خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ


عالی مقامان قوای سه گانه کشور آقایان قاضی مرتضوی ، دکتر حیدر پور ، دکتر عین الهی و عالی جنابان سوال فروش و حامیان وکلاهبرداران خودی شیعه علی (ع)

ما که در این دنیای فانی زورمان به شما ها نرسید اما دیدارمان به قیامت و روز حساب و روز آشکار شدن اسرار و روز آبروریزیها.......

مطمئنا هیچکدام از متضررین امتحان پارسال و امسال از گناهان و سهل انگاریهای دانسته و ندانسته شما عالی مقامان نخواهند گذشت و شما را بدست عدالت خدای توانای خود خواهند سپرد

حال شما هر چه می توانید در این دنیا به اموالتان بیفزایید حق کشی کنید به طرفداری از متمولین قدرتمند مزور بپردازید و چشمانتان را بر حقیقت و عدالت ببندید که قدرت خائنین بیشتر است و سفره هایشان رنگینتر و پر زرق برق تر . پس عذاب شما با خدای ستمدیده ها و مستضعفین

بدرود عدالت بدرود عدالت بدرود عدالت

دبیر شورای آموزش پزشکی تخصصی در گفت و گو با فارس:

نتایج نهایی آزمون دستیاری اواخر مرداد اعلام می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر شورای آموزش پزشکی تخصصی وزارت بهداشت گفت: نتایج نهایی آموزش دستیاری مرداد امسال اعلام می شود.


بهرام عین اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: کارنامه اولیه داوطلبان آزمون دستیاری پس از چند بار تصحیح پاسخنامه های داوطبان برای کسانی که نمره بالای 150 داشتند در تاریخ چهارم تیرماه صادر و به افرادی که مجاز به انتخاب رشته بودند تحویل شد و داوطلبان ظرف 48 ساعت برای اولین بار 100 رشته را انتخاب کردند.
وی گفت: قبلا داوطلبان آزمون دستیاری فقط مجاز به انتخاب 20 رشته بودند که افزایش تعداد انتخابها در واقع از امکان سوء استفاده افرادی که به رانتهای اطلاعاتی دسترسی داشتند و می دانستند در چه رشته هایی متقاضی کمتر است از بین برد.
وی افزود: به همه دانشگاههای برگه فرستاده شده که کسانی که به هر دلیل به نمره خود اعتراض داشتند اعلام کنند و در عرض این دو ماه هم مسئله سهمیه و رسیدگی به اعتراضها را دنبال می کنیم .
عین اللهی افزود: آزمون امسال برای اولین بار بر اساس معلومات عملی بود و نه فقط صرف محفوظات، سوالات آزمون توسط 107 عضو هیئت علمی از 19 دانشگاه طراحی شد که 64 نفر آنها دانشیار و هفت نفر استاد تمام بودند که این امر کیفیت بالای سوالات طراحی شده را باعث شد.
دبیر شورای آموزش پزشکی تخصصی ادامه داد: برای حفظ امنیت نیز سیستمها و دوربینهای بسیار پیشرفته ای در حوزه های امتحانی بکارگرفته شد و حتی تمام حوزه های امتحانی به سیستم های ضد موبایل مجهز بودند امکان هیچ نوع ارتباط داوطلبان با بیرون حتی انتقال پیامهای کوتاه
smsنبود.
وی اضافه کرد: انتقال سوالات نیز با پلمب سوالات در کمال اطمینان انجام شد، کلید سوالات نیز تا زمانی که همه پاسخنامه های به تهران نیامده بود منتشر نکرده بود و کلید را 48 ساعت بعد در سایت دبیرخانه گذاشتیم که با تغییرات بسیار جزئی مورد استفاده داوطلبان قرار گرفت.
وی در مورد تغییر ظرفیتهای دستیاری امسال نیز توضیح داد: تغییر ظرفیتها نیز به نحوی بود که از ظرفیت پذیرش از 1200نفر به 1400 نفر افزایش یافت و این افزایش تقریبا در تمام رشته های تخصصی اعمال شد،‌از طرف دیگر سهمیه مناطق محروم هم به صورت استانی ساماندهی شد که فقط افراد بومی هر منطقه بتوانند از این سهمیه استفاده کنند و حتی اگر بخشی از این سهمیه در 9 استان محروم خالی ماند داوطلبان استانهای همین استانها فقط می توانند از این سهمیه استفاده کنند.
عین اللهی گفت: سهمیه مناطق محروم در پنج رشته داخلی،‌ اطفال‌،‌ زنان،‌ جراحی و بیهوشی که بیشتر مورد نیاز است، اعمال شد.
وی افزود: سهمیه خانمها نیز بر اساس مصوبه مجلس اعمال می شود .
وی افزود: هر سال نتایج نهایی آزمون دستیاری چهار ماه پس از آزمون اعلام می شد اما امسال آزمون دستیاری 15 اردیبهشت برگزار شد و نهایتا اواخر اردیبهشت ماه یعنی پس از سه ماه اعلام می شود در واقع از همیشه زودتر است و هیچ تاخیری نیز در این زمینه وجود ندارد.

وقتی که عدالت رنگ می بازد...............

وقتی که عدالت رنگ می بازد...............

وقتی که قاضی القضات در کمال بیطرفی!!سعی در
لاپوشانی پرونده  متخلفین می کند...

من به کجا می توانم پناه برم.......


 

نظرات 21 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 20 تیر 1384 ساعت 12:13 ب.ظ

می خواهند صدر را وزیر بهداشت کنند
بد بخت شدیم
وای بحال پزشکان نمایندگان ضد پزشک وزیر گوش بفرمان اقا بالا سر
باید فاتحه پزشکی در ایران را خواند
قبول نشده ها نگران نباشند
از سال بعد پذیرش تخصصی دو برابر خواهد شد
با توجه به تخصص صدر در فیزیولوژی هیچ نگرانی از افزایش متخصصین ندارد

[ بدون نام ] یکشنبه 19 تیر 1384 ساعت 03:49 ب.ظ

lotfan har ki midoone rahnamee kone.physiotherapye tabriz va patologye tabriz chan rotbe mikhad ba sahmie azade maerd.mamnoon

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 تیر 1384 ساعت 06:13 ب.ظ

طرح نظام ارجاع بیکاری پزشکان را دامن می زند
عضو شورای عالی نظام پزشکی گفت: طرح اولیه نظام ارجاع که قبلا در چند استان به صورت آزمایشی به اجرا درآمد با طرح کنونی متفاوت است و به همین دلیل طرح کنونی نظام ارجاع و یا همان پزشک خانواده باعث نارضایتی پزشکان شده است.
دکتر حسن هویدا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری مهر افزود: طرح نظام ارجاع با شکل و فرم جدید باعث شده است تا پزشکانی که در شهرها و روستاهای دور افتاده اقدام به ایجاد مطب کرده اند با ضرر و زیان مواجه شوند، چرا که با توجه به این طرح تمامی خدمات بهداشتی و درمانی در یک جا متمرکز شده و دیگر بیماران به جای دیگری برای درمان مراجعه نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: در واقع آوردن تمامی خدمات بهداشتی و درمانی در یک شبکه متمرکز باعث بیکار شدن تعداد زیادی از پزشکان خواهد شد و این طرح به جای این که اشتغالزایی کند، باعث اشتغالزدایی می شود.

عضو شورای عالی نظام پزشکی خاطر نشان کرد: طرح قبلی نظام ارجاع طرحی بود که در آن به بیماران بی بضاعت در شهرستان های دور و یا روستاها این امکان را می داد که برای تشخیص اولیه بیماری خود مجبور به سفر و یا پرداخت هزینه اضافی نباشند اما در حال حاضر این طرح در راستای طرح بیمه روستاییان صورت می گیرد و در واقع سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت برای حفظ منافع خود منافع دیگر پزشکان را به خطر می اندازند.

وی افزود: اگر هر چه زودتر نواقص این طرح بر طرف نشود، باعث بروز مشکلات بسیار عدیده ای خواهد شد، چرا که اجرای آزمایشی آن در چند شهر و روستا صدای اعتراض بسیاری از پزشکان را بلند کرده است.
دکتر رضایت در گفتگو با "مهر" : آینده شغلی دانشجویان پزشکی نامعلوم است // باید از حجم وظایف بهداشتی و درمانی دانشگاه های علوم پزشکی کاسته شود
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گفت: کشور ما نیروی متخصص در بخش پزشکی را تربیت کرده ولی زمینه کاری مناسب برای آنها را فراهم نکرده است. دولت آینده باید قبل از هر چیز با کاهش وظایف دانشگاه های علوم پزشکی، زمینه لازم برای تحقیقات کاربردی را فراهم کند.
دکتر رضایت در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی "مهر" افزود: وزارت بهداشت و به تبع آن دانشگاه های علوم پزشکی در کشور ما وظایف متنوعی را به عهده دارند. یکی از این وظایف تربیت نیروی انسانی متخصص برای سلامت جامعه است.

وی خاطر نشان کرد: در گذشته به دلیل کمبود نیروی انسانی در رشته های پزشکی، واقعی ساختن آموزش این رشته ها در بیمارستان ها و همچنین استفاده از امکانات درمانی دانشگاه های علوم پزشکی این دانشگاه ها به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سپرده شدند.



[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 تیر 1384 ساعت 04:55 ب.ظ

کیر درکوس زن حیدر پور کونی

جامعه پزشکی چرتی سه‌شنبه 14 تیر 1384 ساعت 04:54 ب.ظ

کیر در کوس خواهر دکتر پزشکیان مادر جنده

مرد شب سه‌شنبه 14 تیر 1384 ساعت 02:12 ب.ظ

1-خواهش میکنم منظورتون را از رشته های لوکس بگین در سال 81اخرین رتبه کل اورو300-گوشو حلق 260-رادیو(بجز زاهدان)265-نورو (بجزاهواز)355-ارتو245پوست210-نوروسرجری(بجز کرمان)385-چشم230بوده حالا چرا بعضی دوستان مرتب تکرار میکنن که اخرین رتبه قبولی 220بوده من نمیدونم
2- در سال 81 حدود 40 نفر با استفاده از سهمیه مناطق محروم لوکس قبول شدند که این 40نفر امسال کاملا به ازاد منتقل میشه و از طرف دیگه حدود 60 نفر افزایش ظرفیت در رشته های لوکس داشتیم که حدود 35 نفر از اون به ازادها تعلق میگیره وبا این تفاسیر در بد بینانه ترین حالت به اخرین رتبه قبولی 75 تا اضافه میشه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 تیر 1384 ساعت 01:35 ب.ظ

خیلی ساده است امسال پا۸۱فرق داره
۱۰ درصه محروم در لوکسها حذف شده این پا افزایش سهمیه
میشه حدود ۶۰ نفر
پا احتساپ نمرات پایین رزمنده هاو خانمها احتمال قپولی لوکسها بیشتره یعنی تا رتبه ۳۲۰کل احتمال قبولی بیشتر از ۹۰ درصد است

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 تیر 1384 ساعت 01:02 ب.ظ

وزیر بهداشت درتشریح دستاوردهای آموزش پزشکی دولت خاتمی:‌
کشور از خدمات تخصصی خارجی بی‌نیاز شد
میزان تولید مقالات خارجی دانشگاه های علوم پزشکی دو برابر شد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بی‌نیاز شدن کشور به خدمات تخصصی خارجی در رشته‌های پزشکی، دو برابر شدن تولید مقالات خارجی، ‌توسعه فضای فیزیکی دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی، تبادل خدمات . . . ادامه خبر

ضمنا مهمتر از همه اینکه فروش سوالات دشتیاری در دوران خاتمی چند برابر شد وهمینطور قیمتهای انرا بطور سر سام اوری بالا بردیم
در رانت خواری و پارتی بازی و حرمت شکنی هم رکورد شکستیم و ....
خلاصه خیلی پیشرفت کردم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 تیر 1384 ساعت 12:29 ب.ظ

در سال ۸۱
بالاترین رتبه سهمیه خانمها در رشته های لوکس چیزی نزدیک ۱۲۶ بوده است (می توانید سایت پزشک اینفو را نگاه کنید ) www.pezeshkan.ir
بنابراین قاعدتا امسال در مورد رتبه سهمیه خانمها باید انتظار تا رتبه حداقل ۱۴۰ را برای قبولی در لوکس داشته باشیم در مورد سهمیه آزاد در ۸۱ تا رتبه ۲۲۰ لوکس قبول شده که امسال باید به ۲۵۰ برسد

مینا سه‌شنبه 14 تیر 1384 ساعت 11:14 ق.ظ

سایه جان لطف کن بگو اینهائی که نورو انتخاب کردن اول چه شهری رو زدن.رشت مشهد یا تهران.

[ بدون نام ] دوشنبه 13 تیر 1384 ساعت 09:05 ب.ظ

حافظ از معتقدانست گرامی دارش
زانکه بخشایش بس روح مکرم با اوست

امیدوار دوشنبه 13 تیر 1384 ساعت 05:22 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

من نمیدونم چرا همه نورو رو انتخاب کردن
نورو با اورو
نورو با پاتو
نورو با ارتوو....!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خبری شده ما نمیدونیم؟!!!!!!

خوش تیپ دوشنبه 13 تیر 1384 ساعت 05:15 ب.ظ

سلام .نمره ۳۸۴ فقط پاتو و نورولوژی زده .

اندر احوال خونین دلان دوشنبه 13 تیر 1384 ساعت 03:02 ب.ظ

یارب سببی ساز که یارم بسلامت
بازاید وبرهاندم از بند ملالت
خاک ره ان یار سفر کرده بیارید
تا چشم جهان بین کنمش جای اقامت
(((فریاد که از شش جهتم راه ببستند)))
((ان خال وخط وزلف ورخ وعارض وقامت))
امروز که در دست توام مرحمتی کن
فردا که شوم خاک چه سود اشک ندامت
{ای انکه به تقریر بیان دم زنی از عشق}
{ما با تو نداریم سخن خیر وسلامت}
درویش مکن ناله زشمشیر احبا
((کاین طایفه از کشته ستانند غرامت!!!!!))))
!!!!درخرقه زن اتش که خم ابروی ساقی
!!!!بر میشکند گوشه محراب امامت
حاشا که من از جور وجفای تو بنالم
بیداد لطیفان همه لطفست وکرامت
کوته نکند بحث سر زلف تو حافظ
پیوسته شد این سلسله تا روز قیامت
بدرستی که لسان الغیب حال واحوال مردمان این سر زمین را در تمام ادوار را بخوبی شناخته بوده است
خداوند سایه پلید خائنان دوست نما وشریکان دزد و رفیقان نامرد قافله را دیگر از سر این ملت هر چه زودتر بردارد . کسانی که دم از عدالت زدند وبعد خودشان خنجری از پشت زدند که هیچ مرهمی ندارد . ضربه ای که نارفیقان ضد عدالت زدند هزاران بار از خیانت پزشکیان و سوال فروشان دردناکتر وجانکاهتر بود

[ بدون نام ] دوشنبه 13 تیر 1384 ساعت 02:20 ب.ظ

در سال ۸۱ برای لوکسها هم سهمیه محروم بود . افزایش ظرفیت هم نداشتیم سهمیه خانمها هم مثل امسال نبود یعنی برخلاف امسال سهمیه جنس همان سهمیه خانمها بود بالاترین رتبه سهمیه خانمها در رشته های لوکس چیزی نزدیک ۱۲۶ بوده است (می توانید سایت پزشک اینفو را نگاه کنید ) www.pezeshkan.ir
بنابراین قاعدتا امسال در مورد رتبه سهمیه خانمها باید انتظار تا رتبه حداقل ۱۴۰ را برای قبولی در لوکس داشته باشیم در مورد سهمیه آزاد در ۸۱ تا رتبه ۲۲۰ لوکس قبول شده که امسال باید به ۲۵۰ برسد

سایه۲ دوشنبه 13 تیر 1384 ساعت 12:35 ب.ظ

salam be marde shab aziz mamnoon man etalaty daram ine nomre 412ghalb radio cheshm post ravan bad asab
398 faghat garahiha
402 faghat jarahy ha ent oro noro segery sergery omomy
385 oro ent noro
384 noro va oro
384 noro dakheli
388 noro
380 noro dakheli
385 faghat orto
402 radio post
hamin u ham age etelat digeyi dary begoo dar zemn etelat man male rasht va mashade etelat u marboot faght be esfehan hast az baghiye doostan ham mikham az jahaye dige etelat bedan

[ بدون نام ] دوشنبه 13 تیر 1384 ساعت 11:46 ق.ظ

و من به قالیجانی نژاد رای می دم


ای ملت! من به قالیجانی نژاد رای می دم که هم قالیباف بود، هم لاریجانی و هم احمدی نژاد، که هم حکم حکومتی بود و هم وحدت، تا یک مشت محکم هم به دهان اون بزنم. و هرکس صدای من را شنید، چه مرد، چه زن های ضعیف، چه دیگران، باید به قالیجانی نژاد رای بده، نه به اون.
متن پیام را از همین جا بشنوید


و این پیام من بود که خیلی مهم بود. چون من اول گفتم من هم مثل اون ها که همه شون تحریم را می کنند، من هم اون را بکنم، ولی خوب نیست و غیر شرعی بود. چرا؟ چون بخاطر اسلام. چون من مشت محکمی به دهن اون می زنم و من رفتم به اون اینترنت و در اون دیدم که اون گفته که به معین رای می دم. ای شیرین! ای نوبل بی غیرت! تو به معین رای می دی؟ ای بی حجاب! تو رفتی فرانسه با جوراب نازک و با ژان پل سارتر دست دادی، حالا به معین؟ من توی دهن تو می زنم.


و یک پیام هم برای اون بهبودی دارم که رفتم به اینترنت و عکس اون را دیدم و پیام من این بود که ای بهبود که عینک می زنی و موهای خودت را مثل مرفه بی درد درست کردی و مثل زنهای ضعیف. تو به اون رای می دی؟ و من به تو پیام می دم، ای بهبود! ای این سه زن! تو غلط می کنی به انتخابات دخالت می کنی در پاریس. مگر تو نبودی که اول انقلاب رئیس جمهور شدی و مثل زنها با هواپیما رفتی و بعد تو را دستگیر کردند و اعتراف کردی که جاسوس شوروی بودی؟ حالا معین؟ و من دیدم که اون خشایار که فامیل کورش بی ناموس بود هم با اون سبیلش که مثل استالین و پیشه وری و اسماعیل آقا سیمیتقو بود به معین رای داد. ای خاک برسرت خشایار که اون فامیل تو دستش هم دراز بود که من اسمش را یادم رفت.

و من در اون لاریجانی نگاه می کردم که صدای تلویزیون ما هم خراب بود و دیدم که اون هاشمی با چند دختر بی حجاب نشسته بود و می خنده و من خیلی ناراحت شدم و چند ساعت گریه کردم. و معین را هم دیدم که داشت با قنبر و نوری سخنرانی می کرد و من به اون می گم، اگر تو دموکراسی شدی غلط کردی، من توی دهن دموکراسی می زنم، حالا پیشرو هم شدی؟ برو پیش جد و آبادت نه اینکه پیشرو. و حالا که ای معین! تو می خواهی رئیس جمهور ایران بکنی و اون جوان های از خدا بی خبر را جمع کردی که ژل زد و دست می زد با سوت؟ من توی دهن تو هم می زنم. و من خیلی ناراحت شدم، چون چند تا دختر را هم در اینترنت دیدم که روی اونجای اون به انگلیسی نوشت هاشمی. و من خیلی نگاه کردم، چون خیلی تنگ بود.

و من زنگ زدم تهران به دفتر رهبری و یک نفر گوشی را برداشت و من پرسیدم که من به کی رای می دم؟ اون گفت قالیباف، بعد یک نفر گوشی را از اون گرفت و گفت لاریجانی و من نفهمیدم که اون قالیباف بود یا لاریجانی و من دوباره زنگ زدم به دفتر رهبری که من به کی رای می دم؟ و اون گفت احمدی نژاد و من دیدم که دفتر اون هم مثل من استراتژیک نداشت. پس من از پشت همین میز که کنار من یک پارچ و یک لیوان قرمز هم مثل زنهای ضعیف بود و بچه هم از اون اتاق جیغ می زنه، می گم: ای ملت! من به قالیجانی نژاد رای می دم که هم قالیباف بود، هم لاریجانی و هم احمدی نژاد، که هم حکم حکومتی بود و هم وحدت، تا یک مشت محکم هم به دهان اون بزنم. و هرکس صدای من را شنید، چه مرد، چه زن های ضعیف، چه دیگران، باید به قالیجانی نژاد رای بده، نه به اون.

و امروز برو رای بده و دیگه حرف بیخود نزن، خداحافظ.

امیدوار دوشنبه 13 تیر 1384 ساعت 07:04 ق.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

چرا نتایج کنکورو زودتر از مال ما میدن؟
ما که تعدادمونم خیلی کمتره! تازه اصلا چه ربطی داره دستی که صحیح نمیکنن!

مرد شب دوشنبه 13 تیر 1384 ساعت 03:32 ق.ظ

سایه عزیز سلام
502-چشم اصفهان
474-چشم اصفهان
460-رادیو تهران
440-اورتو ایران
426-قلب اصفهان
400-چشم ورادیو تقریبا همه جا
397-اورتو-گوش وحلغ -اورو-اعصاب
393-اورتو-اورو-گوش-جراحی-اعصاب
385-رادیو وپاتو
تو هم بگو بخصوص من نظرم روی نورو سرجری ونورو است

[ بدون نام ] یکشنبه 12 تیر 1384 ساعت 11:24 ب.ظ

کم خالی ببند ........ خاللللللللی بند توی دانشگاه ما موبایلها رو می گرفتن که

پسرک یکشنبه 12 تیر 1384 ساعت 10:37 ب.ظ http://pesaraketanha,blogsky.com

سیستم ضد موبایل!
پس اون بنده خدایی که می گفت توی اهواز موبایلها زنگ می زده.....
اصلا پس چرا موبایلهارو می گرفتن؟
راستی فکر کنم ثبت نام موبایل نظام پزشکی در راهه!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد