم فکر کن که شاید روزی خودت هم "مجبور" بشی اینجا برای جابجایی آگهی بدی!

[ بدون نام ] جمعه 8 خرداد 1388 ساعت 11:44 ق.ظ

زشته این حرفها چیه به هم می زنین بابا خدایی نکرده پزشکین ومی خواهین درد مردم رو دوا کنین ولی مثل اینکه در قشر پزشک دردمند زیاده؟!!

[ بدون نام ] جمعه 8 خرداد 1388 ساعت 10:42 ق.ظ

حالا دیدید دوستان که فقط من از دست این قبولیهای رادیو به ستوه نیامده ام و دوستان دیگر هم هستند.اخر اینجا کسانی سر می زنند که قبول نشده و یا امسال می خواهند امتحان بدهند. اخر نمی دانم این چه ربطی به حسادت داره .قبول کنیم که برخی از ما دهانمان مثل گاله بی در و پیکر است.

قهوه ای جمعه 8 خرداد 1388 ساعت 02:54 ق.ظ

این دوتا رادیولوژیها رسما ریدن به همه و دهن همه رو سرویس کردن.

رزیدنت ۸۹ جمعه 8 خرداد 1388 ساعت 01:00 ق.ظ http://mednet.blogsky.com

اختصاصی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اختصاصی!!!!!!!!!!!!!!!

مدنت منتشر کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!


***** قوانین کامل آزمون رزیدنتی۱۳۸۷

******قوانین کامل آزمون رزیدنتی۱۳۸۷

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 خرداد 1388 ساعت 05:40 ب.ظ

سلام
شما در سایت وزارتخونه چیزی بیشتر از اون حدی که در دفترچه نوشته شده نمی تونین پیدا کنین باید از یه آدم مطلع در خود وزارتخونه سوال کنین و ببینین چه طوری می تونین به دستشون بیارین.
البته اگر قانون و مصوبه ای باشد!!!

ویتر پنج‌شنبه 7 خرداد 1388 ساعت 04:49 ب.ظ

سلام کلیه قوانین مربوط به ""ازمون دستیار ی"" را در کجا میتونم پیدا کنم ؟ در سایت دبیرخانه در قسمت مصوبات و ایین نامه ها چند مورد اندک بود که البته فقط یکی از انها قابل دانلود کردن بود و مابقی اصلا دانلود نمیشد.... در سایت وزارتخانه هم اصلا اثری از قوانین و مصوبات نیست .... برایم خیلی مهم است لطفا راهنمایی کنین

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 خرداد 1388 ساعت 02:29 ب.ظ

بنده خدا راست میگه حالا اونها زحمت کشیدند و قبول شدن حالا اگهی جابجایی هم بنویسن جای من و شما رو که تنگ نکردند خوبیش اینه که وقتی قبولیهای امسال به سایت سر بزنن میتونیم ازشون راجع به نحوه درس خوندنشون و ...بپرسیم با حسادت کردن کاری از پیش نمیره!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 خرداد 1388 ساعت 02:10 ب.ظ

اگه از مساله دیگه ای ناراحت شدی دلیلی نداره که به بقیه فحش بدی.
مشکلی داری بگو کمک کنیم حل بشه!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 خرداد 1388 ساعت 02:08 ب.ظ

آگهی دادن اینجا چه مزاحمتی براتون ایجاد کرده؟!!!

سلام پنج‌شنبه 7 خرداد 1388 ساعت 09:17 ق.ظ http://mednet.blogsky.com

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بررسی پیشرفت روزانه شماودوستانتان!!!

لینک دبیرخانه پزشکی!!!

لینک مرکز سنجش پزشکی!!!

منابع آزمون دستیاری!!!

برنامه کلاسهاروآزمونهای رزیدنتی !!!

آخرین اخبارپز شکی!!!

دانلودمتن منابع دستیاری ۸۸


همگی درمدنت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://mednet.blogsky.com/

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 خرداد 1388 ساعت 05:31 ق.ظ

نیلو جان نکنه شما علوم پایه ای ها هم می خواهند در امتحان دستیاری شرکت کنند
اگه بخواهید فکر کنم بشه
فقط کافیه چند تا از مونگولهای مسئولین مخصوصا وزارت بهداشتی ها در کلاستون باشند اونوقت یک تبصره می ذارند که چرا علوم پایه ایها ۴-۵ سال در دانشگاه علاف باشند از همین الان در امتحان تخصص و فوق تخصص شرکت کنند
یک تبصره لازم الاجرا و کاملا کارشناسانه!!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 خرداد 1388 ساعت 12:20 ق.ظ

رادیولوژی اهواز و شیراز خفه شید که خفمون کردید!بسه دیگه خجالت بکشید۱مگه انتقال ممنوع نشده/

نیلوفر چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 10:21 ب.ظ http://nilouyee.blogfa.com/

نمیشه برا علوم پایه ها هم یه راهی پیش پاشون بزارید ؟!

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 07:07 ب.ظ

ببخشید پیش نیاز فلوشیپ بیهوشی قلب؛ بیهوشی است نه قلب و عروق.

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 04:31 ب.ظ

آزمون پذیرش دستیار در دوره تکمیلی تخصصی پزشکی برگزار شد
آزمون پذیرش دستیار در دوره های تکمیلی تخصصی پزشکی (فلوشیپ) روز گذشته به صورت غیرمتمرکز در دانشگاههای پذیرنده دستیار فلوشیپ برگزار شد.
به گزارش خبرنگار مهر، ظرفیت پذیرش دستیار در دوره های تکمیلی تخصصی پزشکی (فلوشیپ) از سوی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی 186 نفر تعیین شده است.

دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) به مدت یک سال به طول می انجامد و دانشگاههای علوم پزشکی تهران، ایران، شهید بهشتی، شیراز، زاهدان، یزد، مشهد، اصفهان، تبریز و ارتش این دوره ها را برگزار می کنند.

کمترین میزان پذیرش در دوره های تکمیلی (فلوشیپ) سال جاری مربوط به دانشگاه های علوم پزشکی زاهدان و ارتش با پذیرش دو نفر در رشته های ویتره رتین و روانپزشکی نظامی است. بیشترین پذیرش نیز مربوط به رشته اینترونشنال کاردیولوژی و بیهوشی قلب با پیش نیاز تخصصی قلب و عروق با هشت نفر است.

رزیدنت رادیولوژی تهران چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 04:29 ب.ظ

نظر بالایی رو من نوشتم

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 04:17 ب.ظ

سلام
خوش سیرت روش خاص خودش را داره
استفاده از روشهای مختلف بیادسپاری و بیاد اوری حافظه
روشهایی که اخیرا تبلیغ های زیادی رویشان میشه

من خودم با روشهای خوش سیرت سازگار نیستم ولی دوستانی هم هستند که خوششان می اد در کل خودتون باید ببینید روش خوش سیرت برایتان مفید هست یا نه
داخلی ها رو از تسلیمی خواهم خوند روماتو رو از گرجی
شاید به نکات برتر هم نگاه کنم

در مورد قوانین وزارتخانه:
به نظر من دبیرخانه از قوانین ثابتی پیروی نمی کنه بلکه بدنبال منافع اعضا و مصوبین ، هر سال تبصره هایی را به نفع خودشان وضع می کنند و بعد از 1-2 سال استفاده از این تبصره ها انها را حذف میکنند . این بی قانونی در همه ادارات هست و کسی هم نمی تونه جلو دارشون بشه. حالا جلو یک تبصره را گرفتی سال بعد یک تبصره دیگر می گذارند....
از یک کشور بی قانون و بی صاحب که هر کسی بدنبال منافع شخصی خودش است نباید بیشتر از این انتظار داشت

ویتر چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 03:46 ب.ظ

دوستان محترم در سایت وزارتخانه هرچه گشتم نه قوانین و نه مصوبه وجود داشت در سایت دبیرخانه در قسمت مصوبات فقط چند مصوبه خیلی قدیمی بود و نشست ها توالی نداشت :54 55 56 57 58 66


دوست عزیزی که پاسخ داده بود ایا میتونه در اینمورد کمک کند؟

نکته اصلی این است که :
قانون یا مصوبه ای که (اجبارا و کاملا خلاف میل دبیر خانه ) انان را وادار به ارائه اطلاعات ازمون ( هرچند بسیار نا چیز و در حد یک ستون _) آ خرین فرد در سهمیه و جنس مشابه -می سازد در کجا درج شده ؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 03:33 ب.ظ

chi bekhonam bara neuro?

gp چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام از کلاسهای خوش سیرت کسی اطلاع داره خوبه یا نه؟

mary چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 03:24 ب.ظ

salam.yeki bege ma khanuma ke menturation vahshatnak va darde ziyad darim va 7 ruze har maheman in tori talaf mishe ke ya bayad dard bekeshim ya mosaken bekhorim va bekhabim .va taze badesham kesalan va sar darde bleeding ziad bayad chi kar konim,berim bemirim khube....on vaght barname kiloee chande baba...................

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 12:25 ب.ظ

رادیولوژی شیراز
ورودی ۸۸
مایل به جابجایی با یکی از دانشگاههای تهران
با شرایط عالی
۰۹۳۷۵۸۴۶۱۵۶

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 11:38 ق.ظ

رادیولوژی اهواز
ورودی 88
مایل به جابجایی با یکی از دانشگاههای تهران ، اصفهان، شیراز
با شرایط عالی
dr.mry88@yahoo.com

دپرشن ماژور چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام.خیلی دپرسم.خیلی.از دست خودم ناراحتم که چرا نرفتم دندان پزشکی بخونم یا دارو.اونا تخصص گرفتن و نگرفتنشون فرقی نمیکنه.بدون تخصص هم میتونن کار متخصص رو بکنن.خیلی احمقم که اومدم پزشکی و افسوس که دیگه راه برگشتی نیست.تو رودربایستی این 7 سال درس هستم.

بی تا چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 09:39 ق.ظ

رادیولوزی عزیز خوش سیرت ؟چه طوره؟شما داخلی و بقیه رو از چی می خونی؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 12:09 ق.ظ

سلام دوستان کسی می دونه اعلام ذخیره و جایگزین بر اساس رشته شهر انتخابی داوطلب در فرم انتخاب رشته است یا امکان داره در هر رشته شهری داوطلب را ذخیره اعلام کنن؟ممنونم اگر جواب بدین

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 12:08 ق.ظ

سلام دوستان کسی می دونه اعلام ذخیره و جایگزین بر اساس رشته شهر انتخابی داوطلب در فرم انتخاب رشته است یا امکان داره در هر رشته شهری داوطلب را ذخیره اعلام کنن؟ممنونم اگر جواب بدین

۳۴۰ سه‌شنبه 5 خرداد 1388 ساعت 09:32 ب.ظ

آیا با نمره ۳۴۰ میشه به قبولی در ذخیره داخلی امیدوار بود؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 خرداد 1388 ساعت 08:27 ب.ظ

دکتر براساس شهر ورشته هایی هست که انتخاب کردید. چند بار تا الان همکاران جواب دادن باز هم می پرسید؟

ساقی سه‌شنبه 5 خرداد 1388 ساعت 08:10 ب.ظ

سلام دوستان.من دارم خون میخونم خوبه ولی کلاساعت خوندنم کمه .

سوال در مورد ذخیرهها سه‌شنبه 5 خرداد 1388 ساعت 06:25 ب.ظ

سلام دوستان کسی می دونه اعلام ذخیره و جایگزین بر اساس رشته شهر انتخابی داوطلب در فرم انتخاب رشته است یا امکان داره در هر رشته شهری داوطلب را ذخیره اعلام کنن؟ممنونم اگر جواب بدین.

رزیدنت سه‌شنبه 5 خرداد 1388 ساعت 06:21 ب.ظ http://mednet.blogsky.com

بررسی پیشرفت روزانه شماودوستانتان!!!

لینک دبیرخانه پزشکی!!!

لینک مرکز سنجش پزشکی!!!

منابع آزمون دستیاری!!!

برنامه کلاسهاروآزمونهای رزیدنتی !!!

آخرین اخبارپز شکی!!!

دانلودمتن منابع دستیاری ۸۸


همگی درمدنت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://mednet.blogsky.com/

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 خرداد 1388 ساعت 05:07 ب.ظ

فکر نمیکردم یه روزی سر بیهوشی هم دعوا میشه

منتظر جواب سه‌شنبه 5 خرداد 1388 ساعت 10:01 ق.ظ

۱ مورد کاملا عجیب و ظالمانه:شخصی را میشناسم که در سهمیه رزمندگان با نمره ۲۶۵ که با احتساب پذیرش این سهمیه معال ۸۰ درصد اخرین فردقبولی سهنیه ازاد نمرش مثل کسیست که در سهمیه ازاد ۳۳۲ اورده.اوبیهوشی کرمان قبول شده در حالیکه نمره اخرین فرد قبولی سهمیه ازاد در این رشته ۳۴۹ است!!!!!!!!!چگونه میتوان این اجحاف و بیعدالتی را پی گیری کرد؟؟؟؟؟؟؟؟

منتظح سه‌شنبه 5 خرداد 1388 ساعت 09:59 ق.ظ

۱ مورد کاملا عجیب و ظالمانه:شخصی را میشناسم که در سهمیه رزمندگان با نمره ۲۶۵ که با احتساب پذیرش این سهمیه معال ۸۰ درصد اخرین فردقبولی سهنیه ازاد نمرش مثل کسیست که در سهمیه ازاد ۳۳۲ اورده.اوبیهوشی کرمان قبول شده در حالیکه نمره اخرین فرد قبولی سهمیه ازاد در این رشته ۳۴۹ است!!!!!!!!!چگونه میتوان این اجحاف و بیعدالتی را پی گیری کرد؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 10:45 ب.ظ

مصوبات را در سایتهای بهداشت و دبیرخانه و سنجش می تونی پیدا کنی

http://www.cgme.hbi.ir/omomi/aval.htm

http://www.cgme.hbi.ir/

w دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 08:10 ب.ظ

دوستان در صورت اطلاع لطفا به من کمک فکری کنید :
ایا درست است که نخبگان حد اکثر می توانند فقط ۱۰ درصد ظر فیت مازاد را اشغال کنند؟ طبق دفتر چه راهنمای ازمون ۸۷

ایا درست است که تعداد پذیرش شدگان امسال مازاد ۱۸۰۷- ۱۶۲۳=۱۸۴ نفر می باشد؟ و اگر نه چند نفر بوده؟ ولطفا منبع و تاریخ انرا ذکر کنید
ایا درست است که نخبگان پذیرش شده امسال ۳۰ نفر بودهاند؟و اگر نه پس چند نفر بوده است ( با ذکر منبع و تاریخ و ادرس لطفا)
مصوبات و ایین نامه های مربوط به ازمون های دستیاری (کلا و همه انها ) را در کجا و در کدام سایت می توان یافت؟

[ بدون نام ] دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 05:27 ب.ظ

رادیولوژی اهواز
ورودی 88
مایل به جابجایی با یکی از دانشگاههای تهران ، اصفهان، شیراز
با شرایط عالی
dr.mry88@yahoo.com

رزیدنت رادیولوژی تهران دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 05:26 ب.ظ

فعلا که سی دی و جزوه ای بدستم نرسیده یعنی هنوز اماده نشده .ولی جزوه های قبلیشون خوب بود

سارا دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 05:22 ب.ظ

من با آرمیتا موافقم.این علایم میتونه از هایپوتیروییدی گرفته تا acute stress disorder,GAD,وحتی یه سری علایم غیر اختصاصی باشه.

[ بدون نام ] دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 05:09 ب.ظ

ارتوپدی اهواز ثبت نام کردید؟
شما چه طور بیهوشی اهواز؟

جلجل دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 03:25 ب.ظ http://drjoljol.blogfa.com/

الحق که نوه بابا یزدگردم

[ بدون نام ] دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 03:22 ب.ظ

پاسخ یزدگرد به عمر خیلی باحال بود.
چی بودیم چی شدیم؟!!

جلجل دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 03:18 ب.ظ http://drjoljol.blogfa.com/

سوال پزشکی جان
واسه این جور مریضا من همیشه فلوکستیین و امیتریپتیلین مینویسم خوب هم جواب داده از برادر شوهرم یادگرفتم

جلجل دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 03:16 ب.ظ http://drjoljol.blogfa.com/

کی این نامه یزدگرد رو ب عمر نوشت دستش طلا واقعا ممنونم
از اینکه میبینم قبلا چی بودیم و حالا چی شدیم دلم درد میگیره

علی دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 02:29 ب.ظ

رزیدنت رادیوتهران شمادرکلاسهای بسیج ایران شرکت کردید؟لطف کنیدبفرماییدکیفیت جزوات وcdهاچگونه است؟

آرمیتا دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 01:30 ب.ظ

من هم تا حدود زیادی میئونم اعصاب و روان هست ولی پزشکی 2*2 =4 نیست علمیش همو نه.کبودی هم به خاطر شکنندگی مویرگهاست چیزی نیست.

سؤال پزشکی! دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 01:02 ب.ظ

شما مطمئنی GAD !!!من استرسی نمی بینم!

سلام دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 12:51 ب.ظ http://mednet.blogsky.com/category/cat-7

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شبیه سازی کلاسهای رزیدنتی در مدنت

بررسی پیشرفت روزانه شماودوستانتان

درمدنت
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://mednet.blogsky.com/category/cat-7/

[ بدون نام ] دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 12:42 ب.ظ

آرمیتا
قبولی بر اساس انتخابهای خودت هست
اگر رشته شهری را انتخاب نکرده باشی بالطبع در ان رشته شهر مورد سنجش قرار نمی گیری


تشخیص سوال پزشکی هم GAD است
دوست داشتی یک پتاسیم هم چک کن ولی نرمال می اد

سؤال پزشکی! دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 12:37 ب.ظ

آخرین مطلب درباره فرد :خواب منظمی هم نداره!تموم شد بفرمایین!

سؤال پزشکی! دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 12:34 ب.ظ

لطفا تشخیص همراه با دلیل بفرمایین!

سؤال پزشکی! دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 12:25 ب.ظ

سلام.یک چیزی یادم رفت کبودی کوچک در پا که خود به خود خوب می شه واثری باقی نمیگذاره.

سؤال پزشکی! دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 12:23 ب.ظ

بله reliable هست!

جواب سوال پزشکی دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 12:08 ب.ظ

اول ببین شرح حال reliable هست؟بعد ca وسایر آزمایشها را با توجه به یافته های معاینه بررسی کن در انتها به مسایل اعصاب و روان توجه کن.

آرمیتا دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام دوستان کسی می دونه اعلام ذخیره و جایگزین بر اساس رشته شهر انتخابی داوطلب در فرم انتخاب رشته است یا امکان داره در هر رشته شهری داوطلب را ذخیره اعلام کنن؟ممنونم اگر جواب بدین.

آرمیتا دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 12:04 ب.ظ

سؤال پزشکی! دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام.یک سؤال
اگر فرد جوانی به شما مراجعه کنه وشرح حالش این باشه
درد در بازوی چپ بیشتر وگاهی اوقات راست که البته هیچ وقت همزمان نیست که قبلا گهگاهی رخ می داد ولی الآن حداقل هر 3 روز یکبار به صورت گرفتگی بازو رخ می ده وخود به خود برطرف می شه وحتی وقتی فرد دچار استرس نیست هم رخ می ده ونه با فعالیت فیزیکی تشدید می شه ونه حتما با فعالیت فیزیکی همراه هست وحتی موقعی که فرد فعالیت فیزیکی نداره هم ممکنه رخ بده که ظاهرا پریروز پای چپ وی نیز برای چند ثانیه ای دچار گرفتگی شده تشخیصتون چی هست؟

رزیدنت رادیولوژی تهران دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 09:10 ق.ظ

درسهای چشم و اورولوژی را تمام کردم اما نه بطور فول و باید روزی یک ساعت برای کامل کردنشان وقت بگذارم
میزان ساعات مطالعه دلچسب نیست و دوست دارم تلاش بیشتری کنم
سعی می کنم این هفته ارتوپدی را تقریبا بطور کامل به اتمام برسانم چون بهانه ای از بابت نبود کتاب ندارم
موفق باشم و موفق باشید

[ بدون نام ] دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 08:39 ق.ظ

رادیولوژی اهواز
ورودی 88
مایل به جابجایی با یکی از دانشگاههای تهران ، اصفهان، شیراز
با شرایط عالی
dr.mry88@yahoo.com

نامه عمر به یزدگرد سوم ساسانی و پاس دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 01:16 ق.ظ

نسخه اصلی این نامه در موزه لندن نگهداری میشود.زمان نگاشته شدن این نامه به پس از جنگ قادسیه و پیش از جنگ نهاوند که حدود چهار ماه بطول انجامید.
نامه عمربن الخطاب:

از عمربن الخطاب خلیفه مسلمین به یزد گرد سوم شاهنشاه پارسیزد؛من آینده روشنی برای تو و ملت تو نمیبینم مگر اینکه پیشنهاد مرا بپذیری و با من بیعت کنی.تو سابقا برنصف جهان حکم می راندی ولی اکنون سپاهیان تو در خطوط مقدم شکست خورده اند و ملت تو در حال فروپاشی است.من به تو راهی پیشنهاد می کنم تا جانت را نجات دهی.
شروع کن به پرستش خدای واحد؛به یکتا پرستی؛به عبادت خدای یکتا که همه چیز را او آفریده.ما برای تو و برای تمام جهان پیام او را آوردیم؛او که خدای راستین است.
از پرستش آتش دست بردار و به ملت خود فرمان بده که آنها نیز از پرستش آتش دست بکشند؛بما بپیوند الله اکبر را پرستش کن که خدای راستین است و خالق جهان.
الله را عبادت کن و اسلام را بعنوان راه رستگاری بپذیر.به راه کفرآمیز خود پایان بده و اسلام بیاور و الله اکبر را منجی خود بدان.
با این کار زندگی خودت را نجات بده و صلح را برای پارسیان بدست آر.اگر بهترین انتخاب را می خواهی برای عجم ها(لقبی که عرب ها به پارسیان میدهند به معنی کودن ولال)انجام دهی با من بیعت کن.
الله اکبر
خلیفه مسلمین عمر بن خطاب

پاسخ یزدگرد به عمر:

از شاه شاهان؛شاه سرسزمینهای پر شمار؛شاه آریایی ها و نژادهای دیگر از جمله عربها؛شاه فرمانروایی پارس؛یزدگرد سوم ساسانی به عمر بن خطاب خلیفه تازیان(لقبی که پارسیان به عربها میدهند به معنی سگ شکاری):
بنام اهورامزدا آفریننده زندگی و خرد
تو در نامه ات نوشته ای میخواهی ما را به راه راست هدایت کنی؛به راه خدای راستینت الله اکبر؛بدون اینکه هیچگونه آگاهی داشته باشی که ما که هستیم و چه را می پرستیم.
این بسیار شگغت انگیز است که تو لقب فرمانروای عربها را برای خودت غصب کرده ای.آگاهی و دانش تو نسبت به امور دنیا به همان اندازه عربهای پست و مزخرف گو و سرگردان در بیابانهای عربستان و انسانهای عقب مانده بیابان گرد است.
مردک تو به من پیشنهاد میکنی که خداوند یکتا را بپرستم در حالی که نمی دانی هزاران سال است که در ایران؛سرزمین فرهنگ و هنر این روییه زندگی روزمره ماست.
زمانیکه ما داشتیم مهربانی و کردار نیک را در جهان می پروراندیم و پرچم پندار نیک؛گفتار نیک؛کردار نیک را در دستهایمان به اهتزاز در می آوردیم؛تو و پدران تو داشتند سوسمار میخوردند و دختران خود را زنده به گور میکردید.
شما تازیان که دم از الله میزنید برای آفریده های خدا هیچ ارزشی قائل نیستید؛شما فرزندان خدا را گردن میزنید؛اسرای جنگی را میکشید؛به زنها تجاوز میکنید؛دختران خود را زنده به گور میکنید؛به کاروانها شبیخون میزنید؛دسته دسته مردم را میکشید؛زنان مردم را میدزدید و اموال آنها را سرفت میکنید.قلب شما از سنگ ساخته شده است. ما تمام این اعمال شیطانی که شما انجام میدهید محکوم میکنیم.حال با این همه اعمال قبیح که انجام میدهید چگونه میخواهید به ما درس خداشناسی بدهید؟
تو به من میگویی از پرستش آتش دست بردارم؛ما ایرانیان عشق به خالق و قدرت خلقت او را در نور خورشید و گرمی آتش میبینیم.نور و گرمای خورشید و آتش ما را قادر میسازد که نور حقیقت را ببینیم و قلبهایمان برای نزدیکی به خالق و همنوع گرم شود.این به ما کمک میکند تا با همدیگر مهربانتر باشیم و این نور اهورایی را در اعماق قلبمان روشن می سازد.
خدای ما اهورا مزداست و این بسیار شگفت انگیز است که شما تازه او را کشف کرده اید ونام الله را بر روی آن گذارده اید.اما ما وشما در یک سطح و مرتبه نیستیم؛ما به همنوع کمک میکنیم؛ما عشق را در میان آدمیان قسمت میکنیم؛ما پندار نیک را در بین ادمیان ترویج میکنیم؛ما هزاران سال است فرهنگ پیش رفته خود را با احترام به فرهنگ های دیگر بر روی زمین می گسترانیم؛در حالیکه شما به نام الله به سرزمینهای دیگر حمله میکنید؛مردم را دسته دسته قتل عام میکنید؛قحطی به ارمغان می آورید و ترس و تهی دستی به راه می اندازید؛شما اعمال شیطانی را به نام الله انجام می دهید.چه کسی مسئول اینهمه فاجعه است؟
آیا الله به شما دستور داده قتل کنید؛غارت کنید و ویران کنید؟یا اینکه پیروان الله به نام او این کارها را انجام میدهند؟ یا هر دو؟
شما میخواهید عشق به خدا را با نظامی گری و قدرت شمشیرهایتان به مردم یاد بدهید.شما بیابان گرد های وحشی می خواهید به ملت متمدنی مثل ما درس خدا شناسی بدهید.ما هزاران سال فرهنگ و تمدن پشت سر خود داریم؛تو بجز نظامی گری؛وحشی گری؛قتل و جنایت چه چیزی را به ارتش عربها یاد داده ای؟چه دانش و علمی را به مسلمانان یاد داده ای که حالا اصرار داری به غیر مسلمانان نیز یاد بدهی؟چه دانش و فرهنگی را از الله ات آموخته ای که اکنون میخواهی به زور به دیگران بیاموزی؟
افسوس و ای افسوس که ارتش پارسیان از ارتش شما شکست خورد و حالا مردم ما مجبورند همان خدای خودشان را این بار با نام الله پرستش کنند و همان پنج بار نماز را بخوانند ولی این بار با زور شمشیر باید عربی نماز بخوانندچون گویاالله شما فقط عربی میفهمد.
من پیشنهاد میکنم که تو و هم دستانت به همان بیابانهایی که سابقا عادت داشتید در آن زندگی کنید برگردید. آنها را برگردان به همان جایی که عادت داشتید جلوی آفتاب از گرما بسوزند؛به همان زندگی قبیله ای؛به همان سوسمار خوردنها و شیر شتر نوشیدنها.
من تو را نهی نمیکنم از اینکه این دسته های دزد را(ارتش تازیان)در سرزمین آباد ما رها کنی؛در شهر های متمدن ما و در میان ملت پاکیزه ما.
این چارپایان سنگدل را آزاد مگذار تا مردم ما را قتل عام کنند؛زنان و فرزندان ما را بربایند؛به زنهای ما تجاوز کنند و دخترانمان را به کنیزی به مکه بفرستند.نگذار این جنایتها را به نام الله انجام دهند؛به این کارهای جنایتکارانه پایان بده.
آریایها بخشنده؛خونگرم و مهمان نوازند؛انسانهای پاک به هر کجا که بروند؛تخم دوستی؛عشق؛آگاهی و حقیقت را خواهند کاشت.بنابراین آنها تو و مردم تو را به خاطر این کارهای جنایتکارانه مجازات نخواهند کرد.
یزد گرد سوم ساسانی

[ بدون نام ] یکشنبه 3 خرداد 1388 ساعت 11:46 ب.ظ

رادیولوژی شیراز
ورودی ۸۸
مایل به جابجایی با یکی از دانشگاههای تهران
با شرایط عالی
۰۹۳۷۵۸۴۶۱۵۶

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد