خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

هفته‌ی آینده حکم صادره برای پرونده‌ی آزمون دستیاری ابلاغ می‌شود

از سوی شعبه‌ی 1083 دادگاه عمومی تهران؛

هفته‌ی آینده حکم صادره برای پرونده‌ی آزمون دستیاری ابلاغ می‌شود

شعبه‌ی 1083 دادگاه عمومی تهران سه شنبه‌ی هفته‌ی آینده حکم صادره برای پرونده‌ی آزمون دستیاری را ابلاغ می‌کند.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، قاضی حسینیان استعلام‌های متعددی را در این پرونده‌ی از حراست وزارت بهداشت، کمیسیون اصل 90 مجلس، دبیرخانه‌ی تخصصی آموزش پزشکی و ضابطان و دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه‌ی 7 انجام داده بود.

براساس این گزارش قاضی حسینیان پس از صدور حکم پرونده آن را به شکات، متهمان و وکلای پرونده، کمیسیون اصل 90 مجلس، وزارت بهداشت و درمان، دادستانی تهران و رییس دادگستری ابلاغ می‌کند. 1384/08/25


دبیر شورای آموزش پزشکی و تحصصی در گفت و گو با فارس: 13:28 - 25/08/84

صندوق حمایت از دستیاران پزشکی تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: صندوق حمایت از دستیاران پزشکی با استفاده از درآمد اختصاصی بیمارستانها و دانشگاههای علوم پزشکی و همکاری‌بیمه‌ها همزمان با افزایش دو برابری حقوق دستیاران که از مهرماه امسال اجرایی شده به منظور بهبود وضعیت دستیاران رشته‌های تخصصی پزشکی تشکیل می‌شود.

بهرام عین اللهی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: حقوق دریافتی دستیاران رشته های تخصصی پزشکی از مهرماه امسال حدود دو برابر افزایش یافت و از 80 هزار تومان برای مجردها به 180 هزار تومان و از 120 تومان برای پزشکان متاهل به 250 تومان رسید.
وی ادامه داد: دستیاران رشته های تخصصی پزشکی در بخشهای بیمارستانی و اورژانسها نقش موثری در خدمات رسانی به بیماران دارند که تاکنون از حقوق کافی برخوردار نبوده اند به همین علت بر اساس این مصوبه برای افزایش حقوق آنان اقدام شده است.
وی گفت: علاوه بر آن به زودی صندوقهای حمایت از دستیاران با استفاده از منابع و درآمدهای اختصاصی دانشگاههای علوم پزشکی و بیمارستانهای تابعه و همکاری سازمانهای بیمه گر تشکیل می شود که تسهیلاتی را در اختیار دستیاران قرار می دهد.
وی همچنین ادامه داد: بر اساس مصوبه دیگر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از این پس آزمونهای ارتقای رشته های پزشکی به صورت غیر متمرکز در دانشگاههای برگزار می شود اما آزمون دستیاری با توجه به اهمیت آن و نیز لزوم دقت در امنیت و سلامت این آزمون همچنان به صورت متمرکز و سراسری برگزار می شود.
وی گفت: سالانه حدود 15 هزار نفر در آزمون دستیاری شرکت می کنند که حدود 10 درصد آنها در رشته های تخصصی علوم پزشکی پذیرفته می‌شوند.

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 27 آبان 1384 ساعت 11:10 ق.ظ

[ بدون نام ] جمعه 27 آبان 1384 ساعت 09:52 ق.ظ

بکنید ما را ملت ما بیدارتر می شود

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 آبان 1384 ساعت 06:04 ب.ظ

آبدار چی و مستخدم نظافتچی و نگهبان و کارگر بیسواد شرکت نفت حاقل حقوقشان از ۴۰۰هزازتومان بیشتر است.....تازه همشون هم ناراضی هستند
خاک بر سر ما پزشکان خاک خاک ......

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 آبان 1384 ساعت 03:51 ب.ظ

کیر در کوس دشمنان

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 آبان 1384 ساعت 09:22 ق.ظ

کیردرکوس خواهرپزشکیان

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 آبان 1384 ساعت 09:11 ق.ظ

سلام
چه شرم اور
خجالت نمی کشند بعد از ۲۰-۳۰ ماه از ۳۰۰ - ۴۰۰ نفر متهم برای ۶ نفر حکم کذایی صادر میکنند
مردم شده اند مسخره دم کلفتهای کس کش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد