خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ


بنظر می رسد باند قدرتمند سوال فروش میخواهد کسی را به کرسی وزارت بنشاند که براحتی بتوانند در سایه وزیر ناکارامد و ضعیف به اقدامات خلاف خود ادامه دهند


ایامی که گذشت..... مروری بر حوادث بهمن ماه 

کسانیکه کمر عدالت را شکسته و تسلیم مصلحت  و منافع خودیها شدند را بشناسیم . این افراد از خاطر جامعه پزشکی کشور پاک نخواهد شد


مصاحبه سراسیمه شب گذشته وزیر بهداشت با شبکه خبر سیما برخورد بی ادبانه ای با مجموعه نمایندگان مجلس شورای اسلامی تلقی می شود.
دکتر عوض حیدرپور، رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس از وزارت بهداشت در گفت وگوی کیهان با وی افزود: ما با وزیر بهداشت قول و قراری گذاشته بودیم اما حالا دکتر پزشکیان نشان داد که هیچ هماهنگی با مجلس ندارد و خلف وعده می کند.
عضو کمیسیون اصل نود:
ـ مدارک ما برای تخلف آزمون دستیاری گفته‌های مردم و جامعه‌ی پزشکی است
ـ نحوه‌ی برگزاری آزمون دستیاری باید به شدت قرنطینه‌یی باشد


عضو هیات تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی:

پیش بینی می‌‏شود تخلفات آزمون دستیاری پزشکی این بار نیز مسجل‌‏تر شود

تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی طبق زمان بندی دو هفته طول می‌‏کشد
دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری مستقر در بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران" امروز طی اطلاعیه ای خواستار تجمع اعتراض آمیز پزشکان در اعتراض به وضعیت آزمون دستیاری، در مقابل وزارت بهداشت شد.

عضو کمیته تحقیق و تفحص آزمون دستیاری در گفتگو با فارس:
برگزاری آزمون دستیاری در 13 اسفند ماه قطعی است

خبرگزاری فارس: عضو کمیته تحقیق و تفحص آزمون دستیاری گفت: تعیین زمان برگزاری آزمون دستیاری در اختیار وزارت بهداشت است و اکنون که این وزارتخانه 13 اسفند را برای برگزاری آن تعیین کرده برگزاری این آزمون در زمان اعلام شده قطعی است و مجلس دخالتی در امور اجرایی نمی کند.

ریاض:
تکلیف دزدیده شدن سوالات آزمون دستیاری پزشکی هنوز معلوم نشده است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اصل نود گفت: تاکید دبیر شورای تخصصی بر برگزاری آزمون دستیاری پزشکی در موعد مقرر در حالی است که ماجرای دزدی سؤالات آزمون دستیاری پزشکی هنوز حل و فصل نشده است.

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اصل 90 گفت: تا مشخص شدن گزارش نهایی گروه تحقیق و تفحص از تخلفات صورت گرفته در آزمون دستیاری پزشکی، اجازه برگزاری امتحان مخدوش دیگری را نمی‌دهیم. 

نتیجه قطعی زمان برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی حداکثر تا روز شنبه 17 بهمن ماه اعلام می شود.

 

خبرگزاری فارس: عضو کمیته تحقیق و تفحص آزمون دستیاری گفت: آقای خاتمی، صبح امروز در حاشیه حضورش در مجلس، برای اخذ رای اعتماد وزیر پیشنهادی وزارت راه و ترابری در گفتگو با نمایندگان مجلس و اعضای کمیته تحقیق و تفحص آزمون دستیاری قول داد دستور تعویق آزمون دستیاری را به وزیر بهداشت ابلاغ کند.

عضو هیات تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی:
اصرار وزیربهداشت در تاریخ پیشنهادی برگزاری این آزمون،

 نوعی تقابل و لجبازی با مجلس است


تاکید وزارت بهداشت بر برگزاری آزمون پذیرش دستیاری در 13 اسفند


200نفر از خریداران سؤالات آزمون دستیاری مقابل دوربین اعتراف کرده اند


حدادعادل: مجلس با حساسیت موضوع سلامت آزمون تخصصی پزشکی
را پیگیری می‌کند


با وجود اینکه کمتر از یک ماه به زمان برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی باقی مانده است و فقط برخی از پزشکان داوطلب خود را برای شرکت در این آزمون آماده کرده اند ، مجلس و وزارت بهداشت هنوز در خصوص زمان برگزاری آزمون به تفاهم نرسیده اند .

تاکید وزیر بهداشت بر برگزاری آزمون دستیاری در 13 اسفند
نمایندگان مجلس نظرات خود را درباره تغییر زمان آزمون دستیاری به شکل قانون اعلام کنند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آزمون دستیاری طبق قانون در تاریخ اعلام شده - ‌١٣ اسفند ماه - برگزار می‌شود.

عضو کمیته تحقیق و تفحص آزمون دستیاری مجلس گفت: تحقیر کمیته تحقیق آزمون دستیاری مجلس از سوی وزیر بهداشت در شأن ایشان نیست و آقای وزیر بهتر است در مصاحبه های رسانه ای خود دقت بیشتری داشته باشد.

عضو کمیته تحقیق و تفحص آزمون دستیاری مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی برای اجرای وظیفه نظارتی خود بر دستگاههای اجرایی و جلوگیری از تخلف آنها اهرمهای نظارتی خاصی در اختیار دارد که در صورت ادامه لجاجت وزارت بهداشت برای تعویق آزمون دستیاری مورد استفاده قرار می گیرد.

حضرت علی(ع) فرمود:

باید شخصیت و حرمت مسولینی را که ستم میکنند شکست و مدارا با انان جایز نیست اینان محترم نیستند

رحیم پور ازغدی

هشدار نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از تخلفات آزمون دستیاری:
مسئولیت عواقب برگزاری آزمون دستیاری در اسفند ماه متوجه وزارت بهداشت است 

سید علی ریاض در گفتگو با خبرگزاری فارس با تاکید بر این که پرونده تخلفات آزمون دستیاری سال 82 در کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است گفت: شواهد و قرائن محکمی وجود دارد که در آزمون دستیاری سال گذشته تخلفات صورت گرفته و سؤالات آزمون به فروش رفته است.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: دستگیری عوامل خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری که با همکاری ضابطان سپاه که الحق همکاری مناسبی داشتند و جمعی از پزشکان متعهد انجام شد، اولین اقدام مجلس در اجرای وظیفه نظارتی خود است

دستگیری عوامل اصلی پرونده فروش سؤالات آزمون دستیاری
عوامل اصلی پرونده فروش سؤالات آزمون دستیاری پزشکی دستگیر شدند.

 

عضو کمیسیون اصل نود مجلس خبر داد:
تعدادی از متخلفین و عاملان فروش سئوالات آزمون پذیرش دستیاری بازداشت شدند

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از شناسایی و بازداشت تعدادی از متخلفین و متقلبین آزمون پذیرش دستیاری سال 1382 وزارت بهداشت خبر داد.

دکتر ریاض :
همکاری پزشکان شرکت کننده در آزمونها سبب تسریع در روند تحقیق و تفحص مجلس خواهد شد.

به در خواست جمعی از همکاران متعهد و وظیفه شناس روز

 سه شنبه  ساعت 10 صبح در مقابل مجلس شورای اسلامی

 برای داد خواهی از ظلمها و حق کشی هایی  که وزارت بهداشت......

وزیر بهداشت حدود چند ماه پیش در مجلس اظهار داشتند:

در صورت وجود حتی یک مورد تخلف، آزمون دستیاری را ابطال خواهم کرد

رئیس جمهور آینده باید کارآمد ، شجاع ، برنامه محور و پاسخگوی مطالبات مردم باشد// کمیسیون اصل نود مجلس اجازه نمی دهد جایگاه رفیع علمی و پزشکی کشور با فروش سوالات آزمون و تخلف مورد خدشه قرار گیرد

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: با وجود درخواست نمایندگان مجلس از شخص رئیس جمهوری برای تعویق آزمون دستیاری اگر وزارت بهداشت همچنان بی توجهی و عدم همکاری خود را در این زمینه ادامه دهد، کمیسیون اصل 90 مجلس به وظایف قانونی خود برای پیگیری قضایی این موضوع عمل می کند.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آزمون دستیاری ماه آینده بطور ویژه و به مطمئن ترین شکل برگزار می شود.

پیش ازظهر امروز دکتر عوض حیدرپور درحالی که شاهد پخش مصاحبه وزیر بهداشت از تلویزیون بود، به خبرنگار کیهان گفت: در جلسه پریشب نمایندگان مجلس با وزیر بهداشت، قرار شد فعلاً نه وزیر و نه نمایندگان مجلس درباره آزمون دستیاری با خبرنگاران مصاحب نکنند ولی دکتر پزشکیان خلف وعده کرد.
وی تأکید کرد: قطعاً برگزاری آزمون آن طور که وزیر بهداشت ادعا می کند، نخواهد بود.
درعین حال یک منبع آگاه از وزارت بهداشت خبر داد، این وزارتخانه به مجلس پیشنهاد کرده است آزمون دستیاری سال 83 هرگونه که مجلس می خواهد برگزار شود به شرطی که تحقیق و تفحص درباره نتایج آزمون های دستیاری سال های گذشته متوقف شود!

دستگیری و بازداشت شماری از فروشندگان سوالات‌‏آزمون دستیاری پزشکی آغاز شده استنمی‌‏توان در مورد عوامل فروش سوالات‌‏ جزییات را اعلام کرد
وزارت بهداشت باخواست مجلس درباره تغییرزمان آزمون دستیاری پزشکی موافقت کرد تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪
۸۳/۱۱/۲۶

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم:
شکی نیست که سوالات آزمون دستیاری پزشکی از وزارت بهداشت لو رفته است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان این که مشی مجلس هفتم رسیدگی به مطالبات مردم و مشکلات آنها است افزود: تعویق آزمون دستیاری پزشکان تنها نمود بخشی از تلاش نمایندگان ملت است و این نمونه‌ای از پیگیری‌های مجلس خواهد بود.

وزیر بهداشت با تعویق آزمون دستیاری موافقت کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با درخواست رییس مجلس شورای اسلامی مبنی بر تعویق آزمون دستیاری موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر مسعود پزشکیان ضمن موافقت با تعویق آموزن دستیاری اظهار داشت : این آزمون در اواخر فروردین  یا اوایل اردیبهشت ماه سال 84 برگزار می شود..



عنکبوت
با نهیب بادی

با نهیب بادی

ویران میشوم

و جز چند حشره کوچک

صید دیگری ندارم

بیشتر از من مخواه

خودت مرا تنیده ای

در دنجترین گوشه دیوار


نوشته شده توسط بابا بزرگ 

 

نظرات 89 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 3 مهر 1388 ساعت 04:10 ب.ظ

به سایه ۲ دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 01:10 ق.ظ

کس نگو بچه کونی مادر فاکر

رسپینا یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 07:01 ب.ظ

خیلی برات متاسفم...خیلی کمبود داری...خیلی حال بد...دلم برات میسوزه...یه جورایی کمبودتو جبران کن ...

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 مرداد 1384 ساعت 08:26 ق.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 24 مرداد 1384 ساعت 09:00 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 24 مرداد 1384 ساعت 06:02 ب.ظ

چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده افشای سوالات آزمون دستیاری سال82 در شعبه‌ی 1083 دادگاه عمومی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این جلسه که به ریاست قاضی حسینیان برگزار شد، ابتدا وکلای متهمان ردیف دوم و سوم با قرائت لایحه دفاعیه خود، آن را تقدیم دادگاه کردند.

سپس متهم ردیف چهارم پرونده در بیان آخرین دفاعیاتش، با رد عنوان اتهامی معاونت در افشای سوالات کنکور به بیان دلایل رد این اتهام پرداخت و از دادگاه تقاضا کرد که وی را از اتهام معاونت در افشای سوالات کنکور به دلیل اینکه بر اساس قرائن موجود خلاف واقعیت است، تبرئه کند.

در ادامه این جلسه قاضی اتهامات متهم ردیف پنجم پرونده مبنی بر معاونت در افشای آزمون سوالات دستیاری سال82 را قرائت کرد که وی نیز در دفاع از خود به اختصار این عنوان اتهامی را نپذیرفت.

متهم ردیف ششم این پرونده نیز در ادامه این دادگاه در پاسخ به درخواست قاضی مبنی بر ارائه آخرین دفاعیاتش در زمینه افشای سوالات آزمون دستیاری سال 82 با اعلام اینکه اتهامات وارده را قبول ندارم، کار آخرین دفاع از خود را به وکلایش محول کرد که وکلای وی نیز با قرائت و ارائه بخشی از دفاعیه وی عنوان کردند هیچ دلیلی برای اینکه سوالاتی که در پرونده از آن نام برده می‌شود همان سوالات آزمون دستیاری سال82 است، وجود ندارد و متهمان نیز در جلسه دادرسی منکر این امر شدند.

در ادامه این جلسه قاضی حسینیان پس از استماع آخرین دفاعیات شش متهم این پرونده سوالاتی را از متهمان ردیف اول و دوم جهت تکمیل اظهارات آنها پرسید و نماینده مدعی العموم به ایرادات یکی از وکلا نسبت به کیفرخواست، پاسخ داد و سپس قاضی حسینیان ختم این جلسه رسیدگی به پرونده افشای سوالات آزمون دستیاری سال 82 را اعلام کرد اما به لحاظ لزوم دریافت استعلام از حفاظت سپاه و کمیسیون اصل 90 ختم دادرسی را اعلام نکرد.

[ بدون نام ] دوشنبه 24 مرداد 1384 ساعت 06:00 ب.ظ

عقرب زرد دوشنبه 24 مرداد 1384 ساعت 04:33 ب.ظ

۲۴/۵/۸۴
ایلنا
عضو کمیته تحقیق گفت:مجلس در اخراج و جایگزین کردن افراذی که باتقلب وتخلف پذیرفته شده اند پافشاری دارد.
عیوض گفت: پرونده مربوط به دستیاری همچنان مفتوح است وبه طور دقیق ومستمر بررسی انادامه دارد ولی متاسفانه به دلیل حجم گسترده کار نمیتوان بهیک جمع بندی قاطع رسید وپیش بینی کرد که نتایج نهایی ان در چه مدت زمانی مشخص میشود .
وی ادامه داد به عنوان مثال از جمله مشکلات پیش روی این پرونده اینه که بسیاری از معترضین تقلب پس از مدتی اقرارهای خود را پس گرفته اند
نماینده شهرضا افزود : در هر صورت مجلس بر روی قول خود مبنی بر اخراج افرادی که با تقلب در ازمون ۸۲ پذیرفته شده اند هستیم و۱۰۰٪ اجازه نخواهیم داد حقی از کسی ضایع شود.

گ دوشنبه 24 مرداد 1384 ساعت 04:33 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 24 مرداد 1384 ساعت 03:58 ب.ظ

معاون آموزشي دانشگاه علوم پزشكي تهران:
دانشكده فناوريهاي نوين در پزشكي تاسيس مي‌شود


دكتر محمد علي صديقي گيلاني، در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران واحد علوم پزشكي تهران، گفت: بعد از طرح ادغام دانشكده ابوريحان نزديك به يك سال است كه طرح تاسيس دانشكده علوم نوين را پيگيري مي كنيم تا بتوانيم دانشكده ابوريحان را تبديل به دانشكده علوم نوين كنيم.


وي گفت: اين دانشگاه قرار است در رشته هاي نانوتكنولوژي، بيوتكنولوژي، مديكال انفورماتيك و نوروساينس در مقاطع كارشناسي ارشد و دكتري اقدام به پذيرش دانشجو نمايد كه البته در بعضي از رشته‌ها طرحها و برنامه هايشان تصويب شده اما در بعضي ديگر تنها موافقت هاي كلي صورت گرفته است .

دكتر گيلاني افزود: در رشته هايي همچون نانوتكنولوژي ستادي در سطح كشور زير نظر رياست جمهوري مشغول فعاليت است كه اين ستاد قرار است با شش دانشگاه كه چهار دانشگاه آن مربوط به وزارت علوم و دو دانشگاه مربوط به وزارت بهداشت است در زمينه نانوتكنولوژي همكاري كند.

وي گفت: در زمينه بيوتكنولوژي نيز به دليل اينكه اين رشته از قبل تاسيس شده و شرايط آن از ساير رشته ها آماده تر است، اميدواريم كه براي سال تحصيلي 85-84 اقدام به پذيرش دانشجو كند.

وي افزود: البته با تلاش هايي كه انجام خواهيم داد سعيمان براين است كه براي ساير رشته ها تا سال 85 دانشجو بپذيريم.

معاون آموزشي دانشگاه علوم پزشكي تهران گفت: لازم به ذكر است كه دانشگاه علوم پزشكي تهران دانشجوياني را براي ادامه تحصيل در اين رشته ها به صورت بورسيه به خارج از كشور فرستاده است.

انتهاي پيام

سایه۲ دوشنبه 24 مرداد 1384 ساعت 02:06 ب.ظ

salam be dooste aziz khooshtip che khabara

[ بدون نام ] دوشنبه 24 مرداد 1384 ساعت 01:40 ب.ظ

خوش تیپ دوشنبه 24 مرداد 1384 ساعت 01:22 ب.ظ

۱-عین الهی=عین الابلیس
۲-هر چقدر هم که امسال سالم برکزار شده باشه باز هم تقلب اجتناب ناپذیره به علاوه تقلب محدود به پارسال نبوده فقط پارسال دیگه شورش رو در اورده بودند . به عبارتی سنگ تموم گذاشتن
۳-من امسا ل قبول میشم اما از حقم که پارسال ضایع شد نمیگذرم . خدا حق ما را میگیره از سوال فروش و سوال خر هر دو

[ بدون نام ] دوشنبه 24 مرداد 1384 ساعت 11:13 ق.ظ

دولت سپاه پاسداران جمهوری اسلامی
چه وزرایی همه اینها که پاسدار هستند
انشا... که وزیر محترم پاسدار وزارت بهداشت به درد بخور باشه خدا رحم کنه

[ بدون نام ] دوشنبه 24 مرداد 1384 ساعت 10:01 ق.ظ

دستکاری پاسخنامه!!؟؟ دوشنبه 24 مرداد 1384 ساعت 09:53 ق.ظ

باسلام به دوستان عزیز
همانطور که میدانیم یکی از راههای پیشرفته و. بدون هیچ رد پایی از تقلب که احتمالا امسال توسط سوال فروشها بیشتراجرا شد دستکاری پاسخنامه هاست.
نظر بنده در مورد جلوگیری از این پدیده شوم به این ترتیب است که اگر درست پس از پایان امتحان و جمع اوری پاسخنامه ها در هر حوزه امتحانی بیایند از هر پاسخنامه چند سری کپی بگیرند(( با نظارت و در حضور چند فرد مطمئن مثلا نماینده وزارت خانه در حوزه امتحان و فرستاده مجلس به حوزه امتحان برای نظارت و نماینده ان دانشگاه که حوزه امتحان در انجا بوده و نماینده وزارت اطلاعات و شخصی که نماینده ویژه وناشناخته باشد)) وکپی ها برابر با اصل شوند و به هر یک از این افراد تحت الحفظ داده شوند مسلما دیگر کسی در حوزه تصحیح پاسخنامه ها وکسانی که بعدا به پاسخنامه ها دسترسی دارند نمیتوانند دست الوده به پاسخنامه ها ببرند و ضریب امنیت پاسخنامه ها بالا میرود

دوست خوب ۱۱:۲۱ دوشنبه 24 مرداد 1384 ساعت 09:23 ق.ظ

شاید امسال امتحان سالمتر برگزار شد ولی مسائلی مثل گمشدن ۱۷-۲۰ دفترچه در اهواز وتاخیری یک ساعتی امتحان در انجا وهمچنین نفر دوم شدن فرد معلوم الحال وتابلویی مثل محمد امین رهگذر مسلما امتحان امسال هم زیر سوال میبرد ودقیقا دلیل سوال فروشهای امسال نیز برای سرپوش گذاشتن بر تعداد نسبتا زیاد افراد بالای ۴۰۰ که امسال هم زیاد بودند همین است که سه ماه وقت اضافه دادیم پس با فروختن سوالات به تعدادی افزایش نفرات بالای ۴۰۰ را به علت وقت زیاد برای مطالعه میگذاریم .
البته نظر شما دوست گرامی صحیح است ولی تعداد زیادی از دوستانی که پارسال نمرات بالای ۴۰۰ اورده بودند وقبول نشده بودند امسال به دلایل زیاد نتوانستند نمره خوبی بیاورند. ولی باز به هر حال امتحان امسال سالمتر از پارسال بود و اکثر افرادی که قبول خواهند شد با تلاش خودشان بوده وحقشان است .
ولی به احتمال قریب به یقین و اطمینان بالا عده ا ی هم باتقلب قبول خواهند شد. ولی باور بفرمایید که سال۸۲ حق انهایی گه با تلاش خود قبول شدند وانهایی که علیرغم نمره خوب قبول نشدند(در رشته دلخواهشان) به طرز فجیع وناجوانمردانه پایمال شد / متاسفانه تلاش عده ای از بچه هایی که از سیب زمینی بودن وبی رگ بودن متنفر بودند ودنبال کار را محکم گرفتند واز پا ننشستند وبه هر حال در حد توان خود کوشش کردند وتا روزهای اخر بدون حمایت جماعت پزشکان چرتی وخواب زده فریادشان قطع نشد ولی باند فساد وقدرت کثیف مسئله را منحرف کرد وبنفع ظلم و دنائت مسئله خاتمه پیدا کرد به هر حال تا وقتی ماپزشکان این مملکتیم ومنفعل وبیخیال وسر در لاک خود؛مسلما باز هم تقلب وتخلف خواهد شد

سامان دوشنبه 24 مرداد 1384 ساعت 09:14 ق.ظ

شبکه خبر
چهارمین جلسه دادگاه باند سوال فروشان امتحان دستیاری ۸۲ امروز برگزار میشود

حاتم طایی دوشنبه 24 مرداد 1384 ساعت 09:02 ق.ظ

شاید این جریان" شیوع وبا " در شمال رو شما هم شنیده باشید،همه جا Warning می دن همه جا توصیه بهداشتی و پلاکارد ولی راستی چرا امسال ؟ مگه ما سالهای قبل مسافرت ، سیل ، گرما و آلودگی نداشتیم؟
راستش واسه منهم جالب بود ؛ تا اینکه یه سر رفتم شمال :
شمال با همه سر سبزی و قشنگیش امسال از همیشه کثیفتره! امسال مسافرای شمال از یه تیپ دیگن ! خیابونای شهرهای شمالی از همه سالها شلوغتره !! ولی تعداد واقعی مسافر کمتر شده!
تیپ مسافر های شمال – بلا نسبت- امسال به کارتن خوابها شیفت کرده ، یعنی آدمهایی که شبها و روزها رو به اصطلاح در دامن طبیعت می گذرونن بافت اصلی توریست ها رو می سازه ؛ اینو از هر رستوراندار یا هتل- متلداری تو شمال بپرسین بهتون می گه! شاید ظاهرا هیچ جای قضیه بد نباشه شمال یعنی طبیعت چه بهتر در دامن طبیعت پیک نیک رفتن! ولی:...
مشکل دقیقا همینجا ست؛ نگاه منفی به توریسم و مسافرت در شمال که شاید منبع اصلی درآمد خیلی ها تو شمال هست و اینکه از صنعت و خدمات جانبی توریسم در شمال به علت اینکه خیلی از قدرتمندان اونو منشا" فساد !! "می دونن باعث شده از یک طرف نرخ کرایه خونه و هتل و خدمات مسافرتی اونقدر بالا بره که خیلی ها نتونن از هزینه اش بر بیان و ناچارن رو زمین و در شرایط 100% غیر بهداشتی بدون امکانات –دستشویی، دفع زباله، غذای مناسب و...- سفر کنن و از طرفی خصوصا از جوی که بسیجی ها و ... با توجه به روی کار اومدن احمدی نژاد با پستهای فشرده بازرسی و شروع مجدد بگیر و ببندهای" خودخوش" توسط عده ای که می بینن مملکت دوباره دستشون افتاده و از طرفی این کارناوال آنتالیای ترکیه بدون ویزاکه با کرایه هتل معادل شبی 15000 تومن حتی از مسافرخونه های شمال هم ارزونتره باعث شده تا اون مسافرهای همیشگی مایه دار شمال هم برن دنبال عشق و کیف " ارزون و آزاد " در ترکیه و هتلهای گرون هم خالی بمونه.
اینها همه در کنار دفن اسفناک زباله توسط شهرداری ها در مناطق جنگلی کنار رودخونه ها و تراکم آلاچیق های پراکنده در کنار رودخونه هایی که منبع آب شرب شهر ها هم هستن و کنار و بالای چشمه های آب و وضع فاجعه آمیز سرویس دهی بهداشتی – دستشویی و تغذیه صحرایی- که کسی هم متولی یا پاسخگوی اون نیست. تخلیه اکثر فاضلابهای شهری و خانگی به رودخونه ها و نزدیکی تعجب انگیز چاههای فاضلاب به چشمه هایی که سمبل شمال بودن و فقر فرهنگی – بلا نسبت- مسافرهای بعضا تازه به دوران رسیده که با لیزینگ و ماشین دنگی سفر به شمال رو تجربه می کنن و همه جا رو بدون توجه به بقیه آلوده می کنن ، همه باعث شده که سیستم هموشمند بهداشتی کشور که در معضلات خودش گیر پاچ کرده با چند تا توصیه بهداشتی می خواد صورت مساله رو پاک کنه و در شرایطی که از الفبای تکنولوژی مراقبتهای بهداشتی اولیه و بهداشت عمومی ناتوان ونا آگاه هستیم ، از فن آوری صلح آمیز هسته ای که معلوم نیست دفع زباله های رادیو اکتیو هم دست شهرداری ها و تو جنگلها باشه مثل این معدن جدید اورانیوم که تو جاده کندوان کشف شده- نزدیک تونل- و یا وزیر محترم بهداشت از پیشرفتهای شگرف بیمه روستایی!! و یا پیشرفته ترین مراکز پیوند قلب در شرایطی که هنوز الفبای بهداشت در این سرزمین مقدس ؟ لنگ می زنه ، دم می زنیم.اینجوریه که کسی نمی خواد بدونه ریشه وبای امسال از کجاست و یه اپیدمی ساده تصور می شه؟؟!!!!
برای کوچه غمگینم برای خونه غمگینم...
برای هرکی مثل ما تو این زندونه غمگینم...
برای هرکی مثل ما داره می خونه غمگینم...........................................

[ بدون نام ] دوشنبه 24 مرداد 1384 ساعت 07:41 ق.ظ

سایه۲ یکشنبه 23 مرداد 1384 ساعت 11:24 ب.ظ

salam be doost azizi ke mige in madrak arzesh nadare doost aziz shooma dar in mamlekat zendegy mikony bayad khoodet ba ghavanin oon ham vefgh bedy in madrak male in keshvare va dar haminja ham arzesh ziyady dare shooma age behtarin pezeshk omoomi dar keshvar bashy hamishe az bad tarin motekhases aghab tary in ke dige ghyr manteghy nist va kamelan manteghy va eyniye agar mikhay to in mamlekat bashy in vagheyat injast va motekhases ye dareje bala tar az gp mibashad ino ghabool kon baradar

برای دوست 10:20pm یکشنبه 23 مرداد 1384 ساعت 11:21 ب.ظ

دوست خوب من امتحان پارسال که جای دفاع نداره یک فاجعه بود من امتحان امسال رو می گم که به نظر من خوب برگزار شد.............در هر صورت اکه لحن من بد بود ببخش قصد توهین نداشتم.

[ بدون نام ] یکشنبه 23 مرداد 1384 ساعت 11:14 ب.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 23 مرداد 1384 ساعت 10:20 ب.ظ

آرزوی من،قبول شدن در این امتحان بسیار شفاف شما نیست،
نظر بسیار غیر منطقی شما هم پشیزی برایم اهمیت ندارد.
من حتی دو روز را هم تا همین حالا ،یکسان نگذرانده ام ،مطمئن باشید که تا آخر عمر ،هرگز گرفتار هیچ تکراری نخواهم شد.
عدم ارزش این امتحان ، که اگر چشمتان را به بیرون از مرز این کشور باز کنید،متوجه آن خواهید شد،بر اساس غیر استاندارد بودن آن است که البته چنین نخواهد ماند.
هیچ وقت پذیرش دستیار در ایران بر مبنای صحیحی نبوده مگر موارد خاص نخبگان هر سال.
کاش می دیدید که امسال در امتحان ارتقاء قبول شدگان پارسال به چه روزی افتاده بودند که البته به خیر گذشت.
از چند اینترن در مورد رزیدنت های سال یک سوال کرده اید ؟
خبری از راوند و گزارش صبحگاهی پذیرفته شدگان جدید دارید؟
یا فقط با مغلطه و آسمان به ریسمان بافی سعی دارید حق را به سوی خود بگردانید؟
حق،نیازی به فریاد و فحاشی ندارد.
در فخر خود،خوش باشید.

[ بدون نام ] یکشنبه 23 مرداد 1384 ساعت 09:32 ب.ظ

برای دوست8:33pm یکشنبه 23 مرداد 1384 ساعت 09:24 ب.ظ

ما قبول میشیم ومی ریم تو هم بشین تا اخر عمرت مزخرف بگو و تهمت بزن
اگه مدرک این دستیاری هیچ جای دنیا به مفت خدا نمی ارزد چرا تو وامثال تو خودتون رو جر میدین؟!! ما با این مدرک بی ارزش حال می کنیم شما هم فکر خودت باش
ضمنا این امتحان ۲۵۶ نفر ۴۰۰ وبالای ۴۰۰ داشت که به نظر من برای
امتحانی که ۳ ماه عقب افتاد
و با توجه به بچه های زرنگی که در امتحان مزخرف پارسال قبول نشدند
و کلا سطح سواد بچه ها که هر سال بالا تر می ره
اصلا و ابدا عجیب نیست . امیدوارم تو هم امسال در این امتحان بی ارزش!! قبول شی اما اگر نشدی اول دنبال ضعف خودت باش

[ بدون نام ] یکشنبه 23 مرداد 1384 ساعت 09:11 ب.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 23 مرداد 1384 ساعت 08:33 ب.ظ

همکار محترمی که همه کسانی را که در امتحان دستیاری قبول نمی شوند تنبل و بی سواد و ... می دانی،میزان آگاهی و مطالعه ء حضرتعالی از همین طرز فکر درخشان،آشکار است.
و اما اگر دچار چنین هذیانی هستید که قبولی در امتحانی که مدرکش در هیچ جای دنیا به مفت خدا نمی ارزد،مایهء تفاخر است،در فخر خود خوش باشید.
اما حداقل یک اگاهی مختصر از امتحان استاندارد و نمرات آن بدست بیاورید،تا امتحانی را که در آن - با احتساب نمره ء منفی - ۳۰۰ نفر نمره ء بالای ۴۰۰ دارند،اطهرالطاهرین ندانید.
قانون طبیعت است که آفتاب در پس ابر نخواهد ماند و انشاء
ا... ، به اراده ء قاهر قادر مطلق ، نه تنها این آفتابه دزدان،
که دست تمام سیاهکاران رو خواهد شد.

[ بدون نام ] یکشنبه 23 مرداد 1384 ساعت 07:40 ب.ظ

بیشتر وزرای پیشنهادی، سابقه اطلاعاتی، سپاهی یا قضایی دارند.
پورمحمدی انتخاب تندتر و غریب تری است چرا که درست به مثابه بازگشت دوران علی فلاحیان است، چرا که پورمحمدی معاون وزارت اطلاعات و از نزدیکان سعید امامی معاون پیشین و همتای او بود که با روی کار آمدن دولت خاتمی از اولین کسانی بود که از وزارت اطلاعات بیرون گذاشته شد و از همان هنگام در حلقه اطرافیان فلاحیان و روح الله جسینیان به حساب آورده شد. مخاصمه وی با اصلاح طلبان به ویژه پس از مطرح شدن نام وی به دنبال قتل مشکوک همسربرادرش در قم آغاز شد.

محسنی اژه‌ای روحانی نام آشنائی که در زمان ریاست دادگاه غلامحسین کرباسچی شهردار تهران چهره ای مشهور شد، پیش از آن از کسانی بود که در خط میانه قرارداشت و مورد تائید و وثوق جناح چپ و از جمله مهدی کروبی و مجمع روحانیت مبارز بود. اما با نقشی که وی بعد از دادگاه کرباسچی در سرکوب های برنامه ریزی شده اصلاح طلبان و به ویژه روزنامه نگاران به عهده گرفت، پرچمدار مبارزه و ایجاد بحران های بزرگ قضائی برای دولت اصلاح طلبان شد.

پس از روی کار آمدن آیت الله شاهرودی و خالی شدن قوه قضاییه از اعضای هیات موتلفه اسلامی و جناح راست، و در حالی که رییس جدید قوه قضاییه اصلاحاتی را آغاز کرده بود اما بخشی که به طور مستقیم زیر نطر محسنی اژه ای بود، نشان داد که به هیچ رو با اصلاحات شاهرودی همخوانی ندارد و در عین حال با حمایت بی دریغ از قضات منصوب خود – مانند مرتضوی و مقدس – از مصونیت آهنینی برخوردارست.

محسنی اژه ای که با داشتن سمت ریاست مجتمع قضائی کارکنان دولت تمامی پرونده های خبرساز مطبوعاتی بحران آفرین را زیر نظر داشته است در عین حال با عهده داشتن دادستانی دادگاه ویژه روحانیت صدور احکامی برای عبدالله نوری و دیگر روحانیون منقدست نیز در زمره وظایف وی بوده است که به گفته مقامات قضائی با حمایت های بالاتر و بدون تبعیت از آیت الله شاهرودی در هشت سال گذشته به کار خود ادامه داد گیرم بعد از دادگاه کرباسچی ترجیح داد خبرسازی را به عباسعلی علی زاده مدیرکل دادگستری تهران و سعید مرتضوی فعلا دادستان تهران بسپارد.
سومین چهره مشهور به تندروی حسین صفار هرندی است که به عنوان وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی معرفی می‌شود. وی سابقه قبلی کار در دادستانی انقلاب دارد و در سال های اخیر هم معاون منصوب سردبیر کیهان [ حسین شریعتمداری] بود و عملا کار سردبیری این روزنامه را به عهده داشت و از همین رو به تندروی شهرت دارد. به این ترتیب سه وزارت خانه اطلاعات، کشور، ارشاد به افرادی سپرده می شود که مشهور به نزدیکی به بخش انتصابی هستند و از جمله تندروهای همین بخش هستند.

جز محسنی اژه ای و پورمحمدی هیچ یک از وزیران پیشنهادی احمدی نژاد از چهره های اصلی جناح تندرو نیستند اما در میان سه تن از وزیران پیشنهادی در کابینه های گذشته معاونت وزارت خانه ای را به عهده داشته‌اند و دو تن از آن ها مانند احمدی نژاد در سابقه خود مدتی استانداری را دارند.
گفتنی است که تاکنون در هشت کابینه ای که در بیست و شش سال گذشته در ایران تشکیل شده اند و حدود دویست و شصت تن در آن ها کسوت وزارت پوشیده اند هیچ گاه کابینه ای چنین گمنام و با افرادی کاملا ناشناخته به میدان نیامد. در کابینه مهندس بازرگان که با امواج انقلاب و در زمانی که هنوز رژیم پادشاهی حضور داشت تشکیل شده بود تعداد کسانی که سابقه وزارت داشتند بیش از این بود. و بعد از آن نیز کابینه شورای انقلاب و دولت محمد علی رجائی که با میانگین سنی سی و سه سال تشکیل شد، اکثریت با کسانی بود که در همان یک سال و نیم اول انقلاب به اندازه کافی خود را شناسانده بودند. بعد از آن نیز در کابینه های محمد جواد باهنر، آیت الله مهدوی کنی، میرحسین موسوی، هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی. و باز از جمله مشخصات دیگردولت های گذشته هم این بود که هیچ یک از آن ها هنگام آغاز کار تمامی وزیران قبلی را کنار نگذاشتند و بلکه تعدادی از آنان را به عضویت درآوردند.









--------------------------------------------------------------------------------

امیدوار یکشنبه 23 مرداد 1384 ساعت 07:20 ب.ظ

بابابزرگ
شعر منو چرا اینجا گذاشتی؟

[ بدون نام ] یکشنبه 23 مرداد 1384 ساعت 06:34 ب.ظ

salam amadan ensany tavana va daneshmandy tammam ayar ro tabrik migooyim

دانشجوی شیرازی یکشنبه 23 مرداد 1384 ساعت 05:56 ب.ظ

دکتر لنکرانی فردی است واقعا حق طلب وبسیار باسواد وبه نظر من دررشته داخلی درایران رودست ندارد ومدیری است توانا

[ بدون نام ] یکشنبه 23 مرداد 1384 ساعت 05:21 ب.ظ

زندگی نامه اعضای کابینه پیشنهادی محمود احمدی نژاد



بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: دکتر کامران باقری لنکرانی

وزیر پیشنهادی برای وزارت بهداشت و درمان

کامران باقری‌ لنکرانی سال 1344در تهران متولد شد.
وی مدرک دکترای حرفه‌ای پزشکی خود را سال 1368 از دانشگاه علوم پزشکی شیراز با رتبه ممتاز اخذ نمود. سپس وی مدرک تخصص بیماریهای داخلی را سال 1371 از دانشگاه علوم پزشکی شیراز (با رتبه اول کشور) و مدرک فوق تخصص بیماریهای گوارش و کبد را سال 1375 از دانشگاه علوم پزشکی شیراز دریافت کرد.
بنابراین گزارش سوابق مدیریتی و اجرایی وی عبارتند از:
1ـ رئیس بیمارستان نمازی شیراز: 1373-1372
2ـ معاونت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز: 1375-1373
3ـ مدیریت گروه داخلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز: 1375 تاکنون
4ـ عضو هیأت مدیره سازمان نظام پزشکی شهرستان شیراز: 1379-1375
5ـ عضو دادستان هیأت انتظامی رسیدگی به تخلفات پزشکی بیمارستان شیراز: 1379-1375
6ـ دبیر انجمن اسلامی پزشکان فارس
7ـ عضو مؤسس جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاههای شیراز
شایان ذکر است سوابق علمی (آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی) وی به شرح زیر است:
1ـ استادیار گروه داخلی: 1380-1371
2ـ دانشیار گروه داخلی: 1380 تاکنون
3ـ عضویت در مجامع علمی داخلی و خارجی از جمله انجمن بین‌المللی پیوند کبد ـ انجمن آمریکایی ـ متخصصین گوارش ـ انجمن متخصصین گوارش و کبد ایران
4ـ انتشار دو کتاب پژوهشی به زبان انگلیسی و مقالات پژوهشی فارسی در مجلات علمی پزشکی داخلی و بین‌المللی
6ـ تأسیس و سردبیری مجله الکترونیک پزشکی شیراز از سال 1379 که اولین مجله الکترونیک پزشکی در جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
7ـ ارائه مقالات پزشکی در شش کنگره خارج از کشور و تعداد زیادی از کنگره‌های داخلی
8ـ عضویت در هیأت ممتحنه امتحانات دانشنامه فوق تخصصی گوارش و کبد، تخصصی اورژانس ـ پذیرش دستیار و امتحان جامع کارورزی ـ گواهینامه تخصصی داخلی
9ـ عضویت در کمیته اخلاق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز



بچه های شیراز کسی این بابارو میشناسه؟چه طور ادمیه؟

[ بدون نام ] یکشنبه 23 مرداد 1384 ساعت 05:15 ب.ظ

سایه۲ یکشنبه 23 مرداد 1384 ساعت 04:47 ب.ظ

eyval gol gofty afarin harf bele maro gofty

[ بدون نام ] یکشنبه 23 مرداد 1384 ساعت 01:30 ب.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 23 مرداد 1384 ساعت 01:27 ب.ظ

(با معذرت فراوان از دوست بالایی)
متاسفانه قضیه افتضاح پارسال بهانه ای شده برای تنبلها و خنگها که ضعف خودشون رو به تقلب و سوال فروختن و ...مربوط بدونند
و موضوعی برای به قول دوستمون عقده گشایی افرادی که ۱۰۰ سال دیگه هم امتحان بدن چیزی نمیشن

[ بدون نام ] یکشنبه 23 مرداد 1384 ساعت 12:36 ب.ظ

دوست عزیز وقتی نفر دوم فرد معلوم الحالی باشد و 300 نفر نمره بالای 400 داشته باشند حق بدهید که به نفر اول هم شک کنیم.من به نوبه خودم از اینکه نفر اول استریت دانشگاه تهران هست خوشحالم.

[ بدون نام ] یکشنبه 23 مرداد 1384 ساعت 12:05 ب.ظ

نفر اول استریت امسال دانشگاه تهرانه با نمره ۵۱۹

شرمنده ام در این یک زمینه امکان عقده گشایی نیست چون همه می شناسنش!!!

گ یکشنبه 23 مرداد 1384 ساعت 11:33 ق.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 23 مرداد 1384 ساعت 10:06 ق.ظ

این دکتر لنکرانی که احمدی نزاد برای وزیر بهداشت معرفی کرده رو کسی میشناسه؟؟

[ بدون نام ] یکشنبه 23 مرداد 1384 ساعت 10:04 ق.ظ

امیدوار یکشنبه 23 مرداد 1384 ساعت 08:07 ق.ظ http://goledavoodi.blogsky.com/

تنبل عزیز! ایمیلتو چک کن

[ بدون نام ] یکشنبه 23 مرداد 1384 ساعت 03:22 ق.ظ

امید شنبه 22 مرداد 1384 ساعت 09:41 ب.ظ

بابا بزرگ این شعر عنکبوت را خودت گفتی؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 22 مرداد 1384 ساعت 09:08 ب.ظ

ایسنا

امیدوار شنبه 22 مرداد 1384 ساعت 08:53 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com/

غریبه دوباره بابابزرگ شد؟

[ بدون نام ] شنبه 22 مرداد 1384 ساعت 08:26 ب.ظ

دوستان کسی از تحصیل در رشته های تخصصی پزشکی که در روزنامه ها تبلیغ میکنن اطلاعی داره ؟؟
واین موسساتی که خود را نماینده پذیرش دانشجو در اکراین معرفی میکنن ایا معتبر هستند؟؟

سایه۲ پنج‌شنبه 20 مرداد 1384 ساعت 07:01 ب.ظ

salam ekhtiyar darid ghorban ma chi kare hastim ke narahat beshim har chi doost darad del e tangat begoo

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 مرداد 1384 ساعت 06:42 ب.ظ

نفر دوم که پروفسور محمد امین رهگذر سوپر خنگ اصفهانی است که پزشکی را ۹ساله تمام کرد ودوبار مشروطی داشته ومعدلش در تمام دوران تحصیل حول وحوش مشروط شدن بوده
نفر اول حتما نابغه تر میباشد.
END!!!!))((آأإةّ البته اگه سایه۲ ناراحت نمیشه))

نفرn ام دستیاری پنج‌شنبه 20 مرداد 1384 ساعت 04:50 ب.ظ

بچه ها جدآ کسی میدونه نفر اول دستیاری امسال کیه؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 مرداد 1384 ساعت 11:51 ق.ظ

منتقد پنج‌شنبه 20 مرداد 1384 ساعت 11:41 ق.ظ

جا کشها فحش ندید.حرومزاده ها فحش ندین..

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 مرداد 1384 ساعت 11:05 ق.ظ

سایه۲ پنج‌شنبه 20 مرداد 1384 ساعت 10:12 ق.ظ

salam avalan ke hame etelaat to dar morebe man kamelan ghalate dar zemn harfe man ine ke chera bayad vaght khoodetonro ba in harfa talaf konid kare bahtary ham mitoonid anjam bedid man ghasdam koomak bood hala nemidoonam shoma az chi narahat shody begoo dar zemn be khater nomre khoobet behet tabrik migam manam aslan ghorori nadaram va faghat migam har ki bayad be haghe khoodesh begire hamin dar zemn nokte dige ine ke yek sal in sita neveshtan va bache ha khoondan va vaghteshon talaf shood va hich taghiry ham dar sakhtar koli azmoon nashood man ham migam bezarid bache ha darseshon ro bekhonan

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 مرداد 1384 ساعت 09:44 ق.ظ

ای ول دوست بالایی حرف دل ما رو گفتی......دلخوشی ما همین ۲-۳ تا وبلاگ بود که بعضی ها مثل این سایه ۲ با نوشتن این مزخرفها و چرندیات همین رو هم از ما گرفتن



[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 مرداد 1384 ساعت 09:36 ق.ظ

فروگذار سایه ۲ پنج‌شنبه 20 مرداد 1384 ساعت 03:20 ق.ظ

اغا سایه ۲ یکبار بهت گفتم گنده تر از دهنت حرف نزن و حرفهای بی ربط و چرت و پرت و طرفداری مسخره از سوال خر وسوال فروش پارسال نکن .
بدبخت بچه اگه امسال نمره ات ۳۷۸ نمیشد باز هم از این زرهای مفت میزدی یا نه .
صبر کن اول سبیلهات کاملا سبز بشه بعد گه زیادی بخور .
و شما اقای خوش تیپ من به شما ودیگران هیچ اسائه ادبی نکردم و نخواهم کرد اما اگه شما هم این بچه مزلف که اسمش را بر خلاف جنسیتش سایه گذاشته میشناختید یک کلمه هم از او طرفداری نمیکردید .
سایه بدبخت خواجه اگه تو با یه نمره متوسط ۳۷۸ اینقدر به خودت مغرور شدی که برای همه پیشگویی میکنی و حرفهای گنده تر از دهنت میزنی اینو بدون که من نمره ام بالای ۴۰۰ هست وحداقل ۱۰ نفر از دوستان نزدیک من هم نمرات بالای ۳۹۰ دارند اما مثل توی جوجه بیکار از صبح تا شب نشستیم کامنتهای چرت و پرت بنویسیم .
پس بازهم برای بار اخر میگم اینجا ملک شخصی تو هم نیست که از خودت اظهار فضل میکنی که مسئول سایت به نظر کاربران اهمیت نمیدهد و بیایید بحث را عوض کنیم .
اینو میدونم که مسئول این سایت ومملیز و علوم پزشکی خیلی مردتر از تو وامثال تو جوجه هستند که این سایتها را با تمام مشکلاتش اداره میکنند و لازم نیست توی هرما فرودیت اظهار فضل کنی .
ضمنا از بابا بزرگ ومسئولین سایتهای همسایه خواهشمندم نضراتی که پینگلیشی نوشته میشه یا نظراتی که مثل این جوجه های خایه مال دبیرخونه چیها میگذارند را سریع حذف کنند تا خدای نکرده ما هم عفت کلام را از دست ندهیم .
ولی بالاخره ما هم تا جایی صبر داریم و دیگر تحمل شنیدن اراجیف این خایه مالها را نداریم شما بزرگوار هستید وصبرتان زیاد اما ما دیگه از این همه دروغ ودورویی بریده ایم .
پس هرمافرودیت معروف سایه ۲ خفه شو وگرنه فحش باران خواهی شد .
از ما گفتن بود

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 مرداد 1384 ساعت 12:51 ق.ظ

مرد شب چهارشنبه 19 مرداد 1384 ساعت 10:28 ب.ظ

خوش تیپ ایمیلت را چک کن

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 مرداد 1384 ساعت 08:14 ب.ظ

شبکه خبر: عين اللهی گفت هفته اول شهريور
شبکه خبر: عين اللهی گفت هفته اول شهريور
شبکه خبر: عين اللهی گفت هفته اول شهريور

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 مرداد 1384 ساعت 06:49 ب.ظ


bahat kamelan moafegham.fosh nanvisin madarghahbeha. mage inja chale meydoone.goore pedare har chi adame bad dahane

[ حذف نظر | پاسخ به این نظر ]
مودب
84.11.64.181
چهار شنبه 19 مرداد 1384
5:35pm

سایه۲ = مودب
فکر کردی همه مثل خودت الاغند سایه۲ .
تف تو کس ننت سایه۲

[ حذف نظر | پاسخ به این نظر ]
85.185.91.2
چهار شنبه 19 مرداد 1384
5:55pm

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 مرداد 1384 ساعت 06:35 ب.ظ


هیئت وزیران تعرفه‌های نظام پزشکی را رسما لغو کرد

خبرگزاری فارس: هئیت وزیران بر اساس پیشنهاد وزارت بازرگانی و به استناد ماده واحده اصلاح قانون تعزیرات حکومتی تعرفه‌های اعلام شده از سوی سازمان نظام پزشکی را لغو کرد و تعرفه‌های قبلی هیئت وزیران را برای خدمات درمانی بخش خصوصی معتبر دانست.


به گزارش‌خبرگزاری فارس، هیئت وزیران در جلسه پنجم مرداد ماه جاری به صورت رسمی تعرفه های نظام پزشکی را لغو کرد.
متن کامل مصوبه هیئت وزیران خطاب به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی‌به شرح ذیل است که به امضای دکتر عارف معاون اول رئیس جمهور رسیده است :
هیئت وزیران در جلسه مورخ 5/5/1384 بنا به پیشنهاد وزارت بازرگانی و به استناد تبصره(3) ماده واحده قانون اصلاح قانون تعزیرات حکومتی ـ مصوب 1373ـ مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب نمود:
تعرفه‌های اعلام شده توسط سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران در بخش خصوصی لغو اعلام می‌گردد و تعرفه‌های مصوب قبلی هیئت وزیران در این زمینه معتبر است.
وزارتخانه‌های دادگستری و بازرگانی موظفند متخلفان را به مراجع قانونی ذی‌ربط معرفی نمایند.

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 مرداد 1384 ساعت 06:33 ب.ظ

حکم قصاص قاتل پزشک 81 ساله از سوی قضات دیوان عالی کشور تایید شد
/ اخبار کمیسیونها/
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هفتم:
ایرادات شورای نگهبان در مورد طرح نحوه برخورد با تخلفات آزمون های سراسری بررسی شد

تهران- خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هفتم گفت: ایرادات شورای نگهبان در مورد طرح نحوه برخورد با تخلفات آزمون‌‏های سراسری بررسی شد.

جسد دکتر داروساز در جنت‌آباد کشف شد
همسر گنجی خبر شکسته شدن اعتصاب غذای او را تکذیب کرد

چهار برنده جایزه شیمی و دو برنده جایزه فیزیک نوبل خواهان آزادی فوری اکبر گنجی، روزنامه‌نگار زندانی‌ایرانی شده‌اند و 164 فعال سیاسی و فرهنگی اعلام کرده اند که قصد دارند پنجشنبه همین هفته به دیدار او در بیمارستان بروند.

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 مرداد 1384 ساعت 05:55 ب.ظ

سایه۲ = مودب

فکر کردی همه مثل خودت الاغند سایه۲ .
تف تو کس ننت سایه۲

مودب چهارشنبه 19 مرداد 1384 ساعت 05:35 ب.ظ

bahat kamelan moafegham.fosh nanvisin madarghahbeha. mage inja chale meydoone.goore pedare har chi adame bad dahane

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 مرداد 1384 ساعت 05:13 ب.ظ

واقعا اینایی که اینجا هر چی از دهنشون در می یاد میگن کی هستن؟
چه نوع اختلال شخصیتی دارن؟...
چه عقده هایی دارن؟...
چی میخوان؟...
بیش از ۵۰٪ اونایی که می یان اینجا اونایی هستن که به جایی که واقعا باید برسن نرسیدن
یکیش خود من...
ولی این حرفا این کلمات چیه؟!!!!!!!!!!
واقعا چندش آوره....
این حرفا چه مشکلی از ما حل میکنه؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 مرداد 1384 ساعت 02:37 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 مرداد 1384 ساعت 02:36 ب.ظ

دوستان کسی میدونه نفر اول دستیاری امسال کیه اگر نمیدونید باید خیلی مشکوک باشه!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 مرداد 1384 ساعت 01:38 ب.ظ

علیک

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 مرداد 1384 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 مرداد 1384 ساعت 12:08 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 مرداد 1384 ساعت 12:07 ب.ظ http://www.emrouz.info/ShowItem.aspx?ID=4731&p=1

باز خوانی پرونده یک ترور
نویسنده : حسین باستانی
....خبری تامل برانگیز را در مورد ضارب علی رازینی [غلامرضا عاملی] به چاپ رساندند. خبر از این قرار بود: "غلامرضا عاملی در خواب با ضربات چاقوی یک زندانی دیگر به نام منصور – ع به شدت مجروح و به بهداری زندان منتقل شده است. ضربات چاقو به سر و گردن و سینه وی آسیب زده است...

خبر رسیده بود سید محمد حسینی میلانی، روحانی مشهدی که به اتهام دادن فتوای قتل علی رازینی به غلامرضا عاملی از چهار سال پیش در زندان به سر می برد نیز، همچون خود عاملی، در زندان با خطر جانی مواجه شده است. خبر ایسنا [27 اسفند 81] در این زمینه حکایت داشت که حادثه، یک "بیماری قلبی" بوده، اما در پی عمل جراحی، به "مشکل ریوی" و آن گاه "مرگ" منجر شده است.

این در حالی بود که به فاصله کوتاهی از مرگ نامبرده، به طور پیاپی، چند خبر بد دیگر هم منتشر شد: خبر ناپدید شدن مهدی توکلی یکی از اعضای آزاد شده گروه مهدویت [در فروردین ۸۲] و سپس خبر یافته شدن جسد نامبرده در اطراف کهریزک، و سپس، خبر سوء قصد مسلحانه به جان "اعظم یزدی" دیگر عضو آزاد شده مهدویت و همسر مهدی توکلی [31 خرداد 82]... بدون آن که معلوم شود این افراد، چرا باید از میان برداشته می شده اند، و بدون این که اطلاعات بیشتری راجع به ترورها، از سوی ارگان های مسوول انتشار یابد. ......
http://www.emrouz.info/ShowItem.aspx?ID=4731&p=1

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 مرداد 1384 ساعت 11:46 ق.ظ

خوش تیپ
اخه بچه قرتی تو چه پوخی هستی که کسی بخواد بهت حسودی کنه.مردیکه گراندیوز

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 مرداد 1384 ساعت 11:04 ق.ظ

رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد:‌
ادغام آموزش پزشکی و وزارت علوم هر چه سریعتر انجام شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: تسریع بخشیدن به ادغام آموزش پزشکی و وزارت علوم، تاثیر بسزایی در کاهش هزینه‌های مربوطه خواهد داشت. دکتر احمد حائریان در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی - آموزشی ایسنا اظهار داشت: . . . ادامه خبر

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 مرداد 1384 ساعت 11:03 ق.ظ

مدیر روابط عمومی بیمارستان میلاد ادعای سخنگوی قوه قضائیه را تکذیب کرد
گنجی در بیمارستان میلاد غذا مصرف نمی‌‏کند...اگر وضعیت گنجی به همین منوال ادامه یابد، وضعیت وی مخاطره‌‏آمیز خواهد شد...


در همین زمینه :
یک راهیافته:اعتصاب غذای گنجی جهت ایجاد بحران برای نظام است
با محکوم کردن هجوم به خانه اکبر گنجی، گزارشگران بدون مرز از اکبر گنجی خواست به اعتصاب غذای خود پایان دهد

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 مرداد 1384 ساعت 10:58 ق.ظ

خوش تیپ= سایه۲= بچه کونی عقده ای

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 مرداد 1384 ساعت 10:55 ق.ظ

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس



طرح برداشتن خدمت اجباري پزشكان در مناطق محروم كشور ديروز در كميسيون اجتماعي رد شد.

عبدالرضا مصري رييس كميسيون اجتماعي مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني ايسنا، با بيان مطلب بالا افزود: به دليل مشكلاتي كه در مناطق محروم وجود دارد و هم‌چنين به دليل آن‌كه با برداشته شدن اين طرح، اين مناطق محروم خالي از پزشك مي‌شود كميسيون اين طرح را رد كرد و قرار شد همان روش سابق كه تعهد پزشكان در مناطق محروم بود اجرا شود

انتهاي پيام

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 مرداد 1384 ساعت 10:52 ق.ظ

بابا بزرگ دزد
تو می خواهی ریاض وزیر شود؟
فقط همین ! انگیزه راه اندازی این وبلاگ هم همین بود
دزد پدر بزرگ خودت هستش نه بابا بزرگ غریبه
دزد.. دزد پدر بزرگ این کامنت گذار هست......

سایه۲ چهارشنبه 19 مرداد 1384 ساعت 10:37 ق.ظ

salam be doostan aziz man nemidoonam az harfa be chi mikhahin beresin vali bedoonin ke inja melke shakhsy kasy nist va man har vaght bekham kament mizaram be kasy ham rabty nadare be koory cheshme shoomaha man age saal khar boodam ke alan inja naboodam bad bakht bichare dar zemn age moshkeli dary hatman be ye ravan pezeshk morajeye kon ta rahaye behtary ro vase rafe moshkelet behet pishnahad kone

خوش تیپ چهارشنبه 19 مرداد 1384 ساعت 10:20 ق.ظ

این اراجیف چیه می نویسید؟ ببخشید اما حسادت کردن هم راه ورسمی داره ؟ اینجا هر کسی نظرشو میگه حالا زن یا مرد چه فرقی میکنه؟ اگر هم انتقاد دارید این راهش نیست. نکنه مخوای همه باور کنن که شما پزشکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اصلا کسی راجع به امتحان پارسال حرق نزد . همه کسانی که اینجا کامنت میگذارن اگر اهل سوال حریدن بودن همون پارسال قبول می شدن.پس مغلطه نکنید.....

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 مرداد 1384 ساعت 10:17 ق.ظ

عقرب زرد چهارشنبه 19 مرداد 1384 ساعت 09:15 ق.ظ

کامنت بالا
خدا رفته گانت را بیامورزد .من هم ۱۰۰٪مطمئنم این سایه خانم ۲؛ یه بچه مذلفه و یا اصلا پزشک نیست وجزو دارودسته سوال فروشهاست تا حالا هرچه کامنت گذاشته جهت توجیه کار سوال فروشها وسوال خرها بوده وسعی میکنه مثل ناصری گوز وپزشکیان و حیدر پور و دیگر خائنان پیدا ونهان(( حالا که تمام روند به اصطلاح رسیدگی به تقلبات ۸۲ به نفع متقلبین تمام شد وقضیه به وضوح وبه طرز فجیع ماسمالی شد وگودرزی وریاض هم به ارزوها وحق وحساب خود رسیدند ودیگه شاخ وشونه نمیکشند اصلا انگار نه انگار که....))بله سعی میکنه بگه امتحان ۸۲ اسان بود وسطح نمرات بالا رفت((دقیق مثل گفته های ناصری پور در مصاحبه با روزنامه اعتماد که پارسال عین همین جملات را تکرار کرد))یا مثل پزشکیان میگه مدرک بیاورید فیلم -عکس -سی دی - دی وی دی-و... وخلاصه با این رمالیها وپیشگویی های مزخرفش حسابی مشکوک ویقینا ازون کسانی که که شانه های دیگران بالا میرود تا خودش را بالا بکشه یه ادم به تمام معنی دستمال کش و ادم فروش ونان به نرخ روز خوره و هر کلفتی هم که بارش کنی از رو نمیره وبه نظر میرسه که باید ادرس بده تا حضورا خدمتش برسیم وعادتی را که از بچگی بچه های محلش در شبهای قایم موشک بازی برایش به یادگار گذاشتن برایش اجابت کنیم تا اینقدر ابنه نریزه

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 مرداد 1384 ساعت 09:06 ق.ظ

فروگذار سایه ۲ چهارشنبه 19 مرداد 1384 ساعت 02:11 ق.ظ

لطفا خفه شو واینقدر زر مفت نزن بچه کونی تو که مثلا مردی و اسم یک دختر را برای خودت انتخاب کردی بهتره خفه شی و اگه خیلی طالبی برای خودت یه سایت درست کن .
اگه هم خفه نشی از فردا خار مادرتو یکی میکنم .
من تا حالا حرفای مفت تورو میشنیدم ولی چون میدونم خیلی بچه ای چیزی نگفتم اما از امروز به بعد یک کلمه حرف مفت بزنی منتظر چیزهای کلفت باش که اول برای خود کونی ات وبعد برای تمام خانواده ات حواله میکنم .
پس دیگه فقط شنونده باش ویک بار هم کس شعر با اون فونت تخمی پینگلیشی غلط غلوطط ننویس که بد میبینی .
از ما گفتن بود .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 مرداد 1384 ساعت 09:46 ب.ظ

بابا بزرگ دزد
تو می خواهی ریاض وزیر شود؟
فقط همین ! انگیزه راه اندازی این وبلاگ هم همین بود

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 مرداد 1384 ساعت 06:00 ب.ظ

salam be doostan ba tavajh be in ke masulin site be alayegh karbaran khood tavajoh nadarand man pishnahad mikonam dar in ghesmat khoodomon har chi doost darim matrah konim va dar moredesh sohbat konim

سایه۲ سه‌شنبه 18 مرداد 1384 ساعت 02:07 ب.ظ

salam in harfa che soody dare baba dast az sare in davtalabane bad bakht bardarid baz dare nazdik emtehan mishe shoro kardin

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 مرداد 1384 ساعت 02:02 ب.ظ

با هدف نقد وضعیت حاکم بر روابط موسسات درمانی ، بهداشتی ایران قبل و بعد از انقلاب " خاطرات یک پزشک عوضی " مکتوب شد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد