خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

چرا نمره ها و رتبه ها را اعلام نکردند جناب آقای دکتر عین الهی ما نمره ها و رتبه ها را می خواهیم ایا از آشکار شدن تخلفات صورت گرفته هراس دارید
همه شرکت کنندگان می دانند کدامشان مجاز به انتخاب رشته هستند و کدامشان نه.
پس این بازی به چه مناسبت است!!! پزشک فریبی!!!



اسامی افراد واجد شرایط انتخاب رشته محل در سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی پزشکی  سال تحصیلی 1385-1384

 

 داوطلب گرامی،
در این قسمت شما می توانید نتیجه خود را با استفاده از شماره شناسنامه یا شماره داوطلبی جستجو کنید.
توضیح: کسانیکه شماره شناسنامه آنها در فرم ثبت نام خالی بوده است باید عدد 0 را وارد کنند.

 



نظرات 55 + ارسال نظر
تنبل جمعه 3 تیر 1384 ساعت 05:08 ب.ظ

اون رتبه ای که گفتم رتبه کل بود

توکل به خدا جمعه 3 تیر 1384 ساعت 01:54 ب.ظ

اینایی که تبلیغاته انتخابات میکنن لطفا برن گم شن یه جای دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] جمعه 3 تیر 1384 ساعت 12:13 ب.ظ

https://www.sharemation.com/Archivebox/81chart.gif?uniq=yofaos

این نمودار رتبه - نمره سال ۸۱ به دردتون می خوره.

[ بدون نام ] جمعه 3 تیر 1384 ساعت 11:35 ق.ظ

یا چادر، یا توسری، قافیه هم مهم نیست

ابراهیم نبوی
e.nabavi@roozonline.com
۱ تیر ۱۳۸۴

گروهی از نیروهای سیاسی و فرهنگی کشور اعلام کردند که به چه کسی نباید رای داد. آنان گفتند: به کسانی که متولد سال 1336 هستند رای ندهید. گفتند: به کسانی که کج و معوج راه می روند و همه اش اخم می کنند، رای ندهید. آنان گفتند: به فاشیست ها رای ندهید، آنان برای اینکه معلوم بشود نباید به احمدی نژاد رای داد، اعلام کردند به کسی رای بدهید که به فکر کشور باشد و در شان ایران باشد، آنان گفتند: به کسانی که کتک می زنند رای ندهید.

محمود دولت آبادی گفت: به رئیس جمهور انعطاف پذیر نیازمندیم. خاتمی تلویحا از هاشمی حمایت کرد و گفت: رئیس جمهوری در شان ملت ایران انتخاب کنید. میرحسین موسوی هم که شانزده سال است در هیچ موردی هیچ بیانیه ای نداده است، در بیانیه اش گفت: رای شما تحجر و جمودی را از دولت آینده دور می کند. نجف دریا بندری گفت: با حضور احمدی نژاد، هنر ایرانی حذف می شود. هادی قابل گفت: کسانی که در سر میادین شلاق می زنند امروز تلاش می کنند احمدی نژاد رئیس جمهور شود. از همه بامزه تر دکتر یزدی گفت: رهبر جواب بدهد! تهرانی ها هیچ، دهاتی ها، این تحفه را از کجا می شناختند؟ دهاتی ها گفتند: ما که به این تحفه رای ندادیم!

نتیجه گیری اخلاقی: اشکالی ندارد که یک دزد یا یک دیکتاتور یا یک بی عرضه رئیس جمهور شود، لااقل آدم وقتی قیافه اش را به عنوان رئیس جمهور می بیند از ایرانی بودنش خجالت نکشد.

هاشمی – مخفی ها

فعلا چهار گروه در انتخابات فعال یا مفعول واقع شده اند؛ گروه اول کسانی هستند که از اول طرفداران هاشمی بودند و حالا هم طرفدار هاشمی هستند.
هاشمی- مخفی ها: کسانی هستند که از ترس احمدی نژاد در حالی که دماغ شان را گرفته اند وارد حوزه های رای گیری می شوند و به هاشمی رای می دهند و از حالا هم از هاشمی دفاع می کنند و از مردم می خواهند که حتما در انتخابات شرکت کنند.
آنتی احمدی ها: گروه سوم کسانی هستند که با تمام قدرت از مردم می خواهند در انتخابات شرکت کنند و علیه احمدی نژاد رای بدهند. این افراد حاضرند اسم احمدی نژاد را بیاورند ولی حاضر نیستند اسم هاشمی را بیاورند.
تحریمی ها: یک گروه هم می دانند که مردم باید به احمدی نژاد رای ندهند، اما از هاشمی هم متنفرند، این گروه امیدوارند برای اینکه احمدی نژاد رای نیاورد راهی غیر از رای دادن به هاشمی تا دو روز دیگر بوجود بیاید.

آقا! لطفا هر کسی نمی خواهد نظر ندهد

آقا! من نمی فهمم چرا باید بعضی آدمها را به نظر دادن وادار کرد؟ فرض کنید اکبر گنجی همین حالا از زندان بیرون بیاید و بداند که رای دادن به هاشمی برای نیامدن احمدی نژاد لازم است، چرا باید کاری کنیم که این آدم بعد از پنج سال مصیبت کشیدن در زندان، حالا از هاشمی حمایت کند؟ چرا باید از شیرین عبادی انتظار داشته باشیم که با رای دادن به هاشمی تمام موقعیت جهانی اش را که وجود این موقعیت به نفع ملت ایران است، خراب کند، یا با تحریم کردن انتخابات خودش را پیش ملت ضایع کند یا برخلاف مصالحی که تشخیص می دهد عمل کند؟ بیایید به بعضی آدمها اجازه بدهیم سکوت کنند. چرا باید از آدمها سووالی کنیم که هر جوابی بدهند بد باشد؟ ممکن است به من بگوئید خودم هم همین اشتباه را کرده ام. خب، اشتباه کردم، غلط کردم. دیگر هم نمی کنم.

برای رفع فاشیسم حمایتت می کنیم

بیش از پانصد روزنامه نگار مهم کشور از هاشمی حمایت کردند. فکر می کنم این گروه حداقل سیصد سال سابقه زندان و پنج هزار سال سابقه مبارزه داشته باشند. حامیان معین اعلام کردند که برای مقابله با وحشت و اختناق به هاشمی رای می دهند. حزب پاک هم بدون اینکه از آلوده شدن بترسد از هاشمی حمایت کرد. اهل سنت ایران که قبلا از کروبی و معین حمایت کرده بودند حمایت خود را از هاشمی اعلام کردند. انجمن روزنامه نگاران زن برای جلوگیری از حاکمیت تحجر، تعصب کور و واپس گرایی و دفاع از دستاوردهای دولت اصلاح طلب از هاشمی حمایت کرد. رئیس دفتر سیاسی نهضت آزادی که تعداد زیادی از اعضایش در دوران هاشمی زندان رفته بودند، برای اینکه همه اعضایش در دوران احمدی نژاد کشته نشوند، از هاشمی حمایت کرد. رئیس دفتر سیاسی نهضت آزادی اعلام کرد: مردم در راستای منافع ملی به هاشمی رای می دهند. عزت الله سحابی گفت: همه افراد باید از هاشمی حمایت کنند، حتی تحریمی ها. جمعیت ترک زبانان کشور که مثل بقیه ملت ایران هرکاری می کنند زبان احمدی نژاد را نمی فهمند، از هاشمی حمایت کردند. احمد منتظری، پسر آیت الله منتظری که ربطی به مجتبی خامنه ای پسر آیت الله خامنه ای ندارد، گفت: افکار هاشمی شبیه هشت سال پیش نیست. او یک شخصیت اصلاح طلب است. کرباسچی اعلام کرد: ائتلاف ملی علیه تحجر و خشک مغزی را تقویت کنیم. مهم ترین موسیقیدانان کشور از هاشمی رفسنجانی حمایت کردند. احسان نراقی مهم ترین یادگار خداوند بر روی زمین از هاشمی حمایت کرد و گفت: اوی! هاشمی! از تو حمایت می کنم، ولی باید پس از انتخاب شدن با مرتفع کردن انتقادات پیشین به این اعتماد عمومی پاسخ بگویی. دکتر محقق داماد مثل هر داماد دیگری( اعم از محقق و غیرمحقق) قبل از اینکه با آمدن احمدی نژاد ناکام شود، از هاشمی حمایت کرد.
نتیجه گیری ائتلافی: فقط در یک حالت امکان داشت این افراد دور هم جمع شوند، در حالتی که زلزله تمام تهران را از میان می برد و این افراد تصادفا در خرابه ها جمع می شدند. البته وضع فعلی هم دست کمی از زلزله ندارد.

هاشمی در دانشگاه تهران

هاشمی رفسنجانی در دانشگاه تهران سخنرانی و گفت و شنود کرد و برای همان بچه هایی که نگذاشته بودند خاتمی یک سال پیش حرفش را بزند، از اصلاحات دفاع کرد. دنیای بامزه ایست، کسی مثل خاتمی بیاید در دانشگاه و تو نگذاری حرفش را بزند و علیه او شعار بدهی و بعد از یک سال از ترس فاشیسم شعار بدهی که هاشمی هاشمی برای رفع فاشیسم حمایتت می کنیم.

هاشمی در این گفت و شنود گفت: مطمئن باشید فضایی وجود خواهد داشت که کسی از طرح نظراتش واهمه نکند. وی گفت: من خود را پایه گذار اصلاحات می دانم. هاشمی که کرباسچی و کولایی هم همراهش بودند، اعلام کرد: به هیچ کس حق نمی دهم که در حریم خصوصی دیگران دخالت کند. مقابل شورای نگهبان هم می ایستم

یک اتفاق مهم

فرزندان مهم ترین سرداران جنگ از هاشمی دفاع کردند: در این فهرست اسامی همت، دادمان، تندگویان، اندرزگو، نامجو، جهان آرا، باکری، رضایی، کریمی، عباسپور و ستاری به چشم می خورد. ظاهرا همه بچه های ملت روبروی آقا مجتبی ایستاده اند

ابراهیم یزدی از مصباح یزدی حمایت کرد

به نظرتان خیلی عجیب است که این اتفاق بیفتد؟ فرض کنید سونامی بیاید و همه خانه ها خراب شود، آقای مصباح یزدی هم وسط سیل گیر کرده باشد، طبیعی است که آقای ابراهیم یزدی به او کمک می کند تا جانش را نجات دهد. در هر حال وقتی یک بلای طبیعی رخ می دهد و یا وبا و طاعون و سیاه زخم می آید همه مردم به هم کمک می کنند، درست است که طاعون و سیاه زخم خطرشان به اندازه احمدی نژاد نیست، اما همین احساس خطر موجب شده است که حتی رقبای هاشمی هم از وی حمایت کنند. تعجب نکنید اگر می خوانید که معین از هاشمی حمایت کرد. البته خیلی عجیب نیست که کروبی و مهرعلیزاده از هاشمی حمایت کردند، اما بامزه است که ستاد حامیان قالیباف هم از هاشمی حمایت کردند و گفتند: ما با شعار نه بزرگ به تزویر و ریاکاری و سوء استفاده ابزاری از دین و دیانت به هاشمی رای می دهیم.

آبادگران بیل به دوش

آقا! من نمی دانم چرا وقتی اسم این آبادگران را می شنوم، بی اختیار عده ای را تصور می کنم که بیل روی دوش شان گذاشته اند و دارند پشت یک وانت می دوند و به راننده فحش می دهند تا بایستد و با بیل بزنند توی سرش. بخصوص این مهندس چمران همیشه برای من چنین تصویری را بوجود می آورد.

خمرهای سرخ اسلامی

ملت احساس وحشت می کنند، ترس هم دارد. فکر می کنید مگر خیلی عجیب بود روی کار آمدن خمرهای سرخ در کامبوج؟ یا روی کار آمدن حیوانی مثل هیتلر در آلمان؟ یا روی کار آمدن یک موجود زشت عقده ای عقب مانده به نام ملاعمر در افعانستان؟

حمایت ها از احمدی نژاد

هر کسی که تا به حال کمی شک داشت که احمدی نژاد قرار است اند فاشیسم را به ملت نشان بدهد، بعد از خواندن اسامی هنرمندان و نویسندگان طرفدار احمدی نژاد وحشت کرد. فرج الله سلحشور، جواد شمقدری، محمد نوری زاده، ابوالقاسم طالبی، رضا رهگذر، مهدی نصیری و هفتاد نفر دیگر از موجودات وحشتناک از احمدی نژاد دفاع کردند.

از قطار سرنوشت جانمانید

اکثر نیروهای سیاسی از مردم دعوت کردند که در انتخابات حضور فعال داشته باشند، ابطحی گفت: برای آنها که باید بعد از جمعه آینده در این کشور زندگی می کنند فرصت تردید وجود ندارد. کروبی طی اطلاعیه ای گفت: مردم ایران! هوشیار و آگاه در صحنه بمانید تا حق را بگیریم. احمد پورنجاتی هشدار داد: مردم از قطار سرنوشت جانمانند.

پسر! با این رادیوها حرف نزن!

خزعلی در مورد اظهارات پسرش در گفتگو با رسانه های بیگانه: از خداوند می خواهم فرزندم محمد مهدی را به راه راست هدایت فرماید و عاقبت بخیر نماید، چند نوبت با او درباره عدم مصاحبه با رادیوهای خارجی تذکر داده ام و گفته ام که آنها اهداف خاصی دارند ولی به حرفم گوش نکرد.... خط او از من جداست و آنچه بگوید از جیب خودش خرج کرده.

عالیجناب سرخپوش

بالاخره همیشه چپ افراطی به راست افراطی می رسد، همزمان با ائتلاف نیروهای مبارز داخل کشور برای جلوگیری از انتخاب احمدی نژاد، امروز موارد زیر نوشته شد.
حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: اصلاح طلبان از رفسنجانی عالیجناب سرخپوش ساختند و حالا دارند از او حمایت می کنند. یونس قره باغی در وب سایت اخبار روز نوشت: عالیجناب سرخپوش قهرمان جدید مبارزه با فاشیسم. علی میرفطروس از نیروهای سلطنت چپ طلب گفت: اصلاح طلبان دیروز، امروز عالیجناب سرخپوش را به عنوان ناجی معرفی می کنند.
نتیجه گیری اخلاقی: همه راهها به قم ختم می شود.

چمران طرح ژنریک

آقا! یک زمانی وزارت بهداشت طرحی داشت به اسم طرح ژنریک دارو، مطابق طرح ژنریک به جای دیازپام مثلا گفته می شد بتا کلرمتازوفرومیک. این آقای چمران هم شده است طرح ژنریک مرحوم چمران، منتهی فقط اسم شان یکی است، حیثیت برای آن مرحوم باقی نگذاشته و برای اینکه تا حد امکان از نام آن مرحوم استفاده کند، بیست سال است ریشش را کوتاه نمی کند که مردم چمرانیت ایشان را فراموش نکنند. امروز چمران در یک مصاحبه مطبوعاتی شرکت کرد و حیثیت احمدی نژاد را از بین برد و همه شایعات مربوط به او را تائید کرد.

شایعات در مورد احمدی نژاد تائید شد.

ظاهرا اقدامات انجام شده موفق بوده است. امروز احمدی نژاد و آقای کلرور سدیم( طرح ژنریک مرحوم چمران) و یکی دو نفر دیگر از اعضای آبادگران طی جلسات مختلفی تائید کردند که همه شایعاتی که در مورد احمدی نژاد گفته شده حقیقت دارد. برخی موارد را هم که تا به حال مردم نمی دانستند که شایعه است، اعلام کردند.

خوش چهره، حامی بی ریخت

من نمی فهمم چرا اسم حامیان احمدی نژاد اینقدر با شخصیت او جور است، مثلا یکی از حامیانش به اسم محمد خوش چهره، که شنیدن نامش آدم را یاد نسیم تحقق دولت اسلامی می اندازد، گفت: توپخانه دشمن به روی آقای احمدی نژاد نشانه رفته است. آقا! من تکذیب می کنم، فردا می خواهند هرجا احمدی نژاد رفت بگویند صل علی محمد، بوی فلانی آمد. من هر نوع توپخانه و هر نوع دشمنی را تکذیب می کنیم. هر بویی هست از خود احمدی نژاد است. چمران در مورد بوی مذکور گفت: با حضور احمدی نژاد رایحه خدمتگذاری در شهر تهران استشمام شد.

تمام این شایعات دروغ است.

چمران گفت: شایع کرده اند که با آمدن احمدی نژاد تمام کارمندان عوض می شوند، در حالی که این درست نیست.
توضیح: احمدی نژاد همین دیروز گفت اگر کسی خود را با معیارهای ما تطبیق بدهد، دستش را می بوسم وگرنه باید جای خود را به آدم دیگری بدهد.
معنی: اگر احمدی نژاد بیاید هر کس خودش را با معیارهای او تطبیق ندهد اخراج می کند.
توضیح ادبی: جای خود را به کسی می دهد یعنی اخراج می شود.
نمونه نزدیک: یک هفته قبل شیخ عطار سردبیر روزنامه همشهری قبل از اینکه احمدی نژاد به قدرت برسد، بخاطر اینکه در روزنامه خبر نامزدهای دیگر را هم چاپ کرده است، جای خودش را به کسی دیگر داد، یعنی اخراج شد.

احمدی نژاد تروریست نیست

احمدی نژاد گفت: می گویند من تروریست و آدمکش هستم، با این فضا امنیت برای کسی نمی ماند.
توضیح: وقتی در مورد کسی می گویند که تروریست و آدمکش است، امنیت برای ترور شوندگان نمی ماند، نه برای تروریست ها.
احمدی نژاد: شبکه مخالفانم را در خارج از کشور می شناسم، شماره موبایل و آدرس محل آنها را هم دارم.
توضیح: به نظر شما آدرس خانه یک مخالف در یک کشور اروپایی به چه درد احمدی نژاد می خورد؟ آیا احمدی نژاد آدرس را برای میهمانی آمدن می خواهد؟

احمدی نژاد، نابغه آسفالت

چمران این شایعه که احمدی نژاد در خارج کسی را ترور کرده است، تکذیب کرد.
وی در پاسخ گفت: احمدی نژاد متخصص امور حمل و نقل ، عمران و ترافیک است.
توضیح: فقط کسانی که متخصص راه و ساختمان هستند دیگران را ترور می کنند.
چمران گفت: در زمانی که می گویند احمدی نژاد ترور کرده او استاندار یا استاد دانشگاه بود.
توضیح: احمدی نژاد هم مدتی در لندن زندگی کرده است و هم مدتی در وین زندگی کرده است و در هر دو محل هم استاندار اردبیل نبوده است.

احمدی نژاد از زنان استفاده نمی کند، در دولت

شایعه دیگر: احمدی نژاد نمی خواهد از زنان در دولتش استفاده کند.
چمران در مورد این شایعه گفت: من طرح این مسائل را نمی پسندم، آقای احمدی نژاد هم تا به حال در این مورد چیزی اعلام نکرده اند.
احمدی نژاد یک روز قبل از اینکه چمران اعلام کند که احمدی نژاد در مورد بکارگیری زنان در دولت چیزی اعلام نکرده است، اعلام کرده بود: من این را توهین به زنان می دانم که مثلا سه زن در کابینه بیایند.
توضیح: معنی اینکه من حضور سه زن را در کابینه توهین به زنان می دانم این است که می خواهم از دوازده تا زن در کابینه استفاده کنم.

موتورسوارها حمله می کنند

شایعه: طرفداران احمدی نژاد سوار بر موتور به مردم حمله می کنند.
چمران این شایعه را تکذیب کرد و گفت: بتازگی موتورسوارهایی با انداختن چفیه و در دست داشتن عکس احمدی نژاد در بعضی شهرها مانند اصفهان مزاحم مردم شدند.
توضیح: آدم برای تکذیب شایعه باید آنرا رد کند، نباید آنرا اثبات کند.

جداسازی زنان و مردان و غیره

شایعه: احمدی نژاد می خواهد قسمت زنان و مردان را در پارک ها جدا کند.
مهدی چمران برای تکذیب این شایعه گفت: ما در پارک ها، مناطقی را مختص ورزش بانوان قرار دادیم.
توضیح: تخصیص دادن یک منطقه برای زنان یعنی جدا کردن بخش زنان از مردان.

شایعه در مورد میراث فرهنگی

شایعه: احمدی نژاد می خواهد میراث فرهنگی را از بین ببرد.
چمران برای تکذیب این شایعه گفت: دکتر احمدی نژاد پیشنهاد دادند که با مشارکت مردمی از ساختمان های میراث فرهنگی که بلااستفاده مانده است، استفاده شود.
توضیح: قرار است احمدی نژاد میراث فرهنگی را با مشارکت مردمی از بین ببرد.
توضیح کاربردی: قرار است برای اینکه تخت جمشید و عالی قاپو بلا استفاده نماند، تخت جمشید را تبدیل به پارک مخصوص برادران کنند و عالی قاپو را هم به مسافرخانه خواهران .

یا چادر، یا توسری، قافیه هم مهم نیست!

شایعه: احمدی نژاد می خواهد سر زنان کارمند چادر بگذارد.
چمران در تکذیب این شایعه گفت: چادر و مسائلی از این قبیل امور شرعی، فقهی و قانونی است.
توضیح: احمدی نژاد برای اینکه سر زنان چادر کند از راههای شرعی و فقهی و قانونی استفاده می کند.

زندانی سیاسی تکذیب باید گردد

شایعه: احمدی نژاد مخالف آزادی زندانیان سیاسی است و اگر روی کار بیاید مخالفانش را زندانی می کند.
چمران در تکذیب این شایعه گفت: کدام زندانیان سیاسی؟ زندانیان آمریکا؟
توضیح: احمدی نژاد نه تنها می خواهد مخالفانش را زندانی کند، بلکه بعد از اینکه آنها را زندانی کرد اعلام می کند که در آمریکا تروریست ها زندانی سیاسی هستند.

حکومت جهانی به رهبری احمدی نژاد

شایعه: احمدی نژاد می خواهد حکومت جهانی تشکیل می دهد.
چمران این شایعه را تکذیب کرد و گفت: در مورد حکومت جهانی، باید توضیح بدهیم که همه مسلمانان چنین آرزویی دارند.
توضیح: احمدی نژاد نه تنها می خواهد حکومت جهانی تشکیل بدهد، بلکه برای این کار دلیل هم می آورد و آنرا گردن همه مسلمانان می اندازد.

دولت بن لادن و آبادگران

احمدی نژاد گفت: چطور شد بلافاصله بعد از حضور من در مرحله دوم یاد آقایان می افتد که احمدی نژاد می خواهد نمایندگی طالبان را در دولت ایران بگیرد؟
توضیح: تا وقتی کسی قدرت پیدا نکرده نمی تواند حکومت تشکیل بدهد و طبیعی است که احمدی نژاد از وقتی می تواند دولت طالبان در ایران تشکیل بدهد که در انتخابات پیروز شود.

جنگ روانی برای صیانت از زنان

علی احمدی از ستاد احمدی نژاد گفت: شایعه جداسازی زن و مرد جنگ روانی است
لاله افتخاری، عضور فراکسیون اصولگرایان گفت: جداسازی در پارک، سینما، قطار، آسانسور، دانشگاه و سایر اماکن برای صیانت از زنان ضروری است.
توضیح: طرح جداسازی زن و مرد توسط دشمنان احمدی نژاد مطرح نشده، توسط حامیان و دوستانش مطرح شده است.

من مخالف بورس نیستم، با آن عداوت دارم

یکی از حامیان احمدی نژاد گفت: احمدی نژاد مخالف بورس نیست.
چند روز قبل احمدی نژاد در گفت و گو با شبکه خبر گفت: بورس در حکم قماربازی است و باید بساط این گونه کارها در کشور برچیده شود.
توضیح: بساط این گونه کارها باید برچیده شود، یعنی من مخالف این کارها هستم.

بسیج ده میلیونی، نهضت ادامه دارد

شایعه: احمدی نژاد با استفاده از نیروهای نظامی بسیج می خواهد رای بیاورد.
چمران در تکذیب این شایعه گفت: ده میلیون بسیجی را که نمی توان از فعالیت سیاسی منع کرد.
توضیح: در مرحله قبل 5.5 میلیون بود، حالا قرار است بشود ده میلیون رای.


[ بدون نام ] جمعه 3 تیر 1384 ساعت 11:27 ق.ظ

اس ام اس ممنوع

ابراهیم نبوی
e.nabavi@roozonline.com
۳۱ خرداد ۱۳۸۴

در حالی که به خاطر شکایت کروبی از شورای نگهبان، در طول 24 ساعت گذشته دو سه تا روزنامه توقیف شده و چند وب سایت اینترنتی ساعاتی قطع بودند و ستاد کروبی به محاصره نیروهای انتظامی درآمد و خانه کروبی هم چنان که گفته می شود به محاصره در آمده است و کروبی از کلیه مسوولیت هایش استعفا داده و هاشمی نیز از شکایت کروبی دفاع کرده و خود رهبر هم اعلام کرده است که شکایت کروبی باید توسط شورای نگهبان رسیدگی شود، جنتی اعلام کرد که تا کنون هیچ شکایتی از انتخابات نشده است.

بازشماری آرا در چهار شهر متقدس
الهام، سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که شورای نگهبان با وجود اینکه هیچ شکایتی از انتخابات نشده است، اما این شورا چون خیلی همه چیزش روبراه است، اقدام به بازشماری صد صندوق انتخاباتی می کند تا در صورتی که اشتباهی در شمارش آراء مشاهده کرد، اعلام کند که هیچ اشتباهی در کار نبوده و اگر هیچ اشتباهی رخ نیفتاده بود، به موجودیت خودش شک کند.
ظاهرا قرار است صد صندوق آزمایشی در تهران( چهل صندوق) و در شهرهای متقدس( جمع مقدس و متقلب) قم و مشهد و اصفهان( هر کدام بیست صندوق) شمارش شود.

تبلیغات از فردا ممنوع است
ظاهرا شهر شلوغ است و ملت از شوق روی کار آمدن احمدی نژاد همه به خیابان آمده اند و برای هاشمی تبلیغ می کنند. قرار است از فردا تبلیغات تلویزیونی مرحله دوم آغاز شود، در طول دو روز گذشته تلویزیون مطلقا در مورد انتخابات حرف نمی زند و تمام تلاش مشترک دفتر تحکیم وحدت و صدا و سیمای جمهوری اسلامی و تلویزیون های لس آنجلسی این است که مردم نسبت به انتخابات حساس نشوند تا احمدی نژاد براحتی رئیس جمهور شود. دفتر تحکیم وحدت در همین راستا امروز مرحله دوم انتخابات را هم تحریم کرد.

آقا! منو ببخشین
آقا! من دچار عذاب وجدان شده ام. این مرد لر شجاع خیلی آدم خوب و مظلومی بود. خدا ما را ببخشد. کروبی از دبیر کلی و عضویت مجمع روحانیون مبارز هم استعفا داد. انتشار نامه کروبی باعث شد روزنامه اقبال تعطیل شود. روزنامه آفتاب یزد نیز امروز منتشر نشد، البته اعلام شد که بخاطر سفر سردبیرش امروز روزنامه منتشر نشده است. ظاهرا سردبیر کلید روزنامه را با خودش برده بود مسافرت و کلید یدکی هم در اختیار کسی نبود. روزنامه حیات نو هم که دیروز سردبیرش توسط هادی خامنه ای برکنار شده بود، امروز خودش توقیف شد.
نتیجه گیری اخلاقی: آدم نباید سردبیر روزنامه اش را یک روز قبل از اینکه کسی به برادرش نامه بنویسد برکنار کند.

خانه کروبی محاصره شد
نامه کروبی به خامنه ای انتشار وسیعی داشت و باعث شد بسیاری از طرفداران معین و رفسنجانی تازه متوجه شوند که باید به کروبی رای می دادند. آیت الله خامنه ای در پاسخ به این نامه گفت: من به حول و قوه الهی نخواهم گذاشت افرادی در کشور بحران ایجاد کنند. این آقای« افرادی» هم پس از انتشار نامه اعلام کرد که حزب تشکیل می دهد. از امروز نیروی انتظامی ظاهرا ستاد انتخاباتی کروبی و خانه اش را محاصره کرده اند. ضمنا نامه کروبی از سایت خودش حذف شد، اما در بقیه سایت ها موجود است. محتشمی اعلام کرد: انتخابات نهم باید مجددا برگزار شود. من نمی دانم این محتشمی چه علاقه وافری به راههای غیرعملی و بی نتیجه دارد.

اس ام اس ممنوع
آقا! قرار است برای کنترل انتخابات بی ام و هم ممنوع شود، چون ماشین کروبی بی ام و است. ظاهرا قرار است پی اچ دی هم ممنوع شود، چون اکثر دارندگان پی اچ دی با احمدی نژاد مخالفند. عجالتا روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد که اس ام اس انتخاباتی ممنوع است. ظاهرا این ملت باحال شعارهای انتخاباتی درست می کنند و با اس ام اس برای هم می فرستند، معلوم نیست چطوری می خواهند جلوی اس ام اس را بگیرند؟

خیانت یویو وار به قالیباف
قالیباف که دیروز مثل گربه ماست ریخته رفته بود به دیدار هاشمی رفسنجانی و خبرش نیز منتشر شده بود، امروز تلاش کرد دیدارش را با هاشمی تکذیب کند. بهرامی، سخنگوی ستاد قالیباف، معروف به محسن راستگو اعلام کرد که طرفداران احمدی نژاد در ستاد قالیباف نفوذ کردند و از همانجا به وی خیانت کردند. ظاهرا قرار بود آراء سازماندهی شده را بدهند به هرکسی بیشتر رای داشت. بهرامی گفت: آرای اصولگرایان مثل یویو از دست ما در رفت.

بالاخره موش کوه زائید
سرانجام حزب مشارکت که قرار است در آینده نقش نیروهای واکنش سریع را بازی کند، از دیروز پس از دیدار کرباسچی از جبهه مشارکت طی بیانیه ای اعلام کرد:جبهه مشارکت با حفظ دیدگاههای انتقادی و شفاف خود نسبت به هاشمی آرای خود را به نفع وی خواهد داد.

بن لادن برو گمشو!
ظهور احمدی نژاد شور و شوق عجیبی را بوجود آورده است. علیرضا خمسه گفت: ایران با احمدی نژاد دچار افسردگی می شود. البته خودمانیم ایران با خاتمی هم اسکیزوفرنیا می گیرد و با مصباح یزدی هم دچار پارانویا می شود. اما احتمالا ایران با هاشمی کاملا دوشخصیتی می شود. طه هاشمی در حالی که خیلی خوشحال بود، از ترس گفت: روشنفکران دینی برای نجات دین و جامعه اقدام کنند. جان سیمپسون دبیر بخش جهانی بی بی سی پیش بینی کرد که بخاطر جلوگیری از عقب گرد کشور بسیاری به هاشمی رفسنجانی رای می دهند. او عنوان می کند که در صورت پیروزی احمدی نژاد این تنها کارکنان شهرداری نیستند که وادار به تظاهر و بلند کردن ریش خواهند شد.

جوک روز
یکی وسط اتوبوس های شهرداری کفشش را از پایش درآورد، بوی گند پر شد توی اتوبوس، یکی گفت: چیزی نیست، نسیم تحقق دولت اسلامی است!

خانواده رجایی تکذیب کردند
ظاهرا امروز احمدی نژاد به مجلس رفته است و گریه کرده است و گفته است که گروهی می خواهند حیثیت مرا از بین ببرند، بدبختی را ببین! این خاله سوسکه قرار است بشود سلطان جنگل و انتظار دارد همه کنار بایستند تا حکومت جهانی تشکیل دهد. فعلا علی الحساب الهه کولایی اعلام کرد: افراد خانواده منسوب به شهید رجایی فعالانه در برابر سوء استفاده از نام وی واکنش نشان دهند. در پی این خبر همسر شهید رجایی اعلام کرد: نام رجایی مورد سوء استفاده انتخاباتی قرار گرفته است، چطور کسی که از ابتدا با بی عدالتی در راه رسیدن به قدرت که به فساد نزدیکتر است، می توان عدالت را پیاده کرد؟ شهید رجایی ظاهر و باطنش یکی بود، او اگر امروز در میان ما بود از شجاع ترین انسانها در مقابله با اقتدارگرایی در حاکمیت بود. آقای احمدی نژاد سنخیت و نسبتی با شهید رجایی ندارد.

رئیس خانه احزاب در مورد رجایی گفت: رجایی همیشه مرتب لباس می پوشید و کج و کوله راه نمی رفت.... اینکه بخواهیم مملکت را با لباس و کفش مندرس اداره کنیم، توهین به مردم است.

من توی دهن این شهردار می زنم
قضیه شدیدا جدی است. همه بزرگان و اهل خرد و آدمهای فهمیده به خودشان آمده اند و خطر را احساس کرده اند. جالب است جز ایثارگران که در تمام این دنیا فقط از زرقاوی و بن لادن و احمدی نژاد طرفداری کرده اند، هیچ تشکیلات و هیچ آدمی که اسم داشته باشد، حاضر نیست از خاله سوسکه دفاع کند. تقریبا همه هنرمندان، روزنامه نگاران معتبر و اهل فرهنگ از هاشمی حمایت کردند، حتی کسانی مانند محمود دولت آبادی، محمد علی سپانلو، عزت الله فولادوند که در معمولا به این کارها کاری ندارند و پرویز پرستویی و غیره همگی از هاشمی حمایت کردند. جالب این است که برای اولین بار در تاریخ ایران مفهوم سیاست حرفه ای دارد معنی پیدا می کند، یعنی اینکه کسی را قبول ندارم، اما چون روی کار آمدنش منافع ملی و شخصی بیشتری برای من دارد، او را انتخاب می کنم.

انتخاب بدون شرط چاقو
اولین بار است که مردم از ترس اینکه انتخاب بشرط چاقو صورت بگیرد، دارند وارد صحنه می شوند. خشایار دیهیمی در حالی که به نظر می آمد بغض توی گلویش جمع شده، گفت: هرگز باور نمی کردم روزی برسد که بخواهم به هاشمی رای بدهم و آن هم داوطلبانه. احمد شیرزاد هم علت حمایتش از هاشمی را توضیح داد و گفت: هرگز از انتقاد به هاشمی واهمه نخواهم کرد، اما امروز باید از رای به هاشمی دفاع کرد. بدون لحظه ای شک و دودلی. عزت الله سحابی هم گفت: همه افراد و گروهها باید از هاشمی حمایت کنند. عمادالدین باقی هم که بیش از حد طبیعی داغ کرده است و البته در این روزها بعضی ها باید داغش را دوست داشته باشند، گفت: حتی تحریمی ها هم باید به هاشمی رای دهند. آیت الله طاهری امام جمعه اصفهان گفت: در مرحله دوم انتخابات بدون تردید به هاشمی رای خواهم داد. عیسی سحرخیز هم که ترجیح می داد بعد از یک ماه فکر کردن در جهنم با شیطان ائتلاف کند تا با هاشمی در تهران، بعد از اینکه امر دائر شد بین احمدی نژاد و هاشمی، بعد از بیست ثانیه گفت: به هاشمی رای می دهیم، زمان تعیین تکلیف با رهبر است. اما بامزه تر از همه اظهارات مرد سرشکسته اصلاحات بود، بهزاد نبوی که در شهر قم در حین گفتمان دموکراتیک داشت دچار کشتمان می شد و نهایتا سرش شکست، اعلام کرد: برنامه این دوره هاشمی را مثبت ارزیابی می کنیم. ما این را در زمان دکتر معین نمی گفتیم، چون به ضرر نامزد ما بود و اصولا و ذاتا می دانیم که تفکر هاشمی طوری نیست که به این نوع استبداد و خودکامگی معتقد باشد. هیچ کس در خانه نماند. از همه مردم می خواهیم پای صندوق های رای بروند و به هاشمی رای بدهند. رئیس ستاد کروبی هم که در مرحله اول اعلام کرده بود که اگر هاشمی در انتخابات باشد برای شکست دادن هاشمی در صحنه باقی خواهد ماند، گفت: با حمایت مهدی کروبی، هاشمی می تواند با رای قاطع رئیس جمهور شود. دنیای جالبی است. ببین این عقرب چیست که همه را متحد کرده است.

ملاقات با رهبری، آقا تاریخ نگو!
دیروز هاشمی از کروبی حمایت کرد و انتخابات را آلوده به دخالتهای سازمان یافته اعلام کرد. و امروز هم با رهبری ملاقات کرد. رهبری با اظهار این نکته که کناره گیری هاشمی از دور دوم انتخابات، موجب بروز بحران در کشور می شود به هاشمی توصیه موکد کرد تا در دور دوم انتخابات حضور داشته باشد. فقط در این دو سه روز امیدواریم که هاشمی اعلام نکند که 55 سال است که با رهبری رفیق بوده است. چون ظاهرا 35 سال است که مجتبی با احمدی نژاد رفیق است. هاشمی رفسنجانی اعلام کرد: با رای و حمایت مردم دولت آشتی ملی تشکیل خواهم داد.

همه جدا از هم باشند از امروز
بنا به نوشته روزنامه اکونومیست در پی اعلام رای احمدی نژاد قیمت چادر عربی در بازار بورس تهران شدیدا بالا رفت و قیمت تیغ ریش تراشی در عرض شش ساعت از 73 درصد کاهش یافت. همچنین قیمت انواع دستمال یزدی و چفیه و بوگیر در بازار افزایش یافت. در حال حاضر یک گروه وسیع از جذاب ترین خوش تیپ های تهران به رهبری محمود خاله سوسکه اینا در مجلس و جاهای دیگر مشغول تشریح برنامه های فرهنگی و اجتماعی احمدی نژاد برای زنان و جوانان و مردم هستند.
احمدی نژاد گفت: بورس در حکم قماربازی است و باید بساط این گونه کارها در کشور برچیده شود.
شکرالله عطارزاده نمایندگان مجلس طرفدار احمدی نژاد خطوط سیاست فرهنگی احمدی نژاد را اعلام کرد:
- کرامت زن در اماکن عمومی باید حفظ شود.( در اماکن خصوصی لازم نیست.)
- مردان نباید با نگاه شهوت طلبی و هوس انگیز به زنان بنگرند.( مردان حق ندارند مثل احمدی نژاد به زنان نگاه کنند.)
- دولت با روشنفکرانی که از القاء سکس برای مبارزه با نظام استفاده می کنند، مبارزه می کند.
- دولت با تعبیه شهداء در جایگاههای ویژه روحیه افکار عمومی را بالا می برد( دولت تلاش می کند برای ایجاد نشاط در جوانان سرهر چهارراه یک اسکلت هم نصب کند.)

همچنین لاله افتخاری عضو فراکسیون اصولگرایان بقیه خطوط فرهنگی احمدی نژآد را چنین اعلام کرد:
- پارک های زنان و مردان باید از هم جدا شود.( فقط مردان حق دارند در پارک ها به مردان مواد مخدر بفروشند، زنانی که مواد مخدر در پارک ها تولید می کنند فقط حق فروش به زنان را دارند.)
- حتی الامکان خانواده هایی که از زنان و مردان ترکیب می شود تلاش کنند تا از رفتن به پارک خودداری کنند تا صیانت خانواده انجام شود.( خانواده هایی که به امید خدا زن یا شوهرشان مرده است می توانند به پارک بروند.)
- خانواده هایی که هنوز از زن و مرد تشکیل می شوند می توانند در حیاط خانه شان بصورت جداگانه از حیاط استفاده کنند.
- سینمای زنان باید از مردان جدا شود. و زن های بازیگر حق ندارند در فیلم هایی که مردان تماشا می کنند بازی کنند، مردان بازیگر هم حق ندارند در فیلم هایی که زنان تماشا می کنند بازی کنند.
- فیلم های سینمای زنان فقط باید توسط کارگردانان زن ساخته شود، البته کارگردانان زن برای ساختن فیلم باید از پیاده روی مخصوص زنان و آسانسور مخصوص زنان و توالت و تاکسی مخصوص زنان استفاده کنند.
- زنان راننده حق ندارند از بزرگراههایی که مردان در آن رانندگی می کنند، رانندگی کنند.
- زنان و مردان باید از قطارهای جداگانه استفاده کنند. خانواده ها می توانند قبل از سوار شدن به قطار از هم طلاق بگیرند و به محض پیاده شدن از قطار دوباره با هم ازدواج کنند. به همین دلیل در ایستگاههای قطار دفتر عقد و ازدواج هم دایر است.
- دانشگاه های زنان و مردان باید جدا شود.
- سایر اماکن باید برای زنان جدا شود. ( سایر اماکن شامل بقیه اماکن می شود.)
- جداسازی باعث بالا رفتن درصد امنیت خانم ها و آقایان می شود.( با توجه به اینکه معمولا مشاهده شده است که در جوامع مختلف زنان و مردان وقتی همدیگر را می بینند به هم حمله می کنند و همدیگر را گاز می گیرند، لذا حفظ امنیت آنان ضروری است.)
- جداسازی زنان و مردان در دانشگاه باعث افزایش بازدهی می شود.( در این مورد شهردار تهران بررسی های فراوانی در مورد گاوداری ها انجام داده است و همچنین با توجه به تجربیات شخصی و تشکیلاتی اش این تصمیم را گرفته است.)

تخم دو زرده
ظاهرا دیروز شهردار تهران که از احتمال اینکه مردم حرف های بدبدی در مورد او بزنند خیلی ناراحت شده بود، به مجلس رفت و در آنجا گریه کرد. کسانی گفته بودند که این یارو چقدر شبیه احمدی نژاد است. در پاسخ به این شایعات احمدی نژاد اعلام کرد: من بسیار بانشاطم، خیلی قاطعم، استاد دانشگاه هستم، از شش ماهگی در نارمک تهران بوده ام. همه کارهایم هم روشن است. مدتی است که شبکه وسیعی در بیرون مرزها که کاملا برای من شناخته شده و شماره های موبایل های شان را گرفته ام و با آنها صحبت کرده ام و آدرس های شان را می دانم، برای تخریب من فعال شده اند.
توضیح: شهردار تهران با من تلفنی تماس گرفت و از من درخواست هایی کرد که بعدا به اطلاع می رسد.

رنگ لباس تان مهم نیست
احمدی نژاد در مورد رنگ لباس اعلام کرد هر کسی در انتخاب رنگ لباس آزاد است و می تواند از هر نوع رنگ سیاهی که خواست استفاده کند. وی گفت: رنگ لباس باید متناسب با محیط باشد، مثلا داماد و عروس می توانند از رنگ قهوه ای( حتی الامکان پررنگ) استفاده کنند.

رو به باد
خیلی این احمدی نژاد خوشبو است، رو به باد هم می ایستد. احمدی نژاد طی پنج نامه از سایر نامزدهایی که رای نیاوردند درخواست کرد تا با او همکاری کنند. به نظر می رسد کسی به احمدی نژاد نگفته است که هنوز یک مرحله دیگر از انتخابات باقی است و او فکر می کند که روز جمعه با همین پنج میلیون رای رئیس جمهور شده است. در پی دعوت احمدی نژاد از سایر نامزدها دکتر معین پذیرفت که سرچهار راهها بایستد و عکس احمدی نژاد را در دستش بگیرد، کروبی هم برای سخنرانی به نفع احمدی نژاد به الیگودرز رفت. قالیباف نیز پذیرفت که جلوی ستاد احمدی نژاد کشیک بدهد. مهرعلیزاده نیز قرار است در سخنرانی های خاله سوسکه عکس بگیرد. علی لاریجانی نیز پذیرفته است که نوارهای سخنرانی احمدی نژاد را پیاده کند.

احمدی نژاد بالاخره فهمید
احمدی نژاد دیروز به یک درک عمیق در مورد سیاست رسید. وی گفت: هرکس انتخاب شود رئیس جمهور است. ظاهرا مردم فکر می کردند کسی که انتخاب نمی شود رئیس جمهور می شود و از این موضوع خیلی نگران بودند.

هخا پیروز شد
الهی بمیرم، یکی به داد این بیچاره برسد، قرار بود ملت ملاهان را بیرون کنند و هواپیما بگیرند و بروند لس آنجلس تا بعد از اینکه به هخا فارسی یاد دادند او را به ایران بیاورند تا در میدان شهیاد باباکرم برقصد، اما فعلا از این خبرها نشده است. هخا دو روز پیش گفت: امروز چهار روز است که از روز موعود یعنی 26 خرداد روز انقلاب شما مردم ایران می گذرد، قبول دارم آن طور که ما از شما مردم می خواستیم یعنی که 70 میلیون آدم از خانه ها در این روزها بیرون بیایید، ولی شما انجام ندادید. اما همان چند نفری که به خیابانها آمدید، ما برای خودمان پیروزی حساب می کنیم.

نهضت ادامه دارد
ظاهرا سپاه و بسیج تصمیم جدی دارد تقلب های مرحله اول را در مرحله دوم هم تکرار کند. رحیم صفوی در بخشنامه ای به فرماندهان سپاه و بسیج توصیه کرد که از هر گونه فعالیت تبلیغ له یا علیه کاندیداهای دور دوم خودداری کنند، وی تاکید کرد: همانند دور اول، ظاهرا نهضت ادامه دارد.

چند موضوع پیش پا افتاده
موضوعات بی اهمیت و پیش پاافتاده ای نیز در 24 ساعت گذشته اتفاق افتاد، مثلا بنی صدر یک بیانیه داد و دفتر تحکیم وحدت یک حرف هایی زد و فدائیان خلق هم سخنانی پرتاب کردند که مطابق معمول اهمیتی نداشت.


[ بدون نام ] جمعه 3 تیر 1384 ساعت 11:18 ق.ظ

رانت خواراللهی‌ها در لی‌لی پوت

ابراهیم نبوی
e.nabavi@roozonline.com
۳ تیر ۱۳۸۴

به قول همدانی‌ها: آدم دستش را خسته بکند، بهتر از این است که زبانش را خسته بکند. تقریبا همه گروههای سیاسی و همه انسان هایی که به فرهنگ و سرنوشت و شرف و آینده ایران اعتقاد دارند، نسبت به خطری که از جانب احمدی نژاد و حامیان خطرناکش کشور و ملت را تهدید می کنند هشدار داده اند. اعلام حمایت هم دیگر کافی است. ابطحی هم معتقد است: حمایت مهم نیست، رای مهم است. فکر می کنم می شود این برنامه را برای دو روز آینده پیشنهاد کرد:

۱) از فردا صبح همه کسانی که احساس خطر می کنند و بوی احمدی نژاد را احساس می کنند، با هم تماس بگیرند و کسانی را که هنوز قصد شرکت در انتخابات ندارند، قانع کنند که باید در انتخابات شرکت کنند.
۲) تمام مهمانی هایی را که قرار است برای روز جمعه انجام بگیرد، بیندازید به روز پنجشنبه که روز جمعه تنبلی تاریخی ای که همیشه بر ملت ما عارض می شود، مردم را نگیرد.
۳) کسانی که قرار است روز جمعه پارتی بگذارند، پارتی را لغو کنند که حتما به انتخابات برسند، وگرنه ممکن است که با آمدن احمدی نژاد برای همیشه تبدیل به گودبای پارتی بشود.
۴) روز جمعه از صبح با همه موجودات زنده دور و برتان تماس بگیرید و قبل از ظهر حتما برای رای دادن بروید، لطفا دنبال تنبل ها بروید که به قول آقای پورنجاتی از قطار سرنوشت جا نمانند.
۵) وقت تنگ است و زمان تکرار نمی شود، شدیدا مواظب باشید، اختلاف آراء بسیار مهم است.
۶) یک کسی هم با این احمد زیدآبادی حرف بزند، اوی احمد! این حرف ها چیه می زنی؟

رای سازماندهی شده
بسیج و نیروهای حزب اللهی براساس یک طرح حساب شده از یک سال قبل خودشان را برای رای سازماندهی شده آماده کرده اند. و برای این کار بودجه بسیج و مساجد کشور و شورای نگهبان صرف شده است تا انتخابات را ببرند. این طرح حداکثر شش تا ده میلیون نفر را می تواند به پای صندوق بیاورد و برای احمدی نژاد رای درست کنند. از این طرف ملت باید روابط اجتماعی شان را برای دادن رای فعال کنند و سازماندهی شده رای خودشان را حفظ کنند. امیر محبیان گفت: سقف آرای احمدی نژاد ۹ میلیون نفر است، در صورت حضور مردم آرای هاشمی تا ۱۶ میلیون نفر افزایش می یابد.
دکتر فرقانی، استاد ارتباطات جمعی گفت: در روزهای باقی مانده از ارتباط میان فردی استفاده کنید. شمس الواعظین هم گفت: فرهنگ دهان به دهان برای بیان ضرورت رای به هاشمی نقش موثری دارد. عطاء الله مهاجرانی اعلام کرد: آنچه نامش همبستگی ملی است دارد اتفاق می افتد.

شیر بی یال و دم و اشکم
کروبی از خاتمی بخاطر نحوه برگزاری انتخابات شدیدا انتقاد کرد و گفت: این انتخابات سیاه ترین پرونده خاتمی است. انتخابات دستپخت شورای نگهبان مثل شیری که مولوی درباره اش گفته است این چنین شیری خدا هم نافرید. ضمنا دیروز خامنه ای استعفای کروبی را از عضویت در شورای تشخیص مصلحت نپذیرفت.

خوش تیپ ها حمایت شان را ادامه دادند
بخش اعظم خوش تیپ های کشور از هاشمی حمایت کردند. در فهرست خوش تیپ ها نام این افراد را می توانید بخوانید: ناصر تقوایی، خسرو شکیبایی، نیکی کریمی، پیمان قاسم خانی، مجید مجیدی، ابراهیم حاتمی کیا، احمدرضا درویش، مجتبی راعی، رضا میرکریمی، محمدرضا هنرمند، کمال تبریزی، عزت الله انتظامی، هما روستا و تعدادی خوش تیپ دیگر...

دندان تیز دولت احمدی
دندانش تیز است، گاز هم می گیرد، از چند روز قبل هم با موتورسیکلت راه افتاده اند توی شهر و مردم را کتک می زنند. ارغنده پور، یکی از مسوولان انجمن صنفی روزنامه نگاران گفت: توقیف روزنامه اقبال دندان تیز دولت احمدی نژاد را نشان داد.

بالاخره نماینده آمریکا در اتحادیه اروپا هم نظرش را داد. صادق خرازی گفت: هاشمی بهترین گزینه برای ریاست جمهوری است.

آقا! اتفاق جالبی در ایران دارد می افتد. تا به حال همیشه رسم بود که انقلاب فرزندانش را می خورد، اما حالا مثل اینکه برعکس شده، احمدی نژاد به عنوان فرزند انقلاب دارد انقلاب را می خورد. همسر و دختر و عروس آقای خمینی از هاشمی حمایت کردند. من نمی دانم اینها هم جزو همان رانت خوارها هستند که احمدی نژاد قرار است اموال آنها را بگیرد و به برادران سپاه بدهد؟

صدا، تصویر، بو
آقا! از وقتی بوی این خاله سوسکه را پخش شده است، به نظر می رسد که صدایش هم آمده است، محسن کدیور گفت: رئیس جمهوری که ما برمی گزینیم صدایش با حاکمیت متفاوت است. از شما می خواهم رای بدهید تا وضع از این که هست بدتر نشود. ظاهرا احمدی نژاد هم صدایش شبیه حاکمیت است، هم همان بو را می دهد. محمد بهشتی مسوول سابق میراث فرهنگی هم که احمدی نژاد قرار است آنرا به برادران سپاه اجاره بدهد تا ملت توی عالی قاپو مهمانسرای زیارتی درست کنند، گفت : زمانی که موضوع انتخاب دفاع از منافع ملی بود، به معین رای دادم و حالا که موضوع مقاومت در برابر تحقیر ملی است به هاشمی رای می دهم. جالب است که کسی نمی گوید که این یارو دزد است یا نادان است یا اشتباه می کند، همه یا می گویند احمدی نژاد خطرناک است یا می گویند وجودش تحقیر ملیت ایرانی است. جهانگیری وزیر صنایع و استاندار سابق اصفهان گفت: آبروی اصفهان در خطر است. هوشنگ امیر احمدی، اپوزیسیون اصلاح شده نیز اعلام کرد: حضور شما در صحنه انتخابات ضروری است.

نئورانت خواران از هاشمی حمایت کردند
آقا! من از چند روز قبل به این نتیجه رسیدم که این چیزهایی که ما تا امروز می خوردیم اسمش رانت است و ما تا به حال بهش می گفتیم ماکارونی، و ظاهرا این خاله سوسکه علاقه خاصی دارد که این رانت ها را بگیرد و بدهد به مصباح یزدی و برادران سپاه. گروهی از رانت خواران کشور از هاشمی رفسنجانی حمایت کردند: از جمله رانت خوار فیلسوف نما بابک احمدی، رانت خوار ملی مذهبی فضل الله صلواتی، رانت خوار مطبوعاتی سیدعلی میرفتاح، رانت خواران تیم های پرسپولیس و استقلال از جمله علی کریمی، علی پروین، امیر قلعه نویی، و رانت خوار نویسنده عرب فهمی هویدی

واکنش آیت الله جوادى آملى به متعرضین امروز عده اى به علت حمایت آیت الله جوادى آملى از هاشمى رفسنجانى به او اعتراض کردند. آقاى جوادى آملی هم بالاى منبر رفت و خطاب به آنها گفت: حدود هفت سال پیش دو نفر براى ریاست جمهورى نامزد شدند، بنده از فردى با اسم حمایت کردم، اما فرد مورد حمایت من حدود ۷ میلیون راى آورد و طرف دیگر بیش از بیست و چند میلیون راى آورد و رئیس جمهور شد، در طول این سال ها حتى یک نفر از آن بیست و چند میلیون نفر نه تنها تعرضى به بنده نداشتند و هرگز توهین نکردند، بلکه بارها با محبت با هم صحبت داشتیم، اما امروز امضا شما که عددى و تعداد بسیار اندکى هستید، این گونه رفتار مى کنید، شماها چندین نفر بیشتر نیستید و خیال و وهم دارید که زیادید. دور خودتان مى نشینید و گمان مى کنید همه حقیقت را دارید و بى شمارید... و همه اسلام را دارید، بروید توبه کنید. این کارهاى شما نه اسلامى است نه دینى و نه اخلاقى...

فتنه غیراخلاقی چکمه پوش
امروز مطابق معمول احمدی نژاد در مورد حرفهایی که همه ملت در مورد او می زنند مصاحبه کرد و تلاش کرد تا نظراتش را تکذیب کند. وی گفت: متاسفانه شاهد به اجرا درآمدن یک فتنه غیراخلاقی هستیم... تا کسی که هیچ هدفی جز خدمت به مردم شریف ایران ندارد در چشم ها و دل های مردم ساقط کنند. ظاهرا فتنه غیراخلاقی در حال تاثیر کردن است. البته من نمی دانم آیا فتنه کنندگان قصد داشتند احمدی نژاد را از چشم و دل مردم ساقط کنند یا نه، ولی به نظر می رسد اگر چنین قصدی هم داشتند، این اتفاق دارد می افتد. من نمی فهمم این خاله سوسکه بی ریخت از کی رفت توی چشم و دل مردم؟

رانت خواراللهی
من تازه دو سه روز است که دارم معنی رانت را یاد می گیرم. تا به حال فکر می کردم رانت یک چیزی است مثل پسته که مثلا خانواده هاشمی آنرا می خورند و توپ می شوند، یا فکر می کردم رانت خواری شبیه واردات موز است که فلان خانواده از آن استفاده می کنند و روزنامه هم منتشر می کنند. تازه از دیروز فهمیدم این واردات شکر که دست آقای مصباح است و با اتکاء به آن، این همه شکرزیادی می خورد جزو همان رانت است.

رانت ها را به رای تبدیل می کنیم
در انتخابات اخیر چه رانت هایی تبدیل به رای شده است؟
۱) کمک های مالی مصباح یزدی از واردات شکر که به احمدی نژاد کمک شده است.
۲) اهداء کمک مالی از بودجه شهرداری تهران به مساجد کشور برای اینکه در روزهای انتخابات مساجد تبدیل به پایگاه رای احمدی نژاد بشود.
۳) دادن قراردادهای شهرداری به شرکت های متعلق به سرداران سپاه که منجر به حمایت آنان از احمدی نژاد شده است.
۴) استفاده از امکانات شهرداری، در تمام مدت انتخابات شهردار تهران از بودجه شهرداری برای کارهای انتخاباتی اش استفاده کرد.
۵) افزایش بودجه شورای نگهبان در طول سال گذشته به ۳۶ برابر برای دادن حقوق هشت ماه به ۳۰۰،۰۰۰ ناظر این شورا برای نظارت یک هفته ای آنان بر صندوق های رای که تبدیل به رای های احمدی نژاد شده است.
سعید رضوی فقیه گفت: اگر هیچی ندارید پس هزینه های میلیاردی تبلیغاتی تان را از کجا آورده اید؟

حالا داداش تقلب کردی چرا ناراحتی؟
فکر می کنید چه راه دیگری لازم است تا یک خاله سوسکه تبدیل به آقای رئیس جمهور بشود و بعد از این همه سوء استفاده انتظار نداشته باشد که همه برایش اس ام اس بفرستند؟
احمدی نژاد گفت: بنده در دوسه روز گذشته تبدیل به مظهر تمام بدی های عالم شده ام که گویا اگر رئیس جمهور شوم روزگار ملت ایران سیاه خواهد شد. آگاهان گفتند: خیلی پیش بینی عجیبی است؟ در رابطه با همین احساس که باعث شده است احمدی نژاد متوجه شود که تبدیل به مظهر بدی های عالم شده است، یکی از اعضای ستاد احمدی نژاد گفت: محبت و اعتماد عمومی به دکتر احمدی نژاد، چراغ برافروخته ایزدی است که بزودی آسمان ایران عزیز را روشن می کند. ظاهرا در ستاد احمدی نژاد به سا ام اس می گویند محبت و اعتماد عمومی. احمدی نژاد گفت: من زورم به یک بچه دبیرستانی نمی رسد، اما به من اتهامات گوناگونی می زنند. ظاهرا احمدی نژاد فکر می کند آدم برای ترور کردن و زور گفتن حتما باید هیکل درشتی داشته باشد یا حتما قهرمان زیبایی اندام باشد. مجید انصاری در همین مورد نسبت به شکل گیری مجدد گروههای تروریستی هشدار داد. نماینده احمدی نژاد در مناظره تلویزیونی گفت: چفیه باید نماد هویت ایرانی باشد. ملت ایران با شنیدن این موضوع خجالت کشیدند و اعلام کردند: خاک به سرم، چفیه که علامت تروریست هاست. کیانوش راد گفت: برخورد تند با مخالفان در دستور کار جریان حامی احمدی قرار دارد. نوبخت یک سووال مهم و عجیبی را پرسید: چه گروهی فیلم ها و سی دی ها و شبنامه ها را برای توزیع در شهرها و روستاها علیه هاشمی تهیه کرده است. چه کسانی استشهادیون را در مناطق مختلف و مخفی آموزش می دهند و به آنها القاء می کنند که ماموریت شما فقط در داخل ایران و برای اهداف خاصی است و هزینه این گروه را چه کسانی تامین می کنند؟

مجلس لی لی پوتی ها
بیایید اسمش را بگذاریم مجلس لی لی پوتی ها، آدم وقتی عکس نمایندگان مجلس هفتم را می بیند یاد سرزمین لی لی پوتی ها در گالیور می افتد. تعدادی آدمهای کوتوله که مردم هرکاری می کنند اسم شان را یاد نمی گیرند. فعلا ۱۳۰ نفر از لی لی پوتی های مجلس طرفدار روی کار آمدن احمدی نژاد هستند، به قول مامان ها: بچه برو با همقدت بازی کن. طرفداران احمدی در مجلس و خودش در طول دیروز و امروز نظرات احمدی را شرح دادند.

محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس: بخاطر چهره احمدی نژاد از او حمایت می کنم.
توضیح: کج سلیقه بودن منحصر به آدمهای خاصی نمی شود.
اضافات: ما هم دوست داریم بخاطر چهره احمدی نژاد از او حمایت کنیم، منتهی هنوز دچار مشکل بینایی نشده ایم.

احمدی نژاد گفت: مشکل مردم ایران موی جوانان نیست.
توضیح: مشکل مردم ایران نیست، مشکل شماست.
توضیح واضحات: مگر آسانسور مشکل مردم ایران است؟
توضیح واضحات تر: مگر جداشدن زن و مرد در اماکن عمومی مشکل مردم ایران است؟


جدایی زن و مرد: جدایی زن و مرد بخاطر ایجاد فضای کار مناسب است.
توضیح ایدئولوژیک: قبلا همین نظریه را مسعود رجوی و استالین داشتند و پیاده کردند، حالا هم شاگردشان دارد تاریخ را از اول تجربه می کند.
توضیح خودمونی: داداش! تو می خوای جدا کنی، چرا دلیل می آری؟

راه حل اقتصادی : ملت ایران لقمه حلال می خواهد.
راه حل بین المللی: باید خودمان را برای اداره جهان آماده کنیم، چون اداره کشور آسان می شود.
توضیح: فکر کنید آدم باید چه نابغه ای باشد که وقتی بلد نیست کشور خودش را اداره کند، فکر کند اگر اداره کشورهای دیگر را در دست بگیرد اداره کشور آسان می شود.

صلح جهانی: رشد اسلام گرایی در کشورهای غربی به ۱۲ درصد رسیده است.
توضیح: تا یک سال پیش رشد اسلام گرایی ۱۶ درصد بود، حالا به۱۲ درصد رسیده است.
رشد و توسعه علمی: ظرف ۱۰-۱۵ سال، ملت ایران به لطف خدا تمامی قله‌های علمی جهان را فتح خواهد کرد.
توضیح: قرار است قله های علمی را با بیل و جارو و نارنجک و خمپاره فتح کنیم.
سیاست فرهنگی: فرهنگسراها نباید به مراکز تبلیغ ضدارزشی- انقلابی تبدیل شوند.
توضیح: یعنی قراره دوباره تبدیلش کنیم به کشتارگاه.
سیاست اجتماعی: در دولت احمدی نژاد هرجا که امکان داشته باشد جداسازی صورت می‌‏گیرد

آزادی های سیاسی: زندانیان سیاسی با سایر زندانیان تفاوتی ندارند.
حقوق بشر: ما حقوق بشری که کشورهای نقض کننده آن یعنی آمریکا و انگلیس تدوین کرده‌‏اند قبول نداریم.
حجاب: برخورد با بد حجابی خواست هر انسان دردمندی است .

مردمی‌ترین شهردار
احمدی نژاد امروز در یک مصاحبه شرکت کرد و برای اینکه به ابهامات پاسخ بدهد، ابهامات جدیدی بوجود آورد و این حرفها را هم زد: مردمی‌ترین دوران شهرداری، دوران من بوده است... یکی گفته آسانسورها را مردانه زنانه کرده ایم. آیا شما این خبر را در این دو سال نشنیده بودید؟ وی گفت: من خودم ورزشکار هستم. وی گفت: مردمی‌ترین دوران شهرداری، دوران من بوده است وی توضیح داد: واقعا عملکرد این دوره‌ شهرداری افتخارآمیز است ولی شما همیشه توهین و مسخره کردید.... وی گفت: واقعا نوگراترین شهرداری در طول عمر صد ساله شهرداری همین دوره دو ساله است.... وی گفت همه به دو درجه از آزادی اهمیت می دهند، ولی من به 360 درجه، وی افزود: مردمی‌ترین دوران شهرداری، دوران من بوده است. وی گفت: امروز آزادی‌های مردم محدود شده است یعنی تمام اقتصاد دست یک عده خاص و بنابراین بقیه‌ مردم چیزی ندارند؛ رسانه‌ها، زبان‌ها و بلندگوها در اختیار عده‌ای خاص است این چه آزادی است؟ ما باید فرصت بدهیم و مردم واقعاً بتوانند سر مدیری که بیت‌المال را تلف می‌کند داد بزنند، چرا نباید داد بزنند؟ وی توضیح داد: من خودم ورزشکارم و با دانشجوها فوتبال بازی می‌کنم. وی در پاسخ به این سووال که از کی سینما نرفتید، گفت: در این دو سال که به شهرداری آمده‌ام فرصت نکرده‌ام. وی گفت: بنده یک استاد دانشگاه و با سابقه ۱۶ ساله در دانشگاه هستم. وی گفت: مردمی‌ترین دوران شهرداری، دوران من بوده است


[ بدون نام ] جمعه 3 تیر 1384 ساعت 11:09 ق.ظ


یکی از مشاورین احمدی نژاد او را ببرد حمام و بشوید، مثلا می خواهد رئیس جمهور بشود. هنوز نیامده بویش به مشام می رسد. من نمی دانم این نسیم تحقق دولت اسلامی که ظاهرا هر وقت احمدی نژاد به جایی می رود احساس می شود چه نوع نسیمی است و چه بویی می دهد، اما یک چیز را می دانم و آن اینکه اصلا بوی خوبی نیست. از دو روز قبل که خبر آمدن احمدی نژاد رسیده است قیمت بوگیر در بازار تهران بشدت افزایش یافته است. بی بی سی گفت: انتخاب احمدی نژاد ثبات منطقه را تهدید می کند.

پشت هاشمی رفسنجانی جمع شویم
فعلا همه دست به دست هم دارند می دهند. قضیه عقرب آنقدر جدی است که همه دارند به یکی دیگر پناه می برند. باقی گفت: حقوق بشر و حقوق شهروندی در شرف نابودی است. مطمئن هستیم که در دوره هاشمی فضایی برای تنفس کردن خواهیم داشت. محمد قوچانی نوشت: هاشمی تنها گزینه باقی مانده حفظ دموکراسی در ایران است. گروهی از روزنامه نگارانی که قبلا از معین طرفداری می کردند طی اطلاعیه ای اعلام کردند که از هاشمی رفسنجانی دفاع می کنند. معاون ستاد هاشمی اعلام کرد: مردم آزادیخواه ایران با رای خود به هاشمی پاسخ قاطعی به ریاکاران ماکیاولیست خواهند داد. مردم آزادیخواه ایران گفتند: بابا قاطع! ببین اون دیگه کیه که این به اون می گه ماکیاولیست؟ از سوی دیگر سخنگوی ستاد کروبی نیز اعلام کرد: از هاشمی حمایت می کنیم. اما منتجب نیا اعلام کرد: با دخالت شورای نگهبان هاشمی هم رای نمی آورد. مجاهدین انقلاب در بیانیه ای اعلام کرد: خطر فاشیسم اصلی ترین مساله است. حمایت صریح خود را از کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی اعلام می کنیم. مشت آهنین آماده فرود آمدن است، پشت هاشمی رفسنجانی جمع شوید. آگاهان هشدار دادند که احتمالا این بدجنس ها می خواهند پشت هاشمی جمع بشوند که مشت آهنین بخورد توی سر هاشمی.

هاشمی، اسمشو نبر
من نمی دانم این وسط این مشارکتی ها چرا خودشان را لوس کرده‌اند، جبهه مشارکت از هاشمی حمایت کرد، اما اسم او را نیاورد. در بیانیه این جبهه نوشته شد: علیه جبهه‌ای که با اتکا به حزب سیاسی- نظامی می خواهد به هر قیمت برنده انتخابات باشد، پای صندوق های رای بروید.
به همین مناسبت خبرنگار ما با سخنگوی جبهه مشارکت مصاحبه کرد و از او پرسید:
خبرنگار ما: منظورتان از حزب نظامی- سیاسی چیست؟
سخنگوی مشارکت: منظورمان آنها هستند.
خبرنگار ما: آیا منظورتان آقای احمدی نژاد است؟
سخنگوی مشارکت: ما فعلا عصبانی هستیم و بیشتر توضیح نمی دهیم.
خبرنگار ما: فقط اسم کوچکش را بگوئید.
سخنگوی مشارکت: نمی گویم.
خبرنگار ما: جاندار است؟
سخنگوی مشارکت: آره، هفت تا دارد.
خبرنگار ما: تو جیب من جا می گیرد؟
سخنگوی مشارکت: نه، ولی توی جیب شما رو خالی می کند.
خبرنگار ما: پس منظورتان این است که به آقای احمدی نژاد رای ندهیم؟
سخنگوی مشارکت: شاید، ولی ما نمی خواهیم به این صورت این را بگوئیم؟
خبرنگار ما: چرا نمی خواهید به این صورت بگوئید؟
سخنگوی مشارکت: چون با اهداف ما جور نیست.
خبرنگار ما: پس در نهایت منظورتان این است که باید به رفسنجانی رای داد؟
سخنگوی مشارکت: هم بله و هم نه، چون مجبوریم ولی قبول نداریم.
خبرنگار ما: پس انتخابات را تحریم می کنید؟
سخنگوی مشارکت: نه، شرکت می کنیم و علیه نظامیان رای می دهیم.
خبرنگار ما: پس به هاشمی رای می دهید؟
سخنگوی مشارکت: ما چنین چیزی نگفتیم.
خبرنگار ما: پس رای سفید می دهید؟
سخنگوی مشارکت: نه، ما به آن یکی کاندیدا رای می دهیم.
خبرنگار ما: یعنی شما به احمدی نژاد رای می دهید؟
سخنگوی مشارکت: نه، ما به آن یکی رای می دهیم.
خبرنگار ما: شما به احمدی نژاد رای می دهید یا هاشمی رفسنجانی؟
سخنگوی مشارکت: دومی
خبرنگار ما: پس به رفسنجانی رای می دهید؟
سخنگوی مشارکت: ما بقیه نظرات مان را یک هفته بعد اعلام می کنیم.

من جمهوریت هستم
من که دارم از دست معین سکته می کنم. من نمی دانم در این روزهای آخر چه اتفاقی افتاد که معین این جوری شد. باز خدا را هزار بار شکر که انتخاب نشد، اگر انتخاب شده بود تازه می فهمیدیم با چه نابغه ای سروکار داریم. آهای رضا! این کی بود نامزدش شدی؟
معین سه روز پیش اعلام کرده بود که اگر انتخابات سالم بود بیست میلیون رای می آورد. ظاهرا اعلام شده است که آرای او را به نام احمدی نژاد خوانده‌اند، اگر همین را هم فرض کنیم، باز هم ده میلیون کم می آید. معین دیروز گفت: در روزهای پایانی اراده قاهری برای پیروزی یک کاندیدا به میان آمد. ظاهرا این اراده قاهر هم پانزده میلیون رای معین را برداشته، هم دو میلیون رای کروبی را، ولی فقط پنج میلیونش را به احمدی نژاد داده، بقیه را هم احتمالا برده است انگلیس. معین در مورد شرکت در انتخابات در حالی که قیمت خودش را خیلی بالا ارزیابی کرده بود، در جمع جوانان حامی اش اعلام کرد: برای شما تعیین تکلیف نمی کنم، نه خودتان و نه من را ارزان نفروشید. معین گفت: خطر حذف جمهوریت را جدی بگیریم. آگاهان گفتند: اگر راست می گویی خودت جدی بگیر. ظاهرا جمهوریت در این دو سه روز اسم مستعار معین است.

در شهر پر از خبر است
فعلا خرتوخر عظیمی است. دیروز بعداز ظهر قالیباف مثل گربه ماست ریخته که خودش را به صاحبخانه می مالد، رفته برای ملاقات با هاشمی، رئیس ستاد قالیباف هم اعلام کرده که: هرگز از احمدی نژاد حمایت نمی کنیم. ظاهرا قرار است که تا ۲۴ ساعت بعد موضع رسمی قالیباف اعلام شود. اما جالب است داستان هادی خامنه ای که امروز بعد از اینکه کار قالیباف با روزنامه اش تمام شده، بهرامی سخنگوی ستاد قالیباف و سردبیر روزنامه را به دلیل تغییر خط مشی روزنامه برکنار کرده، ظاهرا در تمام این روزهای انتخابات هادی خامنه ای روزنامه اش را نمی‌خوانده.

هوای تازه لاریجانی و بوی احمدی نژاد
آقای لاریجانی معروف به اتوبوس دولت امید و هوای تازه هم که قرار بود دموکراسی ایجاد کند و دولت امید برای جوانان راه بیندازد، از کولر اتوبوس هوای تازه اش بوی گند جوراب های نشسته احمدی نژاد دارد می آید. ستاد هوای تازه و دولت امید اعلام کرد: اکنون که احمدی نژاد توانسته است به مرحله نهایی راه یابد قاعدتا همه اصولگرایان باید از احمدی نژاد حمایت کنند. به همین دلیل ستادهای لاریجانی اعلام کردند که از احمدی نژاد حمایت می کنند.

بن لادن برود جلو بوق بزند
آقا! این احمدی نژاد چه سوکسه ای دارد! به محض اینکه به مرحله دوم رفت همه چت کردند. دیروز گویا در کنفرانس مطبوعاتی بعد از رسیدنش به مرحله دوم همه زنان خبرنگاری که در کنفرانس بودند از اینکه او در رده دوم قرار گرفته بود غمگین بودند و گریه می کردند.

ملاعمر به تهران می رود
اعظم طالقانی گفت: احمدی نژاد مخالفین خود را قلع و قمع می کند. هادی قابل نیز اعلام کرد: احمدی نژاد بدنبال جداسازی زن و مرد در تاکسی و پیاده روهاست. مهدی خزعلی، پسر آیت الله خزعلی هم ضمن اعلام سوء استفاده های احمدی نژاد در شهرداری گفت: آش نذری احمدی نژاد از بودجه شهرداری کارسازتر از وعده ۵۰ هزار تومانی کروبی بود.

دستمال یزدی بردار، پراز گلابی وردار
آقا! این چفیه کم کم علاوه بر کارکرد تروریستی دارد نقش دستمال یزدی های قدیمی را هم در ابراز ارادت و اخلاص پیدا می کند. جالب است که هم احمدی نژاد و هم کوچک زاده هر دو دستمال یزدی دور گردن شان می اندازند. همانطور که دیروز پیش بینی کرده بودم، مهدی کوچک زاده گفت: این بار از احمدی نژاد حمایت می کنم.

بگیر که اومد، ویژ
ظاهرا امت حزب الله قصد دارد به نفع احمدی نژاد وارد درگیری شود. چنانکه خبر داده شده است به کارناوال های طرفداران هاشمی در تهران حمله شده است. ستاد احمدی نژاد دست پیش را گرفت که پس نیفتد. این ستاد اعلام کرد: برخی عناصر بدخواه تحت عنوان طرفداری از دکتر احمدی نژاد تصمیم گرفته اند با پخش اکاذیب و ارتکاب رفتار ناشایست مردم را مورد تعرض قرار دهند.
احمدی نژاد در یک بیانیه صادقانه اعلام کرد: ما برای دموکراسی انقلاب نکردیم. وی گفت: زمانی اهداف انقلابی محقق می شود که هرچه ولایت فقیه گفت پیاده نماییم. احمدی نژاد برای نشان دادن احساس اش در مورد رسیدن به مرحله دوم انتخابات گفت: در این انتخابات همه پیروز بودند و ما شکست خورده نداشتیم. در پی این اظهار نظر کروبی منفجر شد.
.

بده بره
چند نفر از کارمندان شهرداری در انتخابات شرکت کردند و به احمدی نژاد رای دادند، کسی از آنها پرسید: شما که او را می شناختید چرا به او رای دادید؟ گفتند: برای اینکه این ملت بفهمند چه مشکلاتی در این یک سال از طرف این آدم برای خواهران و مادران ما ایجاد شده است.
مهوش معتمدی آذر، عضو شورای اسلامی شهرتهران تلویحا از احمدی نژاد ابراز انزجار کرد. وی گفت: با همت دکتر احمدی نژاد، شهرداری تهران در روال قرار گرفته است که هر فرد جدید به عنوان شهردار می تواند با مشکلات کمتری به امور شهر و مردم رسیدگی کند. همین مساله باعث شده است که ما ناراحتی خاصی از این بابت نداشته باشیم.
ترجمه فارسی: احمدی نژاد چنان به شهرداری گند زده که دیگه فرق نمی کنه کی شهردار بشه، چون هرکی شهردار بشه دیگه از این ضایع تر نمی شه.
.

جداسازی زنان از مردان
بزرگیان نماینده مجلس و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس برنامه های اجتماعی احمدی نژاد را اعلام کرد. البته من هم بنا دارم تا فردا برنامه بیست ساله احمدی نژاد را اعلام کنم. ظاهرا محورهای اصلی برنامه اجتماعی احمدی نژاد برای آینده جوانان ایرانی چنین است:
جدا سازی خانم ها از آقایان در مکان های عمومی
جدا سازی خانم ها از آقایان در اماکن آموزشی، برای پیشرفت بیشتر
جدا سازی خانم ها از خانم هایی که به خانم ها مثل آقایان نگاه می کنند.
جداسازی هر نوع چیز اضافی از آقایان برای ایجاد امنیت فکری در آنان
جداسازی فرهنگسراها از آدمها برای جلوگیری از اندیشه های ضدانقلابی
جداسازی آسانسورهای مردان و زنان برای پیشرفت اندیشه آنان
جلوگیری از حرکت آسانسورهایی که رو به بالا حرکت می کنند
جداسازی آسانسورها از راهروها برای جلوگیری از احتمال ورود زنان و مردان در آن
جداسازی تاکسی های زنان از مردان و استفاده از پشت تاکسی برای زنان در یک برنامه سه ماهه
جداسازی عقب تاکسی از جلوی آن برای رعایت اخلاق خانواده
جداسازی پیاده روهای زنان و مردان، مردان از وسط خیابان رد بشوند و زنان از راهروی خانه شان
جدا سازی آشپزخانه های زنان از آشپزخانه مردان در خانه هایی که بیش از یک نفر در آن زندگی می کنند، برای پیشرفت تفکر و اندیشه
دفن اجساد شهدا در میادین و کوچه های شهر، در صورت کمبود شهید می توان از نسل جوان برای تولید آن استفاده کرد.
ایجاد وزارت امر به معروف و نهی از منکر برای اداره کلیه امور زنان و مردان.
تلاش برای استفاده از دانش ژنتیک برای ایجاد زنانی که دارای محاسن باشند.



استفاده‌ی غیر تجاری از مطالب «روز»‌ تنها بر اساس پروانه‌ی کریتیو لایسنس و به‌طور مشروط آزاد است.




[ بدون نام ] جمعه 3 تیر 1384 ساعت 10:46 ق.ظ

پسرک عزیز به قران جیگری نمانده من انقدر عالی خونده بودم و آنقدر عالی دور کرده بودم (در طی ۲۰ روز آخر همه دروس را دور سوم کردم) پایین تر از قلب چیزی تو فکرم نبود .خدا خودش میدونه...
ولی الان فقط زنان زاهدان میخوام
خدایاخدایاخدایاخدایاخدایاخدایا...

[ بدون نام ] جمعه 3 تیر 1384 ساعت 10:02 ق.ظ

پسرک جمعه 3 تیر 1384 ساعت 08:57 ق.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

جیگر من که همش دندونی شده!

خوش تیپ جمعه 3 تیر 1384 ساعت 08:29 ق.ظ

بابا ۲۴ ساعت دندون رو جیگر بگذارید

[ بدون نام ] جمعه 3 تیر 1384 ساعت 08:23 ق.ظ

مرد شب جمعه 3 تیر 1384 ساعت 05:07 ق.ظ

برای اینکه بفهمید کسی دروغ میگه با نه یک قانون وجود داره:
در برابر هر 20-30 نمره اختلاف رتبه دو برابر میشه این قانون را میتونین با نمرات سال 81 امتحان کنین
تنبل عزیز این رتبه دوستت رتبه کل بوده یا رتبه در سهمیه ازاد
در این سطح نمره(376)این دو رتبه حدود 70 تا با هم اختلاف دارند
انقدر بابت امتحان پارسال وتعویق امتحان خستمون کردند که دیگه هیچکی حوصله اعتراض نداره

تنبل جمعه 3 تیر 1384 ساعت 01:50 ق.ظ

دوستان نمره هایی که دیروز گفتم گویا زیلد موثق نیست اما الان یکی از دوستان زنگ زد که در یکی از دانشگاهها نمرات را نشان میدادند که دوست من با نمره ۳۷۶ رتبه ۴۵۳ اورده با ۴ نمره جهش نسبت به نمره ای که خودش حساب کرده بود .
پس وضع حسابی خرابه . ویک خبر دیگر
همان فرد گفته که گویا ۴ تا ۶ سوال تغییر کرده بعضی ها ۲ جوابی بعضیها ۴ جوابی شده و یک سوال پاسخش تغییر کرده .
حالا بشینیم و تو سر خودمان بزنیم که دیگه کار از کار گذشته

[ بدون نام ] جمعه 3 تیر 1384 ساعت 01:48 ق.ظ

تنها راهی که هم این نتایج راست باشه هم منطق سوت نکشه :

اینه که بپذیریم نمره ها تا ۴۰ - ۶۰نمره بالا رفته باشه
اونوقت همه یکه خورده ها خودشون رتبه پایین می شن!

وگرنه یه کسکشی زیر پیژامه ست مطمئن باشید.

قانپا جمعه 3 تیر 1384 ساعت 12:49 ق.ظ

خود پزشکیان بزور انجمن اسلامی از پره انترنی قبول شده و بزور ا نجمن اسلامی وارد دستیاری شده وبزور انجمن اسلامی فوق گرفته .و تمنی ثنار بار علمی نداره میگویید نه امتحانش کنید . بقیه اش بعدا میگم.

قانپا جمعه 3 تیر 1384 ساعت 12:40 ق.ظ

بچه بشین هردو سر وته یه کرباسند فقط بر مردم مظلوم میتازند . این باشد زمان : ومکرو مکرالله ان الله خیروا؛ ماکرین .

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 11:08 ب.ظ


سایه خدا په ادم عقل داده
نمره۳۸۰ رتپه ۴۶۳
/ ۳۹۹ // ۲۶۲
یعنی در ۱۹ نمره ۲۰۰نفر هر نمره ۱۰ نفر هر سوال ۳۰ نفر
یعنی رحمت په سال ۸۲
همش دروغه



















[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 10:45 ب.ظ

(به احترام آنان که نقشی در سناریوی رأی گیری بازی نکردند)
ه. خ


باز هم عقل ملتی گم شد
قاتلی قهرمان مردم شد

ملتی را فریب چون بدهند
منتی نیز بر سرش بنهند!

« بهتره شکر حق کنی رو راست»
«که نصیبت رئیس قاتل هاست!»

***

بار دیگر، شگرد استبداد
بازی لوس دوم خرداد!

***
دختری کم حجاب و زیبارو
عینک دودی اش سر گیسو

هست نام مبارکش لیدا
زده بر سینه عکس کاندیدا

پسری نشئه ، لهجه اش لاتی
با پلاکاد انتخاباتی

هست نام مبارکش منصور
عازم رأی بر رئیس جمهور

دورشان دوستان ِ هم پیمان
«همه قربونشون برم ؛ مامان!»

مادری آمده لب بالکن
با شعاری حریف رسوا کن:

« آخ بمیرم برات اکبرجون »
« مرگ بر دشمنات اکبرجون »

« کی داره جنگ تو میاد اکبر»
« اگه مَرده بگو بیاد اکبر »

همه با هم: « بیاد اگه مَرده »
مشت ها در هوا گره کرده

مادره « هاشمی دوس إت داریم »
« هرکیِ دیگه بیاد نمیذاریم »

بچه ها: « پس وری ول اکبرجون »
« غیر تو ایمپاسیبل اکبرجون »

هلهله ، بوق بوق ، قال و مقال
مثل شب های شادی فوتبال

« آی زری ، آی پری ، آهای لیلا»
« آخ چه لب هائی داره ، واویلا !»

« بچه ها تخمه ، بچه ها پسته»
« همینه کاندیدای برجسته»

« اقتصاد دونه ، مصلحت کاره »
« خاتمی تخم نداشت ، این داره »

« آره؟ رهبر مخالفه؟ باشه »
« پس چه بهتر چشاش چاهارتا شه »

« آخه این ا ُزگله دیگه چی میگه؟»
« این همون احمدی نژاده دیگه »

« این میگن قاتله به مولا علی »
« هاشمی هیچکی رو نکشته ولی »

« قتل زنجیره ای چیه ؟ میدونی ؟»
« اینقده زر نزن اگه میتونی »

« میکونوس چی؟ اوین چی بالأخره ؟»
« تو میخوای احمدی نژاد ببره؟!!»

« بچه ها نون ِ خامه ای کی میخواد؟»
« طرف حوزه هیچ چی گیر نمیاد »

« من با میثم میرم ، تو با کورش »
« خوبه باشیم همیشه اینجور خوش»

با همین گونه لوس بازی ها
عمل بچه ناز نازی ها

شور و نادانی جوانی و نیز؛
خوش خیالی والدین عزیز

حوزه ها پر شود ز خرد و بزرگ
صاحب رأی برّه ها ، خود ِ گرگ!

برتری ، یار اکبری بشود
رأی او حداکثری بشود

آ....ی به به رئیس ِجمهوری
باغت آباد باشه انگوری

حائز اکثریت آرا
سورپریز کرد جمله ما را

او نماینده جوانان است
پاسدار قیام آنان است !

زن آزاده نیز رأیش داد
بیشترتر ز دوم خرداد !

پس چه بهتر ز کرکری ، شب و روز
آ....ی دشمن بیا ببین و بسوز!

امت ما دوباره کرده قیام
رأی داده برای حفظ نظام

رأی داده به بهترین کاندید
که از او خوبتر نخواهد دید!

وه عجب دلپذیر عجب خوب است
هاشمی جان کمال مطلوب است

چونکه از احمدی نژاد سر است
خود ازو، احمدی نژادتر است

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 10:41 ب.ظ

خوب، بد، زشت


یک زن برای اینکه از خانه بیرون برود چه لباسی می پوشد؟، در دوره خاتمی: مانتو کوتاه با روسری رنگی، در دوره هاشمی: مانتو معمولی با روسری، در دوره احمدی نژاد: چادر عربی با توسری

فرض کنیم یکی از این سه وضعیت در ایران وجود داشته باشد؛ خاتمی رئیس جمهور باشد، هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور شود، احمدی نژاد رئیس جمهور شود. در این سه حالت چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟

ماشین رئیس جمهور در یک کوچه تنگ بن بست گیر می کند.
خاتمی: همانجا می نشیند تا چهار سال تمام بشود و راننده جدید بیاید و ماشین را از او بگیرد.
هاشمی: از دیوار راست بالا می رود و به کارش ادامه می دهد.
احمدی نژاد: ماشین را منفجر می کند تا دیوار خراب شود، بعد سینه خیز می رود پیش مجتبی.

یک دختر دانشجو برای رفتن سرکلاس چکار می کند؟
خاتمی: دوست پسرش دنبالش می آید و با هم می روند تظاهرات.
هاشمی: دوست پسرش دنبالش می آید و بعد از رفتن به خانه، او را به دانشکده می رساند.
احمدی نژاد: چادر مشکی اش را می پوشد، از پیاده روی زنانه عبور می کند، نیم ساعت منتظر مینی بوس زنانه می ماند، وقتی وارد دانشکده می شود می بیند دانشکده تبدیل به حسینیه شده است.

مسابقه فوتبال ایران و آلمان در جام جهانی چگونه برگزار می شود؟
خاتمی: مسابقه برگزار می شود و ایران یک بر صفر به آلمان می بازد، اما مردم تا صبح در خیابانها می زنند و می رقصند.
هاشمی: به داور یواشکی پول می دهند تا به نفع ایران داوری کند، اما آبروریزی می شود، در نتیجه ایران دوتا گل می خورد ولی مردم به خیابان می روند و می رقصند.
احمدی نژاد: دولت به بازیکنان تیم ملی اعلام می کند که اگر ببرند همه را زندانی می کند، در نتیجه چهار برصفر می خوریم، مردم هم به خیابان می ایند و عزاداری می کنند و از لباس شخصی ها کتک می خورند.

یک پسر جوان برای رد شدن از خیابان چکار می کند؟
خاتمی: منتظر می ماند تا چراغ عابر پیاده سبز شود تا از خیابان رد بشود، اما چراغ عابر پیاده همیشه قرمز است، به همین دلیل می پرد وسط خیابان و تصادف می کند.
هاشمی: پول می دهد تا ماشین ها متوقف شوند و از خیابان رد می شود.
احمدی نژاد: چون ماشین ها در ترافیک مانده اند براحتی از لای ماشین ها رد می شود، اما آنطرف خیابان بخاطر اینکه پسر جوانی است از لباس شخصی ها کتک می خورد.

برای ایجاد یک کارخانه چه باید کرد؟
خاتمی: برای گرفتن مجوز کارخانه یک روزنامه راه می اندازد و در نتیجه قدرت پیدا می کند و مجوز کارخانه می گیرد.
هاشمی: با فامیل یکی از کارگزاران ازدواج می کند، در نتیجه کارخانه دار می شود.
احمدی نژاد: برای گرفتن مجوز ریش می گذارد و یک حسینیه راه می اندازد و یک ماه لباس هایش را نمی شوید، بعد با همان وضع به شهرداری سمنان می رود تا مجوز کارخانه ای را در کرمانشاه بگیرد، در همانجا عضو بسیج می شود و از این طریق سه برابر کارخانه پول در می آورد.

رئیس جمهور قرار است در اجلاس عمومی سازمان ملل حاضر شود.
خاتمی: با خنده وارد می شود، در حین دست دادن به توالت می رود، بعد از بازگشت تکذیب می کند.
هاشمی: به دلیل سردرد سفر را لغو می کند و صادق خرازی را می فرستد به سازمان ملل.
احمدی نژاد: در هنگام ورود به پاریس دستگیر می شود و انتخابات مجددا برگزار می شود.

دو نفر با هم چگونه تلفنی حرف می زنند؟
خاتمی: سلام، درد سرت رفع شد؟
هاشمی: سلام، سردردت رفع شد؟
احمدی نژاد: سلام، تو هنوز زنده ای؟

یک پارتی دوستان جوان چگونه برگزار می شود؟
خاتمی: اکس پارتی برگزار می شود.
هاشمی: پیژامه پارتی با تریاک برگزار می شود.
احمدی نژاد: حسین پارتی برگزار می شود، با سینه زنی .

مردم برای رفتن به پارک چه می کنند؟
خاتمی: به پارک می روند و خوش می گذرد.
هاشمی: به باغ فامیل می روند و از خماری در می ایند.
احمدی نژاد: زنها به پارک مردانه می روند، مردان به پارک زنانه، مواد مخدر در هر دو پارک توزیع می شود.

یک زن برای اینکه از خانه بیرون برود چه لباسی می پوشد؟
خاتمی: مانتو کوتاه با روسری رنگی
هاشمی: مانتو معمولی با روسری
احمدی نژاد: چادر عربی با توسری

سخن روز | دنبالک 0 | نسخه قابل

پسرک پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 10:11 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

سایه ۲
من تنها نیستم!
بدبختم

سایه۲ پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 09:45 ب.ظ

salam be hame tanbal va pesarak tanha anche omidvar gofte dooroste hamoont ke midoonid omivar dorogh nemige dar zemn man khoodam ba cheshme khoodam karname ba nomre 380 didam ke rotbe ye kol 463 bood age yadetoon bashe man az chand pish be har ki injoor rotbe ha migoft har chi az dahanam dar miyoomad migoftam vali bad bakhtane maske rast migoftan omidvar ham doorest mige va moyasefane har tanbal ba inke khyli khoob va omid var konde bood ghalate felan bye

تنبل پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 08:16 ب.ظ

پسرک عزیز والا منهم از یکی از دوستان شنیدم .
خدا کنه لااقل حرف دوست من درست باشه چون خود منهم کف کردم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 07:48 ب.ظ

من ۱۰۰تا ادم در دانشگاه دارم






نمرات مهروموم هستند شنبه باز میشن






کم دروغ بنویسید













پسرک پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 07:35 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

دلتون خوشه بابا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 07:02 ب.ظ

سایت مملیز به احتمال قوی نفوذی مشارکتیها وسوال فروشهاست
تا به حال برای بسیاری از کامنت گذارانش ایمیل ویروسی فرستادهو حالا هم که با تیمورزاده سوال فروش تبانی کرده
ننگ بر ادم فروش .
ننگ بر سوال فروش

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 06:59 ب.ظ

دورد بر رابین هود ایران دکتر احمدی نژاد
وای به روز ملت اگر دوباره مشارکتی های حرامزاده بر ما مستولی شوند

پسرک پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 06:39 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

تنبل چیزی که شما گفتی آخه با حرف بقیه جور در نمیاد
به صحتش اطمینان داری؟
سهمیه آزاد بوده؟
آخه ۳۹۹نمره رتبش بشه ۲۶۲ ( طبق فرمایش امیدوار) ولی ۳۹۵ بشه ۱۷۳؟( طبق فرمایش شما)

خوش تیپ پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 06:38 ب.ظ

بچه ها سایه راست میگه . ۴۰۰ رتبه حدود ۲۵۰ اورده. همش زیر سر پزشکیان کثافته

پزشک فروشها پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 06:17 ب.ظ

مملیز داره با تیمورزاده چهره کثیفش رو نشون می ده :

کارگردان شلوغ دیروز رو چی ساکت کرده؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 05:36 ب.ظ

تنبل پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 05:19 ب.ظ

مرد شب عزیز من الان به کامپیوتر دسترسی پیدا کردم .
یکی از دوستان دیشب به من گفت . و من عینا صحبت اونو نقل قول کردم و فکر میکنم پس از اصلاح پاسخنامه بوده که من هم دقیقا نمیدونم چند سوال عوض شده .
ضمنا اون دوست عزیزی که گفته پاکت سوالات در حضور نماینده وزارتخونه باید باز بشه . این حرف اصلا معنی نداره چون اصل نمرات و کارنامه ها توی وزارتخونه هست و چه فرقی میکنه در پاکت رو کی باز کنه .
خدا به ادم عقل داده اخه

سایه۲ پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 04:12 ب.ظ

salam be heme
age yadetoon bashe man be har ki ke az nomre ha va sath payin migoft fosh midam vali emrooz yeki az doostam ro didam ke fekr mikar 376 beshe 380 shoode bood ba rotbe ye kol 463 khoodam didam baresh sakhte vali doorooste

خسته پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 03:53 ب.ظ

اون موجود حقیری که به جای امیدوار کامنت گذاشته باید اینقدر شعور داشته باشه که بدونه اولا دانشگاهها معمولا ۵شنیه ها تعطیل است ثانیا چند تا از دوستان من که برای دیدن نمره هاشون چهارشنبه عصر به دانشگاههای محل ثبت نام رفتند (و آشنا هم داشتند) با این پاسخ مواجه شدن که بسته کارنامه ها پلمپ است و شنبه با حضور مسیولین دانشگاه باز می شود و.......
و تو موجود حقیری که از آزار دیگران لذت می بری اگر قصدت این است که ما را به دلهره بیاندازی و کابوس امتحان را دوباره مثل بختک رویمان بیندازی تا خفه مان کند بهت تبریک می گم موفق شدی آفرین. در خلوت کثیف خودت از ته دل بخند .در ضمن من روانپزشکهای خوبی می شناسم به خدا شما ها اورژانس هستید....
از همه دوستان به خاطر لحنم عذر خواهی می کنم باور کنید من نمره ام حدود ۴۲۰ است و توقعم هم پایین پس شخصا اضطرابی برای اعلام نتایج ندارم ولی کاملا درک میکنم حال بچه هایی را که نمره لب مرز دارند. می دانم که یک شایعه احمقانه ای از این دست چه میکند با روح و روان انسان و حتی خانواده اش(دردی که سال گذشته با تمام روح و روانم تحملش کردم) .هیچ شایعه ای را تا شنبه وقعی ننهید صبر کنید کمی صبر. انشا ا...هر کس به آنچه که شایستگیش را دارد خواهد رسید

مرد شب پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 02:48 ب.ظ

تنبل چرا جواب سوالهای منو ندادی؟
امیدوار اقلا بگو چند نمره بالا رفتی

پسرک پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 01:53 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

من تاحالا همچین تجربه ای نداشتم
ولی مثل اینکه باید عادت کنم!!!!!!!!!!

کنه پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 01:41 ب.ظ

من که به دوباره شروع کردن عادت دارم!

پسرک پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 01:38 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

اون مال بخش قبلیش بود که کشیکهاش تموم شده بود!

پسرک پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 01:28 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

متاسفانه فکر می کنم که کامنت امیدوار تقلبی نیست!
دیگه بسه هرچی سر خودمونو گول مالیدیم

هفته دیگه رو کامل استراحت می کنم و شاید کمی معتاد شدم!
بعدش دوباره
روز از نو
و
روزی از نو

کنه پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 01:28 ب.ظ

تا جایی که یادمه،امیدوار گفته بود کشیک هاش تموم شده.

مرد شب پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 01:21 ب.ظ

امیدوار هیچوقت نمره ا ش را نگفته بود
ولی به نظر من نگارشش خیلی به امیدوار شبیه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 01:15 ب.ظ

اینکه نوشته از دانشگاه کامنت می ذارم واسه اینه که حتی با آی پی هم بهش گیر ندن.بهانه داشته باشه باهوش کثیف!

پسرک پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 01:13 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

پس بدبخت شدم رفت

مترسک پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 01:12 ب.ظ

در جواب مرد شب :
سال ۸۱ نمره ۳۷۱ خانم رتبه ۵۷ خانمها آورده گوش مشهد قبول شده اون آدم رتبه کل ۸۱ برابر ۲۳۷ داره (باید ۵۹ سال ۸۱ حدودا ۳۶۹ باشه.)
اگه حرفت ۳۹۳=۵۹ خانمها درست باشه می شه ۲۰ نمره اضافه .
پس رتبه نمره ۴۰۰ امسال حدود ۳۸۰ اون سال می شه و باید رتبه ۱۸۳ بیاره.
البته خدا کنه وضع بهتر باشه .

به نظر من کامنت امیدوار تقلبیه.

مترسک پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 01:00 ب.ظ

کامنت بالا مال امید وار نیست.
چرا رتبه خودشو نگفت ؟ می دونین؟
دروغگوئه نمره امیدوار یادش رفته ترسید سوتی بشه لو بره
بعدش هم نوشت می ره کشیک تا جواب نده کثافت!.

پزشک خاک بر سر پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 11:52 ق.ظ

امور دستیاری همدان امروز رتبه ها را میداد بعضی بچه ها با نمره بالا رتبه های افتضاه بود خا کبر سر مان کنند لعنت خدا بر اخوندهای دزد ونامرد وعین اللهی جاکش وپزشکیان کونی وخاتمی دیوث

جامعه پزشکی چرتی پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 11:39 ق.ظ

خاتمی دزد وپزشکیان نامرد امسال با دستکار ی پاسخنامه ها افشراد مشارکتی را بانمره های بالا قبول کردند روز شنبه نتیجه شرکت در انتخابات را خواهید دید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 10:57 ق.ظ

امیدوار،این کامنت خودته؟

امیدوار پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 10:27 ق.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

سلام
خودتون میدونید من اهل دروغگویی نیستم متاسفانه حرفای پیام و اشنا درست بوده!
الان دارم از دانشگاه کامنت میذارم. متاسفانه وضع رتبه ها افتضاحه
یکی از بچه های ما با امتیاز ۳۹۹(امتیاز نهایی که ۳ امتیاز با اونچه محاسبه کرده بوده تفاوت داشته) رتبه کل ۲۶۲ اورده.
توی دانشگاه ما رتبه ها رو نشون میدن البته فرم انتخاب رشته رو نمیدن.
خود من هم وضع خوبی ندارم و بهتره اصلا رتبه امو نگم.
نمیخواستم خبر بد بدم ولی دلم میخواست خودتونو برای شنبه اماده کنید.
مثل اینکه منم باید دور نورو رو خط بکشم
من رفتم کشیک.
فعلا خدانگه دار تا شنبه.

بزرگمهر پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 09:57 ق.ظ

همکاران و دوستان گرامی سلام
با عرض تبریک پیشاپیش به دوستانی که رتبه دلخواه خود را به دست آورده اند و با یادآوری این نکته که ((هر غروب مقدمه ای است بر طلوعی دل انگیزتر))به همکارانی که رتبه آنها باب میلشان نیست باتوجه به این که من و شمایی که به این وبلاگ و سایر وبلاگها سر می زدیم بیش از آنکه منتفع شده باشیم متضرر شدیم ودلیل آنهم اخبار ضدونقیضی بود که البته اکثرا به دلیل خیرخواهی وبعضا از سر شیطنت یا کم لطفی از سوی همکاران در قالب کامنتها مطرح می شد و کسانی که به هر دلیل به این وبلاگها سر نزدند با آسودگی خاطر و فراغ بال به مطالعه پرداخته و نمرات بالاتری کسب کردند.لذا برای جبران درصدی هرچند ناچیز از آن همه استرس و دلمشغولی ها و نظر به اهمیت انتخاب رشته و بخصوص اولویت در انتخاب هر رشته ملتمسانه استدعا دارم به دور از هر گونه شیطنت پس از دریافت کارنامه ،نمره و رتبه و سهمیه و جنسیت خودرا اعلام فرمایید تا به انتخاب رشته خود و سایر همکاران وبلاگی کمکی کرده باشیم و ما نیز از این وبلاگ گردی بهره ای برده باشیم.ازمدیریت وبلاگ نیز است خواهشمندم در صورت صلاحدید این نوشتار را تا پایان مهلت انتخاب رشته در صفحه اصلی قرار دهند.
با تشکر
بزرگمهر - شیراز

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 07:45 ق.ظ

مرد شب چهارشنبه 1 تیر 1384 ساعت 10:56 ب.ظ

سلام
به خدا من که دیگه بریدم
ار اون کسی که ادعا میکنه کارنامه گرفته میخام که بگه نمره
فعلیش چقدر از نمره ای که بر اساس کلید اولیه حساب کرده بود بالا تر رفتهواینکه رتبه کل اون فردی که با نمره393رتبه59سهمیه خانمها شده چند بوده

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 تیر 1384 ساعت 07:35 ب.ظ

فقط احمدی نژاد
مادیروز را انتخاب نمیکنیم واز ان بیزاریم.

پسرک چهارشنبه 1 تیر 1384 ساعت 07:27 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

اینکه خرابه!

مرد شب چهارشنبه 1 تیر 1384 ساعت 05:01 ب.ظ

نکنه ما واقعا خریم وخودمون نمیدونیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد