خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

پذیرش مستقیم دستیار پزشکی از میان دانشجویان سوپر نخبه !!!

ممتازمنش خبر داد:

ایجاد ظرفیت مازاد برای ادامه تحصیل دانشجویان نخبه / تدوین آئین نامه ادامه تحصیل نخبگان بدون شرکت در آزمون

رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی وزارت بهداشت از گسترده شدن شمول دانشجویان استعدادهای درخشان در آئین نامه های جدید مربوط به این گروه خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر نادر ممتازمنش در نخستین نشست نخبگان دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور با وزیر بهداشت که در تالار سپید دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، افزود: در آئین نامه های جدید ارائه تسهیلات آموزشی و پژوهشی دانشجویان استعداد درخشان به دلیل گسترش شمول دانشجویان به طور متوسط هر سال تحصیلی حدود یک هزار نفر جزء گروه استعداد درخشان علوم پزشکی قرار می گیرند.

وی یکی از نکات مورد توجه در این آئین نامه را استمرار نخبگی برشمرد و گفت: حداقل هایی که برای کسب معدل در نظر گرفته شده است نشان می دهد که دانشجویان استعداد درخشان باید در طول تحصیل نیز از انگیزه کافی برخوردار باشند تا مشمول تسهیلات ادامه تحصیل قرار گیرند.

ممتازمنش خاطرنشان کرد: 10 درصد ظرفیت پذیرش به صورت مازاد برای ادامه تحصیل دانشجویان استعداد درخشان به مقاطع بالاتر در نظر گرفته شده است که این دانشجویان با کسب حداقل 85 درصد نمره!!!!!! آخرین فرد قبولی در مقاطع بالاتر ادامه تحصیل دهند. (خلاف شرعی یا دزدی قانونی) با این نخبه ها به کجا خواهیم رسید؟آیا نباید گریست؟ آیا پذیرش به اصطلاح نخبه ها راهی برای پذیرش مونگول های آقازاده نیست! 

وی در خصوص طرح خدمات قانونی این گروه از دانشجویان علوم پزشکی یاد آور شد: در صورت اعلام نیاز مراکز پژوهشی و دانشگاه های علوم پزشکی این گروه می توانند طرح و سربازی خود را در این مراکز بگذرانند.

رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی وزارت بهداشت اظهار داشت: برای نخستین بار آئین نامه پذیرش دانشجو بدون شرکت در آزمون برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از جمله دستیاری پزشکی تدوین شده است.

 

لنکرانی به مهر خبر داد:

پذیرش مستقیم دستیار پزشکی از میان دانشجویان نخبه

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تدوین آئین نامه پذیرش دستیار مستقیم در رشته پزشکی از میان دانشجویان نخبه خبر داد و گفت: این امکان برای تسهیل ادامه تحصیل نخبگان و استعدادهای درخشان علوم پزشکی فراهم شده است.

دکتر کامران باقری لنکرانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر با اشاره به آئین نامه هایی که برای تسهیل ادامه تحصیل نخبگان و استعدادهای درخشان حوزه علوم پزشکی تدوین شده است، افزود: این آئین نامه ها طی ماه آینده اعلام خواهد شد.

وی همچنین از تدوین آئین نامه امتیازات ترجیحی برای استعدادهای درخشان جهت شرکت در آزمون دستیاری پزشکی خبر داد و گفت: در این آئین نامه پیش بینی شده است که اگر فرد در طول تحصیل کار ویژه ای انجام داده باشد، دارای معدل خاصی باشد و فعالیت های اجتماعی ویژه ای انجام داده باشد امتیازاتی به فرد تعلق می گیرد که در زمان شرکت در آزمون این امتیازات به او کمک می کند.

وزیر بهداشت اضافه کرد: ایجاد دوره های دکتری تخصصی (Ph.D) از طریق تحقیق است که از آن به عنوان (Ph.D By Research) نام برده می شود نیز از دیگر تسهیلاتی است که برای ادامه تحصیل دانشجویان گروه استعدادهای درخشان علوم پزشکی در نظر گرفته شده است.

وی یاد آور شد: آئین نامه ادامه تحصیل استعدادهای درخشان برای عموم رشته های علوم پزشکی نیز تدوین شده است که طی یک ماه آینده ابلاغ می شود.

لنکرانی اضافه کرد: این آئین نامه برای سایر رشته های علوم پزشکی است و در آن پیش بینی شده است که رتبه های اول دوره های کارشناسی از تسهیلاتی برای تحصیل در دوره کارشناسی ارشد و همچنین رتبه های برتر دوره های کارشناسی ارشد برای تحصیل در دوره دکتری برخوردار خواهند شد.

وی تأکید کرد: در واقع فضا به این سو است که امکان ارتقاء تحصیلی دانشجویان مشمول گروه استعدادهای درخشان را فراهم کنیم.

 

 

وزیر بهداشت به مهر خبر داد:

تدوین آیین نامه‌ای جدید برای شرکت استعدادهای درخشان در آزمون دستیاری

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تدوین آئین نامه امتیازات ترجیحی برای استعدادهای درخشان جهت شرکت در آزمون دستیاری پزشکی خبر داد و گفت: در این آئین نامه فعالیت های ویژه دانشجویان گروه استعدادهای درخشان امتیازبندی شده است و این امتیازات در آزمون دستیاری پزشکی فرد موثر خواهد بود.

دکتر کامران باقری لنکرانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر افزود: در این آئین نامه پیش بینی شده است که اگر فرد در طول تحصیل کار ویژه ای انجام داده باشد، معدل خاصی کسب کند و فعالیت اجتماعی ویژه ای انجام داده باشد، امتیازاتی دریافت می کند که در زمان شرکت در آزمون به او کمک می کند.

وی با اشاره به آئین نامه هایی که برای تسهیل ادامه تحصیل نخبگان و استعدادهای درخشان حوزه علوم پزشکی تدوین شده است، افزود: این آئین نامه ها طی ماه آینده اعلام خواهد شد.

وزیر بهداشت همچنین از تدوین آئین نامه ادامه تحصیل استعدادهای درخشان برای عموم رشته های علوم پزشکی خبر داد و گفت: این آئین نامه تدوین شده است و طی یک ماه آینده ابلاغ می شود.

لنکرانی اضافه کرد: در این آئین نامه برای سایر رشته های علوم پزشکی این امکان فراهم شده است که رتبه های اول دوره های کارشناسی از تسهیلاتی برای تحصیل در دوره کارشناسی ارشد و همچنین رتبه های برتر دوره های کارشناسی ارشد برای تحصیل در دوره دکتری برخوردار شوند.

نظرات 3 + ارسال نظر
negar پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 12:50 ب.ظ http://r

سلام بچه ها



من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .

یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.



استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی

برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد



هم کار با پرستیژ بالا ست

هم رزو مه کاری واستون میشه

هم درآمدش خیلی خوبه

هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین



این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.

پیشنهاد می کنم از دست ندین .

برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک

30009900002424

پیامک کنید.



خودشون باهاتون تماس میگیرن

یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه



به دوستاتون هم بگین ثواب داره

[ بدون نام ] دوشنبه 23 مهر 1386 ساعت 05:09 ب.ظ

اعلام شد...................

[ بدون نام ] دوشنبه 23 مهر 1386 ساعت 11:11 ق.ظ

اشک خون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد