خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

   


عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفتگو با فارس:

حق افراد متضرر در آزمون دستیاری 82 اعاده می‌شود

 

 

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: با جایگزینی افرادی که بالاترین نمره را پس از افراد قبول شده آزمون دستیاری 82 داشتند حقوق افراد متضرر این آزمون اعاده می‌شود.

 

عوض حیدر پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: رسیدگی قضایی به پرونده متخلفان و متقلبان آزمون دستیاری سال 82 همچنان ادامه دارد و تاکنون برای حدود 7 نفر از مظنونان این پرونده کیفر خواست صادر شده و بقیه مظنونان نیز بر اساس لیست ارسالی کمیته تحقیق و تفحص مجلس مورد بازخواست قرار می گیرند.

وی افزود: بر اساس حکم قضایی دادگاه پرونده آزمون دستیاری سال 82 که برای همه ما حکم نهایی محسوب می شود می توانیم در مورد جایگزین کردن افرادی که بالاترین نمرات را در آزمون دستیاری سال گذشته داشتند تصمیم بگیریم که این کار باتشکیل یک کمیته کارشناسی متشکل از نمایندگان وزارت بهداشت، مجلس و قوه قضائیه انجام می شود.

وی گفت: موضوع بررسی تخلفات آزمون دستیاری سال 82 و اعلام نتایج آزمون دستیاری امسال دو موضوع کاملا مجزا و مستقل از یکدیگر است و نتایج آزمون امسال بر اساس برنامه زمان بندی وزارت بهداشت اعلام می شود .

وی افزود: قرار بود نتایج اولیه کارنامه داوطلبان آزمون دستیاری پس از تعطیلات 15 خرداد اعلام شود که این امر بر اساس اعلام وزارت بهداشت با یک هفته تاخیر در اواخر خرداد انجام می شود و درمجموع اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون امسال و نتیجه دادگاه تخلفات آزمون دستیاری 82 ربطی به هم ندارد و مستقل از یکدیگر هستند 

بفعالید


اخبار قبلی:
http://dastyari.blogsky.com/?Date=1384/02&Page=2



نام :
ایمیل :
وب/وبلاگ :

نظرات 23 + ارسال نظر
دوست شما دوشنبه 6 تیر 1384 ساعت 10:54 ق.ظ http://http:/hakimbashii.blogspot.com

سلام .تصور می کنید ایا به جایی برسد من که شک دارم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 خرداد 1384 ساعت 12:28 ق.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 23 خرداد 1384 ساعت 02:21 ب.ظ

پسرک جمعه 20 خرداد 1384 ساعت 10:10 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

چه باحال شده این کامنتدونی پایینش باز وبلاگه باز توش کامنتدونی باز وبلاگ باز.....

ahora جمعه 20 خرداد 1384 ساعت 01:44 ب.ظ

نه خوشم میات نه تنها متقلبین پارسال براحتی مشغول گذراندن بخش خودشونند با کمال پر رویی امسال هم دارن کاره خودشونو میکنن؛ به این میگن دیکتاتوری مطلقه!!!
نه خوشم اومد!!
حالا باز برین رای بدین اخه این یه تکلیفه شرعیه!!!!

پسرک جمعه 20 خرداد 1384 ساعت 01:28 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

هیشکی نیست؟

قانپا جمعه 20 خرداد 1384 ساعت 12:44 ق.ظ

میدوار جان خودحیدرگور هم نمیفهمه چی داره میگه چه من وشما که شنونده ایم . وقتی یک نفر دروغ خودش را بخواهد بادروغهای بعدی جبران کنه بهتر نمیشه که هیچی خرابتر هم میشه ودروغ بعدو....... دروغ بعدی و..................آخر سر گند زدنها که هیچ وقت تمام نمی شود وآخر سر عمر دولتشان تمام می شود . این یعنی دمو کراسی محض وجهان سومی .

[ بدون نام ] جمعه 20 خرداد 1384 ساعت 12:44 ق.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 خرداد 1384 ساعت 02:19 ب.ظ

پسرک پنج‌شنبه 19 خرداد 1384 ساعت 02:09 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

می گن معین وزیر بهداشتشو می خواد ظفرقندی بذاره
چه جور آدمیه؟

مرد شب پنج‌شنبه 19 خرداد 1384 ساعت 01:40 ب.ظ

یا فحش نده یا اگه خیلی حالتو جا میاره به همشون بده
صد رحمت به ÷زشکیان دزد
تا وقتی ادمایی مثل حیذر ÷ور منافق والبته اصولگرا وجود دارند حق ÷زشکیان نیست که فحش بخوره

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 خرداد 1384 ساعت 01:15 ب.ظ

دوست عزیز یک مشاوره
آیا با ۴۰۰ می شود قلب در یکی از دانشگاه های تهران قبول شد ؟
با سهمیه ی خانم ها چطور ؟
بیمارستان مربوط به رزیدنت های قلب برای دانشگاه شهید بهشتی کدام است ؟
در ضمن وضعیت اعطای خوابگاه متاهلی به چه صورتی است ؟

پسرک پنج‌شنبه 19 خرداد 1384 ساعت 01:11 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

خدامرگم این فحشه رو نگفتم باحال ها
این مدل جدید کامنتدونی توی صفحه اصلی رو گفتم باحال
یه وقت سو ء تفاوت نشه!

پسرک پنج‌شنبه 19 خرداد 1384 ساعت 01:09 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

چه باحال!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 خرداد 1384 ساعت 10:21 ق.ظ

سلام خوبید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 خرداد 1384 ساعت 07:39 ق.ظ

امیدوار جان
مطمئن باش که نخواهی فهمید .کسانی که با نیرنگ ومکر از شانه های ما بالا رفتند وادای عدالت طلبی در اوردند وخیانتی صد چندان بدتر از سوال فروشان را بر ما روا داشتند بخوبی میدانند که اشتباهات کادر قبلی را نباید مرتکب شوند

امیدوار پنج‌شنبه 19 خرداد 1384 ساعت 06:30 ق.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

من بالاخره نفهمیدم چطوری میشه هم جایگزین بکنن هم اینکه قبل جایگزین کردن نتایج امسال رو اعلام کنن؟

قانپا پنج‌شنبه 19 خرداد 1384 ساعت 12:44 ق.ظ

وحید جان یک هفته گاهی مساوی بیشتر از ۲۰روز نیز میشود شما خودتان را ناراحت نکنید.۲۷سال است این آقایون همش دروغ میگویند چیز جدیدی نیست ولی اینو نمی دانند دیگر حنایشان رنگی ندارد . بهتره خودشان را سیاه کنند تا نخبگان جامعه پزشکی کشور را وبدانندکه آن سبو بشکست آن پیمانه ریخت.

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 خرداد 1384 ساعت 11:12 ب.ظ

دوست عزیز یک مشاوره
آیا با ۴۰۰ می شود قلب در یکی از دانشگاه های تهران قبول شد ؟
با سهمیه ی خانم ها چطور ؟
بیمارستان مربوط به رزیدنت های قلب برای دانشگاه شهید بهشتی کدام است ؟
در ضمن وضعیت اعطای خوابگاه متاهلی به چه صورتی است ؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 خرداد 1384 ساعت 05:36 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com/comments.asp?PostId=159

کتر معین در مسجد جامع سیدالشهداء‌ خوی:
از حقوق تمامی شهروندان حتی در حمام فین کاشان حمایت و دفاع می‌کنم
دکتر مصطفی معین گفت: دیر یا زود مخالفان اصلاحات باید در مواضع خود تجدیدنظر کنند چرا که سرنوشت اصلاحات را مردم آگاه و نخبگان با هم رقم خواهند زد.
به گزارش خبرگزاری "مهر"، وی در ادامه سفر خود به استان آذربایجان غربی در مسجد جامع سیدالشهداء‌ شهر خوی تاکید کرد : با صلابت تمام از حقوق تمامی شهروندان حتی در حمام فین کاشان حمایت و دفاع می‌کنم و از هر فعل و انفعال و تصمیم‌گیری پشت پرده جلوگیری خواهم کرد.

وی که در اجتماع کم نظیر مردم شهرستان خوی که تعداد آنها به بیش از 6000نفر می‌رسید سخن می‌گفت ادامه داد: رویکرد اصلاحات در دوره جدید رویکردی علمی است و دانایی حرف اول را در کشور خواهد زد.

دکتر معین افزود: برخورداری از شهروندان مقتدر هدف دیگر اصلاح‌طلبان است. چرا که معتقدیم مردمی که از سطح آگاهی بالایی برخوردارند و حقوق اساسی خود را می شناسند حتی در سخت‌ترین شرایط از حقوق خود دفاع خواهند کرد و اجازه تجاوز به حقوق شهروندی خود را به متجاوزان داخلی و خارجی نخواهند داد.

کاندیدای اصلاح‌طلبان پیشرو بار دیگر بر تشکیل جبهه فراگیر دمکراسی‌خواهی و حقوق بشر تأکید کرد و اظهار داشت: در این جبهه تمامی اقوام و مذاهب گروه‌های اجتماعی و از همه مهمتر جوانان و نان حضور بسیار فعال خواهند داشت و اجازه کوچکترین تجاوزی را به حقوق هیچ شهروندی نخواهم داد.

معین تأکید کرد: فضای حاکم بر این جبهه فضای آزادی و عدالت خواهد بود و از تمام گروه‌های سیاسی و اجتماعی اعم از گروه‌های اصلاح‌طلب، ملی مذهبی، نهضت آزادی درخواست کرد تا به این جبهه بپیوندند و وحدت ملی کشور را تأمین کنند.
وی خاطر نشان کرد: انسان در چنین نظامی از کرامت انسانی و عزت نفس برخوردار است.

وی در پایان راه نجات ایران را گذار از دمکراسی خواند و تأکید کرد با تلاش مردم که بدنه اصلاحات هستند دولت مقتدر اصلاحات تشکیل خواهد شد و پرچم اصلاحات با دستان پر توان ملت برافراشته می‌ماند.

دکتر معین همچنین در جمع مردم ارومیه گفت : ازنهضت آزادی و نیروهای ملی مذهبی که حمایتشان را از من اعلام کرده اند تشکر میکنم و ورود ایشان را به صحنه انتخابات، اولین گام عملی برای تشکیل جبهه دموکراسی و حقوق بشر می دانم.

وی تأکید کرد: دوران این که فردی به عنوان علامه دهر در تمام حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اتمی، سیاست خارجی و ... نظر بدهد گذشته است. مدیریت در دنیای امروز مدیریت علمی است. با عوامفریبی و عوامگرایی نمی‌شود کشور را اداره کرد مدیریت فقط بر اساس اصول علمی قابل اجراست.

دکتر معین با اشاره به روند حضور خود در انتخابات و یادآوری رد صلاحیت و تأیید صلاحیت خود توسط شورای نگهبان گفت: ممکن است عده ای را سازشکار بخوانند اما مطمئن باشید سازشی با هیچ مقام و مرجع و صاحب منصبی نکرده‌ام. اگر هم سازشی بوده است، سازش با وجدان خودم، وجدان عمومی و خواست مردم بوده است.

نامزد اصلاح‌طلبان پیشرو تأکید کرد: نگاه من به سیاست، نگاه اخلاقی، علمی و دموکراتیک است. بر این اساس از پایین‌ترین تا بالاترین سطوح از حقوق شهروندان با صلابت تمام دفاع خواهم کرد.

دکتر معین در حالی که سخنانش با استقبال و تشویق حاضران روبرو می‌شد، ادامه داد: در این مدیریت به طور قطع فرآیندهای دموکراتیک، تقویت سازمان‌های غیر دولتی و تشکیل احزاب و انواع تشکلهای صنفی، سیاسی، هنری و دینی گسترش خواهد یافت.
وی تشکلهای مدنی را هسته‌های شکل‌گیری جامعه مدنی خواند و اظهار داشت: اگر نتوانیم شهروندان قدرتمند شده را در قالب احزاب و تشکل‌ها، سازماندهی کنیم پس از رأی دادن به خانه خواهند رفت و رئیس جمهوری را تنها خواهند گذاشت.

دکتر معین توسعه انسان افزار را رویکرد دولت جدید اصلاحات به این مقوله خواند و تأکید کرد: در دولت جدید اصلاحات، دستگاه‌های انسان‌ساز در رأی همه دستگاه‌ها هستند.

وی در پایان تأکید کرد: رئیس جمهور نباید بگذارد ارتباط مردم، با دولت گسسته شود و با پشتیبانی هر دو از یکدیگر و حمایت نخبگان می‌توانیم به آرمان‌های اصلاح‌طلبانه خود دست یابیم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 خرداد 1384 ساعت 03:36 ب.ظ

عوض حیدر پور:
درمجموع اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون امسال و نتیجه دادگاه تخلفات آزمون دستیاری 82 ربطی به هم ندارد و مستقل از یکدیگر هستند
----------:این بابا مثلا دکتره این حرف رو میزنه از اون مرتضوی ...دیگه چه انتظاریه!
کسی میتونه بگه پشت سر انقلاب ایران کی بوده؟والله ما که گیج شدیم

نیشتر چهارشنبه 18 خرداد 1384 ساعت 11:12 ق.ظ http://www.nishtar.blogsky.com

سلام
قالب وبلاگ خیلی زیبا شده . به خاطر سلیقه ات تبریک عریض میکنم غریبه عزیز .
------------------------------------------------------------------
« کامپیوتر و بیماریهای تکنولوژی » عنوان مقاله جدید در وبلاگ نیـشـــتر .
امیدوارم برای همکاران عزیز مفید باشد .

به امید دیدار

وحید چهارشنبه 18 خرداد 1384 ساعت 10:56 ق.ظ

!!!!!!!!!!!!!! یک هفته= ۲۰ روز ؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد