خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

حاتم طایی

 

تشابه...

دوستی دارم که پیش کسوت امتحان رزیدنتی از چندین ! سال پیش است . بحث جالبی می کرد؛ می گفت: رییس آژانس اتمی البرادعی در یک مصاحبه وقتی با این سؤال مواجه شده که چگونه شما هم با فعالیت صلح آمیز مؤافقید هم مخالف ؟ پاسخ داد : کشوری که توان استفاده و آماده سازی اورانیوم را کسب کند تنها 4 ماه با فن اوری بمب اتمی فاصله دارد که حاشیه امنیت بسیار بسته ای ست؛ یعنی آین نامه ها خلاء قانونی دارند و با پیمان منع منافات دارند ما با این مجوز که قانونی هم هست تا 12 سال آینده 40 کشور دارای سلاح هسته ای مجازی داریم که در صورت تغییر موضع و دیپلماسی 4 ماهه بمب اتمی خواهند ساخت این یعنی پذیرش ان حق قانونی برای آنها که سوء پیشینه دارند ریسک بزرگی ست.

این دوستم این طور نتیجه گرفت که سال قبل که برای اعتراضات به دبیرخانه مراجعه کرده بود به علت وابستگی هایی که به سیستم داشت به اتاق ناصری پور ارجاع شد . داخل اتاق رییس در گوشه اتاق یک میز خالی بود که روی اون یک جعبه بزرگ قرار داشت، دکتر گفت اسمت و شماره کارتت چیه ؟ بعد همینطوری رفت سراغ کارتن و کمی بعد پاسخنامه مرا بیرون کشید و نگاهی انداخت و گفت ما چند بار این پاسخنامه ها رو تصحیح کردیم ( جمله ها آشناست نه؟).مورد شما هم بررسی می شود . دوستم متعهد و از خودی ها! بود ولی اونقدر نور نداشت تا تو چشم اونها باشه ولی می گفت : تعجبم از نوع بایگانی و دسترسی به پاسخنامه ها بود که برای آبدارچی از وزیر هم راحت تر بود.این حرفهای اون باعث شد من فکر کنم شاید کسایی که تا دیروز مدعی تعویق و ... بودند واقعا از وخامت اوضاع تصحیح و بایگانی و سوراخهای امنیتی سیستم به خوبی آگاه بودند و حالا که سیستم دست خودی های نخودی افتاده باید این حفره ها درزگیری و در عین حال مستحکم تبلیغ بشه .سهم خواهان دیروز امروز نه دلسرد شدن نه منفعل بلکه حق حساب و حق السکوت رو دریافت کردن .تبلیغات سیاسی که موفق بود و نتیجه 27 خردادی داد.مونده قبولی نخودی ها که از خودها بهتر و از ناخودی ها خیلی خیلی بهترن که اون هم با حق السکوت امثال گودرزی و ریاض و ... مرتفع شد. فکر می کنید سیستمهای اداری و کاری در ایران چقدر قابلیت تغییر و ارتقاء داره؟ فکر می کنید کش دادن موضوع اعلام نتیجه وقت را به نفع چه کسی می کشه ؟

فرض کنید تصحیح مجدد مثلا باعث بشه اشتباها نمره من یا تو ! کمتر بشه!!؟ چقدر وقت اعتراض یا قدرت یا فرصت بهت می دن؟

اونها از جایی سوراخ پیدا کردن که پچ محافظتی رو بعد نفوذ فورا نصب کردن معمولا به همین دلیل انقلابیون با انقلاب ساقط نمی شن چون را ورود رو پشت سر منفجر می کنن. دشمنان فعلی باهوش زیرک و هنوز گرسنه اند .خدا شاهد فاجعه 28 مرداد بوده تاریخ ایران مرداد را ماه توطئه می شناسد و تیر ماه قیام و شهریور ماه جنگ امسال ما با هندوانه زهر آلود چه مهربانانه مهمان خواهیم شد.

نوش جان زحمتکشان.

شنبه 08 مرداد 1384 در ساعت 1:08pm

 

در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس صورت می‌گیرد؛

بررسی بازگشت رشته‌های علوم پزشکی به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس:کمیسیون آموزش و تحقیقات،بررسی بازگشت رشته‌های علوم پزشکی به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را در دستور کار خود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس دستور هفتگی کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی در طول این هفته به شرح زیر است.

*کمیسیون آموزش و تحقیقات
این کمیسیون ادامه بررسی طرح احیا معاونت پرورشی در وزارت آموزش و پرورش و بررسی بازگشت رشته‌های علوم پزشکی به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را در دستور کار خود دارد.

 

 

 

لایحه‌ی رسیدگی به تخلفات و جرایم آزمون‌های سراسری مغایر با قانون اساسی شناخته شد

سرویس: فقه و حقوق - حقوق اجتماعی
1384/05/08
07-30-2005
12:03:23

( ظاهرا شورای نگهبان هم از امر خیر فروش سوالات بی نصیب نیستند )

شورای نگهبان قانون اساسی، لایحه‌ی رسیدگی به تخلفات و جرایم آزمون‌های سراسری مصوب مجلس شورای اسلامی را مغایر با قانون اساسی شناخت.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در جلسه‌ی چهارشنبه‌ی شورای نگهبان، لایحه‌ی مصوب مجلس در زمینه‌ی رسیدگی به تخلفات و جرایم آزمون‌های سراسری مورد بررسی قرار گرفت که بعد از بررسی این لایحه، مواد 3، 4 و 13 آن مغایر با اصول 75 و 85 قانون اساسی شناخته شد.

نظرات 32 + ارسال نظر
پرفسور دکتر محمدامین رهگذر دوشنبه 10 مرداد 1384 ساعت 10:14 ب.ظ

سایه۲ ببخشید

سایه۲ دوشنبه 10 مرداد 1384 ساعت 01:49 ب.ظ

salam be doostam az lotfe dooste aziz omid mamnoonam albate vase engilisi neveshtanam ozr mikham cho type farsy man zaeef va vaght gire va booje ye pezeshk omimi bikar kafaf nemide dar zemn ma ta hala inja kament siasy nadashtim va nakhahim dasht mamnon az doostan

[ بدون نام ] دوشنبه 10 مرداد 1384 ساعت 01:29 ب.ظ

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:
تصمیم گیری در مورد بازگشت رشته‌‏های علوم پزشکی به وزارت علوم مسکوت ماند
تهران- خبرگزاری کار ایران
رئیس شورای فرهنگی، اجتماعی زنان در گفت‌وگو با فارس خبر داد:

دختر نمونه ایرانی معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگی، اجتماعی زنان از تجلیل دختر نمونه ایرانی برای اولین بار پس از انقلاب در کشور خبر داد.


منیره نوبخت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در این باره افزود: طرح انتخاب دختر نمونه به پیشنهاد شبکه سه سیما و برنامه تلویزیونی "با تو" و همکاری شورای فرهنگی- اجتماعی زنان مطرح شده است.
وی تصریح کرد: شورای فرهنگی _ اجتماعی زنان مصوبه‌ای را 4 سال پیش به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رساند که دستگاهها برای تجلیل از مقام زن در طول سال، طرح سیاست‌ها و راهبردهای فرهنگی_ تبلیغی هفته زن را اجرا کنند که این طرح نیز از سوی شبکه 3 سیما حرکت شایسته‌ای می‌تواند باشد
برای دومین سال پیاپی، یک دختر ایرانی، دختر شایسته کانادا شد
هفته پیش مسابقات دختر شایسته کانادا به مرحله نهائی رسید و رامونا امیری دختر ایرانی 26 ساله فارغ التحصیل دانشگاه بریتیش کلمبیا ، برای شرکت در مسابقه دختر شایسته جهان که در چین برگزار می شه، انتخاب شد.

عین الاغی دوشنبه 10 مرداد 1384 ساعت 01:19 ب.ظ

آقای عین الاغی در عرعر جدیدی اعلام نمودند کارنامه ها تاکنون سه بار تصحیح ( دستکاری ؟!!!!) شده و نتایج در اوایل شهریور اعلام میشود.
مردک بیشعور بی پدر و مادر همه مثل تو عوضی نیستند که باری به هر جهت زندگی کنند . برنامه ریزی درس برای کسانی که قبول نشده اند یا فکر خانه و مدرسه بچه ها برای کسانی که قبول می شوند باید زودتر انجام شود . من فکر میکنم که این تاخیر از روی قصد و به منظور آزار رساندن هرچه بیشتر به جامعه پزشکی است . خاک بر سر تمام حرامزاده های وزارتخانه و تمام عقب افتاده هایی که امتحان را عقب انداختند

امید دوشنبه 10 مرداد 1384 ساعت 01:06 ب.ظ

دوستان لا اقل این جمع کوچک وبلاگ را دیگر آلوده فحش و نا سزا نکنید...من هم از کامنت سایه در مورد اکبر گنجی و یا pinglish نوشتنش خوشم نیامده ولی در کل سایه ۲(با این idعجیب و غریبش!!!) انسان محترمی هست و جز دلگرمی در این وبلاگ کاری نکرده است.....پس چرا فحاشی؟؟؟!!! ..............درسته همه عصبانی هستیم ولی باز هم باید خویشتندار بود .....
گویند سنگ لعل شود در مقام صبر
آری شود اما به خون جگر شود

[ بدون نام ] دوشنبه 10 مرداد 1384 ساعت 12:45 ب.ظ

غریبه:
پاسخ حدس بزنید
مثل اینکه تو هم یه جاییت بد جوری می سوزه

پاسخ این هم از خاتمی
خاتمی بسیار مکارتر از بابابزرگ است چون تونست بابابزرگ را بفریبد و ۲بار برایش رای دهد البته بار دوم برای پوززنی مجبور شد رای دهد که همینجا اعلام می کند اشتباه کرد
حالا که خاتمی تازه مزه ریاست در ایران را چشیده میخواهد ریاست خاورمیانه اسلامی من در اوردی حافظ منافع دزدان و خیانتکاران را کسب کند
ضمنا بقول خاتمی اشتباه از خود این اقاست چون ایشان فکر می کردند مردم انقلاب کردند شاه نداشته باشند در حالیکه علت اصلی انقلاب مردم بر علیه شاه لباس شاه بود نه خود شاه
که الحمدالله این مشکل با پیروزی انقلاب و تغییر لباس مسئولین حکومتی برطرف شد
حالا گنجی چه مشکل دیگری دارد و می گوید اقا باید برود من نمیدانم چون مشکل اصلی و تنها خواسته مردم که همان تغییر لباس بود حل شده است
اما پاسخ دکتر عین الهی و افتاب
شما را به ارواح رفتگانتان که فحش ننویسید
الهی نور به قبر درگذشتگانتان ببارد
ممنونم

سایه۲ دوشنبه 10 مرداد 1384 ساعت 10:37 ق.ظ

salam be doostan aziz akharin akhbar haki az elam natayej dar avayel shahrivar mibashad

این هم از خاتمی دوشنبه 10 مرداد 1384 ساعت 10:07 ق.ظ


خاتمی: بیشتر مشکلات از ناحیه خود اکبر گنجی است

خبرگزاری فارس: سید محمد خاتمی با تاکید بر اینکه برای اکبر گنجی کاری نخواهد کرد، رفتار وی را زمینه ساز مشکلاتش دانست.


سید محمد خاتمی رئیس جمهوری که یک شنبه شب در آئینی تحت نام «سلام بر خاتمی» در مراسم تجلیل نمایندگان عرصه‌های فرهنگ و اندیشه، نمایندگان گروه‌های اجتماعی، انجمن‌ها و نهاد‌های مدنی و علمی و اهل فرهنگ و هنر از وی در سالن وزارت کشور سخن می‌گفت، در میانه سخنان خود با واکنش فردی در حاضران که از وی در مورد اکبر گنجی می‌پرسید روبرو شد.
این فرد در هنگام صحبت خاتمی در میان جمعیت فریاد زد: آقای خاتمی برای گنجی چه کار می‌کنی؟ خاتمی در پاسخ گفت: «هیچی». فرد مزبور دوباره فریاد زد «گنجی». خاتمی جواب داد: «بیشتر مشکلات از ناحیه خود این آقاست.»
خاتمی در این سخنان همچنین با انتقاد از نقاط ضعف اطلاح طلبان گفت: بخشهایی از اصلاحات اصلاً وضعیت تاریخی را درک نکردند و دچار شعار زدگی افراطی شدند و روح قهرمان پرستی را دامن زده و توقعات مردم را بالا برده بسیاری از اصلاح طلبان می‌گفتند ما شعار می‌دهیم بروید بجنگید بعد که مشکلات رفع شد ما به عرصه می‌آییم.
وی اضافه کرد: بخشهایی از اصلاحات از جامعه دینی دور شدند و مخالفان از این مساله استفاده کردند و کار به جایی رسید که وقتی من گفتم که جامعه مدنی ریشه در مدینه النبی دارد، روشنفکران مرا مرتد اعلام کردند.
خاتمی در پایان تاکید کرد: برای دفاع از آزادی، مردم سالاری و حاکمیت مردم و ایجاد خاورمیانه بزرگ اسلامی که نظام مترقی اسلام بر آن حاکم باشد بایدذ تلاش کنیم تا بتوان، روشنفکران را بر روی چارچوبی همه پسند برای تامین پیشرفت و منعویت به توافق رساند.
انتهای پیام/

تشابه خاتمی و بابابزرگ در چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حدس بزنید دوشنبه 10 مرداد 1384 ساعت 10:06 ق.ظ http://duozd.blogsky.com/

http://duozd.blogsky.com/

به وبلاگ دزد نگاه کنید این وبلاگ متعلق به بابابزرگ غریبه دزد است
شما حدس می زنید نام بعدی بابا بزرگ چه باشد
وبلاگ مذکور را شما در فریم زیر قسمت نظرات وبلاگ بابابزرگ غریبه دزد همیشه می بینید

[ بدون نام ] دوشنبه 10 مرداد 1384 ساعت 09:46 ق.ظ

با تشکر از سام
چطور این رشته ها که سهمیه ندارند!و ایا اصفهان تهران شیراز مشهد احتمال قبولی هست؟

سام دوشنبه 10 مرداد 1384 ساعت 02:00 ق.ظ

احتمال قبولی دوست عزیز با نمره ۱۰۷ با سهمیه خانمها در داخلی کم ولی در کودکان عفونی.بیهوشی زیادتر میباشد
در باره زنان اطلاعات زیادی ندارم
راستی روانپزشکی شهرهایی مثل تبریز احتمال قبولی شما بالاست

[ بدون نام ] یکشنبه 9 مرداد 1384 ساعت 11:01 ب.ظ

مرسی از سایه۲ وسام
نمره۱۰۷(رتبه ۳۶۰سهمیه خانم)

هاوا یکشنبه 9 مرداد 1384 ساعت 10:44 ب.ظ http://pg.photos.yahoo.com/ph/heydarpoorx/detail?.dir=aa27&.dnm=

هی در پور تعطیلات در هاوایی!!!!!!

تعطیلات در هاوایی

http://pg.photos.yahoo.com/ph/heydarpoorx/detail?.dir=aa27&.dnm=2a3d.jpg&.src=ph

سام یکشنبه 9 مرداد 1384 ساعت 08:18 ب.ظ

دوستان عزیر رزمنده و سهمیه خانم

شما بایر حد نصاب ۸۰و۹۰٪را نیز حساب کنید مثلا نمره ۲۷۳ خانمها برابر با ۳۰۰ ازاد است که این نمره در ازاد رتبه ۲۲۰۰دارد و احتمال قبولی این رتبه در بیهوشی وعفونی جاهای دور میبا

شدودوست عزیز با رتیه ۳۶۰ خانمها شما باید نمره خودرا مرقوم فرمایید

[ بدون نام ] یکشنبه 9 مرداد 1384 ساعت 08:09 ب.ظ

درود بر گنجی قهرمان
مردی که بخاطر عقایدش تا پای مرگ پیشرفته ایکاش یک قطره از خونه گنجی را من داشتم. من نمیدونم چرا تو کشوری که تمام حرف شون این که میخواهند به داد مردم برسند چرا کسی صدای این مرد آزاده را در یک قدمی نمیشنوئد .؟ نیما از ژاپن

[ بدون نام ] یکشنبه 9 مرداد 1384 ساعت 07:51 ب.ظ

طنز : نامه جناب ولی فقیه به اکبر گنجی در زندان میلاد




در پی انتشار نامه اکبر گنجی از زندان میلاد و تاکید دراین نامه بر رفتن ولی فقیه ، مقام شاه مخ ولایت طی نامه ای اقدام به دفاع از حودشان کردند . ولی دادستان مریخ مطبوعات را قسم دادند تا از درج نامه ولی فقیه خودداری نمایند و چند نشریه که نصایح پدرانه دادستان مریخ را نادیده گرفتند به مصادره اموال ومصادره زن و فرزند محکوم شدند.
و اما متن نامه شجاعانه مقام شاه مخ ولایت :

اخیرا نامه ای را پستچی اشتباها به داخل بیت ما انداخته که گرچه مخاطبش دیگران بودند اما اینطور که بویش میامد گویا موضوع محوری نامه ما بوده ایم و هرچه خود را به کوچه علی چپ زدیم اما همان دیگران حالگیری کرده و بما حالی کردند که بعله سوژه ما هستیم واکنون شکی برایمان نمانده که دعوا بر سر لحاف ملا ست .
اولا در نامه مذبوراز دیگران خواسته شده تا از ما بخواهند که برویم و ما به دیگران هشدار می دهیم که چنین نکنند چون ما آدم خطرناکی هستیم و با کسی شوخی نداریم اگرچه مطمئن هستیم برخی از دیگران فقط هنگام انتخابات خود را درگیر قضایا می کنند و حمایت هایشان نیز بیشتر تعارفات سیاسی است

دوما اینجانب دلایل زیادی برای نرفتن دارم و بارها آنرا اعلام کرده ام اما افسوس که در این مملکت گوش شنوایی برای شنیدن حرفهای دیگران نیست اما اینجانب شرط و شروط خود برای نرفتن را بار دیگر اعلام می نمایم و قضاوت را بر عهده قوه غذاییه می گذارم چون می گویند دلایل قوی باید و معنوی – البته قدری هم رگ های گردن بی حجت قوی . و اما اهم دلایل اینجانب :
1- می گویند که فلانی باید برود ولی نمی گویند کجا برود چون ما مایل هستیم قبل ازرفتن محل آن مشخص شود ودر غیر اینصورت حرفش را هم نزنید

2- مقام ولایت فقیه مشروعیت و مشغولیت خود را از خدا می گیرد و خدا نیز شاهد است که اینجانب برای رسیدن به این شغل چقدر زحمت کشیده ام و چندهزار نفر را به کشتن داده و با هزار بدبختی و جعل سند به کمک شریکم توانسته ام این مقام را به چنگ بیاورم ، پس مردمی که هیچ دخالتی در انتخاب اینجانب نداشته اند چه حقی دارند که از مقام ولایت بخواهند که برود مگر شهر هرت است!؟

3- با توجه به ناامنی و بمب گذاری های انتحاری که دنیا را فرا گرفته بهترین مکان برای آسوده خوابیدن بیت فعلی ماست چون تروریست ها آدرس ما را نمی دانند

4- شایعه است که دادگاه میکونوس برای ما حکم تعقیب بین المللی صادر کرده و می گویند اگر ما پایمان را از مملکت بیرون بگذاریم دستگیر می شویم و چون تحت رهبری ما مملکت امام زمان امن ترین کشور دنیاست پس بهتر است که ما بجایی نرویم

5- همانطور که در احادیث و اخبار نیز آمده می گویند وقت رفتن که سربرسد رهبران کشورهاهرچقدر هم کر باشند سروصدای انقلاب را می شنوند در حالی که ما خدا وکیلی حتی یکبار نیز صدای اعتراضات مخالفان را نشنیده ایم

6- ما تصمیم داشتیم یک فقره هواپیمای ناقابل از سالطان برونئی به مبلغ صدو ده ملیون دلار هدیه بگیریم اما سرمان کلاه رفت و پول مان را بالا کشیدند و انصاف بدهید که با موتور گازی نمی شود دررفت. البته همین مسئله ثابت می کند که مارهبر ساده زیست هستیم چون اگر ساده نبودیم سرمان کلاه نمی رفت

7- نمی دانم اطلاع دارید یا خیرکه هنگام دستشویی نیزملاحظات امنیتی در مورد ما رعایت می شودو چند نفر با توپ و تانک و منور مواظب هستند تا ما درنرویم

8- اینجانب به شما اطمینان می دهم که اگر ما دربرویم مملکت دچار هرج و مرج خواهد شد زیرا شغل ما بسیار پردرآمد و پرمزایاست وما حاضریم قسم بخوریم که بر سر جانشینی مقام ولی فقیه جوی خون براه خواهد افتاد

9- حالا گیرم که ما رضایت بدهیم و برویم، تکلیف چندین هزار محافظ و ذوب شدگان درولایت فقیه که سربار ما هستند و با رفتن ما بی سرپرست خواهند شد چه می شود؟

10- و از همه مهمتر آیا تا بحال دیده و شنیده اید که در این مملکت کسی بزبان خوش جیم بشود اگر اینطور بود که نمی گفتند تا نباشد چوب تر فرمان نبرد گاو نر!










--------------------------------------------------------------------------------

[ بدون نام ] یکشنبه 9 مرداد 1384 ساعت 07:27 ب.ظ

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هفتم
جلوگیری از احساسات مردمی در به آتش کشیدن پرچم آمریکا و انگلیس اشتباه محض است
به آتش کشیدن پرچم ایران در انگلیس یک اقدام مردمی نبود
تهران- خبرگزاری کار ایران


عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هفتم در واکنش به آتش کشیدن پرچم ایران در انگلیس گفت: این همه ضربه زدیم یک ضربه نوش کردیم، نباید ناراحت شویم .

سایه۲ یکشنبه 9 مرداد 1384 ساعت 05:36 ب.ظ

salam be doostan ba rotbeye 670 sahmiye khanoom ehtemal ghaboli khyli kame vali ovidvar bshid va montezar bemanid dar mored rotbeye va dar mored rotbeye 360 bayad begam ghabli dar sahmiye khanoom ha ta rotbeye hoodod 500 emkan paziere fekr konam ba in rotbe beshe ghabol shood masalan dakheli zanan oofony atfal va shayd ham jarahy be omid tofigh doostan

[ بدون نام ] یکشنبه 9 مرداد 1384 ساعت 02:21 ب.ظ

سایه۲
من تا حالا فکر میکردم تو دختری پس مردیکه ای!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 9 مرداد 1384 ساعت 12:48 ب.ظ

سایه ۲ عزیز با نمره ۲۷۳ ورتبه در سهمیه خانمها ۶۷۰ احتمال قبولی در کدام رشته ها وجود دارد از راهنماییت خیلی ممنونم

[ بدون نام ] یکشنبه 9 مرداد 1384 ساعت 12:36 ب.ظ

سام وسایه۲
ممکنه بگید با محاسبات شما سهمیه خانمها چگونه است؟ایا با سهمیه خانمها۳۶۰ احتمال قبولی هست؟مرسی.

سام یکشنبه 9 مرداد 1384 ساعت 12:29 ب.ظ

راستی منظور من از ۴۰ تعداد بومی حذف شده از لوکسها میباشد(نسبت به سال ۸۱)

[ بدون نام ] یکشنبه 9 مرداد 1384 ساعت 12:27 ب.ظ

حقوق انترن‌ها و رزیدنت‌های دانشگاه علوم پزشکی قزوین دو برابر شد

انترن‌ها و رزیدنت‌های دانشگاه علوم پزشکی قزوین دو برابر حقوق می‌گیرند.
به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران، طی مراسمی که به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، دکتر جوادی رییس دانشگاه ضمن تبریک میلاد دخت نبی اکرم (ص) گفت: ‌یکی از کارهای در دست اقدام دانشگاه در سال جاری افزایش حقوق انترن‌ها و رزیدنت‌های دانشگاه می‌باشد که در جلسه هیات امنا نیز به تصویب رسید.
همچنین این طرح از ابتدای مهرماه سال جاری قابل اجرا خواهد بود.

سام یکشنبه 9 مرداد 1384 ساعت 12:26 ب.ظ

سایه۲سلام

حرف شما درست ولی امسال شانس قبولی رزمنده ها در لوکسها خیلی کم است+از اضافه شدن ۲۲۰ نفری حدود ۵۵٪ مال سهمیه ازاد است که با این وضع احتمال قبولی با رتبه ۴۹۰در جراحی بسیار بالاست
مگر اینکه باز معجزهای عجیب دیده شود

[ بدون نام ] یکشنبه 9 مرداد 1384 ساعت 12:22 ب.ظ

چه کسی پاسخگوی اشتباهات است ؟
باند مخوف سوال فروشان از اینده درخشان پزشکی خبر می دهند
پارگی شاهرگ آئورت هنگام جراحی کیسه صفرا ، به مرگ بیمار انجامید
خانواده یک بیمار ادعا می کنند اشتباه یک پزشک در حین عمل جراحی کیسه صفرا باعث پارگی شاهرگ آئورت و مرگ زن 29 ساله ای در بیمارستان بانک ملی شده است .
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری مهر ، در پی فوت بیماری با نام شیرین عطر خانی دربیمارستان بانک ملی تهران خانواده این بیمار ضمن مراجعه به خبرگزاری مهر علت فوت بیمارشان را اشتباه و کوتاهی پزشک معالج در حین عمل جراحی دانسته و خواستار رسیدگی به این امر شدند.
آنها ادعا می کنند بیمار فوت شده که کارمند بانک نیز بوده است ، برای جراحی کیسه صفرا به بیمارستان بانک ملی مراجعه می کند که در اثر اشتباه پزشک معالجش در حین عمل جراحی و پارگی شاهرگ جان خود را از دست می دهد.
خانواده متوفی از تایید علت مرگ " پارگی شاهرگ آئورت" از سوی پزشک قانونی خبر داده اند و می گوید پزشک قانونی ارایه اطلاعات تکمیلی را به یک ماه دیگر موکول کرده است .
پس از پیگیریهای متعدد خبرنگار مهر، مسوولین پزشکی قانونی از دادن اطلاعات علت فوت شیرین عطرخانی خود داری کرده و می گویند اطلاعات فقط به بستگان درجه یک متوفی داده می شود.
پزشک جراح متوفی نیز دراین باره به خبرنگار مهر گفت : تاکنون شکایتی از سوی بستگان بیمار فوت شده صورت نگرفته و تا هنگام تشکیل دادگاه ، طی شدن مراحل قانونی ومشخص شدن حکم نمی توان در مورد آن صحبت کرد .

[ بدون نام ] یکشنبه 9 مرداد 1384 ساعت 12:19 ب.ظ

پیشنهادهای جدید اروپا به ایران مخالفت قطعی با غنی سازی اورانیوم است // اروپا آمادگی دارد پرونده ایران را به شورای امنیت بفرستد
دیپلمات های اروپایی به خبرگزاری فرانسه گفتند پیشنهادهای جدید اروپا به ایران روشن می کند که سه کشور اروپایی مخالف دستیابی ایران به چرخه سوخت هسته ای هستند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه یک دیپلمات اروپایی که به نام وی اشاره ای نشده است همچنین گفت اگر ایران اقدام تحریک کننده ازسر گیری تبدیل را که سنگ معدن اورانیوم را به گاز یعنی ماده اولیه غنی سازی را عملی کند سه کشور اروپایی آمادگی دارند به روند مذاکرات پایان دهند وخواستار نشست فوری شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی شوند که می تواند منجر به ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت سازمان ملل متحد شود.


[ بدون نام ] یکشنبه 9 مرداد 1384 ساعت 11:06 ق.ظ

لعنت به قوانین این مملکت که هر لحظه یک حالی دارد

سایه۲ یکشنبه 9 مرداد 1384 ساعت 09:50 ق.ظ

doostan age kasy az natayej ya hoodo nomarat ghabooli midoone bege mamnoon

سایه۲ یکشنبه 9 مرداد 1384 ساعت 09:45 ق.ظ

salam be dooste azize man sam aziz emsal sahmiye bomi vase reshtehaye dakheli jarahy emsal ham vojood dare ino to mohasebe lahaz kon hamooon 420 ta 450 manteghy khahad bod

سامان یکشنبه 9 مرداد 1384 ساعت 08:37 ق.ظ

سایه ۲ عزیز
مگه حتما باید اتفاقی بیفته تا داد آدم در بیاد . این حرامزاده ها در حق خوری کرسی استادی دارند . چنان حق من و تو را بخورند و یک آب هم روش که اصلا نفهمی چی شد .

سام یکشنبه 9 مرداد 1384 ساعت 02:03 ق.ظ

سلام سایه ۲

با توجه به افزایش سهمیه ازاد داخلی ایران تا حدود ۵۹۰ (با توجه به رتبه سال ۸۱)و حتی تا حدود۶۳۰ میتواند قبول شود
و جرااحی ایران تا حدود رتبه ۴۸۰
روش محاسبه من = اخرین رتبه جراحی ایراندر ۸۱=۳۷۶+۴۰(ازحذف سهمیه بومی)+۷۰(در بدترین شرایط اضافه شده از افزایش ۲۰۰ نفری سهمیه کل)=حدود ۴۹۰

سایه۲ شنبه 8 مرداد 1384 ساعت 07:09 ب.ظ

salam be doostan kamy sabr konid hanooz etefaghy nayoftade

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد