خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

قاضی پرونده آزمون دستیاری در گفت و گو با فارس:

حکم پرونده آزمون دستیاری در انتظار پاسخ استعلام است

خبرگزاری فارس: قاضی رسیدگی کننده به پرونده آزمون دستیاری گفت: استعلام هایی در خصوص این پرونده از مجلس ، کارشناسان پرونده و نماینده دادستان انجام شده است که بعد از ارائه پاسخ این استعلام ها و رفع ابهامات، حکم صادر می‌شود.

قاضی حسینیان در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: در خصوص رفع ابهامات از این پرونده، استعلام هایی از کمسیون اصل 90 و کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس ،کارشناس پرونده و نماینده دادستان شده است که بعد از ارائه پاسخ از سوی این مراکز حکم پرونده صادر خواهد شد.
رئیس شعبه 1083 دادگاه عمومی تهران خاطرنشان کرد: نماینده دادستان درخواست ارائه لایحه دفاعی در خصوص کیفرخواست را ارائه کرده است که با این موضوع موافقت شده است.
پرونده آزمون دستیاری در دادسرای انقلاب تحت رسیدگی قرار دارد که از سوی این دادسرا برای 6 متهم کیفر خواست صادر شده و این متهمان تا کنون طی 4 جلسه در برابر قاضی شعبه 1083 دادگاه عمومی تهران قرار گرفته و از خود دفاع کرده اند.
بر پایه این گزارش، پرونده تعداد زیادی از متهمان این پرونده هم اکنون در دادسرای انقلاب بدون صدور کیفر خواست معطل مانده است و کیفر خواستهای صادر شده نیز به دلیل داشتن ضعف های متعدد مورد اعتراض وکلای متهمان قرار گرفته است. 
 مروری بر وقایع اردیبهشت  84:::: هدف از ارائه این اخبار یاداوری دروغهایی است که مسئولین عالیرتبه نظام اعم از مجریه و مقننه و قضائیه ی به اصطلاح اسلامی تحویل جامعه پزشکی داده اند
 

هیچ صحبتی از جایگزینی افراد نیست

سعید مرتضوی:

با اخراج افراد مورد ظن از قسمت آزمون دستیاری، دیگر درخواست تعویق آزمون را نداریم

1384/02/02

خبرگزاری فارس: جمعی از پزشکان شرکت کننده در آزمون دستیاری طی نامه‌ای به بازپرس شعبه دوازدهم دادگاه انقلاب اسلامی تهران خواهان تعویق آزمون از اردیبهشت 84 و موکول شدن آن به زمانی دیگر شدند .

خبرگزاری فارس: 800 تن از داوطلبان آزمون دستیاری امسال طی نامه ای به هاشمی شاهرودی، رئیس قوه قضائیه خواستار تعویق آزمون دستیاری و روشن شدن تکلیف آزمون 82 قبل از برگزاری آزمون امسال شدند.

جمعی از پزشکان:
برگزاری آزمون دستیاری تا زمان روشن شدن تکلیف پرونده آزمون دستیاری 82 به تعویق بیفتد

دبیر شورای آموزش علوم پزشکی و تخصصی در گفتگو با فارس:
برگزاری آزمون دستیاری منافاتی با پیگیریهای قضایی ندارد

خبرگزاری فارس: دبیر شورای آموزش علوم پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: برگزاری آزمون دستیاری امسال در زمان تعیین شده هیچ منافاتی با برخورد قضایی با متخلفان آزمون دستیاری سال گذشته ندارد و حتی در صورت حذف تعدادی از پذیرفته شدگان متقلب می توان با افزایش ظرفیت آن را جبران کرد.

علیرغم خواست عموم پزشکان

وزارت بهداشت زیر بار تعویق آزمون دستیاری نرفت

تاکید وزارت بهداشت بر برگزاری آزمون دستیاری در 15 اردیبهشت در حالی است که این آزمون یکبار با پیگیریهای اعضای کمیته تحقیق و تفحص مجلس از 15 اسفند به 15 اردیبهشت به تعویق افتاد که علت آن روشن شدن نتیجه بررسی آزمون قبلی بود اما اکنون در حالی که هنوز نتیجه بررسی های قضایی به نتیجه نرسیده و معلوم نیست که قبولی چند تن از متخلفان آزمون سال 82 باطل می‌شود تا بر اساس آن ظرفیت جدید جایگزین آنها شود، آزمون جدید برگزار می‌شود.

دستور رسیدگی سریع به پرونده آزمون دستیاری صادر شد

خبرگزاری فارس: رئیس قوه قضائیه در دیدار امروز خود با مردم با تقاضای تعدادی از پزشکان مبنی بر رسیدگی سریع به پرونده تخلفات آزمون دستیاری موافقت کرد.

تاریخ: 84/02/07ساعت: 15:18

سخنگوی پزشکان متحصن آذربایجان غربی در گفت و گو با ایلنا:
اعتمادی به برگزاری آزمون دستیاری توسط وزیر بهداشت نداریم

جمعی از پزشکان خواستار تعویق آزمون دستیاری شدند

آزمون دستیاری تا روشن شدن تکلیف پرونده آزمون 82 به تعویق بیفتد

1384/02/06

دبیر شورای آموزش پزشکی:

زمان آزمون دستیاری تغییر نخواهد کرد

آزمون دستیاری 15 اردیبهشت برگزار می‌شود

پذیرفته‌شدگان متخلف آزمون دستیاری اخراج می‌شوند

1384/02/06

عضو هیات تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی، گفت: پذیرفته‌‏شدگانی که به ناحق در آزمون دستیاری پزشکی قبول شده‌‏اند را شناسایی و اخراج می‌‏کنیم.

دکتر عوض حیدرپور، در گفت و گو با ایلنا، افزود: البته از آنجا که اجرای آزمون دستیاری پزشکی در حیطه وظایف وزارت بهداشت است، در مورد نحوه اجرا و تاریخ آن تصمیم نهایی با خود وزارتخانه است.

ظرفیت رشته‌های دستیاری امسال 15 درصد افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: دبیر شورای آموزش علوم پزشکی، تخصصی گفت: با توجه به افزایش نیاز کشور به پزشک متخصص و با توجه به مسائل پیش آمده در آزمون دستیاری 82 امسال ظرفیت رشته‌های دستیاری حدود 15 درصد افزایش می‌یابد و از1200 نفر به 1400نفر می رسد.

خبرگزاری فارس: جمعی از داوطلبان آزمون دستیاری در اعتراض به روند برگزاری آزمون دستیاری امسال قبل از روشن شدن وضعیت رسیدگی به تخلفات آزمون دستیاری 82 صبح امروز مقابل سازمان نظام پزشکی تهران و شهرهای بزرگ کشور تحصن کردند.

خبرگزاری فارس: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وزارت بهداشت در مورد نحوه برگزاری آزمون دستیاری به قانون عمل می‌کند.

وزیر بهداشت خبر داد:‌
برگزاری آزمونهای دستیاری به دانشگاه‌ها واگذار می‌شود
پرونده آزمون دستیاری در قوه قضاییه در حال پیگیری است

 

رییس شورایعالی نظام پزشکی با ارسال نامه‌ای برای وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار تعویق آزمون دستیاری دوره سی و دوم تا روشن شدن وضعیت آزمون قبلی شد.

 

عوض حیدرپور در گفت و گو با خبرنگار" ایلنا" افزود: اعضاء هیات تحقیق و تفحص نیز مصمم است تا با متخلفان آزمون 82 به طور جدی برخورد کند و حقوق کسانی که حق آنها ضایع شده است را پس گیرد.
وی افزود: البته شماری از متخلفان شناسایی شده اند و مراحل تحقیق و بازرسی را طی می‌‏کنند.

 

در اولین روز توزیع کارت آزمون دستیاری

دو سوم داوطلبان کارت خود را دریافت کردند

ا ارسال نامه‌ای به شورای عالی انقلاب فرهنگی
کمیسیون اصل 90 مجلس خواستار تعویق آزمون دستیاری شد

خبرگزاری فارس:عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفت: این کمیسیون دیروز طی نامه‌ای با امضای فاکر رئیس کمیسیون اصل 90 به شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار تصمیم گیری این شورا برای تعویق آزمون دستیاری تا روشن شدن نتیجه پیگیریهای قضایی در مورد تخلفات سال گذشته این آزمون شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، سید علی ریاض امروز در جمع خبرنگاران افزود: همزمان با ارسال این نامه دو نامه دیگر نیز به رئیس جمهوری و رئیس قوه قضائیه ارسال شده و طی آن درخواست شده است، آزمون دستیاری امسال تا روشن شدن وضعیت آزمون دستیاری سال 82 به تعویق بیفتد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل90 مجلس:

برگزاری آزمون دستیاری مسیر عدالتخواهی پرونده آزمون سال 82 را منحرف می کند//زمان برگزاری آزمون باید تغییر کند

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه برگزاری این آزمون در 15 اردیبهشت ماه امسال مسیر پرونده عدالتخواهی پرونده آزمون سال 82 را منحرف می کند ، گفت: اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس با ارسال نامه ای به شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار به تعویق افتادن زمان این آزمون تا مشخص شدن نتایج بررسی پرونده شدند.

عضو کمیسیون اصل ‪ ۹۰از عدم تعویق آزمون دستیاری تخصصی پزشکی انتقاد کرد 

رییس کمیته فرهنگی،رفاهی واجتماعی کمیسیون اصل ‪ ۹۰مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام صحت مسیر امتحان آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال ‪ ، ۸۴نسبت به عدم تعویق تاریخ این آزمون انتقاد کرد.

شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست روز سه‌شنبه به‌ریاست "سیدمحمد خاتمی"، رییس جمهوری، بر برگزاری آزمون دستیاری پزشکی امسال در موعد مقرر تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی این شورا، در این نشست اعضای شورا ضمن استماع تمامی گزارش‌های مربوط به "شایعه تخلف درآزمون دستیاری رشته پزشکی سال ‪ ۸۲ و همچنین توضیحات وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با کسب اطمینان از کفایت سازوکارهای تعبیه شده برای تامین سلامت آزمون سال جاری، از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست تا آزمون دستیاری را در موعد مقرر برگزار کند.

همچنین دراین جلسه از قوه قضاییه درخواست شد که به منظور روشن کردن افکار عمومی در مورد شایعات  موجود مربوط به آزمون دستیاری پزشکی سال ‪،۸۲ در اسرع وقت نسبت به صدور حکم قطعی اقدام لازم را به‌عمل آورد و در صورت اثبات قطعی موارد تخلف مطرح شده، با متخلفان در چارچوب قوانین و مقررات موجود بطور قاطع برخورد نماید.

وزیر بهداشت در ادامه ضمن درخواست از قوه قضاییه درباره بررسی عاجل پرونده آزمون دستیاری سال 82، تاکید کرد: در صورت اثبات تخلف احتمالی در این آزمون با متخلفین در تمامی سطوح به شدت برخورد خواهد شد.

دکتر مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران، افزود: از آنجایی که انجام تخلف در برگزاری آزمون سال 82 بطور قطعی به اثبات نرسیده است و با توجه به تاکید شورای عالی انقلاب فرهنگی، آزمون دستیاری سال جاری در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

وزیر بهداشت در گفت‌وگو با ایسنا:

آزمون دستیاری بدون تغییر زمانی، فردا برگزار می‌شود

سلامت آزمون دستیاری را تضمین می‌کنم

وزیر بهداشت در گفت‌وگو با ایسنا:
آزمون دستیاری در کمال سلامت برگزار شد
1400 نفر در آزمون دستیاری امسال پذیرفته می‌شوند
 
 تهران 1384/02/16   12:01:
۵۸            8402-06028: کد خبر

وزیر بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشکی گفت: آزمون دستیاری 84 در نتیجه تلاش و دقت تمامی دست‌اندرکاران با کیفیت و در زمان و شرایط مناسب بگونه‌ای برگزار شد که جای هیچگونه سخنی را برای نقادان باقی نگذارد.

دکتر مسعود پزشکیان، در گفت‌وگو با خبرنگار آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران افزود: آزمون دستیاری سال 84 علیرغم بحث‌ها و گفت‌وگوهای فراوان، پس از تقاضای ریاست مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با حضور بیش از 16 هزار داوطلب در بیش از 24 رشته تخصصی برگزار شد که در نهایت حدود 1400 نفر پذیرفته می‌شوند.

وی در خصوص آزمون دستیاری سال 82، تصریح کرد: از یکسال و نیم گذشته تا کنون دائما بحث‌هایی مربوط به تخلف افرادی در این آزمون مطرح است این در حالیست که بر اساس ارزیابی‌های وزارت بهداشت این موضوع هنوز روشن نشده است و دادگاه نیز در حال بررسی است، بنابراین بهتر است پس از صدور حکم قطعی دادگاه مبنی بر تخلف، نسبت به نحوه برخورد تصمیم گرفته شود.

وزیر بهداشت با اشاره به اعلام اتهام 400 نفر در پرونده آزمون دستیاری سال 82 توسط بازپرس قوه قضاییه، گفت:‌ این مساله در حد اتهام است، در غیر این صورت اگر متهمین اعتراف کرده‌اند چرا حکم نهایی را صادر و متخلفین را اخراج نمی‌کنند.

وزیر بهداشت در خاتمه با بیان اینکه مراجع مشخص در کشور پاسخگوی حقوق پایمال شده در آزمون سال 82 هستند گفت:‌ لزومی ندارد که پزشکان به خیابان‌ها ریخته و حرف‌های بی منطق بزنند بلکه باید از مجاری قانونی مشکل خود را پیگیری کنند.

 

دکتر غفاریافزود: داوطلبان فرصت دارند اعتراضات خود را برای بررسی، تا روز سه‌شنبه 20 اردیبهشت ماه به دانشگاه برگزار کننده آزمون تحویل دهند.

وی درخصوص زمان توزیع کارنامه آزمون پذیرش دستیاری، اظهارکرد: کارنامه این آزمون به همراه فرم انتخاب رشته نیمه خرداد ماه در دانشگاه‌های محل ثبت نام آزمون توزیع می‌شود.

دکتر غفاری در خاتمه خاطر نشان کرد: نتایج نهایی آزمون احتمالا در اواخر تیرماه اعلام می‌شود.

عضو کمیته تحقیق و تفحص آزمون دستیاری مجلس در گفتگو با فارس:

متقلبان آزمون دستیاری 82 اخراج می‌شوند

 عیوض‌حیدرپور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: فعلا نمی‌توان در مورد تعداد افرادی که تقلب آنان در آزمون دستیاری 82 کاملا مسجل و قطعی است مطلبی عنوان کرد اما بیش از 200 نفر از قبول شدگان آزمون دستیاری گذشته در این زمینه مشکوک هستند و پرونده آنها به صورت جدی از سوی ضابطان قضائی و اطلاعاتی در حال پیگیری است و در صورتی که تقلب آنان محرز شود و به طور غیر قانونی وارد دوره شده باشند قطعا با آنها برخورد می شود و از ادامه تحصیل آنها جلوگیری می شود و قوه قضائیه نیز مصمم است که این پرونده را به نتیجه برساند.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت نیز به ازای افرادی که اخراج می شوند نفرات جدیدی را جایگزین می کند اما فعلا معلوم نیست نحوه جایگزین کردن این افراد چگونه خواهد بود و آیا امکان این هست که به جای افراد اخراج شده و در همان رشته ها افراد جدید جایگزین شوند یا نه و باید طی جلسه‌ای این موضوع با حضور نمایندگان قوه قضائیه و وزارت بهداشت مورد بررسی کارشناسی قرار بگیرد.

وی گفت: جایگزینی افراد جدید به جای متقلبان بر اساس منحنی نمره آزمون سال 82 و شرایطی که در سال 82 بوده است انجام می‌شود اما در مورد نحوه جایگزینی هنوز نمی توان نظر قطعی داد.

 

 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان: تاریخ :18/02/1384 
گزارش تیم مخفی مجلس در حوزه های برگزاری آزمون دستیاری پزشکی رضایت بخش بود
وزیر بهداشت قول اخراج افراد متقلب پذیرفته شده در آزمون 82 را داده است

 

دادستان عمومی و انقلاب تهران در پاسخ به فارس:
2 نفر از عناصر دولتی دخیل در افشای سوالات آزمون دستیاری محاکمه می‌شوند

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: 2 نفر از عناصر دولتی که در خصوص افشای سئوالات آزمون دستیاری سال 82 همکاری داشتند شناسایی و دستگیر شدند و پرونده متهمان این پرونده نیز با صدور کیفر خواست به دادگاه ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس سعید مرتضوی ظهر امروز در حاشیه ملاقات ‌های مردمی رئیس کل دادگستری تهران در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر چگونگی رسیدگی به پرونده تخلفات آزمون دستیاری سال گذشته گفت: تاکنون قرار مجرمیت 6 نفر از داوطلبانی که با خرید سوالات موفق به قبولی در آزمون شده‌اند صادر شده رئیس کل دادگستری تهران نیز شعبه 83 دادگاه عمومی تهران را به محاکمه متهمان این پرونده اختصاص داده است .

 اعتراض به آزمون دستیاری ادامه دارد

پنج شنبه 22 اردیبهشت ماه 1384 00:07

دیروز حدود 100 نفر از پزشکان شرکت کننده در آزمون دستیاری سال گذشته مقابل دادستانی تهران تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ما ، این عده با اعتراض نسبت به مسکوت ماندن رسیدگی به تخلفات آزمون سال گذشته ، تسریع در رسیدگی به این تخلفات را خواستار شدند. پزشکان معترض معتقد بودند ، با توجه به محرزشدن تخلف در آزمون سال گذشته و دستگیری عوامل آن ، باید تا پیش از اعلام نتایج آزمون امسال ، تکلیف پرونده این آزمون مشخص شود.

دکتر ایرج فاضل، رئیس فرهنگستان علوم پزشکی خواستار برخورد قاطع و شدید قوه قضاییه با متخلفان و فروشندگان سؤالات امتحانات دستیاری پزشکی شد.

رئیس فرهنگستان علوم پزشکی در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: از قبل روشن بود که در آزمون دستیاری تخلف انجام می شد، اما مسئولان انکار می کردند. ما فکر می کنیم تقلب امری زشت و ناپسند است. اما تقلب در مسایل پزشکی و حقوقی خیانت به مردم و امری ضدملی است و نبایستی به راحتی از کنار آن گذشت.

وی اظهار داشت: بنظر من توقع برخورد فوق العاده جدی و قاطع با متخلفان این امر زشت اعم از وزارت بهداشت که سوءمدیریت داشته و فروشندگان سؤال انجام شود و به اشد مجازات به عنوان خیانت به مردم محکوم شوند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفتگو با فارس:
پرونده تعدادی از متقلبان آزمون دستیاری به دادگاه انقلاب رفت

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس گفت: تعدادی از افرادی که بیش از همه مشکوک به تقلب در آزمون دستیاری سال 82 هستند به دادگاه انقلاب معرفی شده اند و با تشکیل پرونده آنها به زودی دادگاه آنها برگزار می‌شود.

دکتر صدر : عذرخواهی رسمی وزارت بهداشت از جامعه پزشکی بخاطر فاجعه آزمون دستیاری ; اطمینان می‌دهیم واقعی شدن تعرفه‌های پزشکی در راستای تامین رضایت مردم است

نظرات 110 + ارسال نظر
لتر دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 11:20 ب.ظ http://لذا

خواهر جنده ها تا کی میخاید همه چیو ببندید زن جنده ها کیر تو این مملکتتون باشه فاشیستای آخوند

کلمب دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 11:15 ب.ظ http://یلیب

کسکشا همتون کسکشید

بابک پنج‌شنبه 3 شهریور 1384 ساعت 04:00 ب.ظ

ممنون از همه دوستانی که در این مدت با هم همفکری و همفحشی و همیاری داشتید .منهم جراحی اعصاب تهران قبول شدم ...
دوستان دیدید که اگر نذارند تقلب شه ..همه به حقشون میرسند..من که ۹۰درصد دوستام در رشته ای که خواستند قبول شدند...با همه حرفا دم سپاه و بچه هایی که مردانه جلوی پزشکیان ایستادن گرم
تبریک به همه قبولی ها و ارزوی موفقیت برای اوناییکه باز هم میخوان تلاش کنند...........

بی نام پنج‌شنبه 3 شهریور 1384 ساعت 02:56 ب.ظ

نورولوژی

آلکاپون پنج‌شنبه 3 شهریور 1384 ساعت 01:52 ب.ظ

آلکاپون ضمن تبریک صمیمانه به همه جلوداران جبهه بهداشت وسلامت و ضمن خسته نباشید به همه آنها که شبها بیدار ماندند و نبریدند و ایستادند و امروز ثمره تلاش خود را دیدند
برای ادای دین نسبت به زحمات همه دوستان وبرای دهن کجی به سایت دبیرخانه که تا همین امروز نامردانه ما را آزار
داد.لیست کامل قبولی های امسال را تقدیم می کند.
فایل زیر ممکن است به سختی دان لود شود ولی حدود 414 کیلوبایت و txtفرمت است.
اگر دان نشد (سایت شلوغ است) چندبار تلاش کنید این که از کجا آمده نمی گویم تا دبیرخانه چی ها خصوصا عین اللهی و
گودرزی بترکند.
از همینجا به امثال ریاض می گویم مرد عمل باشید شعار بس است.

فایل دوم 1.06 مگا بایت نام تمام رزیدنتهایی است که در ارتقا امسال قبول شده اند برای آنکه همکارانتان را به نام بشناسید.
برای تشکر از غریبه که از بقیه سایتها بی طرفتر بود این فایل اینجا منتشر می شود. من ارتباطی با سامانتا یا بابابزرگ ندارم

استفاده برای دهن کجی به دبیرخانه برای همه جا و همه وبلاگها آزاد است.من این لینک را نمی بندم به همین آدرس
لینک بدهید..

زنده باد چگوآرا

اسامی همه قبولی های رزیدنتی امسال:

https://www.sharemation.com/allcapon/Res_84_all.txt?uniq=u8w5t8

اسامی قبولی های ارتقا:

https://www.sharemation.com/allcapon/Ert_84_all.txt?uniq=u8w5zv

مهشید پنج‌شنبه 3 شهریور 1384 ساعت 12:34 ب.ظ

امیدوار به شما تبریک میگم میشه نمره و محلی رو که قبول شدین بگین

خوش تیپ پنج‌شنبه 3 شهریور 1384 ساعت 12:33 ب.ظ

تبریک به همه دوستان

امیدوار پنج‌شنبه 3 شهریور 1384 ساعت 12:24 ب.ظ

منم نورولوژی قبول شدم!

سامان پنج‌شنبه 3 شهریور 1384 ساعت 11:52 ق.ظ

ارتوپدی

روپوش سفید پنج‌شنبه 3 شهریور 1384 ساعت 11:33 ق.ظ

نتایج اعلام شد

خوش تیپ پنج‌شنبه 3 شهریور 1384 ساعت 11:31 ق.ظ

ENT !!!!!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 شهریور 1384 ساعت 10:39 ق.ظ

کرم کتاب پنج‌شنبه 3 شهریور 1384 ساعت 10:25 ق.ظ

نتایج ساعت۱۴ درسایت دبیرخانه

خوش تیپ پنج‌شنبه 3 شهریور 1384 ساعت 10:18 ق.ظ

نتایج ساعت ۱۴ در سایت دبیر خانه . با ارزوی موفقیت .باز هم به این وبلاگ سر بزنید . دلم واستون تنگ میشه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 شهریور 1384 ساعت 10:16 ق.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 شهریور 1384 ساعت 10:15 ق.ظ

بالاخره انتظار به سر رسید.نتایج ساعت ۲ در سایت است.خودم از شبکه خبر شنیدم.موفق باشید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 شهریور 1384 ساعت 10:11 ق.ظ

کیر جوجه اردک زشت در ناموس دروغگو
زیرنویس شبکه خبر ساعت ۱۰:۰۸
اعلام نتایج ساعت ۱۴ امروز در سایت دبیرخونه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 شهریور 1384 ساعت 09:56 ق.ظ

تنبل عزیز! این چه حرفیه
ازینکه اونروز بهمون اطلاع دادی ممنونیم حالا اشتباه درومد که درومد نگفتی که ایه قران اومده گفتی اینطوری شنیدی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 شهریور 1384 ساعت 09:07 ق.ظ

۵:۲۹ و ۶:۴۶ عریر پنج‌شنبه 3 شهریور 1384 ساعت 08:33 ق.ظ

ممنون از کامنت هاتون . همه با شما هستیم

خوش تیپ پنج‌شنبه 3 شهریور 1384 ساعت 08:31 ق.ظ

حاتم طایی نوشته ات زیبا بود . ممنون . کسی خبر جدید نداره؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 شهریور 1384 ساعت 08:27 ق.ظ

دیشب با یکی از دوستام که تو دبیرخونه کار میکنه تماس گرفتم . گفت عین الهی نتایج رو لوله کرده گذاشته تو کونش و چون خوشش اومده حالا حالاها منتظر اعلام نتایج نباشید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 شهریور 1384 ساعت 08:20 ق.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 شهریور 1384 ساعت 07:20 ق.ظ

اینکه همه بیصبر و عصبی شدن درست...
واقعا غیر ازین انتظار نمیره با این بازیاییکه سرمون دراوردن
ولی درست نیست که عصبانیتمونو سر دیگران خالی کنیم....سایه ۲ چه گناهی کرده؟
بابابزرگ هم انگار خوابش برده مثلا مسوول حذف این جور کامنتا تو هستی...

بچه ها دارن میذارن پنج‌شنبه 3 شهریور 1384 ساعت 01:03 ق.ظ

تو کس زن عین الهی.......

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 شهریور 1384 ساعت 12:20 ق.ظ

ایا ممکنه شنبه اعلام کنند

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 شهریور 1384 ساعت 12:05 ق.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 11:50 ب.ظ

پزشکیان کس کش رفت اما این مانع از گاییدن کون گشادش نمیشه(البته گزاشتن کون سگ در اسلام حرام است بهتره بدیم عین اللهی(همون کس کش مادر جنده خوار کوس ده زن جنده کیر خر سوار.وهمون گراز وحشی) بکنتش

و السلام

تنبل چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 11:49 ب.ظ

دوستان مجدد سلام من تازه از مطب اومدم ومثل شما گیج شدم .
دیشب یه نفر که خودش ۴۲۵ نمره اش بود این اخبار رو به من گفت . البته قبلا هم خبرای دست اول را همین ایشان میداد .
راجع به اطفال تهران با رتبه ۱۶۰۰ هم من کف کردم اما مطمئن میگفت درسته حالا خدا میدونه گناه راست ودروغش با خودش .
منهم فکر کنم امروز دیگه خبری نشه امشب و فردا صبح اول وقت ببینم میتونم کانال بزنم خبر جدید بگیرم یا نه .
بهر حال قصد من فقط اطلاع رسانی بود اگه باعث ازرده شدن کسی شدم ببخشید .
فعلا خداحافظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 11:13 ب.ظ

ای سایه بی خایه
کیر هر چی پزشکه تو ناموست
آخه تو تا کی می خوای پینگلیش بنویسی کیر جوجه اردک زشت تو کس و کون ناموست

حاتم طایی چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 10:09 ب.ظ

با چشمهای کاملا بسته:

گفتم : سلام رفیق تاریخی
گفت : سلام ؛ تو هنوز نمردی؟
گفتم : داشتم فکر می کردم همین روزا نتیجه می آد و این وبلاگ گردیها تموم می شه ؛ من دلم واسه همه چی تنگ می شه ؛ خصوصا اگه شهرستان قبول شم.
گفت : بابا من از خدامه همه این کابوس دو ساله تموم شه و خاطراتم رو فرمت کنم.
گفتم: مروری که به گذشته می کنم، داستان افشای 77، ماجرای فروش 82، داستان بی خبری روز ثبت نام، طلوع ناگهانی ریاض، حیدر پور، اختراع کمیته تحقیق؛ اکتشاف گودرزی ، ظهور بسیج، مصاحبه های چمن در قیچی، خالی بندی ها؛وعده ها تحصنها ، تعویقهای مکرر استرسها و بلاتکلیفی ها همه قراره این روزها با یه اعلام نتیجه بره تو بایگانی خاطرات.
گفت : عجب بدبخت هایی هستیم ما حتی به بیچارگی هم عادت می کنیم ، ما نمک گیر سفره زندون هم می شیم!

گفتم: یعنی تو راستی دلت واسه پسرک تنها،حاتم طایی؛ روپوش سفید،مرد شب؛ستاره،چراغعلی جان،پسرش، امید، تنبل، مرغ سحر،کلاغ سیاه؛ کلاغ سفید،آلکاپون، سامانتا،پزشک،غریبه ،امیدوار،گلادیاتور؛بابابزرگ؛سایه 2،طوطی و...تنگ نمی شه؟
گفت: چرا ولی این کابوس رزیدنتی 83 هم باید تموم می شد که شد موند خاطره این ماراتن خسته کننده که نفس همه مون رو گرفت.

گفتم : نتیجه که اومد خیلی از ما همکار می شیم حتی تو یه اتاق چقدر جالبه که یه روز مثلا بفهمی با غریبه هم اتاق تو
پاویونی ...
گفت : حس نوستالژیکت داره بالا می زنه بابا احساسات ! بهت نمی اومد تو که ناطق منطق بودی!
گفتم : خوب یا بد ؛گذشت یه عده ای از ما موندن و یه ماراتن دیگه رو شروع کردن یه عده هم امسال این جمع وبلاگی رو
ترک می کنن و به سرزمین آرزوها پا می ذارن و لی خاطره رزیدنتی 83 مطمئنم تکرار نمی شه.
گفت: امسال رو بعد ها برای بچه هامون تعریف می کنیم و وقتی ما گریه می کنیم اونا می خندن!
گفتم : بعد ها به همه می گیم که تا دقیقه 90 حتی تو اعلام نتایج هم با اعصاب ما بازی کردن و می خوام آیندگان بدونن که
امتحان امسال یک تجربه سنگین استرس بود که هرگز تکرار نمی شه با چشمهای کاملا بسته چه کورمال روزگذرانی کردیم
و هنوز هم داورهای جلاد تو وقت اضافه هم به امید پنالتی سوت نمی کشن
گفت:این شاید آخرین گفتمان ما بود ولی بعد از این بیا تو دنیای واقعی به دور از گوشه کنایه به هر جا که رسیدیم قول بدیم
وقتی سواره بودیم ؛پیاده رو ببینیم.

گفتم : دلم واسه همه زجرهایی که کشیدیم و توهینهایی که شد و بازیهایی که خوردیم تنگ می شه ولی بنشین بر لب جوی و گذر عمر ببین.
گفت: من نفهمیدم اسم واقعیت چیه ولی امید وارم هر جا هستی ،موفق باشی
گفتم : خداحافظ و وقتی خواستم ببوسمش از خواب پریدم.صبح پنجشنبه سوم شهریور بود.حاتم طایی رو مثل یه ابر دیدم که گم می شد.

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 08:51 ب.ظ

man ham mesle shoma azizan montazere natayeg hastam in ra bedanid ke 4sal ast ke bikar hastam

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 08:03 ب.ظ

shoma pezeshkan az khodetan va az tahsilat khod khegalat bekeshid aberoo baraye gameeye pezeshky bagy nagozashteid

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 08:02 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 08:00 ب.ظ

لنکرانی با 169 رای موافق و با 86 مخالف و 27 ممتنع وزیرتان شد.
خوب یا بد لااقل جراح میلیاردر نیست.
شاید شکم ما هم سیر شد.
شاید امشب نتایج بیاد رو سایت.

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 07:45 ب.ظ

اه

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 07:12 ب.ظ

میگن امسال بخاطر این فحش های نوشته شده در وبلاگ همه قبول شده ها را از تحقیق خواهند انداخت و بجای انها دردانه های خایه مال خود را خواهند چپوند

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 06:46 ب.ظ

دوست ۵:۲۹
چرا عصبانی کس کفک زده منشی های دبیرخونه حیفه
انتقام کسکشهایی هم وطن از این دست عمومی ماندی یا متخصص بقیه عمرته
هنوز خوار مادر خیلی از همین کسکشها از اینکه یه ساعت با پزشک بخوابند کیر خ هم ساک می زنن.
پزشک باش گرسنه هم باش تحقیر هم بشو
ولی شمشیر هنوز در دست ما زنگیان مست هست
هنوز هم می شود با ناموس این ملت شهید پرور تسویه حساب کرد.
بکن دلت خنک شه نوش جانت ناموس این کسکشها.

من هم باهاتم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 05:49 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 05:29 ب.ظ

هیچ به تفاوت رویکرد حکومت فاشیست آخوندی به پزشکان و سایر اقشار فکر کرده اید؟
آخر قدیم ها این جماعت کون نشسته آخوند از جهل مردم استفاده نموده علاوه بر شفای روحیات مردم برای مشکلات جسمی آنان نیز نسخه مرحمت می نمودند اما با شکل گیری طب دکان آنان از رونق افتاد لذا کمر همت بر ذلت و خفت اطبا بستند
پس طبیعی است اگر می بینید در زیرنویسهای شبکه خبر هم اوضاع ما پزشکان با سایرین متفاوت است:
نتایج علمی کاربردی ساعت ۲۰ روز ۳شنبه در سایت سنجش
اعلام نتایج ارشد گروههای پزشکی ۵شنبه در روزنامه فرهیختگان
اعلام نتایج پودمانی ۵شنبه در اطلاعات
و
آنگاه:
نتایج دستیاری :
به زودی
آخه شاشیدم به کون همه عناصر نظام از صدر تا ذیل
ازخمینی و خامنه ای و خاتمی و حداد و پزشکیان و عین اللهی تا جنده تلفنچیهای دبیرخونه که حتی پزشکان را لایق پاسخگویی هم نمی دونند
آخه ناموس سپوخیده ها ((به زودی یعنی چی))
کیر زرافه به ناموس آنکه این کامنت را پاک کند

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 05:25 ب.ظ

پنحشنبه وقت دادنه خصوصا ۱۲ شب ۱۱ شب مال تازه کاراست.

یه سال گذاشتن امشب هم توش.

پنجشنبه همه باهم زن عین اللهی رو می کنیم.
اون که خاصیت نداره.

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 05:19 ب.ظ

زیر نویس شبکه خبر بعد از ظهر
نتایج اماده است و بزودی اعلام خواهد شد
این بزودی کی هست من نمیدانم شاید فردا پنجشنبه اعلام کنند
چون وزیر هم امروز رای اعتماد می گیره و کارها تمام هست

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 05:01 ب.ظ

اعلام نتایج بزودی یعنی کی؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 03:54 ب.ظ

وحید چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 03:45 ب.ظ

اینم آخر وقت اداری !!! پس نتایج چی شد؟؟!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 03:06 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 02:11 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 02:10 ب.ظ

نتایج دیروز در روزنامه گی هان اعلام شد.

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 01:23 ب.ظ

مادر عیناللهی را شخصا ۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ بار گاییدم.

عصبی تر چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 01:16 ب.ظ

اقای۱۱:۱۲ دیگه حالا باهات موافقم

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 01:12 ب.ظ

کیر کیر کوس کوس کون کون

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 01:06 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 01:02 ب.ظ



[email | web] تنبل


دوستان این نتایج را دیشب یکی از بچه ها که چند نفری رفته بودند دبیرخونه گفت و کاملا مطمئن بود ومیگفت خود عین الهی بهش گفته که امروز اخر وقت اداری نتایج را اعلام میکنن تا التهابات با وجود ۲ روز تعطیلی فروکش کنه .
طرف که کاملا مطمئن بود حالا اله اعلم
نمیدونم بتونم زودتر از شما به نتایج دسترسی پیدا کنم اما چشم
d_maziar@yahoo.com
دوستان منم نمره اطفال رو اول تعجب کردم اما بعد دیدم منطقیه پارسال رتبه ۱۴۰۰ اطفال ایران قبول شده بود و امسال ظرفیت ۲۰۰ تا بالاتر رفته پس منطقیه

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 01:01 ب.ظ

ای کیردرکوس ننه عین اللهی

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 12:54 ب.ظ

۱۰۰۰۰ تومن مژدگانی برای لوکسهای شهرستان

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 12:39 ب.ظ

تنبل که تا حالا هر چی گفته درست در امده ولی ۱600 اطفال تهرانش فقط خیلی عجیبه
امیدوارم همش درست باشه

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 12:34 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 12:26 ب.ظ

کمک کنید

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 12:15 ب.ظ

تنبل ترا به خدا بگو حرفات راسته یا نه؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 12:08 ب.ظ

منم این خبرو تصدیق میکنم و ۱۰۰ درصد مطمئنم که خبر راستیه

خبر واقعی چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 12:05 ب.ظ

دیروز به علت اضافه شدن ارتوپدی بقیته ا... به رشته های انتخابی جهت تعیین اولویت به بعضی از داوطلبان از دبیر خانه تماس گرفته شد .

پیک چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 11:54 ق.ظ

ااابیسش۴یا

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 11:53 ق.ظ

دکتر پیمان چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 11:53 ق.ظ

تنبل جان میشه ای میل تونو بدین ؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 11:40 ق.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 11:40 ق.ظ

[email | web] تنبل


بچه ها نتایج اماده است بعضیها خبر دارن بطور مثال
رتبه ۴۰ پوست ایران / رتبه ۶۰ قلب شهید بهشتی / نمره ۳۸۰ نورو یکی از دانشگاههای تهران / نمره ۳۸۰ جراحی عمومی یکی از دانشگاههای تهران / نمره ۳۹۰ نورو سرجری یکی از دانشگاههای تهران / ۳۷۰ پاتو یکی از دانشگاههای تهران / رتبه ۱۶۰۰ اطفال یکی از دانشگاههای تهران و .....

سامان چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 11:27 ق.ظ

سایت دبیرخونه هم بالا اومد . هیچ خبری نیست

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 11:25 ق.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 11:21 ق.ظ

تا یکشنبه خبری نیست کثافنها منتظر وزیر جدیدن

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 11:10 ق.ظ

به پاسداشت خون شهدایی که در دفاع از خاک ایران عزیز در مقابل عراق متجاوز جان خود را از دست دادند همچنین معلولین و جانبازهای شیمیایی و قطع نخاعی اقای دکتر احمدی نژاد ۲ میلیون دلار از ثروت مردم فقیر ایران را بصورت بلا عوض تقدیم حکومت عراق کرد
البته سعی خواهد شد این بذل و بخشش ها بیشتر شود و مردم همچنان در حسرت گرفتن حق خود از اسلام بمانند

خطاب به کامت۱:۱۱ چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 11:06 ق.ظ

جون مادرت بیشتر بگو

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 11:05 ق.ظ

از کجا فهمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عصبی چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 11:04 ق.ظ

گور پدر عین الاغی سگ رید . جاکش فکر میکنه ما هم مثل خود حرومزادش بیکاریم..........

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 11:01 ق.ظ

من قبول نشدم شما ها چی؟
این بازی تا ابد ادامه دارد
بریم بشینیم درسمون را بخونیم
عجب تنبلی هستم
فکر کنم تاشب در سایت نتیجه را اعلام کنند

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 10:56 ق.ظ

خبری نیست

خوش تیپ چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 10:56 ق.ظ

بالا میاد بیخود امیدوار نکن

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 10:49 ق.ظ

چرا سایت دبیر خونه بالا نمیاد؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 10:11 ق.ظ

inam az 4shanbe pas natijeha chi shod??????

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 08:54 ق.ظ

اقا دوغ و میمونه دیگه چه صیغه ایه؟؟؟؟......

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 08:19 ق.ظ

برای ۹:۴۹ عزیز چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 12:03 ق.ظ

دوست عزیز این خبر موثقه؟؟؟؟؟ ببخش اما از بس بچه ها دروغ مینویسند آدم میمونه کدوم راسته

خوش تیپ سه‌شنبه 1 شهریور 1384 ساعت 11:52 ب.ظ

بابا بالاخره کی شد؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 شهریور 1384 ساعت 09:49 ب.ظ

امیر رضا می جلیلی مسئول و وب مستر وزارتخونه از همکلاسیهای یکی از دوستانم گفته فردا تا قبل از ساعت ۱۱ فایلها رو آپ لود می کنه.نتایخ فرمت شده و آماده است.

دستور رئییس امروز ابلاغ شده.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 شهریور 1384 ساعت 09:45 ب.ظ

بیبی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 شهریور 1384 ساعت 08:48 ب.ظ

doostan, ashnaye ke mamolan khabrhay dorosty medahad, gooft farda sobh natejeh dar site ast, vali nemdonam hatman dorste ya na,

مرد شب سه‌شنبه 1 شهریور 1384 ساعت 08:46 ب.ظ



گروه اجتماعی / حوزه سایر حوزه ها

14:08 - 01/06/84
شماره:8406010260
نسخه چاپی ارسال به دوستان

قاضی پرونده آزمون دستیاری در گفت و گو با فارس:

حکم پرونده آزمون دستیاری در انتظار پاسخ استعلام است

خبرگزاری فارس: قاضی رسیدگی کننده به پرونده آزمون دستیاری گفت: استعلام هایی در خصوص این پرونده از مجلس ، کارشناسان پرونده و نماینده دادستان انجام شده است که بعد از ارائه پاسخ این استعلام ها و رفع ابهامات، حکم صادر می‌شود.


قاضی حسینیان در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: در خصوص رفع ابهامات از این پرونده، استعلام هایی از کمسیون اصل 90 و کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس ،کارشناس پرونده و نماینده دادستان شده است که بعد از ارائه پاسخ از سوی این مراکز حکم پرونده صادر خواهد شد.
رئیس شعبه 1083 دادگاه عمومی تهران خاطرنشان کرد: نماینده دادستان درخواست ارائه لایحه دفاعی در خصوص کیفرخواست را ارائه کرده است که با این موضوع موافقت شده است.
پرونده آزمون دستیاری در دادسرای انقلاب تحت رسیدگی قرار دارد که از سوی این دادسرا برای 6 متهم کیفر خواست صادر شده و این متهمان تا کنون طی 4 جلسه در برابر قاضی شعبه 1083 دادگاه عمومی تهران قرار گرفته و از خود دفاع کرده اند.
بر پایه این گزارش، پرونده تعداد زیادی از متهمان این پرونده هم اکنون در دادسرای انقلاب بدون صدور کیفر خواست معطل مانده است و کیفر خواستهای صادر شده نیز به دلیل داشتن ضعف های متعدد مورد اعتراض وکلای متهمان قرار گرفته است.
انتهای پیام/.

کویتی پور سه‌شنبه 1 شهریور 1384 ساعت 08:08 ب.ظ

به یاد جبهه و کویتی پور بچه کون:

یک شبی در سنگرم هوس کون زد بر سرم

ای خدا خاک بر سرم خاک بر سرم

شلوار و دادم پایین کردم کون همسنگرم

ای خدا خاک بر سرم خاک بر سرم

صبح که شد دیدم که بوده فرمانده همسنگرم

ای خدا خاک بر سرم خاک بر سرم

فرمانده دستور داده کونم بزارم مسلمین

ای خدا شانس و ببین ای خدا شانس و ببین.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 شهریور 1384 ساعت 08:02 ب.ظ

منبع وبای اخیر جوراب احمدی نژاد بود که در سد کرج کشف شد.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 شهریور 1384 ساعت 07:32 ب.ظ

در محافل سیاسی گفته می شود دلیل عدم شرکت احمدی نژاد در جلسه مجمع به شرح ذیل بوده است:
بعد از حرکت احمدی نژاد به سوی مجمع تشخیص تیم حفاظت او برای هماهنگی با تیم حفاظت مجمع تشخیص هماهنگ می کند تیم مجمع به تیم احمدی نژاد اعلام می کند شما باید ماشین را در خارج محوطه پارک کرده و رییس جمهور بخشی از راه را پیاده حرکت کند.
تیم احمدی نژاد ماوقع را به وی اطلاع می دهد ؛ احمدی نژاد می گوید بپرسید که آیا روسای جمهور قبل هم همین کار را می کردند ؛ به ایشان پاسخ می دهند خیر ولی دستور ما برای این هفته چنین است. لذا احمدی نژاد دستور برگشت از مسیر مجمع را صادر می کند و به همین دلیل احمدی نژاد در جلسه حضور نیافت



ilhk tp سه‌شنبه 1 شهریور 1384 ساعت 06:35 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 شهریور 1384 ساعت 06:17 ب.ظ

من با زن عین اللهی تماس داشتم.




گفت امشب به شوهرش حتما می ده چون پنجشنبه پریود می شه!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 شهریور 1384 ساعت 04:00 ب.ظ


General
Summary
Who's On?
Traffic Prediction



Iranian Council on Graduate Medical Education
Site Summary

VISITS

Total 456,149
Average Per Day 744
Average Visit Length 2:05
Last Hour 67
Today 828
This Week 5,205

PAGE VIEWS

Total 863,314
Average Per Day 1,108
Average Per Visit 1.5
Last Hour 106
Today 1,285
This Week 7,759




[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 شهریور 1384 ساعت 03:55 ب.ظ

پنجشنبه دبیرخانه تعطیل است.
چهر شنبه سوری در پیشه.

عجب آتیش بازی می شه.
کون سوخته
دماغ سوخته
دل سوخته
پرومنده سوخته
قول سوخته
قرار سوخته
عمر سوخته

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 شهریور 1384 ساعت 03:53 ب.ظ

زیر عین اللهی نوشتن:
حزب اللهی کسکشه/

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 شهریور 1384 ساعت 03:48 ب.ظ

من امروز از دانشگاه علوم پزشکی مشهد پرسیدم گفتند دیروز از دبیرخانه فاکس زدند که اعلام نتایج به هفته آینده موکول نشد.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 شهریور 1384 ساعت 03:47 ب.ظ

من امروز از دانشگاه علوم پزشکیمسهد پرسیدم گفتند دیروز از دبیرخانه فاکس زدند که اعلام نتایج به هفته آینده موکول نشد.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 شهریور 1384 ساعت 03:44 ب.ظ

زیر نویس شد که نتایج به زودی اعلام نمیشود

سایه۲ سه‌شنبه 1 شهریور 1384 ساعت 03:44 ب.ظ

be zoody yani key masalan khoodaya shokret

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 شهریور 1384 ساعت 03:39 ب.ظ

زیر نویس شد که نتایج به زودی اعلام میشود

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 شهریور 1384 ساعت 03:28 ب.ظ

من امروز از دانشگاه علوم پزشکی اهواز پرسیدم گفتند دیروز از دبیرخانه فاکس زدند که اعلام نتایج به هفته آینده موکول شد.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد