خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

اخراج 21 متهم آزمون دستیاری از دانشگاه ها!!!!!!!!!!!!

عضو هیأت تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری در گفتگو با مهر خبر داد :

 

وجود مشکلات فراوان در راه ارائه گزارش تخلفات آزمون دستیاری / بررسی تخلفات قضایی پرونده آزمون دستیاری توسط هیئت رئیسه مجلس / اخراج 21 متهم آزمون دستیاری از دانشگاه ها

دکتر علیرضا زاکانی از وجود مشکلات فراوان در راه ارائه گزارش تخلفات آزمون دستیاری خبر داد و گفت : کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی امیدوار است با تمام مشکلاتی که بر سر راه ارائه گزارش از تخلفات آزمون دستیاری وجود دارد، مصوبات این گزارش را به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه دهد. کمیسیون آموزش تنها تقلب و تخلفات آموزشی در آزمون را به صورت گزارش ارائه می کند و تخلفات در بخش قضایی از طریق هیئت رئیسه مجلس و کمیسیون اصل نود دنبال خواهد شد.

دکتر علیرضا زاکانی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: گزارش کمیته تحقیق و تفحص از تخلفات آزمون دستیاری سال 82در آذرماه سال 84 به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارائه شد و پس از برگزاری جلسات متعدد کمیسیون درباره این موضوع، صحبت هایی نیز با دادستان تهران و بازپرس اولیه این پرونده و ضابطین آن انجام شد

وی اضافه کرد: متاسفانه پس از گذشت یک سال و یک ماه از زمان رسیدگی به این مسئله در کمیسیون آموزش و ارسال جوابیه کتبی از سوی دادستان تهران به کمیسیون و پاسخ بازپرس اولیه و ضابطین پرونده، کمیسیون بدون ورود به ماهیت گزارش بر تصمیم قبلی مبنی بر عدم رسیدگی به تخلفات قضایی تأکید کرد.

زاکانی در گفتگو با مهر خاطرنشان کرد: کمیسیون تصمیم نهایی خود را نسبت به ارائه گزارش تنها در بخش تقلب در آموزش پزشکی گرفت و به طبع تنها بخش تخلفات آموزشی در آینده در صحن علنی مجلس مطرح می شود و تخلفات در بخش قضایی از طریق هیئت رئیسه مجلس و کمیسیون اصل نود دنبال خواهد شد.

عضو هیأت تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری در خصوص متهمین پرونده تخلفات آزمون دستیاری سال 82 اظهار داشت: 41 پرونده از دادسرا به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منعکس شد و طبق قانون در وزارت بهداشت، حکم بدوی و نهایی آنها توسط مجموعه های مسئول صادر شد و طبق آخرین اخبار حدود 21 نفر از متهمان این پرونده ها از دانشگاه ها اخراج شده اند و پرونده های سایر متهمان نیز در دست پیگیری است

وی گفت: سایر پرونده ها نیز در دست بررسی است تا بتوان احقاق حق کرد و کار ویژه مجلس در این زمینه را نتیجه رساند

زاکانی تاکید کرد: در مسیر این پرونده مشکلات فراوانی وجود داشت و امیدوار هستیم که در آینده نزدیک آن بخشی از گزارش که در کمیسیون آموزش به تصویب رسیده، در صحن علنی ارائه شود

لازم به ذکر است، آزمون دستیاری پزشکی بالینی در سال 82 با تخلفات گسترده ای از جمله لو رفتن سئوالات و خرید و فروش آن همراه بوده است.

نظرات 17 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 4 اسفند 1385 ساعت 09:24 ق.ظ

امت حزب الله و همیشه در صحنه امتحان به اصطلاح دستیاریُ به هوش باشید که سوال ۸۹ در مورد بیماری کاوازاکی ۲ و موکدا تکرار می شود که ۲ پاسخ صحیح دارد.ترومبوسیتوز و پوسته ریزی در فاز تحت حاد و آرتریت و پیوری در فاز حاد بیماری هستند. به وزارتخانه اطلاع دادهید. لطفا اعتراض فرمایید.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اسفند 1385 ساعت 05:53 ب.ظ

آزمون دستیاری رشته‌های پزشکی روز پنجشنبه برگزار می شود سرویس: آموزشی
1385/12/01
02-20-2007
15:08:45
8512-00381: کد خبر



خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: آموزشی



آزمون دستیاری رشته‌های پزشکی روز پنجشنبه سوم اسفند ماه در دانشگاههای پذیرنده دستیار برگزار می شود.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر عین‌الهی دبیر شورای تخصصی و پزشکی وزارت بهداشت با اعلام این خبر و با تاکید بر اینکه آزمون کتبی ملاک پذیرش داوطلبان است، بیان کرد: ظرفیت این آزمون احتمالا نسبت به سال گذشته تغییر چندانی ندارد.

دبیر شورای تخصصی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه سلامت آزمون کاملا تضمین شده است، خاطر نشان کرد: سوالات با کیفیت بالا به دلیل رقابت بسیار طراحی می‌شود.


[ بدون نام ] دوشنبه 30 بهمن 1385 ساعت 07:26 ب.ظ

هر چی ما گفتیم قبول نکردید
قبل از امتحان قبول شده ها مشخص شده اند
فاصله ۲ ماهه برای ارائه کارنامه هم برای راست و ریست کردن پاسخنامه ها و چیدمان نمرات اقازاده های ..... است

[ بدون نام ] دوشنبه 30 بهمن 1385 ساعت 05:57 ب.ظ http://www.cgme.hbi.ir/Exam/results/fogh85/index1.asp

دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی

اسامی پذیرفته شدگان دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی اسفند ماه 1385
http://www.cgme.hbi.ir/Exam/results/fogh85/index1.asp
داوطلب گرامی،
در این قسمت شما می توانید نتیجه خود را با استفاده از شماره شناسنامه جستجو کنید.
توجه : نتایج رشته بیماریهای ریه متعاقبا اعلام خواهد شد

[ بدون نام ] دوشنبه 30 بهمن 1385 ساعت 07:47 ق.ظ

[ بدون نام ] شنبه 28 بهمن 1385 ساعت 04:49 ب.ظ

دکتر عین اللهی از ثبت نام حدود 16 هزار نفر در سی و چهارمین دوره پذیرش دستیار تخصصی در رشته های بالینی پزشکی خبر داد و گفت: ظرفیت پذیرش دستیاری در سال جاری تغییری نمی کند.
دکتر بهرام عین اللهی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: ظرفیت های دستیاری تاکنون قطعی نشده است و در زمان انتخاب رشته به داوطلبان اعلام می شود اما با توجه به نیازسنجی صورت گرفته، ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری سال جاری نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نخواهد کرد.

وی در خصوص نمره دهی این آزمون گفت: نمره دهی در آزمون دستیاری بر اساس، پاسخ دهی به 200 سئوال چهار گزینه ای است و برای هر سئوال تنها باید یک گزینه انتخاب شود.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی خاطرنشان کرد: پاسخ صحیح 3 نمره مثبت دارد و پاسخ اشتباه یک نمره منفی به همراه خواهد داشت.

به گزارش مهر، آزمون کتبی پذیرش دستیار تخصصی رأس ساعت 9 صبح روز پنجشنبه سوم اسفند ماه جاری در دانشگاه های علوم پزشکی ارومیه، اصفهان، اهواز، ایران، بابل، کرمانشاه، لرستان، شهید بهشتی، اراک، بندرعباس، تهران، تبریز، زاهدان، زنجان، سمنان، شیراز، قزوین، کاشان، گلستان، اردبیل، کرمان، گیلان، مازندران، مشهد، بقیة الله، همدان، یزد و کردستان و 25 رشته تخصصی پزشکی بالینی برگزار می شود.

کارت ورود به جلسه نیز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 1 و 2 اسفندماه جاری در محل دانشگاه انتخابی جهت شرکت در آزمون از ساعت 9 تا 16 توزیع می شود.

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 بهمن 1385 ساعت 07:39 ب.ظ

جالبه ۴۳۰ نفر شدند ۲۱ نفر
این زاکانی هم سکش لخه ها

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 بهمن 1385 ساعت 05:08 ب.ظ

اقا اسم منو هم بنویس من هم این امتحان کذایی را تحریم می کنم

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 بهمن 1385 ساعت 03:26 ق.ظ

حرف مفت در وکرد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 بهمن 1385 ساعت 05:53 ب.ظ

۱۴ هزار نفر از شرکت کنندگان در امتحان دستیاری بدلیل عدم شانس قبولی در امتحان دستیاری این امتحان ساختگی را تحریم کردند

[ بدون نام ] شنبه 21 بهمن 1385 ساعت 09:04 ق.ظ

به گزارش خبرنگار «صنفی آموزشی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر کشاورز در همایش توجیهی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی و دستیاری رشته‌های علوم پزشکی، گفت: وزارت بهداشت امسال در 28 رشته و 11 دانشگاه و موسسه آموزشی دانشجوی PHD پذیرفته است.

وی با بیان اینکه به پذیرفته‌شدگان دوره دستیاری دانشگاههای علوم پزشکی کمک هزینه تحصیلی پرداخت می‌شود، اظهار کرد: میزان این کمک هزینه برای مجردین 140 هزار تومان و متاهلین 280 هزار تومان است، البته در صدد هستیم تا کمک هزینه تحصیلی مجردین به 200 هزار تومان و متاهلین به 280 هزار تومان افزایش یابد.

به گفته دکتر کشاورز، افزایش ظرفیت رشته‌ها در دوره‌های دستیاری بر اساس نیاز کشور صورت می‌گیرد .

دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی وزارت بهداشت با بیان اینکه در دوره‌های دکترای تخصصی بسیاری از کشورها صرفا پژوهش ارائه می‌شود تصریح کرد: در وزارت بهداشت، آموزش و پژوهش همراه با یکدیگر ارائه می‌شود، به این شیوه که 2 تا 5/2 سال آموزش و 2 تا 5/2 سال نیز پژوهش متناسب با نیزهای کشور انجام می‌شود.

[ بدون نام ] جمعه 20 بهمن 1385 ساعت 09:57 ب.ظ

امسال دستیاری میفروشن هررشته در تهران ۲۵ و در شهرستان ۱۵ میلیون هر کی کاری از دستش میاد انجام بده

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 بهمن 1385 ساعت 05:53 ب.ظ

به سایت دبیرخانه سر بزن ولی فکر نکنم پیدا بشه

احسان پنج‌شنبه 19 بهمن 1385 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام
من میخواستم اسامی پذیرفته شده های سال ۸۲ رو ببینم.چطور ی میشه؟

پسرک تنها چهارشنبه 18 بهمن 1385 ساعت 11:43 ب.ظ http://dejavuu.blogsky.com

!!!!!!!!!!!!۱

[ بدون نام ] دوشنبه 16 بهمن 1385 ساعت 10:16 ق.ظ

نحوه شرکت دانشجویان سال آخر در آزمون دستیاری اعلام شد سرویس: آموزشی
1385/11/16
معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای نحوه شرکت دانشجویان سال آخر را در آزمون دستیاری اعلام کرد.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در اطلاعیه معاونت آموزشی وزارت بهداشت آمده است: با توجه به تبصره بند 2-4 آئین نامه، شرکت دانشجویان در آزمون دستیاری فقط یک‌بار مجاز می‌باشد، حال چنانچه افرادی در آزمون سال گذشته بعنوان دانشجوی سال آخر شرکت کرده‌اند باید تا تاریخ 31 شهریور امسال فارغ التحصیل می‌شدند لذا شرکت این افراد در امتحان فقط به شرط فارغ‌التحصیلی تا قبل از 18 بهمن ماه سال جاری امکانپذیر می‌باشد و شرط شرکت در جلسه امتحان شروع طرح حداکثر سه ماه پس از فارغ التحصیلی است که ارائه گواهی شروع به طرح هنگام تحویل کارنامه ضروری می باشد.

[ بدون نام ] یکشنبه 15 بهمن 1385 ساعت 10:08 ب.ظ

من که چشمم اب نمیخورده که حتی یک نفر اخراج شده باشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد