خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

بعد از ۲ سال سرکار گذاشتن پزشکان خبر سرکاری دیگر از نمایندگان...

گزارش کمیسیون اصل ‪ ۹۰‬درباره پرونده آزمون دستیاری نهایی می‌شود (در نزدیکترین زمان ممکن و بینظیرترین بررسی پرونده تاریخ بشر )
 

مخبر کمیسیون اصل ‪ ۹۰‬مجلس از تهیه گزارش نهایی پرونده تخلفات آزمون دستیاری برای ارایه آن به صحن علنی مجلس خبر داد.

علی بنایی پس از پایان جلسه روز یکشنبه کمیسیون اصل ‪ ۹۰‬به خبرنگار سیاسی ایرنا، گفت: "تا هفته آینده گزارش نهایی پرونده مربوط به تخلفات آزمون دستیاری پزشکی در این کمیسیون نهایی می‌شود، تا هر چه زودتر!!!!!! ( لطفا عجله نکنید سوال خر ها فارغالتحصیل می شوند!!)در صحن علنی مجلس قرائت شود."
وی تاکید کرد که با جمع‌آوری اطلاعات و گزارش‌های متعدد از مراجع مربوطه و تکمیل پرونده، به مجموعه شکایات واصله درباره تخلفات مربوط به آزمون دستیاری پزشکی رسیدگی شده و پس از جمع‌بندی نهایی آن در هفته آینده، این گزارش به هیات رئیسه مجلس تقدیم خواهد شد.

به گفته بنایی، پس از تقدیم گزارش نهایی شده و مصوب کمیسیون اصل ‪۹۰‬ به هیات رئیسه مجلس، نوبت قرائت آن در صحن علنی مجلس تعیین خواهد شد.

 
 
نظرات 46 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 02:21 ق.ظ

سلام
من مهناز هستم 33 ساله از اصفهان.
رنگم سبزه است و قدم172 هست!.
دکتر هستم و دوست دارم با یه مرد خوشگل و حتی الامکان دکتر
رفیق بشم و سکس داشته باشم.
شوهرم جمال افیونی که اونم دکتره مرد نیست و بچه اش نمیشه.
منم نیازی به کاندوم و اینجور چیزا هم ندارم.
.
البته ویزیت هر شبم 10000 تومنه.
تلفن مطب:
03116259771(روبروی امام زاده محسن-اصفهان)
اگه جواب نداد به این بزنین:
7761213
7772227

[ بدون نام ] جمعه 5 خرداد 1385 ساعت 01:39 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 1 خرداد 1385 ساعت 08:13 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 30 اردیبهشت 1385 ساعت 09:18 ق.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1385 ساعت 09:32 ب.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1385 ساعت 07:33 ق.ظ

علوم پزشکی چیز خاصی ننوشته که بلکه طرفدار نظام هم هست
علت فیلتر شدن هم تشخیص اشتباه بعضی کلمات سیستم فیلترینگ نظام هست نه چیز دیگر
کار خنده دار و ابلهانه قدرت طلبان منیت خواه سانسورچی نظام

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 اردیبهشت 1385 ساعت 07:57 ب.ظ

علی عسگری ، نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با اعلام نهایی شدن گزارش کمیسیون اصل 90 درباره پرونده آزمون دستیاری پزشکی گفت : با همکاری وزارت بهداشت و درمان ، مدارک پزشکی متقلبان و متخلفانی که جرایم مربوط به خرید و فروش سوالات و اعمال منافی عفت آنان ثابت شود ، لغو می شود.

نماینده مردم مشهد در گفتگو با جام جم افزود: طرز کار قوه قضاییه و مسوولان اجرایی در دولت گذشته در این پرونده زیرسوال رفته است زیرا این پرونده از سال 1377 در حال رسیدگی است و فراز و فرود زیادی ازجمله تعلیق بازپرس رسیدگی کننده نخستین پرونده و تحت فشار بودن قاضی جدید که از سوی افراد متنفذ صورت گرفته ، داشته است.

ابعاد یک پرونده

رسیدگی به پرونده خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری پزشکی زمانی آغاز شد که مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه تهران ، علوم پزشکی تهران و برخی دیگر از شکات با ارائه شکایت هایی به کمیسیون اصل 90 اعلام کردند؛ از سال 1377 آزمون دستیاری تخصصی پزشکی به طور سالم برگزار نمی شود و تخلفات متعددی ازجمله افشا و خرید و فروش سوالات از سوی مسوولان مربوط ، فضای نگران کننده ای ایجاد کرده و چون امیدی به پیگیری های قضایی نیست و پزشکان شرکت کننده در آزمون های یاد شده از مراجع داخلی ناامیدند ، امکان مراجعه به سازمان های بین المللی ، مهاجرت نخبگان و سلب اعتماد عمومی به نهادهای حکومتی وجود دارد. بر اساس اخبار موجود ، کمیسیون اصل 90 مجلس در گزارش نهایی خود از این پرونده با اشاره به کوتاهی های صورت گرفته در دستگاه قضایی برای رسیدگی به این پرونده تصریح کرده است : هر چند 6 نفر از متهمان پرونده در شعبه 1083 دادگاه عمومی تهران محکومیت بدوی شدند اما به نظر می رسد اهتمام جدی برای کشف همه جوانب امر ، شناسایی سایر دست اندرکاران و تعقیب و مجازات دیگر متهمان - که احتمالا از نفوذ سازمانی بیشتری برخوردار هستند- به عمل نیامده است.
بر اساس این گزارش ، تغییر بی دلیل برگزاری امتحان از تاریخ 16 بهمن 1382 به 14 اسفند 1382 با موافقت وزیر وقت بهداشت و درمان ، معیوب بودن 11 درصد سوالات طراحی شده و عدم درج نام و نام خانوادگی و شماره داوطلب در دفترچه سوالات آزمون سال 1382 برخلاف رویه سنوات گذشته ، تراکم بی سابقه نمرات بسیار بالا در نتایج آزمون مزبور، تغییرات مکرر کلید آزمون ، مجموعه نشانه هایی است که شائبه تخلف و تقلب در نحوه برگزاری امتحانات یاد شده را افزایش داده است.

کمیسیون اصل 90 تصریح کرده است : شایسته بود دادگاه رسیدگی کننده با عنایت به نشانه های مزبور در کشف ، تعقیب و مجازات تمام دست اندرکاران جرایم احصا شده ، جدیت بیشتری به عمل می آورد.

براساس این گزارش ، مفقود شدن پرونده های قضایی برخی متهمین در سالهای 82 و 83 و بی سرانجام ماندن آن پرونده ها تاکنون ، با توجه به اهمیت فوق العاده موضوع و نگرانی افکار عمومی قابل توجیه نیست و باید با مسوولان ذی ربط قضایی در این باره یا عوامل مستقیم و غیرمستقیمی که در این تخلفات دخالت داشتند، با جدیت بیشتری برخورد شود. کمیسیون اصل 90 مجلس با تاکید بر این که مسوولان قضایی مربوط ، تقوای لازم و عدالت شرعی در رسیدگی به این پرونده را نداشته اند ، تاکید کرده است : جابه جایی بازپرس شعبه 12 دادسرای عمومی و انقلاب تهران که مدتها برای کشف ابعاد قضیه و بازجویی تمام متهمان پرونده اقدامات گسترده ای کرد و اشراف قابل توجهی به دست آورده بود و سپردن پرونده به قاضی جدید (با هر مصلحت اندیشی که صورت گرفته باشد) شائبه خروج از بی طرفی برخی مسوولان اصلی دادسرای عمومی و انقلاب تهران را تقویت می کند مخصوصا وقتی تعلیق بازپرس شعبه مزبور آقای (ط) بر این روند غیرمنطقی اضافه شود.

در همین ارتباط کمیسیون نامه ای به آیت الله شاهرودی ، رئیس قوه قضاییه ارسال کرد، با این مضمون که برخی گزارش های کتبی و مخصوصا شفاهی مسوول دادستانی تهران برای کسب موافقت در عزل و نصب برخی قضات مستقل و متدین و احیانا تعلیق این قبیل قضات بشدت قابل تردید و تامل است.
کمیسیون اصل 90 مجلس برای اصلاح روشها و نظم بیشتر مسائل مربوط به آموزش تخصصی پزشکان پیشنهاد کرده است شورای فرعی موجود حذف یا به نحوی با تشکیلات و شوراهای موازی ادغام شود و در خصوص قرنطینه آزمون ها تدابیر دقیق تری از سوی وزارت بهداشت و درمان اندیشیده شود.

اسدپور چهارشنبه 27 اردیبهشت 1385 ساعت 06:44 ب.ظ http://asdpooor.blogsky.com

با سلام قابل توجه شرکت کنندگان ازمون ۸۵
به وبلاگ این شرکت سر بزنید و نظرتان را بگید

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 اردیبهشت 1385 ساعت 06:42 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 اردیبهشت 1385 ساعت 06:17 ب.ظ



مهدى کروبى دبیرکل حزب اعتماد ملى دیروز در نامه‌اى سرگشاده از سخنان احمد جنتى در نماز جمعه هفته گذشته تهران انتقاد کرد. متن نامه بدین شرح است:

جناب آقاى حاج شیخ احمد جنتى
خطیب محترم جمعه تهران
سلام علیکم

سالیانى است که ترجیح مى‌دهم از راه دور و از طریق نطق و نامه با شما سخن بگویم و مردم را هم در جریان این گفت‌وگو قرار دهم به خصوص آن که شما خطیب جمعه تهران هم هستید و به اتکاى اهمیت و قداست این جایگاه رفیع مى‌توانید دایره مخاطبانى وسیع بیابید و هماوردان شما از چنین نعمتى محروم هستند. فاشگویى آنچه قصد بیان آن را دارم نیز بدان جهت است که خطبه‌هاى نماز جمعه تهران چه بخواهیم و چه نخواهیم یکى از تریبون‌هاى نیمه رسمى نظام جمهورى اسلامى است و من براى نشان دادن اینکه آنچه در برخى خطبه‌ها و خطابه‌ها ارائه مى‌شود، الزاماً بیانگر مواضع نظام و دوستداران آن نیست، ناگزیرم نامه‌هایى صریح و سرگشاده بنویسم. از جمله این خطابه‌ها یکى هم آخرین خطبه شما درباره نامه آقاى دکتر محمود احمدى نژاد به آقاى جورج بوش است. نامه‌اى که براى اولین بار در جمهورى اسلامى به قلم یکى از مقامات ایرانى خطاب به مقامات آمریکایى نوشته شده و اینجانب فارغ از انگیزه نوشتن این نامه یا محتواى آن امید دارم که این نامه فتح بابى شود تا همه دلسوزان نظام بتوانند راه برون رفت از چالش‌هاى سیاست خارجى را بجویند و حاصل کار گشودن باب گفت وگو به سود ملت شریف ایران باشد.

اما آنچه سبب شگفتى اینجانب شد، اظهارات شما در خطبه نماز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه بود. آنجا که گفته‌اید: «این نامه الهام خداوند است. خداوند به مردم و این مملکت عنایت دارد و ما باید قدر این عنایت را بدانیم. این حرکت در تاریخ سابقه نداشته و ادامه راه امام(ره) در این راستا است. همان طور که امام هم در نامه خود به گورباچف اشاره کرد که قدرت شوروى رو به افول است. حال چه کسى جرات دارد به آمریکا بگوید که قدرتش رو به افول است. آغازگر این حرکت امام بودند و آن نامه را به گورباچف نوشتند. رئیس جمهور به همتاى خود نامه نوشته و این نامه واقعاً نامه عجیب و غریبى است. به نظر من باید این نامه را بچه‌ها همه بخوانند. در مدارس و دانشگاه‌ها خوانده شود، صدا و سیما مکرر بخواند و در آینده نیز در کتاب‌هاى درسى قرار داده شود. این نامه چیز ساده‌اى نیست... این مرد (آقاى احمدى نژاد) واقعاً مردى شجاع، متدین و مقتدر است که به حرف خود ایمان دارد. این مرد آبروى مملکت و اسلام است. همان طور که گفتم این نامه، الهام است و خداوند لطف دارد و مى‌خواهد قدرت این مملکت را زیاد کند و به این نحو الهام مى‌کند. در داخل و خارج کجا چنین نامه‌اى نوشته شده است که این گونه همه را مبهوت کرده باشد.»

اما جناب آقاى جنتى به همان اندازه که شما از نامه آقاى احمدى نژاد مبهوت شدید من از سخنان شما مبهوت شدم! از شما که شاگرد امام(ره) بودید و حداقل انتظار آن بود که بنا به آموزه‌هاى دینى و حوزوى حرمت استاد خویش را نگه دارید و از قیاس نادرست بپرهیزید. سبحان الله از این شیر بازار که کار انقلاب و بنیانگذار آن به جایى رسیده که شاگرد امام از سر مصلحت، اشتراک در حروف را براى تشبیه شیر به شیر کافى مى‌داند. من بسیار متاسفم که نه تنها این جفا به امام(ره) از جانب یکى از شاگردان وى صورت مى‌گیرد بلکه علاقه‌مندان امام، فضلاى حوزه، روحانیان انقلابى و روزنامه‌هایى که خود را اصول گرا مى‌خوانند، در برابر سخنان شما سکوت کرده اند. هرچند که برخى از همین روزنامه‌هاى اصول گرا ترجیح دادند تعبیر «الهام الهى» را از سخنان پخش شده شما از صدا و سیما سانسور کنند.

امام راحل بنیانگذار نظام جمهورى اسلامى بود نه کارگزار آن و موسس گونه‌اى از حکومت بود که در آن جمهوریت و اسلامیت همپاى هم حرکت مى‌کردند نه جداى از هم. امام راحل فقیه و فیلسوف و عارف و رهبرى بى نظیر بود که براساس درد و دغدغه دین و بنا به وظیفه و جایگاه عالیه دینى و سیاسى خود نامه‌اى به میخائیل گورباچف رهبر اتحاد شوروى نوشت تا او را از بیراهه الحاد به سوى راه توحید رهنمون شود و با او بنا به دانش و بینش خود از فلسفه الهى و اسلامى سخن گفت و به خوبى زبان محاجه با گورباچف به عنوان مارکسیستى ملحد را مى‌دانست هرچند که پاره‌اى از اهل ظاهر از امام انتقاد کردند که چرا به جاى دعوت رهبر شوروى به مبانى کلامى امام صادق(ع) از فلسفه ملاصدرا سخن مى‌گویند. غافل از آن که آن فقیه فقه جعفرى به خردمندى مى‌دانست دعوت به حقیقت را باید از کجا آغاز کند. امام(ره) حتى براى ارسال نامه و ابلاغ پیام خویش به جاى اعزام گروهى از دیپلمات‌هاى وزارت امور خارجه هیاتى به ریاست فقیه و فیلسوفى مهذب یعنى آیت الله جوادى آملى تعیین کرد، یعنى کتاب کریم و نامه حکمت آمیز امام را حکیمى از همان تبار تا مقصد همراهى کرد. هنگامى که گروهى به ریاست وزیر امور خارجه وقت اتحاد شوروى راهى ایران شدند تا پاسخ نامه را دهند و از مناسبات دیپلماتیک دو کشور سخن گویند امام برمى خیزند و مى‌گویند مقصود من روابط سیاسى نبود بلکه گشودن دریچه‌اى از معنویت بر روى شما هدف من بود. بدین ترتیب امام از موضع یک حکیم الهى نه مسئول اجرایى آن نامه تاریخى را نوشتند. شما درواقع بدون توجه به «مشبه» و «مشبه به» نامه امام به گورباچف را با نامه اخیر آقاى احمدى نژاد به بوش شبیه سازى کرده اید. اما نامه‌اى که شما آن را با نامه امام مقایسه کرده اید در کجاى تاریخ قرار دارد؟

نامه مورد اشاره شما به قلم مدرسى از مدرسان دانشگاه علم و صنعت با تحصیلاتى در سطح دوره دکتراى مهندسى عمران (با گرایش ترافیک) نوشته شده است. اینجانب هیچ اشاره‌اى به انتخابات سال گذشته ریاست جمهورى نمى کنم، اما معتقدم جایگاه مقام رئیس جمهورى چنان نیست که جناب عالى توصیف مى‌کنید. به راستى درباره کدام یک از روساى جمهور گذشته ایران در مقام ریاست جمهورى چنین اوصافى به کار رفته است؟ در میان روساى جمهور گذشته ما افرادى با سوابق درخشان انقلابى و سیاسى، دانش آموخته حوزه‌هاى علمیه و نیز شهید بلندمرتبه‌اى داشته ایم که هرگز به صفت الهام الهى توصیف نشده اند اما شما این وصف را در حق یک مهندس عمران به کار مى‌برید و نامه امام به گورباچف (رهبر حکومتى مادى که با همه ادیان الهى مى‌جنگید) را با نامه‌اى قیاس مى‌کنید که خطاب به فردى نوشته شده که دست کم در ظاهر مومن به تعالیم حضرت مسیح است و حداقل ملحد نیست و بنا به دین و آئین خود عمل مى‌کند و حتى حرمت پاپ به عنوان رهبر کاتولیک ‌هاى جهان را حفظ مى‌کند و زانوى او را مى‌بوسد. البته مى‌توان بلکه باید رفتارهاى دور از تعالیم مسیح و جنگ طلبى جورج بوش را به نقد کشید و ظاهراً نویسنده نامه چنین قصد و هدفى داشته اما نمى توان آقاى احمدى نژاد را با امام خمینى و جورج بوش را با میخائیل گورباچف قیاس کرد.

از سوى دیگر متاسفانه جناب عالى با غلو درباره جایگاه نامه مورد اشاره عملاً ملت ایران را تحقیر کرده‌اید. اسلام و ایران اندیشمندان بسیارى دارند که هریک بر تارک گوشه‌اى از قطعات تاریخ این سرزمین مى‌درخشند و آموزه‌هاى آنان در کتاب‌ها و رسانه‌ها مورد تدریس و تحقیق دانش آموزان و دانش جویان قرار مى‌گیرد. کشور ما حافظ و سعدى و فردوسى کم ندارد که مسئولان اجرایى در مقام متفکران الهى قرار گیرند. مسئولان کشور هر اندازه که اندیشمند و محقق و متفکر هم باشند آموزگار ملت نیستند چرا که ظهور و خروج آنان از حکومت براساس معادلات قدرت صورت مى‌گیرد نه تحولات حوزه معرفت.
براین اساس در کدامیک از کتاب‌هاى درسى و دانشگاهى متونى از مقامات سیاسى و اجرایى کشور به عنوان متن درسى چاپ شده است؟ کدامیک از روساى جمهور گذشته به صفت ریاست جمهورى خود اندیشمند و متفکر خوانده شده اند؟ میزان راى کدام منتخب ملت به عنوان میزان اندیشه ملت معرفى شده است؟

آیا چنین سخنان غلوآمیزى در تاریخ ایران به دولتمردان و شهروندان کم آسیب زده است؟ و مگر فراموش کرده ایم که علماى اسلام چگونه با غلو برخورد کرده اند؟

روایت شده است که وقتى خطیبى در محضر آیت الله بروجردى مرجع عام شیعیان کار خود را راحت مى‌کند و براى امام زمان(عج) و آیت الله بروجردى یک صلوات مشترک از جماعت مى‌طلبد آن مرجع دقیق یادآورى مى‌کند مرزها را برهم نزنید و ما را همسایه امام زمان(عج) نکنید. مگر از یاد برده ایم که آن فقیه موسس نظام جمهورى اسلامى چگونه با غلو مبارزه مى‌کرد و حتى هنگامى که دو برادر عزیزمان جناب آیت الله مشکینى و جناب آقاى فخرالدین حجازى از امام ستایشى کردند که ممکن بود غلو تلقى شود، ایشان چگونه با این ستایش‌ها در همان جلسه مخالفت کردند و اجازه ندادند دامنه غلو حتى به جلسه‌اى دیگر کشیده شود؟ در موردى دیگر هنگامى که در یکى از جلسات مجلس شوراى اسلامى آیات و روایاتى خوانده شد که ممکن بود در تطبیق با شخصیت امام خمینى به نظر برسد ایشان بلافاصله توسط مرحوم حاج احمد خمینى به رئیس وقت مجلس جناب آقاى‌هاشمى رفسنجانى ابلاغ کردند از چنین قیاس‌هایى بپرهیزند.این همه از آن رو بود که امام خمینى به خوبى مى‌دانستند غلو مى‌تواند حتى انسان‌هاى شایسته را به تدریج به اشتباه اندازد و با تملق و چاپلوسى آنان را تا مرز ادعاى خدایى و الهام الهى پیش برد.

جناب آقاى جنتى
چند سال پیش که براى اولین بار به صورت علنى از شما گله و گلایه کردم فرزند گرامى تان جناب آقاى على جنتى از شب سختى گفت که گذراندید و مرا شرمنده خود ساخت که چرا چنین شبى را براى شما ساختم. اکنون اما دیگر از جناب آقاى على جنتى شرمنده نیستم چرا که از سخنان اخیر شما به راستى براى حفظ جمهوریت نظام و حرمت روحانیت و حفظ باورهاى دینى مردم احساس خطر مى‌کنم. شما به عنوان فردى معتقد آیا نگران نیستید که غلو و اغراق درباره رابطه خدا و بندگانش پایه‌هاى ایمان مردم را سست سازد؟

سخن گفتن شما در جایگاه یکى از شاگردان امام و حوزه‌هاى علمیه آن هم از نهاد نماز جمعه ممکن است همه را به این گمان برساند که روحانیت در صف غلوگویان و مسحوران قدرت قرار گرفته است. من براى اولین بار این نامه را به نام شیخ مهدى کروبى امضا مى‌کنم تا مردم حرف‌هاى من و شما را به پاى روحانیت ننویسند یا اگر حرف یکى از ما دو نفر را به حساب روحانیت مى‌نویسند سخن دیگرى را نیز به حساب روحانیت بگذارند. این نامه‌اى است که از شیخ مهدى کروبى به شیخ احمد جنتى که هیچ کدام معیار و نماینده همه اسلام و روحانیت نیستند و هر یک با استناد به سنت پیامبر و مکتب اهل بیت گوشه‌اى از معارف دینى را ارائه مى‌کنند: یکى بر مدار غلو مى‌چرخد و دیگرى از غلو پرهیز مى‌کند. یکى حتى امام راحل را با محک عقل مى‌پذیرد و دیگرى حتى مقامات اجرایى و عرفى را به مدد الهام الهى تقدیس مى‌کند. یکى به استناد میراث امام خمینى به میزان بودن راى ملت براى همه مقامات معتقد است و دیگرى بى توجه به میراث آن امام حتى عرفى ترین مقامات اجرایى را قدسى مى‌خواند. یکى از جمهوریت غنوده در دل اسلام سخن مى‌گوید و دیگرى بر طبل الوهیت بندگان خدا مى‌کوبد و این دو راه است و دو مقصد. حتى اگر ره پویان آن راه فرزندان یک انقلاب باشند.

بنابراین پیشنهاد مى‌کنم با انجام نظرسنجى مشخص شود کدامیک از این دو راه مطلوب نظر مردم است. نظرسنجى‌اى که در دوسوى آن، این دو طرز تفکر به راى گذاشته شود.

امیدوارم در آینده اگر آقاى احمدى نژاد قصد نگارش نامه‌اى دیگر براى سران جهان و دعوت آنان کردند دست کم این نامه را به دست فردى چون شما بسپارد تا حضرت عالى بتوانید این «الهام الهى» را از نزدیک دریابید.

علاقه‌مند ـ شیخ مهدى کروبى

چرا وبلاگ علوم پزشکی فیلتر شده چهارشنبه 27 اردیبهشت 1385 ساعت 10:09 ق.ظ

چرا وبلاگ علوم پزشکی فیلتر شده مگه چیزی خاصی نوشته بوده



آنها که آنتی فیلتر دارند لطفا ما را هم خبر کنند

من چند تا را امتحان کردم خودشان فیلتر شده بودند

[ بدون نام ] دوشنبه 25 اردیبهشت 1385 ساعت 05:23 ب.ظ

نقش برخی مسئولان در پرونده "ایران کرسنت" / ضرر 600 میلیون دلاری ایران در پروژه "کرسنت"
سعید ابوطالب نماینده تهران از فاش شدن جزئیات بیشتری از پرونده "ایران کرسنت" توسط وزیر انرژی امارات که بعضی از مسئولین از جمله یکی از نمایندگان مجلس در این پرونده مداخله داشته اند، خبر داد.
سعید ابوطالب در گفت وگو با خبرنگار سیاسی "مهر" با اعلام این خبر گفت : وزیر انرژی امارات افشا کرده که برخی مسئولان ایرانی در این قرارداد که از طرق رسمی منعقد نشده، 4/6 درصد سود از پروژه را به دلال های نفتی داده اند که اگر این قرارداد مستقیما بین دو دولت ایران و امارات بسته می شد، ایران چنین هزینه ای را صرف دلال ها نمی کرد.

به گفته ابوطالب در این قرارداد ایران متعهد به احداث خط لوله گاز پارس جنوبی به امارات شده در حالی که اگر قرارداد بدون حضور دلال ها و بین دو کشور بسته می شد، خود امارات حاضر بود این خط لوله را احداث نماید.

نماینده تهران با بیان اینکه پذیره نویسی این قرارداد در بانک المشرق انجام شده و شائبه تبانی در آن نیز وجود دارد، اظهار داشت : اسنادی که از بانک المشرق امارات به دست آمده، نشان می دهد که کشور مجموعا حدود 600 میلیون دلار بابت پروژه احداث خط لوله گازی از پارس جنوبی به امارات متضرر شده است ، اما بیم آن می رود که به خاطر وجود برخی از چهره های دانه درشت در این پرونده این جریان نیز مثل باقی پرونده های مفاسد اقتصادی پنهان نگه داشته شود.

ابوطالب در ادامه گفتگو با مهر افزود : یک نماینده مجلس که در این قرارداد دخالت دارد، پیش از این به شرکت هایی مانند "شل" نیز مشاوره می داده است.

وی تصریح کرد : حتی گفته می شود عامل "کرسنت" در ایران با یکی از مقامات قضایی نیز نسبت خویشاوندی دارد.

این نماینده مجلس در پایان تاکید کرد : با توجه به نقش برخی مسئولان و یک نماینده مجلس در ایران پرونده، بیم آن می رود که این جریان باعث بدنامی مجلس و کشور گردد

[ بدون نام ] یکشنبه 24 اردیبهشت 1385 ساعت 04:04 ب.ظ

چه جوری ۲۰ ساله لیسانس گرفته؟حتما جهشی خونده!تیزهوشانی بوده!

[ بدون نام ] یکشنبه 24 اردیبهشت 1385 ساعت 03:43 ب.ظ

- حاج آقا(قاضی): خودتونو کامل معرفی کنید...

- شوهر: کاظم! برو بچز بهم میگن کاظم لب شتری! دیلپم ردی! ۲۳ ساله!

- زن : نازیلا! لیسانس هنرهای تجسمی از دانشکده سیکتیروارد فرانسه! ۲۰ ساله!

- حاج آقا : چه جوری با هم آشنا شدید؟

- شوهر : عرضم به حضور اَن ورت حاجی! ایشون مارو پسند کردن! مام دیدیم بد گوشـــتیه گرفتیمش!!!

- زن: حاج آقا میبینین چه بی چشمو روئه! حاج آقا تازه سابقه دارم هست!

- شوهر: حاجی چرت میگه! من فقط دو سال اوفتادم زندان اونم با بی گناهیه کامل!

- حاج آقا : جرمت چی بود؟

- شوهر : حاجی جرم که نمشه بهش گفت! داش اوچیکم حرف گوش نمیکرد ... مختوم النسلش کردم !

- زن : حاج آقا میبینین چقد بی احساسه !

- حاج آقا : خواهر من شما به چه دلیلی تقاضایه طلاق کردین ؟

- زن : حاج آقا ما الان درست ۳ ساله که ازدواج کردیم ولی این آقا اصلا عوض نشده !

- شوهر : دهه ! بابا بکش بیرون ! حاجی بده اصالتمو از دست ندادم ؟

- حاج آقا : خواهر من شما فقط به خاطر اینکه ایشون عوض نشده میخواین طلاق بگــــــــیرین؟

- زن : حاج آقا اولش فکر میکردم درست میشه ! گفتم آدمش میکنم ! مدرنش میکنم !

حـاج آقا این شوهر من نمیفهمه تمدن چیه ! نمیدونه مدرنیسم چیه!

- شوهر : بابا نموده مارو ! را به را گیر میده ! این کارو بکن ! این کارو نکن ! این لباسو بپـــوش !! اونو نپوش ! حاجی طاقت مام حدی داره !

- زن : حاج آقا به خدا منم تو فامیل آبرو دارم ! دوست دارم شوهرم شیک ترین لباسارو بپـوشه!

- شوهر : حاجی میخوایم بریم خونه اون بابای قالپاقش !!! گیر میده میگه باید کروات بزنی ! به مولا آدم با کروات یبوست میگره ! نفسمون میات بالا ولی پایین رفتنش با شابدوالعظیـــمه ! حاجی ما از بچگی عادت داشتیم دو سه تا تکمه مون وا باشه !! بابا پشم سینه و این صـوبتا !

- حاج آقا : خواهر من حق با ایشونه !

- زن: حاج آقا بهش میگم تو خونه زیرشلواری نپوش ! یکی میاد زشته ! حد اقل شلوارک بپوش!

- شوهر : حاجی من اصن بدون زیرشلواری خوابم نمبره ! بابا چاردیواری اختیاری ! راستش اینجا جاش نیست ولی بابای خدا بیامرزم میگفت :

- حاج آقا : خدا بیامرزتش !

- شوهر : خدا رفتگان شمارم بیامرزه ! میگفت : سعی کن تو زندگیت دو تا چیز و ترک نکــنی !! یکی سیغار ! یکی زیرشلواری ! حاجی جونم برات بگه که گیر داده خفن که سیغار نکش ! رفته برام پیپ خریته ! آخه خداییـــش این سوسول بازیا به ما میات ؟!!

- زن : حاج آقا شما نمیدونین من چقدر سعی کردم حرف زدن اینو درست کنم ! نشد که نشد !

- شوهر : حاجی رفته واسه من معلم خصوصی گرفته ! فارسی را درست صوبت کنیم ! دیــــگه روم نمیشه جولو بچه محلا سرمو بلند کنم ! حاجی خسته مونده از سر کار میام خونه به جای چایی واسه من کافی شاپ میاره ! درســته آخه ؟! حاجی از وقتی گرفتمش ۳۰ کیلو کم کردم ! از بس که از این غذا تیتــیشـیا داده به خورده ما!!! لازانتـیا و بیف استراگانورف و اسپاقرتی و از این آت آشغالا. حاجی هرکی یه سلیقه ای داره ! خب منم عاشق آب سیرابی با کیک تیتاپم !!!

- زن : حاج آقا یه روز نمیشه دعوا راه نندازه ! چند بار گرفتنش با وصیغه آزادش کردیم ...

- شوهر : آره ! رو زنم تعصب دارم ! کسی نیگا چپ بهش بکنه ! خشتکشو پاپیون میکنـــــم !!!

-حاج آقا : خب شما که اینهمه با هم اختلاف فرهنگی و اقتصادی داشتین چرا با هــــــــم ازدواج کردین ؟؟!!

- زن : عاشقش بودم ! دیوونش بودم ! هنوزم هستم...

[ بدون نام ] شنبه 23 اردیبهشت 1385 ساعت 08:18 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 23 اردیبهشت 1385 ساعت 12:48 ب.ظ

رشته اشی

[ بدون نام ] شنبه 23 اردیبهشت 1385 ساعت 08:32 ق.ظ

کسی میدونه که امسال رتبه های بالا (یک تا بیست) چه رشته هایی زده اند؟

[ بدون نام ] شنبه 23 اردیبهشت 1385 ساعت 01:39 ق.ظ

این کدوم CD بوده که با دیدنش میشه بدون خوندن ۴۲۰ شد

[ بدون نام ] شنبه 23 اردیبهشت 1385 ساعت 12:51 ق.ظ

بسیاری از منگول ها حالا اتند هستند عزیز برادر.

[ بدون نام ] جمعه 22 اردیبهشت 1385 ساعت 11:46 ب.ظ

خاک بر سرتان که توی ارزش زاییدن وپزشک بودن مانده اید ویک عده منگول دارند میروند تخصص وعده دیگر سال دیگه فارغ التحصیل میشوند

[ بدون نام ] جمعه 22 اردیبهشت 1385 ساعت 11:17 ب.ظ

بله.یه ارزش اجتماعی.

[ بدون نام ] جمعه 22 اردیبهشت 1385 ساعت 11:16 ب.ظ

اما به نظر من زاییدن بالاترین ارزش است!:)

[ بدون نام ] جمعه 22 اردیبهشت 1385 ساعت 05:09 ب.ظ

بهر حال پزشک بودن یک ارزش است.

بهار جمعه 22 اردیبهشت 1385 ساعت 04:16 ب.ظ

سلام.لیاقت به انسانبودن و درک مسوولیت نه دکتر بودن عزیزم.یک بزشک

[ بدون نام ] جمعه 22 اردیبهشت 1385 ساعت 03:59 ب.ظ

هر کسی لیاقت زن پزشک را ندارد.اقا شما باید به همچین خانمی افتخار کنید!

[ بدون نام ] جمعه 22 اردیبهشت 1385 ساعت 01:04 ق.ظ

شما برادر برو یک همسری اختیار کن
که ارزش زاییدن براش بیشتر از تخصص باشه.

[ بدون نام ] جمعه 22 اردیبهشت 1385 ساعت 12:45 ق.ظ

چه جالب. این کدوم CD بوده که با دیدنش میشه بدون خوندن ۴۲۰ شد.

[ بدون نام ] جمعه 22 اردیبهشت 1385 ساعت 12:41 ق.ظ


سلام
من یک پزشک نیستم اما از دست پزشک و امتحان دستیاری جگرم کبابه. من مدرک PhD دارم و عضو هیئت علمی دانشگاهم. سال 80 با یه خانم پزشک ازدواج کردم اون زمان هردو دانشجو بودیم. همسرم عشق امتحان تخصص بود. اما همون سال تصویب کردند که خانم های متاهل باید برند طرح. با لجبازی همون سال امتحان داد و زنان قبول شد. چون طرح نرفته بود نتونست بره و یک سال محروم شد با این حال سال 81 امتحان داد ولی کارنامه براش نیومد. سال 82 تون امتحان کذائی باز زنان قبول شد سه ماه رفت و بعد اصراف داد و گفت دوست ندارم. امتحان اریبهشت سال 84 را خودم ثبت نامش کردم باز قبول نشد یعنی نخوند. امتحان اسفند سال 84 با دیدن CD نمرش 420 شده اما من الان تو شهری کار می کنم که دانشگاه علوم پزشکیش تخصص نداره وبعد از 5 سال زجر امتحان تخصص باید تنها زندگی کنم نه بچه دارم نه زندگی خوش از دست این امتحان تخصص. ترا به خدا ایت مطلب را بزنید و به این پزشک ها بگوئید ارزش این امتحان وکسب مدرک تخصص چه قدره؟ تا چند سال دیگه خیلی از این متخصصین بیکار خواهند بود. آیا ارزش داره آدم برای چیزی که آخرش معلوم نیست زندگیش و خراب کنه؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1385 ساعت 10:15 ب.ظ

۵:۹حق با توست.

پایگاه اطلاع رسانی پرستار و پرستار پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1385 ساعت 06:27 ب.ظ http://ino.blogfa.com

پایگاه اطلاع رسانی پرستار و پرستاری
http://ino.blogfa.com

جشنواره وبلاگ های پرستاری
http://nurseblog.blogfa.com

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1385 ساعت 05:09 ب.ظ

ما میدانیم که شما دزدان سر گردنه پیش اربابتان خامنه ای که خدا از گناهنش در نگذرد چقدر عزیز هستید و چقدر حمایت می شوید

ما میدانیم که شما امامه به سر های هزار فامیل در مقابل پول و قدرت حتی ناموس هم می فروشید چه برسد به دین...
ما میدانیم که این کار همیشگی شماست وقتی خلافی یا دزدی رو میشود به بهانه های مختلف انقدر پرونده را کش میدهید تا اب از اسیاب بیفتد و همه چیز به فراموشی رود

در این 20 سال اخیر چند پرونده از این فاسدین اقازادهء زنازاده به نتیجه رسیده که این یکی به نتیجه برسد
اقایان نماینده خر شماها هستید نه ما. همه ملت میدانند که شما ها چگونه به اسلام و بیت المال در زیر لوای مطلقه ولایت خیانت میکنید
شما که دم از امام زمان میزنید ایا او هم در مقابل اقازاده های شماها سر خم خواهد کرد وتسلیم اوامر شما خواهد شد یا که نه مثل جد بزرگوارش اگر همه سران و رئوسای قبایل سیاهپوش و سرخپوش جمع شوند از اجرای حد الهی خودداری نخواهد کرد
شما پیرو کدام امام زمان هستید
ای حکومتیان که در برابر ظلم وفساد یا سکوت کرده اید و یا شریک هستید بدانید که این ملت از همه کارهای شما باخبر است و کار شما را به خدا سپرده است
انروز ارزو خواهید کرد ایکاش مردم شما را تنبیه میکردند تا مقداری از عذاب اخرتتان کاسته شود
ایکاش نامه ای مثل انچه که به بوش نوشتید برای خودتان هم مینوشتید و خدا را از یاد نمی بردید.....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1385 ساعت 08:27 ق.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1385 ساعت 08:27 ق.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 اردیبهشت 1385 ساعت 06:21 ب.ظ

امسال هم تقلب شد
سال بعد هم بدتر از امسال
تا وقتی تخصص برای آقا زاده ها مثل آب نبات چوبی جذابیت داشته باشد آنرا از پاپا جون می خواهند
دوستان عزیزی که برای سال دیگه می خونید خود را برای نمره بالای ۵۰۰ حاضر کنید

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 اردیبهشت 1385 ساعت 06:03 ب.ظ

هیچ

اصل تخلف دستیاری محرز است چهارشنبه 20 اردیبهشت 1385 ساعت 06:00 ب.ظ

رییس هیات تحقیق وتفحص از ازمون دستیاری گفت:

گزارش از ازمونز تخصصی دستیاری پزشکی نهایی شده ودر جلسه اینده کمسیون اموزش وتحقیقات مطرح وبررسی میشود.
علیرضا زاکانی نمایند ه تهران امروز گفت :

بر اساس تحقیق وتفحص از ازمون دستیاری ۸۲ اصل تخلف محرز شده وحدود وثغور ومیزان تخلف هم به کمسیون اموزش وتحقیقات گزارش میشود .
وی افزود : گزارش تحقیق بر اساس مستندات دقیق تهیه وارایه شده است که پس از تصویب درکمسیون اموزش وتحقیقات در صحن علنی قرائت میشود .
زاکانی درباره پیگیری قضایی موارد تخلف اظهار داشت :
اقدامات قضایی مرحله بعدی است که پس از قرائت در صحن علنی دراین باره تصمیم گیری میشود.


وی گفت : در گزارش تحقیق وتفحص اسامی افراد در این زمینه ذکر شده است.
((راستی تکلیف ان عده کثیری که حقشان پایمال شد ومتقلبان جای انها را گرفتند بعد از ۳ سال چه خواهد شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/////

جام جم گزارش میدهد چهارشنبه 20 اردیبهشت 1385 ساعت 12:16 ب.ظ

افشای تخلفات تازه از پرونده های کنکور ودستیاری(( خلاصه خبر روزنامه جام جم چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت)) گروه سیاسی: بررسیها وپیگیریهای کمسیون اصل ۹۰
در مورد فروش سوالات کنکور وازمون دستیاری از ابعاد گسترده سوئ استفاده های مالی ومفاسد اخلاقی در این پرونده ها خبر میدهد . به گزارش خبرنگار ما دامنه این سو استفادهها به حدی است که به اعتقاذ برخی نمایندگان این پرونده باید در ردیف یکی از مهمترین پرونده های مفاسد اقتصادی قراربگیرد وبطور جدی در دستگاه قضایی بررسی شود
این در حالی است که به گفته منابع اگاه در مجلس شورای اسلامی قاضی اول پرونده ازمون دستیاری عزل شد وقاضی دوم هم با توجه به حجم گسترده تخلفات وسواستفادهها از مسولیت رسیدگی به این پرونده استعفا کردهاست!!!
یکی از نمایندگان مجلس در این خصوص به خبر نگار ما گفت: خرید وفروش سوالات ازمون دستیاری با ارقام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی وهمچنین مشروب خواری وسواستفاده های اخلاقی واختلاس های مالی تا سقف یک میلیارد تومان در امزشگاههای کنکور از موارد مطرح شده در این پرونده است
وی با تاکید براین که پرونده یک مساله ملی است گفت :
دهها سی دی وفیلم از تخلفات و سو استفادهها ی برخی از استادان و مربیان اموزشگاههای کنکور در کمسیون اصل ۹۰ موجود است .
((((این نماینده با اشاره به این که قبولی ۴۰۰ نفر در ازمون دستیاری وزارت بهداشت از طریق{{تقلب تقلب تقلب تقلب تقلب....}} بوده است : افزود :::....وزیر بهداشت قول داده است با قطعی شدن حکم قضایی؛ قبولی این افراد رامنتفی اعلام کند ..{ببینیم وتعریف کنیم ولی ما باز هم میگوییم انشاالله}
اینماینده مجلس گفت: متاسفانه بعضی دستگاههای دولتی به دلیل احتمال (((((( محکوم شدن)))))) برخی از مسولان در این زمینه با کمسیون اصل ۹۰ همکاری نمیکنند
بطوری که وابسته های یکی از احزاب سیاسی در یکی از استانها که در خصوص پرونده امزشگاههای کنکور پرونده داشت با (((((توصیه))))) یکی از مسولان ازاد شد..........

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1385 ساعت 05:07 ب.ظ

نامه احمدی نژاد به بوش منتشر شد
ابراهیم نبوی
e.nabavi@roozonline.com
۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۵
ساعاتی قبل یک منبع آگاه نامه محمود احمدی نژاد ریاست جمهوری اسلامی ایران را که از طریق برادر منوچهر میم یکی از ابوابجمعی وزارت امور خارجه در اختیار سفیر سوئیس و حافظ منافع آمریکا قرار داده بود، به دست ما رسید. با توجه به اهمیت تاریخی این نامه متن کامل آن را ذیلا می خوانید



اللهم کن لولیک الحجه بن الحسن، فی هذه الساعه و فی کل الساعه، ولیا و حافظا و قائدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه عرضک طوعا و تمتعه فیها طویلا

آقای جرج دبلیو بوش پسر!
این نامه را برایت می نویسم که بدانی که من هم اگرچه ممکن است باور نکنی، ولی اهل دیپلماسی و این جور مسائل ها هستم. مدتی بود که می خواستم این نامه را بنویسم، ولی منتظر بودم که نظر مقام معظم رهبری در مورد دستور اینجانب برای ورود خانمهای محترم به استودیوی فوتبال معلوم شود، که ایشان اجازه نفرمودند و من این نامه را نوشتم.

آقای جرج دبلیو بوش پسر!
فکر نکن چون تو رئیس جمهور آمریکا هستی، هر روز رسانه های استکباری شما صدا و تصویر تو را پخش می کنند، اگر در جریان باشی خودت می فهمی که اگر هر روز پنج بار عکس تو را پخش کنند، حداقل چهار بار هم عکس مرا پخش می کنند، چون خداوند حامی مستضعفان است و ما هم خدایی داریم که دیدی در جریان سخنرانی اینجانب در سازمان ملل چه اتفاقی افتاد. اگر من را قبول نداری از کوفی عنان بپرس که دور سر من چی بود؟ و چرا وقتی ما داشتیم حرف می زدیم همه کف کرده بودند و چشم نمی زدند. حالا ممکن است به روی خودت نیاوری، ولی اگر راست می گوئی برو از آنها که آنجا بودند و قبول شان داری بپرس. اگر من دروغ گفتم که مشغول ذمه، و اگر حقیقت را فهمیدی دیگر ضدحال نزن و حق را قبول کن. چون هیچ چیزی بالاتر از حقیقت نیست، البته مساله ولایت هم مساله مهمی است که شما غربی ها نمی فهمید، گفته باشم.

آقای جرج دبلیو بوش پسر!
یک حقایقی است که باید قبول کنی، مگر اینکه خیلی صم بکم عمی فهم لایرجعون شده باشی، منظورم این است که خودت را به آن راه زده باشی. من این حقایق را برایت می گویم. شما در آمریکا از همان اول که کار را در دست گرفتید خیلی اجحاف کردید و در حق ملت خودتان خیلی نامردی کردید. مگر همین شما نبودید که سرخپوستان بدبخت آمریکایی را که وقتی از پشت کوه حمله می کردند، دود راه می انداختند و یک دفعه از اطراف کوهها با سروصدا و جیغ حمله می کردند از طریق فیلم های وسترن و با دلیجان به رگبار بستید و تمام قبیله های آنها را آتش زدید و به دخترهای آنها تجاوز کردید؟ هان؟ مگر شما نبودید؟ مگر آن رئیس قبیله های بدبخت هی چپق صلح دود نمی کردند، ولی روسای شما بخصوص همین آقای جان وین و ریگان آنها را می کشتند. تصاویر تمام جنایات شما در مورد سرخپوستان آمریکا و سیاهپوستان آمریکا در آرشیو صدا وسیما موجود است و نمی توانی انکار کنی. مگر شما نبودید که کسانهایی مانند عموتم و سایر سیاهپوستان و دکتر مارتین لوترکینگ و مالکولم ایکس و محمدعلی کلی را به زنجیر کشیدید و آنها را اسیر کردید و با کشتی میلیونها میلیون سیاهپوستان را به عنوان برده داری به آمریکا آوردید و به عنوان برده می فروختید که هزار سال قبل از شما پیامبر اسلام(ص) دستور آزادی آنها را از قبیل بلال حبشی موذن پیامبر در فیلم محمد رسول الله، داده بود. البته یک مواردی را آیت الله مصباح در مورد برده داری گفتند که در بعضی موارد جائز است، ولی آبراهام لینکلن که یکی از صهیونیست های صدر آمریکا و یهودی بود و مساله دار بود، با اصل برده داری مخالفت کرد که این درست نبود. اگر فیلم برباد رفته را دیده باشید، حتما می فهمید که خودتان چه گندی زدید. شما خجالت نمی کشید که یک دختر سیاهپوست را همان زن فاسد به نام اسکارلت به گریه انداخت، در حالی که خودش با مرد زند ار رابطه داشت. این است آمریکای جهانخوار! مگر میلیونها نفر توسط همین جان وین که قهرمان ملی شما بود و به او لوک خوش شانس می گفتید کشته نشد، ما فیلم این ها را با تلاش برادران مومن صدا و سیما جور کرده ایم و در آرشیو داریم. مگر شما نبودید که تا همین چند سال قبل هم دسته جمعی سفیدپوستان تان دنبال یک کارگر سیاهپوست بدبخت راه می افتادند و به او اتهام می زدند که به یک زن سفیدپوست تجاوز کرده است و در تاریکی شب با کلانترهای دولتی و سگ دنبالش می کردند و بعد از دستگیری به وحشیانه ترین شکل به قول خودتان او را لینچ می کردید و مثل شمربن ذی الجوشن که دشمنانش را قطعه قطعه می کرد، سیاهان بدبخت را قطعه قطعه( لینچ) می نمودید. تازه آخر فیلم هم معلوم می شد که آن زن سفیدپوست با یک مرد سفید پوست دیگر رابطه نامشروع داشته و اصلا سیاهپوست بدبخت دستش به دامن آن زن هم نرسیده، چه برسد به چیزهای دیگر. این است معنی عدالت آمریکایی شما؟ آوخ بر این لینچ های شما! تف بر این کوکلوس کلان های شما! ننگ بر این لینچ شما که روی شمر و ابن ملجم را سفید کردید. مگر شما نبودید که تا همین چند سال قبل جلوی در مغازه های خودتان می نوشتید ورود سگ های نجس و سیاهپوستان به مغازه ممنوع است و سیاهان را در ردیف سگ های نجس قرار می دادید. اگر ما در ایران اسلامی جلوی مغازه می نوشتیم که ورود زنان بدحجاب ممنوع است، بخاطر این بود که حکم خدا را می خواستیم اجرا کنیم، آیا شما هم می خواستید حکم خدا را اجرا کنید؟ در کجای انجیل نوشته شده که ورود سیاهپوست به مغازه ها ممنوع است؟ اگر نوشته شده بگوئید که ما هم بفهمیم و اگرنه حداقل بگوئید که این چیزها را از خودتان درآوردید.

آقای جرج دبلیو بوش پسر!
اینهایی که برشمردم و همه آنها شش پنجم آن چیزهایی که کردید هم نبود، جنایاتی است که شما در کشور خودتان کردید. اما اکنون برای روشن شدن ذهن ملل های جهان و بخصوص امت اسلام و مسلمین سراسر گیتی قدری از جنایات شما در جهان را برمی شمارم. آیا این شما نبودید که به بهانه همکاری ژاپن با آلمان بمب های اتمی را به سر مردم بیگناه ژاپن کوبیدید و میلیونها نفر را در هیروشیما و ناکازاکی کشتید و آواره و بیمار کردید که هنوز هم ژاپن با شما بفهمی نفهمی مساله دارد؟ آیا این ژاپنی ها را بخاطر این نکشتید که غیورانه عملیات استشهادی به بندرهای هاربور و دیگر بنادر شما کردند؟ آیا آن برادران کامیکازه باصطلاحا نبودند که بخاطر وطن شان مثل خواهران و برادران فلسطینی با هواپیما می رفتند توی کشتی شما؟ آیا این شما نبودید که در ویتنام صدها میلیون نفر را با بمب های ناپالم کشتید؟ و بطوری شقاوتمندانه جلوی دوربین عکس شلیک به مغز یک ویتنامی را منتشر کردید؟ مگر ویتنامی ها چه می خواستند جز اینکه می گفتند آمریکا نباید باشد و می خواستند سربازان شما را بکشند، آیا آنها هم مثل شما بمب افکن داشتند؟ آیا این نامردی نبود که شما بمب افکن داشته باشید ولی آنها با دست خالی؟ آیا این شما نبودید که در کودتای 28 مرداد علیه روحانیت آگاه زمان حضرت آیت الله کاشانی کودتا کردید؟ و هنوز هم معلوم نیست مصدق طرفدار شما بود یا مخالف شما، چون اسناد آن را منتشر نمی کنید. آیا این شما نبودید که در جریان خوکها به برادر عزیز و همرزم ما فیدل کاسترو حمله کردید و برادر رزمنده و فداکار، چه گوارا را در بولیوی که سرزمین برادر من ایوو مورالس است، به شهادت رساندید، آن هم با صدها تانک و هواپیما در تاریکی شب؟ شما مردید که شبها حمله می کنید؟ اینها فقط یک چشمه از قطرات خونهایی است که ریختید، که خداوند همه آنها را می داند.

آقای جرج دبلیو بوش پسر!
اینها را گفتم تا یادتان نرود کی هستید و اسب تان را کاه و جو برندارد و برود. اما غرض از مزاحمت این موارد نبود، بلکه می خواستم به عنوان رئیس جمهور برگزیده ملت ایران که حداقل 15 برابر و حداکثر 30 برابر شما تاریخ دارد، با همدیگر توافقاتی را انجام دهیم. لذا همانطور که پیامبر مکرم اسلام(ص) - بلانسبت اینجانب- به امپراطور حبشه به اسم نجاشی( که اگر نمی دانید بدانید خیلی از نظر چهره شبیه کوفی عنان بود) نامه نوشت و حضرت امام خمینی(ره) نیز به گورباچف نامه ای مرقوم فرمودند، این نامه شامل برخی تذکرات و پیشنهاد برخی توافقات را برای شما می فرستم( شما را نوشتم که بفهمی که من آداب دیپلماتیک را هم مثل تخصص خودم در زمینه شهری و آسفالت بخوبی واردم) و به قول پیامبر اسلام در نامه هایش به کفار، و اما بعد:

اول: من از جرج دبلیو بوش پسر به عنوان رئیس جمهور آمریکا دعوت می کنم که خودش به ایران اسلامی بیاید و به چشم خودش موج خروشان امت شهیدپرور ما را ببیند و من تضمین می کنم که هیچ خطری برای امنیت رئیس جمهور آمریکا وجود نداشته باشد، همانطور که در مورد سیستان و بلوچستان و خوزستان و کرمانشاه و آذربایجان غربی هم امنیت وجود دارد. آقای بوش! اگر می خواهی مطمئن شوی که شعار «انرژی هسته ای حق مسلم ماست» شعار هفتاد میلیون ایرانی است، به دعوت من به تهران بیا و با چشم خودت این هفتاد میلیون را ببین که چگونه فریاد می زنند و حق خودشان را می خواهند. البته به خانمت(لورا) بگو که حجاب را رعایت کند. آن سگ هایت را هم نیاور چون نجس است و در مراسم استقبال اشکال بوجود می آید.

دوم: من از طرف ملت ایران از شما به عنوان رئیس جمهور آمریکا می خواهم که اگر شکی در مورد صلح آمیز بودن انرژی هسته ای ما دارید بیایید با همدیگر همکاری کنیم و ما حاضریم با مشارکت دانشمندان ایرانی و آمریکایی در خاک ایران غنی سازی کنیم، به شرط اینکه روسیه در این موضوع دخالتی نداشته باشد. شرط ما برای غنی سازی مشترک با آمریکا این است که آمریکا به ما اطمینان بدهد که دیگر مثل سابق قصد استفاده نظامی از بمب اتمی را ندارد. شما باید اعتماد امت اسلامی را برای مشارکت در پروژه غنی سازی جلب کنید تا ما و شما به امید خدا هم به تولید صلح آمیز انرژی هسته ای بپردازیم و هم جلوی اروپایی ها را هم بگیریم.

سوم: من از طرف ملل اسلامی و بخصوص ملت های ایران و عراق از آمریکا می خواهم که در اسرع وقت عراق را تخلیه کند و کار ملت عراق را به خودمان بسپارند، اگر شک دارید که با خروج شما تروریست ها عراق را در اختیار خواهند گرفت، من و برادران سپاه پاسداران تعهد می کنیم که در گوشه گوشه سرزمین عراق حاضر باشیم و اجازه ندهیم غیر از خودمان هیچ تروریستی در عراق نفس بکشد. تضمینش هم این است که من می گویم و به جان مادر و فرزندانم قسم می خورم، یادت باشد که من هیچ وقت قسم نمی خورم، پس این را داشته باش.

چهارم: من از شما و اعضای دولت شما دعوت می کنم به حقیقت اسلام و حضور آقا امام زمان ایمان بیاورید. اگر به قول موریس مترلینگ حتی به مورچگان و زنبورهای عسل هم نگاه کنید خودتان می فهمید که خداوند تبارک و تعالی در کار است و روز قیامتی وجود دارد که شما باید در آن پاسخ بدهید، شما هم که به چیزی اعتقاد ندارید که اگر مسلمان بشوید اشکالی برای تان بوجود بیاید. و آنطور که شنیدم در مورد مشروب و قمار و فساد هم مساله دار نیستید و در همان چند سال پیش ترک کردی و دیگر دائم الخمر نیستی( می خواهی بگویم کجا و چه روزی وقتی مست بودی ضایع بازی درآوردی بطوری که خانواده هم شما را تا مدتی عاق کرده بود) ولی حالا مطمئنم که توی ترک هستی، به همین دلیل برایت چه فرقی می کند که مسلمان باشی یا اینکه هیچ اعتقادی نداشته باشی؟ من به شما اطمینان می دهم که ایران بزودی ابرقدرتی خواهد شد و مدیریت جهان توسط امت اسلام اداره خواهد شد، پس حتی اینجوری هم اگر نگاه کنید صرفش بیشتر است که مسلمان باشید تا بعدا هم کاری گیرتان بیاید. من دعوت می کنم که ایمان بیاورید، شما این کار را بکنید بقیه کارها با من، خودم کاری می کنم که بدون هیچ مشکل و درد و خونریزی به اسلام نائل شده و خانواده شما و بخصوص لورا خانم که به نظر زن نجیبی می آید ولی به هر حال بی حجاب است، را هم به دین مبین دعوت می کنم.

پنجم: اگر به مصاحبه ها و سخنرانی های من در شهرستانهای مختلف دقت کرده باشید، می بینید که من وقتی یک تهدیدی می کنم و یا با حالت اخم مصاحبه می کنم قیمت نفت در آمریکا و اروپا بالا می رود، این از قدرت محمود احمدی نژاد نیست، من برای اسلام فقط یک کارگر و عمله هستم، ولی در مقابل کفار این قدرت خداست که باعث می شود که اسلام از طریق احمدی نژاد اینطور بروز پیدا کند، اگر در مقابل اسلام سر تعظیم فرود بیاورید، من هم قول می دهم که در مورد قیمت نفت با شما هماهنگ باشم که شما هم گرفتار مشکلات مالی نشوید.

ششم: بارها گفته شده است که شمایان که خودتان زمانی سیاهان عزیز را لینچ نموده و قطعه قطعه می کردید، به ما اتهام می زنید که حقوق بشر را نقض می کنیم، آیا ما حقوق بشر را در زندان ابوغریب نقض می کنیم؟ آیا ما حقوق بشر را در گوانتانامو( در نزدیکی کوبا) نقض می کنیم؟ آیا ما حقوق بشر را در زندان الکاتراز( در حوالی خلیج سانفرانسیسکو در آمریکا) نقض می کنیم؟ آیا این است معنی حقوق بشر؟ من با شما معاهده ای می بندم به این ترتیب که کسانی که مورد اطمینان طرفین هستند، مثلا کسانی مانند دکتر حامد الگار و آقای دکترنوام چامسکی در آمریکا که مورد اعتماد شما هستند( این را باید قبول کنید) و کسانی مانند آقای محسنی اژه ای که مورد اعتماد ما هستند، اینها همراه خبرنگاران همه روزنامه ها( البته نه خبرنگارانی که مساله دارند) از زندانهای طرفین بازدید کنند، و گزارش را در اختیار مردم جهان قرار دهند. تا مردم قضاوت کنند.

هفتم: در مورد انرژی هسته ای من به شما اطمینان می دهم که ما قصد تولید سلاح نداریم و من تعهد می کنم که حتی اگر بعضی برادران ما وسوسه هایی در دلشان نفوذ کرد، من خودم بدون اینکه آبرویی از کسی برود جلوی قضیه را می گیرم و شخصا آقای البرادعی را در جریان می گذارم.

در پایان اعلام می کنم که من یک قطره ای بیش نیستم و اگر به ارادان بیایید( روستای پدری من) می بینید که ما چقدر آدمهای ساده و بی شیله پیله ای هستیم(درترجمه دقت شود) و اگر این همه اسم احمدی نژاد هست بخاطر اسلام و آقا امام زمان است. من به شما می گویم که اگر شما و اروپا دونفر هستید، ما و کوبا و بولیوی و سوریه حداقل چهار کشور هستیم که هرکدام میلیونها جمعیت دارند و یک صدا فریاد می زنند و استقلال می خواهند. به همین دلیل با همین نامه شما را به تسلیم و اسلام و صلح دعوت می کنم. به امید خداوند شما را در تهران می بینم و بطوری که رهبری هم قبول نمایند، امکان صلح را به شکل مناسبی که منافع ملی ایران برای هر دو کشور حفظ شود، فراهم می نمایم.

زیاده عرضی نیست
والسلام من اتبع الهدی
محمود احمدی نژاد
رئیس جمهور اسلامی ایران

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1385 ساعت 10:51 ق.ظ

هر سال گه تر از سال قبل!!!!!!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1385 ساعت 08:01 ق.ظ

سوال خرهای مونگول دیروز

جیره خواران حاج اقاهای درباری

طراحان سوال امروز استادان حماقت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1385 ساعت 07:59 ق.ظ

آخرین مهلت تحویل فرم انتخاب رشته داوطلبین مجاز دوره پذیرش دستیار تخصصی اعلام شد افراد مجاز به انتخاب رشته در سی و دومین دوره پذیرش دستیار تخصصی باید تا ساعت 16 سه شنبه 19 اردیبهشت ماه فرم انتخاب رشته را به دانشگاه های محل آزمون تحویل دهند.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1385 ساعت 07:56 ق.ظ

توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی ؛
کلید نهایی سی و سومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی اسفند 84 منتشر شد
کلید نهایی 24 رشته آزمون پذیرش دستیار تخصصی توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی منتشر شد.
به گزارش خبرنگار مهر، کلید آزمون رشته های جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی، کودکان، آسیب شناسی، زنان و زایمان، جراحی استخوان و مفاصل، بیماری های اعصاب، بیماری های داخلی، بیماری های عفونی و گرمسیری، بیماری های قلب و عروق، پزشکی اجتماعی، بیهوشی، بیماری های پوست، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، چشم پزشکی، پرتودرمانی، رادیولوژی، روانپزشکی، گوش و حلق و بینی و جراحی سرو گردن، پزشکی هسته ای، طب کار، پزشکی قانونی، پزشکی فیزیکی و توانبخشی و طب اورژانس منتشر شده است.

داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی دبیرخانه شواری آموزش پزشکی و تخصصی به این کلیدها دسترسی داشته باشند.

همچنین در خصوص دستورالعمل انتخاب رشته - محل سی و سومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ظرفیت رشته تخصصی چشم پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان 4 نفر با کد رشته - محل 625 است.

به گزارش مهر، سی و سومین دوره آزمون دستیاری تخصصی 11 اسفندماه سال گذشته برگزار شد

[ بدون نام ] دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 ساعت 10:57 ب.ظ

مملکتی که طراح سوال امتحان دستیاری اش بدون مطالعه سوال غلط طرح میکند ومشتی بیسواد دران استاد شدهاند که گاو دربرابرشان علامه است ازاین بهتر نمیشود

[ بدون نام ] دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 ساعت 10:39 ب.ظ

خاک برسرتان باان تحقیق وتفحص تان

[ بدون نام ] دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 ساعت 08:46 ب.ظ

دو صد گفته چون نیم کردار نیست
شما که اهل مماشات نبودید اقایان مجلسی .چرا تا به حال پس دوسال از پس یه عده مفلس سوال فروش واربابان خائن انها برنیامدید
مدام یا گزارش تحقیق وتفحص را به دو هفته اینده موکول کردید که این دو هفته هرگز در تاریخ بشریت نخواهد امد یا تقصیر را بر سر کندی رسیدگی در قوه قضاییه اعلام کردید
شما اگر مرد عمل بودید که مثل مدرس که اینقدر سنگش را به سینه میزنید سر نترس و دل قوی داشتید واز یه مشت اقازاده مافنگی که اگه بدونه حمایت اقاجانهایشان اگر توی شهر ولشان کنی تا شب چه بلا ها که سرشان نمیاورند؛ نمیترسیدید یا درستر بگم گاوبندی نمیکردید
برید با با بعد از دوسال واندی دیگه حنایتان رنگی نداره

[ بدون نام ] دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 ساعت 07:47 ب.ظ

هر وقت می بینند پزشکان قاط زده اند همین فرمایشات را می فرمایند.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد