خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

نمرات و رتبه ها

با سلام خدمت همکاران محترم

 

همانگونه که میدانید دو سال است دبیرخانه از ارائه نمره ها و رتبه ها در سایت دبیرخانه خودداری میکند تا باندبازیها و گندزنیهای احتمالی عالیمقامان و اقازاده هایشان را در امتحان دستیاری پنهان سازد

لذا همکاران گرامی در صورت صلاحدید نمره ها و رتبه های خود و دوستانشان را در قسمت نظرات درج کنند تا اگر تخلفی صورت گرفته باشد به اطلاع همه همکاران رسانده شود 

با آرزوی روزی که ریشه ظلم و فساد و باندبازی از این کشور بر چیده شود و با آرزوی موفقیت همکاران عزیز

نظرات 108 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 27 خرداد 1385 ساعت 02:29 ق.ظ

نمره:408 رتبه کل:345 رتبه در جنس :233 رتبهدر سهمیه:315

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1385 ساعت 09:20 ق.ظ

۴۳۹----------رتبه کل۱۱۸

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 اردیبهشت 1385 ساعت 07:01 ب.ظ

سلام دوستان.کسی میدونه سهمیه مناطق محروم چطور محاسبه میشه و شانس قبولی چقدره؟مثلا خوزستان تا چه رتبه ای احتمال قبولی وجود داره؟

امین سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1385 ساعت 10:27 ب.ظ

نمره ۳۴۰ رتبه ۱۵۵۴

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1385 ساعت 10:47 ق.ظ

امسال رتبه فروختند.

[ بدون نام ] دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 ساعت 10:48 ب.ظ

وقتی یک مشت رزمنده گاگول طراح سوال امتحان دستیاری میشوند ازاین بهتر نمیشود وجدانا فقط به سوال مربوط به طول درمان تشنج در ابسه مغزی که دوجوابه شده مراجعه کنید تاببینید ما باچه الاغ هایی روبرو هستیم

[ بدون نام ] دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 ساعت 09:32 ب.ظ

ش-س دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 ساعت 06:01 ب.ظ

بجای این حرفها همه با هم متحد برای یک تحصن تمام عیار

[ بدون نام ] دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 ساعت 04:02 ب.ظ

خاک بر سر جامعه ایکه استاد طراح سوال ان از روی کتاب اینقدر سوال اشتباه طرح میکند و انتظار دارد امتحان دهندگان اشتباهات اینها را هم از حفظ بلد باشند
چه ادمهای بیسوادی بر مسند دانش نشسته اند

[ بدون نام ] دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 ساعت 03:55 ب.ظ

شما راست میگوئید ولی چه می شود کرد که گرگ صفتان بر مسندند.
حق با شماست به برخی نمره هر ۱۰ سوال را دادند به برخی حق شان از سوالات اصلاح شده را دادند و برای برخی نمرات سوالات اصلاح شده حساب نشده!!!!
ایمیل وزیر minister@mohme.gov.ir

[ بدون نام ] دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 ساعت 03:08 ب.ظ

چرا باید سوالاتی که جواب واضح دارند دو جوابه شود و سوالاتی که جواب آن در کلید اولیه واضحا غلط بود و ما اعتراض هم نوشتیم اصلاح نشده
چرا برخی افراد خاص از هر ۱۰ سوال نمره گرفتند و یکدفعه بالا آمدند چرا تراکم نمره انقدر بالا رفته
بر خلاف همه پیش بینی ها
یک سر این ماجرا مثل همیشه در مشهد است

[ بدون نام ] دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 ساعت 01:24 ب.ظ

سال ۸۲ هم الکی چندین سوال را ۴ جوابه کردند وکردند تو پای بچه ها .
دوستان از ماست که بر ماست عدم قاطعیت وهمدلی وانسجام ما وموضع انفعالی ما در مورد ازمون۸۲ به مفسدان نشان داد که میتوانند با این جماعت چرتی وخواب زده هر کاری دلشان خواست بکنند وجیک هیچ کس هم در نمیاید ویک عده قلیل هم که رفتند ومردانه اعتراض کردند له شدند

[ بدون نام ] دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 ساعت 01:19 ب.ظ

نکته در اینجاست که ما را فروخت
گوهری دهر و شما را خرید

س.م دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 ساعت 01:06 ب.ظ

لطفا نظر خود را راجع به اشتباه در کلید جدید بدهید

[ بدون نام ] دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 ساعت 01:03 ب.ظ

احسنت و صد مرحبا به تمام دست اندرکاران و طراحان سوالات دستیاری و به خصوص کسانی که به اعتراضات رسیدگی کردند و سوالاتی که به وضوح غلط بود را نادیده گرفتند و برای چاپلوسی عده ای معلومالحال سوالاتی که به طور کامل در کتاب بود را نادرست اعلام کردند تا چند نفر مشخص از این طریق نمره های دلخواه خود را بگیرند؟؟؟؟؟؟ وتبرک اله لنکرانی الاعظم

[ بدون نام ] دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 ساعت 12:56 ب.ظ

نه اشتباه نیست

[ بدون نام ] دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 ساعت 11:39 ق.ظ

برای من با سهمیه درخواستی زنان سهمیه ازاد در کارنامه ثبت شده و بعد رتبه در سهمیه زنان نیز ذکر شده میخواستم بدانم برای همه اینطور بوده یا برای من اشتباه شده

[ بدون نام ] دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 ساعت 11:38 ق.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 ساعت 09:30 ق.ظ

اولا ضایعات پوستی مختلف )اریتم ندوزوم و پیودرما گانگرنوزوم بوده.
ثانیاً در پاراگراف سوم ستون دوم صفحه ۱۵۲۶ همان کتاب ذیل اندیکاسیون های ونتیلاسیون مکانیکی آمده: اشباع اکسیژن زیر ۹۰ در هوای اتاق (بیمار ذکر شده در سوال ۱۱ گروه ب) نشان نارسایی تنفسی بوده و بیمار احتیاج به ونتیلاسیون مکانیکی دارد.
ثالثاً!!!! در پاراگراف ۵ از ستون دوم صفحه ۱۳۹۸ آمده است که عوامل خطر بیماری های قلبی عروقی شامل بیماری های قلبی علامت دار ( احتمالا در سوال ۲۹ گروه ب منظور از ورایبیلیتی ریت قلب؟؟ آریتمی باشد) ، ...و تغییرات قطعه (اس تی) است . اما نامی از تغییرات (کو تی) برده نشده است.
در مورد سوال ۱۱۵ گروه ب هم که مربوط به مثانه شل است نه در کتاب امینوف و نه در مبحث اعصاب هاریسون نامی از بتانکول برده نشده است. یکی بگوید این جواب از کجا آمده است؟


در مورد پاسخ های اعلام شده جدید، در کجای کتاب اسمیت آمده که درد و توده شکمی در کارسینوم کلیه با هم دیده می شوند؟ مگر نه اینست که شایعترین علایم توده بدون درد باشد؟

آیا حداقل مدت درمان ضد تشنج می تواند هم تا ۳ ماه بعد از بهبودی باشد و هم تا ۱۲ مهه بعد از آن ؟

لطفا همکاران محترم تهرانی یک اقدامی صورت دهند . ما که دستمان کوتاه است.

[ بدون نام ] دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 ساعت 09:11 ق.ظ

در سوال داخلی مربوط به کرون و کولیت اولسرو، در پاراگراف ۴ صفحه ۲۴۶ رفرنس هاریسون آمده که می توانند با یووییت، ...و ضایعات پوستی مختلف ارتباط داشته باشند. اعتراض نوشته ایم اما؟

[ بدون نام ] دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 ساعت 01:25 ق.ظ

گروه د شبیه بقیه گروهها است به بعضی افراد تا۱۵-۲۰ نمره اضافه و به بعضی افراد هیچ نمرهای اضافه نشد و از این نظر با بقیه افراد که از گروههای دیگر میباشند هیچ فرقی ندارند ولی نکته این جاست که برای ۸۰/ افراد نمرهای که خودشان با کلید جدید حساب کردند با نمره کارنامه تفاوت دارد.چرا؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 ساعت 12:14 ق.ظ

salam.manam movafegam ke guruhe D ha jamian eteraz konan.ye nafar leader bashe bege ma chikarr konim!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 11:42 ب.ظ

کسی راجع به سهمیه رزمندگان اطلاعی داره تا چه رتبه ای شانس قبولی داره؟

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 11:39 ب.ظ

امیر خان پاسخنامه ات چی بوده؟؟؟؟؟/

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 11:19 ب.ظ

کسی نمیتواند راهنمای کند تاچه رتبه ای رشته لوکس می توان امید داشت.(بدون هیچگونه سهمیه)

امیر یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 11:12 ب.ظ

رتبه در سهمیه را نوشتم نه رتبه کل

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 11:10 ب.ظ

کسی نمیداند ۳۹۵ دقیقا چه رتبهای دارد

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 11:02 ب.ظ

امیر من با نمره ۳۶۲ رتبه ۱۰۵۳ شدم ولی تو؟؟؟؟؟؟؟؟

امیر یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 10:45 ب.ظ

خواهش میکنم جواب مرا بدهید چون انقدر فکر کرده ام دارم دیوانه میشوم.متشکرم.

امیر یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 10:23 ب.ظ

نمره من ۳۶۳ ....رتبه ۹۸۰ لطفا یک نفر به من بگوید من رشته خوب قبول می شوم.من نمره ام را ۳۸۰ حساب کرده بودم اما با مقایسه کلید نهایی با وجود اینکه چند نمره باید به نمره ام اضافه میشد حدود ۲۰نمره هم کم شد .
به نظر شما انتخاب رشته کنم یا دوباره شروع به درسخواندن کنم .

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 10:20 ب.ظ

پسرک تنها یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 07:46 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

شاید اینطور باشه که می گی. اما من قبل از دادن اون برگه ازشون پرسیدم که سال قبل تاثیری دادن.جواب دادن که یکی دونفری نمره شون تغییر کرد.ضمن اینکه برخلاف نوشته راهنما ،جوابی به دانشگاه نمی دن،اگه تغییری ایجاد بشه مستقیما به خود طرف می گن.خر من از پل نگذشته. رتبه ها عجیبه. امتحان از سال قبل مشکلتر بود. چرا پس رتبه ها باید اینطوری باشه؟ ولی ما مگه چیکار می تونیم بکنیم؟ مگه سال ۸۲ که تقلب اثبات شد چه کردیم؟...
باز هم هرطور که فکر می کنید نتیجه می ده اقدام کنید

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 06:52 ب.ظ

من ۳۱۰ حساب کرده بودم ۳۱۳ شدم

پس کو نمره ۱۰ سوال

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 06:25 ب.ظ

پسرک اون برگه چرت پرته با اون برگه هیچی عایدمون نمشه ...بعد از یه مدت جواب میاد که همون نمره اولیه درست است دبیر خونه یک سازمان کاملا مافیاییاست لعنت بر هر چی مسئوله لعنت بر دبیرخونه ////.......................

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 06:08 ب.ظ

پسرک تو دیگه چرا؟تو که خودت بهتر میدونی اون برگه هیچه !تو هم خرت از پل گذشت و دیگران هیچ.ایندفه قبل از نظر دادن یک نگاهی به مطالب قبلی خودت بکن و ببین ایا راه حلت با دیدگاهت یکیه؟

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 06:05 ب.ظ

دکتر وحید شاملی زودتر با شماره ۰۹۱۱۳۲۳۲۲۱۳ تماس بگیر

پسرک تنها یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 05:25 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

صفحه آخر راهنمای انتخاب رشته یک فرم هست برای بازبینی پاسخنامه و یا رتبه و ....
اونو پر کنین و به دانشگاه محل ثبت نام بدین. از مراجعه به دبیرخانه چیزی عایدتون نمی شه

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 05:04 ب.ظ

پاسخنامه د بودم و وضعیت مشابه دارم ۱۶ نمره باید اضافه بشه(طبق پاسخنامه نهایی) ولی نمره ام دقیقا همان نمره پاسخنامه اولیه است .کامنت ۴:۴۷ چکار کنیم؟؟؟

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 04:47 ب.ظ

من هم گروه D هستم ولی هیچ نمره ای بمن اضافه نشده . حالا که با پاسخنامه مقایسه میکنم چند نمره باید میدادند که برای من منظور نشده همکاران گروه D بفکر باشید لطفا پیگیر باشید ....بیایید به دبیر خانه مراجعه کنیم.....تا دیر نشده کاری بکنیم .......

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 04:26 ب.ظ

من پاسخنامه د بودم ۱۶ نمره به من اضافه شدهاست خودم هم چک کردم درست بود. ولی به نظر من (وطبق رفرنس ) سوالات دیگری هم هستند که مشکل داشته اند ولی لحاظ نشده اند. و چند تا از سوالاتی که الان دو یا چهار جوابه شده اند فقط یک جواب صحیح دارند

دستیاری و دیگر هیچ یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 02:02 ب.ظ http://dastiari.persianblog.com/

مطالب مهم در مورد :
بررسی احتمالی شانس قبولی نمره -رتبه های امسال در آزمون دستیاری
را در وبلاگ :دستیاری و دیگر هیچ بخوانید :

http://dastiari.persianblog.com/

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 01:40 ب.ظ

من گروه ب بودم . با پاسخنامه جدید باید ۱۵ نمره به من میدادند که فقط ۷ نمره دادند

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 12:49 ب.ظ

همکارانی که گروه د بودند نمره ای را با پاسخنامه نهائی حساب کرده اند و نمره کارنامه را اعلام کنند

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 12:34 ب.ظ

متاسفانه مانند سال ۸۲ نمره سوالهای چهارجوابه شده به کسانیکه هیچ کدام از گزینه ها را نزده اند داده نشده است.

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام
من هم گروه د بودم و نمره ام تغییر نکرده
چه میشه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 12:12 ب.ظ

C:
2سوال4جوابی
7سوال2جوابی
1سوال اصلاح شده

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 12:01 ب.ظ

من با پاسخنامه نهایی چک کردم ۱۶ نمره بهم ندادند پاسخنامه ام D بوده

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 11:20 ق.ظ

مهم مهم مهم
دوستان عزیز
کلید نهایی امتحان دستیاری در سایت دبیر خانه گذاشته شد.

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 11:19 ق.ظ

من یکی رو میشناسم که ۴۰۲ حساب کرد شد ۴۴۲ خودش داره دیونه میشه!از دانشگاه ایران

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 11:03 ق.ظ

ترا به خدا اگر ***ی وضعیت مشابه داره سریع اطلاع بدید که کاری بکنیم

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 10:56 ق.ظ

من ۳۱ نمره برام اضافه شده و گروه دی هم بودم

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 10:56 ق.ظ

سلام پاسخنامه منهمD بود و دقیقا همان نمره ای که حساب کردم شد و هیچ نمره ای اضافه نشده .یکی دیگر از دوستانم کهD بود همین طور شده .

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 10:46 ق.ظ

نمره ۲۵۶ رتبه کل ۴۳۹۱ رتبه سهمیه رزمندگان ۱۸۰

مهم مهم مهم یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 10:11 ق.ظ

سلام . من هم جزو نفراتی هستم که هیچ نمره ای بهشون اضافه نشده . ولی با یک پرس و جو از سایر افرادی که نمره بهشون اضافه نشده به یک نکته جالب رسیدیم . همه این افراد پاسخنامه نوع D داشتند . از همه افرادیکه وضعیت مشابه دارند تقاضا می کنم انها هم پیگیر این موضوع باشند. هیچ بعید نیست اصلاحات را در پرسشنامه نوع D اعمال نکرده اند. ۶ سوال سرنوشت همه را تغییر میده . از کنارش ساده نگذرید. هر *** به نوبه خودش این موضوع رابا مراجعه به دبیرخانه پیگیری کنه. شاید اگر تعداد پیگیری ها زیاد بشه رسیدگی کنند و به حقمان برسیم. کجا دیدین یکی ۶ سوال بره بالا ولی یکی نمره اش ت*** نخوره؟ هر *** بسته به توان خودش بره دنبال قضیه رو بگیره . تلفن من : ۰۹۱۴۱۱۶۰۴۲۳

مهم مهم مهم یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 10:09 ق.ظ

سلام . من هم جزو نفراتی هستم که هیچ نمره ای بهشون اضافه نشده . ولی با یک پرس و جو از سایر افرادی که نمره بهشون اضافه نشده به یک نکته جالب رسیدیم . همه این افراد پاسخنامه نوع D داشتند . از همه افرادیکه وضعیت مشابه دارند تقاضا می کنم انها هم پیگیر این موضوع باشند. هیچ بعید نیست اصلاحات را در پرسشنامه نوع D اعمال نکرده اند. ۶ سوال سرنوشت همه را تغییر میده . از کنارش ساده نگذرید. هر *** به نوبه خودش این موضوع رابا مراجعه به دبیرخانه پیگیری کنه. شاید اگر تعداد پیگیری ها زیاد بشه رسیدگی کنند و به حقمان برسیم. کجا دیدین یکی ۶ سوال بره بالا ولی یکی نمره اش ت*** نخوره؟ هر *** بسته به توان خودش بره دنبال قضیه رو بگیره . تلفن من : ۰۹۱۴۱۱۶۰۴۲۳

رضا یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 09:48 ق.ظ

۲۶۵ رتبه ۴۰۷۳

علی یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 09:44 ق.ظ

۲۸۰ ۳۵۵۰

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 07:45 ق.ظ

نمره ۳۱۹ رتبه ۲۱۶۰

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 06:15 ق.ظ

نمره۳۴۶ رتبه کل ۱۴۲۵---------درسهمیه ازاد ۱۲۰۹

نیما یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 03:31 ق.ظ

۴۲۶ رتبه۱۹۳

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 01:24 ق.ظ

به نظر شما با توجه به افزایش ظرفیت تا جه رتبهای میشود به رشته های لوکس امیدوار بود؟

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 01:10 ق.ظ

۴۴۳=۱۰۴

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 12:39 ق.ظ

۵۴۴=رتبه ۱ و ۵۱۵ =رتبه۴ :مشهد

مآّّهی یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 12:18 ق.ظ

به نظر شما با ۳۰۹ سهمیه زنان میتونم رشته زنان قبول شم؟ منتظر جواب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 12:06 ق.ظ

نمره:۴۲۷ رتبه: ۱۸۲ نمره: ۴۲۹ رتبه ۱۷۲

سبا شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام بچه های مشهدی حتما به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.behsaba.mihanblog.com

[ بدون نام ] شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 11:10 ب.ظ

نامه ای سرگشاده به محمود احمدی نژاد
جناب آقای محمود احمدی نژاد

ریاست فعلی جمهوری اسلامی ایران

شاید بسیاری از خوانندگان نوشته های من فکر کنند که این نویسنده به کدام دلیل منطقی این نامه را برای شما می نویسد و اصولا نوشتن این نامه چه اهمیتی دارد، البته من در طول این نامه همه این موارد را هم برای شما و هم برای خوانندگان عزیز توضیح خواهم داد و البته منتظر می مانم تا پاسخ شما را نیز دریافت کنم.

اول اینکه ای کاش می توانستم به جای نوشتن این نامه از راههای ساده ترین از جمله نشان دادن تصاویر مناسب همراه با توضیحات ساده برای فهماندن برخی مسائل لازم الذکر( چیزهایی که باید یادآوری کرد) استفاده کنم، تا هم مطمئن شوم که منظور مرا می فهمید و هم مورد این انتقاد قرار نگیرم که چرا چیزهای سخت سخت را برای شما می گویم. در هر حال من تلاش می کنم از واژه ها( یعنی لغات و کلمات) ساده استفاده کنم که منظورم را به شما برسانم.

دوم اینکه اگر متوجه بخشی از مطالب نشدید، به برخی از اطرافیان تان مانند آقای سلطانیه یا آقای لاریجانی یا آقای حداد عادل بگوئید تا کلمات سخت و پیچیده را برایتان توضیح دهند. من می دانم که شما مدتی دانشجوی رشته مهندسی بودید و حتی شنیده ام که در برخی دروس ریاضی هم شاگرد زرنگی بودید، اما به هر حال ممکن است چیزهایی را متوجه نشوید، آنها را بپرسید.

آقای محمود احمدی نژاد!

فرض کنیم شما در حال حاضر رئیس جمهور هستید و قصد دارید به مردم خدمت کنید. من فرض می کنم که همینطور است. به همین دلیل برخی موارد را که در این باب اهمیت دارد، مورد اشاره قرار می دهم، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید( منظور از قبول افتد این است که مورد قبول قرار بگیرد و منظور از چه در نظر آید این است که مورد نظر شما واقع شود.) متاسفانه من به دلیل اینکه در این مدت نسبت به شما نظر خوبی نداشتم، بسیاری از مسائل را توضیح ندادم، لذا سعی می کنم همه مواردی که در شش ماه اخیر لازم به گفتن بود، اکنون بگویم.

1) نان و پنیر و هواپیما: اولین نکته ای که می خواهم بگویم این است که شما چند بار گفته اید که برای صرفه جویی در سفرهای استانی شما و هیات همراه تان نان و پنیر می خورید، تا هزینه زیادی به دولت و ملت تحمیل نشود. چنانکه می دانید و در طب سنتی هم گفته شده است، مصرف زیاد پنیر باعث خنگ شدن و کند شدن مغز آدم می شود، با توجه به اینکه این هیات دولت پنبر نخورده هم مشکل دارند، خواهشمند است اولا از مصرف زیاد پنیر چه برای خودتان و چه برای سایر همکارانی که از ضریب هوشی مناسبی برخوردار نیستند خودداری نموده و حداقل به جای آن کره و مربا بخورید، ضمن اینکه باید بدانید که قیمت بلیط هواپیمای شما و همراهان تان به نسبت هزینه غذا حدودا پنجاه برابر است و اینکه شما هزینه را از پنج میلیون و صد هزار تومان به پنج میلیون و سی هزار تومان کاهش می دهید، ارزش عذاب کشیدن ندارد، پیشنهاد می کنم همان چلوکباب برگ را بخورید که حداقل وقتی بعد از این همه پرواز مشغول سخنرانی می شوید، پنیر مصرف شده روی نظرات تان تاثیر نگذارد.

2) بند کفش تان را ببندید: البته ساده زیستی امری بسیار مهم است، بخصوص برای کسانی که عقل شان را بکار نمی اندازند و به این فکر نمی کنند که این ساده زیستی اصولا چه فایده ای به حال ملت دارد، اما من فکر می کنم برای مردم ایران مهم است که رئیس جمهوری که حالا به هر دلیل رئیس جمهور شده است، تلاش کند که آبروی مردم را جلوی دوربین نبرد. البته شما می توانید اینقدر ساده زیست باشید که توی خانه خودتان با شورت مامان دوز یا پیژامه راه بروید و یا توی خانه دمپایی بپوشید و از جوراب پاره در هنگام رفتن به توالت خانه تان استفاده کنید، اما از شما خواهش می کنم که وقتی در یک اجلاس بین المللی یا در یک دیدار عمومی قرار می گیرید، سعی کنید از کفش تمیز استفاده کنید، جلوی مردم خم نشوید و بند کفش تان را جلوی مردم نبندید، اگر پای تان خارید جلوی مردم کفش تان را در نیاورید و خرت و خرت پای تان را نخارانید، پشت کفش تان را نخوابانید. این کارها برای یک رئیس جمهور خوب نیست. البته وقتی تنها هستید هر کاری دلتان خواست بکنید، می توانید در تنهایی کفش تان را دربیاورید و آویزان کنید به گردن تان و پای تان را بخارانید، اصلا می توانید با سمباده هر جای تان را دوست دارید قشو بکشید. به ما ربطی ندارد، اما خواهش می کنم جلوی انظار عمومی از این رفتارهای عنیف خودداری کنید. البته من حدس می زنم که شما در این 48 سال عادت نکرده اید که درست کفش بپوشید، پسر یا دخترتان هم به شما تذکر نداده که بابا! این کار زشت است، ممکن است از کسانی باشید که اصولا پوشیدن کفش ناراحت شان می کند، بسیاری از هموطنان روستایی عزیز کشور، وقتی گیوه را کنار می گذارند و کفش می پوشند سه چهار سالی طول می کشد تا به کفش عادت کنند، شما می توانید از کفش های بدون بند استفاده کنید، این جوری مشکل بازشدن بند کفش را هم نخواهید داشت.

3) یادداشت کنید: یکی از مسائل مهمی که برای آدمهای پرکار پیش می آید فراموشی است. این افراد یادشان می رود چه کارهایی داشتند و دارند و به همین دلیل کاری را که باید انجام دهند، نمی دهند و کاری را که قرار نبود انجام دهند، انجام می دهند. این افراد باید کارهای شان را یادداشت کنند، در غیر این صورت یک کار را شروع می کنند، و بعد چون فراموشش می کنند، یک کار دیگری را آغاز می کنند و دومی هم پس از مدتی به شرح ایضا( یعنی مانند همان کار قبلی، آیا این توضیح قانع کننده است یا خودتان از بقیه سووال می کنید که متوجه منظور بشوید؟) فراموش می شود. من فکر می کنم حالا که فرض می کنیم شما ممکن است مدتی رئیس جمهور باشید، برای این مدت سعی کنید یک دفتر چهل برگ از دفترهای بچه های تان قرض کنید و کارهای تان را در آن یادداشت کنید تا فراموش نکنید. همراه با خودتان خودکار هم داشته باشید، اما خواهش می کنم اگر به همراه داشتن خودکار عادت ندارید، آنرا با درباز در جیب نگذارید، چون ممکن است جوهر آن بریزد و جیب تان را کثیف کند، در خودکار را ببندید. در این شش ماه گذشته شما چند بار به دلیل همین یادداشت نکردن، سیاست های کشور را تغییر دادید، مگر قرار نبود با مافیای نفتی مبارزه کنید؟ مگر قرار نبود شر خانواده های نفتی را از اقتصاد کشور بکنید؟ مگر قرار نبود منافع نفت را به سر سفره های مردم ببرید؟ مگر قرار نبود که اسرائیل را از روی صحنه جهان حذف کنید؟ مگر قرار نبود طرح نوینی برای اصلاح سازمان ملل متحد پیشنهاد کنید؟ مگر قرار نبود وام ازدواج بدهید؟ اگر شما یک دفترچه یادداشت داشتید و اینها را نوشته بودید، الآن دولت یک کاری برای انجام دادن داشت و بیخودی گیر نمی دادید به قضیه کیک زرد و انرژی هسته ای و انگار که شورای نگهبان شما را برای تولید انرژی هسته ای رئیس جمهور کرده است. من از شما خواهش می کنم یک دفتر یادداشت برای خودتان بخرید و این مسائل را یادداشت کنید، چون می ترسم همانطور که هفته پیش به دلیل آلزایمر سیاسی فراموش کردید که در دوران انتخابات وعده داده بودید که نفت را به سر سفره ملت می کشانید و گفتید که اصلا چنین چیزی نگفتم، سه ماه دیگر اعلام کنید که جمهوری اسلامی قصد دارد پسته کشور را ملی کند و فراموش کنید که «انرژی هسته ای حق مسلم ماست» و شش ماه دیگر اعلام کنید که اصلا قرار نبود ما غنی سازی کنیم و غنی سازی سیاست خاتمی برای ضربه زدن به امام زمان بود، لطفا یادداشت کنید.

4) لباس محلی نپوشید: من چند باری عکس های شما را با لباس محلی لری و ترکمنی و لباس های دیگر دیده ام. خواهش می کنم یک بار دیگر به این عکس ها نگاه کنید و به چهره خودتان در آن دقت کنید. ( دقت کنید یعنی کمی فکر کنید، اگر اشکالی ندارد.) واقعیت این است که شاید کسانی که این لباس ها را برای شما آماده می کنند، کمی آدمهای بدجنسی هستند و می خواهند شما را دست بیندازند، اکثر این لباس ها به تن شما گریه می کند( توضیح: وقتی یک لباس برای تن کسی گشاد است، اصطلاحا می گویند که به تن او گریه می کند.) البته می دانید که غالبا لباس های محلی را برای افراد قدبلند و چهارشانه و درشت هیکل می دوزند، به همین دلیل لباس ها اندازه شما که کوچک اندام هستید، نمی شود و به نظر می آید که محمود احمدی نژاد توی لباس گم شده است. البته زیاد مهم نیست، چند دقیقه بعد دوباره پیدا می شوید. ولی من پیشنهاد می کنم این لباس ها را نپوشید. یا حداقل قبل از سفر اندازه تان را بدهید که لباس را به اندازه شما بدوزند و بعد آنرا بپوشید. یادتان باشد که فعلا ملت ایران تا جایی که می توانند احتیاج به خنده دارند و گاهی به همین قصد این کارهای زشت را می کنند، اما شما نباید اجازه بدهید که رئیس جمهور این کشور اسباب مسخره مردم شود. البته این فقط یک پیشنهاد است، ممکن است که دوست داشته باشید که هر کار دیگری بکنید، خوددانید. نکته دیگری هم که باید بگویم درباره انتخاب لباس مناسب است. البته شما مختار هستید که هر لباس جوادی که دوست داشتید بپوشید، ولی پیشنهاد می کنم که در پوشیدن لباس به موارد زیر توجه کنید. اولا: از کت گشاد استفاده نکنید، اگر به این فکر می کنید که مانند دوران نوجوانی که کت بزرگتر می خریدیم که بعدا اندازه مان بشود، شما هم به همین دلیل کت گشاد می خرید که تا دور دوم ریاست جمهوری اندازه تان بشود، این کار اشتباه است، چون مطمئنا شما از این به بعد قدتان بزرگتر نخواهد شد و هیکل تان هم درشت تر نخواهد شد، بنابراین لباس را به اندازه خودتان تهیه کنید. دوما: از پوشیدن جوراب سفید با کت و شلوار مشکی خودداری کنید، اصلا جالب نیست، سعی کنید دیده نشود و جیغ نزند. سوما: وقتی کت و شلوار نو می خرید، برچسب هایی که به آن آویزان است بکنید.

5) موها را شانه کنید: خیلی از مردان از این قرتی بازی ها خوششان نمی آید. مثلا همین آقای رجبعلی مزروعی شش سال طول کشید تا عادت کند موهایش را شانه کند. ممکن است فکر کنید برای رئیس جمهوری که هر روز با سختکوشی مشغول به کار است، هیچ اهمیتی ندارد که موهایش را شانه کند یا نکند، این حرف درستی است، اما ربطی به شما ندارد، شما که روزانه هشت ساعت کار نمی کنید که نگران شانه نکردن موهای تان نیستید. البته بعضی ها هستند که شانه توی موهای شان گیر می کند و دندانه های شانه در حین مرتب کردن موها کنده می شود و می شکند، در این حالت وسیله ای سالها قبل اختراع شده است به نام برس مو( با برس واکس کفش فرق دارد) این برس های مو برای مرتب کردن موهاست و جوری است که دندانه های آن نمی شکند و موهای تان را حتی اگر یک ماه هم حمام نرفته باشید درد نمی آورد و موها را نمی کند. از برس مو استفاده کنید و موهای تان را بخصوص قبل از عکس گرفتن شانه کنید.( مجددا تذکر می دهم که حتما از برس مو استفاده کنید نه برس کفش، چون اگر از برس کفش استفاده کنید موهای تان را نمی توانید شانه کنید.)

6) مدیریت جهانی و ابرقدرت ها: قبلا چند بار گفته اید که ما قصد داریم که مدیریت جهان را برعهده بگیریم و سه روز قبل هم گفتید که ایران با یک تلاش ساده در مدتی کوتاه می تواند جزو یکی از ابرقدرت ها شود. آیا منظورتان ابرقدرتهای راستکی مثل چین و آمریکا بود یا به قدرت های بزرگی مثل انگلیس و فرانسه و آلمان یا روسیه گفتید ابرقدرت؟ یا منظورتان ابرقدرت هایی مانند کویت و افغانستان و عراق و لبنان بود؟ اگر منظورتان از ابرقدرت کشوری مثل چین و آمریکا بود، به نظرم باید در هنگام حرف زدن دقت بیشتری بکنید، اصولا این کار را انجام دهید. دوست عزیز! من پیشنهاد می کنم ده روز از وقت خود را به صورت معمول و نه به عنوان دیپلمات یا مثلا رئیس جمهور در یکی از این ابرقدرت ها بگذارید و ببینید این کشورها چگونه اند. البته از نظر من به عنوان یک ایرانی که به ایرانی بودنش مغرور است، قطعا راههایی وجود دارد که ایران می تواند ابرقدرت بشود، به نظرم باید راههای زیر را انجام داد:

الف: ابرقدرت ها را مغزهای بزرگ اداره می کنند. به همین دلیل ابرقدرت ها یا از مغزهای خودشان استفاده می کنند یا مغزهای دیگران را جذب می کنند، شما وقتی از مغز دیگران استفاده نمی کنید و باعث فراری دادن مغزهای اندیشمند از کشور می شوید( در مورد خودتان حرفی نمی زنم، چون موضوعیت ندارد.) فکر می کنید با کدام مغزهای متفکر می توانیم ابرقدرت شویم؟

ب: ما می توانیم بدون استفاده از مغزمان و با استفاده از نیروی کارمان، مثل چینی ها تبدیل به یک ابرقدرت بشویم، اما این کار سختی است، اولا باید جمعیت کشور بیست برابر بشود( که این خودش حداقل 150 سال طول می کشد.) و یا اندازه کشور پنج برابر بشود( که این کار هم ده میلیون سال طول می کشد.) بنابراین حداقل دویست سالی طول می کشد که ما ابرقدرت بشویم.

پ: به نظر شما ممکن است کشوری ابرقدرت بشود و رئیس جمهورش احمدی نژاد باشد؟ من نمی خواهم قضاوت کنم. خودتان که در این حد می فهمید.

7) مقررات و تشریفات بین المللی: یکی از نکات مهمی که می خواهم به عنوان یک برادربه شما تذکر بدهم این است که اصولا از شما خواهش می کنم به عنوان رئیس جمهوری که به هر تقدیر شورای نگهبان یک کشور همگی به او رای داده و او را انتخاب کرده اند، مقررات تشریفات بین المللی را رعایت کنید. مثلا وقتی به ملاقات پادشاه عربستان سعودی می روید، با او مودبانه برخورد کنید و وقتی وقت گفتگو تمام شد به او گیر ندهید و مثل چسب همینطوری کنارش باقی نمانید. مودبانه رفتار کنید.( البته من نمی دانم منظورم را از کلمه مودبانه می فهمید یا نه، اصولا کلمه دیگری که بتوانم این موضوع را با آن برایتان توضیح دهم بلد نیستم. این نکته را از آقای جواد لاریجانی بپرسید، شاید او بتواند با نشان دادن عکس ها و توضیحات بیشتر منظور را بفهماند.) وقتی به یک جایی مثل نیویورک می روید( امیدوارم باز هم بروید) یادتان باشد که همه افرادی که در اجلاس نشسته اند در کشور خودشان همین موقعیت شما را دارند و حتی اکثرشان بدون تقلب در انتخابات برگزیده شده اند و واقعا رئیس جمهور هستند، و اینطور نیست که این افراد مثل شهرستانهایی که برای سخنرانی شما می آیند آمده باشند که ببینند این یارو که رئیس جمهور شده و این حرف های عجیب و غریب را می زند چه شکلی است. در آنجا باید مودبانه رفتار کنید( به جواد لاریجانی رجوع شود.)

8) نورافکن و هاله نور: این توضیح را قبلا هم گفتم و حالا هم می گویم تا بعدا هم بخاطر بسپارید. وقتی وارد سالن سخنرانی می شوید، برای اینکه افرادی که در سالن نشسته اند شما را ببینند، پروژکتورها را روی شما تنظیم می کنند. در این حالت برای کسی که قبلا همیشه در تاریکی حرف زده این احساس بوجود می آید که در هاله نوری قرار گرفته است. این موضوع طبیعی است و اصلا چیز عجیبی نیست. چند لحظه ای طول می کشد تا چشم تان عادت کند و بعد متوجه می شوید که نفر بعدی هم که برای سخنرانی می آید، او هم به قول شما در هاله نور است. آیا این دلیل می شود که هر کسی که در هر جای دنیا سخنرانی می کند و زیر پروژکتور قرار دارد، برود پیش آقای جوادی آملی و این حرف ها را بزند؟ به نظر شما اگر هزار سال پیش پروژکتور اختراع شده بود هر سه ماه یک پیغمبر جدید ادعای نبوت نمی کرد؟ ضمنا این نکته را هم به شما تذکر بدهم که اصولا از چیزهایی مثل قرار گرفتن در هاله نور، امداد غیبی، دستی که یک دفعه شما را بلند می کند و یک جایی می گذارد و از این جور چیزها پیش هرکسی حرف می زنید پیش علمای اسلام که خودشان این کاره اند، از این حرف ها نزنید.

آقای احمدی نژاد

آنچه گفتم تذکراتی برادرانه بود، وگرنه می توانستم تذکراتی خواهرانه به شما بدهم.

امیدوارم در تبدیل ایران به یک ابرقدرت، تا قبل از نابودی کامل کشور موفق باشید.

ابراهیم نبوی

اردیبهشت هشتاد و پنج

الاحقرکامی لنکرانی شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 10:50 ب.ظ

خوب کیری به شما پزشکان زدم بریددرس بخونید برای۲سال بعدانشائالله بانمره پانصد بیهوشی قبول میشوید

[ بدون نام ] شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 10:44 ب.ظ

قرار بود نتیجه تحقیق وتفحص مجلس اعلام شود پس چی شد

[ بدون نام ] شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 10:42 ب.ظ

قر اربود شنبه رتبه همه در سایت دبیرخانه اعلام شود پس چی شد

[ بدون نام ] شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 10:40 ب.ظ

من۳۹۰حساب کرده بودمشده۳۶۵

دکتر شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 10:18 ب.ظ

۴۶۵=نمره * رتبه=۳۷ * در جنس=۱۴

[ بدون نام ] شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 09:29 ب.ظ

واقعیت اینه که به اعتقاد اکثریت دشواری سوالات امسال در سطح پارسال یا حتی دشوارتر بود پس چرا نمرات بالای ۴۰۰ دو برابر پارسال است؟

[ بدون نام ] شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 08:26 ب.ظ

نمره من همانی بود که حساب کرده بودم یعنی ده سوال حذف شده ؟؟؟؟؟؟بنده بعید میدانم؟؟؟؟؟؟؟

مهدی شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 08:13 ب.ظ

لطفا اگر کسی اطلاعات مفیدی در مورد انتخاب رشته دارد در این قسمت عنوان کند

[ بدون نام ] شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 08:09 ب.ظ

baraye rotbehaye sale gabl be site pezeshkan bedune marze
moraje konid.

مهدی شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 08:04 ب.ظ

۳۹۴ رتبه کل :۵۰۸

[ بدون نام ] شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 08:04 ب.ظ

dostan az shoma kasi midune ke az koja mishe rotbehaye gabulihaye parsalo bedast avord?chon fekr mikonam alan fagat in rotbehast ke mitune baraye entekhabe reshte komak konande bashe

بویر شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 08:00 ب.ظ

نمره ۳۴۰ رتبه کل ۱۵۵۴ مناطق ۱۳ آ.غ

ندا شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 07:27 ب.ظ

۶۸۰رتبه کل:۷۱۴

[ بدون نام ] شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 06:15 ب.ظ

نمره ۴۰۵ رتبه ۳۶۵

من از این ۱۰ سوالی که تغیییر کرده فقط ۱ نمره اضافه شدم یکی از دوستانم هیچی سوال اینست که :
۱-اگر آقایان ریگی به کفششان نیست چرا کلید نهائی را نمی زنند ؟!
۲-خود من به ۶-۷ سوال ایراد جدی وارد کردم که با رفرنس بوده و همان سوال هایی بوده که اغلب دوستان و همکاران به آن ایراد داشته اند حالا که آقایان ۱۰ سوال را خواسته اند تغییر دهند چطور شده که از این تغییرات چیزی نصیب ما نشده .با این حساب :
یعنی سوالاتی که واضحا کسی در مورد آن بحثی نداشته حذف یا تغییر داشته است و سوالات مورد بحث با همان کلید اولیه تصحیح شده .!!


شب شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 05:24 ب.ظ

رتبه کل:۷۰۳ ونمره کل:۳۸۱ رتبه در جنس :۲۲۶

پسرک تنها شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 04:45 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

۴۰۱
رتبه: ۴۲۲

[ بدون نام ] شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 04:35 ب.ظ

342........رتبه ۱۵۱۳

[ بدون نام ] شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 04:16 ب.ظ

438 .............123

[ بدون نام ] شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 03:38 ب.ظ

۳۶۲.................رتبه۱۰۵۳

وحید شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 03:20 ب.ظ

۳۶۴ ------رتبه۱۰۰۸ -----مرد ----رتبه منطقه محروم آ-غ---- ۶

[ بدون نام ] شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 03:10 ب.ظ

۴۱۳--------رتبه کل ۲۹۹

[ بدون نام ] شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 03:10 ب.ظ

کاشکی دوستان نمرات پره شون رو هم می زدند

[ بدون نام ] شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 03:10 ب.ظ

با عرض معذرت
429---------------172

[ بدون نام ] شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 03:10 ب.ظ

کاشکی دوستان نمرات پره شون رو هم می زدند

l شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 03:05 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com/

429----------------- رتبه کل 170

[ بدون نام ] شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 02:55 ب.ظ

۴۱۶ ---------رتبه ۲۷۲ کل

[ بدون نام ] شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 02:42 ب.ظ

نمره۳۷۱ ۸۹۲کل

[ بدون نام ] شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 02:40 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 02:39 ب.ظ

نمره ۳۳۴ ------------------- رتبه ۱۷۲۳

[ بدون نام ] شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 02:04 ب.ظ

446 رتبه 94

[ بدون نام ] شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 02:00 ب.ظ

۳۷۰ رتبه ۹۰۷

[ بدون نام ] شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 01:46 ب.ظ

من فکر می کردم ۳۶۰ میشم ۳۳۰ شدم نمی دونم چرا؟

[ بدون نام ] شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 01:43 ب.ظ

۳۲۲کل۲۰۷۱

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد