خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

شرایط شرکت فارغ‌التحصیلان رشته‌های پزشکی در آزمون دستیاری

شرایط شرکت فارغ‌التحصیلان رشته‌های پزشکی ودندانپزشکی درآزمون دستیاری اعلام‌شد

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شرایط شرکت فارغ‌التحصیلان رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی را در آزمون دستیاری اعلام کرد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، فارغ‌التحصیلان رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی به شرطی که خدمات مشمول موضوع قانون، حداکثر سه ماه بعد از تاریخ فراغت از تحصیل شروع شده باشد اجازه دارند در آزمون دستیاری شرکت کنند.

بر اساس این گزارش، از دیگر شرایط فارغ‌التحصیلان رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در آزمون دستیاری، انجام خدمات مشمول در مناطق با ضریب محرومیت چهارپنجم و محروم‌تر و نیز تداوم خدمت مشمول تا زمان شروع دوره دستیاری در صورت قبولی در آزمون، اعلام شده‌است.

همچنین مشمولین سطوح دوم و سوم آیین نامه "سطح بندی عملکرد استثنایی و تسهیلات اعطایی به استعدادهای درخشان" علاوه بر برخورداری از امتیاز یاد شده اجازه‌دارند فقط یکبار و در دوره کارورزی در آزمون دستیاری شرکت کنند.

ارسال خبر: ۱۴:۲۱ یکشنبه، ۱۳ آذر ۱۳۸۴

نظرات 4 + ارسال نظر
دوست چهارشنبه 16 آذر 1384 ساعت 11:15 ق.ظ

اگر از نمره روان اطلاع دارین به من ایمیل کنید بسیار ممنون میشم

پسرک تنها سه‌شنبه 15 آذر 1384 ساعت 11:19 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

احتمال توافقات پشت‌پرده برخی نمایندگان در پرونده تخلفات کنکور

---------------------------------------
نمایندگان مذکور به رغم برخی اظهارات اولیه، اقدام به برگزاری جلسات محرمانه با تعدادی از مسئولان و متخلفان کرده و پس از این جلسات، سکوتی مرموز بر این نمایندگان حاکم شده است.

--------------------------------

خبرنگار «بازتاب» گزارش داد: احتمال توافقات پشت‌پرده تعدادی از نمایندگان مجلس که از یک سال پیش به صورت دقیق در جریان پرونده تخلفات کنکور و آزمون دستیاری قرار گرفته بودند، افزایش یافته است.

بنا بر این گزارش، از یک سال پیش تعدادی از نمایندگان مجلس هفتم، در جریان تخلفات گسترده در پرونده‌های کنکور و آزمون‌های وزارت بهداشت قرار گرفته بودند، اما نمایندگان مذکور به رغم برخی اظهارات اولیه، اقدام به برگزاری جلسات محرمانه با تعدادی از مسئولان و متخلفان کرده و پس از این جلسات، سکوتی مرموز بر این نمایندگان حاکم شده است.

این جلسات که بخشی از آنها در دولت پیشین و بخشی در زمان دولت جدید انجام شده است، هیچ‌گونه نتیجه‌ای برای مردم نداشته و این شرایط، احتمال حصول نتایج برای نمایندگان مذکور و یا جناح سیاسی آنان را افزایش داده است.

دفتر یکی از این نمایندگان به رغم دریافت هزاران صفحه مدارک مستند و دقیق در رابطه با تخلفات کنکور، در تماس خبرنگار «بازتاب» ، اظهار کرد که به دلیل عدم وجود مدارک پرونده به نتیجه نرسیده است.

در تماس با یکی دیگر از نمایندگان در هشت روز پیش نیز وی اظهار کرد که گزارش نهایی این پرونده‌ها توسط نمایندگان مجلس دو روز دیگر آماده خواهد شد، اما با گذشت یک هفته، هنوز هیچ گزارشی از این پرونده منتشر نشده و تنها جلسات محرمانه و مبهم نمایندگان مذکور با مسئولان ادامه یافته است.

عملکرد نماینده دیگر نیز که به دلیل سوابق وی در پیگیری پرونده‌های ملی، پس از در اختیار گرفتن اسناد و مدارک آنها، بین نمایندگان مشهور به پیگیری جدی پرونده‌هاست!، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 آذر 1384 ساعت 08:00 ق.ظ

خبرگزاری ایرنا است
ایسنا هم نوشته

[ بدون نام ] دوشنبه 14 آذر 1384 ساعت 04:36 ب.ظ

لطفا ادرس خبررو هم بدین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد