خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ


اخذ آخرین دفاعیات متهمان پرونده افشای سوالات آزمون دستیاری سال 82؛
متهمان، اتهام فروش سوالات آزمون را نپذیرفتند

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران

چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده افشای سوالات آزمون دستیاری سال82 در شعبه‌ی 1083 دادگاه عمومی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این جلسه که به ریاست قاضی حسینیان برگزار شد، ابتدا وکلای متهمان ردیف دوم و سوم با قرائت لایحه دفاعیه خود، آن را تقدیم دادگاه کردند.

سپس متهم ردیف چهارم پرونده در بیان آخرین دفاعیاتش، با رد عنوان اتهامی معاونت در افشای سوالات کنکور به بیان دلایل رد این اتهام پرداخت و از دادگاه تقاضا کرد که وی را از اتهام معاونت در افشای سوالات کنکور به دلیل اینکه بر اساس قرائن موجود خلاف واقعیت است، تبرئه کند.

در ادامه این جلسه قاضی اتهامات متهم ردیف پنجم پرونده مبنی بر معاونت در افشای آزمون سوالات دستیاری سال82 را قرائت کرد که وی نیز در دفاع از خود به اختصار این عنوان اتهامی را نپذیرفت.

متهم ردیف ششم این پرونده نیز در ادامه این دادگاه در پاسخ به درخواست قاضی مبنی بر ارائه آخرین دفاعیاتش در زمینه افشای سوالات آزمون دستیاری سال 82 با اعلام اینکه اتهامات وارده را قبول ندارم، کار آخرین دفاع از خود را به وکلایش محول کرد که وکلای وی نیز با قرائت و ارائه بخشی از دفاعیه وی عنوان کردند هیچ دلیلی برای اینکه سوالاتی که در پرونده از آن نام برده می‌شود همان سوالات آزمون دستیاری سال82 است، وجود ندارد و متهمان نیز در جلسه دادرسی منکر این امر شدند.

در ادامه این جلسه قاضی حسینیان پس از استماع آخرین دفاعیات شش متهم این پرونده سوالاتی را از متهمان ردیف اول و دوم جهت تکمیل اظهارات آنها پرسید و نماینده مدعی العموم به ایرادات یکی از وکلا نسبت به کیفرخواست، پاسخ داد و سپس قاضی حسینیان ختم این جلسه رسیدگی به پرونده افشای سوالات آزمون دستیاری سال 82 را اعلام کرد اما به لحاظ لزوم دریافت استعلام از حفاظت سپاه و کمیسیون اصل 90 ختم دادرسی را اعلام نکرد.



در گفت‌وگو با فارس مطرح شد:

انتقاد شدید عضو کمیسیون اصل 90 از بی‌اعتنایی وزیر بهداشت به تخلفات آزمون دستیاری

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: وزیر بهداشت همه پیگیریها و اعتراضات دانشجویان و کمیسیون اصل 90 مجلس را زیر سوال برد در حالی که هم اکنون قاضی پرونده 6 پرونده کیفر خواست را در دستور کار دارد و احکام آن هم چند روز دیگر صادر می‌شود و البته کیفر خواستها احتمالا ادامه دارد
علی ریاض در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: پزشکیان، طی مصاحبه ای با تلویزیون در مورد پیگیری پرونده آزمون دستیاری با خنده طوری برخورد کرد که گویی هیچ اتفاقی نیفتاده است و این برخورد وی اصلا در حد یک مدیر وزارتخانه هم نبود چه رسد به وزیر بهداشت.
وی افزود: وزیر بهداشت، پیگیری قضایی پرونده آزمون دستیاری را به سخره گرفته است و به جای اینکه خودش مدعی و پیگیر مسئله باشد تلاشهای یکساله مجلس، کمیسیون اصل 90، دادگاه و دانشجویان معترض را زیر سوال می برد.
وی اضافه کرد: در مواخذه کسانی که در زمینه تخلفات آزمون دستیاری نقش داشته اند مدیریت حفاظت و برگزاری آزمون هم باید پاسخگو باشند و برای کسانی که محکوم می شوند باید اعضای علی البدل جایگزین شوند در حالی که آقای وزیر موضوع را با لبخند طوری جواب می دهد که انگار اصلا چیزی نبوده است.
وی اضافه کرد: واقعا از این رفتار وزیر بهداشت اظهار تاسف می کنم، جامعه پزشکی پیگیر این موضوع است و من جامعه پزشکی را دعوت می کنم که با دولت بعدی این مسیر را دنبال کند تا برای یکبار هم که شده متخلفان آزمون دستیاری را به مواخده بکشانیم تا دفعه دیگر چنین دسته گلی به آب ندهند .
ریاض ادامه داد: آنها بیش از یکسال مجلس ، مردم و جامعه پزشکی و دادگاه را به مسخره گرفته اند و به جای اینکه قدردانی کنند می گویند هیچ اتفاقی نیفتاده است در حالی که ما برای احقاق حق کار کردیم و تشکر و قدر دانی وزیر بهداشت اصلا برای ما اهمیت ندارد.


گلایه


واقعا نمیدونم قصد مدیراین وبلاگ :http://goledavoodi.blogsky.com  
که مثلا از همکارای خودمم به حساب میاد چیه؟ و ازینکه چند خط شعر نازیبای منو توی وبلاگش میذاره - اونم به اسم  خودش! - چه چیزی عایدش میشه؟

امیدوار  lilac.lady عزیز! این رفتارای کودکانه مناسب شان یه پزشک نیست

این چند خط نوشته ارزش اینو نداره که.....

 بگذریم.

به قول حافظ:

ای دل بیا که ما به پناه خدا رویم

‍زآنچ آستین کوته و دست دراز کرد....

 


رسول


دخترکان آرزویم
زنده به گور شده اند

هنوز در جاهلیتم

و از پیغمبر چشمانت خبری نیست

ترسم ازین است

که هیچگاه

مبعثت را نبینم...


فاصله

 

گاه کوچکم می بینی

و گاه بزرگ....

نه کوچکم

و نه بزرگ

خودت هستی

که دور میشوی و نزدیک


گل واژه های بابابزرگ
نظرات 189 + ارسال نظر
شورشی دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 10:30 ق.ظ

تغییرات در کابینه جدید


وزارت امر به معروف و نهی از منکر تشکیل می شود، این وزارتخانه در طول سال به امر به معروف و نهی از منکر و در دوران انتخابات به سازماندهی آراء و تبلیغات انتخاباتی برای کاندیدای اصلح می پردازد.
با توجه به معرفی کابینه جدید در روزهای گذشته و ضرورت بررسی کابینه توسط مجلس، پیشنهاد می شود وزارتخانه های مختلف به شکل زیر اصلاح شوند تا کابینه هفتاد میلیونی بتواند به عدالت گستری و مهرورزی پرداخته و در یک پروژه طولانی شش ماهه مدیریت جهان را به دست بگیرد.

معاون اول: با توجه به اینکه رئیس جمهور در تشکیلات جدید خودش معاون اول دیگران است، لذا پست معاونت اولی حذف می شود.
معاون دوم: از این پس کلیه وظایف معاون اول توسط معاون دوم انجام می شود.
معاونت امور غیبی و ارتباط با امام زمان: با توجه به نقش موثر و مرموز گرایشات اسلامی در ملت و ضرورت ارتباط مستمر با آقا امام زمان، از این پس دفتر ارتباطات ریاست جمهوری در جمکران معاونت امور غیبی رئیس جمهور منتخب را انجام می دهد.


وزارت اطلاعات و کیهان و سازمانهای موازی: وزارت اطلاعات با روزنامه کیهان و 236 سازمان موازی ادغام شده و همه این سازمانها زیر نظر روزنامه کیهان به کار خود ادامه می دهد.

وزارت راه و ترابری و بهداشت و درمان و سوانح و سوختگی: با توجه به اینکه بطور طبیعی رانندگی در کشور منجر به رفتن به بیمارستان می شود، لذا پیشنهاد می شود این وزارتخانه ها ادغام شوند.

وزارت ارشاد و جهاد کشاورزی: با توجه به احترام به امر هنر و کشاورزی و ضرورت استفاده از هنرمندان در فقرزدائی و برای درک محرومیت مردم، وزارت ارشاد باید از کارهای غیرمفید دست بردارد و به تولید بپردازد. لذا وزارت کشاورزی در پروژه بیل ها را بر قلم مقدم بداریم تلاش می کند تا به استفاده بهینه از هنرمندان در تولید بپردازد.

وزارت امر به معروف و نهی از منکر : وزارت امر به معروف و نهی از منکر تشکیل می شود، این وزارتخانه در طول سال به امر به معروف و نهی از منکر و در دوران انتخابات به سازماندهی آراء و تبلیغات انتخاباتی برای کاندیدای اصلح می پردازد.

میراث فرهنگی و هتلداری: با توجه به ضرورت استفاده از اماکن بلااستفاده مانده ای مانند تخت جمشید و عالی قاپو و موزه ایران باستان و کاخ های سلطنتی این سازمان اقدام به استفاده بهینه میراث فرهنگی نموده و ترتیب استفاده روزآمد از میراث فرهنگی را می دهد و تلاش می کند تا این اماکن که مظاهر بارز ظلم هستند تبدیل به مراکز درآمد زا نموده تا مستضعفان و رزمندگان ضمن سکونت در این اماکن با تاریخ کشور نیز آشنا شوند و آنرا نابود کنند.

وزارت صنایع و معادن و بایگانی: با توجه به ضرورت تمرکز زدائی از کشور و ضرورت جابجایی مدیران پردرآمد و پرمصرف با مدیران کم درآمد و پردوام ، پیشنهاد می شود کلیه بایگانی های ادارات و مدیران اضافی که جای زیادی می گیرند به معادن مختلف کشور که هم جادار و هم مطمئن هستند منتقل شوند.

وزارت سپاه و امور اقتصادی و دارائی و بیت المال و هواشناسی کشور: این وزارتخانه موظف است اموال بادآورده که براساس وضعیت هواشناسی کشور در طول شانزده سال در دست چند خانواده بوده است از آنها بگیرد و جهت سرمایه گذاری به بخش تولید سپاه پاسداران بدهد تا برای فقرزدائی از آن استفاده شده و فقرا برای انتخابات بعدی سازماندهی شوند.

وزیر مسکن و شهرسازی و امور ترافیکی: با توجه به وجود ترافیک لاینحل در تهران وزارت مسکن با سازمان ترافیک ادغام می شود، سازمان مسکن موظف است با استفاده از اداره راهسازی سپاه کلیه ساختمان های موجود را که مانع تعریض اتوبانها هستند از بین ببرند و به جای آنها خیابان و اتوبان بسازند و سازمان امور ترافیک نیز موظف است کلیه بزرگراههایی که مانع توسعه ساختمان سازی است از بین ببرد و به جای خیابان و اتوبان، ساختمان بسازد. به این ترتیب هم ساختمان ساخته می شود و هم اتوبان و هم احتمالا مشکل ترافیک حل می شود، اگر مشکل ترافیک حل نشد، در برنامه چهارساله بعد، دوباره ساختمانها به اتوبان و اتوبان ها به ساختمان تبدیل می شود.

وزیر امورخارجه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی جهانی و فرهنگستان ادب پارسی: با توجه به اینکه دولت ایران برای اداره بهتر کشور ترجیح می دهد که مدیریت سایر کشورهای جهان را نیز در دست داشته باشد تا ضمن دادن نظم نوین اسلامی به جهان و گلوبالیزاسیون شرعی با خیال راحت کشور را اداره کند، لذا سازمان مدیریت با وزارت خارجه ادغام شده و این سازمان موظف می شود که هر سال از میان برادران بسیجی ده هزار وزیر و مدیر برای کشورهای جهان تربیت کند، منتهی چون آموزش زبان های مختلف دشوار است، باید به جای آموزش زبان فرنگی به برادران بسیجی، فرهنگستان ادب فارسی به آموزش زبان فارسی در کلیه سازمانهای دولتی جهان بپردازد.

وزارت توزیع نفت و فقرزدائی: این وزارتخانه موظف است ضمن افشای دائمی خانواده های نفتی ، از طریق توزیع روزانه نفت تولید شده کشور به مردم، امکان اینکه خود مردم بتوانند نفت سهمیه خودشان را مستقلا به هر شرکتی در دنیا بفروشند.

وزارت نیرو و هاکوپیان: با توجه به اینکه تولید نیرو و آب و برق نمی تواند تضمین کننده پیشرفت انقلاب اسلامی باشد، لذا وزارت نیرو موظف است وظیفه آموزش برادران لباس شخصی را نیز به عهده بگیرد و با توجه به اینکه برادران لباس شخصی از این پس باید از بهترین امکانات استفاده کنند، لذا شرکت لباس هاکوپیان نیز مصادره و در خدمت اهداف دولت خدمتگذار قرار می گیرد و از این پس وظیفه تامین لباس شخصی برای نیروهای لباس شخصی برعهده هاکوپیان خواهد بود.

وزیر تعاون و اجماع: با توجه به ضرورت اجماع در انتخابات، جز در مواردی که اجماع قبلا انجام گرفته است، وزارت تعاون همچنین وظیفه خواهد داشت برای هر انتخاباتی مانند انتخابات شوراها و مجلس و غیره در جهت اجماع نامزدها تلاش نماید تا از این طریق تعاون انجام شود.

وزیر فناوری و جلوگیری از ارتباطات: با توجه به نقش و اهمیت توسعه اینترنت در پیشرفت و توسعه کشور، وزارت فناوری موظف است از هر طریق می تواند جلوی توسعه اینترنت را بگیرد.

وزیر آموزش و پرورش: با توجه به ضرورت حضور فعال برادران بسیجی که در دبیرستان ها تحصیل می کنند و ضرورت حضور کلیه دانش آموزان در صحنه سازماندهی آراء وزارت آموزش و پرورش موظف است، طی دو سال آینده علاوه بر ایجاد برنامه های آموزش مکتبی تلاش کند تا کلیه دانش آموزان هرچه سریع تر به سن قانونی برای رای دادن برسند تا بتوانند در صحنه های پرشکوه سازماندهی آراء حضور داشته باشند، لذا کلیه دانش آموزان از این پس پانزده ساله اعلام می شوند. همچنین این وزارتخانه موظف است برای جلب نظر دانش آموزان هر ماه یک بار حیاط مدارس را با کمک برادران سپاه آسفالت کند.

وزیر دادگستری و امور بازرگانی و زندانها: با توجه به اینکه در چهار سال آینده زندان یکی از مراکز جذب نقدینگی ناشی از وثیقه زندانیان خواهد بود، وزارتخانه های دادگستری و امور بازرگانی ادغام می شوند تا از طریق به کار انداختن وثیقه زندانیان در امور تجارت و تولید، دریافت وثیقه از زندانیان به درآمد اول کشور تبدیل شود و ایران از وابستگی به نفت و صنایع مونتاژ رها شود.

وزارت کشور و سازماندهی آراء: با توجه به ضرورت برگزاری انتخابات سالم از این به بعد وزارت کشور، بسیج، پادگان خاتم الانبیاء و شورای نگهبان ادغام شده و تلاش می کنند تا انتخابات هرچه باشکوه تری را برگزار کنند.

وزارت کار و اموراجتماعی و اتوبوسرانی: با توجه به ضرورت اخراج هر چه بیشتر نیروهای ناهماهنگ و ضرورت بکارگیری هرچه بیشتر نیروهای هماهنگ در سازمانهای اداری و ضرورت حمل و نقل مدیران توسط اتوبوس های جادار، از این پس وزارت کار و امور اجتماعی با سازمان اتوبوسرانی ادغام می شود. وظیفه حمل و نقل افرادی که مدیر نیستند از این پس با ادارات پست خواهد بود.

وزیر رفاه و تامین اجتماعی و عفاف و امور خیریه: با توجه به ضرورت حفظ عفاف و امور خیریه سازمان تامین اجتماعی با تشکیل خانه های عفاف موظف خواهد شد برای فقرزدائی و جلوگیری از فساد، کمک های مالی و جنسی دولت را به نیازمندان برساند.

وزارت دفاع و موتورسواری: با توجه به ضرورت حفاظت از انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و سازمان حمایت از لباس شخصی ها و تولیدکنندگان و استفاده کنندگان از موتورسیکلت ادغام می شوند.

سازمان تربیت بدنی: با توجه به نقش موثر سازمان تربیت بدنی در انتخابات این سازمان از این به بعد به عنوان زیرمجموعه ستاد انتخابات کشور عمل می کند و در زمان انتخابات موقتا مستقل می شود

شورشی دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 10:21 ق.ظ

اهمیت پیام گنجی در باره لزوم کنار رفتن خامنه ای از حکومت ایران(سایت گویا)

خشکه مذهبی دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 09:34 ق.ظ

اقا چرا به قران توهین میکنی؟ به جای این کار که باعث اعتراض بقیه میشه بهشون توصیه کن خودشون برن قرانو بخونن تا ببینن یک کتاب جوک بیشتر نیست.

در ضمن خیلی بی تربیت هستید اینجا خانواده رفت و آمد میکنه.......ومن ا... توفیق

[ بدون نام ] دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 09:11 ق.ظ

دقت کردین از وقتی که فحشها شروع شده دیگه کسی جرات نداره اسم خودشو بنویسه چون می دونه سریعا مورد لطف!! دوستان قرار میگیره

مودب دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 08:46 ق.ظ

خواهر و مادر ! اینجا دیگه کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اطلاعیه مهم وزارت بهداشت دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 03:18 ق.ظ


خواهش می کنم مراعات ادب را بفرمایید.و از الفاظ رکیک استفاده نکنید.البته خواهش عاجزانه من این است که اگر توی این وبلاگ ترتیب همدیگر را می دهید حتما کاندوم بپوشید و برای جلوگیری از انتشار وبا پس از اتمام کار حتما چند تلنگر محکم به سر کیر خود بزنید تا میکروبهای وبا بیفتند و با کیری استریل باز به جون هم بیفتید. (اداره کل کاندوم فروشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی)

عاجزانه خواهش می کنم دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 03:15 ق.ظ

خواهش می کنم مراعات ادب را بفرمایید.و از الفاظ رکیک استفاده نکنید.البته خواهش عاجزانه من این است که اگر توی این وبلاگ ترتیب همدیگر را می دهید حتما کاندوم بپوشید و برای جلوگیری از انتشار وبا پس از اتمام کار حتما چند تلنگر محکم به سر کیر خود بزنید تا میکروبهای وبا بیفتند و با کیری استریل باز به جون هم بیفتید. وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

پیرمرد قزوینی دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 12:55 ق.ظ

بچه ها سلام
چقدر شما مهربونید و همدیگرو مورد لطف و عنایت خودتون قرار میدید
دوستون دارم
میخوامتون
من عاشق این وبلاگم

آخر عدالت دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 12:36 ق.ظ


۱۶ تا مناره .
۸ تا به کون رهبر.
۸ تا به کون اکبر.
رهبر به کون اکبر.
اکبر به کون رهبر.
کیرم به کون رهبر.
کیرم به کون اکبر.

دژخیمان خمینی دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 12:28 ق.ظ

فصل گل صنوبره کاندوم ما یادت نره

[ بدون نام ] دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 12:23 ق.ظ

من خبر دروغ رو گفتم.گفتم که گفتم کور بشین.نخونین.

همه شما سرتا پا کیر من هم نیستین .

بچه کونی ها.

به با ادب دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 12:19 ق.ظ

پنیس توییس من تو واژن ماترنال فامیلی شما و هرچی وولوکاریر پولتیک لس .
ما رو اورال سرویکس کردن تو به تستیس لفت پرنتال خودت اتیچ شدی

واژن مادر هرچی وزارتخونه چی پلیسکش گشنیدم.

[ بدون نام ] دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 12:04 ق.ظ

۳۹۵جراحی اهواز

[ بدون نام ] دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 12:04 ق.ظ

حسن کچل یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 11:44 ب.ظ

اینجا دیگه داره بد دیوانه بازاری می شه!!!!!!!! همه قاط زدیم.........پس کی این نتایج رو می دن ؟ دیوانه شدیم..........راستی فکر کنم فردا نوبت صحبت وزیر بهداشت پیشنهادی یادتون نره ببینین......

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 11:40 ب.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 11:31 ب.ظ

با ادب یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 11:24 ب.ظ

میدونین می گن ادمها رو عصبانی کن بعد اونارو بشناس.این اقای وزیر لا اقل تونست سطح تربیت جامعه بزشکی ایران رو اشکار کنه.وقتی کامنت های بالا رو خوندم یک لحظه فکر کردم وارد یک سایت غیر مجاز شدم.لا اقل اگه می خواین حرف زشت بزنین اصطلاح علمیشو بکار ببرین تا بقیه نفهمن.مثلا بنیس تو...... وگر نه فرق شما با لاتهای بالا خیابون چیه؟ مثلا تحصیلکرده اید.














به بی تربیت یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 11:18 ب.ظ

بی تربیت بددهن

به ۹:۳۵ عریر یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 11:15 ب.ظ

این نمره ها درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 11:15 ب.ظ

جناب سرکار گذار
یک عراده کیر آبلیموزده کره خر ختنه نشده قبرسی در اندرونی مادرت
و نیز یک ضرع کیر فلفل نمکی نوزاد زرافه تانزانیایی در اندرونی خواهرت
و ایضا یک طغرا کیر پپرونی توله ببر تاسمانی در اندرونی همسرت
و هکذا یک قیراط از منی آرنولد در اندرونی فرزندت
اگر بیکاری فشار آورده شمارا می کنم توصیه به نوازش کلیتوریس ننه جانت تا دیگر به هنگام لا دادن نامردی چون تو نزاید

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 11:14 ب.ظ

کسکش خبر دروغ نده
خوار و مادر و کس زن پدرت رو خر گایید.

کس مادر عین اللهی هم

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 11:07 ب.ظ

روانی این خبر دروغه!!!!!!!!!!!

کثافت وقتی میخوای از گنجی حرف بزنی دهن نجست رو اب بکش . حیف که اهل فحش دادن نیستم وگر نه......

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 10:43 ب.ظ

منم این خبر رو دیدم ولی هر چی کلیک کردم توش نرفت!!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 10:43 ب.ظ

بچه ها آخرین کامنتی که از قول ایسنا اعلام نتایج را فردا اعلام کرده دروغ محض یک بیمار روانی می باشد که به تحریف خبر دست زده از کسانی که در دوران طفولیت این کامنت گذار عزیز با اقدامات خلاف شیونات اسلامی!!! باعث رشد چنین عقده های حجیمی در وی شده اند شکایت به که بریم؟؟
حال اصل خبر که دوست روانیمان از ان استفاده کرده:
میزگرد دانشجویی«وضعیت آموزشی دانشگاه‌ها»
مدیرانجمنهای علمی دانشگاه تهران: آسان‌گیری اساتید به دانشجویان منتقل شده ‌است
اساتید با کمبود طرح درس مواجه هستند/‌١/ سرویس: آموزشی
1384/05/30
08-21-2005
10:25:12
8405-10141: کد خبر



خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: آموزشی



مدیر انجمنهای علمی دانشگاه تهران با اشاره به مشارکت دانشجویان کشورهای خارجی در امور دانشگاه‌ها گفت: در برخی کشورها حتی سوالات امتحانی توسط شورای دانشجویی بررسی و از نظر شاخصه‌های علمی کنترل می‌شود.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران، بهزاد هدهدی، مدیر انجمن‌های علمی دانشگاه تهران و کارشناس ارشد مدیریت آموزشی در میزگرد دانشجویی ایسنا باعنوان « بررسی مشکلات آموزشی دانشگاه‌ها» با بیان اینکه سیستم دانشگاهی ایران محورهای مختلفی دارد، افزود: سیستم آموزشی ایران مرکب از استاد و دانشجو و منابع کمک آموزشی و مدیریت و برنامه کلان آموزشی است، در مقطعی هر فردی که مدرک ارشد و دکتری اخذ می‌کرد بلافاصله تقاضای استخدام در دانشگاه‌ها را داشت که این روند مطلوبی نبود، چرا که فارغ‌التحصیلان الزاما معلمان خوب دانشگاهی نیستند بلکه باید توانمندی داشته و با روشهای تدریس آشنا باشند.

روش تدریس اساتید علمی نیست

وی فرآیند جذب اساتید را ضربه به دانشجویان دانست و ادامه داد: روش تدریس اساتید علمی نیست و ضربه‌های جبران ناپذیری به آموزش عالی وارد می‌کند.

هدهدی گفت: در یک کلاس دانشجویانی با سطح هوش و فرهنگ مختلف، با سهمیه‌های متفاوت مثل مناطق محروم در کنار هم تحصیل می‌کنند و به تمام آنها به یک روش تدریس می‌شود که مشکلات روحی برای برخی از آنها بوجود می‌آورد، در صورتی که هنر استاد باید چگونگی ایجاد انگیزه در دانشجویان باشد که متاسفانه اساتید دانشگاه‌های ما با کمبود طرح درس مواجه هستند.

به روز نبودن جزوات درسی اساتید

وی با انتقاد از به روز نبودن جزوات درسی اساتید، گفت: یک استاد جزوه پنج سال پیش را هر سال تدریس می‌کند و هر ترم تنها چند خط به آن اضافه می‌کند، این در حالیست که در دانشگاه‌های کشورهای دیگر اگر پنج سال از مدرک دکتری استادی گذشته باشد به او فرصت مطالعاتی می‌دهند.

هدهدی همچنین اظهار داشت: قانونگذار هر استاد را به 12 ساعت تدریس موظف کرده است چرا که می‌خواهد اساتید ساعات باقی مانده را به مطالعه و تحقیق بپردازند که متاسفانه اساتید ما یا با فناوری جدید تحقیق و مطالعه آشنا نیستند یا هزینه استفاده از آنها را ندارند.

آسان‌گیری اساتید به دانشجویان منتقل شده ‌است

دبیر انجمن‌های علمی دانشگاه تهران از آسانگیری به عنوان یک عامل که در کل سیستم‌های اجتماعی، روحی و فرهنگی ما رسوخ کرده است، نام برد و افزود: آسانگیری، تساهل و تسامح در روابط انسانی مثبت است و اندیشه‌ها و تفکر بزرگان به مدارا تاکید شده است اما در امور علمی که حوصله می‌خواهد و زمان صرف آن می‌شود باید سخت گیری و با سختی مسائل را پیگیری کرد.

وی گفت: توانمندی‌های علمی ضعیف ناشی از عدم سخت گیری در آموزش کشور است و متاسفانه آسان گیری که در اساتید بود به دانشجویان هم منتقل شده است.

مدیر انجمنهای علمی دانشگاه تهران از اساتید خواست تا فرصت لذت بردن از تحقیق و دانایی را برای دانشجویان فراهم کنند.

ضرورت اجرای برنامه‌های فوق برنامه علمی در دانشگاه‌ها

وی از عدم اجرای برنامه‌های فوق برنامه علمی در دانشگاه‌ها انتقاد کرد و گفت: ‌باید در کنار برنامه‌های هنری و ورزشی دانشگاه‌ها، برنامه‌های فوق برنامه علمی نیز اجرا شود تا دانشجویان مطالعات تکمیلی داشته و به مقاله نویسی روی آورند.

هدهدی در خاتمه دانشجویان در پایین آمدن سطح آموزشی دانشگاه‌های مقصر ندانست و اظهار داشت: مسئولان سطح بالاتر را به دانشجویان نشان نداده‌اند و به سطح فعلی اکتفا کردند و مدیریت علمی بر دانشجویان صورت نگرفته است.

انتهای پیام

کد خبر: 8405

شورشی یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 10:42 ب.ظ

با سلام
در مرحله اول باید به مدیر محترم این وبلاگ تبریک بگم که مطالب دوستان رو سانسور نمیکنه وفکر میکنم به همین خاطره که وبلاگش اینقدر پر طرفداره.
در مرحله دوم باید بگم که کیرم تو روح وجسم و تک تک سلولهای بدن افرادی که در مورد آقای گنجی کوسشعر گفتن.

ودر مرحله آخر هم یک خبر.
کوفی عنان خواستار آزادی اکبر گنجی شد
دبیر کل سازمان ملل، کوفی عنان، روز جمعه در نامه ای به محمود احمدی نژاد، خواستار آزادی اکبر گنجی شده است. این نامه اوج فشارهای بین المللی برای آزادی این زندانی سیاسی محسوب می شود و با توجه به عضویت ایران در سازمان ملل قطعا این کشور نمی تواند نسبت به این حرکت بی توجه بماند. نامه عنان بدلیل آنکه هنوز از سوی مسئولین ایرانی دریافت نشده، بصورت عمومی منتشر نشده است اما بر اساس رونوشتی که رویتر مشاهده کرده، در آن "آزادی فوری بر پایه اصول انسان دوستانه" درخواست شده است.

شورشی یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 10:29 ب.ظ

اطلاعاتی جدید از پرونده خرید هواپیمای مجلل VIP برای رهبر
بر اساس گزارشی که از سوی یک منبع موثق دریافت کرده ایم، پرونده خرید هواپیما برای رهبر جمهوری اسلامی از مسیر خود خارج شده و دست اندرکاران اصلی دستگاه قضایی درصددند تمامی تقصیرات و تخلفات صورت گرفته در پایمال شدن و اتلاف اموال عمومی و بیت المال را به ناحق بر عهده ضعیف ترین حلقه این پرونده مدیر عامل شرکت احرار بگذارند تا بدینترتیب مسئله اصلی در این پرونده که دال بر خرید هواپیمای مجلل برای رهبری می باشد، مخفی بماند و آشکار نگردد. خودداری مهدی اعتماد سعید از پذیرش خواست بازجویان از دیگر عوامل تشدید فشارها بر وی می باشد

بی نام یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 10:26 ب.ظ

آقا این خبر که تو ایسنا نیست! برداشتنش؟

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 10:22 ب.ظ

عجب دروغگویی بزرگی!

این خبر در ایسنا وجود ندارد.

حتی ساعت خبر به دقت ۱۰:۲۵:۱۲ زیرا از ۱۰:۲۶ خبر دارد. خود خبر ۹:۲۶ اینجا کپی شده!!!!!!!!!
نوشته سرویس صنفی ولی عنوان آموزشی ست!!
یعنی حتی کد سازی هم کرده!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 09:35 ب.ظ

380 جراحی شیراز
392 ارولوژی تبریز
376 نورولوژی مشهد
402 ارتوپدی ایران

اخرین خبر....جدی یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 09:26 ب.ظ

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: آموزشی

1384/05/30
08-21-2005
10:25:12
8405-10141: کد خبر

نتایج نهایی امتحان دستیاری فردا اعلام می شود

نتایج نهایی امتحان دستیاری فردا اعلام می شود

دکتر غفاری، مدیر روابط عمومی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت در تماسی با سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران گفت:نتایج نهایی امتحان دستیاری تا پایان وقت اداری ۳۱ مرداد ماه از طریق سایت دبیرخانه به ادرس http://www.cgme.hbi.ir اعلام میشود
وی تاریخ ثبت نام قبول شدگان را از ۵ الی ۲۰ شهریور ماه اعلام کرد ضمنا نحوه ارائه اعتراضات احتمالی داوطلبان به همراه نتایج اعلام میشود
وی هر گونه تاخیر در شروع دوره را رد کرد و اول مهر ماه را تاریخ اغاز دوره دستیاری امسال اعلام نمود
1384/05/30
08-21-2005
10:25:12
8405-10141: کد خبر

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 08:59 ب.ظ

۳۹۰ ارتوپدی ایران

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 08:56 ب.ظ

حیدر پور می گوید:
فردا ۳روز دیگر در سایت دبیرخانه اعلام نتایج!

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 08:23 ب.ظ

حیدر پور می گوید:
فردا صبح ساعت 8 سایت دبیرخانه اعلام نتایج!

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 07:43 ب.ظ

نتایج به دانشگاهها ارسال شد
در سایت دبیرخانه اعلام نخواهد شد
رتبه ۱۶ محروم بیهوشی زاهدان

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 07:32 ب.ظ

۳۹۰ داخلی یزد

کاملا موثق یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 06:49 ب.ظ

رتبه ۱۶ قبولی بیهوشی زاهدان

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 06:46 ب.ظ

اخرین خبر
اعلام نتایج به هفته بعد موکول نشد
حالا می توانید بیشتر به همدیگه فحش بدهید و به سر وکله هم بپرید
مثل اینکه وزارتخانه هم از کارهای شماها خوشش نیامده

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 06:43 ب.ظ

سد سیوند در آستانه آبگیری و نابود شدن آرامگاه کوروش:
در آستانه آبگیری سد سیوند در استان فارس آرامگاه کوروش کبیر و بخشی عظیم از پاسارگاد در آستانه نابودی قرار گرفته است...از همه عاشقان ایران میخواهم که این خبر را به مردم ایران اطلاع بدهیم.... منبع این خبر :
یکی از منابع موثق در سازمان میراث فرهنگی
-------------------------------------------
آمار مبتلایان‌ به‌ وبا 700 نفر اعلام‌ شد

آمار مبتلایان‌ به‌ وبا 700 نفر اعلام‌ شد"شرکت‌ آب‌ معدنی‌ سبلان‌ را تعطیل‌ کردند .رییس‌ اداره‌ بیماری‌های‌ واگیردار وزارت‌ بهداشت‌ گفت‌: شرکت‌ آب‌ معدنی‌ سبلان‌ به‌ علت‌ کیفیت‌ نامطلوب‌ آب‌ معدنی‌ با اعتراض‌ و شکایت‌ وزارت‌ بهداشت‌ تعطیل‌ شد.
دکتر محمود سروش‌ گفت‌: در حال‌ حاضر فروش‌ آب‌ معدنی‌ با مارک‌ سبلان‌ ممنوع‌ است‌ و مردم‌ مراقب‌ باشند که‌ ضمن‌ نخریدن‌ این‌ نوع‌ آب‌ معدنی‌، مکان‌ فروش‌ آن‌ را به‌ مسوولان‌ در وزارت‌ بهداشت‌ اطلاع‌ دهند.
شیوع‌ بیماری‌ وبا در شهر سرعین‌ در استان‌ اردبیل‌ باعث‌ شده‌ که‌ مسافران‌ و توریست‌ها بسرعت‌ این‌ شهر را تخلیه‌ کنند.


بیماری قرون گذشته در این مملکت کشتار میکند انگاه اقایان قصد بدست اوردن تکنولوپی هستهای برای مقاصد صلح امیز!!!!!!!دارند.

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 06:39 ب.ظ

اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از یک نقشه ترور بسیار دقیق طراحی شده نجات پیدا کرد . بر اساس اخبار موثق تیم حفاظت هاشمی رفسنجانی که از سوی فردی به نام اقبالی هدایت می شود عصر روز چهارشنبه در مسیر تردد کاروان هاشمی رفسنجانی به یک پژو آردی مشکوک می شوند و با تغییر مسیر کاروان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با هماهنگی ناجا اتومبیل مشکوک را مورد بازرسی قرار می دهند که در صندوق این اتومبیل مقادیر قابل توجهی مواد منفجره آماده انفجار کشف می کنند راننده این اتومبیل دستگیر و همراه با وسیله نقلیه به واواک منتقل می شوند . بررسی ها نشان داد هاشمی رفسنجانی در معرض یک عملیات انتحاری قرار داشته است از این رو از روز چهارشنبه تمامی برنامه های عمومی وی کنسل م! ی شود .

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 06:31 ب.ظ

ان اطلاعاتی کثیف که در مورد گنجی اظهار نظر کرد حتما فرزند محترم یکی از علما ویا بزرگان نظام است. باور ندارد از والده محترمه بپرسد.و دنبال پدرانش بگردد که براحتی در رشته فوق لوکس قبول میشود. واینقدر حرص نمیخورد.

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 06:18 ب.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 06:17 ب.ظ

اخرین خبر
اعلام نتایج به هفته بعد موکول شد
حالا می توانید بیشتر به همدیگه فحش بدهید و به سر وکله هم بپرید
مثل اینکه وزارتخانه هم از کارهای شماها خوشش امده

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 02:50 ب.ظ

اصلاح خبر کاملا موثق فوق:
رتبه ۲۴۴۹ رادیو تهران قبول نشده

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 02:48 ب.ظ

کاملا موثق: رتبه ۲۴۳۹ رادیو تهران قبول نشده

دبیرخانه هه هه هه یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 02:07 ب.ظ

دوستان هی به هم فحش بدید و چیزهای کلفت و نازک حواله هم کنید.خوار مادر هم را به وصلت هم برسانید....در یک کلام کون خود را پاره کنید............نتایج زیر تخم ماست ولیسش هم نمیتونید بزنید.......صلوات علیکم

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 02:00 ب.ظ

· ------------------------------------
· عمریه آیه همدردی می خونیم من و تو
· هنوزم قدر همو خوب نمی دونیم من و تو
· ------------------------------------
· شنهای داغ بیابون می مکن خونمونو
· دو تا رودیم و تو ویرونه روونیم من و تو
· ------------------------------------
· ما رو هم گرگها و هم چوپونها از هم می درن
· سادگی بسه تا کی بره بمونیم من و تو
· ------------------------------------
· عشق خط های موازی رو به هم می رسونه
· توی یک خطیم و از هم گریزونیم من و تو
· ------------------------------------

بچه ها کمیته تعویق ! امسال هم امتحان را به تعویق می اندازد بهانه اش هم تاخیر اعلام نتیجه است////

به امیدوار ناراحت نشو! یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 01:55 ب.ظ

تو کی هستی که صلاحیت داشته باشی درباره ء قطعه ء ادبی امیدوار اظهار نظر کنی؟؟ بهتره بری همون جزوه های دونه ای هفتاد هزار تومن رو بخونی بلکه به فیض عظمای حمالی متقلبان سال بالات برسی!
هرکسی هر جمله ء نوشته شده ای رو از کسی نقل می کنه یا باید بگه از کی نقل کرده یا اینکه این میشه دزدی!
حالیت شد ؟ شوتوفسکی؟

سایه۲ یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 01:44 ب.ظ

ba chad darsad etminan migy 3 roz moonde baradar

تنبل یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 01:40 ب.ظ

بابا بزرگ عزیز
شما هم بیا بزرگواری کن واین کامنتهای نامربوط رو پاک کن .
انشالاه خدا همه مارو به راه راست هدایت کنه .

تنبل یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 01:36 ب.ظ

دوستان لطفا دیگه تمومش کنید .
من پیرمرد با همه سختیهای زندگی دارم تمام ناملایمات زندگی ودرس و سر کار رفتن تاریخ اعلام نتایج وتقلب وهمه را تحمل میکنم شماها که خیلی جوونترید وباید صبورتر باشید پس لااقل این دو سه روز باقیمانده را هم دندون رو جگر بذارید و گذشته خوب خود را خراب نکنید .
بذارید لااقل هرکدوم که فرداها چشممون به هم میافته خجالت نکشیم وبا افتخار همدیگرو بغل بگیریم .
فقط ۳ روز مونده لطفا کمی صبر و بخشش

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 01:09 ب.ظ

نظر من اینه: کیرم تو کونت

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 12:59 ب.ظ

نظرتون رو راجع به مطلب بالا بگید !!!!!!؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 12:54 ب.ظ

یکی از دوستان گفته بود اینجا آدم یاد کتاب داستانای بچه ها میفته اما به نظر من اینجا بیشتر از هر چیز آدمو یاد فیلمهای سکسی می اندازه . همه دارن ترتیب همو میدن !!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 11:58 ق.ظ

کوس کش ها فحش ندید ولد زنا ها فحش ندید

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 11:27 ق.ظ

امیدوار یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 11:18 ق.ظ

جواب ابلهان خاموشیست
ولی بخاطر وجدان کاری قبل خاموش شدن یه سفارشی بهت میکنم:
قرصاتو بخور خیلی دیر شده.

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 10:40 ق.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 10:39 ق.ظ

امیدوار ناراحت نشو
تو چقدر خودت رو می گیری فکر می کنی این چرندیاتت ارزش خواندن یا دزدیدن را دارد
فکر کنم بدانی که فرهنگستان ادب فارسی کلمه گل واژه را بجای کوس شر تعیین کرده و اشتباه نکنم منظور بابابزرگ از انتخاب گل واژه برای نوشته تو همان کوس شعر است نه چیر دیگر
پس بیخودی اینقدر خودت را نگیر و مغرور نباش گل داوودی امیدوار .....

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 10:19 ق.ظ

بابا بزرگ دزد
ظاهرا تو هم از دسته دزدانی و با این وبلاگ و مطالب آن سعی داری همه بچه های خوب را هم به لجن بکشی
از همون حرفهای احمقانه اولت هم می شد چنین حدس زد
مثلا وقتی که ما متحصنین بعد از مشورت با هم به این نتیجه رسیدیم که تحریم امتحان عملی نیست تو اینجا ساز و کرنا راه انداختی که تحریم امتحان

بابا بزرگ غریبه خیلی احمقی که فکر می کنی با اینکارها می توانی ادمهای با شعور را به لجن بکشی فقط می توانی یک مشت الدنگ را در کنار خود جمع کنی شعبون بی مخ
با تو بابا بزرگ تو از شعبون بی مخ هم پست تر هستی که به خاطر مشتی پول مقابل حرکت مصدق هیاهو به راه انداخت و بازیچه انگلیس شد
پاسخ:::::::::::::::::::::
مادر جنده چه زود یادت رفت که تا همین دیروز پخ بابابزرگ را سرمه چشمت کرده بودی و می خواستی خواهر و مادر ت را تقدیم بابابزرگ کنی و افتخارت این بود که بابابزرگ مادر و خواهرت را کرده است

خوش تیپ یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 09:42 ق.ظ

سایه ایمیلتو چک کن . نتیجه ها واقعا چهارشنبه میاد؟

به کامنت ۱:۵۰ یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 09:23 ق.ظ

مادر جنده دفعه آخرت باشه به گنجی زر زدی ها وگر نه خودم ننه جندتو می گام.....حروم زاده بی همه چیز......

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 08:50 ق.ظ

ثریا یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 08:48 ق.ظ http://orphic.blogsky.com

سلام ... به نظر من هم حق یا امیدوار و کار شما بچه گانه ست !

اقای ۱:۵۰ یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 08:46 ق.ظ

اگر امثال گنجی نبودند همین بلا سر مادر و خواهر خودت میومد . گوه گنده تر از دهنت نخور.....

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 08:32 ق.ظ

آره یه دفه سنگ میشه . فقط امیدوارم نخوره پهلوش !!!

دوست ۶:۴۸ یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 08:28 ق.ظ

دستت درد نکنه.مرگ بر کریمی راد

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 06:44 ق.ظ

خاک بر سر اون بیشعوریکه ایه قران رو مسخره کرده
بدبخت روانی
خدا جوابتو به زودی میده

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 01:50 ق.ظ

من قبول شم زن گنجی را که اسوه مقاومت است براتون می آرم مفتی بکنین.
لوکس باشه دختر و مادرش رو هم مd Hvl.

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 12:24 ق.ظ

گور بابای گنجی و جد ابادش....نتایج رو بدن من خودم میرم گنجی رو خفه می کنم

[ بدون نام ] شنبه 29 مرداد 1384 ساعت 11:46 ب.ظ

کوفی عنان، دبیر کل سازمان ملل متحد، از دولت ایران خواسته است اکبر گنجی، روزنامه نگار زندانی ایرانی را که بیش از دو هفته است در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در تهران بستری است آزاد کند.

[ بدون نام ] شنبه 29 مرداد 1384 ساعت 11:44 ب.ظ

آقای احمدی نژاد و مبارزه با فامیل گرایی و رفیق بازی

ریس جمهور مردمی ایران برای مبارزه با فامیل گرایی دو اقدام اساسی انجام داده است. اول باجناق بزرگ خود را به ریاست نیروی انتظامی به جای قالیباف رساند و لابی لازم برای تصدی این پست را با رهبری نمود و دوم باجناق دیگر خودش را به عنوان وزیر رفاه معرفی نمود . احمدی مقدم و هاشمی هر دو باجناق ریس جمهور میباشند. ایشان برای مبارزه با رفیق بازی هم دو تا از دوست های قدیمی خودش یعنی احمدی و سعید لو را برای وزارت تعاون و نفت معرفی کرده احمدی از همکلاسی های احمدی نژاد در دانشگاه و هر دو از اعضای انجمن اسلامی علم و صنعت بوده اند این آقای احمدی تا حالا یک پست دولتی هم نداشته است.
حرکت سوم ایشان برای مبارزه با باند بازی فعال کردن باند علم و صنعت بوده است . ببینید چند تا از وزرا از بچه های علم و صنعت از دهه پنجاه و اوایل شصت یعنی دوره فعالیت این آقا در دانشگاه علم و صنعت میباشند.
هر کسی در این کابینه است یا از بچه های علم وصنعت است یا از سپاه و اطلاعات ، نه البته بعضی مشترک است.
این بنده خدا سپاه و اطلاعات و دانشگاه علم و صنعت را هفتاد میلیون آدم می بیند یا فکر می کند که برابر با هفتاد میلیون ایرانی است.




پنج شنبه 27 مرداد 1384 در ساعت 6:32pm


[email | web]


دکتر لنکرانی ، ملا عمر و احمدی نژاد
با توجه به اینکه بنده قبلا دانشجوی دکتر باقری لنکرانی وزیر بهداشت احمدی نژاد در دانشگاه شیراز بوده ام، به هموطنان عزیز، بخصوص اساتید برجسته ، دانشجویان و فارغ التجصیلان نخبه پزشکی و پرسنل جان بر کف پرستار و بهداشت میرسانم که آقای دکتر لنکرانی اصلا هم آدم خطرناکی نیست. از ابتکارات برجسته ایشان که اوج نبوغ و پریشان فکری ایشان را میرساند این بوده است که دستور داد خواهران محجبه میتوانند چادر مشکی از روی روپوش بیمارستان بپوشند. وی قصد داشت که این طرح پیشرفته را اجباری کند که نشد متاسفانه.
همین طور آقای دکتر زحمت زیادی کشیدند در رد صلاحیت کاندیدهای مجلس و به طور مشخص انتخابات دور ۶ مجلس در شهرستان سروستان و کاور را باطل کردند و نفر دوم را فرستادند به مجلس، که در اثر اعتراضات مردمی ساختمان های دولتی تخریب و تعدادی کشته و مجروخ شدند. ایشان همین طور سر کرده تشکل بی سر بی سر و پای جامعه اسلامی دانشجویان بوده و خیلی حق به گردن فاشیستها دارند.
احتمال قوی اولین طرح دکتر در وزارت بهداشت اجرای طرح "انطباق" خواهد بود که دیگر هیچ مریض زنی توسط دکتر مرد ویزیت نشود حتی اگر مریض جان بدهد.
کار بعدی ایشون ، جدا کردن دانشجویان و رزیدنتهای خواهران از برادران است، چون تمام هم و غم دکتر در دانشگاه شیراز این بود که هیچ دختر و پسری، حتی اگر زن و شوهر هم باشند تو محیط بیمارستان با هم صحبت نکنند.
یاد فیلم سفر قندهار مخملباف افتادم و اون صحنه ای که دکتر از پشت پرده مریض را معاینه میکرد. کجایی ملا عمر که رفیق ات احمدی نژاد بیدار است، آسوده بخواب جانم!
دکتر رستگار، شیراز


[ بدون نام ] شنبه 29 مرداد 1384 ساعت 11:28 ب.ظ

نه نه نه ..................................................نه

بی نام شنبه 29 مرداد 1384 ساعت 11:00 ب.ظ

سایت دبیرخونه مدتیه بالا نمی آد. انگار خبرائیه! نه غلام؟

[ بدون نام ] شنبه 29 مرداد 1384 ساعت 10:54 ب.ظ

بابا بزرگ دزد
ظاهرا تو هم از دسته دزدانی و با این وبلاگ و مطالب آن سعی داری همه بچه های خوب را هم به لجن بکشی
از همون حرفهای احمقانه اولت هم می شد چنین حدس زد
مثلا وقتی که ما متحصنین بعد از مشورت با هم به این نتیجه رسیدیم که تحریم امتحان عملی نیست تو اینجا ساز و کرنا راه انداختی که تحریم امتحان

بابا بزرگ غریبه خیلی احمقی که فکر می کنی با اینکارها می توانی ادمهای با شعور را به لجن بکشی فقط می توانی یک مشت الدنگ را در کنار خود جمع کنی شعبون بی مخ
با تو بابا بزرگ تو از شعبون بی مخ هم پست تر هستی که به خاطر مشتی پول مقابل حرکت مصدق هیاهو به راه انداخت و بازیچه انگلیس شد

[ بدون نام ] شنبه 29 مرداد 1384 ساعت 09:29 ب.ظ

دوست 6:46pm

آفرین بله مرد اگر بود که حرفش دوتا نمی شد ع.

مرد شب شنبه 29 مرداد 1384 ساعت 08:54 ب.ظ

پس یک ادم نسبتا با شعور هم در بین نمایندگان هست
من که باورم نمیشه
حتما یه کاسه ایی زیر نیم کاسش هست

[ بدون نام ] شنبه 29 مرداد 1384 ساعت 07:49 ب.ظ

نتایج چهارشنبه
برای مقابله با اعتراضات
در نظر گرفتن ۲ روز تعطیلی بعد از ان برای خاموش کردن خشم معترضین

برای دوست 6:46pm شنبه 29 مرداد 1384 ساعت 07:27 ب.ظ

دمت گرم .خیلی با حال بود

[ بدون نام ] شنبه 29 مرداد 1384 ساعت 06:48 ب.ظ

دمت گرم نماینده بیجار گل گفتی
مخبر کمیسیون اجتماعی مجلس هفتم:
شیوع پدیده بدحجابی، بازتابی از برخوردهای نادرست مسوولان پس از انقلاب است
سخنگوی قوه قضاییه به مسایل مهم‌‏تر نظیر انواع مفاسد اداری بپردازد
تهران- خبرگزاری کار ایران

مخبر کمیسیون اجتماعی مجلس هفتم در انتقاد از اظهارات کریمی‌‏راد، سخنگوی قوه قضاییه در خصوص برخورد با بدحجابی گفت: سخنگوی قوه قضاییه به جای آنکه برای دختر بچه‌‏ها و زنان بدحجاب شاخ و شانه بکشد، جلوی مفاسد اداری و تبانی قاضی‌‏ها را بگیرد.
....به اعتقاد مقنیان، متاسفانه در جامعه ما تصور می‌‏شود که تمام مفاسد از سوی یک‌‏سری دختران و زنانی است که یک وجب شلوار خود را بالای ساق پای خود برده‌‏اند نشات می‌‏گیرد، در حالی‌‏که مفاسدی درحال انجام است که 150 میلیون برابر به نظام و کشور ضرر می‌‏رساند.
نماینده بیجار افزود: به عنوان نمونه مشاور پروژه تاسیس یک پل ده متری در حوزه انتخابیه اینجانب، قرار بود در ظرف 3 ماه پروژه‌‏ای را تکمیل کند و در این باره 30 میلیون تومان نیز دریافت کرده بود ولی بعد از 3 ماه ضمن درخواست 10 میلیون تومان دیگر فرصت 3 ماهه دیگر برای تکمیل پروژه خواسته است، واقعا این را باید مصداق اصلی خیانت و فساد دانست یا خانم و دختر بچه‌‏ای که یک وجب از پای خود را بیرون انداخته است.
وی افزود: همچنین مشاهده می‌‏کنیم در جایی یک شهردار 220 میلیون تومان اختلاس می‌‏کند ولی با تبانی قاضی نه تنها برخوردی با وی نمی‌‏شود بلکه صاحب پستی بالاتر می‌‏شود.
مقنیان افزود: سخنگوی قوه قضاییه آقای کریمی‌‏راد به جای پرداختن به مسایل فرعی نظیر حجاب که امری کاملا اختیاری است به مسایل مهم‌‏تر نظیر انواع مفاسد اداری بپردازند.
پایان پیام

اکاس شنبه 29 مرداد 1384 ساعت 06:46 ب.ظ


آخرین تصویر از حیدر پور در مهمانی شام آخر با قدیسین:

=========================


http://pg.photos.yahoo.com/ph/heydarpoorx/detail?.dir=aa27&.dnm=2a3d.jpg&.src=ph


=========================

[ بدون نام ] شنبه 29 مرداد 1384 ساعت 05:31 ب.ظ

خوب دیگه ....رئیس جمهور از طرف امام زمان بودند
وزیرانش هم قدیس هستند
اشتباه نکنم از حواریون حضرت عیسی باید باشند
پس بالاخره امام زمان نزدیک به ظهور هستند

[ بدون نام ] شنبه 29 مرداد 1384 ساعت 04:19 ب.ظ

عضو کمیسیون بهداشت مجلس: وزیر بهداشت پیشنهادی رییس جمهور قدیس پزشکی ایران است


عضو کمیسیون بهداشت مجلس: وزیر بهداشت پیشنهادی رییس جمهور قدیس پزشکی ایران است

پس از معرفی دکتر کامران باقری لنکرانی از سوی رییس جمهور برای تصدی پست وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور یکی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر لنکرانی پزشکی متعهد و متدین است و از نظر علمی وفاق عمومی جامعه پزشکی او را یک قدیس می داند.

عوض حیدر پور، عضو کمیسیون بهداشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، باقری لنکرانی وزیر معرفی شده برای وزارت بهداشت و درمان را از چهره های برتر علمی کشور در شهر شیراز خواند و گفت: اگر وزیر پیشنهادی دکتر احمدی نژاد در وزارت بهداشت معاونان قوی مدیران پرکار مدبر و کم توقع انتخاب کند و در مقام ریاست دانشگاههای پزشکی افرادی را انتخاب کند که از نظر علمی و مدیریتی کارنامه موفقی داشته باشند یقینا وضعیت بهداشت و درمان کشور بهبود خواهد یافت.


[ بدون نام ] شنبه 29 مرداد 1384 ساعت 04:11 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 29 مرداد 1384 ساعت 04:10 ب.ظ

مرتیکه حمال با قران شوخی نکن

[ بدون نام ] شنبه 29 مرداد 1384 ساعت 04:03 ب.ظ

اسامی قبول شدگان در روز ۴شنبه اعلام میشودزیاد جوش نزنید.

[ بدون نام ] شنبه 29 مرداد 1384 ساعت 02:47 ب.ظ


؛؛؛؛ کونوا قوامین بالقسط ؛؛؛

یعنی:

1- به اقوام قسطی کون بدهید.
2-قسط کون اقوام رو بدین
3-کونی باشید اگر به اقوام قسط بدین
4- کون اقوام بزارین ولی قسط ندین

[ بدون نام ] شنبه 29 مرداد 1384 ساعت 02:31 ب.ظ

بر او ببخشائید
بر او که گاهگاه
پیوند دردناک وجودش را
با آب های راکد
و حفره های خالی از یاد می برد
و ابلهانه می پندارد
که حق زیستن دارد
بر او ببخشائید
بر خشم بی تفاوت یک تصویر
که آرزوی دور دست تحرک
در دیدگان کاغذیش آب می شود

بر او ببخشائید
بر او که در سراسر تابوتش
جریان سرخ ماه گذر دارد
و عطرهای منقلب شب
خواب هزار سالهء اندامش را
آشفته می کند

بر او ببخشائید
بر او که از درون متلاشیست
اما هنوز پوست چشمانش از تصور ذرات نور می سوزد
و گیسوان بیهده اش
نومیدوار از نفوذ نفس های عشق می لرزد

ای ساکنان سرزمین سادهء خوشبختی
ای همدمان پنجره های گشوده در باران
بر او ببخشائید

امیدوار شنبه 29 مرداد 1384 ساعت 01:07 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com/

بابابزرگ دیگه مسخره اشو دراوردی

[ بدون نام ] شنبه 29 مرداد 1384 ساعت 12:52 ب.ظ

اگه آموزش پزشکی از وزارت بهداشت و درمان جدا بشه خیی عالی میشه...دیگه سازمان سنجش امتحان رو برگزار می کنه و از دست هین گروه فاسد و بی لیاقت راحت میشم

امروز دبیرخونه رفتیم قاطعانه می گفتن تا اخر این هفته نتایج رو می دن وبه هیچ وجه هم دوره با تاخیر اغاز نمیشه....خدا کنه

[ بدون نام ] شنبه 29 مرداد 1384 ساعت 12:47 ب.ظ

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: مجلس



ضرورت شناخت جایگاه رشته‌های علوم پزشکی در کمیسیون آموزش و تحقیقات درحال بررسی است و این مساله با وزیر پیشنهادی برای وزارت بهداشت و درمان در میان گذاشته شده است.

محمد عباسپورتهرانی‌فرد، رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان مطلب بالا گفت: بحث نگرش به جایگاه علوم پزشکی و این‌که این رشته‌ها زیرشاخه‌ی کدام‌یک از وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فن‌آوری و یا بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد در کمیسیون مورد بررسی است و این بحث کاملا علمی و بر اساس منافع مردم، نظام و فارغ از بحث‌های سیاسی و پزشکی است.

وی اظهار داشت: ما به وزیر پیشنهادی برای وزارت بهداشت و درمان صراحتا گفتیم که این کار تخصصی را شروع کرده‌ایم و در دستور کار کمیسیون قرار دارد و به هر حال این رشته جایگاهش در وزارت علوم است و نه وزارت بهداشت.

وی اظهار داشت: بنابراین اگر پس از تصویب آن از سوی مجلس قرار شد آموزش پزشکی از وزارت بهداشت و درمان جدا شود، دیگر ما با بحث استعفا از سوی وزیر مواجه نباشیم و اگر اکنون این فرد با این کار موافق نیست بهتر است که از ابتدا این شغل را نپذیرد.

وی ابراز امیدواری کرد: فردی که در این وزارتخانه قرار می‌گیرد، باید فارغ از تعصبات خشکی که در گذشته توسط برخی از پزشکان دیده می‌شد، با جدا شدن آموزش پزشکی از وزارت بهداشت و درمان و پیدا کردن جایگاه پزشکی در کشور موافق باشد.

نماینده تهران درباره‌ی ارزیابی خود از وزرای پیشنهادی برای وزارتخانه‌های مرتبط با کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: افراد معرفی شده تا کنون برنامه‌های تئوری خود را ارایه کرده و هنوز به بیان برنامه‌های اجرایی‌شان نپرداخته‌اند و قرار است در یک جلسه‌ای که احتمالا فردا برگزار می‌شود، برنامه‌های اجرایی‌شان را نیز بیان کنند. بنابراین اکنون نمی‌توان ارزیابی دقیقی از وزرای پیشنهادی ارایه داد.

انتهای پیام

[ بدون نام ] شنبه 29 مرداد 1384 ساعت 09:50 ق.ظ

کیردرکوس زن پزشکیان که تخصص رابه لجن کشید

[ بدون نام ] شنبه 29 مرداد 1384 ساعت 09:47 ق.ظ

خبر گزاری ایژنا
رییس جمهور منتخب ازمون دستیاری ۸۳را باطل اعلام کرد
کد خبر:۸۳۸۴

[ بدون نام ] شنبه 29 مرداد 1384 ساعت 07:18 ق.ظ

(((((((( با هم دوست و مهربون باشین!))))))))))) یاد کتاب داستانای بچه ها افتادم!
اگه تو اعصاب بقیه رو خورد نکنی مشکل دیگه ای نیست سایه عزیز

خوش تیپ شنبه 29 مرداد 1384 ساعت 12:34 ق.ظ

جناب ۴:۳۷ اولا به تو جوجه که با هزار کلاس رفتن هیچ پخی نشدی نمی خوام چیزی رو ثابت کنم . بیشعور من دارم از تو نفهم دفاع میکنم تا مثلا اعتماد به نفس نداشتت بالا بره.اونوقت تو علف میخوری و لگد می زنی؟حیف نون !!! ثانیا منظور من کسانی بودند که پارسال حقشون ضایع شد نه تو که نه پارسال و نه ۱۰۰ سال دیگه هم چیزی نمی شی و نخواهی شد . پس تو به خودت نگیر . اصلا آره شانس اوردم تو برو خودتو بکش.... بیشتر از این نمیخوام بارت کنم

دزدی ممنوع جمعه 28 مرداد 1384 ساعت 11:54 ب.ظ http://dozdi mamnooo

حالا خوبه از تقلب و اینا گلایه می کنی خودت
برو که نه به درد پزشکی می خوری نه شاعری ...

سایه۲ جمعه 28 مرداد 1384 ساعت 11:17 ب.ظ

salam vel konid in ghazayaro alan hame asabashon khoorde ba ham dost va mahrabon bashin in behtarin kare

رسپینا جمعه 28 مرداد 1384 ساعت 09:54 ب.ظ http://sunsetrespina.blogsky.com

خیلی متاسفم که یکی از بابابزرگها وبدتر ازاون یکی ازپزشکای این مملکت یه جورایی دزد هستن ... خیلی متاسفم که قطعات بی نظیر دخترعموی منو به اسم خودتون توی این وبلاگ ... مینویسید ... وای وای وای... بهتره برید سراغ یه شغل دیگه واین شغل مقدس رو بد نام نکنید ...

امیدوار جمعه 28 مرداد 1384 ساعت 09:12 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com/

بابابزرگ عزیز ( که بهتره این وبلاگو ببندی و بری سراغ همون وبلاگ دزد!) اپدیت کردم!
اگه دوست داشتی میتونی این یکیو هم به اسم خودت بذاری
یه وقت خجالت نکشی

[ بدون نام ] جمعه 28 مرداد 1384 ساعت 07:30 ب.ظ

بهتر یا بدتر؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد