خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

گزارش تحقیق از وزارت بهداشت در اولین جلسه مجلس قرائت می‌شود

<< با توجه به ایجاد حساسیت به  کلمه { هفته اینده } در میان پزشکان  از بیان ان خودداری شد و از این به بعد کلمه زیبای اولین جلسه بعدی را خواهید شنید >>
عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: گزارش تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت در دوره سابق اکنون در دستور جلسه مجلس است و در اولین جلسه مجلس پس از تعطیلی این هفته قرائت می‌شود.

عوض حیدرپور ، افزود: موارد مختلفی از تخلف در وزارت بهداشت در این گزارش وجود دارد که مسئله تخلفات دارویی در وزارت بهداشت سابق یکی از موارد مهم آن است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا واژه مافیای داروی برای متخلفان دارویی در وزارت بهداشت عبارت درستی هست یا نه توضیح داد: با توجه به اینکه متخلفان دارویی در وزارت بهداشت سابق به صورت باندی و سازماندهی شده عمل می کردند و به کسب منفعت و سود می پرداختند و نیز با توجه به اینکه طرف مقابل آنها مردمی هستند که اطلاعی از نحوه فعالیت این افراد ندارند استفاده از واژه مافیای داروی برای آنان گزاف نیست.
طرح تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت اسفندماه سال 83 به تصویب مجلس رسید و یکشنبه آینده پس از ماهها، نتیجه بررسی های اعضای کمیته اجرایی این طرح در صحن علنی مجلس قرائت می شود
‌در این گزارش مسئله خرید آمبولانسها از دوره گذشته توسط وزارت بهداشت، نحوه برگزاری مناقصه‌ها و مزایده‌های این وزارتخانه،‌ نحوه هزینه کرد وام اول و دوم بانک جهانی، بی توجهی به مطالبات پرستاران و نارضایتی آنها، مسائل مربوط به تولید، توزیع و واردات دارو در کشور، فروش ساختمان وصال وزارت بهداشت و موضوع خرید تجهیزات پالایشگاه خون بررسی شد که تقریبا وجود تخلف در همه این موارد محرز شده است.

نظرات 21 + ارسال نظر
احمد شنبه 17 تیر 1385 ساعت 12:53 ب.ظ

من هم فکر نمیکنم ظرفیتها از زنا زادههای .... آقاها اضافه بییاد و به شرکت کنندگان برسد!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] شنبه 17 تیر 1385 ساعت 11:41 ق.ظ

bar asase shavahed hafteye ayande yani hichvaght.(tarife jadide hafteye ayande)

[ بدون نام ] شنبه 17 تیر 1385 ساعت 10:51 ق.ظ

عوض حیدرپور:
نتایج امتحان دستیاری هفته اینده اعلام میشود

مشتاق شنبه 17 تیر 1385 ساعت 10:28 ق.ظ

من چند بار زنگ زدم دبیرخونه کسی گوشی رو بر نمی داره .اپراتورش هم میگم وصل کن دبیر خونه قطع می کنه!خلاصه همین که جواب شما رو دادند برید خدا رو شکر کنید!

پسرک تنها جمعه 16 تیر 1385 ساعت 10:17 ق.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

ساملکوم
خعلی کوچیکیم

[ بدون نام ] جمعه 16 تیر 1385 ساعت 07:19 ق.ظ

احساسات جریحه دار شده هزاران جنگجوی پزشک بدلیل تعلل در اعلام نتایج
پزشکان جریحه دار شده اعلام کرده اند لااقل میر غضبهای فاعل در دروازه را زیاد کنند
یا حداقل اعلام کنند نتایج را امسال اعلام نخواهند چون همه رشته ها از قبل رزرو شده و فعلا در بین حاج اقاها در نوع رشته پذیرفته شده های زنا زاده جاج اقا زاده اختلاف افتاده
بخاطر همین وزارت مخلص بهداشت از ایات عظام درخواست کمک کرده که چه بکند

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 تیر 1385 ساعت 08:51 ق.ظ

آجرلو: امروز افعی‌ها را درون قوه قضائیه می‌بینیم!

--------------------------------------------------------------------------------


--------------------------------------------------------------------------------
۱۴ تیر ۱۳۸۵ - بعد از ظهر ۱۸:۴۲ تعداد بازدید: 4561 کد خبر: ۴۲۱۴۱

فاطمه آجرلو، نماینده کرج و عضو هیأت تحقیق و تفحص از قوه قضائیه در گفت‌وگو با هفته‌نامه «یالثارات» به انتقاد شدیداللحن از دستگاه قضائی پرداخته و گفت: بحث دستگاه قضائی بحثی جدی است. ما می‌بینیم که مع‌الاسف این دستگاه در برخی قسمت‌ها دچار استحاله شده و بعضی دچار مشکلات جدی در زمینه‌های ارتباط با مفسدان اقتصادی هستند تا جایی که کسی که باید با مفسدان برخورد کند، به فساد کشیده شده است.

به نظر می‌رسد، باید تجدیدنظر جدی در ارکان تصمیم‌‌گیری قوه قضائیه صورت گیرد. برخی افرادی که به عنوان مسئول در نقاط بسیار حساس قوه قضائیه قرار گرفتند، مع‌الأسف خود ناسالم هستند...شرایط به گونه‌ای در این دستگاه رقم می‌خورد که خیلی‌ها وامدار هم شده‌اند. مفسدان در درون این دستگاه از مفسده همدیگر مطلع هستند... وقتی که در خود دستگاه قضائی به اعضا و ارکان و مجموعه خود دستگاه قضائی ظلم شده، چه انتظاری هست که این دستگاه بتواند عدالت را محقق کند و حق کسی را بگیرد.

وقتی در خود این مجموعه، حق‌کشی و حق‌ها زیر پا له می‌شود، چه توقعی برای اجرای عدالت توسط این قوه وجود دارد؟...چطور است که دزدان کلان بیت‌المال، بدان شکل دزدی می‌کنند و قانون، تازه آنها را در حصار خود محفوظ می‌کند؟ ما به عنوان نماینده مردم آماده هستیم در هر کجای قانون که اشکال دارد، آن را به مجلس ببریم و گره آن را برطرف کنیم، اما مشکل از این نوع نیست.

از سوی دیگر، در تمام دنیا دادگاه علنی است و پرونده‌ها همگی آزاد است و همه می‌توانند به دستگاه قضائی مراجعه کنند و پرونده‌ها را ببیند!....اما رئیس قوه قضائیه به من به عنوان نماینده مردم، که عضو کمیته تحقیق و تفحص مجلس از قوه قضائیه هستم، اجازه نداده است که به پرونده‌‌ها ورود پیدا کنم و حتی پرونده‌های مختومه را که در هر کجای دنیا، هر کس که بخواهد می‌تواند برود و آنها را مشاهده کند، ببینم...چرا باید افراد از این‌که از مجموع تحت مدیریت آنان تحقیق و تفحص بشود، بترسند؟ اگر تخلفی صورت نگرفته، پس چرا در را باز نمی‌کنند که همه بروند و تحقیق و تفحص کنند تا قضایا شفاف شود؟

ما در نظام اسلامی مدیریت مه‌آلود، کدر و پس‌پرده نداریم و همه چیز باید شفاف باشد. مخصوصا آن‌که برخی امور مرّ قانون است. ما بر اساس مرّ قانون و تأکیدات رهبری، اجازه داریم که از دستگاه‌هایی که تحت نظر رهبری هم هستند، تحقیق و تفحص کنیم. هیچ کس نمی‌تواند بگوید: نه! تحقیق و تفحص نکنید...شرایط را عملا به گونه‌ای فراهم کرده‌اند که یک سال از بحث تحقیق و تفحص می‌‌گذرد و ما همچنان نتوانسته‌ایم به قوه قضائیه راه یابیم...این دستگاه نباید محل تکیه زدن کسانی باشد که آمده‌اند و می‌خواهند با مفسدان همکاری کنند و همانند زالو به بیت‌المال چسبیده‌اند و دستشان تا مرفق در بیت‌المال مسلمین است...اگر این فرمان مقام معظم رهبری زمین بماند، ما نمی‌توانیم فردا جواب شهدا رو بدهیم.

حفظ اقتدار قوه قضائیه وظیفه همه است و هرکس در این مسیر بخواهد اقتدار قوه قضائیه را در هم بشکند، عین ضدانقلاب است. ولی اقتدار قوه قضائیه با نقد شکسته نمی‌شود. نقد ما همچون کسانی است که می‌بینند، عقرب و افعی در درون دهان یک فرد وارد شده و او فریاد می‌زند و با چوب می‌خواهد نگذارد که افعی وارد بدن انسان شود...این خدمتی است که برای نجات و بقای او انجام شده است.

امروز ما افعی‌ها را در درون قوه قضائیه می‌بینیم؛ بنابراین، به ما اجازه بدهند و کمک کنند تا قوه قضائیه، بتواند از ساحت نظام که نگاه عدالت‌محور است، صیانت کند.



[ بدون نام ] چهارشنبه 14 تیر 1385 ساعت 04:04 ب.ظ

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تقویم آزمونهای این وزارتخانه را اعلام کرد.

کی‌قباد طاهرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران در این رابطه اظهار کرد: بر این اساس آزمون بهداشت‌کاران دهان و دندان روز پنجشنبه 22 تیرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون دستیاری داروسازی روز پنجشنبه 5 مرداد و گواهینامه و دانشنامه تخصصی و بورد فوق تخصصی روز پنجشنبه 9 شهریور ماه برگزار می‌شود.

به گفته وی، آزمونهای علوم پایه پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی روز چهارشنبه 15 شهریور، پیش کارورزی پنجشنبه 16 شهریور، بورد تخصصی دندانپزشکی سه شنبه 21 شهریور و دکترای تخصصی phD روز جمعه 12 آبان ماه برگزار می‌شود.

طاهرنژاد در خاتمه خاطرنشان کرد: آزمونهای جایابی دانش‌آموختگان دندانپزشکی روز پنجشنبه 23 آذر، دستیار فوق تخصصی پنجشنبه 26 بهمن، دستیار تخصصی پنجشنبه دوم اسفند، علوم پایه پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی روز چهارشنبه 16 اسفند و پیش کارورزی نیز 17 اسفندماه برگزار می‌شود.

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 تیر 1385 ساعت 11:13 ق.ظ http://asdpooor.blogsky.com

برای اطلاعات بیشتر به asdpooor.blogsky.com میتوانید مراجعه کنید

اسدپور چهارشنبه 14 تیر 1385 ساعت 11:10 ق.ظ http://asdpooor.blogsky.com

گایدلاین و سی دی صوتی وتصویری کلاسهای دستیاری امسال با تخفیف زیاد .در صورت نیاز به این ایمیل تماس بگیرید
asdpooor@tahoo.com

کمک اورژانسی چهارشنبه 14 تیر 1385 ساعت 09:37 ق.ظ

۲شنبه ۴:۲۴ ممنونم.ایشا.. هر چی دوست داری قبول شی.

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 تیر 1385 ساعت 08:44 ق.ظ

از ماست که بر دوغ

ساوالان سه‌شنبه 13 تیر 1385 ساعت 07:14 ب.ظ

از ماست که بر ماست.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 تیر 1385 ساعت 08:20 ق.ظ

من زنگ زدم دبیرخانه کسی که گوشی را برداشت اول می گفت اوایل مرداد ولی وقتی من اعتراض کردم که قرار بود تیر ماه نتایج اعلام شود حرفش را عوض کرد و گفت بله البته ما به خاطر درخواست های پزشکان ( ظاهرا خیلی ها اعتراض کرده اند ) یک جلسه ای داشتیم که نتیجه را در نیمه دوم تیر بدهیم لطفا شما هم اعتراض کنید چون جواب ها از خیلی وقت پیش آماده است و می خواهند وقت بگذرد تا ما بعد از آمدن نتایج فرصت اعتراض کردن نداشته باشیم
الان بهانه ای که می آورند بسیار آبکی است به من می گفتند که علت تاخیر مدارک ناقص برخی افراد است که سهمیه مناطق محروم ثبت نام کرده اند در حالیکه بررسی مدارک مربوط به الان نیست مربوط به قبل از برگزاری امتحان است
خلاصه اگر حداقل روزی یک بار هم هر کدامتان زنگ بزنید و پشت تلفن با عصبانیت اعتراض کنید از اینکه هی ناله کنید که چرا نتیجه را نمی دهند بهتر است مطمئن باشید تاثیر دارد

احمد سه‌شنبه 13 تیر 1385 ساعت 01:10 ق.ظ

دیدم چیز سوال خرهای ۸۲ رو خوردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

احمد سه‌شنبه 13 تیر 1385 ساعت 01:06 ق.ظ

زرشک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 12 تیر 1385 ساعت 07:20 ب.ظ

حالا گفتند اول مرداد جواب می دهند یا اخر مرداد؟

[ بدون نام ] دوشنبه 12 تیر 1385 ساعت 04:24 ب.ظ

وش سیرت سوالهای امتحان را در کلاسهاش تدریس می کنه

کمک دوشنبه 12 تیر 1385 ساعت 01:25 ب.ظ

کسی شماره تماس با کلاس های خوش سیرت را دارد؟

[ بدون نام ] دوشنبه 12 تیر 1385 ساعت 10:34 ق.ظ

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفتگوی اختصاصی با مهر :
وظایف اجرایی آزمون های وزارت بهداشت در مرکز سنجش آموزش پزشکی متمرکز می شود / آزمون سازی و تهیه سوالات بر عهده دبیرخانه های تخصصی است
در حال حاضر آزمون های کارشناسی ارشد، دکتری (Ph.D)، جامع علوم پزشکی و ... توسط دبیرخانه های تخصصی انجام می شود که به تدریج تمام فعالیت های مربوط به آزمون های وزارت بهداشت در مرکز سنجش آموزش پزشکی متمرکز می شود.
"کی قباد طاهرنژاد" در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی مهر افزود: این منطق از گذشته در وزارت بهداشت وجود داشت که باید از پراکنده کاری در برگزاری آزمون ها جلوگیری شود اما بنا به دلایلی مرکز سنجش شکل نگرفته بود تا زمانی که متاسفانه حادثه لو رفتن سئوالات آزمون دستیاری به طور گسترده در سال 82 رخ داد و این رویداد اراده مسئولان ارشد وزارت بهداشت را جزم کرد که مرکز سنجش آموزش پزشکی تشکیل شود.
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار داشت: تشکیلات مرکز سنجش آموزش پزشکی در سال 84 به تصویب وزارت بهداشت رسید و از بهمن ماه سال 84 کار به صورت عملیاتی آغاز شد. این مرکز در حال حاضر درصدد است با هماهنگی و تفاهم با دبیرخانه های تخصصی به مرور وظایف و ماموریت ها را به مرکز سنجش سوق دهد تا این فعالیت به صورت متمرکز انجام گیرد.
وی برهم خوردن امنیت روانی جامعه، لو رفتن سوالات و تهدید آزمون ها در آزمون های مرتبط با علوم پزشکی را دارای خطرات بیشتری دانست و گفت: اگر چه هر کدام از آزمون های نظام آموزشی کشور اهمیت خاصی دارد اما در اینجا امنیت روانی آزمون به دلیل ارتباط با جان مردم، بیشتر تهدید می شود.
وی افزود: موضوع سامان دادن به امور اجرایی و پشتیبانی آزمون ها بسیار اهمیت دارد و در حال حاضر مرکز سنجش در کنار دبیرخانه ها این کار را انجام می دهد. اگر انتقال یکباره صورت گیرد به دلیل حجم زیاد کار و نبود سابقه مرکز در وزارتخانه مشکلاتی ایجاد می شود و پیش بینی می شود انتقال همه موارد به مرکز سنجش یک سال زمان ببرد.

تنها دوشنبه 12 تیر 1385 ساعت 08:19 ق.ظ http://www.ebad.blogsky.com

می توانی تو به من زندگانی بخشی یا بگیری از من آنچه را می بخشی
حالا می بخشی یا می گیری؟؟؟
بیا پیشم منتظرت می مونم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد