خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ


برای جلوگیری از جریحه دار شدن احساسات داوطلبان دستیاری پزشکی شجاع و قهرمان و شهیدپرور کشور ( که مبادا دست به اعتراض همه جانبه زده و موجب فلج شدن جمیع امورات کشوری در این برهه حساس هسته ای و دزد پروری و سوال فروشی شوند  ) نام بیان کننده خبر را سانسور کردیم......   ببخشین و ببخشین

 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با "مهر" :

هیچ کدام از دانشجویان دستیاری تخصصی پزشکی متخلف اخراج نشده اند

هیچ کدام از دانشجویان دستیاری تخصصی پزشکی متخلف اخراج نشده اند

پس از گذشت بیش از 9 ماه از تشکیل پرونده مربوط به تخلفات آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال 82 ،عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت : در روند رسیدگی پرونده مربوط به تخلفات آزمون دستیاری پزشکی تاکنون دانشجویان مورد سوء ظن و اتهام اخراج نشده و مشغول به تحصیل هستند. ( و به ریش من و شما میخندند 

دکتر بی... شهباز.... در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری مهر افزود: این پرونده هم اکنون درحال رسیدگی در قوه قضائیه است و افراد مظنون به اتهام نیز در حال پاسخگویی به سوالات مسوولان قضائی مرتبط با این پرونده هستند .

وی اظهار داشت: اثبات اتهام دانشجویانی که در آزمون سال 82 مرتکب تخلف شده اند بسیار سخت است و هم اکنون فقط در سیستم پزشکی اصلاحاتی انجام شده به گونه ای که بسیاری از کارمندان و مسوولان که متهم بودند ( و جیبهای مبارکشان پر شده ) از فعالیت در این سیستم محروم شده و افراد دیگری ( که خودیتر هستند و جیبهایشان نیمه پر هست و در امر فروش سوال واردتر و کاردانتر و محرمتر و دم به تله نده تر و هفت خط تر و ...هستند )جایگزین آنها شدند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان تصریح کرد: اصلاحاتی در ساختار دبیرخانه شورای تخصصی پزشکی صورت گرفته و نتیجه این تغییرات و اصلاحات این بود که برگزاری آزمون جدید امسال با کیفیت بسیار مطلوب (بسیارر...بسی....ار بسیا...رمطلوب)صورت گرفت و تلاش می شود که دیگر این مشکلات در زمینه تخلف در آزمون ها اتفاق نیفتد.( و عالیمقامان با خیال راحتتری سوال فروشی کنند )



آخرین جلسه‌ی محاکمه‌ی متهمان آزمون دستیاری سال 82 فردا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این جلسه که در شعبه‌ی 1083 دادگاه عمومی و به ریاست قاضی حسینیان برگزار می‌شود، متهمان آخرین دفاعیات خود را ارائه می‌دهند.

در دو جلسه‌ی قبلی که در همین شعبه برگزار شد، پنج نفر از متهمان به همراه وکلایشان دفاعیات خود را ارائه دادند و در جلسه‌ی فردا نیز یک متهم باقی مانده به دفاع از خود در برابر اتهامات مطروحه در پرونده می‌پردازد و در صورت امکان، آخرین دفاعیات متهمان این پرونده دریافت می‌شود.

انتهای پیام

نظرات 14 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 مرداد 1384 ساعت 06:33 ب.ظ

ترور یک قاضی در خیابان خالد اسلامبولی تهران
بعداظهر امروز یک قاضی در خیابان خالد اسلامبولی تهران به ضرب گلوله ضاربان ناشناس کشته شد.
رییس مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی ضمن تایید این خبر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری "مهر" گفت: این حادثه توسط راکب موتورسیکلت صورت گرفته که گویا بعد از انجام ترور ، محل حادثه را ترک کرده اند.

سرهنگ مهدی احمدی با اعلام اینکه در خصوص مشخصات مقتول اطلاعات بیشتری در اختیار ندارد، اظهار داشت: اخبار تکمیلی را به اطلاع خواهیم رساند.

همچنین در تماس با سخنگوی قوه قضاییه ، وی نیز بدون اطلاع از وقوع حادثه ترور، اظهار داشت پیگیر موضوع خواهد بود.

خوش تیپ سه‌شنبه 11 مرداد 1384 ساعت 03:26 ب.ظ

احمدی نراد باید اول خودشو به یه روانشناس نشون بده.

عقرب سه‌شنبه 11 مرداد 1384 ساعت 12:13 ب.ظ

امید خان جان
چرا عزیز من از شهرستان میامدم ودر اکثر تحصنها هم امدم .اخرین بار هم که امدم تهران اردیبهشت بعد از امتحان امسال بود که جلوی دادگستری تهران برگزار شد که اگه بودی یادت میاید که امدند گفتند اینجا واینستید و سرباز اوردند ورییس اونها هم یه ریشو چاق قد کوتاه بود وبیسیم به دست که با یکی از بچه های شهرستان که با خانم وخواهرش امده بود هم در گیر شدند وداشتند میبردنش سوار پیکانش کنن که سر وکله گودرزی بعد از تاخیر زیاد پیدا شد و جر وبحث برای ازادی این دوست عزیزمان بالا گرفت که از سوار کردنش به پیکان منصرف شدند ولی میخواستند ببرندش توی دادگستری که روی پله ها هم دوباره با این دوستمان وگودرزی وماموران امنیتی جر وبحث صورت گرفت و دست اخر رهایش کردند....
اینها را هم مینویسم در مورد احمدی نژاد چون اولا باید در همین اول کار واغاز ریاستش توسط ما محک زده شود تاببینیم چند مرده حلاج است ودر برابر این پرونده ملی که اهانت و دهن کجی اشکار فقط و فقط به ملت ایران است چه عکس العملی نشان میدهد وایا شعارهایش کشکی بوده یا واقعا ادم نترس و مدافع حق است واز هیچ گردن کلفت حرام زاده ای نمیترسد پس از همین اول باید یقه رییس جمهور جدید را گرفت که اقا این گوی واین میدان تخلف وتقلبی در حد خیانت به کشور و فحش وبی احترامی به کائنات ومقدسات توسط عناصر فاسد وادم فروش پزشکیان وو زارت بهداشت صورت گرفته که صغیر وکبیر هم دیگر میدانند وبرایشان محرز شده خاتمی بزدل هم که جرات مقابله با این حرامزادگان را نداشت حالا شما با ان شعار هایت میخواهیم ببینیم از پس یک عده پهلوان پنبه بر میایی یا تو هم جفنگیات تحویل مردم میدی؟؟؟؟؟؟
بله به نظر من باید روز بعد از اغاز ریاست جمهوری ایشان حد اقل همان بچه های پا کار تحصن ها برنامه ریزی کنند برای دیدار با احمدی نژاد در اولین فرصت ممکن واز او بخواهیم که ظرف مدت خیلی کوتاهی تکلیف این پرونده را که بیش از ۲۰ ماه معطل مانده است را روشن کند
باید پیله کرد .گودرزی هم ۲ هفته پیش به یکی از دوستان گفته که ببینیم رییس جمهور جدید چه میکند ؟؟؟
اقای گودرزی اگه میخواهی ببینی چه میکند باید قرار یک ملاقات حضوری را با احمدی نژاد بگذاری .تا ببینیم خودت واحمدی نژاد چه میکنید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 مرداد 1384 ساعت 11:06 ق.ظ

جناب دکتر بیژن شهبازخانی نماینده شیره خورملایر هم گوزید وبالاخره حرف زد من تا حالا فکر می کردم این بابالال است

امید سه‌شنبه 11 مرداد 1384 ساعت 09:48 ق.ظ

گل گفتی سامان جان... من نمی دونم این عقرب چرا این حرفا را میزنه ؟!! عقرب جان مگه تو توی تحصن ها نبودی و ندیدی که چگونه مثل توپ فوتبال با ها مون بازی میکردند؟؟.......حالا همه این ها هیچ تجربه ۸ ساله روباه مکار خاتمی نشان داد که این سیستم اصلاح نا پذیر هست و چپ و راست و بالا و پایین ندارد ........ حالا تو می خواهی نزد کسی که انتخاب خودش با تقلب و هزاران حرف و حدیث بوده شکایت ما بیچارگان را ببری؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!.......دست بردار عقرب........دست بردار ..........دست بردار

سامان سه‌شنبه 11 مرداد 1384 ساعت 08:42 ق.ظ

عقرب عزیز
واقعا متاسفم که افراد فهیمی مثل شما هنوز هم امیدوارند که می شود در این مملکت از یک مسئول ( آنهم کسی مثل احمدی نژاد معلوم الحال ) امید اقدام منطقی که سهل است امید فهم منطقی داشت . بیخود به خودتان زحمت اقدام هم ندهید چون با پاسخی امیدوارکننده روبرو خواهید شد که بسته بندی قشنگ یک جعبه خالی است و فقط وقتتان را تلف خواهد کرد.

عقرب دوشنبه 10 مرداد 1384 ساعت 11:48 ب.ظ

راستی یادم ؛ محاکمه و حتی اعدام خائنین هم از محالات نیست وشدنی است.

عقرب دوشنبه 10 مرداد 1384 ساعت 10:20 ب.ظ

امید خان
جو زده نشدم حقیقت را گفتم .
قضاوت عجولانه هم نکردم چون گفته ام ببینیم دکتر احمدی نژاد در برابر این ظلم اشکار وبزرگ که عواقبش تمام جامعه پزشکی وملت را در حال واینده گرفته وخواهد گرفت و هم چنین این مسئله توسط بازپرس قوه قضاییه و دادگاه وحتی شبکه سراسری سیما ثابت شده وجای شبهه و تردید دیگر برایش باقی نمانده ولی جناب رییس اصلاحات که اصلا انگار نه انگار که در حیطه ازمونهای سطح بالای کشور تقلبات به این مفتضحی و بی پروا وگستاخانه ای صورت میگیرد وهیچ شازده ای هم پاسخ گو نیست وحتی به سوال فروشان اصلی بورس خارج ازکشور میدهند بروند فوق چشم از کانادا بگیرند(((ناصری پوز)) ومستر خاتمی هم در شورای انقلاب فرهنگی میگوید تقلب در ازمون دستیاری شایعه است!!!!!!!!
باید برویم در یکی از ملاقاتهای مردمی که دکتر احمدی نژاد قول داده هر هفته با مردم داشته باشد موضوع را عنوان کنیم وببینیم برخورد وعکس العمل ایشان چگونه خواهد بود .
واگر واقعا به قول دکتر بی...شهباز ...که گفته اثبات اتهام سخت است .پس امتحان را ابطال کنن..... البته این جزو محالات است ولی پیدا کردن تمام متهمین جزو محالات نیست چون سوال فروشان را هم دستگیر کرده اند.....

مترسک دوشنبه 10 مرداد 1384 ساعت 08:10 ب.ظ

دوستان گزینه هایی که برای وزارت به داشت! پیشنهاد شده بد نیست بشناسید:
:
وحید دستجردی متخصص زنان استاد دانشگاه تهران، نماینده اصول گرای تهران در مجلس ؛ مجری و مدافع طرح متحجرانه انطباق پزشکی با شرع.
مسعود خاتمی جراح راستی اصول گرا فرمانده قبلی"" دانشگاه بقیه الله سپاه"" و ناظر اجرایی آزمون دستیاری امسال در دانشگاه تهران.دشمن قسم خورده خاتمی خالی بند.
شهرام علمداری متخصص داخلی رییس سابق اورژانس بیمارستان امام خمینی تهران و رییس اورژانس تهران و جزء برگزیدگان اعزام به خارج دوره پزشکی اورژانس که اکنون استاد اورژانس بهشتی ست. تخصص داخلی را هم بدون آزمون پذیرفته شد.
باقر لاریجانی فوق تخصص غدد استاددانشگاه تهران از جمع سه برادر لاریجانی معلوم الحال (رییس صداسیما).

ربنا ارحم لنا صد رحمت به ریاض!!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 10 مرداد 1384 ساعت 07:37 ب.ظ

به گزارش خبرنگار پارلمانی "مهر"، این فهرست ، روز گذشته در اختیار مجلس قرار گرفت تا پس از بحث در فراکسیونها و کمیسیون‌های مجلس؛ مورد بررسی قرار بگیرد و نتیجه نظر سنجی به وی اعلام شود .

در این لیست دو تا شش گزینه جهت تصدی وزارت خانه‌های مختلف معرفی شده ‌است.

این گزینه ها عبارتند از :

1- وزارت نفت: حسین نجابت، بهشتیان، نعمت ‌زاده، دانشیار

2- وزارت بهداشت: مرضیه وحید دستجردی، باقر لاریجانی، کاظمی، مسعود خاتمی، علمداری

امید دوشنبه 10 مرداد 1384 ساعت 05:45 ب.ظ

عقرب جان باز تو جو گیر شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟/!!!!!!!!!!!!!!همه شون سرو ته یک کر بسان عزیز.......

عقرب دوشنبه 10 مرداد 1384 ساعت 05:32 ب.ظ

به نظر من فقط وفقط باید یک دیدار با دکتر احمدی نژاد خیلی کار سازتر از تحصن وتجمع جلوی هر ارگانی است.تا اولا مشخص شود که شعارهای ایشان در مورد احقاق حق وگرفتن حق مردم که محور تبلیغات ایشان بود در مورد مسئله فروش سوالات دستیاری و ورود افراد بیسواد ونالایق وپست وظالم و بی بته و جلاد اینده سلامتی مردم ایران وظلم اشکار و اظهر من الشمس تر به مردم ایران وجامعه علمی کشور وپزشکان مظلومی که ۸سال در دوره اصلاحات خائنین مورد بدترین بی عدالتیها وندانم کاریهای مشتی جرثومه حرامی وضد بشری که چیزی به جز پول و رشوه و حرامزادگی در قاموسشان نبود قرار گرفتند؛اقای دکتر احمدی نزاد چه عکسالعملی نشان میدهند وچگونه با این کثافتکاریهای وزارت بهداشت وعناصر فاسد ان برخورد میکنند؟؟
ایا مردش هست کل امتحان ۸۲ را باطل کنه؟؟!!!
ایا مردش هست دستور اید بدهد تا عوامل فروش سوالات را معرفی و محاکمه ویا اعدام کنن؟؟؟؟
ویا مثل شاه سلطان حسین ثانی فریبا خاتمی با لبخند ژ کوند از کنار مسئله میگذره ومیگه شوک وارد نکنید ویا بگه شایعه است؟؟؟؟

هاوا دوشنبه 10 مرداد 1384 ساعت 04:27 ب.ظ http://pg.photos.yahoo.com/ph/heydarpoorx/detail?.dir=aa27&.dnm=

تعطیلات در هاوایی با حیدر پور: ۲ دلار هر شب.

http://pg.photos.yahoo.com/ph/heydarpoorx/detail?.dir=aa27&.dnm=2a3d.jpg&.src=ph


امید دوشنبه 10 مرداد 1384 ساعت 01:21 ب.ظ

بگـــــــــــــــــیر........ببنـــــــــــــــــــد.......بکـــــــــــــــــــــــــش..........


گـــــــــــــــــــــــــور خود کنـــــــــــــــــــی به دست خود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد