خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

آخرین وضعیت متهمان پرونده آزمون دستیاری سال 82 در گفتگو با مهر

 

محرومیت یک تا سه ساله از شرکت در آزمون برای متخلفان آزمون دستیاری / ابطال قبولی برخی متهمان / رسیدگی به جرم عمومی در قوه قضائیه

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به احکام پرونده متهمان لو رفتن سئوالات آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در سال 1382 گفت: در حال حاضر پرونده تعدادی از متهمان پرونده دستیاری در سه تا چهار مرحله توسط دبیرخانه هیئت بدوی بررسی شده و احکام آنها که ابطال قبولی در سال 82 است به متخلفان ابلاغ می شود.

"کی قباد طاهر نژاد" در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دانشگاهی مهر افزود: با وجود اینکه برخی از آنها در حال تحصیل در سال سوم دوره تخصصی هستند، اما احکام آنها به دانشگاه ها ابلاغ شده و بعضاً نامه هایی که دانشگاه می فرستند نشان می دهد هم احکام را دریافت و هم آن را ابلاغ کرده اند.

امکان اعتراض برای افراد متخلف پس از دریافت حکم

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی تأکید کرد: محرومیت از شرکت مجدد در آزمون نیز برای این افراد از یک تا سه سال است. البته محرومیت شرکت مجدد در قانون از یک تا 10 سال عنوان شده اما برای برخی از پرونده های دستیاری سال 82 یک تا سه سال در نظر گرفته شده است. افراد پس از دریافت حکم خود می توانند اعتراض کنند، احکام صادره نیز جمع آوری و دسته بندی می شود

وی اضافه کرد: خوشبختانه هیئت تجدید نظر تشکیل و اعضای آن هم تکمیل شده است و این هیئت رای نهایی را صادر خواهد کرد.
دسترسی برخی
متخلفان به سوالات اصلی

طاهر نژاد با تأکید بر این مسئله که تعداد افراد افشا کننده و افراد استفاده کننده از سئوالات در این پرونده محدود بوده است، گفت: افراد استفاده کننده از سئوالات دو دسته بودند یک سری افراد که به سئوال اصلی دسترسی داشتند و گروه دیگر افراد جاعلی بودند که تحت عنوان داشتن سئوال اصلی جوی را ایجاد کردند که تعداد آنها بیشتر بوده است. اما عوامل افشا کننده سئوالات و داوطلبینی که از سئوالات اصلی استفاده کرده اند محدود بوده اند و نکته مهم این است که از این میان، افرادی که قبول شده و در حال حاضر مشغول به تحصیل هستند بسیار محدودتر است.

عدم حضور برخی داوطلبان در جلسه آزمون

وی یادآور شد: حتی بسیاری از افراد با وجود دسترسی به سئوالات اصلی نیز در امتحان قبول نشدند زیرا برخی از آنها دچار عذاب وجدان و برخی هم دچار استرس شدند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی تفاوت آمار موجود در ذهن جامعه در خصوص تعداد پذیرفته شدگان از راه تقلب را با واقعیت موجود بسیار زیاد دانست و گفت: اراده ای که هم اکنون در وزارتخانه وجود دارد حساسیت آن صدها برابر بیشتر از جو موجود در جامعه است، زیرا مسئولان امر به عدالت به شدت پایبند بوده و به هیچ عنوان به کمترین اغماضی راضی نیستند.

وی افزود: بحث تقلب در یک آزمون بحث حق الناس است، ممکن است یک داوطلب به مسئول اجرایی توهین کند این امر قابل گذشت است اما در مورد تقلب و تخلف ، مطمئناً حق آن فرد نیست که بر روی آن صندلی بنشیند و حق فردی به مراتب از او شایسته تر بوده است. مسئله دیگر این است که فرد متخلف شایستگی جایگاهی را ندارد که پس از آن تیغ جراحی را بدست گیرد. بنابراین هم حق فردی غصب شده و هم ممکن است سلامت جامعه را به خطر بیافتد.

وی تأکید کرد: همین امر موجب می شود وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در این مورد خاص هیچ گونه تساهلی به خرج ندهد و در رقابت شدیدی که در این آزمون وجود دارد هیچ نوع تخفیفی قائل نمی شود.

طاهر نژاد خاطرنشان کرد: جرم بسیاری از متهمین پرونده دستیاری سال 82 دارای دو جنبه آموزشی و عمومی است. تصمیم حکم آموزشی درهیئت بدوی وزارت بهداشت گرفته می شود اما در قوه قضائیه به جرم عمومی آنها رسیدگی می شود، قاضی ممکن است تشخیص دهد حکم هیئت بدوی کافی نیست و فرد از نظر خدشه دار کردن احساسات عمومی باید زندان برود، جریمه نقدی شود و دیگر احکام نیز برای آنها صادر کند.


در گفتگو با مهر عنوان شد: اندر حکایت مجلسی ها

کمیسیون آموزش مجلس در خصوص آزمون دستیاری به جمع بندی نرسید

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به بدون نتیجه بودن جلسه روز گذشته این کمیسیون در خصوص گزارش مربوط به پرونده آزمون دستیاری اشاره کرد.

حسین امیری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی مهر افزود: کمیسیون در جلسه روز خود به بررسی محتوای گزارش مربوط به آزمون دستیاری پرداخت اما جمع بندی نهایی حاصل نشد. جمع بندی کمیسیون آموزش و تحقیقات در خصوص گزارش آزمون دستیاری به جلسه آتی موکول شد.

وی ادامه داد: احتمال دارد موضوع بررسی و جمع بندی گزارش مربوط به آزمون دستیاری در دستور جلسه روز یکشنبه هفته آینده کمیسیون آموزش و تحقیقات قرار گیرد.

نظرات 22 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 02:24 ق.ظ

سلام
من مهناز هستم 33 ساله از اصفهان.
رنگم سبزه است و قدم172 هست!.
دکتر هستم و دوست دارم با یه مرد خوشگل و حتی الامکان دکتر
رفیق بشم و سکس داشته باشم.
شوهرم جمال افیونی که اونم دکتره مرد نیست و بچه اش نمیشه.
منم نیازی به کاندوم و اینجور چیزا هم ندارم.
.
البته ویزیت هر شبم 10000 تومنه.
تلفن مطب:
03116259771(روبروی امام زاده محسن-اصفهان)
اگه جواب نداد به این بزنین:
7761213
7772227

درد دوشنبه 29 خرداد 1385 ساعت 04:31 ب.ظ

بعضیها از نتایج با خبرند کسی چیزی میدونه؟

[ بدون نام ] دوشنبه 29 خرداد 1385 ساعت 03:17 ب.ظ

جوابها را کی میدهند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 29 خرداد 1385 ساعت 07:41 ق.ظ

از خایه مالان بیشعور طایفه بهداشتی کشور همین را کم داشتیم ریدمان بر پیکر پزشکی:

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: درصورت تصویب شورای عالی برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی تهران از مقطع لیسانس دانشجوی پزشکی می‌پذیرد.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر حسین کشاورز، اظهار کرد: برنامه پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع لیسانس در دانشگاه علوم پزشکی تهران درحال بررسی است وکمیته ای مسئول بررسی و ارائه نتیجه کارشناسی است.
وی افزود: این طرح در کشورهای مختلف اجرا می شود، به عبارت دیگر برای دوره پزشکی عمومی از مقطع لیسانس دانشجو می پذیرند. این طرح در یک مقطعی در کشور ما نیز قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اجرا شد ولی بعدها متوقف شد.

دکتر کشاورز تصریح کرد: چنانچه نظریه کارشناسی که با بررسی همه جانبه این طرح از قبیل ورودیهای این رشته براساس نمره و کارنامه، مصاحبه و قابلیت اجرایی بودن آن در این دانشگاه در حال انجام است به نتیجه مثبتی برسد، برای اجرایی کردن برنامه باید در شورای عالی برنامه ریزی وزارت بهداشت مطرح و در صورت تصویب به مرحله اجرا گذاشته شود، پیش بینی می شود اگر مراحل کارشناسی و مطالعاتی این طرح به نحو مطلوب صورت گیرد برای سال تحصیلی 87-86 بتوانیم دانشجو پذیرش کنیم.
دکتر کشاورز در خاتمه تاکید کرد: این موضوع درمرحله کارشناسی است و هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

[ بدون نام ] یکشنبه 28 خرداد 1385 ساعت 04:38 ب.ظ

حال خونین دلان که گوید باز
وز فلک خون خم که جوید باز
شرمش از چشم می پرستان باد
نرگس مست گر بروید باز

[ بدون نام ] یکشنبه 28 خرداد 1385 ساعت 12:13 ب.ظ

ایران از اولش چیزی نبوده ؛ولی ما یادمون رفته که به زور تونستیم بیاییم جام جهانی؛حالا با دوبار اومدن به جام جهانی انتظار پیروزی هم داریم!!!!!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 28 خرداد 1385 ساعت 07:03 ق.ظ

ساعت ۲۰:۳۰ شبکه دو مصاحبه با وزیر
تشکیل بخش ویژه در وزارتخانه برای برگزاری امتحان دستیاری
خبرنگار میپرسه ایا اینکار یعنی قبلا سوالات لو می رفته اقای وزیر با تردید اعلام میکنه نه به این معنی که سوالات لو میرفته نیست فقط برای پیشگیری است!!!

[ بدون نام ] شنبه 27 خرداد 1385 ساعت 07:03 ب.ظ


Portugal (POR) Statistics Iran (IRN)
18 Shots 5
10 Shots on Goal 1
19 Fouls 18
13 Corner Kicks 1
2 Free Kicks (shots on goal) 0
1 Penalty Kicks 0
4 Offsides 3
0 Own Goals 0
3 Cautions 4
0 Expulsions 0
63% Ball Possession 37%
32 Actual Playing Time 19

Portugal (POR)

[ بدون نام ] شنبه 27 خرداد 1385 ساعت 06:57 ب.ظ

در جام جهانی سابقه نداشت اینقدر ضعیف بودن

تصاحب توپ ۶۳٪ پرتقال و ۳۷٪ ایران
مالدیو هم از ایران بهتر عمل میکرد

[ بدون نام ] شنبه 27 خرداد 1385 ساعت 06:48 ب.ظ

ریدند چه ریدنی
ابرویی برای ایران و ایرانی نماند

[ بدون نام ] شنبه 27 خرداد 1385 ساعت 11:25 ق.ظ

Team MP W D L GF GA Pts
MEX 2 1 1 0 3 1 4
POR 1 1 0 0 1 0 3
ANG 2 0 1 1 0 1 1
IRN 1 0 0 1 1 3 0

Ali Daei may be fit to play but according to coach Branko Ivankovic and midfielder Mehdi Mahdavikia, Iran could have plenty else to worry about when they take on Portugal

Iran will be tough, warns Pauleta
16 June 2006
by FIFAworldcup.com



Enlarge Photo
Photo Gallery
In a sensational start to his 2006 FIFA World Cup™ campaign, Portugal striker Pauleta took just four minutes to open his account against Group D minnows Angola.

The Paris Saint-Germain sharpshooter’s goal secured a welcome three points for Luiz Felipe Scolari’s side, and took him into second place on the list of his country’s all-time leading scorers at FIFA World Cup tournaments, overtaking legendary figures like Jose Augusto and Jose Torres in the process.
آنگولا درس شجاعت به تیم های کوچک جام جهانی داد
تیم فوتبال آنگولا که برای نخستین بار حضور در رقابت های جام جهانی را تجربه می کند شب گذشته به کار بزرگی دست زد و با انجام یک بازی منطقی، مکزیک را متوقف کرد.
به گزارش خبرنگار "مهر" تیم آنگولا که به عنوان ضعیف ترین تیم آفریقایی این دوره از رقابت ها شناخته می شود با انجام یک بازی منظم و منسجم موفق شد مکزیک را مهار کرده و شانس صعود را برای خود زنده نگه دارد.
در این دیدار "ژائو ریکاردو" دروازه بان آنگولا برترین مرد میدان بود و چندین موقعیت حتمی گل مکزیک را مهار کرد.این در حالی است که آنگولا از دقیقه 79 با اخراج ماکانگا10 نفره به کار خود ادامه داد. کادر فنی فیفا عملکرد دفاعی آنگولا را در بازی با مکزیک ستود و نمره قبولی به گونکالوز و یارانش داد

[ بدون نام ] شنبه 27 خرداد 1385 ساعت 11:15 ق.ظ

۵ ساعته دیگر تیم ایران از جام جهانی وداع خواهد کرد
این بازیکنها هم در بی غیرتی به ما پزشکان رفته اند
شاید هم پزشک هستند ولی مخفی کرده اند تا کسی نداند اینقدر بی بخار هستند

[ بدون نام ] شنبه 27 خرداد 1385 ساعت 07:40 ق.ظ

چند وقت دیگه سایته متقلبان عدالتخواه هم راه میافتدچراکه از بیش از۴۰۰ نفر متقلب حالا اقای کی قباد؟؟ امده است ومیگوید تعداد محدودی سوالات اصلی را داشته اند !!!!!!وبقیه سوالات جعلی؟داشته اند!!!!!پس ان متقلبین بدبختی که پارتی نداشته اند تا در جرگه کسانی قلمداد شوند که سوالات جعلی داشته اند مجبورند سایتی راه بیاندازند وشروع کنند به عدالت !خواهی؟البته عده ای از انها هم دچار عذاب وجدان واسترس؟؟؟!!! شده بودند که احتمالا سایت متقلبین با وجدان را راه اندازی میکنند !!!

[ بدون نام ] جمعه 26 خرداد 1385 ساعت 11:36 ب.ظ

چه خوش خیال!!!!!!
فقط ابلهانند که دیگر به اینها دل می بندند!!!

در خوابگه مورچگان جمعه 26 خرداد 1385 ساعت 10:42 ب.ظ

طبق اخرین خبرها بزودی پیگیری جیریان تطمیع قاضی پرونده دستیاری 82 که منجر به تبرئه قریب به اتفاق متهمین شد آغاز می شود به گفته مقامات نزدیک به اعضای کمسیون اصل نود لیست متهمین گزارش اولیه هیات تحقیق مجلس دوباره زنده می شود . قاضی قبلی پرونده با ارایه مدارک مستدل پشت پرده های برکناری خود را افشا کرده است همان منابع حکایت از ارسال نامه های جدید قضایی جهت بازپرسی از رزیدنتهایی دارد که به بیمارستانها بازگشته اند 14 تیر ماه نتایج و اخبار شگفت آوری از افشای دستهای پنهان در انحراف پرونده سال 82 و معرفی افراد ذینفوذی خواهید بود که در ماجرای فروش سوالات امسال نیز وارد عمل شده اند اعلام نتایج هم تا پایان تیر ماه به تعویق می افتد.

[ بدون نام ] جمعه 26 خرداد 1385 ساعت 04:20 ب.ظ

زیر نویس امروز ظهر شبکه خبر
حکم متخلفان دستیاری ۸۲ به متهمان ابلاغ شد

[ بدون نام ] جمعه 26 خرداد 1385 ساعت 11:09 ق.ظ

بی زبون تر از ما هیچ کی نیست.

[ بدون نام ] جمعه 26 خرداد 1385 ساعت 05:09 ق.ظ

به نظر شما خرتوخر نیست که در حالی که به تکنولوژی هسته ای دست پیدا کردن نمیتونن جواب یه امتحان رو بدن؟خیلی پیچیده است؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 خرداد 1385 ساعت 01:00 ب.ظ

خیلی جالبه
یه عده سوال جعلی داشته اند وخودشون را لوداده اند که ما سوال داریم بیایید ما را بگیرید
اخه مرد حسابی خیال کردی با دسته کورها طرفی ؟؟کدوم مشنگی میاد بگه من سوال داشتم و اونم ازنوع جعلی ؟؟؟اخه این چه سودی برای انها داشته که بیایند بگن ما سوال جعلی داشتیم انهم بعد از امتحان وبلند شدن سرو صداها ؟؟چرا نماینده مجلس همین چند هفته پیش گفته تقلب بیش از ۴۰۰ نفر محرز و ثابت شده وحالا این شازده میگی بعضی ها سوال جعلی داشته اند وبعضی هم(؟؟ عذاب /؟؟ وجدان ؟؟) گرفته اند واسترس گرفته اند؟؟؟
عجب ......

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 خرداد 1385 ساعت 10:19 ق.ظ

چی شد!!!!!
کسی سوال نفروخته است تا کسی سوال بخرد شما به فرزندان امام زمان تهمت می زنید
مسخره شما و جد ابادتان است نه ما

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 خرداد 1385 ساعت 07:54 ق.ظ

لطفا اسامی این افراد را اعلام کنید ، یه کار کوچیکی باهاشون داریم ....

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 خرداد 1385 ساعت 11:13 ب.ظ

در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت
این عوعو سگان شما نیز بگذرد
باد خزان نکبت ایام ناگهان
بر باغ و بوستان شما نیز بگذرد
این نوبت از کسان به شما ناکسان رسید
نوبت ز ناکسان شما نیز بگذرد
ز ین کاروانسرای بسی کاروان گذشت
ناچار کاروان شما نیز بگذرد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد