خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

تایید محکومیت متهم ردیف اول کاهش محکومیت متهم ردیف دوم و تبرئه

داد و فغان از بیدادی

حقایقی تلخ از زبان  رئیس جمهور محبوب و منتخب
داد از دست تزویر بازان ریاکاری که بر هیچکس رحم نمیکنند و حتی رئیس جمهور ، مرد دوم کشور هم نمی تواند با انها مقابله کند
محمود احمدی‌نژاد اظهار داشت:‌ مردم باید بخواهند و فریاد بزنند تا عدالت رعایت شود.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که بدون عدالت پیشرفت به دست نخواهد آمد، عدالت را ستون اصلی جامعه اسلامی خواند و گفت: دولت مصمم است عدالت را در زمینه‌های گوناگون اجرا کند. تحقق عدالت از سخت‌ترین مراحل اداره‌ی امور جامعه است.
وی گفت: ‌عده‌ای به بیت‌المال دست انداخته‌اند و وقتی می‌خواهیم با آنها برخورد کنیم، سر و صدا می‌کنند.

صدور رای متهمان پرونده آزمون دستیاری پزشکی از سوی دادگاه تجدیدنظر

1385/04/21

شعبه‌ی 22 دادگاه تجدیدنظر استان تهران، رای 6 نفر از متهمان پرونده آزمون دستیاری پزشکی سال 82 را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، 6 نفر از متهمان این پرونده، پس از برگزاری جلسه‌ی دادگاه از سوی شعبه‌ی 1083 دادگاه عمومی به رای صادره اعتراض کردند.

شعبه‌ی 22 دادگاه تجدیدنظر استان تهران، پس از بررسی درخواست تجدیدنظرخواهی متهمان پرونده، رای را بدین شرح صادر کرد: حکم «م – ف» ردیف اول از حیث ارتکاب بزه شرکت در افشای سوالات آزمون دستیاری پزشکی سال 82 و تحصیل مال از طریق نامشروع (از طریق فروش سوالات) که به تحمل یک سال و نیم حبس تعزیری و انفصال ابد از خدمات دولتی و پرداخت یکصد و هفتاد میلیون ریال معادل دو برابر مال نامشروع تحصیل شده با عنوان جزای نقدی در حق دولت محکوم شده بود، عینا تایید شد.

بر اساس رای صادره «م – ح» متهم ردیف دوم به تحمل 6 ماه حبس تعزیری، دو سال محرومیت از حقوق اجتماعی و پرداخت 183 میلیون ریال معادل دو برابر مال نامشروع تحصیل شده به عنوان جزای نقدی در حق دولت و ضبط اموال وی به میزان 9 میلیون و 150 هزار تومان محکوم شد.

دادگاه بدوی، متهم ردیف دوم را از حیث ارتکاب بزه افشای سوالات به تحمل 3 سال حبس تعزیری و انفصال ابد از خدمات دولتی و پرداخت 183 میلیون ریال معادل دو برابر مال نامشروع تحصیل شده به عنوان جزای نقدی در حق دولت برای بزه تحصیل مال نامشروع محکوم کرده بود.

«ف – ن»، «م – ک»، «م – ف»، «پ – الف» متهمان ردیف سوم، چهارم، پنجم و ششم نیز تبرئه شدند.

رای صادره از سوی شعبه‌ی 1083 دادگاه عمومی (دادگاه بدوی) برای متهمان ردیف سوم و چهارم بدین شرح است: هر یک از متهمان به تحمل 6 ماه حبس تعزیری و از باب تقسیم و تکمیل مجازات به محرومیت از شرکت در رشته‌ی پذیرفته شده و ابطال قبولی محکوم شده بودند.

هم‌چنین متهمان ردیف پنجم و ششم هر یک به پرداخت 20 میلیون ریال جزای نقدی بدل از 6 ماه حبس محکوم شده بودند.

نظرات 17 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 24 تیر 1385 ساعت 10:47 ق.ظ

ای به چشم. باوازلین کار میکنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱

[ بدون نام ] شنبه 24 تیر 1385 ساعت 09:52 ق.ظ

[ بدون نام ] جمعه 23 تیر 1385 ساعت 06:20 ب.ظ

اگر به دفترچه راهنمای ثبت نام مراجعه کنید متوجه می شوید که هیچ زمانی برای دادن نتایج نهایی تعیین نشده در واقع دبیرخانه عمدا زمان آن را مشخص نکرده تا از روش هر چه پیش آید خوش آید و تاخیر و ازمان استفاده کند چون یک مثل قدیمی است که گذشت زمان خودش خیلی مسائل را حل می کند زمان گره گشای خیلی مشکلات است من خودم از وزارت خونه سه جور جواب شنیدم اوایل مرداد نیمه دوم تیر اواخر تیر اصلا زمان مشخصی ندارد فقط بستگی به ما دارد که چقدر بهشون فشار بیاریم تا زودتر تکلیف ما رو روشن کنند یکی از دوستانم تا الان دو تا فرصت شغلی را به خاطر بلاتکلیفی از دست داده چون قرار داد یکساله می بستند

[ بدون نام ] جمعه 23 تیر 1385 ساعت 05:39 ب.ظ

بابا این دانشگاه ازادی ها همه جا اخلال میکنند اخه بی انصاف بجای پرکردن کامنتدونی یک ادرس مینوشتید تا خوانندگان به ادرس مراجعه کنند اما اصل مطب
اقایون توجه کنند بعد از کلی کلنجار رفتن و سر و کله زدن با دبیرخانه ایها ، بالاخره راضی شدند که هفته اینده جمیعا بدهند به شرطیکه دردشان نیاید پس خواهشا رعایت حال دبیرخانه ایها را بفرمایید مخصوصا پیرمردهای گرامی مجرد که مزه اش را نچشیده اند ارامتر کار کنند

اسدپور جمعه 23 تیر 1385 ساعت 01:31 ب.ظ http://asdpooor.blogsky.com

قابل توجه عزیزان شرکت کننده در آزمون دستیاری ۸۵به
سایت http://asdpooor.blogsky.com سر بزنید یا با ایمیل زیر تماس بگیریدasdpooor@yahoo.com

[ بدون نام ] جمعه 23 تیر 1385 ساعت 12:29 ب.ظ


نسخه چاپی خبر ارسال به دوستان

افشاگری تازه زاکانی علیه دانشگاه آزاد

--------------------------------------------------------------------------------
به واسطه برخی گزارش‌ها و اطلاعات رسیده به دست هیأت، این گمان پیش می‌آمد که برخی از اموال، زمین‌ها و... خارج از عرف طبیعی خرید و برپایه ظرفیت‌هایی که دانشگاه در اختیار پاره‌ای از مسئولان قرار می‌دهد، به نام اشخاص حقیقی درآمده است.

--------------------------------------------------------------------------------
۲۰ تیر ۱۳۸۵ - بعد از ظهر ۲۰:۵۰ تعداد بازدید: 12597 کد خبر: ۴۲۶۷۶

در پی وارد آمدن اتهامات گسترده در باره عملکرد هیات تحقیق و تفحص مجلس از دانشگاه آزاد، که به ریاست دکتر زاکانی مشغول به کار بودند، علیرضا زاکانی ؛نماینده مردم تهران و رئیس هیات تحقیق و تفحص، نامه ای را خطاب به عبدالله جاسبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کرد .

به گزارش خبرنگاربازتاب این نامه در حالی منتشر می شود که چندی پیش علیرضا زاکانی وعده یک کنفرانس مطبوعاتی در همین زمینه را به اصحاب رسانه ها داده بود ، تا به افشاگری هایی در این زمینه بپردازد.

متن نامه دکتر زاکانی خطاب به دکتر جاسبی به این شرح است:

جناب آقای دکتر جاسبی
ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی

سلام علیکم؛

با احترام ، نامه شماره 77181/74 مورخ 3/4/85 معاونت محترم پارلمانی جنابعالی- جناب آقای دکتر زارع - که آکنده از تناقضات فراوان ، کم رنگ نشان دادن حقایق ، بیان موارد غیر واقع ، ایراد اتهامات کوچک و بزرگ و استفاده پیاپی از آنها - در حالیکه هیچ یک از آنها اثبات نشده است - دریافت گردید . البته از باب ادب ، بنده در تاریخ6/4/85 به طور مکتوب و به شکل خلاصه به نامه فوق پاسخ دادم ، لیکن جهت استحضار نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و هم چنین تنویر افکار عمومی ، در حد ضرورت و در ده محور به تناقضات ، اتهامات و مطالب خلاف واقع آن مرقومه ، خواهم پرداخت :

1-جای بسی تامل و شگفتی است که نامه اینجانب در مورد همکاری نادرست برخی از مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی با هیات تحقیق و تفحص ، چنین واکنشهای زودرس ، تند و غیر کارشناسانه ای را برانگیخت و این در حالیست که ارسال نامه مذکور طبق مصوبه مورخ 29/1/85 هیات رئیسه گروه تحقیق و تفحص که با حضور اینجانب ، آقایان دوگانی و استکی و سرکارخانم فیاض بخش تصویب شد ، به انجام رسید . ( متن مصوبه مذکور عبارت است از : « به اتفاق آراء ، مصوب شد با توجه به زمان اندک باقی مانده پیگیری کار در دانشگاه آزاد اسلامی و با عنایت به رویه مسوولین آن دانشگاه در عدم دسترسی به اسناد و افراد مطلع ، ادامه کار بی فایده می باشد ، لذا از این به بعد باید رئیس هیات نامه ای به ریاست محترم مجلس تقدیم و اجرایی نشدن کار و مستندات آن را اعلام و مقدمات خاتمه کار در دانشگاه آزاد اسلامی را فراهم نماید و در گزارش نهایی از مستندات موجود استفاده شود . )
اما آنچه جالب تر می نماید ، اینست که بنده این نامه را پس از ارسال گزارشهای نادرست جنابعالی به ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و انعکاس آن به ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و درخواست جوابیه از سوی ایشان ( رئیس محترم مجلس ) و همچنین بعد از بیان خلاف واقع شما در جلساتی که با برخی از نمایندگان مجلس داشتید، تنظیم و ارسال نمودم! لذا نامه مذکور ، به هیچ وجه گزارش هیأت تحقیق و تفحص درخصوص دانشگاه آزاد اسلامی – که طبق روال قانونی آن ( برابر ماده 198 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی ) ارائه خواهد گردید – نمی باشد و طبعاً طرح سئوال درخصوص و جاهت قانونی آن ، کاملاً نادرست است ، چون فی الواقع این نامه ، یکی از چند هزار نامه ایست که برای پیشبرد امور و بیان مسائل به مسئولان نظام و آموزش عالی کشور ارسال داشته ام والبته گزارش مدون درخصوص آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان جزئی از آن ، درحال تنظیم جهت ارائه به هیأت می باشد .

2-در باب میزان همکاری و مطلوب بودن یا عدم مطلوب بودن آن و ارائه مستندات و مدارک باید گفت که متاسفانه جنابعالی و برخی ازهمکارانتان ، تحقیق و تفحص از دانشگاه را با ارائه گزارشی یک سویه از طرف خود اشتباه گرفته اید ، لذا استدعا دارم یکبار مواد 198 تا 201 آیین نامه مجلس شورای اسلامی را مطالعه فرمایید .

ذکر نام بیست و چهار معاونت و اداره کل به همراه نام هفتاد و هشت واحد آن دانشگاه در جدول ارائه شده از سوی دانشگاه آزاد اسلامی ( درنامه معاونت پارلمانی جنابعالی ) و بیان مکرر دهها ، صدها و یا حتی هزاران برگ گزارش ! بی تردید مشکلی را حل نخواهد نمود ؛ چرا که با توجه به قانون ، ارائه گزارش یکی از مطالبات حداقلی تحقیق و تفحص به حساب می آید و دریافت مستندات و اطلاعات ، مطابق با درخواست هیأت – نه آنچه و آنچنان که جنابعالی می پسندید – جزء حقوق اساسی نمایندگان مجلس می باشد ؛ حقی که بنابر اسناد موجود ، به طور مکرر از سوی جنابعالی و برخی از مدیران آن دانشگاه نقض گردیده است !

درخصوص همکاری در ارسال گزارش نیز که نام چندین معاونت و اداره کل سازمان مرکزی و78 واحد را ذکر نموده بودید ، جنابعالی را به چکیده و متن نامه اینجانب به ریاست محترم مجلس( نامه شماره 26971/25 مورخ 30/3/85 ) ارجاع می دهم که خلاصه آن عبارت است از :

الف ) از 220 واحد ومراکز تابعه درخواست گزارش گردید که 140 واحد هیچ چیزی را ارسال ننمودند و 80 واحد نیز به صورت ناقص ( به طور میانگین از حدود 25 سرفصل درخواستی 10 سرفصل ارسال شده است یعنی چیزی حدود 5/60 درصد سرفصلهای درخواستی بی پاسخ مانده است ! ) مواردی را ارسال کردند .
توضیح آنکه :

الف/1) برای تمامی واحد های دانشگاه آزاد اسلامی لوح فشرده حاوی فرمهای درج اطلاعات مورد نیاز هیأت و نامه درخواست مطالبات ، ارسال ( زمان ارسال نامه برای واحد های استان تهران 26/8/84 و برای واحد های سایر استانها 5/10/84 ) بود و از ایشان خواسته شد تا پاسخ مطالبات درخواستی را از طرف خود و مراکز تابعه خویش تا پایان مهلتی مشخص برای هیأت تحقیق و تفحص ارسال نمایند . ( مهلت پایانی آماده سازی مطالبات برای واحد های استان تهران 25/9/84 و برای واحد های سایر استانها 10/11/84 بوده است ) بنابر آمار موجود در هیأت ، قریب به اتفاق مراکز و 140 واحد دانشگاه آزاد اسلامی از ارسال لوحهای فشرده و اطلاعات مورد درخواست سرباز زدند .

الف/2) از هفده واحد مستقر در استان تهران تنها حدود 4 واحد مطالب خود را بین یک ماه و نیم تا پنج ماه پس از مهلت داده شده ارسال داشتند .

الف/3) از حدود 283 واحد مستقر در سایر استانها و مراکز تابعه ایشان ، حدود 80 واحد مدتها پس از پایان مهلت اعلام شده ، به ارسال اطلاعات خود مبادرت ورزیدند و حداقل 13 واحد از واحد های لیست شده در نامه معاونت پارلمانی ، اطلاعات خود را 3 ماه پس از مهلت داده شده و درنهایت شگفتی پس از خاتمه کار هیأت در دانشگاه آزاد اسلامی ( پس از 5/2/85 ) ارسال داشته اند .
الف/4) حداقل 4 واحد از واحد های لیست شده در نامه معاونت محترم پارلمانی هیچ داشته ای را برای هیأت ارسال نکرده اند ! ( مشکین شهر ، گرمی ، کاشمر و آزادشهر )

الف/5) گویا هیأت در مقایسه با معاونت محترم پارلمانی و مسئولان محترم دانشگاه ، با لطف بیشتری نسبت به میزان پاسخگویی واحد ها در قبال پرشسهای خود می نگرد ؛ چرا که در نامه 26971/25 مورخ 30/3/85 به ریاست محترم مجلس شورای اسلامی ، تعداد واحد هایی که (( تا تاریخ 5/2/85 )) به ارسال لوحهای فشرده اقدام نموده را 80 واحد اعلام نموده ایم ، در صورتیکه دانشگاه آزاد اسلامی در نامه خود ، تعداد واحد هایی را که تا (( مدتها پس از 5/2/85 )) به ارسال مدارک مبادرت ورزیده اند ، 78 واحد اعلام کرده است !

الف/6) از 57 واحدی که برای استقرار کارشناسان هیأت در آنها فی مابین هیأت و دانشگاه ، توافق شده بود ،( توافق جلسه 23/12/85 ) پس از اعزام 45 گروه کارشناسی ، مکان استقرار را با تاخیر بسیار ، دراختیار همکاران هیأت گذاشتند ؛ همچنین حدود 60 درصد واحد ها از ارائه اسناد و مدارک خودداری نمودند ، 25 درصد آنها اجازه تبلیغات حضور در واحد را به هیأت نداده ، 65 درصد واحد ها برای مصاحبه کارشناسان با اعضای هیأت علمی ، دانشجویان و کارمندان ، ممانعت یا محدودیت ایجاد و حتی بعضاً برخی را به اخراج و برخورد ، تهدید نمودند و 10 درصد واحد های دانشگاه ، اساساً از ورود گروههای کارشناسی ممانعت به عمل آوردند .
الف/7) در مورد حضور روسای محترم واحدها در همایشهای سیزده گانه هیأت تحقیق و تفحص با روسای همه مراکز و دانشگاههای سراسر کشور ، باید گفت که 76 درصد از روسای محترم واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در این نشستها شرکت ننمودند ، درحالیکه این رقم در خصوص حضور سایر روسای محترم مراکز و دانشگاه های آموزش عالی درکشور 5/28 درصد می باشد! ( با ذکر این نکته که از سوی هیات، تمامی روسای محترم واحدها رسماً برای شرکت در این همایشها دعوت شده واز سازمان مرکزی نیز درخواست اطلاع رسانی در مورد آن شده بود . )

ب ) در ارتباط با سازمان مرکزی هم روال همکاری و شرایط موجود ، از وضع فوق بهتر نیست که مفصل آن در نامه به ریاست محترم مجلس شورای اسلامی ، ذکر گردید .

با توجه به وضعیت فوق احساس خسران می کنیم از اینکه یکی از دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی و خصوصاً نظام آموزش عالی یعنی دانشگاه آزاد اسلامی با وجود تاثیرات بالا، گستره و همه گیری آن در فضای کشور ، دست ما که برای یاری به آن و کمک در جهت روند کیفی تر شدن این دانشگاه دراز شده بود را توسط برخی از مدیران خود پس زده است !

اما براساس بخشی دیگر از نامه مورد بحث ، اینکه ادب مثال زدنی مسئول هماهنگ کننده هیأت تحقیق و تفحص در دانشگاه آزاد اسلامی حین مکاتباتشان با معاونان و مدیران کل محترم به منزله رضایت هیأت از کلیه همکاریها و عدم همکاریهای این مجموعه شناخته شود ، جای بسی شگفتی است . نیز اینکه اگر پس از مدتها عدم همکاری با کارشناسان اعزامی به واحد یزد پس از توافق اسفند ماه ، رفتار مسئولان عوض می شود و در مدت کوتاهی به همکاری هایی دست می زنند که هم سنگ با آستانه درخواستهای ابتدائی هیأت است ، باز جای تامل دارد و البته افزون برآن به ذکر این نکته نیز باید پرداخت که مطلقاً هیچ *** ، به هیچ نحو (( عدم همکاری )) را عنوانی شایسته تمامی معاونتها ، ادارات کل و روسای محترم واحد های دانشگاه آزاد اسلامی نمی داند ، اما این را نیز باید اذعان داشت که (( میزان همکاری )) هم در مقایسه با آن ، بسیار ناچیز و از حیث ضعف محتوایی باور نکردنی بوده است .

3- ذکر اتهامات متعدد ایراد شده به افراد مختلف در نامه دانشگاه که مطابق با قانون منجر به چهار فقره شکایت از جناب آقای دکتر زارع – معاونت پارلمانی جنابعالی – گردید ، از موارد بسیار زشت در این مرقومه بود که درخصوص آن مطالب ذیل قابل بیان است :
الف – موارد بیان شده در مورد آقای (( م )) که متهم به پیشنهاد رشوه به یکی از کارمندان دانشگاه شده است و اینکه بیان داشته اید ، بنده پس از نامه نگاری و گزارش این مطلب ، ایشان را از چرخه فعالیت حذف نموده ام ، کذب محض می باشد . اولاً ، علی الظاهر گویا مسئولان دانشگاه ، فراموش کرده اند که نامه کارمند مذکور را برای اینجانب ارسال نموده اند و اساساً طرح این اتهام در آن نامه وجود ندارد !!

ثانیاً ، طی دو جلسه بررسی موضوع ، مشخص شد که ادعای عجیب کارمند مزبور درخصوص تخریب مسئولان دانشگاه بوسیله آقای (( م )) کذب محض و متاسفانه یکی از سناریوهای ساختگی می باشد ؛ لذا بنده طی نامه شماره 210077/25 مورخ 22/11/84 علاوه بر درخواست همکاری دانشگاه آزاداسلامی، اساس اتهام به آقای (( م )) را رد کردم اما در مقابل بنا به گفته نگهبانان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی ، ایشان به دستور شخص جنابعالی از ورود به دانشگاه ( محل ماموریت وی ) منع گردیدند ! ( پیوست شماره 1 )

ب – در مورد آقای (( ر . ر )) که از طرف شما به استراق سمع متهم گردیده اند ، باید گفت همانگونه که مطلعید بابت این موضوع ، از طرف عوامل جنابعالی به دادسرای شعبه سوم تهران شکایت شد . با کمال تاسف از بدو تشکیل پرونده ، اخباری نگران کننده به اینجانب می رسید که شائبه تبانی را به ذهن متبادر می ساخت ! و این همان چیزی بود که بنده به وزیر محترم دادگستری متذکر شدم و پیرو آن دادستان محترم تهران ، پرونده تشکیلی مورد نظر را در جلسه خاصی( که پیرامون نتیجه کار هیات تحقیق و تفحص ازآزمون دستیاری در مجلس تشکیل شده بود )را به مجلس شورای اسلامی آوردند . می توانید از جناب آقای مرتضوی سئوال بفرمائید که بنده حتی اجازه بازنمودن پوشه را نیز ندادم و عرض کردم : (( این حق دانشگاه آزاد اسلامی است که شما به شکایتش رسیدگی کنید و پرونده را تا آخر در سیر قانونی خود رسیدگی نمایید ، فقط از چارچوب قانون خارج نشوید ! )) اما سرنوشت این پرونده هم شنیدنی است ؛ چرا که دادیار پرونده ، برائت از شکایت عوامل جنابعالی را اعلام نمودند و پیرو آن رسماً این مطلب به آقای (( ر . ر )) و نماینده حقوقی بنده اعلام شد . اما با شگفتی شاهد آن بودیم که دادستان شعبه، دو هفته پیش اتهام جدیدی را اعلام کرده که از اتهام نخست ، بسی مضحک تراست .

با توجه به اطلاع دقیق بنده از سیر پرونده که بیان آن مایه آبرو ریزی است و براساس مطالب دیگری که ذکر آن اسباب اطاله کلام خواهد بود، از دادستان محترم شعبه 3 نیز به دادسرای قضات شکایت شد تا در محکمه ای سالم ، با توجه به اطلاعات ارائه شده از سوی هیأت ، به مطالب ایشان رسیدگی شود .

اما آنچه جهت تنویر افکار عمومی در این خصوص قابل عرض است اینکه اصل ضبط کردن مکالمات ، جزء برنامه هیأت برای مصاحبه ها بوده که به واسطه آن 240 دستگاه ضبط صوت ( voice recorder ) خریداری و به کارشناسان تحویل گردید . اما در خصوص دانشگاه آزاد اسلامی ، با توجه به وجود نداشتن هیچ قیدی در ایراد انواع و اقسام تهمتها و تجربه اولیه حضور در سازمان مرکزی ( بحث مربوط به آقای (( م )) ) ، کتباً به اعضای هیأت اعلام شد تا همه مذاکرات و مصاحبه هایشان را در این سازمان ، ضبط نمایند .

اینکار توسط آقای (( ر . ر )) انجام شد که به دنبال آن مدیر کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی ، ضبط صوت هیأت را که حاوی فایلهای محرمانه ( اطلاعات جمع آوری شده کارشناسان ) بود ، از جیب ایشان ربود که بدین ترتیب عملاً سه جرم محرز توسط مدیر کل حراست بوقوع پیوست : 1) بازدید بدنی یک نماینده قانونی ، بدون اذن قاضی و به عنف 2) ربودن اموال رسمی هیأت تحقیق و تفحص ( دستگاه ضبط صوت ) 3) در اختیار گیری اطلاعات طبقه بندی شده موجود در ضبط صوت که در مورد همه این موارد از ایشان در دستگاه قضایی شکایت شده است .

ج – در مورد آنچه پیرامون آموزشکده سمای واحد تهران مطرح شده است ، باید بدانید که کذب محض می باشد و بنده لااقل سه جلسه درخصوص این موضوع بررسی نمودم ؛ برادرانه نصیحت می کنم اطرافیان خود را اصلاح نمایید ، چرا که اسناد موجود ، خلاف ادعای فوق را نشان می دهد . ( در صورت نداشتن اسناد لازم برای بررسی و قضاوت ، هیأت امکان استفاده از آنها را برای جنابعالی فراهم خواهد کرد )

د – در ارتباط با مسئول هماهنگ کننده هیأت در دانشگاه آزاد اسلامی – جناب آقای (( ع . ن )) – و اتهامات منتسب به ایشان ، علی رغم اطلاع رسانی بنده به معاونت پارلمانی جنابعالی و ارائه اسناد مربوطه ، به طور مکرربه ذکر اتهامات واهی ، اقدام و در این خصوص گزارش کذب فوق را نیز برای ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت ، ارسال نمودید ، لذا بالاجبار همراه باارائه بخشی از اسناد به ذکر پاره ای از مطالب می پردازم :

در مورد آقای حسین ف . م . م که خود را ریاست انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و معاون سازمان اسلامی دانشجویات ایران (سادا) وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی معرفی نموده و با نهایت وقاحت کلماتی سراسر توهین و کذب مطلق را به مسئول هماهنگ کننده گروه تحقیق و تفحص در دانشگاه آزاد اسلامی نسبت داده است ، باید گفت که ایشان براساس مدارک موجود و نیز بنا به نامه ارسالی رئیس محترم دانشگاه آزاد واحد ورامین-پیشوا جناب آقای دکتر استعلاجی به جنابعالی(نامه شماره 188/م مورخ 29/6/83) ، فردی است که خود را دارای ارتباط نزدیک و مستقیمی با شما ( جناب آقای دکتر جاسبی ) می داند و در عین برخورد از موضع قدرت و پرخاشگری ، حتی خود را در انتخاب و تغییر روسای واحد صاحب نظر عنوان می کند ، نامبرده در چندین مورد با معاونان و مدیران واحد و سایر تشکلهای دانشجویی ایجاد درگیری نموده است که علت اصلی اکثر آنها نفع شخصی از قبیل درخواست تخفیف بیشتر برای افراد معرفی شده از سوی خود و ... می باشد . ایشان بنا به اظهار رئیس واحد متهم است به هزینه کردن بودجه تخصیص یافته از سوی سازمان مرکزی برای انجمن اسلامی ، در مصارف شخصی خود ، مشارالیه تا کنون چندین باربه علت تقلب در جلسه امتحان و برهم زدن نظم دانشگاه به کمیته انضباطی معرفی شده و این امر منجر به احکامی همچون درج نمره 25/ . ، توبیخ کتبی و تعلیق از تحصیل به مدت یک ترم گردیده است .

یک مورد دیگر از جرمهای محرز وی ، دستکاری در برگه ورود به جلسه امتحان می باشد . نیز بنا به اظهار رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری جناب آقای دکتر سرور در نامه ای به جنابعالی(شماره 8397/م به تاریخ 26/7/83)، شاه کاردیگر نام برده جعل امضای جنابعالی در هامش نامه درخواست تخفیف یکی از دانشجویان بوده که این مورد توسط اداره کل دفتر مرکزی حراست( نامه شماره 18353/83/م مورخ 19/8/83) و کمیته مرکزی انضباطی( ش 750/2/م مورخ 19/9/83) نیز تایید گردیده است ، لذا ایشان به دلیل جرم محرز خود به تبعید به واحد تربت حیدریه محکوم شدند . از تاریخ 16/9/83 که این حکم صادر گردیده است مشارالیه به طور مکرر به نامه نگاری با مسئولان دانشگاه می پردازد و درخواست بخشش می نماید . با کمال تعجب این امر ی***ال و سه ماه مسکوت می ماند و پس از آن در اسفند ماه سال 84 درست حین اقدام نامبرده در دسیسه چینی ضد مسئول هماهنگ کننده گروه تحقیق و تفحص و در راستای به دست آوردن رضایت مسئولان دانشگاه به زعم خود ، به طور ناگهانی با درخواست بخشش وی توسط جنابعالی موافقت شد . در پاسخ به درخواست وی به تاریخ 8/12/84 مرقوم فرموده اید" جناب آقای استعلاجی مساعدت شود که واحدهای باقیمانده را در همان واحد بگذرانند." انصافاً خود جنابعالی اگر جای هر ناظر منصف دیگری باشید چگونه استنتاج خواهید کرد ! و آیا شائبه تشویق ایشان بوسیله جنابعالی در ذهن متبادر نمی گردد ؟! ( پیوست های شماره 2 تا 8 )

همچنین در مورد دو عضو تشکلها ( آقایان ش . و پ . ) که خود را دبیر کل مجمع تشکلهای اسلامی دانشجویان وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی و معاون اجرایی آن معرفی نموده باید گفت که اظهارات این دو نفر که تحریف غیر اخلاقی رفتار نمایندگان مجلس در دوره انتخابات ، مفسد مالی و اخلاقی معرفی کردن همه و یا اکثر روسای محترم واحد ها و مسئولان ادارات حراست آنها، جو سراسر خفقان موجود در دانشگاه آزاد ، زد و بند مسئولان این دانشگاه با مسئولان کشوروفعالیتهای سیاسی آنان و بسیاری از موارد موهن دیگر ، از جمله آن است چیزی جز خدشه دار نمودن شان دانشجو ، دانشگاه و تشکلهای دانشجویی اصیل را در ذهن نمی نمایاند که خوشبختانه تمام حیله های استفاده شده توسط ایشان جهت بد نام نمودن کار کارشناسان هیأت با تیز بینی مسئول هماهنگ کننده گروه با ش***ت مواجه شد . ( فایل صوتی این مکالمات موجود است ) اما با توجه به عمق فضاحت گفته های این دو نفر حتماً حق شکایت از ایشان برای تمامی روسای محترم واحدها محفوظ می باشد و البته ما نیز از کلیه افراد فوق الذکر و نیز از معاونت محترم پارلمانی دانشگاه به دلیل ایراد مکرر اتهامات بی اساس به کارشناس نامبرده ، به دستگاه قضایی شکایت کرده ایم . ( در صورت خواست روسای محترم واحدها حاضریم مدارک را عیناً خدمتشان تقدیم کنیم ).

ه – صد البته ، درخصوص مسئول تیم تحقیق و تفحص از دانشکده دندانپزشکی هم باید عرض کنم که ایشان از افراد متعهد و با سابقه تحصیلی خوب و فارغ التحصیل سالهای پیش یکی از دانشگاههای دولتی ماست . پس ***ی که در دانشگاهی مشغول به تحصیل نبوده است ، چگونه می تواند به نا آرامی و برخورد با مدیران آن دانشگاه بپردازد ؟! همچنین تکرار این موارد و واژه هایی از قبیل دشمنی ، عدم صلاحیت و ... که در مورد کارشناسان زحمتکش اعزامی به واحد های بیرجند و ارومیه و ... بکار برده اید ، هر کدام به تنهایی نیاز به اثبات با دلایل محکم و مستندات کاملا متقن دارد که جهت اطاله کلام از ورود به موضوع آن پرهیز می نمایم.

4- اما اینکه فرموده اید که برای تحقیق و تفحص در واحد بیرجند ، دو فرد با مدرک کارشناسی اعزام شده اند و این مدرک را نامناسب با (( بررسی و اظهار نظر درخصوص واحدی با چنین ابعاد .... ( عین متن موجود در نامه مذکور ) دانسته اید ، باید پاسخ داد که 1/4) کارشناسان اعزامی به واحد مذکور و یا سایر واحد ها تنها برای جمع آوری اطلاعات و انجام مصاحبه ها مبتنی بر سئولات طراحی شده تخصصی مورد نظر، بکار گرفته شده اند . 2/4) جهت بررسی ، تدوین و اظهار نظر درخصوص مواردجمع آوری شده در تحقیق و تفحص از اساتید فن و مقاطع بالاتر از کاشناسی بهره جسته ایم . 3/4) اما اگر عزیزان اعزام شده را با داشتن مدرک در مقطع کارشناسی برای بحثی همچون جمع آوری اطلاعات و مصاحبه ها با کیفیت ذکر شده نیز نامناسب میدانید ، قطعاً توهین بسیار گرانی را نسبت به عدد بسیار زیاد کارشناسان ، دانشجویان کارشناسی و نیز نظام آموزش عالی کشور روا داشته اید که گویی تولیدات انسانی آن حتی برای چنین امری ، قابلیت ارائه خدمت نداشته باشند !!! 4/4) علاوه بر انکه هیات در جمع آوری اطلاعات از بیش از 850 نفر کارشناس بهره برده که حدود 80 نفر دارای مدرک دکتری یا مقطع دکتری و 140 نفر کارشناسی ارشد یا مقطع آن بوده است.

5- اینکه از پیگیری برخی از موارد از طریق مراجعه به دفتر خانه های اسناد رسمی توسط کارشناسان هیأت ، شکوه کرده اید ، بسیار بعید بود چرا که به واسطه برخی گزارشها و اطلاعات رسیده به دست هیأت این گمان پیش می آمد که برخی از اموال ، زمینها و ... خارج از عرف طبیعی خرید و برپایه ظرفیتهایی که دانشگاه در اختیار پاره ای از مسئولان قرار می دهد به نام اشخاص حقیقی درآمده است ؛ لذا جهت پاره ای از تحقیقات نیاز به مراجعه به دفاتر اسناد رسمی بود که در این خصوص اقدام شد(اسناد برخی از موارد در هیات موجود می باشد).

6- درباره ارتباط گیری عوامل هیأت با عده ای از کارکنان خاطی دانشگاه که دارای مشکلات متعدد بوده اندو به زعم معاونت پارلمانی دانشگاه ، موجبات مشوش نمودن ذهن عوامل تحقیق را فراهم آورده است باید از ایشان دعوت نمود تا اسامی افراد مذکور را اعلام کنند تا درستی یا نادرستی سخن ایشان به اثبات رسد . مسلماً در کار فنی و کارشناسانه تحقیق و تفحص ، سوای ارائه دهندگان مدارک و اطلاعات ، این سنداست که حرف اصلی را می زند و درصورت متقن بودن قابلیت پیگیری پیدا می نماید .

7- اما در مورد تنظیم قرار ها در (( خیابانها ، کوچه ها و مکانهای نامعلوم ! ))
جناب آقای دکتر جاسبی ! با ذکر این نکته که کارشناسان هیأت تحقیق و تفحص نمی توانند به جبر از هیچ*** اطلاعاتی اخذ نمایند ، این مطلب قابل توجه به نظر می رسد که وقتی مراجعین محترم ، دانشجویان گرامی وکارکنان مطلع و وظیفه شناس ، مکان دفتر تخصیص داده شده به هیأت ( اتاقی دراندرون تشکیلات حراست دانشگاه ! ) و خصوصاً جو پرفشار و کنترل موجود را برای ارائه مطالب خود نامناسب می بینند و از کارشناسان درخواست می کنند که در جایی به دور از نگاه مخاطره آمیز مسئولان ! برای ایشان قرار ملاقات بگذارند ، چاره ای جز آنچه رفت برای ما او کارشناسان اعزامی باقی می ماند ! شاهد از ره رسیده این موضوع همان دو عضو تشکلها هستند که برای پیشبرد اهداف آلوده خود در تماس تلفنی با مسئول هماهنگ کننده تحقیق و تفحص در سازمان مرکزی دانشگاه ، ابراز داشتند نمی توانند برای بیان مطالب خود در دفتر هیأت مستقر در دانشگاه حضور یابند و ترجیحاً در اتومبیل یا جایی دیگر قرار ملاقات ترتیب داده شود، چرا که مسئولان دانشگاه با بدترین شکل ممکن با آنها برخورد خواهند نمود!

8-علی رغم مطلبی که از جانب نمایندگان محترم مجلس آقایان دکتر محمد حسین دو گانی ، محمد عباسی و فتح الله حسنوند درخصوص (( بسیار عالی و شفاف بودن تعامل و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با هیأت تحقیق و تفحص )) نقل فرمودید ، برادران ارجمند نماینده در حضور دیگران اذعان داشتند که به هیچ عنوان به این نحو درباره این موضوع سخن نگفته اند . ضمناً از جانب جناب آقای اسدا... عباسی در خبرگزاری آنا ( منسوب به دانشگاه آزاد اسلامی ) نقل گردید که بنده ( زاکانی ) نظرات شخصی و سیاسی خود را بجای نظرات هیأت مطرح می نمایم که ایشان این مطلب را در حضور سایر نمایندگان شدیداً تکذیب فرموده اند ؛ علاوه براین درخصوص برادر ارجمند جناب آقای دکتردوگانی ، این نکته لازم به ذکر است که ایشان خود از اعضای هیأت رئیسه گروه تحقیق و تفحص و مصوب کننده خاتمه کار هیأت در دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل ذیق وقت وعدم همکاریهای مسئو.لان دانشگاه در تاریخ 29/1/85 می باشند .

نیز ذکر این نکته واجب به نظر می رسد که جناب آقای محمد عباسی در بحث تحقیق وتفحص ، مسئولیت کار در یکی از سازمانهای تابعه وزارت علوم،تحقیقات و فن آوری را داشته و جناب آقای اسدالله عباسی نیز متحمل انجام همین مسئولیت در وزارت آموزش و پرورش بودند و لذا انتظار احاطه به موضوعات دانشگاه آزاد اسلامی از ایشان جایی ندارد ، اما درخصوص دانشگاه آزاد اسلامی جای آن دارد که به طور خاص نظر نمایندگان محترمی همچون جناب آقای دکتر استکی و سرکار خانم آجرلو پرسیده شود ، چر ا که ایشان بخاطر مسئولیت در گروه دانشگاه آزاد اسلامی از نزدیک به چیستی کار اشراف و احاطه یافته بودند .

9-هم چنین در مورد معرفی30 نفر از اعضای هیأت علمی توسط جناب آقای مشیری نماینده محترم بندر عباس در مجلس ، برای استفاده در امر تحقیق و تفحص باید گفت که اولاً ایشان این افراد را دو روز پس از ابلاغ احکام کارشناسان و ارسال آن به استان ، معرفی فرمودند . ثانیاً طی مشورت با دو تن از نمایندگان استان ، اکثر قریب به اتفاق این افراد پیشنهادی، از همکاران دانشگاه آزاد اسلامی بوده و بدلیل عدم استقلال ایشان از سیستم تحت تحقیق و تفحص ، پیشنهاد جناب آقای مشیری پذیرفته نشد ثالثاً اینکه چون گزارشها و اطلاعاتی درخصوص شائبه برخی موارد در این واحد در زمان تصدی مسئولیت درپنج سال گذشته به هیأت رسیده بود ، تحقیق و تفحص از واحد بندر عباس احتیاط و دقت بیشتری را می طلبید که براساس آن از اعضای پیشنهاد شده توسط برادر محترم مان جناب آقای مشیری استفاده نشد .

10-راجع به دو اتهامی هم که به بنده وارد کردید ، حتماً در دادگاه ادله آن را ارائه خواهید نمود ؛ ولی اجمالاً درخصوص ارتباط با مطبوعات و ترغیب آنها به کار علیه شما باید بگویم که این مطلب کذب محض است و از شما می خواهم که داشته های خود را در این باره حتماً به طور علنی اعلام کنید . اسم هفته نامه (( یالثارات )) را به طور خاص ذکر نموده بودید که باز آن هم نادرست است چرا که پس از چاپ مطالبی پیرامون مسائل مالی دانشگاه آزاد اسلامی دراین هفته نامه ، وفق وظیفه قانونی با انجام کاری کاملاً منطقی و قانونی، نماینده ای را جهت دریافت رسمی اسناد مذکور به این هفته نامه اعزام نمودم ؛ در این مورد نیز خواهشمندم هر چه می دانید رسماً اعلام عمومی نمایید .

در مورد تحریک تشکلی در دانشکده هنر و معماری تهران مرکزی هم بنده تا زمان مشاهده مطلب در نامه آقای دکتر زارع ، از اصل موضو ع و محصول آن هیچ اطلاعی نداشتم . اکنون نیز از محتوای آن بی اطلاعم لذا عرض می کنم که مطالب مذکور کذب محض می باشد و به همین خاطر اینجانب نیز از امضاء کننده نامه – جناب آقای دکتر زارع ، معاونت پارلمانی جنابعالی – به دستگاه قضایی شکایت نموده ام .

جناب آقای دکتر جاسبی ؛ ضمن اذعان به این مطلب که هرگز در بدو ورود در حیطه تحقیق و تفحص از آموزش عالی کشور ، پیش بینی نمی کردم که برخی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برخلاف منافع صدها هزار از فرزندان این مرز و بوم ، اهداف اصلاح جویانه و مثبت تحقیق و تفحص را بر نتابند و به رقم زدن چنین صحنه هایی روی آورند ، در اندیشه ام که زمان ارائه گزارش مدون درباب یافته های ما چه اتفاق و رویدادی پیش خواهد آمد ؟ با این حال به خدا توکل می کنیم ومنتظر خاتمه کار در هیات و کمیسیون خواهیم ماند.

و لله عاقبت الامور
دکتر علیرضا زاکانی
رئیس هیأت تحقیق و تفحص مجلس از آموزش عالی کشور


اخبار مرتبط :


عدم همکاری جاسبی و توقف تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد

نظرات کاربران :


وقتی آقای جاسبی به مدت 20 سال یا مادام العمر بر دانشگاه آزاد حاکمیت داشته باشد حتما یک شبکه انسجام یافته و دوستان بر دانشگاه حاکمیت می کنند و هر فسادی پنهان می شود و هیچوقت چاقو دسته خود را نمی برد و اگر جاسبی برداشته شد گندگاریهای دانشگاه آزاد که با دوستان و یگ گروه پنهان شده آشکار خواهد شد
این کارها را باید رهبری و مجلس انجام دهد


این اخبار همانند کلیه خبرهای مهم دیگر مطمئناَ چند ماه بعد از اذهان خارج می شود یا اینقدر تکراری می شود که هیچ *** به آن اهمیت نخواهد داد . می گوئید نه ؟ی***ال صبر کنید


جناب آقای زاکانی تنها امید ما به شما بود تا از ظلمی که بر ما روا می شود بگوییم ولی شما هم رفتید . . . شاید ما که دانشجوی دانشگاه آزاد هستیم بهتر می توانستیم به شما کمک کنیم . ولی اگر روزی دوباره تحقیق و تحفص را شروع کردید حاضرم حتی اگر از دانشگاه اخراجم کنند حقایق بسیاری را در اختیار شما بگذارم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 تیر 1385 ساعت 03:53 ب.ظ

جوابها را خدا وکیلی کی میدن؟قربون ادم راستگو!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 تیر 1385 ساعت 12:33 ب.ظ

مشکل کار در بیخیالی است عزیز برادر
حاج اقا ها داروی بیخیالی و بیغیرتی به ما خوراندند تا راحت خیانتهایشان را انجام دهند

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 تیر 1385 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام
چرا با اینکه اغلب ما فکر میکنیم مشکل داریم ولی در فکر چاره
نیستیم؟
فکر میکنین ریشه مشکل کجاست؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 تیر 1385 ساعت 09:34 ق.ظ

ای دمت گرم همشهری
از این تهرونی ها که بخار بلند نمیشه چند قدم راه رو نمی تونند برند
خدا کنه نتایج را توی سایت بدهند
اخه میدونی بعد از جریان فروش سوالات و لو رفتن سوال خر ها وزارتخانه در سایت رو تخته کرد و تصمیم گرفت دیگه نتایج رو در سایت اعلام نکنه تا گند زنی ها مخفی بماند
علت رکود و سکوت سایت دبیرخانه هم جلوگیری از لو رفتن تخلفات و سو استفاده های حاج اقاهای مزور هست


دیگه سابقه نداشته نتایج رو تو سایت دبیرخانه اعلام کنند

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 تیر 1385 ساعت 08:48 ق.ظ

آقا می خواید باور کنید یا نکنید اوایل این هفته تهران بودم هیچ کدوم از شما عدالت طلبا هم به وزارت خونه نمیایید تا به تاخیر نتایج و خدا می دونه ... اعتراض کنید بعد از کلی کل کل کردن گفتند هفته آینده نتایج رو تو سایت اعلام می کنند

در ضمن چرا انقدر حرص می خورین حکومت قاضی و ... هم همین ملت هستند من و تو ... اونو ... همه ما ملت ایرانو تشکیل می دیم حکومت و غیره برامده از ماهاست خداییش کدومتون از این ملت یعنی از خودتان راضی هستید .. تا بتونین زیر پای همو خالی نمی کنین اگه کسی کار خوبی انجام داد حسادت نمی کنین و چوب لای چرخش نمی گذارین کلاه سر هم نمی گذاریم .. به قول اون چینی که اومده بود ایران ( اصلا از چینی ها خوشم نمیاد ) ایرانی ها ۷۰ میلیون دزد و دغلند که در کنار هم با خوبی و خوشی و برادری زندگی می کنند این جیب اونو می زنه اون جیب اینو و خیلی هم راضیند
آقا همه ما مشکل داریم تا همه عوض نشیم هیچی درست نمی شه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 تیر 1385 ساعت 08:31 ق.ظ

خنگ خدا سه روز تهران بودم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 تیر 1385 ساعت 08:00 ق.ظ

ای بابا دمت گرم چطوری ساعت ۷ صبح قبل از اینکه درب وزارتخانه باز بشه پرس و جو کردی
شیطون بلا نکنه از بقال سر محله پرسیدی

اقا منم موافقم چرا مسئولین قوه قضا و قضات محترم به جنگ اسرائیل نمیروند اینان فقط دوست دارند بر مسند قضا و بخور بخور تکیه بزنند
فروش ۲۰-۳۰ میلیون تومانی سوالات و جریمه چند میلیون تومنی انهم برای دو نفر
علتش هم معلوم چون عواید میلیاردی حاصل از فروش سوالات در راه عالیمقامانی که شعارهای حضرت علی را میدهند و در عمل پیرو بدون چون و چرای عثمان هستند

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 تیر 1385 ساعت 07:50 ق.ظ


شعارهایی علی وار حکومتی عثمانی گونه

اقا این قضات قوه قضائیه اقای شاهرودی و قاضی مر تضوی و همه قضات دادگاههای ایران مگر مسلمان نیستند
مگر نمی بینند اسرائیل برادران مسلمان لبنانی و فلسطینی را به خاک و خون کشیده است
چرا برای کمک به برادران مسلمان خود به لبنان و فلسطین اعزام نمی شوند
مگر نمیدانند که پیغمبر فرموده کسی فریاد کمک برادر مسلمانش را بشنود و به کمکش نرود مسلمان نیست
ایا این مسئولین قوه قضا این جان بر کفان خدمت در راه بیعدالتی و تن پروری مسلمان نیستند چرا به حرفپیامبرشان عمل نمی کنند

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 تیر 1385 ساعت 07:45 ق.ظ

آقایون و خانم های عدالت طلب من رفتم پرسو جو کردم هفته آینده نتایج روی سایت است به امید موفقیت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 تیر 1385 ساعت 06:29 ق.ظ

اقای رئیس جمهور به وزرا و زیر دستان خود هم درباره اجرای عدالت توضیح بدهد
عدالت عمل میخواهد نه حرف

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 تیر 1385 ساعت 08:44 ب.ظ

نگران رئیس جمهور نباش!ببین چه جوری از کجا به کجا رسید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد