خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

آخرین ضربات وارده توسط پزشکیان کینه توز بر پیکره نیمه جان جامعه پزشکی

برای پزشکان بیکار کار پیدا نکرده به فکر افزایش پذیرش دانشجو هستند

خدایا ما را از دست این کینه توزان نادان رهایی ده خر بیشتر از اینها حالیش هست

 

وزیر بهداشت در اولین نشست شورای آموزش پزشکی عمومی بر پذیرش سالانه 3500 دانشجوی پزشکی تاکید کرد.

 

به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران، دکتر مسعود پزشکیان در این نشست با تاکید بر ضرورت افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی،‌ اظهار کرد: ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی باید به 3500 دانشجو در سال افزایش پیدا کند.

دکتر کریمی، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایجاد دبیرخانه آموزش پزشکی عمومی و تعیین یک مقوله برای پزشکی عمومی کشور را از اولویتهای این وزارتخانه از سال 80 عنوان کرد و گفت: در همین راستا فعالیت دبیرخانه شورای آموزش پزشکی عمومی از سال گذشته آغاز شد ولی برنامه فعلی آموزش پزشکی عمومی دانشگاه‌ها، برنامه مصوب سال 64 شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم است.

وی تحت الشعاع قرار گرفتن آموزش پزشکی عمومی توسط بخشهای تخصصی و فوق تخصصی را یکی از دلایل ضرورت تشکیل و ایجاد دبیرخانه پزشکی عمومی عنوان کرد و گفت: این دبیرخانه با هدف بهبود کیفیت آموزش پزشکی عمومی، حذف پراکندگی‌ها و تداخل مسئولیتها، تسریع در بازنگری برنامه‌های آموزشی، ارزشیابی حساب شده در برنامه پزشکی عمومی، توجه به پزشکان عمومی به عنوان هویتی مستقل در ستاد وزارتخانه و دانشگاه‌ها و همچنین ادغام علوم پایه و بالینی تشکیل شد.

به گفته وی، بر اساس آیین‌نامه، سیاستگذاری و تدوین برنامه‌های آموزشی و پژوهشی رشته پزشکی عمومی و ارزشیابی و اعتباربخشی برنامه‌های آموزشی و واحدهای مرتبط توسط شورای آموزش پزشکی عمومی صورت می‌گیرد.

دکتر کریمی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که در جهت ظرفیت سنجی پذیرش دانشجوی پزشکی کارهای عملی و کارشناسی در این دبیرخانه صورت بگیرد و همچنین به آموزش مداوم و حوزه سلامت نیز کمک شود.

همچنین دکتر ولی الله حسنی، دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی نیز با ارایه گزارشی مبنی بر فعالیتهای این دبیرخانه، تصریح کرد: پیگیری و تسریع اصلاح مدیریت ستادی برنامه آموزش پزشکی عمومی از طریق تصویب آیین نامه شورا، اصلاح سیستم اجرایی مدیریت برنامه آموزش پزشکی عمومی در سطح دانشگاه‌ها و تعیین متولی مستقیم آموزش پزشکی عمومی‌، تدوین استاندارد ملی و برنامه محوری آموزش پزشکی عمومی کشور برای وفق با شرایط wfme و شرایط روز جهان و کشور، طراحی سیستم ستادی برای نظارت بر نحوه اجرای برنامه آموزش پزشکی در دانشگاه‌ها و تضمین کیفیت آموزشی برخی از فعالیتها و پروژه‌های در دست اجرای این دبیرخانه است.

دکتر بهرام عین اللهی، دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت نیز طی سخنانی در این نشست، اظهار کرد: رهبری آموزش، نیاز و اولویت امروز آموزش پزشکی است و در همین راستا مهمترین مساله و نیاز دانشکده‌ها مدیریت آموزشی برای رهبری برنامه‌هاست. وی افزود: همچنین باید یک دوره‌ای بین اخذ دوره پزشکی عمومی و ورود به دوره‌های تخصصی دیده و پیش بینی شود چرا که پزشکان عمومی از استعداد و توانمندی بالایی برخوردارند و اجرای این طرح به استفاده بهینه از این توانمندی‌ها کمک زیادی می‌کند.

به گزارش ایسنا در این نشست مواردی به تصویب رسید که طی آن مقرر شد تا دبیرخانه آموزش پزشکی عمومی وزارت بهداشت ظرف مدت شش ماه با توجه به نیازها و اولویتهای کشور و همچنین با استناد به مطالعات، بررسیها و سیاستهای کشور، نیاز کشور به تعداد و ظرفیت دانشجوی پزشکی عمومی را تعیین کنند. همچنین مصوب شد تا دبیرخانه آموزش پزشک عمومی در تدوین استانداردهای ملی آموزش پزشکی عمومی به بیانیه استانداردهای wfme تهیه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی توجه داشته باشد و آنرا مورد استناد قرار دهد.


 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:
وزارت رفاه طی تبانی با وزارت بهداشت، اعتبار طرح پزشک خانواده را برای رفع کسربودجه این وزارتخانه هدر می‌‏دهد
مجلس این تخطی را پی‌‏گیری خواهد کرد



دغدغه های اجتماعی و انتظارات از دولت آینده ( 24)

 

دولت آینده برای بیکاری پزشکان تدبیری بیندیشد

دبیر پیگیری مطالبات جامعه پزشکی از بین رفتن جایگاه پزشکی در کشور را به عنوان مشکل جامعه پزشکی عنوان کرد و گفت: دولت آینده باید جایگاه جامعه پزشکی کشور که در سال های اخیر به علت مدیریت ناکارآمد در بخش بهداشت و درمان کشور تا حد زیادی مورد تخریب قرار گرفته را احیا کند و آن را به وضعیت مطلوب گذشته بازگرداند.

دکتر امید براتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری مهر افزود: به طور حتم برای رساندن جامعه پزشکی به جایگاه اصلی، دولت آینده در این مسیر باید از نقطه نظرات جامعه پزشکی و سازمان های صنفی نظیر سازمان نظام پزشکی کشور بهره مند شود و مشورت لازم را داشته باشد.

وی با اشاره با اینکه هم اکنون جامعه پزشکی با 15 هزار بیکار روبرو است، تصریح کرد: امروزه پزشکان برای تامین هزینه های زندگی خود مجبور به انجام فعالیت هایی خارج از وظایف اصلی خود شده اند که این مشکل باید در اولویت فعالیت های دولت آینده در زمینه مشکلات مربوط به جامعه پزشکی قرار گیرد.

دکتر براتی اظهار داشت: هم اکنون برخی از پزشکان به علت فقدان شغل مناسب مرتبط بارشته تحصیلی خود وارد رشته های نرم افزاری و سخت افزاری شده اند که این امر قطعا به معنای عدم نیازمندی جامعه به خدمات پزشکی نیست بلکه علت وجود این مشکل، توزیع نامناسب خدمات پزشکان در سطح کشور است.

دبیر پیگیری مطالبات جامعه پزشکی با بیان اینکه وظیفه و رسالت اصلی دولت آینده این است که با اعاده حیثیت جامعه پزشکی، زمینه مناسب را برای برقراری توزیع مناسب و بهره مندی مردم از خدمات پزشکی در کشور فراهم کند، گفت: دولت آینده پیش از ارزیابی وضعیت بهداشت و درمان کشور باید نقطه نظرات فرهیختگان جامعه پزشکی، سازمانهای صنفی و انجمن های علمی تخصصی سراسر کشور در زمینه پزشکی را در قالب تیم های کارشناسی جمع آوری کرده و توسط فرهیختگان مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد.

دکتر براتی گفت : متاسفانه به کارگیری افراد در بخش بهداشت و درمان کشور در دوران گذشته بر اساس شایستگی ها و توانمندی ها نبوده است بنابراین دولت آینده باید مسوولانی را در بخش بهداشت و درمان انتخاب کند که درگیر این مشکلات بوده و از شایستگی، توانمندی، تعهد و دانش لازم برای حل این مشکلات برخوردار باشند تا این افراد در رفع مشکلات موثر واقع شوند.

نظرات 41 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 تیر 1384 ساعت 04:18 ب.ظ

akh bebakhshid yadam raft,patologye tehran va tabriz ro ham bi zahmat lotf konin befarmaeen. mersi

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 تیر 1384 ساعت 04:07 ب.ظ

ba tashakor az rahnamayie shoma yek zahmate dige dashtam dar morede rotbeye physiotherapye tabriz,besyar mamnoonam.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 تیر 1384 ساعت 01:02 ب.ظ

پاتو ارومیه رتپه کل ۷۵۰ تا ۸۰۰

[ بدون نام ] دوشنبه 13 تیر 1384 ساعت 12:34 ب.ظ

salam azizan lotfan rahnamae konid patologye orumie chand rotbe mikhad ba sahmie azade mard

[ بدون نام ] یکشنبه 12 تیر 1384 ساعت 08:23 ب.ظ

رتبه ی کل : ۳۷۲
رتبه در جنس : ۱۰۶
رتبه در سهمیه : ۳۳۳
رتبه با احتساب سهمیه ی خانم ها : ۶۷
نمره ی پره انترنی : ۱۳۳
معدل کل : شانزده و نودونه صدم
نام : ش
نام خانوادگی : م
حالا شما می توانید به راحتی با مقایسه با خودتان و افراد دیگر هم از نظر نمره ی پره انترنی و هم از نظر معدل و هم الفبا نسبت به تفاوت رتبه ها اعلام نظر فرمایید.
در ضمن نسبت به احتمال قبولی اینجانب نیز لطفا نظر دهید

از کدام یک از رشته های زیر قبول می شود :
به ترتیب
۱ - پوست رشت
۲ - چشم بهشتی
۳ - چشم ایران
۴ - رادیولوژی بهشتی
۵ -رادیولوژی ایران
۶ - قلب ایران
۷ - قلب بهشتی
۸ - قلب تهران
۹ - چشم تبریز
۱۰ - رادیولوژی تبریز
۱۱ - پوست تبریز
۱۲ -قلب تبریز
۱۳ – گوش و حلق وبینی بهشتی
14 - گوش و حلق وبینی ایران
15 - گوش و حلق وبینی تبریز
16 – رادیولوژی رشت
17 - گوش و حلق وبینی رشت
18 – نورولوژی تهران
19- نورولوژی بهشتی
20 - نورولوژی ایران

امیدوار یکشنبه 12 تیر 1384 ساعت 07:44 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

ممنونم خوش تیپ!



مثل اینکه ارامش قبل طوفان دوباره برقرار شد!!!!!!

خوش تیپ یکشنبه 12 تیر 1384 ساعت 06:03 ب.ظ

امیدوار عزیز وبلاگ بسیار زیبایی داری . تو هم موفق باشی

سایه۲ یکشنبه 12 تیر 1384 ساعت 04:21 ب.ظ

salam be hame age kasy az entekhab reshte digaran ke ba che nomreyi chi entekhab kardan midoone be ge dar jam bandy emkan ghabooli khyli moheme

سایه۲ یکشنبه 12 تیر 1384 ساعت 04:20 ب.ظ

salam be mrde shab mishe age etelayi az kasany ke nomre hoodood 380 ta 400daran va chi entekhab kardam dary begy mamnon misham felan ta bad

امیدوار یکشنبه 12 تیر 1384 ساعت 03:14 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

خوش تیپ ناراحت نشو

مرد شب یکشنبه 12 تیر 1384 ساعت 03:00 ب.ظ

سایه 2 ومانی عزیز
رتبه در سهمیه خانمها هم جزو سهمیه ازاد حساب میشه به چند دلیل
1- در کارنامه خانمها در ستون رتبه در سهمیه نوشته شده ازاد ورتبه اونها هم درست مثل کسانی هست که با نمرات مشابه هیچ سهمیهای ندارند
2- اگه به کارنامتون نگاه کنین میبینین که علاوه بر ستون رتبه در سهمیه یک ستون مجزا هم برای رتبه در سهمیه خانمها در نظر گرفته شده
3- دلیل دیگه جمع رتبه هاست مثلا در وبلاگ دستیاری خانمی هیت که با نمره 387 در سهمیه ازاد 333 ودر کل372ودر سهمیه خانمها 67 شده میبینین که جمع 333و67 =400 واز رتبه کل این خانم خیلی زیادتر میشه -این مساله در نمرههای پایین تر خیلی واضحتره تازه
4- سایه عزیز حدود40نفر متقاضیان سهمیه منطق محروم نمره بالا تری از شما بدست اوردن و این افراد باضافه سهمیه رزمندگان باعش اختلاف رتبه ازاد وکل شما شدند.من خودم کارنامه نفر اول سهمیه محروم اصفهان را دیدم که نمرش در حدود 395 بود و طبیعیه که این فرد با این نمره نیازی به استفاده از سهمیه محروم نداره وبر خلاف سالهای قبل امسال این اختیار را هم داره که از سهمیه ازاد استفاده کنه
اگه قانع نشدین بگین بازم دلیل بیارم

خوش تیپ یکشنبه 12 تیر 1384 ساعت 02:51 ب.ظ

من حرفی ندارم . شما همین ناراحتی امسالت واست بسه من دیگه چیزی اضافه نمیکنم . امیدوارم در ۱۰سال اینده موفق باشی..........از سایر دوستان هم عذر میخوام . یادتون باشه اگر خواستید مشورت کنید حساب ظرفیت دیگران رو هم بکنید.....

مرد شب یکشنبه 12 تیر 1384 ساعت 02:35 ب.ظ

امیدوار
خواهش میکنم
شاید تقصیر من بود
که خیلی از حساسیت ها را که موجب سوئ تفاهم میشه در نظر نگرفتم
دشمنت شرمنده

امیدوار یکشنبه 12 تیر 1384 ساعت 02:14 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

چرا دعوا میکنین؟
خوش تیپ منظوری نداره که
خب داره رتبه اشو میگه ببینه بقیه چه نظری دارن و کجا قبول میشه


چرا همه اعصابشون خورده عین من؟

[ بدون نام ] یکشنبه 12 تیر 1384 ساعت 02:08 ب.ظ

حالا شما چرا با دیدن نمره خوب دیگران به حال نشادر انما افتادید:بهتر نیست به جای حسادت پراکنی عدالت خواهی کنید.

امیدوار یکشنبه 12 تیر 1384 ساعت 02:06 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

مرد شب من معذرت میخوام
مثل اینکه بازم زود قضاوت کردم
شرمنده!

[ بدون نام ] یکشنبه 12 تیر 1384 ساعت 01:11 ب.ظ

اقای خوش تیپ
امسال را من نتونستم خوب بخونم چرا که اولا به خاطر یکسال بستن مطب وخوردن از جیب دیگه مجال و جرات خانه نشینی نداشتم ودوما امید بیهوده ای هم به احقاق حق متضرران ۸۲ داشتم ولی مطمئن باش اگه خوب میخوندم نمرم خیلی بهتر از تو میشد چون از دوستانی که ۸۲ نمره ۳۹۵ اورده بود امسال ۲۰ نمره از تو بهتر شده و اینقدر هم مثل تو نمیاد بگه نمرم اینقدر -رتبهام اونقدر

[ بدون نام ] یکشنبه 12 تیر 1384 ساعت 10:33 ق.ظ

جرا تحصن نمی کنید

[ بدون نام ] یکشنبه 12 تیر 1384 ساعت 10:33 ق.ظ

جرا تحصن نمی کنید

پسرک یکشنبه 12 تیر 1384 ساعت 08:55 ق.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

من لذت می برم این نمرات و رتبه های خوب و آی دی هایی که قبل از امتحان دیده نمی شدن رو بالاشون می بینم ولی کاش آیدی های روتین این وبلاگها هم نمرات درخشانی زیر اسمشون می نوشتن
و نتیجه اخلاقی که می خوام بگیرم اینه که اینایی که به این وبالیگ نمیومدن و گرفتار حاشیه نشدن خیلی سود کردن


به امید موفقیت همه...

امیدوار یکشنبه 12 تیر 1384 ساعت 06:36 ق.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

سلام مرد شب
یه دونه دو درصدی داریم
ولی بورسیه های ارتش هم که ورودی ما(۷۷) بودن امسال امتحان دادن

رتبه ۳۳ هم که گفتم مال یکی از بچه های سال بالاییمون بود


بعدش قرار نبود......

مرد شب یکشنبه 12 تیر 1384 ساعت 04:47 ق.ظ

امیدوار

مگه چند تا دو در صدی دارین؟
اینها که گفتی همه دو درصد بودند؟
در ضمن خواهش میکنم
خوش تیپ

قابلی نداشت
اینم ایمیلم
پارسال رتبه کسی که نمرش مثل تو شده بود حدود 700بود حذف 25در صد مناطق محروم وافزایش 15درصدی را هم یادت باشه

امیدوار یکشنبه 12 تیر 1384 ساعت 12:59 ق.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

خوش تیپ اعصاب خودتو خورد نکن
تو امتیاز و رتبه خیلی خوبی اوردی و خیلیه دوست دارن جای تو باشن و همونطوریکه گفتی امتیازها رو با پارسال نمیشه مقایسه کرد
انشالله قبول میشی

خوش تیپ شنبه 11 تیر 1384 ساعت 10:51 ب.ظ

در ضمن اقایی که اسم ندارید اولا من با کسی رقابت ندارم . در ثانی مهم اینه که امسال چند شدی؟؟؟؟ امسال چند نمره پایین تری؟؟؟؟؟ پارسال خیلی ها بالا بودند تو هم یکیش . حالا هی میخوام چیزی نگم........

خوش تیپ شنبه 11 تیر 1384 ساعت 10:45 ب.ظ

ممنونم مرد شب عزیز . موفق باشی . اگه ایمیل بدی باهات مکاتبه میکنم .

امیدوار شنبه 11 تیر 1384 ساعت 10:07 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

مرد شب بابت ایملیت ممنونم
توی شهر ما بالاترین رتبه ۳۳ هستش
و بقیه امتیازا هم بین ۳۷۰ تا۴۰۰

[ بدون نام ] شنبه 11 تیر 1384 ساعت 07:44 ب.ظ

اقای خوش تیپ اینقدر لاف نیا من پارسال ۱۷- ۱۸ نمره از تو بالاتر بودم و قبول نشدم

نا مطلع شنبه 11 تیر 1384 ساعت 07:09 ب.ظ

کسی میتونه منو راهنمایی کنه که فاصله بین رتبه کل و رتبه در سهمیه آزاد را چه کسانی پر کرده اند؟ آیا اینهمه فاصله رو سهمیه رزمندگان و پزشکان متقاضی مناطق محروم پر کرده
اند؟


مرد شب شنبه 11 تیر 1384 ساعت 06:43 ب.ظ

خوش تیپ
اورو- گوش وارتو مشهد زیاد
اورو ایران- بهشتی و ارتو ایران متوسط

[ بدون نام ] شنبه 11 تیر 1384 ساعت 05:38 ب.ظ

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد: کمک 50 میلیون دلاری ایران به افغانستان برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر

ما از گرسنگی جان به لب شدیم کوس کشهای شکم سیر از کیسه خلیفه به افغان ها می بخشند
۵۰ میلیون دلار برای افغانها بخاطر انحصاری کردن فروش مواد مخدر توسط حاج اقاهای ....

[ بدون نام ] شنبه 11 تیر 1384 ساعت 05:33 ب.ظ

شانس بیاری ارولوژ مشهد قبولیی

خوش تیپ شنبه 11 تیر 1384 ساعت 03:31 ب.ظ

خواهش میکنم راهنمایی کنید. نمره ۴۰۲ سهمیه ازاد مرد رتبه کل ۲۲۷ و در سهمیه ۱۶۴ و در جنس ۲۱۰رشته های انتخابی: قلب بهشتی و مشهد - ارتوپدی و گوش و حلق بهشتی و ایران و مشهد - ارولوژی تهران و بهشتی و ایران و مشهد . کلا ۱۴ رشته . ممنونم

خوش تیپ شنبه 11 تیر 1384 ساعت 03:30 ب.ظ

خواهش میکنم راهنمایی کنید. نمره ۴۰۲ سهمیه ازاد مرد رتبه کل ۲۲۷ و در سهمیه ۱۶۴ و در جنس ۲۱۰رشته های انتخابی: قلب بهشتی و مشهد - ارتوپدی و گوش و حلق بهشتی و ایران و مشهد - ارولوژی تهران و بهشتی و ایران و مشهد . کلا ۱۴ رشته . ممنونم

[ بدون نام ] شنبه 11 تیر 1384 ساعت 02:57 ب.ظ

آخرین رتبه قبولی لوکس در سهمیه آزاد ۲۳۰ آخرین رتبه قبولی لوکس در سهمیه خانمها ۱۴۰ مطلب فوق با استفاده از تجربیات بنده در ۴ سال امتحان دادن بوده است

مرد شب شنبه 11 تیر 1384 ساعت 08:35 ق.ظ

امیدوار ایمیلتو چک کن
لطفا

امیدوار شنبه 11 تیر 1384 ساعت 06:52 ق.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

من اپدیت نمودم!

خوش تیپ شنبه 11 تیر 1384 ساعت 12:32 ق.ظ




salam saye 2 aziz mojadadn mamnoonam bekhatere rahnamaeeye khoobet ama ghabl az entekhab reshte hame migoftan olaviat moheme vase hamin man ham faghat ghalbe beheshti va mashhad va bad ham faghat ENT beheshti va iran va mashhad va ortopedi beheshti va mashhad va bad ham urology iran,tehran beheshti va mashhad zadam.faghat hamin.kolan 14ta entekhab reshte dashtam.lotfan rahnamaee kon mamnoonam.hala pashimoonam chera ghalb inghadr kam zadam

خوش تیپ شنبه 11 تیر 1384 ساعت 12:30 ق.ظ

ازاد مرد با ۴۰۲ رتبه ۲۲۷ چی قبولم؟ از لوکسها . لطفا راهنمایی کنید.ممنونم

[ بدون نام ] جمعه 10 تیر 1384 ساعت 10:42 ب.ظ

من همه جورش رو لمس کردم حتی دیشب

مرد بیتاب جمعه 10 تیر 1384 ساعت 10:37 ب.ظ

تا به حال عاشق شدید
خدا را شکر می کنم که مرا بدرد عشق زنده نگه داشته و عذابم میدهد
با شور معشوق به وصال نرسیده می توان خدا را بهتر لمس کرد

امیدوار جمعه 10 تیر 1384 ساعت 09:14 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد