خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

اظهارنظر عباسپور در مورد زمان قرائت گزارش تخلفات آزمون دستیاری


در گفتگو با مهر عنوان شد:
اظهارنظر عباسپور در مورد زمان قرائت گزارش تخلفات آزمون دستیاری در مجلس
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: گزارش تحقیق و تفحص کمیسیون آموزش مجلس از آزمون دستیاری سال 1382 از آذرماه سال گذشته برای قرائت در صحن علنی به هیئت رئیسه ارائه شده اما زمان قرائت آن مشخص نیست. 

علی عباسپور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس اعلام اداره قوانین مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد تحقیق و تفحص از امتحانات تخصصی آموزش پزشکی در دستور کار هفته جاری مجلس قرار دارد اما زمان ارائه آن مشخص نیست.
 
وی تأکید کرد: گزارش از روز 21 آذرماه سال 86 به هیئت رئیسه برای قرائت تقدیم شده است که با توجه به اینکه گزارش های دیگری نیز در نوبت قرائت در صحن علنی قرار دارند و قاعده خاصی برای قرائت گزارشات وجود ندارد، زمان قرائت گزارش تخلفات آزمون دستیاری سال 82 در صحن علنی به طور دقیق مشخص نشده است.
 
به گزارش مهر، گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد تحقیق و تفحص از امتحانات تخصصی آموزش پزشکی در برنامه ای که از روز پنجشنبه اعلام شده است، در برنامه قرائت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
 
با وجود این مسئله حدود 49 گزارش و موضوع در دستور کار جلسات ایم هفته مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.
 
کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جلسه مشترک با کمیته تحقیق و تفحص آزمون دستیاری، گزارش تخلفات آزمون دستیاری سال 82 را نهایی و به هیئت رئیسه مجلس ارائه کرد و طرح گزارش نهایی این پرونده در دستور کار هیئت رئیسه مجلس برای طرح در صحن علنی قرار گرفته است.
 
جمع بندی نهایی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، تایید وقوع تخلف در آزمون دستیاری سال 1382 است که متاسفانه به دلیل سهل انگاری و نبود یک مکانیسم مشخص، سوالات امتحانات آزمون دستیاری در سال 82 توسط برخی افراد که به سوالات دسترسی داشتند، خارج و در اختیار داوطلبان قرار گرفت که در نهایت منجر به قبولی آنها شد.
 
خاطیان این کار شناسایی شده و به دستگاه قضایی تحویل داده شده اند و بعضا نیز برایشان حکم صادر شده است. آن بخش از داوطلبانی نیز که از طریق وزارت بهداشت شناسایی شدند از تحصیل منع شده اند.
 
نظرات 1 + ارسال نظر




با سلام خدمت مدیر وبلاگ وبازدید کنندگان عزیز آن

این نوشته تبلیغ نیست:
بلکه یک نیاز هست برای کسانی که وبلاگ یا سایت دارند
حتما می پرسید چی؟
جواب این که: کسانی که وبلاگ یا سایت دارند حتما نیاز به بازدید کنندگانی دارند
که از وبلاگ یا سایت آنها دیدن کنند سایت Www.33IR.Com این مشکل را در حد توان

---- بدون فریب وسو استفاده از دیگران---

حل کرده

ثبت دامنه رایگان با پسوند دات کام برای اولین بار در ایران
و افزایش آمار وبسایت شما به صورت جالب بدون انجام کاری و امکانات دیگر

به سایت Www.33IR.Com رفته ودر صفحه اول یک نام برای خود انتخاب کنید

و مراحل را تا آخر بروید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد