خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

رمز موفقیت در امتحان دستیاری و راهکارهای شما


 دردونه

سرگردان عزیز
همانطور که خودت هم گفتی؛ غرور یکی از افات بزرگ این امتحان است و یکی از دلایل شکست قبلی من هم همین بود.
مضافا اینکه من از هر درسی سی دی ( دو ) تا استاد رو گوش می دادم ( یا نگاه می کردم )
یه فاکتور مهم دیگه اضطراب هستش؛ به خصوص سر جلسه؛ من شاگرد اول های زیادی می شناسم ؛ حتی امسال ؛ که جزو ۱ درصدها هم بودن ولی به علت اضطراب فوق العاده در جلسه امتحان ؛ خراب کردن؛ این افراد حتی سوال های درست خودشون رو پاک کردن و غلط جواب دادن .
عوض کردن جواب سوال ؛ یه اشتباه شایع است.
نکته دیگه : تجربه این امتحان هست.
بعضی ها عقیده دارن بار اول ( مثل شما ) فقط برای کسب تجربه است !! ( شاید درست بگن )

من تا ۵ ماه قبل از امتحان کار می کردم.
هر وقت هم امتحان عقب یا جلو می افتاد سریع خودمو وفق می دادم.
تعداد ساعات درس خوندن در هر روز در افراد مختلف متفاوته.
من از روزی ۶ ساعت ( در زمان کار کردنم ) شروع کردم و قبل از امتحان به روزی ۱۲ ساعت رسیدم. توانایی من بیش از این نبود ولی فکر می کنم اگه ادم بتونه بدون خستگی درس بخونه هر چه بیشتر بخونه بهتره ( من متاهل هستم با مشکلات عدیده زندگی و اینو هم در نظر بگیر )
من چون می دونستم خود روز امتحان خیلی مهمه ؛ از یکی دو هفته قبل سعی کردم خودمو اماده کنم؛ ریلاکس می کردم ؛ سعی می کردم به نتیجه امتحان فکر نکنم ؛ تا میشه بی خیال باشم و به خدا توکل کنم.
همسر و خانواذه هامون هم خیلی کمک می کردن و دلداری می دادن.
این هم در نظر بگیر که ادم باید یه کم هم شانس بیاره یا حداقل بدشانسی نیاره؛البته شانس هم به کسی رو میاره که از قبل امادگیش رو در خودش ایجاد کرده باشه.

زیاده عرضی نیست ....
امیدوارم موفق باشی
سلام
دردونه عزیز
در درجه اول باید بگم که با وجود رتبه های خیلی بهتر در میان دوستانی که به این وبلاگ و وبلاگهای مشابه مراجعه میکنند من ترجیح میدادم که این سوال از اونها پرسیده میشد ولی با توجه به وقت وشرایطی که داشتم ( تا فروردین ماه در یک شهر مزخرف سرباز بودم ومجبور بودم هر روز استرسهای زیادی را از سوی پزشکان رسمی اون ارگان که بهیچوجه حاظر نبودند موفقیت پزشکان وظیفه رابپذیرند تحمل کنند) از نتیجه نسبتا راضی هستم
به نظر من برای موفقیت در این امتحان باید سه فاکتور ومرحله را مد نظر داشت
1- پایه(base) طبیعیه که در مورد پایه دیگه دراین زمان کاری از دست اگثر ما بر نمیاد و باید سعی کنیم اگه کمبودی در این زمینه داریم با فاکتور های بعدی جبران کنیم . من در این مورد شرایط خوبی داشتم
2- امادگی برای امتحان
در این مورد اکثر دوستان به نحوه درس خوندن یا ساعات مطالعه روزانه توجه میکنند ولی به نظر من مهمترین فاکتور شرایط درس خوندن وهدف از ان و مهمتر از همه چگونگی نگرش به نتیجه نهایی میباشد . وقتی شما با این فر ضیه شروع به مطالع میکنی که د ر صورت قبول نشدن در رشته دلخواه دچار فاجعه میشوی دچار استرس ونهایتا عدم تمرکز خواهی شدکه به نظر من بزرگترین دلیل عدم موفقیت در این امتحان میباشد. من از اول با خودم به این نتیجه رسیدم که نه قبول شدن تاثیر زیادی در زندگی من خواهد داشت ونه قبول نشدن و صرفا هدف از شرکت در این امتحان استفاده حداکثری از تواناییها وامکاناتی است که در اختیار دارم .باور کنید که تا بعد از امتحان حتا از رتبه لازم برای قبول شدن هم اطلاع چندانی نداشتم
در مورد ساعات مطالعه در روز همونطور که قبلا گفتم حدود 4ساعت در روز بود که البته به نظر من اصلا کافی نبود و منجر به این شد که خیلی از دروس را بدون این که حتی یک بار بخوانم رها کنم وهمین مساله ضربه زیادی یه من زد
در رابطه با شیوه مطالعه همانطور که قبلا گفتم از هیچ کلاس و یا فیلمی استفاده نکردم و هرچند دریکی دو ماه اول اصرار به خواندن کتابهای رفرنس داشتم ولی خیلی زود متوجه شدم که این کار اشتباه است و شروع به خواندن خلاصه ترین کتابها کردم و واقعا نتیجه خوبی از این کار گرفتم به عنوان مثال در مجموع حدود350صفحه برای روان-چشم-گوش وحلق-وامار واپیدمی مطالعه کردم و تمام سوالای این 4درس را درست زدم در صورتی که برای پوست کتاب رفرانس راخواندم و فقط2سوال درست زدم
3- جلسه امتحان
به نظر من مهم ترین قسمت کار اینجاست
ورمز موفقیت در جلسه امتحان نداشتن استرس است و نداشتن استرس بستگی به دید شما به این امتحان ونتیجه ان( که همانطور که گفتم باید از ابتدای کار ونه در روزهای اخر حاصل شود) بستگی دارد.اگر من 10سوال دیگه را غلط زده بودم (که در صورت وجود استرس کاملا طبیعی بود ) رتبه کلم 3برابر میشد .
در یک کلام من رمز موفقیت نسبی خود را اعتماد به نفس در عین نداشتن غرور ومهمتر از همه نداشتن ترس و واهمه از عدم موفقیت میدانم

دوشنبه 27 تیر 1384 در ساعت 03:57am


عضو هیات تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی:

پرونده آزمون دستیاری پزشکی بسته شدنی نیست
تهران- خبرگزاری کار ایران
عضو هیات تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی، شایعه‌‏ای مبنی بر وجود جریانی برای به فراموشی سپرده شدن پرونده آزمون دستیاری پزشکی در دستگاه قضایی را تکذیب کرد و گفت: این پرونده بسته شدنی نیست.
عوض حیدرپور درگفت‌‏وگو با "ایلنا"، افزود: این پرونده با جدیت در دستگاه قضایی درحال پی‌‏گیری و طی‌‏کردن روال قانونی است و تنها بازپرس پرونده تغییر کرده است.
وی افزود: براساس آخرین اطلاعات، متهمان این پرونده توسط ضابطین، تحت بازجویی قرار گرفته‌‏اند و احتمالا، شمار افراد محکوم قطعی به تخلف از آمارهای پیش‌‏بینی شده که حدود 200 (قبلا ۳۰۰-۴۰۰نفر اعلام شده بود حالا بی خیال با ۲۰۰ نفر حال کنید تا بعدا ببینیم چی می شه آی بازی بازی.....)نفر اعلام شده بود، بسیار کمتر است.
حیدرپور ادامه داد: مجلس نیز با جدیت پی‌‏گیر این پرونده حساس است و متخلف چه در دولت فعلی و چه دولت جدید مجرم شناخته خواهد شد و باید به مجازات خود برسد.
وی ادامه داد: تغییر دولت و پرسنل کنونی وزارت بهداشت، نمی‌‏تواند مانعی برای پی‌‏گیری جدی این پرونده شود.
نظرات 36 + ارسال نظر
فائزه جمعه 18 مرداد 1387 ساعت 11:20 ب.ظ

سلام
ممنون از راهنمایی هاتون
خواهش میکنم بازم کمکمون کنید

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اردیبهشت 1386 ساعت 08:43 ق.ظ

با سلام.میشه اسم منابعی و که استفاده کردین بگین.متآسفانه اینقدر تعدد جزوه و گایدلاین زیاد شده که یه سردرگمی در انتخاب اونهاست. مرسی

امیر پنج‌شنبه 30 تیر 1384 ساعت 11:24 ب.ظ

ای ,,,,,, ,,, ,,,,,ول

امیر پنج‌شنبه 30 تیر 1384 ساعت 11:16 ب.ظ

ای ول

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 تیر 1384 ساعت 06:35 ب.ظ

کیردرکوس ننه دکتر محمدامین رهگذر

مرد شب پنج‌شنبه 30 تیر 1384 ساعت 02:53 ق.ظ

پسرک
ایمیلت را چک کن

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 تیر 1384 ساعت 08:09 ب.ظ

همکار عزیز
وزارت اطلاعات حافظ منافع و بازوی نگهدارنده حکومت است نه مردم
وزارت اطلاعات کاری به این ندارد که به مردم ظلم می شود یا نه . عملکرد گردن کلفتهای نظام خوب است یا بد
کار اصلی این وزارتخانه مبارزه با کسانی است که قلمرو حاج اقاها را تهدید می کنند
حقوق اینها از جیب من و شما تامین می شود ولی خدمتشان در جهت ارضا عالی مقامان نظام است و مردم هیچ ارزشی برای اینها ندارد و اصولا مردم برده هستند و حق اعتراض ندارند
مردم از خود چیزی ندارند تا بابت گرفتن یا از دست دادن ان اعتراض به حق داشته باشند پس مردم حق اعتراض ندارند چون همه چیز و حتی جان و ناموس مردم هم از ان عالیمقامانی هست که از طرف خداوند مامور تشکیل حکومت در این کشور شده اند.........
فراموش نکن اینها با کسی شوخی ندارند هر کسی مقام این عالیمقامان کوچک و بزرگ خودی را تهدید کند از طرف خداوند محکوم است به اشد مجازات بر روی زمین.....مگر اینکه خودی باشد و برای تفریح و تفنن از طرف دیگر نمایندگان خدا صورت گرفته باشد ........
ضمنا در مورد دوم شدن رهگذر هم نگران نباش یا درس خوانده دوم شده یا اینکه منافع اسلام در این بود رهگذر دوم شود و اول نه...
عزت زیاد

dr.cygol@gmail.com چهارشنبه 29 تیر 1384 ساعت 04:52 ب.ظ

دردانه:

لطفا لیست کتابها و سی دی ها به ایمل من نیز بفرست
یا اینکه علنی کن و خیال همه رو راحت کن

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 تیر 1384 ساعت 12:17 ب.ظ

غریبه جون
شما که از وزارت اطلاعات میترسی لطفا از اونها بخواه تحقیق کنن ببینن چرا شیخ الرییس حجت الحق پروفسور محمد امین رهگذر با ۹سال سنوات گذراندن پزشکی عمومی و۲ بار مشروطی در دانشگاه اصفهان چگونه نفر دوم کشور شدند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟()()()()()()
در صورتی که سال ۸۲ ؛۱ ٪ دانشگاه اصفهان قبول نشد ورفت سربازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بعد از جناب یونسی بپرسید ایا پزشکان بخت برگشته با این همه تخلفات وتقلبات مدیران دولت فخیمه اصلاحات ایا حق ندارند فحش به زمین وزمان بدهند ؟؟؟؟؟؟؟یا ملحد وکافرند وسوال فروشان وسوال خرها و هی در پور و گودرزی و غیره معصوم و اولیا حق تعالی هستند که اهانت به ساحت مقدسشا ن حکم مدحورالدمی والحاد دارد؟؟؟؟؟
خواهش میکنم شما به عنوان متولی این وزارتخانه این سوالات را مطرح فرمایید .شاید واقعا اعتراض به اینگونه تخلفات و افراد حکم الحاد داشته وما نمیدانستیم. واگر اینچنین است لزومی ندارد انها به خودشان زحمت دهند دنبال ای پی واین جور چیزها بگردند ما متضررین ازمون ۸۲ داوطلبانه به عنوان ملحد خودمان را معرفی میکنیم تا بلافاصله به جرم اینکه عده ای معصوم سوالات را فروخته و عده ای از اولیا حق هم سوالات را خریده اند وما اعتراض کرده ایم وبعضا بعلت خشم از پایمال شدن حقمان بد و بیراه هم گفته ایم اعداممان کنند

سایه۲ چهارشنبه 29 تیر 1384 ساعت 11:57 ق.ظ

salam be doostan i n doctor rahgazar kiye ke in hame doa go dare az doostan mikham be etela sohbat nakonan zaif boodan dar ayam tahsil dalili dadan emtehan bad nist shayad yalash karde dar zemn be zaher afrad ham nemishe ghazavat kard pas nadaneste mrdom ro motaham nakonim mamnoon

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 تیر 1384 ساعت 11:56 ق.ظ

دردونه عزیز میشه ازت خواهش کنم لیست کتابایی که خوندی رو برای منم بفرستی ازت متشکرم

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 تیر 1384 ساعت 10:34 ق.ظ

شاشیدم توامتحان رزیدنتی که نفردومش دکتر رهگذر باشه

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 تیر 1384 ساعت 09:30 ق.ظ

دردونه لیست را علنی کن

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 تیر 1384 ساعت 06:58 ق.ظ

دوردونه عزیز

لطفا برای من هم لیست کتب و ... مناسب برای درس خواندن را میل بزن

پسرک چهارشنبه 29 تیر 1384 ساعت 12:40 ق.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

سلاام
یه مشورت با دردونه و مرد شب و سایر همکاران دارم

من چون سرعت مطالعه چندان خوبی ندارم و از طرفی معتقدم که اگه توی 2 ماه مونده به امتحان همه دروس رو دوباره نخونم زحماتم به هدر رفته ، به این فکر افتادم که مثل امتحان قبلی خلاصه ترین رفرنسها رو بخونم
به عبارتی با وجود اینکه ای او ام داخلی رو تهیه کردم ولی باز از ترس اینکه نکنه نتونم درست مرورشون کنم و برای اینکه بتونم وقت بهتری هم برای مرور سایر دروس اختصاص بدم چند روزه دارم وسوسه می شم که کتابهای مرور سریع دکتر ایزدی رو جایگزین ای او ام کنم. البته هنوز داخلیهای مرور سریع کامل چاپ نشدن
نظرتون چیه؟
به نظر شما به ریسکش نمی ارزه؟
هکر می کنم که چند روزی رو که با این کار صرفه جویی می کنم در مرور بقیه درسها ارزشمند باشه

پسرک سه‌شنبه 28 تیر 1384 ساعت 11:35 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

خدامرگم بده

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 تیر 1384 ساعت 11:06 ب.ظ

وزارت اطلاعات اگه راست میگه جلوی ماموران حراست وزارت بهداشت را میگرفت که سوالات را به این راحتی به فروش نمیرساندند
نه اینکه برای همه ننه باشه برای ملت زنم بابا

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 تیر 1384 ساعت 08:15 ب.ظ

غریبه
قابل توجه همکاریکه فحش می دهند
اگر از کامپیوتر شخصی استفاده می کنی بوسیله ای پی شما مخابرات و اطلاعات می توانند شما را شناسایی کند
الان حتی بعضی از سایتها لینکی را گذاشته اند که با وارد کردن ای پی خود منطقه شما را مشخص می کند هر چند بطور ناقص
مطمئنا وزارت اطلاعات خیلی قویتر از اینها را در اختیار دارد
و با همین وسیله توانسته بود وبلاگ نویسان مخالف را دستگیر کند و برای سمیعی نامی حتی حکم ملحد داده بودند که خوشبختانه با دخالت بیگانگان حکمش لغو شد
خواهشا مواظب نوشته های خود باشید

کنه سه‌شنبه 28 تیر 1384 ساعت 06:59 ب.ظ

ممنون از جوابتون،با هوش که ،اگر هوش را توانایی نطبیق با محیط تعریف کنید،هیچ تعریفی ندارم !اما متقلب ،نه،نیستم.:)
من باید از یک گونه ء سوم باشم.

کرم کتاب سه‌شنبه 28 تیر 1384 ساعت 05:58 ب.ظ

کیردرکوس زن حیدرپور بروگمشو مرتیکه دیوث شاشیدم توی ان امتحان دستیاریتان کوس کشها ولد زنا ها

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 تیر 1384 ساعت 05:25 ب.ظ

نمی دونم از کدوم نوع کنه ها هستی کنه متقلب یا کنه با هوش؟!! ما شا اله اکثر سال یکی ها مشروط یا افتاده اند اما پزشکیان قول داده یه فکری به حالشون بکنه.

کنه سه‌شنبه 28 تیر 1384 ساعت 04:34 ب.ظ

سلام،
کسی از امتحان ارتقاء خبر داره که سطح سوال ها و سطح نمره ها چجوری بوده؟

مرد شب دوشنبه 27 تیر 1384 ساعت 09:22 ب.ظ

دوست عزیز
رتبه در سهمیه خانمها یعنی رتبه در بین خانمهایی که از سهمیه استفاده کرده اند
اگر دقت کنی متوجه میشوید که رتبه در سهمیه خانمها حدود30در صد با رتبه در جنس خانمها تفاوت دارد

پسرک ودردونه عزیز از لطف شما ممنونم

دردونه دوشنبه 27 تیر 1384 ساعت 08:27 ب.ظ

به احتمال زیاد :
رتبه در سهمیه خانمها یعنی اینکه بین کسانی که این سهمیه را زده اند .

[ بدون نام ] دوشنبه 27 تیر 1384 ساعت 07:30 ب.ظ

دوستان ایا کسی میداند رتبه در سهمیه خانمها یعنی اینکه بین کسانی که این سهمیه را زده اند یا دربین کل خانمها ؟ و اینکه برای قبول شدن با این سهمیه حداکثر باید چه رتبهای داشت

رضا دوشنبه 27 تیر 1384 ساعت 04:46 ب.ظ

یک سوال؟؟
دوستانی که اطلاع موثق دارند لطفا راهنمایی کنند
آیا گزینش در سهمیه بومی در هر رشته محل انجام می شود
یعنی در چند رشته مربوطه ابتدا فرددر هر رشته محل بصورت آزاد گزینش می شود ودر صورت عدم قبولی در همان رشته محل بصورت بومی گزینش می شود یا اینکه فرد یکبار تا آخر رشته محل های انتخابی آزاد گزینش می شود و در صورت عدم قبولی مجددا در سهمیه بومی گزینش می شود ؟
قطعا در هر روش نتیجه کاملا متفاوت خواهد بود.

[ بدون نام ] دوشنبه 27 تیر 1384 ساعت 04:23 ب.ظ

تیمور زاده اینجا تیمور زاده انجا تیمور زاده همه جا
فقط کافی است به یکی از وبلاگان همکاران تیمور زاده مراجعه کنی تا تبلیغات این مزدوران را در آنجا مشاهده کنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پسرک دوشنبه 27 تیر 1384 ساعت 01:31 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

مرسی مرد شب
موفق باشی

دردونه دوشنبه 27 تیر 1384 ساعت 09:49 ق.ظ

مرد شب عزیز
با تشکر
نکات خیلی خوبی رو اشاره کردی به خصوص :
( ... به نظر من مهمترین فاکتور شرایط درس خوندن وهدف از ان و مهمتر از همه چگونگی نگرش به نتیجه نهایی میباشد ... )

راستی به نمره دیگه از پارسال ( ۸۲ )
نمره ۴۵۱ و رتبه کل ۱۶۹

مرد شب دوشنبه 27 تیر 1384 ساعت 03:59 ق.ظ

ببخشید یادم رفت در کامنت بالیی اسمم را بنویسم

[ بدون نام ] دوشنبه 27 تیر 1384 ساعت 03:57 ق.ظ

سلام
دردونه عزیز
در درجه اول باید بگم که با وجود رتبه های خیلی بهتر در میان دوستانی که به این وبلاگ و وبلاگهای مشابه مراجعه میکنند من ترجیح میدادم که این سوال از اونها پرسیده میشد ولی با توجه به وقت وشرایطی که داشتم ( تا فروردین ماه در یک شهر مزخرف سرباز بودم ومجبور بودم هر روز استرسهای زیادی را از سوی پزشکان رسمی اون ارگان که بهیچوجه حاظر نبودند موفقیت پزشکان وظیفه رابپذیرند تحمل کنند) از نتیجه نسبتا راضی هستم
به نظر من برای موفقیت در این امتحان باید سه فاکتور ومرحله را مد نظر داشت
1- پایه(base) طبیعیه که در مورد پایه دیگه دراین زمان کاری از دست اگثر ما بر نمیاد و باید سعی کنیم اگه کمبودی در این زمینه داریم با فاکتور های بعدی جبران کنیم . من در این مورد شرایط خوبی داشتم
2- امادگی برای امتحان
در این مورد اکثر دوستان به نحوه درس خوندن یا ساعات مطالعه روزانه توجه میکنند ولی به نظر من مهمترین فاکتور شرایط درس خوندن وهدف از ان و مهمتر از همه چگونگی نگرش به نتیجه نهایی میباشد . وقتی شما با این فر ضیه شروع به مطالع میکنی که د ر صورت قبول نشدن در رشته دلخواه دچار فاجعه میشوی دچار استرس ونهایتا عدم تمرکز خواهی شدکه به نظر من بزرگترین دلیل عدم موفقیت در این امتحان میباشد. من از اول با خودم به این نتیجه رسیدم که نه قبول شدن تاثیر زیادی در زندگی من خواهد داشت ونه قبول نشدن و صرفا هدف از شرکت در این امتحان استفاده حداکثری از تواناییها وامکاناتی است که در اختیار دارم .باور کنید که تا بعد از امتحان حتا از رتبه لازم برای قبول شدن هم اطلاع چندانی نداشتم
در مورد ساعات مطالعه در روز همونطور که قبلا گفتم حدود 4ساعت در روز بود که البته به نظر من اصلا کافی نبود و منجر به این شد که خیلی از دروس را بدون این که حتی یک بار بخوانم رها کنم وهمین مساله ضربه زیادی یه من زد
در رابطه با شیوه مطالعه همانطور که قبلا گفتم از هیچ کلاس و یا فیلمی استفاده نکردم و هرچند دریکی دو ماه اول اصرار به خواندن کتابهای رفرنس داشتم ولی خیلی زود متوجه شدم که این کار اشتباه است و شروع به خواندن خلاصه ترین کتابها کردم و واقعا نتیجه خوبی از این کار گرفتم به عنوان مثال در مجموع حدود350صفحه برای روان-چشم-گوش وحلق-وامار واپیدمی مطالعه کردم و تمام سوالای این 4درس را درست زدم در صورتی که برای پوست کتاب رفرانس راخواندم و فقط2سوال درست زدم
3- جلسه امتحان
به نظر من مهم ترین قسمت کار اینجاست
ورمز موفقیت در جلسه امتحان نداشتن استرس است و نداشتن استرس بستگی به دید شما به این امتحان ونتیجه ان( که همانطور که گفتم باید از ابتدای کار ونه در روزهای اخر حاصل شود) بستگی دارد.اگر من 10سوال دیگه را غلط زده بودم (که در صورت وجود استرس کاملا طبیعی بود ) رتبه کلم 3برابر میشد .
در یک کلام من رمز موفقیت نسبی خود را اعتماد به نفس در عین نداشتن غرور ومهمتر از همه نداشتن ترس و واهمه از عدم موفقیت میدانم

حیدر پور برو بمیر یکشنبه 26 تیر 1384 ساعت 08:42 ب.ظ

حیدر پور ادم فروش برو گم شو مرتیکه الدنگ نون به نرخ روز خور . تو انقدر متناقض و بی منطق واز روی شکم تا حالا امار متقلبان را داده ای که ادم حالش از شنیدن نامت به هم میخوره وجالب اینجاست تمام مصاحبه های کذایی ودروغت هم تمام ضبط شده ولی خودت از رو نمیری مردک دروغگوی پشت هم انداز خاک بر سر ان شهرضایی ها که به ادم سرتق و خالی بندی مثل تو که به راحتی ادم فروشی میکنی و ۴۰۰ را ۲۰۰ وحالا هم ۴ نفر میکنی رای دادند . خاک بر سرت مردتیکه تازه به دوران رسیده ندید بدید تو که خودت را برای پول میکشی برو بتمرگ وزر نزن .کون گوز تو نمیخواهد عدالت طلب و ارزشی و طرفدار مظلوم خودت را معرفی کنی برو گورت را گم کن وبا پولهایی که از سوال فروشان کاسبی و کلاشی کردی برو مثل امثال خود حال کن ولی بدان خدایی هست ای پست فطرت زالو.

دردونه یکشنبه 26 تیر 1384 ساعت 06:19 ب.ظ

سرگردان عزیز
همانطور که خودت هم گفتی؛ غرور یکی از افات بزرگ این امتحان است و یکی از دلایل شکست قبلی من هم همین بود.
مضافا اینکه من از هر درسی سی دی ( دو ) تا استاد رو گوش می دادم ( یا نگاه می کردم )
یه فاکتور مهم دیگه اضطراب هستش؛ به خصوص سر جلسه؛ من شاگرد اول های زیادی می شناسم ؛ حتی امسال ؛ که جزو ۱ درصدها هم بودن ولی به علت اضطراب فوق العاده در جلسه امتحان ؛ خراب کردن؛ این افراد حتی سوال های درست خودشون رو پاک کردن و غلط جواب دادن .
عوض کردن جواب سوال ؛ یه اشتباه شایع است.
نکته دیگه : تجربه این امتحان هست.
بعضی ها عقیده دارن بار اول ( مثل شما ) فقط برای کسب تجربه است !! ( شاید درست بگن )

من تا ۵ ماه قبل از امتحان کار می کردم.
هر وقت هم امتحان عقب یا جلو می افتاد سریع خودمو وفق می دادم.
تعداد ساعات درس خوندن در هر روز در افراد مختلف متفاوته.
من از روزی ۶ ساعت ( در زمان کار کردنم ) شروع کردم و قبل از امتحان به روزی ۱۲ ساعت رسیدم. توانایی من بیش از این نبود ولی فکر می کنم اگه ادم بتونه بدون خستگی درس بخونه هر چه بیشتر بخونه بهتره ( من متاهل هستم با مشکلات عدیده زندگی و اینو هم در نظر بگیر )
من چون می دونستم خود روز امتحان خیلی مهمه ؛ از یکی دو هفته قبل سعی کردم خودمو اماده کنم؛ ریلاکس می کردم ؛ سعی می کردم به نتیجه امتحان فکر نکنم ؛ تا میشه بی خیال باشم و به خدا توکل کنم.
همسر و خانواذه هامون هم خیلی کمک می کردن و دلداری می دادن.
این هم در نظر بگیر که ادم باید یه کم هم شانس بیاره یا حداقل بدشانسی نیاره؛البته شانس هم به کسی رو میاره که از قبل امادگیش رو در خودش ایجاد کرده باشه.

زیاده عرضی نیست ....
امیدوارم موفق باشی

جامعه پزش کان عمومی یکشنبه 26 تیر 1384 ساعت 06:11 ب.ظ

کیر در کوس زن حیدرپور شهرضایی بچه باز

اميد یکشنبه 26 تیر 1384 ساعت 01:45 ب.ظ

غريبه جان

لطفا حرف مفت های اين جاکش ها را تيتر نکن .....همينطوری هم اعصاب همه خورد هست....

[ بدون نام ] یکشنبه 26 تیر 1384 ساعت 12:24 ب.ظ

اقا برید ببینید سایت تیمورزاده چه شکلی شده
http://www.teimourzadeh.com/
اشتباه نکنم هک شده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد