خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

لطفا اصلا مقایسه نکنید! 30 سال قبل در همین پرونده

از خوانندگان محترم تقاضا می‌شود اکیدا از هرگونه مقایسه بین رویه این دو پرونده، خودداری کنند:: بر گرفته از سایت بازتاب:   http://www.baztab.com
--------------------------------------------------------------------------------
رئیس شهربانی دستور داد، رئیس آگاهی و افسران و کارآگاهانی که در پی این ماجرا هستند، تا دستگیری عاملان سرقت سؤالات، حق ندارند کار دیگری انجام دهند...وی ابتدا منکر ماجرا شد، ولی در ادامه تحقیق، اعتراف کرد که علیرضا رهروانی، دانش‌آموز دبیرستان تهران با دختری به نام رکسانا آشنا بوده و سؤالات را از شهرام پاداشت‌پور و پدرش (جواد) گرفته است.
--------------------------------------------------------------------------------
در حالی که پرونده افشای سؤالات کنکور دانشگاه آزاد، آزمون دستیاری (تخصصی پزشکی) و آموزشگاه‌های کنکور پس از گذشت چهار سال بدون نتیجه مانده است «بازتاب» گزارشی درباره سرقت سؤالات امتحان دیپلم مربوط به 29 سال پیش را به نقل از روزنامه اطلاعات دهم خرداد ماه سال 56، منتشر می‌کند:
ماجرای سرقت بی‌سابقه سؤالات امتحانات نهایی ششم متوسطه
سخنگوی شهربانی کشور، امروز درباره چگونگی ماجرای سرقت سؤال‌های امتحان نهایی ششم متوسطه و دستگیری سارقین گفت: به شهربانی کشور از سوی یک مقام بلندپایه، اطلاع داده شد که در افواه، شایع است که بعضی از دانش‌آموزان سؤالات طبیعی و ریاضی امتحانات ششم را در اختیار دارند.
رئیس شهربانی، شعبه هشت اداره آگاهی را مأمور رسیدگی و پیگیری این موضوع کرد و دستور داد، رئیس آگاهی و افسران و کارآگاهانی که در پی این ماجرا هستند، تا حصول به نتیجه قطعی و دستگیری عاملان سرقت سؤالات، حق ندارند کار دیگری انجام دهند.
کارآگاهان در آغاز تحقیق دریافتند که دانش‌آموزی به نام علی کاشی یارندی، سؤالات را در اختیار دارد. او که دانش‌آموز سال ششم دبیرستان محمدطاهر بهادری در ناحیه 6 تهران است، علاوه بر آن‌که سؤال‌ها را در اختیار دارد، برای فروش آنها با دیگر دانش‌آموزان نیز تماس می‌‌گیرد.
علی یارندی دستگیر شد. وی ابتدا منکر ماجرا شد، ولی در ادامه تحقیق، اعتراف کرد که علیرضا رهروانی، دانش‌آموز دبیرستان تهران با دختری به نام رکسانا آشنا بوده و سؤالات را از شهرام پاداشت‌پور و پدرش (جواد) گرفته است.
مأموران، شهرام را دستگیر کردند و در تحقیقاتی که به عمل آمد، معلوم شد که سؤال‌ها در شرق تهران نیز پخش‌ شده است. تحقیق ادامه یافت و معلوم شد، سؤال‌های امتحانی از طرف بهمن ثباتی در سطح حوزه‌های امتحانی پخش شده است.
نحوه سرقت سؤال‌ها
بهمن که از دوران کودکی و تحصیلی با فرزند سرایدار آموزش‌وپرورش ناحیه 6 (شمیران)، دوستی و رفاقت داشته، مرتبا به محل ناحیه رفت‌وآمد می‌کرده است.
بهمن که سال گذشته در رشته طبیعی دیپلم گرفته بود، به این علت که معدلش کم بوده و قادر به شرکت در آزمون همگانی برای تحصیل در دانشگاه نبوده است، به فکر افتاده بود که دیپلم بگیرد. به این ترتیب، خود از همان موقع تصمیم گرفت، سؤالات ریاضی را به هر طریقی که ممکن است، به دست آورد.
با این منظور، بهمن با دوست قدیمی خود (فرزند سرایدار) تماس گرفت و از وی سؤال کرد که کلیدهای گاوصندوق و کلید در ورودی اتاقی که گاوصندوق در آن قرار دارد، کجاست. او بعد از آن‌که از محل کلیدها آگاه شد، ساعت 6 بعدازظهر یکی از روزهای آبان ماه سال گذشته، مخفیانه وارد ساختمان ناحیه 6 شد و با اطلاعی که از پیش داشت، کلید در اتاق ورودی رئیس ناحیه را از راهروی ساختمان، که معمولا کلیدها را آنجا می‌گذاشتند، برداشت و در اتاق و پس از آن با پیچ‌گوشتی در کشو میز رئیس ناحیه را نیز گشود و از داخل کشو، کلیدهای گاوصندوق را برداشت.
بهمن آن‌گاه با مراجعه به کلیدساز، کلیدهای گاوصندوق و در ورودی اتاق رئیس ناحیه را ساخت و سپس کلیدهای اصلی را به جای خود در ساختمان ناحیه بازگرداند و در کشو میز را نیز قفل کرد.
چند روز پیش او باز هم توسط فرزند سرایدار از وجود سؤالات در گاوصندوق مطلع شد و روز سوم خرداد، تصمیم به سرقت سؤالات گرفت. او ساعت 22 همان شب به اتفاق بهرام پاداشت‌پور با یک اتومبیل «بی.ام.و» قرمز رنگ، به محل ناحیه نزدیک می‌شوند.
بهرام در اتومبیل به انتظار می‌نشیند و بهمن خود را به داخل ساختمان می‌رساند. او با کلیدهایی که از قبل ساخته بود در اتاق رئیس ناحیه و گاوصندوق را می‌گشاید و سؤالات را که در کیسه‌های کتانی بود و لاک و مهر نشده بود، از داخل کیسه‌ها خارج می‌کند و در همان محل، پاکت‌ها را از عرض با تیغ به دقت بریده و سؤال‌ها را خارج کرد.
روزنامه اطلاعات 10/3/56.

نظرات 65 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 02:25 ق.ظ

سلام
من مهناز هستم 33 ساله از اصفهان.
رنگم سبزه است و قدم172 هست!.
دکتر هستم و دوست دارم با یه مرد خوشگل و حتی الامکان دکتر
رفیق بشم و سکس داشته باشم.
شوهرم جمال افیونی که اونم دکتره مرد نیست و بچه اش نمیشه.
منم نیازی به کاندوم و اینجور چیزا هم ندارم.
.
البته ویزیت هر شبم 10000 تومنه.
تلفن مطب:
03116259771(روبروی امام زاده محسن-اصفهان)
اگه جواب نداد به این بزنین:
7761213
7772227

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 خرداد 1385 ساعت 04:47 ب.ظ

نکنه از این دخترهههههههههه پورسانت میگیری!!

سبا سه‌شنبه 23 خرداد 1385 ساعت 02:43 ب.ظ

همکاران محترم لطفا حتما به این آدرس مراجعه کنید:

www.behsaba.mihanblog.com

www.beh-saba.com

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 خرداد 1385 ساعت 12:59 ق.ظ

با پارسال نمیشه مقایسه کرد.

[ بدون نام ] دوشنبه 22 خرداد 1385 ساعت 04:28 ب.ظ http://www.ainazcartoon.persianblog.com/

برارم و خوارم
بهیچوجه نمیتوان انتخاب رشته سالهای قبل را با امسال مقایسه کرد قبولی فقط و فقط به این بستگی داره که نمره های بالاتر داخلی و عفونی و .. را انتخاب کنند یا که نه ترجیح بدهند یکسال دیگر برای رشته بهتر تلاش کنند
پس بیخودی اعصاب خود را خراب نکنید و بیخیال منتظر نتیجه باشید
پیشنهاد میکنم به وبلاگ این خانم دانشجوی کاریکاتوریست دانشگاه ازادی سرک بکشید تا یه خورده اعصابتون راحت بشه
http://www.ainazcartoon.persianblog.com/

وحید دوشنبه 22 خرداد 1385 ساعت 04:08 ب.ظ

کسی میدونه داخلی شهرهای دور حداکثر چه نمره ای میخواد؟

ناامید دوشنبه 22 خرداد 1385 ساعت 03:24 ب.ظ

کسی از نمرات ذخیره های عفونی و داخلی پارسال خبر داره؟ لطفا بگویید

[ بدون نام ] یکشنبه 21 خرداد 1385 ساعت 10:50 ق.ظ

بجای این حرفها بیاییم یک کاری بکنیم که زودتر جوابها را بدهند واز این بلا تکلیفی نجات پیدا کنیم.

[ بدون نام ] یکشنبه 21 خرداد 1385 ساعت 06:31 ق.ظ

هان
پس چی شد گزارش تحقیق از ازمون دستیاری؟؟؟؟؟؟؟
واقعا که سنگ پا قزوین روش کم شد ولی این کمیته تحقیق وتفحص مطمئنا چند هفته دیگه دوباره سخنگوی مشنگش را را میفرسته که بگه:
مجلس کوتاه نمیاید . مجلس ال میکنه مجلس بل میکنه هفته اینده در صحن علنی گزارش تخلفات ازمون دستیاری را افشا میکنه مجلس اهل مماشات نیست .همه تقصیر ها سر وزیر قبلی بود که به ما اطلاعات نمیداد .
(حالاهم بعد از گذشت یکسال از تغییر وزیر ودولت نمیدانیم دیگه معطل چی هستند؟؟؟)
مجلس هفته اینده رای گیری میکنه ببینه اینها متخلفند یا مجرم یا هر دو یا هیچکدام یعنی مجلس وقوه قضاییه بعد از دو سال نمیدانند که حضرات چه گه ای هستند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ولی پس از این شلوغ بازیها که در میاورند باز دوباره یابو اب میدهند تا چند ماه واصلا به روی مبارک نمیاورند که چه وعده وعیدهایی دادند وهیچکدام را عملی نکردند ونمیکنند

[ بدون نام ] شنبه 20 خرداد 1385 ساعت 03:42 ب.ظ

اخه اهل غرق
بیهوشی دیگه شهر بزرگ کوچک نداره که

۸ شنبه 20 خرداد 1385 ساعت 09:16 ق.ظ

ببخشید ۷۰ نفر اضافه شده

۸ شنبه 20 خرداد 1385 ساعت 09:15 ق.ظ

پارسال آخرین رتبه رشته های گروه ۳-دستیاری ودیگر هیچ-۶۸۰ بوده امسال ۳ گروه تقریبا ۵۰ نفر اضافه شده.سهمیه خانمها و رزمندگان حذف کنیم ۴۵نفر میمونه پس گروه ۳ تا رتبه ۷۲۵ باید قبول بشه؟

اهل غرق شنبه 20 خرداد 1385 ساعت 08:40 ق.ظ

نمره ۳۲۷ و رتبه ۱۹۰۰ امکان قبولی بیهوشی شهر بزرگ هست؟

[ بدون نام ] شنبه 20 خرداد 1385 ساعت 08:38 ق.ظ

دوستان سلام .از همکارانی که در سیستم پز شک خانواده شاغل هستند خواهش میکنم در مورد شبکه هاشون بنویسن .به ویژه کسانی که در مناطق محروم (استانهای جنوبی) هستند و یا هر منطقه ای که هنوز خالی است (که احتمالا جای خوبی نیست که خالی مونده)

[ بدون نام ] شنبه 20 خرداد 1385 ساعت 07:37 ق.ظ

نوشین بررسی کن دیگه چرا منتظری
نکنه میخوای من بررسی کنم!!!
من حس تایپ کردن ندارم شما بنویسید من بخوانم

نوشین جمعه 19 خرداد 1385 ساعت 08:32 ب.ظ

بیاییم تا اماده شدن نتایج همان طور که دوست خوبمان در مورد پاتو بحث کرد رشته های دیگر را نیز در حد شناختمان بررسی کنیم. البته قبول دارم که قبل از انتخاب رشته باید این کار را میکردیم ولی خوب الان هم خالی از لطف نیست

[ بدون نام ] جمعه 19 خرداد 1385 ساعت 07:30 ق.ظ

بقا به بیهوشی و پزشکی قانونی و کودکان امیدوار باش

فنا جمعه 19 خرداد 1385 ساعت 12:26 ق.ظ

با تشکر از اطلاعات خوب و امیدواری که در مورد رشته پاتو و اینده نسبتا خوب ان به من دادیو نسبتا نگراتیهایم را کاهش دادی . به امید موفقیت همه دوستان

بقا پنج‌شنبه 18 خرداد 1385 ساعت 11:35 ب.ظ

دوستان با ۳۷۰ به چی میشه امید داشت همه چیز زدم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 خرداد 1385 ساعت 10:36 ب.ظ

فنا،
پاتو رشتهء خوبیه و البته پر استرس.
قسمت مشکل کار اولا علوم پایه است، بعد ساعت های
طولانی روی پا ایستادن و بافت رو پاس کردن و نهایتا نقش
تعیین کننده ء پاتولوژیست در تشخیص و بخصوص تشخیص های فوری در موقع فروزن سکشن.
آینده ء کاری نسبتا خوبی داره. یک پاتولوژیست هنوز هم
بهتر از سایر رشته های میتونه با امتیاز آزمایشگاه در آمد کسب کنه به علاوه اینکه اکثر سهامداران پاتولوژیست های جوان ورزیده رو در بیمارستان ها با حقوق خوب استخدام می کنند.
در همه جای دنیا یکی از شاخص ترین رشته های پزشکیه.
در خارج از کشور فلو های کوچکی مثل درماتو پاتولوژی و غیره هم داره که فکر می کنم تا چند سال دیگه در ایران هم چنین
موقعیتی فراهم بشه.
با آرزوی موفقیت
راستی کشیک های سنگین هم نداری.:)

فنا پنج‌شنبه 18 خرداد 1385 ساعت 10:00 ب.ظ

به امید گوش و حلق و بینی یک سال درس خوندم ولی الان بعد از کلی امید که قبل از گرفتن کارنامه داشتم به اجبار پاتو را انتخاب کردم در حالی که اشنایی زیادی با این رشته ندارم ؛ در مورد اینده کاری این رشته دوستان اطلاعاتی دارند( ایا انتخاب مناسبی کردم؟)

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 خرداد 1385 ساعت 07:33 ب.ظ

ظرفیت لوکس ها رو حساب کن با هم جمع کن.

سمیرا پنج‌شنبه 18 خرداد 1385 ساعت 07:27 ب.ظ

با یکی تروخدا بگه آخرین رتبه قبولی لوکس خانمها پارسال چند بوده؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 خرداد 1385 ساعت 03:01 ب.ظ

مشتاق عزیز کامپیوتری نیست مثل اینکه شما تازه تشریف اورده اید تازه چرا میخواهی ۱۰ تومن بیشتر به ما ضرر بزنی !!!!
اینجا عهد عتیق است و برای اینکه هیچکدام ازعزیز دردانه های منگول از قلم نیفتد فرم انتخاب رشته را دستی بررسی میکنند
میدانی اخه این کامپیوترها عقل ندارند که بفهمند کدام دردانه است کدام دردانه نیست بخاطر همین در بررسی فرم انتخاب رشته باید دستی عمل شود !!!!

بهار پنج‌شنبه 18 خرداد 1385 ساعت 11:57 ق.ظ

ناامید جوون وضع منم همینطوره.غصه نخور

ناامید پنج‌شنبه 18 خرداد 1385 ساعت 08:54 ق.ظ

۴۰۱رتبه ۴۲۰ ۴۰۵ رتبه۳۷۰ یعنی ۵۰ نفر بین ۴۰۱و۴۰۵ نمره اورده اند ؟ خدایا کاری که نمی شود کرد مگر انکه خودت به ما رحم کنی .تقلب تا این حد .سال گذشته با زحمت توانستم ۳ ماه مرخصی بدون حقوق بگیرم با بچه عازم خانه پدری شدم بیچاره همسرم .تا قبل انهم شبانه روزی میخواندم با شیفتهای کاری و کار خانه و..... از تیر تا اسفند .حالا چطور شروع کنم با بچه و شوهر و ....

مشتاق پنج‌شنبه 18 خرداد 1385 ساعت 07:33 ق.ظ

کاش نمره ها رو زودتر می دادند.این شرایط برای امثال من که رتبه هاشون برای رشته های انتخابیشون لب مرز قبولی وردیه خیلی سخته مثلا خود من الان نمی دونم باید دوباره شروع کنم یا منتظر بمونم.یه روز حساب میکنم میگم ۳۸۰ پاتو قبولی فرداش دوباره حساب میکنم می بینم نه تا ۳۸۱ بیشتر نمیرسه.خلاصه بد برزخیه.کاش از هر داوطلب ۱۰ تومن اضافه تر میگرفتند عوضش اون ۴تا کارمندی که میخواهند این کامپوتر ها رو روشن وخاموش کنند اضافه کاری میکردند وتکلیف ما هم زودتر معلوم می شد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 خرداد 1385 ساعت 07:25 ق.ظ

شیر خدا ورستم دستانم ارزوست

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 خرداد 1385 ساعت 12:17 ق.ظ

سرگردان، به احتمال زیاد نورو قبولی.
در همه، انتخابها.
اما در مورد گوش و حلق فکر نمی کنم شانس زیادی وجود
داشته باشه.
اورو رشت هم نسبتا امید خوبی میشه داشت.
با آرزوی موفقیت

محمد چهارشنبه 17 خرداد 1385 ساعت 11:59 ب.ظ

سرگردان: اورو اصفهان

سرگردان چهارشنبه 17 خرداد 1385 ساعت 10:07 ب.ظ

دوستان .راهنمایی فرمائید :
با نمره ۴۰۵ رتبه کل ۳۷۰ رتبه در سهمیه ۳۳۹ سهمیه آزاد مرد
از این اتخابها کدام احتمال قبولی با همین ترتیب وجود دارد ؟
۱-گوش وحلق اصفهان ۲-ارولوژی اصفهان ۳-گوش وحلق شیراز۴-ارتوپدی کرمان ۵-گوش وحلق یزد۶-نورولوژی ااصفهان ۷-ارو لوژی شیراز ۸-ارولوژی رشت ۹-نورو شیراز ۱۰-نوروکرمان

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 خرداد 1385 ساعت 08:09 ب.ظ

اشنا خوشم امد.

شاکی چهارشنبه 17 خرداد 1385 ساعت 05:45 ب.ظ

خاک بر سر ما که تا حالاکه احساس میکردیم خیلی با ادب و تحصیلکرده هستیم ولی به همدیگر حسادت میکنیم و به جای اینکه به منشا مشکلات بپردازیم با هم گلاویز میشویمو مثل کبک سرمان زیر برف است ولی فکر میکنیم که بقیه سرشان زیر برف است و جیزی نمیبینند

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 خرداد 1385 ساعت 04:29 ب.ظ

۱۲:۰۶من نمرم ۴۲۸ است نه ۴۳۸

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 خرداد 1385 ساعت 03:43 ب.ظ

واقعا گل گفتی اشنا
دستت درد نکنه
ما چی میخواستیم ! چی شد!
روز به روز بجای بهتر شدن بد و بدتر میشود

آشنا چهارشنبه 17 خرداد 1385 ساعت 12:51 ب.ظ

خدا رحمت کند پدر دکتر ناصری پور (رئیس اسبق دبیرخانه شورای اموزش پزشکی و تخصصی) را که کارنامه اولیه را در عرض 10-20 روز صادر میکردو نتایج را بسیار سریعتر اعلان مینمود
خدا بیامرزد پدر دکتر ناصری پور را که در کارهایش بسیار شفاف عمل میکرد و با اینکه اقازاده های گردن کلفت با دزدی و تهدید ارعاب در سوالات دست میبردند باز در عملکرد بسیار بهتر از رئیس فعلی بود که در خفا خدا میداند چکارها... ..
فراموش نکنیم که اگر عملکرد شفاف دکتر ناصری پور در اعلام علنی نتایج نبود هیچوقت گندکاریهای اقازاده ها افشا نمیشد
یادش بخیر کتاب سبز که دکتر ناصری پور منتشر میکرد و در ان
وضعیت تخصصی دانشگاه های مختلف را جهت انتخاب اگاهانه داوطلبان می نوشت...
اخرین رتبه ها و نمره های همه قبول شدگان رشته شهرهای سال قبل را در ان می نوشت تا داوطلبان اگاهانه انتخاب رشته کنند و در صورت بودن اشتباه یا تخلفی همه اگاه شوند..
یادم نمیرود چند سال پیش یکی از همکاران با نمره بالاتر از رشته شهر پایینتر از همکار دیگر که نمره پایینتر از او داشت قبول شده بود و بعد از اینکه متوجه موضوع شد با اینکه چند مدت از شروع تحصیل گذشته بود اعتراض کرد و مسئولین دبیرخانه با وارد دانستن اعتراض این همکار دانشگاه ثانی را با خواهش و تمنا مجبور کردند تا این همکار رابصورت اضافی در دانشگاه رشته شهر بالاتر پذیرش کنند
خدا در کارهایت موفق بداردت که میخواستی ثبت نام اینترنتی امتحان تخصصی و .... را راه بیندازی
افسوس که قدرت را ندانستیم افسوس که ندانسته مشکلات دبیرخانه را به گردن تو انداختیم در حالیکه تو نمیدانستی این گردن کلفتهای قدرتمند به دبیرخانه نفوذ کرده اند هر چند که اگر می دانستی هم نمی توانستی کاری بکنی
چون این اخوندها ی مزور درباری میتوانند هر حقی را باطل کنند میتوانند حکم خدا را عوض کنند میتوانند بر سر خدا بقول خودشان کلاه شرعی بگذارند چون اینها بسیار میدانند و خدا هیچ نمی داند اینها میتوانند نماینده مجلس را بخرند سازمان بازرسی کل کشور را بخرند قاضی پرونده را که با فساد مبارزه میکرد اخراج کنند قوه قضائیه را اجیر کنند.....
امید وارم ما را ببخشی بخاطر اشتباهی که در مورد تو کردیم
موفق و پیروز باشی در هر کجا که باشی

سالی چهارشنبه 17 خرداد 1385 ساعت 12:11 ب.ظ

مرسی ۱۲:۴۶

binam چهارشنبه 17 خرداد 1385 ساعت 12:06 ب.ظ

to ki hasti ke 438 shodi .akhe manam 438 shodam.mage gharare taghyeeri ijad besheh>rotbeye to ham 123 shode?reste avval chizadi?

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 خرداد 1385 ساعت 08:02 ق.ظ

۴۲۸ اشتباهی ۴۳۸

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 خرداد 1385 ساعت 07:38 ق.ظ

معلوم است که مهدی و هستی و رها و آشنا و سولماز و سالی و بهار و ..... و امثالهم سرشان زیر برف است اینها یا نمره و رتبه از هوا براشون رسیده یا لایق همین ظلمی هستند که داره بهشون می شه
به مخاطبینم ( خودشان می دانند منظور من کیه) هشدار می دم اگه در کارنامه من یکی که نمرم ۴۳۸ شده به هر بهانه ای در رتبه ام که تا حال هم به اندازه کافی عجیب و غریب است کوچکترین تغییری ایجاد شود و حق من بیش از این پایمال شود به اون خدایی که می پرستم ساکت نمی نشینم به دانشگاههای معتبر بین المللی و مجامع علمی شکایت می کنم استاد دانشگاه فامیل هم در آنجا دارم که پیگیری کند

بهار سه‌شنبه 16 خرداد 1385 ساعت 10:56 ب.ظ

مرسی ۱۲-۴۵

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 خرداد 1385 ساعت 07:19 ب.ظ

مرجان، رتبهء کل و رتبه با احتساب سهمیه ء خانمها رو بگو لطفا.

مرجان سه‌شنبه 16 خرداد 1385 ساعت 07:05 ب.ظ

سلام.خسته نباشید.بنظر شما نمره۳۷۷ وسهمیه خانمها امید قلب هست؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 خرداد 1385 ساعت 06:36 ب.ظ

جناب آقای دلال سوال
تو به موقع اش از جیب آمریکا و اسرائیل هم خواهی خورد حالا چرا انقدر عصبی شدی
ها می ترسی نکنه یه وقت سرو صدایی شود و جای گرم و نرمت به خطر افتد اتفاقا شماها هستید که با یه پیشت آمریکا و انگلیس ( اربابان آینده تان ) جا خالی می کنید و اگه جنگ بشه فلنگو می بندید و با دلارهای نفتی تان تا موقعی که آبها از آسیاب بیوفته می رین تو همون شهرکی که ........ تو انگلیس واستون درست کرده قایم می شید منظور من هرگز دست به دامن دشمن شدن نبوده ونیست بلکه امداد از مجامع دانشگاهی و علمی بود به عنوان یک راه حل
در ضمن دوره تشر زدن شماها سر رسیده
ما رو بفرستXد درس بخونXم وای قبولXش مال شماها اXن عدالت شماست!

امین سه‌شنبه 16 خرداد 1385 ساعت 05:04 ب.ظ



اینقدر نگویئد تقلب شده .در امتحان رزیدنتی رقابت بین بهترین افراد است و قابل مقایسه با کنکور نیست.ممکنست شما ی***ال درس بخوانید ولی باز هم از شما باهوشتر وجود داردکه نمره اش بالاتر می شود.پس بهتر است اعصاب خود را به هم نریزید و بیشتر درس بخوانید..

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 خرداد 1385 ساعت 12:46 ب.ظ

بهار، روان شهرستان شاید.
موفق باشی.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 خرداد 1385 ساعت 12:46 ب.ظ

سالی، احتمال زنان و اطفال بسیار زیاده.
و مسلما اطفال با احتمال خیلی خیلی
بالا قبولی.
با آرزوی موفقیت

بهار سه‌شنبه 16 خرداد 1385 ساعت 12:42 ب.ظ

لطفا راهنماییم کنین

بهار سه‌شنبه 16 خرداد 1385 ساعت 12:40 ب.ظ

ایامیتوان بارتبه۱۲۰۰وسهمیه خانم براروان امیدی هست؟

سالی سه‌شنبه 16 خرداد 1385 ساعت 11:53 ق.ظ

ایا با نمره۳۶۲ورتبهدر جنس۳۴۸ زنان تهران قبول می شم؟اطفال چطور؟

[ بدون نام ] دوشنبه 15 خرداد 1385 ساعت 09:15 ب.ظ

رها، شانس قبولی قلب برای شما
حتی در دانشگاههای تهران بسیار بالاست.
موفق باشی.

[ بدون نام ] دوشنبه 15 خرداد 1385 ساعت 06:57 ب.ظ

از دوستان کسی نمیدونه که امسال تا چه رتبه ای از آقایان می توان به رادیولوژیهای تهران امیدوار بود؟

آشنا دوشنبه 15 خرداد 1385 ساعت 06:51 ب.ظ

سولماز یه مقدار مشکله
مخصوصا که تازگیها قلب خیلی طرفدار پیدا کرده
یعنی دیگه داره لوکس لوکس میشه

سولماز دوشنبه 15 خرداد 1385 ساعت 03:08 ب.ظ

لطفا راهنماییم کنید

سولماز دوشنبه 15 خرداد 1385 ساعت 03:07 ب.ظ

آیا با نمره ۳۵۹ و رتبه در سهمیه خانمها ۲۵۸ میتونم به قلب امیدوار باشم؟همه جا رو زدم

[ بدون نام ] دوشنبه 15 خرداد 1385 ساعت 12:32 ب.ظ

خاک بر سر مسئولین و اقازاده ها که بخاطر مقام اینچنین گوهرهایی را براحتی از دست میدهند و...
استادیار جوان ایرانى یکی از 10 مغز برتر آمریکاى شمالى است
استادیار جوان ایرانى دانشگاه پرینستون به عنوان یکى از 10 مغز برتر آمریکاى شمالى معرفى شد.
به گزارش خبرنگار دانشگاهی "مهر"، این استاد ایرانی به همراه 9 محقق برجسته دیگر چندى پیش در چهارمین نشست «10 برلیان» نشریه Popular Science در آمریکا مورد تقدیر قرار گرفت.
به نوشته یو اس ای تودی، این فهرست 10 نفره شامل محققان و نخبگان جوانى است که در حوزه هاى ابتکارى مشغول به فعالیت هستند و با این حال معمولا از چشم عموم پنهان مانده اند.
به گزارش مهر، مریم میرزاخانى در سال 1999 میلادی موفق به پیدا کردن راه حلى براى یک مشکل ریاضى (محاسبه حجم هاى فضایى منحنى هندسى) شد که بسیارى را گرفتار ساخته بود.
وی که تحصیلات کارشناسى ارشد و دکتری خود را در دانشگاه هاروارد پشت سرگذاشته است از دانش آموزان نخبه المپیادى کشور است که درسال 74 در المپیاد جهانى ریاضى علاوه بر دریافت مدال طلا با کسب بالاترین امتیاز به عنوان نفر اول جهان شناخته شد.
این دانش آموز نخبه ریاضى، تحصیلات دانشگاهى خود را در رشته ریاضى در دانشگاه صنعتى شریف ادامه داد و از جمله بازماندگان سانحه غمبار سقوط اتوبوس حامل نخبگان ریاضى دانشگاه صنعتى شریف به دره در اسفند ماه 76 است.

[ بدون نام ] دوشنبه 15 خرداد 1385 ساعت 12:20 ب.ظ

عزیز برادر یا خواهر
اولا ما که خودمان را خیلی جر دادیم تا شاید مولکول بخاری از این جامعه پزشکی برخاستن کند ولی نشد که نشد از چند نفری هم که در حال شدن بود همه در راه منافع شخصی خرج شد و حاج اقاها دامنشان را گرفتند.و خلاص ....
در مورد نتایج هم سعی میکنند اقازاده ها را بقبولانند و بعد نتایج شما را هم در تیرماه اعلام خواهند نمود پس خیلی عجله نکن فقط یکماه صبر کن

[ بدون نام ] دوشنبه 15 خرداد 1385 ساعت 09:52 ق.ظ

نتیجه امتحان کنکور با بیش از یک میلیون شرکت کننده را هم انقدر دیر نمی دهند چرا باید نتیجه امتحان دستیاری با چند هزار شرکت کننده را چند ماه طول بدهند الان هم معلوم نیست کی می دهند ؟ چرا هیچ کس اعتراض نمی کند ؟ بیایید نامه بنویسیم و بخواهیم زودتر تکلیف ما را روشن کنند چرا انقدر منفعل هستید ؟ چرا ما نباید یک اتحادیه صنفی پزشکان کاملا مستقل از دولت داشته باشیم که در این مواقع دخالت کند اعلامیه بدهد از طریق نمایندگی هایش در استان ها امضا جمع کند و درخواست های به حق پزشکان را از دولت یا وزارتخانه مطالبه کند
الان همه شما می گویید چرا نتیجه را دیر می دهند ؟ خوب آنها خودشان را از هیچ ناحیه ای تحت فشار نمی بینند که بخواهند به خواست ما تن در دهند و به این مسخره بازی ها خاتمه دهند با وبلاگ بازی به جایی نمی رسیم باید چند نفر پیشگام شوند و با مشورت با افراد با تجربه ابتدا یک اساسنامه برای اتحادیه صنفی پزشکان بنویسند و اهداف را مشخص کنند سپس با اطلاع رسانی به تمام پزشکان در ایران اقدام به عضو گیری کنند در مرحله بعد با انجام رای گیری شورایی از منتخبین به عنوان سخنگو و دبیر اتحادیه انتخاب شوند و در مواقع ضروری خواست پزشکان را مطالبه کنند مثل الان که همه ما می خواهیم نتیجه قبولی های نهایی امتحان را که در اصل در مدت ۱۰ روز آماده می شود ولی به دلایل مشکوکی دارد به عقب انداخته می شود اعلام کنند

نکته دیگر به همه هشدار می دهم ایجاد هیچ تغییری در این مرحله در رتبه و کارنامه اعلام شده که بر اساس آن انتخاب رشته کرده ایم مجاز نیست و بوی تقلب مجدد می دهد به اندازه کافی امسال به ما ظلم کردند من چرا باید با نمره عالی رتبه ام به نسبت پارسال انقدر بالا باشد این در حالی است که شاگرد اول شیراز و یکی از استریت های شهید بهشتی از من نمره کمتری دارند در حالی که سال گذشته با امتحانی که پزشکیان برگذار کرده بود شبیه نمره من نصف این رتبه را آوردند امتحان امثال ( من نمی گم شاگرد اول ها گفته اند ) سخت تر بوده
پس این همه تراکم نمره مال چیه ؟ من در استان خودم اول شده ام ولی هرچی می گردم نمره های بالایی که بتواند این همه تراکم را توجیه کند پیدا نمی کنم اینها یعنی چی ؟

من به آن کسانی که حق ما ها را پایمال می کنند و هنوز هم می خواهند پایمال کنند بگم که فکر نکنید از هیچ کس صدایی در نمیاد بدونین اگه امسال بخواهید بیش از این دادن نتیجه را به اطاله بکشانید و حق ما را نادیده بگیرید و از سکوت جمعی پزشکان سوء استفاده کنید من ساکت نمی نشینم صدای من در میاد ولی بدجور در میاد چرا می خواهید همه را بدبین کنید ؟ تا دست به دامن غیر اهل خونه بشن؟

آشنا دوشنبه 15 خرداد 1385 ساعت 06:52 ق.ظ

رها ۱۰۰٪ قبولی
مخصوصا که ۵۰٪ سهمیه قلب مال خانمهاست

محمد یکشنبه 14 خرداد 1385 ساعت 09:03 ب.ظ

با توجه به اینکه در سال گذشته با رتبه حدود ۳۸۰ طب فیزیکی قبول شدند و با توجه به افزایش ظرفیت ها امکان قبولی با رتبه ۵۰۸ برای طب فیزیکی منتفی نمیباشد

رها یکشنبه 14 خرداد 1385 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام به همکارای عزیزم
لطفا راهنمایی بفرمایید
ایا با نمره ۳۹۰ و رتبه ۱۱۷ خانمها میشه به قلب امیدوار باشم؟شهرش مهم نیست

رها یکشنبه 14 خرداد 1385 ساعت 07:44 ب.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 14 خرداد 1385 ساعت 03:40 ب.ظ

هستی قبول میشی
مهدی قبول نمیشی ولی به نورولوژی می رسی

هستی یکشنبه 14 خرداد 1385 ساعت 01:57 ب.ظ

ایا با نمره۳۸۱ورتبه کل ۷۰۳پاتولوژی قبول میشوم؟

مهدی یکشنبه 14 خرداد 1385 ساعت 12:42 ب.ظ

ایا با نمره ۳۹۴ و رتبه کل ۵۰۸ میتوانم به طب فیزیکی امیدوار باشم؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد