خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

گزارش نهایی تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری ارائه می شود

فردا در کمیسیون آموزش و تحقیقات ؛
گزارش نهایی تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری در جلسه بعدازظهر یکشنبه 31 اردیبهشت ماه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ارائه می شود.

دکتر "ابراهیم کارخانه ای" در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی مهر با بیان این خبر افزود: گزارش نهایی تحقیق و تفحص آزمون دستیاری با حضور قاضی و بازپرس پرونده در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ارائه می شود.

به گزارش مهر، وزیر بهداشت چندی پیش در خصوص تخلفات آزمون دستیاری گفت: تخلفات آزمون دستیاری از دو جهت مورد بررسی قرار می گیرد که طی آن قوه قضاییه به صورت قضایی به بررسی موضوع اقدام می کند و وزارت بهداشت نیز از جهتی که این تخلف در یک آزمون ملی صورت گرفته است آن را بررسی می کند.

وی یادآور شد: مجلس شورای اسلامی در تیر ماه جهت نظام بخشیدن به رسیدگی تخلفات آزمون ها قانونی را ایجاد کرده است که شامل رسیدگی به این تخلفات در دو هیات بدوی و تجدیدنظر می شود. هیات بدوی تشکیل شده و هیات تجدیدنظر هم که به عنوان یک شورای بین بخشی فعالیت می کند در حال رسیدگی است.تهران:۱۲:۱۰ ,  ۱۳۸۵/۰۲/۳۰


خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران

12 وزیر در این هفته مهمان کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی خواهند بود که تعدادی از آنها برای ارایه گزارش از بخش‌های مختلف و تعداد دیگری هم برای پاسخ سوالات نمایندگان در کمیسیون‌ها حاضر خواهند شد.

هم‌چنین کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در این روز گزارش تحقیق و تفحص از آموزش دستیاری را نیز بررسی می‌کند.


ریاض در گفت‌وگو با فارس:

گزارش آزمون دستیاری به‌زودی در کمیسیون اصل 90 مجلس مطرح می‌شود

خبرگزاری فارس:رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت:گزارش این کمیسیون در خصوص آزمون دستیاری به زودی در جلسه کمیسیون اصل 90 مجلس مطرح خواهد شد.

 سید علی ریاض در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با بیان این که براساس شکایت عده‌ای از دانشجویان مبنی بر تخلف در آزمون دستیاری، رسیدگی به آن در دستور کار کمیسیون اصل 90 مجلس قرار گرفت،گفت:در حال حاضر در حال آماده کردن گزارش نهایی از این آزمون هستیم،که پس از ارائه در جلسه کمیسیون اصل 90 با موافقت اعضای کمیسیون گزارش به هیئت رئیسه مجلس ارائه و سپس در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.
وی افزود:همزمان،آزمون دستیاری در هیئت تحقیق و تفحص کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی می‌شد که روز یکشنبه این هفته گزارش این کمیته در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح می‌شود و در صورت موافقت اعضای آن،این گزارش نیز طبق نوبت در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد و در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.
نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 02:21 ق.ظ

سلام
من مهناز هستم 33 ساله از اصفهان.
رنگم سبزه است و قدم172 هست!.
دکتر هستم و دوست دارم با یه مرد خوشگل و حتی الامکان دکتر
رفیق بشم و سکس داشته باشم.
شوهرم جمال افیونی که اونم دکتره مرد نیست و بچه اش نمیشه.
منم نیازی به کاندوم و اینجور چیزا هم ندارم.
.
البته ویزیت هر شبم 10000 تومنه.
تلفن مطب:
03116259771(روبروی امام زاده محسن-اصفهان)
اگه جواب نداد به این بزنین:
7761213
7772227

[ بدون نام ] دوشنبه 1 خرداد 1385 ساعت 07:06 ب.ظ

ریاض منو دندوندی!

[ بدون نام ] یکشنبه 31 اردیبهشت 1385 ساعت 09:37 ب.ظ

والا چه عرض کنم؟ هر چه بگویم تکرار
مکررات است و اتلاف اوقات دوستان.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد