خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

شهر امن و امان است و هیچ خبری از نتایج نیست ولی چهارشنبه را فراموش نکنید
مروری بر وقایع فروردین ماه

شنبه 20 فروردین 1384

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با" مهر" خبر داد:

اعلام اطلاعات جامع در خصوص پرونده تخلفات آزمون دستیاری ؛ تا آخر هفته

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: اطلاعات جامع و کامل از بررسی های انجام شده در خصوص پرونده تخلفات آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال 82 تا پایان این هفته اعلام می شود.

دکتر عیوض حیدر پور...

معاون وزارت بهداشت در گفتگو با فارس:
هیچ فردی تاکنون از تخلف در آزمون دستیاری شکایت نکرده است

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و رئیس دفتر وزارتی وزارت بهداشت گفت: با وجود گذشت یکسال از بیان اتهام تخلف و خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری تاکنون حتی یک پرونده قضایی و شکایت حقوقی در این زمینه مطرح نشده است.

محمد نوری.......

عضو کمیسیون اصل 90 در گفتگو با فارس:
مسیر برگزاری آزمون دستیاری پزشکی را رصد می‌کنیم

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اصل 90 گفت: امیدواریم با اصلاحات انجام شده در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی شاهد برگزاری آزمون دستیاری سالمی در 15 اردیبهشت ماه امسال باشیم، با این وجود مسیر برگزاری صحیح این آزمون را رصد می‌کنیم.

سید علی ریاض در گفتگو.....

پرونده قضایی آزمون دستیاری 14 ماه در دادگاه انقلاب مانده است

خبرگزاری فارس: سخنگوی دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری گفت: پرونده تخلفات آزمون دستیاری با نظارت بازرسی ویژه مقام معظم رهبری و پیگیری نمایندگان مجلس به شعبه دوازدهم دادگاه انقلاب ارجاع شد ولی با گذشت 14 ماه از تشکیل این پرونده هنوز هیچ رایی در این زمینه صادر نشده است.

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و رئیس دفتر وزارتی وزارت بهداشت گفت: با وجود گذشت یکسال از بیان اتهام تخلف و خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری تاکنون حتی یک پرونده قضایی و شکایت حقوقی در این زمینه مطرح نشده است.

 

دکتر عوض حیدرپور رئیس کمیته پی گیری تخلفات آزمون دستیاری سال 82 در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار کیهان گفت: کار بررسی پرونده این تخلف، مراحل نهایی خود را طی کرد و پرونده های 350 نفر مظنون که به تدریج بازداشت شده بودند، تکمیل شد ولی هنوز به مرجع قضایی نرفته است. وی افزود: پیش بینی می شود اگر کار دقیق تری صورت بگیرد، افراد بیشتری بازداشت و بازجویی شوند.

بازپرس پرونده تخلفات آزمون دستیاری در گفتگو با فارس:
یکی از دلالان سوالات آزمون دستیاری90 میلیون تومان درآمد داشته است

خبرگزاری فارس: بازپرس پرونده تخلفات آزمون دستیاری گفت: خرید و فروش و تخلف در برگزاری آزمون دستیاری 82 کاملا محرز است و یکی از دلالان شناسایی شده در زمینه خرید و فروش این سوالات به درآمد خود تا مبلغ 90 میلیون تومان اعتراف کرده است که البته به نظر ما سوء‌ استفاده وی بسیار بیشتر بوده است.

 

جمعه 26 فروردین 1384

در گفتگو با فارس
وزیر بهداشت :بگذارید داوطلبان دستیاری درسشان را بخوانند

خبرگزاری فارس: وزیر بهداشت گفت: پرداختن به موضوع تخلفات آزمون دستیاری در شرایطی که هنوز هیچ جرمی اثبات نشده به صلاح جامعه نیست و بهتر است به جای پرداختن به این موضوع اجازه دهیم داوطلبان دستیاری در شرایط آرام و مطمئن درسشان را بخوانند.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت اعلام کرد: آزمون پذیرش دستیار رشته‌های تخصصی علوم پزشکی 15 اردیبهشت ماه سال 1384 برگزار می‌شود.

دکتر بهرام عین‌الهی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران، گفت: در آزمون دستیاری امسال کلیه نکات ایمنی و امنیتی برای برگزاری سالم آزمون پیش‌بینی شده است.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از محرز شدن تخلف در پذیرش آزمون دستیاری سال 83 خبر داد.

سید علی ریاض در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران با بیان اینکه اعلام رسمی این تخلف از سوی مرجع قضایی، به نوعی بر حق‌گویی ما مهر صحت گذاشت، گفت: این امر از پیش محرز شده بود و برای من امر جدیدی نیست.

وی همزمانی برگزاری آزمون دستیاری در 15 اردیبهشت با اعلام رسمی محرزشدن تخلف از سوی مراجع قضایی را یادآورشد و گفت:‌ الان ما باید منتظر صدور رای متناسب با جرم باشیم، چرا که خروجی رای دادگاه بر سهمیه امتحان و اصل برگزاری امتحان آتی تاثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: ‌برگزاری آزمون دستیاری 84 باید مورد تامل قرار گیرد و یا قبل از برگزاری امتحان، یک نظریه قطعی قضایی اولیه ارایه شود.

ریاض در خاتمه از مقامات قضایی تقاضا کرد که یک اظهار نظر قضایی داشته باشند و میزان اتفاق جرم، کیفیت آن و میزان تاثیرگذاری آن بر امتحان سال قبل را اعلام کنند که تکلیف برگزاری امتحان را روشن کند.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی در مجلس هفتم گفت: هیچ یک از کارمندان و پرسنلی که در آزمون دستیاری پزشکی سال گذشته دخالت داشتند، در آزمون امسال نقش ندارند.

عوض حیدرپور در گفت و گو ....

شنبه 27 فروردین 1384

نماینده مردم تهران:
کمیسیون اصل 90 خواستار رسیدگی ویژه به پرونده آزمون دستیاری است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: این کمیسیون خواستار رسیدگی ویژه و خارج از نوبت پرونده تخلفات آزمون دستیاری سال 82 است.

احتمال حضور متخلفان هنوز نیز در سیستم اجراکنندگان آزمون دستیاری وجود دارد
استعفا حداقل کاری بود که وزیر بهداشت باید انجام می داد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم گفت: استعفا حداقل کاری بود که وزیر بهداشت باید در برابر اصرارهای بی‌‏دلیل خود نسبت به عدم تخلف در آزمون دستیاری پزشکی انجام می‌‏داد.

حسین‌‏علی شهریاری در گفت وگو.....

بازپرس پرونده آزمون دستیاری خواستار تعویق این آزمون تا مرداد‌ماه شد

خبرگزاری فارس: پازپرس پرونده دستیاری طی نامه‌ای به وزارت بهداشت خواستار تعویق آزمون دستیاری امسال حداقل تا مرداد ماه امسال شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، در این نامه آمده است که با توجه به اعترافات صریح متهمان سی و یکمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در اسفندماه 82 و تاثیرگذار بودن نتیجه بررسی های قضایی، بر سی و دومین آزمون دستیاری پزشکی در سال جاری مقتضی است این آزمون حداقل تا پایان مرداد ماه به تعویق بیفتد.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی:
بهترین راهکار برای داوطلبان معترض سال قبل، شرکت در آزمون امسال است
امتحان در تاریخ قبلی در نهایت سلامت برگزار می‌‏شود

عضو کمیته تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی گفت: بهترین و دم دست‌‏ترین راهکار داوطلبان معترض سال گذشته این است که امسال نیز در آزمون شرکت کنند تا در جلسه‌‏ای مشترک مسوولان به نظر جامعی برسند.

عوض حیدرپور در گفت و گو با خبرنگار"ایلنا" افزود: با توجه به اینکه نظر بازپرس پرونده آزمون دستیاری پزشکی فقط در حد پیشنهاد بوده و بر اساس تحقیقات به عمل آمده تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون عاری از تخلف فراهم است، تاریخ آزمون در موعد تعیین شده از قبل خواهد بود.

وی افزود: آزمون امسال کاملا از آزمون سال گذشته جدا است زیرا با توجه به جابجایی های صورت گرفته در دبیرخانه، سلامت آزمون تضمین شده است و داوطلبان بدون نگرانی به سر جلسات بروند.

حیدرپور افزود: در نظر است جلسه ای مشترک با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، قوه قضاییه، سازمان نظام پزشکی و مجلس برگزار شود تا در آن، بر اساس مقررات موجود نحوه برخورد با متخلفان و شناسایی افراد دارای صلاحیت برای جایگزینی مشخص شود.

وی افزود: در حال حاضر بهترین راهکار برای داوطلبان معترض سال گذشته شرکت مجدد در آزمون امسال است تا انشاءالله بتوانیم در جلسه ای مشترک جمع بین منفعت را داشته باشیم.

خبرگزاری فارس: ریاض، عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: با توجه به درخواست قوه قضاییه از وزارت بهداشت مبنی بر تعویق زمان برگزاری آزمون دستیاری برای انجام تحقیقات بیشتر و نیز با توجه به سردگمی داوطلبان این آزمون از مسئولان قوه قضائیه می خواهم رسیدگی به این پرونده را در اولویت قرار دهند و در خارج از نوبت به این پرونده رسیدگی کنند.

دوشنبه 29 فروردین 1384

خبرگزاری فارس:

مسئول دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری در گفتگو با فارس:

تحصن پزشکان معترض به آزمون دستیاری سال 82 منتفی شد

حسن گودرزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: به دلیل اینکه قوه قضاییه قصد برخورد قاطع!!!!!! با موضوع تقلبات آزمون دستیاری را دارد که اولین قدم آن اعلام رسمی وقوع جرم سازمان یافته در درون دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی از طریق صدا و سیماست، از پزشکان درخواست می شود برگزاری تحصن را به بعد از روشن شدن تاریخ آزمون به تعویق بیندازند.

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری در بسیج دانشجویی دانشگاه تهران خواستار صدور دستور تعویق آزمون دستیاری از سوی مدعل العموم شد

 

بزرگترین مانعی که در یکسال گذشته در رسیدگی سریع به پرونده آزمون دستیاری وجود داشت قصور مدعی العموم بود که ذاتا باید برای حمایت از شاکی و احقاق حقوق وی وارد عمل شود و اکنون نیز که وقوع تخلف و تقلب در آزمون دستیاری محرز شده است باز هم قصد دارد فقط نظاره‌گر پرونده باشد.

یک منبع آگاه در گفتگو با فارس:
تقلب در آزمون دستیاری سابقه‌ای چند ساله دارد

خبرگزاری فارس: یک منبع آگاه به خبرگزاری فارس گفت که تقلب در آزمون دستیاری از سال 77 تا کنون اتفاق افتاده است و این در حالی است که تا کنون هیچ سیستم نظارتی کنترل لازم را بر آن نداشته است.


این برای lilac.lady lilac.ladyکه گل واژه های بابابزرگ را به اسم خودش منتشر میکنه
اینم برای اینکه  خالی از لطف نباشه شهر امن و امان است و هیچ خبری از نتایج نیست ولی چهارشنبه را فراموش نکنید همینطور پسرک را!!
دوست داشتن؟؟ عشق؟؟؟

«دوستت دارم ولی عاشقت نیستم!»
این جمله اصلا به مذاق دخترخانوما خوش نمیاد!
ولی واقعا چیزی که توی ذهن همه ما جا افتاده که عشق رو خیلی بالاتر و باارزشتر از دوست داشتن می دونیم درسته؟
من امشب می خوام در کمال وقاحت و پررویی بگم نه!!
دلیل هم دارم ها!

وقتی که عاشق باشی دوست داری به عشقت برسی
اصلا بهتره بگم که زندگی می کنی که بهش برسی
حاضری از خیلی چیزا بگذری ولی به معشوقت برسی
طبیعیه که اینو خیلی باارزش می دونی که تمام زندگیت وقف این باشه که به کسی که عاشقشی برسی
ولی آیا این رسیدن به معنی خوشبختی ۲ نفره؟
خیلی وقتا آره
ولی خیلی وقتا هم نه!
حالا یه نفر که عاشق کسیه آیا میاد به قیمت خوشبخت تر شدن معشوقش از اون چشم بپوشه؟
جواب دو حرفیه: نـــــــــــــه!
عاشق فقط باید به معشوقش برسه و زندگیش یعنی همین!
حتی اگه به ضرر معشوقش تموم بشه
عاشق به این راحتیها حاضر نمی شه که معشوقش به قیمت نرسیدن به هم زندگی بهتری رو داشته باشه
و این یعنی خودخواهی!
یعنی خودپسندی!
درسته که عشق دوطرفه که باشه همین چشم پوشی از یک زندگی یا موقعیت بهتر بخاطر معشوق خیلی شیرینه. ولی به هرحال یه جور خودخواهی در میونه.
به عبارتی اگه کسی رو دوست داشته باشی حاضر نمی شی که ضرری بهش برسه به این قیمت که از دست ندیش. برات خوشبختیش مهمتر از هر چیزیه
مثال خوب برای این موضوع حسیه که پدر و مادر نسبت به فرزندشون دارن
قطعا از بی بدیلترین انواع احساسات و عواطف ، علاقه ایه که پدر و مادر به فرزندشون دارن
ولی آیا این علاقه سبب می شه که فرزندشون رو مجبور کنن که برای همیشه پیششون بمونه؟
جواب همون ۲ حرفیه میشه:
نـــــــــــــــه!
چون دوستش دارن و دوست داشتن یعنی شاد شدن از موفقیت و خوشبختی اون کسی که دوستش داری. و نه همیشه با او بودن و سعی در رسیدن به او

نظرات 39 + ارسال نظر
WinstonPreex چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت 09:39 ق.ظ http://onlinecasinos-x.com

thanks towards this countless informative website, obstruct up the great undertaking check out this <a href=http://onlinecasinos-x.com>online casino</a> offers , buy <a href=http://esextoyfun.com>sex toys</a>

م یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 09:18 ب.ظ

کس خواهرمادر دکترا که هر چی میکشین از دست این کون کشاس...ریدم به دهن خرزه و مغز کسیتون..کیر تو اون مدرکتون پفیوزای عوضی

دیاکو مام رحیم دوشنبه 1 آذر 1389 ساعت 02:40 ب.ظ http://google.com

تغییر قانون اساسی

[ بدون نام ] یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 03:03 ب.ظ

نینینینینینی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 شهریور 1384 ساعت 09:48 ق.ظ

روز پزشک به سر مسئولین نظام بخوره
بجای بررسی توانمندیهای وزرا نماینده های مزور به میزان تزویر و ریا وزرا رای می دهند
وزیر بهداشت خیلی مومن هستند خاک بر سر مردمی که همچین نماینده های رای داده اند
چه زیبا حدیثی است
۲ طایفه کمر مرا شکستند عابدان جاهل و عالمان بی دین
امام صادق ع

تنبل سه‌شنبه 1 شهریور 1384 ساعت 02:18 ق.ظ

دوستان نتایج امروز سه شنبه از قرنطینه در اومده وتا چهارشنبه روی سایت دبیرخونه میاد .
البته اگه کسی اشنای کوچولویی هم داشته باشه امروز هم میتونه نتیجه اش را بفهمد .
به امید موفقیت همگی

دکتر قزوینی سه‌شنبه 1 شهریور 1384 ساعت 12:06 ق.ظ

آخ جان
خداجان نکند آمدم بهشت خودمم خبر ندارم
چرا این جورو آن جورم مشد
جااااااااااااااااااان حالا فهمیدم

یک هشدار دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 08:04 ب.ظ

در یک تحقیق جهانی ثابت شده که دکتر ها را اگر زیاد منتظر بزاری بعضی هاشون به قزوینی های خطرناکی تبدیل میشن که نمونه هاشو میبینین.ومال گل تنها دختری که جرات کرده به اینجا بیاد را هم دزدیده اند.تا تر تیبتونو نداده اند فرار کنید بای ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی

برای 7:01pm دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 07:41 ب.ظ

کیرم به حلق ننت ....ناراحتی نیا اینجا برات دعوتنامه که ندادیم......جاکش چه احساس روشن فکر بودن میکنه

[ بدون نام ] دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 07:26 ب.ظ

عاجزانه/ ناله در گلو مانده/تشنه

[ بدون نام ] دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 07:01 ب.ظ

امروز برای اولین بار از اینکه پزشک هستم خجالت کشیدم واقعآ این چیزهایی که مینویسیم در شآن ما هست مسئول محترم سایت چه جیزی عاید شما میشود که این کامنتها را حذف نمیکنی؟با این کارهایمان به افرادی مثل مهندس که البته از کارکنان رده پایین درمانی میباشد اجازه میدهیم که به ما توهین بکند.اینکه اعصابمان خرد هست هیچ دلیلی برای فحاشی نمیباشد با این کار فقط شآن پزشکی را پایین می آوریم.من برای آخرین بار برای یکبار دیگر سر خواهم زد اگر وضع به همین منوال بود دیگر به این وبلاگ نخواهم آمد.به امید موفقیت همه دوستان محترم.

نامه///مرد عمل دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 05:59 ب.ظ

رئیس جمهور محترم جناب دکتر احمدی نژاد
سلام علیکم
ما پزشکان عمومی شرکت کننده در آزمون دستیاری سال ۸۲
بیش از ۱۶ ماه است که به تخلفات انجام شده در این امتحان که منجر به ورود عده کثیری از متقلبین به رشته های تخصصی تضییع حق عده دیگر همچنین به خطر افتادن سلامت جامعه شده است معترضیم.
با پیگیری های کمسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه به حمد الله وقوع تقلب و افشای سوالات آزمون به اثبات رسیده است اما تا این لحظه هیچ یک از پزشکان به حق خود ذنرسیده اند و این در حالی است نتایج ازمون سال ۸۴ -تا چند روز اینده توسط وزیر کابینه شما اعلام خواهد شد.
با توجه به اینکه عده زیادی از پزشکانی که در امتحان ۸۲ دچار خسران شده اند علاوه بر از دست دادن یک سال از عمر گرانبهای خود به آنچه که حقشان بوده هم دست نیافته اند از شما عاجزانه درخواست داریم هرچه سریعتر به این آخرین
ناله در گلومانده ما گوش فرا دهید و حق را به صاحبانش باز گردانید تا پرتویی از عدالت علی بر وجودمان بتابد.
جمعی از پزشکان تشنه عدالت

رونوشت به:
بازرسی نهاد مقام معظم رهبری
ریاست محترم قوه قضائیه
ریاست محترم سازمان نظام پزشکی
وزیر محترم بهداشت
کمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی








در شهرستانها پرینت بگیرید و امضا جمع کنید

[ بدون نام ] دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 05:37 ب.ظ

این ریاض پفیوز رو دیدین؟؟؟ تا هفته قبل به لنکرانی دری وری میگفت حالا دیدین چه جوری تو مجلس ازشدفاع کرد!!!؟
باز برین به حرفهای این جاکش اعتماد کنین


حرفاشو گوش کردین؟نظرتون در مرد لنکرانی چیه؟

[ بدون نام ] دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 04:21 ب.ظ

دوست عزیز
لطفا به همه مهندس ها بی حرمتی نکن .... حساب این بچه کونی که جاسبی پفیوز از واحد علی آباد کتول بهش مدرک ژتون فروشی شهر نو داده را از بقیه مهندسین شریف باید جدا کرد ........ این آقا خوشگله از این کامنت ها می ذاره تا بچه ها را تحریک کنه که TR بکننش ولی کور خونده پزشکان محترم کون خر نمی گذارند !!!!! دیگه هم هر چی کامنت گذاشت و گه خوری کرد برای اینکه حسابی کونش بسوزه جوابشو ندین..............

[ بدون نام ] دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 03:31 ب.ظ

;کس مادر و خواهر و مادر بزرگ و کون پدر همه مهندسین

[ بدون نام ] دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 03:29 ب.ظ

ای کیر تو اون روحت مهندس گل گفتی

سرورتون مهندس دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 03:19 ب.ظ

میدونین اقایان محترم.من اصلا قصد جسارت به مقام شامخ بزشکان را نداشتم.بلکه فقط میخواستم میزان غیرت شما را بسنجم.شما که فرهیختگان این دیار هستید چرا نتوانستید مساله ای را که مربوط به خودتان میشود حل کنید.واقعا اگر در کشور دیگری این اتفاق می افتادوزیر مربوطه مجبور به استفا میشد.اماشما چه کردید.در بشت کامبیوتر خود تحصن کردید وفقط حرف زدید.وهر از گاهی بابا بزرگ روضه مصایبی را که بر شما رفته برایتان مینوشت و باز هم مینویسد ( داستانیکه شبیه طنز است ) تا فقط بر ان مویه کنید بی انکه در عمل حتی هیچ اتحاد و یکدلی با هم داشته باشید.منظورم شورش وبلوا درحکومت نیست بلکه این مساله یک مشکل درون جامعه شما(که به امینان مردم شهره اید)است که باید خودتان ان را حل میکردید .جامعه از شما به عنوان بهترین فرزندان وطن با بهره های هوشی بالا انتظار دیگری دارد.متاسفانه نه چاره جویی نه راهکار نه بیشنهاد فقط حرف های زشت ورکیک به هم و به این و ان که عقده دل باز کنید نه این که مشکل را حل نمایید که شان شما را در حد بایین ترین قشر جامعه تنزل میدهد.یقین بدانید که هیچ کس جز خودتان نمیتواندابروی بر باد رفته جامعه بزشکی را بازگرداند وحقتان را اعاده نماید. موفق باشید . ضمنا به بیشنهادم باز هم فکر کنید.

خطبه های امام قبل از سر کشیدن ریق رح دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 02:05 ب.ظ

ای ملت ایران ولکن ولکن
من که رمق ندارم خار مادر همتان بگایم
سید احمدم شریف / خار مادر همتان حریف

بچه باز دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 02:01 ب.ظ

وای چقدر خوبه اینجا
چقدر کونی اینجا هست
یکیشو هم به ما بدید
کیر من کلفته ها خیلی حال میده ها
فدای کون همتون
بچه های گلم

[ بدون نام ] دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 01:44 ب.ظ

کیرم تو راست و دروغ و نقل قول

دلسوز دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 01:44 ب.ظ

من تا حالا فحش ندادم اما حالا میخوام به افتخار مهندس افتتاحش کنم. عرض کنم که تو سر هر کس کشی که بزنی شده مهندس . اخه مادرجنده میخواستی عرضه داشته باشی موقع کنکور کون گشادتو هم میکشیدی یک کم زحمت میکشیدی تا امروز مجبور نباشی اینطوری عقده هاتو خالی کنی.البته به اندازه کافی مورد لطف دوستان قرار گرفتی...

سایه۲ دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 01:40 ب.ظ

emrooz belakhare pas chand rooz ke saata vaght gozashtam tonestam ba dibir khoone tamas begiram khanoomy javab dad va goft natayej akhar in hafte ya avayel hafteye ayande albate hamoon tor ke migin be nodrat javab midan vali javab dadan va ino goftan albate man faghat naghle ghol kardam rasto dooroogh bakhedeshoon

آیت اله کیر دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 01:34 ب.ظ

امام را دعا کنید
مهدی را صدا کنید
با همدیگر جماع کنید
شاید فرجی پیدا شد

[ بدون نام ] دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 01:32 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 01:10 ب.ظ

کیر تو کون همه کسانی که با عقب انداختن امتحان ( و در نتیجه عقب انداختن زمان اعلام نتایج )‌ اینهمه به کسانی مثل عوضی حیدر گوز - دکتر پیاز - دکتر سگ ( ریاست محترم نظام پزشکی )‌- دکتر عین الاغی- دکتر پزشکی عن - و تمام متقلبین امتحانهای سال ۸۲ و ماقبل حال دادن .

[ بدون نام ] دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 01:06 ب.ظ

این دبیرخونه چی های کونی مردن ؟
از سه روز پیش حتی منشی جنده شون هم کون نمیکنه گوشی تلفن را برداره . فکر میکنم عین الهی برای اینکه کسی تلفن را جواب نده همه گوشیها رو کرده تو کونش

[ بدون نام ] دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 12:37 ب.ظ

پیام بالا اصلاح میشود:
مراد کون ننه جناب مهندس بود که اشتباها کننون تایپ شد

تیر غیب دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 12:35 ب.ظ

اقای مهنفس شما بهتر است بجای اشتغال زایی به فس زدن خود ادامه دهی ودچار استحاله شده وشاید از مهنفسی به مهندسی ارتقا پیدا کنی

[ بدون نام ] دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 12:34 ب.ظ

کیرم تو کنون اون ننت مهندس جون .
ما حداقل یک کلاسی تو جامعه داریم.تو چی بدبخت ؟ ما به کسی هم که می اد خونمون بیل می زنه یا چاه خونمون رو تخلیه میکنه هم میگیم مهندس...بدبخت

امید دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 12:31 ب.ظ

دوستان عزیزی که امسال روانپزشکی قبول می شوند لطف کنند و هوای جناب مهندس را داشته باشند چون بد جوری عقده پزشکی به دلش مونده و طفلی حسابی داره reaction formation میکنه .....

سرورتون مهندس دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 12:26 ب.ظ

از دفعه قبل تا حالا اصلا نیومدم به سایتتون چون دلم نمیومد بیش از این شاهد بد بختیاتون باشم.دیدین که گفته هام حقیقت محض بود.گفتم که بی خیال شین.اگه میدونستین چه نعمتهایی را خدا به انسان داده وعمر ادمها چقدر کوتاست اینهمه استرس واسه خودتون درست نمیکردین وهمدیگر رو نمیدریدین.من هنوز سر حرفم هستم که واسه طی کشی استخدامتون کنم.منتها چون زیاد هستین تحت نظارت حفاظت اطلاعات مجلس شورای نگهبان مصلحت نظام نهاد رهبری سازمان ملل یونیسف سازمان حمایت از حیات وحش و...........والبته تحت نظارتمستقیم وزیر فعلی یا اینده تان از شما امتحان خواهم گرفت.قطعا برنده کسانی خواهند بود که خونخوار تر بوده و بتوانند رقیب را لت و بار نمایند.موفق باشید

دکتر مسعود زرشکیان دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 11:41 ق.ظ

از همه ملت ایران خواهشمندم جهت گفتگو با دکترهای ایرانی علی الخصوص عدالتخواهان انان!!!!!!!!!!! از شورت اهنی استفاده فرمایند.ضمنا اهن قراضه های شما را خریداریم

[ بدون نام ] دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 11:32 ق.ظ

امیدوار جان مال تو رو دزدیدند?!!!!واویلا حالا چه میکنی؟

[ بدون نام ] دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 11:28 ق.ظ

خدا رحمت کنه ایرج میرزا را که گفته
جز گه و گند و کثافت چیزی
اندر این شهر ندیدم بنده
هرکجا شهر مسلمانان است
از گه و گند بود آکنده
گه به گور پدر آنکه نوشت
کیر بر کس زن خواننده

امیدوار دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 11:24 ق.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

بابابزرگ بیمزه!
خوبه حالا اینو از وبلاگ پسرک دزدیدی و اسمشو یه گوشه ای اوردی ( حالا نه به عنوان نویسنده این مطلب! که اینم از پرروئیته) مال مارو که میدزدی یه قورت و نیمتم باقیه

[ بدون نام ] دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 10:46 ق.ظ

دلت خوشه ها این دوستان دبیر خانه بلایی سر ما اوردن که عشق وعاشقی که سهله اصلا یادم رفته کیرم کجای بدنم هست؟

[ بدون نام ] دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 10:42 ق.ظ

شورشی دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 10:34 ق.ظ

اهمیت پیام گنجی در باره لزوم کنار رفتن خامنه ای از حکومت ایران.

اطلاعیه مهم وزارت بهداشت دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 10:15 ق.ظ


خواهش می کنیم مراعات ادب را بفرمایید.و از الفاظ رکیک استفاده نکنید.البته خواهش عاجزانه ما این است که اگر توی این وبلاگ ترتیب همدیگر را می دهید حتما کاندوم بپوشید و برای جلوگیری از انتشار وبا پس از اتمام کار حتما چند تلنگر محکم به سر کیر خود بزنید تا میکروبهای وبا بیفتند و با کیری استریل باز به جون هم بیفتید. (اداره کل کاندوم فروشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی)


ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد