خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

عضوهیات تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی؛
شمار متخلفان آزمون دستیاری پزشکی تا آخرهفته جاری اعلام می شود
تهران- خبرگزاری کار ایران

عضو هیات تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی، گفت:"تا آخر هفته جاری در مورد متقلبانی که به ناحق در آزمون دستیاری پزشکی قبول شده اند، به یک جمع بندی عددی می رسیم و شمار آنها را اعلام می کنیم."
"عوض حیدرپور"، گفت وگو باخبرنگار" ایلنا"،گفت:"در حال حاضر اسامی متخلفان به شعبه بازپرسی اعلام شده است وبه تدریج فراخوان ارایه شده و باتشکیل پرونده ویژه برای هر یک، در صورت لزوم با صدور کیفر خواست به دادگاه خوانده می شوند."
وی، شمار افرادی که مشکوک به تخلف هستند را 200 نفر عنوان کرد و گفت:"هیچ پیش بینی خاصی برای مدت زمان مورد نیازجهت معرفی نهایی متخلفان وجود ندارد،اما با توجه به اینکه سیر کار قضایی طولانی است؛ این امر نیز به تدریج در سیستم قضایی پیگیری خواهدشد.
پایان پیام

کد خبر: 198426
نظرات 76 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 8 خرداد 1384 ساعت 11:01 ق.ظ

مطلع


سوال= چرا دفتر چه های امسال شماره داوطلب و اسم داوطلب نداشت؟

پاسخ=سری اول دفترچه های سوالات طراحی شده سال ۸۴ دارای هر دو این ایتم ها بود ولی پس از لو رفتن سوالات مجبور شدند از سری دوم سوالات که بسرعت طراحی شد و کیفیت بالایی هم نداشت استفاده کنند تا گند کار در نیاید و بخاطر کمبود وقت نتوانستند اسم داوطلب و شماره داوطلب را روی دفتر چه ها چاپ کنند .این مشکل عینا در ازمون سال ۸۲ نیز تکرار شده بود.

[ بدون نام ] یکشنبه 8 خرداد 1384 ساعت 11:00 ق.ظ

مطلع


سوال= چرا دفتر چه های امسال شماره داوطلب و اسم داوطلب نداشت؟

پاسخ=سری اول دفترچه های سوالات طراحی شده سال ۸۴ دارای هر دو این ایتم ها بود ولی پس از لو رفتن سوالات مجبور شدند از سری دوم سوالات که بسرعت طراحی شد و کیفیت بالایی هم نداشت استفاده کنند تا گند کار در نیاید و بخاطر کمبود وقت نتوانستند اسم داوطلب و شماره داوطلب را روی دفتر چه ها چاپ کنند .این مشکل عینا در ازمون سال ۸۲ نیز تکرار شده بود.

تنبل شنبه 7 خرداد 1384 ساعت 03:31 ق.ظ

پسرک ول کن دیگه این بابا یه جاش میخاره ولی متاسفانه تو این وبلاگ کسی ک... خر را نمی خارونه .
بابا برو خدا روزی ات را جای دیگه حواله کنه .
اره بابا ما خیلی حقیریم و شما خیلی بالا و با ارزش .
خواستی به مرادت برسی باید یه سر بری قزوین خیابون مغلواک یا راه ری یا بهتره بری شهر رضا اونجا به مرادت میرسی

پسرک جمعه 6 خرداد 1384 ساعت 09:04 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

۱-اصلا نیاز نیست تاریخ و روز ذکر کنی چون من لینکشو ذکر می کنم:
http://mamaliz.blogsky.com/comments.asp?PostId=527
ولی اشتباهت این بوده که اون جوابی که با آیدی من گذاشتن توی وبلاگ غریبه هست نه گل پسر! این هم لینکش:
http://dastyari.blogsky.com/comments.asp?PostId=152
اتفاقا هر دو جمله ای که با آی دی من و آی دی مرد شب نوشته شده موجوده و هیچکدوم حذف نشده و ۳تا کامنت با هم فاصله دارن. بر حسب اتفاق نویسنده اون اراجیف که از آیدی مرد شب استفاده کرده بود توی وبلاگ خودم هم اون کامنت رو گذاشته بود که با آی پی مرد شب واقعی تطبیق دادم و مطمئن شدم که آیدی تقلبیه ( هرچند که هرکس توی این وبلاگ بروبیا داشته طرز نوشتن مرد شب رو می دونه)
جالبه که او کامنت رو روزی با آیدی من نوشته بودن که اصلا خونه نبودم!
۲- اگه منظورت اینه که برای نوشتن حرفهای بی ادبانه پا می شدم می رفتم مثلا از کافی نت کامنت می ذاشتم که خیلی با مزه است!! هیچی نگم بهتره
اگر هم منظورت اینه که خودت از کافی نت یا کتابخونه یا ... کامنت می ذاری و می خوای از روی آی پی شناخته نشی باید بگم که شرمنده! از فرکانس و ساعت کامنتهات مشخصه که از خونه کامنت می ذاری!
۳- تنها حرف درستی که ازت شنیدم همین بند ۳ نوشته ات بود!
۴- خداوند همه مارا به راه راست هدایت کناد!

[ بدون نام ] جمعه 6 خرداد 1384 ساعت 08:47 ب.ظ

وی ادامه داد: کلید سؤالات نیز 2 روز پس از آزمون اعلام شد و تغییرات بعدی آن بسیار کم و جزیی است و در صورتی که تغییرات کلید آزمون قابل توجه باشد طی هفته آینده در مورد اعلام کلید جدید تصمیم‌گیری می‌شود.
عین‌اللهی گفت: نتایج اولیه آزمون دستیاری از اواخر خرداد قابل انتشار است اما این امر به نظر کمیته تحقیق و تفحص مجلس بستگی دارد.

به پسرک یک دروغگوست جمعه 6 خرداد 1384 ساعت 08:45 ب.ظ

شما درباره
گل پسر
هامون
شوایتزر
علی دنبه
مهدی
سامانتا
و
.
.
.
که جزء نویسندگان وبلاگ گل پسر هستند یا بودند
و اینکه قبلا نام وبلاگ گل پسر وبلاگ جندیشاپوریها بود چه می‌دانی
اگر اطلاعات خوبی داری به ما هم بگو ؟

[ بدون نام ] جمعه 6 خرداد 1384 ساعت 08:16 ب.ظ

راستی کامنت مربوطه در وبلاگ گل پسر : وبلاگ مملیز دات بلاگ اکای دات کام نوشته شده

[ بدون نام ] جمعه 6 خرداد 1384 ساعت 08:03 ب.ظ

۱-اتفاقا به آرشیو سر زدم و تازه کشف مهمی کردم اون یکی از کامنتای پسرک که همین اواخر نوشته بود در جواب مرد شب که من لازم نمی دانم جمله بی ادبانه اش را اینجا نقل کنم با کمال تعجب حذف شده جالب اینجاست که جمله مرد شب که بی ادبانه است حذف نشده فقط جمله بی ادبانه پسرک حذف شده پسرک یادش هست که چی نوشته بود برای اطلاع دوستان تاریخ و روز ذکر میشود به تاریخ بیست و سوم اردیبهشت جمله مرد شب در ساعت دوازده و هشت دقیقه pm اینکه چرا جمله مردشب حذف نشده ولی جمله پسرک ( حتی اگر کس دیگری هم به نام او نوشته باشد ) از کامنت ها حذف شده جالب است و ارتباط نزدیک افرادی را در این وبلاگ نشان می دهد که خود را به ما کاملا جدا از هم جلوه می دهند و بارها گفته اند که هیچ ارتباطی با هم ندارند و هم را نمی شناسند
۲- از یک کامپیوتر با ای پی واحد در یک کلوپ یا کافی نت یا کتابخانه ها ی دانشگاههاافراد مختلف می توانند دیتا بفرستند و دلیل نمی شود چون ای پی یکی است افراد هم یکی باشند ...و هم اینکه یک فرد می تواند از مکانهای مختلف و کامپیوتر های متفاوت مطلب بفرستد پس ای پی متفاوت هم دلیل متفاوت بودن افراد نمی شود
۳- به نظر می رسد امثال تنبل و مرد شب دوستان مناسبتری برای پسرک باشند

پسرک جمعه 6 خرداد 1384 ساعت 07:37 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

واقعا برات متاسفم
همه طرز نوشتن منو می شناسن
اگه نتونستی بفهمی که هر از گاهی کسانی مثل خودت پیدا می شن که قصد تخریب دارن و با نام دیگران کامنت می ذارن مشکل از شعورته. البته چون شماره آی پی کامپیوتر هر کسی در کنار کامنتش ثبت میشه و همیشه ثابته براحتی توسط صاحب وبلاگ قابل شهادته . در بیار اون کامنتهارو که می گی و لینکشو بده به غریبه تا نگاه کنه ببینه آیا من نوشتم یا کس دیگه. البته یادآوری می کنم که با تطبیق آی پی نویسنده کامنتها میشه براحتی آب خوردن نویسنده اصلی اون کامنت قلابی رو پیدا کرد. پس اگه احتمالا خودت اون کارهارو کرده بودی بهتره اصلا بی خیال قضیه بشی تا از این ضایعتر نشی!
ولی فکر می کنم که حق با تنبل هست. اصلا نباید بهت جواب داد
چون کامنت به کامنت ادبت افت می کنه

نویسنده« پسرک یک دروغگوست» جمعه 6 خرداد 1384 ساعت 07:23 ب.ظ

۱- آخرین مطلب را من در جواب آن حقیری که خود را تنبل می نامد نوشته ام
۲- کسی که کامنت زیر منصف را نوشته ای فکر کنم تو پسرک را (همون که هی مهمه مهمه می کنه چون فکر می کنه خودش خیلی مهمه و ارواح ننه اش خیلی کارهای مهمی داره میکنه و دم از ادب می زنه ولی من می تونم چندین کامنت از آرشیو براش درارم که نوشته و لابد میگه من ننوشتم ... وعین بی شرمی و بی ادبی است) آره فکر کنم اونو با گل پسر اشتباه گرفتی چون گل پسر بوده که میگه خواهرش جزو مجاهد خلق بوده و گزینش ردش کردن ...

[ بدون نام ] جمعه 6 خرداد 1384 ساعت 06:37 ب.ظ

گر حکم شود که مست گیرند
در شهر هر انچه هست گیرند

پسرک جمعه 6 خرداد 1384 ساعت 05:15 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

اسامی متخلفین آزمون دستیاری پزشکی به قوه قضاییه ارائه شد سرویس: مجلس
1384/03/06
05-27-2005
13:50:02
8403-02227: کد خبر



خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: مجلس


اسامی متخلفین آزمون دستیار پزشکی به قوه قضاییه ارائه شده و دادستانی انقلاب به تدریج این افراد را فراخوانی می‌کنند.

عوض حیدرپور شهرضایی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب افزود: «ضابطین قوه قضاییه کار خود را به تدریج انجام داده و برای متخلفین پرونده تشکیل می‌دهند.»

وی ابراز داشت: «پس از آنکه پرونده به مراحل تصمیم‌گیری رسید، باید نشستی با کمیسیونهای بهداشت و درمان و آموزش و تحقیقات و همچنین وزارت بهداشت و درمان برگزار کرده و تصمیم‌گیری نهایی انجام شود.»

وی به طرح واگذاری دفترچه خدمات درمانی به روستاییان در کمیسیون بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: «این طرح با جدیت تعقیب می‌شود و به همین منظور نمایندگانی از کمیسیون برای هر استان مشخص شدند تا کار را در استانها با جدیت پیگیری و نظارت کنند.»

حیدرپور گفت: «تلاش است با افزایشی که در اعتبارات داشتیم و پیش‌بینی‌های خوبی که در لایحه بودجه انجام شد، بتوانیم با نظارت و دقت بیشتر خدمات بهداشتی و درمانی بهتری به مردم ارائه شود.»

انتهای پیام

کد خبر: 8403-02227


پسرک جمعه 6 خرداد 1384 ساعت 05:10 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

دروغت خیلی شاخداره!
اگه راست می گی که من گفتم سنم بالاتره و در چند بار گزینش رد شدم حتما باید توی آرشیو کامنتها باشه
اگه همچین چیزی پیدا کردی من خودمو از وری کوه پرت می کنم
و اگر پیدا نکردی باید بیای رسما معذرت خواهی کنی
معلوم شد که اصلا منو با کس دیگه اشتباه گرفتی. چون دیگه این حرفت خیلی تابلو بود.
اتفاقا برا مهمه که چی می نویسم
برام مهمه که همیشه شرط ادب رو رعایت کنم
مهمه که چیزی رو که نمی دونم ننویسم
مهمه که دنبال تخریب دیگران نباشم
مهمه که حق برام با ارزشترین موضوع باشه
مهمه که اگه می بینم روحیه همکارام به هم ریخته حداقل سعی کنم کمی مثبت عمل کنم. و اگه نمی تونم بدترشون نکنم
و مهمه که به کسی که ازم سوال می کنه جواب بدم هرچند که بهش ربطی نداشته باشه ولی بخاطر احترامی که برای همکارام قائلم این کار رو می کنم. حتی اگه کسانی پیدا می شن که سو استفاده هدفشونه. من توی فشرده ترین روزهای درس خوندنم هم سوال کسی رو بی جواب نمی ذارم. این به معنی بی کاری نیست. این یعنی احترام. یعنی ادب. همون چیزی که اصلا نمی خوای بفهمی....
جو اینجا برای تو زمانی خوب بود که فحاشها هر روز مدلهای مختلف فحشهای ناموسی رو بلغور می کردن. درسته؟

من به کامنتهایی مثل کامنت تو از روی بی کاری جواب می دم چون ارزشش همینقدره. همکارات راست گفتن. تو اگه بی کار نبودی نمیومدی همچین سوالایی از من بپرسی و بعدش بری با خودت بشینی چرتکه بنداری و.....
پس اشکال از خودته

خداکنه همه کسانی که میان از روی جهل چیزی می نویسن حوصله نوشتن نداشته باشن.

[ بدون نام ] جمعه 6 خرداد 1384 ساعت 04:46 ب.ظ

از نویسنده متن فوق کمال تشکر را دارم که بالاخره یک خبر مستند رو اعلام کرد.این تاریکخانه خاک بر سر که اصلا باز نمی شه

جواب اخر خرداد جمعه 6 خرداد 1384 ساعت 04:10 ب.ظ

سرویس: اجتماعی

نوع: خبر
تاریخ: 84/03/06

ساعت: 13:17
شماره خبر: 8403060094




دبیر شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت در گفتگو با فارس:
امکان هیچ‌گونه تقلبی در آزمون دستیاری امسال نبود


خبرگزاری فارس: دبیر شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: طراحی سؤالات، انتقال آن و نحوه برگزاری آزمون دستیاری امسال با برنامه‌‌ریزی‌های بسیار دقیقی انجام شد و امکان هیچ گونه تقلب و تخلفی در این آزمون نبود.

بهرام عین‌اللهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: تغییرات اصلاحی در همه مراحل برگزاری آزمون دستیاری امسال اعمال شد که این تغییرات به اطلاع نمایندگان مجلس، سازمان نظام پزشکی و دادستانی کشور رسیده است و در هیچ یک از حوزه‌های امتحانی سؤالی کم نیامده و به هیچ وجه امکان خروج سؤالات از مخزن نبوده است.
آزمون دستیاری امسال پانزدهم اردیهشت ماه پس از تاخیر 2 ماهه‌ای که برای حل مساله تخلفات آزمون دستیاری 82 به درخواست کمیته تحقیق و تفحص مجلس اعمال شد، برگزار شد.
برگزاری این آزمون با نظارت ناظرانی از مجلس، سازمان نظام پزشکی و دادستانی کشور انجام شد با این حال این آزمون در برخی شهرها از جمله اهواز با تاخیر برگزار شد که این امر نگرانی هایی را در میان برخی داوطلبان ایجاد کرده است.
آزمون دستیاری در اهواز با 50 دقیقه تاخیر انجام شد و به گفته یکی از داوطلبان در این شهر پس از توزیع اولیه سؤالات به علت کمبود دفترچه‌ها به سرعت سؤالات جمع آوری و پس از تکثیرسؤالات با تاخیر 50 دقیقه‌ای آزمون برگزار شد.
به گفته این دواطلب آزمون دستیاری حداقل 17 دفترچه سؤال در این حوزه امتحانی کم بوده که پس از تکثیر توزیع شده است.
این داوطلب آزمون دستیاری همچنین معتقد است کلید سؤالات آزمون دستیاری نیز پس از اعلام اولیه تغییر کرده و هنوز وزارت بهداشت کلید جدید را که معیاری برای سنجش وضعیت داوطلبان است اعلام نکرده است.
عوض حیدرپور عضو کمیسیون بهداشت مجلس می‌گوید آزمون دستیاری امسال تحت نظارت کامل مجلس و مسئولان مربوط برگزار شده و هیچ گزارشی مبنی بر تخلف و تقلب در هیچ شهری نرسیده و صحت برگزاری این آزمون کاملا مورد تایید است.
وی اضافه کرد: برگزارکنندگان آزمون دستیاری امسال افراد مورد اعتماد و کاردانی هستند و بالاخره در کشور باید به مدیران اعتماد کرد و گرنه هیچ کاری نمی‌توان انجام داد.
بهرام عین‌اللهی دبیر شورای آموزش و پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت در این مورد می‌گوید: سؤالات آزمون دستیاری برای جلوگیری از تقلب داوطلبان در چهار گروه C - B -A و D توزیع شد و ممکن است با توجه به چینش صندلی‌ها در یک حوزه امتحانی سؤالات یک گروه کم و سؤالات یک گروه دیگر زیاد باشد که به این ترتیب با اختیار دانشگاههای علوم پزشکی به طور طبیعی سؤالات گروه کمتر تکثیر می شود و این امر به هیچ وجه به معنای تخلف در آزمون نیست.
وی ادامه داد: کلید سؤالات نیز 2 روز پس از آزمون اعلام شد و تغییرات بعدی آن بسیار کم و جزیی است و در صورتی که تغییرات کلید آزمون قابل توجه باشد طی هفته آینده در مورد اعلام کلید جدید تصمیم‌گیری می‌شود.
عین‌اللهی گفت: نتایج اولیه آزمون دستیاری از اواخر خرداد قابل انتشار است اما این امر به نظر کمیته تحقیق و تفحص مجلس بستگی دارد.
وی افزود: ظرفیت رشته های دستیاری امسال به طور کلی حدود 15 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و با هماهنگی‌های انجام شده با دانشگاههای علوم پزشکی از حداکثر ظرفیت رشته‌های تخصصی برای جذب دستیار استفاده می شود.
انتهای پیام/


[ بدون نام ] جمعه 6 خرداد 1384 ساعت 01:33 ب.ظ

بچه ها به نظرتون اصلاحیه میدن؟شما رو به خدا اگه کسی چیزی میدونه بگه

[ بدون نام ] جمعه 6 خرداد 1384 ساعت 12:56 ب.ظ

من فکر می‌کنم که یکی از این زالوها پسرک است

او قبلا گفته بود که سنش بالاتر است و در گزینش چند بار رد شده و ...

من در اینجا زیاد می‌نویسم اما پسرک مثل اینکه کارمند اینجاست
با هیچ چیز کار ندارد
مرتب به کامنت دادن و کامنت خواندن فکر می‌کند
و اینکه چه بنویسد برایش مهم نیست

من این وبلاگ را به چند نفر از همکاران معرفی کردم اما به علت جوی که پسرک ایجاد کرده بود من به تنبلی و بیکار بودن و از سر بیکاری وبلاگ خواندن متهم شدم

دیگر حوصله نوشتن ندارم
اما منصف گرامی
منصف باش و منصفانه تصمیم بگیر
خود پسرک هم می‌گوید از روی بیکاری به کامنتها جواب می‌دهم و منتظر است که کسی به او گیر دهد و او جواب دهد
قطعا من و تو چنین نمی‌کنیم و این از ویژگیهای بیکاری است.

منصف جمعه 6 خرداد 1384 ساعت 12:15 ب.ظ

به نظر شما کسی که در این شرایط حساس بجای صحبت درباره زالوهایی که حقمونو خوردن داره به فعالان این وبلاگ گیر میده چه منظوری میتونه داشته باشه؟

[ بدون نام ] جمعه 6 خرداد 1384 ساعت 10:06 ق.ظ

تنبل انقدر حقیری که جوابتو نمی دم

[ بدون نام ] جمعه 6 خرداد 1384 ساعت 09:38 ق.ظ

بابا این پسرک یه دخترک چادریه ولش نکن

پسرک جمعه 6 خرداد 1384 ساعت 09:18 ق.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

ممنونم تنبل عزیز
راستش حوصله ام سر رفته بود گفتم جوابشو بدم
یه سرگرمی بود دیگه
از لطفت ممنونم

مرد شب جمعه 6 خرداد 1384 ساعت 07:30 ق.ظ

دوستی که با این اطلاعات ناقص بقیه را متهم میکنی
من در مورد اقایان اطلاع دقیقی ندارم ولی میدونم که خانمهای تک فرزند معاف از طرح هستند شاید پسرهای تک فرزند هم شامل این قانون بشوند
گفتم شاید....

تنبل جمعه 6 خرداد 1384 ساعت 02:49 ق.ظ

[email | web] تنبل


دوست ویا همکاری که به پسرک گیر داده ای
بهتر نیست به جای این اراجیفی که میگی بری و به زندگی خودت برسی . مگه تو مسئول تفتیش ادمها هستی که به پسرک گیر داده ای .
به من و تو چه مربوط که پسرک یا هرکس دیگر چکاره هست یا چکار میکنه . اگر تو خیلی حواست جمع هست و خودتو خیلی عاقل میدونی که تا حالا باید صدبار رشته های لوکس قبول شده باشی . پس تو که انقدر بیکاری که به مسائل خصوصی مردم کار داری خودت یا اطلاعاتی هستی یا یه ادم لمپن زاغارت .
خود من کسانی را سراغ دارم که ۱۶ سالگی دیپلم گرفته اند و ۲۳ سالگی درسشون تموم شده و به خاطر تک پسر بودن و سن پدر بالای ۶۰ سال و یا بیماری تنها سرپرست خانواده از سربازی یا طرح معاف بوده اند .
پس اول برو اطلاعاتتو درست کن بعد به ادمها گیر بده .
یه نفر ادم درست و حسابی و با خانواده هم که پیدا میشه و دلش میخواد کانون این وبلاگ گرم باشه که اینقدر فضول نمیخواد پس برو سر زندگی ات . ضمنا من نه بسیجی هستم و نه رابطه ای با بسیج دارم ولی اینو میدونم که لا اقل راجع به مسائل ما پزشکان فقط همین بسیج وامثال دکتر گودرزی شبانه روز زحمت کشیدند نه امثال توی بی نزاکت .
در ضمن پسرک عزیز از قدیم گفته اند جواب ابلهان خاموشیست . حیف نیست وقتتو بذاری جواب این اراجیفو بدی .
برو و خوش باش تا کور شود هرانکس که نتوان دید .
مخلص همه ادمای با معرفت تنبل


1384/03/06 در ساعت 02:41am

پزشک ایرانی جمعه 6 خرداد 1384 ساعت 02:48 ق.ظ

تحریم انتخابات وآغاز اعتصابات تنها راه آزادی ایران

پسرک جمعه 6 خرداد 1384 ساعت 01:15 ق.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

نه از بیرون نگاه نمی کنم. ولی خوب قبول دارم که خیلی از دغدغه های فکری معمول رو ندارم و خدارو شکر غیر از درس فکرم مشغول چیز دیگه ای مثل زن و زندگی و مخارج و .. نیست

سربازی نرفتم. ماشین حسابتو خاموش کن!. درسته. متاسفانه توی پادگانهای ما اینترنت در دسترس نیست که باید یه فکری بشه!!!
اگر کسی فرضا معاف باشه و بخواد دلیلش مخفی بمونه دیگه کاسه ای زیر نیم کاسش هست؟!

نمرم با توجه به اینکه فقط ۴ ماه بصورت مفید خوندم بد نیست. ولی علتش fresh بودنمه
من دائم پشت کامپیوتر نبودم
کامپیوتر به درس خوندن من هیچ لطمه ای وارد نکرد
توان من در ۴ ماه همینقدر آمادگی بود

در ضمن وراجی هم .....

اگه بخوای با تفکرات پارانوئید به موضوعات نگاه کنی به هرچیزی مشکوک میشی
پس زیاد فکرتو مشغول این چیزا نکن!

[ بدون نام ] جمعه 6 خرداد 1384 ساعت 12:34 ق.ظ

یک و نیم سال سربازی
بیست و شش و نیم سربازیت را تموم ....

[ بدون نام ] جمعه 6 خرداد 1384 ساعت 12:30 ق.ظ

در احوالاتت که دقیق می شوم می بینم آدم خیال راحتی هستی .... انگار ما را که امتحان داشتیم و دادیم را از بیرون نگاه میکنی ... امسال وقت زیادی پشت کامپیوتر گذراندی.... پس بورسیه نیستی... چون بورسیه ها برا خودشون آزاد نیستند و به خاطر تعهدی که به ارگان مربوطه دارند نمی تونند انقدر وقت پشت کامپیوتر بگذرانند....خصوصا که امسالم آزادی... پس قطعا بورسیه نیستی .... خودت میگی سهمیه نیستی (من باورم نمی شه).... معلول هم نیستی ...اگه در سن ۱۸ سالگی هم وارد دانشگاه شده و ۷سال هم پزشکی رو خونده باشی ۵/۱سال هم سربازی رفته باشی پس باید در ۲۶/۵ سالگی سربازیت را تموم کرده باشی خودت میگی ۲۶ و پنج ماهته ... پس با این حساب تموم اون وراجی ها رو پای کامپیوتر پادگان می کردی.... بوالعجب چه پادگان و چه سربازی... پس با این حساب تو سال گذشته رو سربازی نبودی ... و با توجه به سنت و سالت سربازی نرفتی پس تو معافی ... بورسیه هم که نیستی گفتم که چرا نمی تونی باشی.... پس چرا تو معافی ... چرا انقدر بی خیالی ... چرا انقدر کامنت می ذاری ... چرا.... چرا.... چرا .... خلاصه یه کاسه ای زیر نیم کاسه ات هست ... نمره ات هم به نظرم مشکوکه چون سوالای امسال بیش از حد حفظی بود و تو که دائم دم کامپیوتر و گوش به زنگ کامنت ها بودی نمرت اگه راست گفته باشی بدک نیست ... این هم از چرا هاست... پس حق بده که به تو باید مشکوک شد

پسرک پنج‌شنبه 5 خرداد 1384 ساعت 11:59 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

در گروه پزشکی هیچ نقص عضوی رو از سربازی معاف نمی کنند. منطقشون هم اینه که نقص عضو یا معلول فوقش می تونه از رزم معاف بشه. طبابت که می تونه بکنه. پس بیاد برامون طبابت کنه. اگر هم طبابت نمی تونه بکنه پس بی خیال طبابت (البته بصورت مادام العمر!) بشه
طرح هم فکر می کنم که به نقص عضو هیچ ربطی نداشته باشه

به جمله بندی من توی جواب قبلیم دقت کن: بسیج برای من اسم مقدسیه
بسیج . نه بسیجی!
در احوالاتم بهتره دقیقتر بشی. نتیجه دقیقتری خواهی گرفت
مثلا می تونی آخرین نوشته وبلاگ در بلاگ اسکای رو بخونی تا ببینی چقدر نازپرورده هستم
بهتره یادآوری کنم که اون نازپرورده ها که ازشون اسمی می بری اصلا نیازی به درس خوندن و برنامه ریختن و کلاس رفتن ندارن
اونا کافیه که پاسخنامه سفیدشون رو سر امتحان تحویل بدن تا به طرز مقتضی سر فرصت (مثلا همین الان ) مربع های مورد نیاز سیاه بشه و به ریش من و تو بخندن که به جون هم افتادیم!
برای کلمه توهین آمیزی هم که استفاده کردی طبق معمول جوابی ندارم!
منتظر گیر دادنهای بعدیت هستم!

هنوز هم پسرک دروغگوست پنج‌شنبه 5 خرداد 1384 ساعت 11:36 ب.ظ

پسرک فقط آدم های ساده دل حرفهای تو رو باور میکنند ریگ کفشت جانم معلوم شد ریگ نیست بلکه قلوه سنگ است هنوز جواب سوالم را نگرفتم یعنی تو معلولی ؟ یا نقص عضوی که معافی ...معاف از سربازی ؟ ...هم معاف از طرح
... بسیجی ها هم که برات مقدسند ... یک وبلاگ هم راه انداختی ...وبلاگت چیزی رو ثابت نمی کنه انقدر اطلاعاتی دیدم که روی سوسولای لوس انجلس رو هم سفید کرده بودن
نگو که نقص عضوی چون آدم فعالی هستی و دائم تو کامنتات از فعالیتهایی گفتی که یه معلول نمی تونه بکنه... پس تو معلول نیستی شایدم سر ناخون انگشت پات پریده و جانباز ۹۰٪ شدی ... من اخر نفهمیدم تو چه جور جونوری هستی .... ولی وقتی من در احوالاتت دقیق شدم حدس میزنم نازپرورده باشی اونم نازپرورده جمهوری اسلامی

پسرک پنج‌شنبه 5 خرداد 1384 ساعت 11:10 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

راستی اون زن یا مرد سوال انحرافی بود یا از اون هم منظوری داشتی؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 خرداد 1384 ساعت 11:10 ب.ظ

----شما به شاه شاهان رای می دهید ؟
ایشان در لندن خانه ای .....؟؟؟؟ میلیون پوندی دارند

دختر خانم فعال و شاداب ایشان اکنون در لندن مشغول تحصیل هستند

----دانشگاه آزاد بزودی دوره های رزیدنتی پولی را راه می اندازد و گله گله پزشک متخصص بیرون می دهد به حدی که همه از زیادی متخصص خفه شوند و فوق تخصصها به دنبال کار بگردند... حتما عمومی ها آن موقع دارند تست کنکور می زنندو کلاس تضمینی میرند خدا را چه دیدی شاید هم بزودی در دارغوزآباد علیا هم فلوشیپ جراحی پلاستیک راه بیوفتد و به همت والا حضرتین همه مردم ایران را پزشک متخصص کنند تا هرکی درد خود را خویش علاج کند

پسرک پنج‌شنبه 5 خرداد 1384 ساعت 11:04 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

هه هه منم می دونستم یه ریگی به کفش داری که این سوالهارو پرسیدی
با این وجود به احترام همکار بودنت سوالهاتو دقیقا جواب دادم. زیاد فکر نکن که زرنگی کردی! من چیزی برای لو دادن ندارم
اما حالا در مورد این نوشته ات:
۱- موارد متعددی وجود داره که امکان معافیت از سربازی و طرح هست. یک مثالش بورسیه هاست. یا مثلا قبلا سربازی رو خدمت کرده باشه. یا...
البته یه موردش هم نور چشمی ها هستند که متاسفانه باز هم توفیق نور چشمی شدن رو نداشتم!( بیشتر منو به عنوان خار چشم می شناسن تا نور چشم! )
۲-همینطوره که حدس زدی. امسال هم سر حوصله و با خیال راحت برنامه ریزی کردم. امیدوارم که هممون موفق باشیم
۳-من هیچ سهمیه ای ندارم( باز هم متاسفانه) اصلا به من بگو من اگه یک سهمیه کوچولو می داشتم با نمره ۳۲۹ روان قبول نمی شدم؟ انوقت دیگه نیازی به برنامه مجدد هم نبود
من نه سهمیه ای هستم و نه دروغگو
بسیج برای من اسم مقدسیه. ولی بسیجی یعنی یک انسان که مثل هر انسان دیگه ای خوب و بد داره. ولی به هرحال بسیج برای من قابل احترامه. هرچند که از نظر سیاسی همفکر نباشیم. ( یاد اون روزا افتادم که بابابزرگ رو متهم به بسیجی بودن یا دوم خردادی بودن می کردن ، البته روز درمیون!) . اصلا اگه منو بشناسی یه یه سری به وبلاگهام بزنی متوجه می شی که من اگه پامو توی بسیج بذارم مستقیم می فرستنم اداره مبارزه با مفاسد !

به هرحال ممنون که کنجکاو شدی
ولی توی حدس زدن عجله کردی!
یه خورده بیشتر فکر کنی نزدیک می شی

یه چیز دیگه
من از دروغ متنفرم نه از دروغگو
چون اگه بخوام از دروغگو متنفر باشم باید از همه ملت متنفر باشم!

جمع بندی:
من دروغگو نیستم
سهمیه ندارم
ریگی هم به کفش ندارم!

منصف پنج‌شنبه 5 خرداد 1384 ساعت 10:34 ب.ظ

توجه
۱.بسیج قرار نیست کاری بکند بیخود منتظر ننشینید اگر واقعا حقتان را می خواهید باید خودتان اقدام کنید.
۲.اونهایی که امسال نمره خوبی گرفته اند بیخود خیالشان راحت نباشد بزودی معلوم میشود چرا دبیرخانه کلید نهایی را اعلام نکرد.
۳. مظلومی که از حقش دفاع نکند به اندازه ظالم خطاکار است.

پسرک یک دروغگوست پنج‌شنبه 5 خرداد 1384 ساعت 09:03 ب.ظ

پسرک تو بارها گفته ای که سهمیه ای نیستی با سولاتی که کردم خودتو لو دادی
۱- تو چجوری تونستی هنوز طرح و سربازی نگذرونده امتحان بدی خودت که میگی یک درصد هم نیستی
۲- ظاهرا امسال هم سرحوصله برنامه ریزی کردی و فارغ از طرح و سربازی به فکر امتحان امسال هستی و به نظر می رسد این موضوعات در مخیله ات هم نیست که این همه خیالت راحت است
۳- تا اینجا با در نظر گرفتن سن و سالت و اینکه یک درصد هم نیستی و اینکه بلافاصله پس از فارغ التحصیلی هم می توانی امتحان بدهی و امسال هم که بحمدالله می توانی امتحان بدهی می توان نتیجه گرفت که تو یک دروغگو هستی و همیشه خود را غیر سهمیه ای جا زده ای تو هم یک جیره خوار و ناز پرورده جمهوری اسلامی هستی( شاهد و ایثارگر یا بسیجی ...خدا می داند) وگرنه من یکی که می دونم تو امسال همش پشت کامپیوتر بودی و کامنت پشت کامنت و خلاصه خیالت خیلی راحت است انگار هیچ وقت مشکلی نداری ..... تو همیشه بسیجی های عزیزت را مورد لطف قرار میدی... قسم حضرت عباس میخوری ولی دم خروس از فرسنگها پیداست .... من از بسیجی ها بدم نمیاد ... اونا لااقل شرف دارند و میگن که جزو کدوم طایفه اند ولی تو ...توی این یکسال هی ور زدی و خودتو مستقل و آزاد جلوه دادی ... تو یک دروغگو هستی و همه از دروغگو ها متنفرند.... اطلاعاتی هستی ... جزو از ما بهترونی ... الله اعلم خلاصه یک ریگی به کفشت هست من مطمئنم

پسرک پنج‌شنبه 5 خرداد 1384 ساعت 07:30 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

۱- ۲۶ سال و ۵ ماه!
۲-توفیق نداشتم ۱درصد باشم!
۳-نه کلاس نمی رم. کلاس رو برای کسانی که چند سال از فارغ التحصیلیشون گذشته و از حال و هوای دانشجویی دور شدن مفید می دونم و برای خودم که بلافاصله بعد از فارغ التحصیلی امتحان دادم و می خوام ادامه بدم اتلاف وقت و انرژی می دونم. خودم برنامه خیلی بهتری برنامه ای که اونا برام درست کنن می ریزم و هنوز متد خوندن برای این امتحان رو فراموش نکردم.
۴- نه مرده و نه زن!!


»»»»»»»»»»»»»»»»»

اینجام میلاد جان
مخلصم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 خرداد 1384 ساعت 07:19 ب.ظ

در کارگه ماستمالی بودم دوش
دیدم حیدر پور وریاض و گودرزی را خموش
ناگه مرتضوی براورد خروش
کو سوال خر وسوال دزدو سوال فروش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

چشم همه عدالتخواهان روشن از عزم واراده وایمان بسیج!! افشا گری شما واقعا تمام متقلبین راخوشحال کرد واقعا مثل شریک دزد ورفیق قافله در مورد شما مصداق عینی دارد حیدر پور در جواب این سوال که شما که گفته بودی ۲۰۰ نفر پشت دوربین اعتراف کرده اند و حالا میگی ۲۰۰ نفر مشکوک اند؟علت چیست؟؟؟؟؟
حضرت عیوض در پاسخ فرموده اند که ما میخواستیم ملات را پر مایه بگیریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شما را به خدا بنگرید نماینده ارزشی قمشه وحومه را معلوم شد که این حضرت جز تشویش وپریشانی افکار وخاطر متضرران بینوای ۸۲ هیچ قصد وغرض دیگری نداشته اند .
اکثر انهایی که سال۸۲ علیرغم نمره بالای ۴۰۰ قبول نشده بودند وامید به اراجیف این اقا و بسیج ودیگر اعضای کمیته سرکاری ؛بسته بودند که به اصطلاح این حضرات مدعی اصولگرایی حقشان را از شارلاطانهای اصلاح طلب بگیرند؛امتحان امسالشان را خراب کردند.....
تو پنداری که بد گو رفت وجان داد
حسابش با کرام الکاتبین است

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 خرداد 1384 ساعت 06:39 ب.ظ

بیچاره بابا بزرگ
که فکر کرده بود اینها واقعا میخواهند کاری کنند
راستی بنظر شما علت این همه جنجالی که مجلس مخصوصا حیدر پور ایجاد کرد و بعد ۱۸۰ درجه تغییر موضع داد چیست
ایا بدنبال منافع شخصی از وزیر بود

حیدرپور چه جوابی در برابر نتیجه پرونده دارد
ایا همین را میخواست که برای هیچ زحمت بکشد یا که نه پاداشش را گرفت و پرونده را رها کرد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 خرداد 1384 ساعت 04:44 ب.ظ

مطمئن باشید پرونده ۸۲ مالیده شده وهیج گونه احقاق حقی در کار نیست بیچاره دوستانی که امید واهی به اقایان بسیج ونمایندگان محترم مجلس شعار بسته بودند وامتحانشان را خراب کردند

میلاد پنج‌شنبه 5 خرداد 1384 ساعت 03:10 ب.ظ

پسرک کجائی
یاد اون روز های پر التهاب بخیر
مگه نه
کرتیم

پاسخ به زنبور پنج‌شنبه 5 خرداد 1384 ساعت 02:12 ب.ظ

سلام زنبور
من سال گذشته از مکاتبه ای موسسه شریف استفاده کردم
در مورد امتحانات حضوری او چیزی نمی دانم
ولی جزواتش بسیار غلط غلوط داشت
یک فعل مثبت یا منفی را عوضی نوشتن که خودت می دانی چه معنی دارد
در این موقع است که ادم به همه موارد که کمی غیر منتظره می ایند شک می کند و برای رفع شک باید کلی کتاب را زیر و رو کند
ارسال جزواتش هم بسیار بی نظم بود
اما ارسال جزوات کامران احمدی که دوستم مشترک بود بسیار منظم بود

جغجغه پنج‌شنبه 5 خرداد 1384 ساعت 01:10 ب.ظ

دوستان در مورد فیلتر:۱ـ از کارتهای اینترنتی بی نام ونشان استفاده کنید (اغلب فیلتر ندارن)
۲ـکارتهایی که باشماره تماس انها با پیش شماره ۹۷۱ شروع میشود فیلتر دارن .شاید با تماس با پشتیبانی به شما شماره فیلتر نشده را بدهند(شبکه های نا شناخته همکاری بهتری دارن)
۳ـبجای خرید کارت از شبکه های که عضو میپذیرن و تلفنی به شما اکانت میدهند استفاده کنید و با اظهار اینکه پزشک هستید پراکسی دریافت کنید
راستش من خودم با همین راه هیچ مشکل ی از بابت فیلتر ندارم.


سوال از پسرک پنج‌شنبه 5 خرداد 1384 ساعت 01:05 ب.ظ

۱- چندسالته؟ چندمین بارته امتحان میدی؟
۲- ۱٪ هستی؟
۳- امسال می خوای خودت بخونی یا کلاس بری؟
۴- دوست جدیدت زنه یا مرد؟

روپوش سفید پنج‌شنبه 5 خرداد 1384 ساعت 12:31 ب.ظ

یه سئوال از دکتر حیدر پور داشتم
میشه بگن این آخر هفته که فرموده بودن منظورشون آخر هفته کدوم کشور بود آخه امروز ۵ شنبه است نکنه منظورشون کشورهای دیگه هست که آخر هفته اونا شنبه میشه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 خرداد 1384 ساعت 12:25 ب.ظ

دوستان مطمئن باشید اگه متقلبانی هم محاکمه شود تعداد انها از ده نفر بیشتر نیست امروز در گردهمایی اصفهان معلوم شد که حیدر پور صراحتا این موضوع را اعلام کرده

پسرک پنج‌شنبه 5 خرداد 1384 ساعت 12:02 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

نه بابا
الان تنها چیزی که اندازه ای نداره وقاحت و بی شرمیه
وزیرش که پزشکیان باشه ....

زنبور پنج‌شنبه 5 خرداد 1384 ساعت 11:11 ق.ظ

اون دوستی که گفته بود جزوه های موسسه شریف خوب نیست لطفا به من یک راهنمایی میکند که اگر من فقط بخواهم در امتحاناتش شرکت کنم ایا امتحاناتش خوب و منظم است یا نه و کلا کسی میداند اگر فقط بخواهیم امتحان شرکت کنیم کجا خوب است متشکرم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 خرداد 1384 ساعت 10:15 ق.ظ

این اقا بعد از اسفند ماه هر بار که دهن باز کرده فقط به یک سبک و سیاق حرف زده آنطور که سخنگوی وزارتخانه هم حرف نمیزنه.اینقدر سیاستشان بچهگانه و احمقانه است که فقط کافی است بدانیم چه کسی دارد حرف میزند.اگر بدانیم که حیدر پور است تا اخر قضیه را میشود خواند:کاهش متقلبان از ۴۰۰ به ۲۰۰---تبدیل شدن افراد اعتراف کرده به افرادی که فقط مشکوک هستند------ و طولانی بودن کار قضایی------و در نهایت :کی بود کی بود من نبودم.اقایان کمی خجالت بکشید .بیشرمی و وقاحت هم اندازه ای دارد.برای یک بار هم که شده فقط برای یک بار یک جو شرافت از خود نشان بدهید.
جل الخالق

قانپا پنج‌شنبه 5 خرداد 1384 ساعت 12:56 ق.ظ

هچی نگم سنگین ترم خودتان برداشت کنید.................

علیوف چهارشنبه 4 خرداد 1384 ساعت 10:27 ب.ظ

پسرک عزیز خسته نباشی
بابت فیلتر شکن ممنونم دستت درد نکنه مثل اینکه فیلترمارو فعلابرداشتن
اما بابت رفرنس ها هم من با شما موافقم واگه دوستان بسیجی کاراشونو بعد ازاینکه لااقل از نتیجه اوون مطمئن نشدن تو اطلاعیه نیان بهتره .... ما که از قضیه تعویق امتحان چشممون ترسیده

پسرک چهارشنبه 4 خرداد 1384 ساعت 08:29 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 خرداد 1384 ساعت 04:18 ب.ظ

پسرک چهارشنبه 4 خرداد 1384 ساعت 01:55 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

آدرس وب سایتهای نامزدهای انتخابات:
http://www.moeen.ir/

http://www.mehralizadeh.com/default.asp?siteid=1


http://www.mardomyar.com/
http://www.rezaee.ir/
http://www.ghalibaf.ir/
http://www.karroubi.ir/index.aspx
http://www.larijani.ir/

پسرک چهارشنبه 4 خرداد 1384 ساعت 01:36 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com


تروخدا به گوش بسیجیهای عزیز برسونین که اگه واقعا می تونن این کار رو بکنن عالیه
ولی اگه نمی تونن خواهشا اینو دیگه مثل قضیه تعوبق امتحان نذارن بشه. بذارن تکلیف ملت معلوم باشه
من از این می ترسم که تا ۱ ماه مونده به امتحان سر رفرنسها دعوا باشه و آخر هم داوطبلبهای بیچاره ضرر کنن

Kathy چهارشنبه 4 خرداد 1384 ساعت 10:21 ق.ظ http://katyzzzzz@yahoo.com

من به اعلام نشدن کلید نهایی که هر سال اعلام می شد اعتراض دارم و آنرا وسیله ای مناسب برای اختفای نمره ها و تقلب می دانم چون در نهایت هیچ کس نمی تواند از نمره خود خبر دار شود ما حق داریم نتیجه اعتراض خود را به سوالات دو جوابی بدانیم در غیر این صورت چگونه از رسیدگی صحیح به اعتراضمان مطلع شویم خصوصا امسال که تراکم نمره ها در روی خط قبول شدن و نشدن خیلی بالاست .... اشکال از خودمان است وزارتی ها امسال خوب حرکات و اعمال ما را دیدند و مشاهده کردند که حتی اگر حق قبولی ما را ناحق بگیرند و به کس دیگری بدهند هیچ اتفاق خاصی نمی افتد و ما هیچ خطری برای آنها محسوب نمی شویم ... خودمانیم شما در این یکسال چند بار احساس خوار و ذلیل بودن کردید .... باید بدانید که وزارتی ها اکنون نسبت به ما همین نگرش را دارند... به عبارتی ما را هیچ فرض می کنند و حتی انقدر احترام برای ما قائل نیستند که ما را از چگونگی تغییر در پاسخنامه مطلع کنند .... ظاهرا صحبت هایی که از مدتها پیش در مورد احتمال دست کاری شدن پاسخنامه ها در آزمون امسال می شد دارد به واقعیت می پیوندد....ما هم که طبق معمول برای هم مثل فقط درددل می کنیم و البته وقتی حقمان پایمال شد بیشتر درددل میکنیم ..... بابا چرا اعتراض نمی کنید ...یعنی چی پاسخ نامه نهایی را نمی دهند مگه می تونند ندهند ....
در ضمن من اعلام می کنم با شرایط حاضر هیچ رمقی و امیدی برایم نمانده تا در انتخابات کذایی شرکت کنم

کشته شده دکتر علیزاده چهارشنبه 4 خرداد 1384 ساعت 09:30 ق.ظ

ضمنا یادم رفت بگم این جا وبلاگ نه سایت و این وبلاگها اتفاقا توسط امثال من ساخته شده
دوستار شما دکتر علیزاده مهاجر

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 خرداد 1384 ساعت 09:29 ق.ظ

این حیدر پور شارلاتان ۱۰۰۰۰ بار گفت اخر هفته اعلام می کنم
ولی هیچ وقت اعلام نکرد
همیشه ما را تا اخر هفته منتظر گذاشت و اخر سر هم هیچ
خدا لعنتش کند

خطاب به کسی که توسط دکتر علیزاده مه چهارشنبه 4 خرداد 1384 ساعت 09:26 ق.ظ

من تو تبلیغم نه به کسی توهین کردمک نه اینکه مثل خیلی از شماها یک نظر رو بارها بارها فرستادم ممکن به کار شما نیاد ولی بدرد خیلیها که می خوان تو آزمون شرکت کنن و به این وبلاگها هم سر میزنن بخوره و مجبور نشن هر هفته تا تهران برن ضمنن یه بار دیگه پر رویی و ادب رو برا خودت تعریف کن همکار گرامی
ارادتمند دکتر علیزاده مهاجر

قانپا چهارشنبه 4 خرداد 1384 ساعت 12:33 ق.ظ

ایران ودموکراسی وفرسنگها فا صله و..........................خانه از بای بست ویران است خواجه در نقش ایوان است

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 خرداد 1384 ساعت 12:21 ق.ظ

دکتر علیزاده مهاجر
کشتی مارو بس که تبلیغ کردی پررویی هم حدی داره این سایتها که برای تبلیغات تو وامثال تو درست نشده خجالت بکش دیگه !!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 خرداد 1384 ساعت 12:16 ق.ظ

با فیلتر شکن filter 2005.com کآ
V

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 خرداد 1384 ساعت 10:36 ب.ظ

مژده به پزشکان مازندرانی

کلاسهاس آمادگی دستیاری و پره انترنی دکتر تیمور زاده تهران به صورت حضوری توسط اساتید پروازی از تهران در قائمشهر بر گزار خواهد شد.
19 هفته کلاس حضوری بهمراه آزمونهای هفتگی و سه آزمون جامع بهمراه کارنامه کامپیوتری و سی دی های آموزشی کلاسها از هفته سوم تیر ماه بطور همزمان با تهران و در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته خواهد بود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با دکتر علیزاده مهاجر نماینده رسمی موسسه تیمور زاده در مازندران
تماس بگیرید

تلفن تماس:01232230200
همراه 09113232213
آدرس: قائمشهر خیابان تهران خیابان ابن سینا روبروی پاساژ :کاوه مطب دکتر علیزاده مهاجر

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 خرداد 1384 ساعت 08:01 ب.ظ

منابع آزمون پیش کارورزی
شهریور 1384
توضیح: منابع رشته های جراحی عمومی و زنان زایمان نسبت به سال گذشته تغییرکرده است

جراحی عمومی

مباحث دروس جراحی عمومی از کتاب شوارتز 2005

زنان و زایمان

Danforth David N, et al. Danforth Obstetrics and Gynecology. 8 th edition. Lippincot, Williams & Wilkins; 1999

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 خرداد 1384 ساعت 07:59 ب.ظ

اعتراض شدید اعلمی به حداد عادل؛
نمی شود برای تأیید صلاحیت دو کاندیدا به بیت رهبری متوسل شوید
حداد:
قوم و خویشی در کار نیست در این باره سکوت می کنم
تهران- خبرگزاری کار ایران

حداد عادل رییس مجلس در پاسخ به اکبر اعلمی کاندیدای رد صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری، که گفته بود" نمی شود تعدادی به بیت رهبری متوسل شوند و چون آنجا فامیل دارند، برای خود صلاحیت بگیرند"، گفت: قوم و خویش و فلان در کار نیست شما می دانید که نباید این صحبت ها شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی" ایلنا"، نماینده تبریز، در آغاز جلسه علنی امروز، با استفاده به ماده 23 آیین نامه داخلی مجلس با تاکید بر حفظ شأن و جایگاه نمایندگان، گفت: من از برخی جریانات سیاسی و رادیو بی بی سی، برخی روزنامه ها، نظیر ایران و شرق که همه دغدغه خود را معطوف به دفاع از یک کاندیدای خاص و مدیران دولت کرده هیچ انتظاری ندارم، از آقای خاتمی هم که همه دغدغه اش در جهت تایید مدیرانش است و به همین سبب پس از تأیید دو نفر از مدیران خود، اعلام می کند که با تدبیر رهبری ازاشتباهی که می توانست منشا خسارات کشور و نظام شود جلوگیری شد، انتظاری ندارم؛ زیرا اگر خاتمی رییس جمهور بود این وضعیت قبلا پیش نمی آمد.
اعلمی افزود: اینها همه اصلاحات و دفاع از حقوق ملت را در دفاع از افراد خاص خود می دانند، لذا با رفع مشکلات ایشان همه چیز بر وفق مراد می شود و منشا خسارت هم منتفی می شود.
عضو فراکسیون اقلیت مجلس، افزود: من از کسانیکه عدالت و همه چیز را بین خود و افراد و جریان خاص خود خلاصه کرده اند و اگر مشکلات آنها حل شود دنیا را هم آب ببرد حرجی بر آنها نیست و دغدغه ای ندارند، هیچ انتظاری ندارم.
این کاندیدای رد صلاحیت شده ریاست جمهوری، افزود: من از کسانیکه رجلیت خود را از طریق گدایی، به دست آورده اند هیچ انتظاری ندارم، چون با تایید آنها ملت به حقوق خود رسیده وقتی یک خبرنگار مورد بی احترامی قرار می گیرد، اصحاب مطبوعات در دفاع از حیثیت و حقوق خبرنگار هیچ می شوند و تلاش می کنند حق خبرنگار را استیفا کنند.
اعلمی ادامه داد: جناب آقای حداد عادل شما مستحضر هستید، بنده دو دوره است نماینده مجلس هستم، در هر دو دوره عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بودم و دو دوره رییس گروههای دوستی پارلمانی ایران با برخی کشورهای اروپایی بودم، از طرف جمهوری اسلامی، با دیپلمات های خارجی مذاکره کردم، دو سال رییس شورای نظارت بر صدا و سیما بودم و حداقل 500 مقاله در زمینه های سیاسی نوشته‌‏ام.
اعلمی افزود: سوابق و مدیریت انقلابی و اجرایی قبل از نمایندگی مجلس را صرف نظر می کنم، اما می خواهم بدانم، در یک کشور نماینده ای که عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی است و ماموریت و مسئولیت ذاتی آن تنظیم و تبیین سیاستهای داخلی و خارجی کشور است، با این همه سوابق، رجلیت سیاسی اش مورد تردید قرار می گیرد، اتهامی که به ما وارد شده آن است که رجل سیاسی نیستم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، گفت: من پنج بچه دارم که برای رجل بودنم کفایت می کند، سیاسی بودن من هم مشخص است ،29 سال است در عرصه های مختلف سیاسی تلاش کردم، آن زمان که برخی ها 5 ریال پول می گرفتند تا روضه امام حسین بخوانند من اسلحه در دست در دفاع از آرمانهای انقلاب تلاش می کردم، الان متهم به آن شده ام که رجل سیاسی نیستم، اما فرمانده نیروی انتظامی، رجل سیاسی تلقی می شود رییس سازمان تربیت بدنی رجل سیاسی تلقی می شود و جنابعالی سکوت اختیار کرده اید.
در این هنگام روحانیون مجلس به اعتراض برخاستند و خواهان قطع تذکر اعلمی شدند، اعلمی خطاب به حداد عادل ادامه داد: می خواهم بدانم این اقدام توهین به نمایندگان مجلس نیست آیا در آینده هم می توانیم به نمایندگی از ملت در این مجلس در مقام تبیین و تقنین سیاستهای داخلی و خارجی سخن بگوئیم.
اعلمی در حالیکه اعتراض ها به تذکرش ادامه داشت، ادامه داد: اگر بنده رجل سیاسی نیستم پس جای من در این مجلس، کجاست؟ چه کسی می خواهد در دفاع از حقوق ملت و منافع ملی فریاد بزند؟
اعلمی اظهار داشت: آقای حداد عادل! از شما انتظار داشتم همانطور که دغدغه خود را معطوف به حمایت و دفاع از دو نفر کردید، حداقل در جهت دفاع از حیثیت نمایندگی، تلاش می کردید.
کاندیدای رد صلاحیت شده ریاست جمهوری، تصریح کرد: این نمی شود که تعدادی بروند به بیت رهبری متوسل شوند وچون آنجا فامیل دارند برای خود صلاحیت بگیرند .
اعلمی گفت: انتظار داشتیم از حیثیت و شان مجلس دفاع کنید و اجازه ندهید شان مجلس لکه دار شود.
حداد عادل رییس مجلس هفتم، در حالیکه نسبت به اظهارات اعلمی، عصبانی شده بود در پاسخ به وی گفت: اولا من در نامه خود به رهبر معظم انقلاب، اسمی از کسی نبردم، بنده در آن نامه که در مطبوعات هم درج شده است با ترسیم دایره واجدان صلاحیت را خواستار شده ام و اصولا از کسی نام نبرده ام.
وی افزود: آن صحبت را که می گویید، قوم و خویش و فلان هم در کار نیست و من در این باره سکوت می کنم، شما هم می دانید که این صحبت ها نباید بشود.
حداد عادل ادامه داد: اما در مورد آن جمله شما که گفتید کسانی که پول می گرفتند و روضه امام حسین می خواندند، شما اسلحه دست می گرفتید بنده عرض می کنم، اگر آن روضه های حضرت سید الشهداء و سالار شهیدان نبود، اسلحه دست گرفتن شما و امثال شما هم به جایی نمی رسید، اصلا شما به آن دلیل اسلحه دست گرفتید که پای روضه های امام حسین بزرگ شده بودید.
حداد عادل افزود: ملت ما اگر از مکتب امام حسین الهام نگرفته بود، اینگونه قهرمانانه دفاع از کشور نمی کرد، این صحبت های شما ممکن است اسباب سوءتفاهم شود که لازم است به شما تذکر بدهم این مسایل هست و همیشه بوده و ما هم به وظیفه خود عمل کردیم.
در این هنگام تعدادی از نمایندگان معترض به سخنان اعلمی، قصد داشتند، تذکر آیین نامه ای بدهند که حداد عادل مخالفت کرد و خطاب به رفعت بیات، گفت: مطمئن باشید به شما وقت تذکر نمی دهم زیرا به شما اهانتی نشده است.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 خرداد 1384 ساعت 07:01 ب.ظ

روزپنجشنبه ۵/۳/۸۳ ساعت ۵/۸ صبح در خانه پزشک اصفهان گرد همایی اعتراض امیز به تقلبات ازمون دستیاری ۸۲وقبل از ان برگزار میشود. جالب است بدانید که چند وقتی است نشریه ای بنام گاهنامه دستیار هر از چند گاهی به منزل تمام پزشکان اصفهان پست میشود . که این دعوت به گردهمایی هم توسط گاهنامه دستیار به تمام پزشکان اصفهان ابلاغ شد حدود یک هفته پیش.

نازدونه سه‌شنبه 3 خرداد 1384 ساعت 06:35 ب.ظ

عجب صبری خدا دارد.اگر من جای او بودم ، همان یک لحظه اول ، که اول ظلم میدیدم از مخلوق بی وجدان ، جهان را با همه زیبایی و زشتی به روی یکدگر ویرانه می کردم.
عجب صبری خدا دارد.اگر من جای او بودم ، که میدیدم یکی عریان و سوزان ، دیگری پوشیده از صد جامه رنگین ، زمین و آسمان را یکسره ویرانه می کردم.

عجب صبری خدا دارد.اگر من جای او بودم ، که در همسایه صدها گرسنه ،چند بزمی گرم عیش و نوش میدیدم،نخستین نعره مستانه را خاموش آندم بر لب پیمانه می کردم.

عجب صبری خدا دارد.اگر من جای او بودم ، نه طاعت می پذیرفتم ، نه گوش از بهر استغفار این بیدادگرها تیز کرده پاره پاره از کف زاهد نمایان تسبیح ،را صد دانه می کردم.

عجب صبری خدا دارد.اگر من جای او بودم ، برای خاطر تنها یکی مجنون صحراگرد بی سامان ، هزاران لیلی ناز آفرین را کو به کو آواره و دیوانه می کردم.

عجب صبری خدا دارد.اگر من جای او بودم ، بگرد شمع نورانی ، دل عشاق سرگردان سراپای وجود بی وفا ، معشوق را پروانه می کردم ،
که میدیدم مشوش عارف و آهی ز برق فتنه این علم عالم سوز دم کش بجز اندیشه عشق و وفا معدوم هر فکری در این دریای پر افسانه می کردم.

عجب صبری خدا دارد.چرا من جای او باشم.؟؟ همین بهتر که او خود جای خود بنشسته و تاب تماشای تمام زشتکاری های این مخلوق را دارد. وگرنه من به جای او چو بودم یک نفس کی عادلانه سازشی با جاهل و فرزانه می کردم.

عجب صبری خدا دارد.عجب صبری خدا دارد.


[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 خرداد 1384 ساعت 06:03 ب.ظ

مژده به پزشکان مازندرانی

کلاسهاس آمادگی دستیاری و پره انترنی دکتر تیمور زاده تهران به صورت حضوری توسط اساتید پروازی از تهران در قائمشهر بر گزار خواهد شد.
19 هفته کلاس حضوری بهمراه آزمونهای هفتگی و سه آزمون جامع بهمراه کارنامه کامپیوتری و سی دی های آموزشی کلاسها از هفته سوم تیر ماه بطور همزمان با تهران و در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته خواهد بود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با دکتر علیزاده مهاجر نماینده رسمی موسسه تیمور زاده در مازندران
تماس بگیرید

تلفن تماس:01232230200
همراه 09113232213
آدرس: قائمشهر خیابان تهران خیابان ابن سینا روبروی پاساژ :کاوه مطب دکتر علیزاده مهاجر

پسرک سه‌شنبه 3 خرداد 1384 ساعت 08:56 ق.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com


اگه کسی دوست داره آلبوم جدید شادمهر عقیلی (تلافی) رو دانلود کنه به این لینک مراجعه کنه:
http://www.clubeiran.com/music/Shadmehr/

پسرک سه‌شنبه 3 خرداد 1384 ساعت 08:45 ق.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

ممنون میلاد جان

«««««««««««
کلید نهایی رو بی خیال باید بشی امیدوار
راستی معلوم هست کجایی؟
آها فیلتر و.... و شاید هم قهر کردی؟؟!!

امیدوار سه‌شنبه 3 خرداد 1384 ساعت 07:02 ق.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

چرا این کلید نهایی نمیاد؟ نکنه با همون جوابای غلط غلوطشون میخوان پاسخنامه هامونو صحیح کنن؟

قانپا سه‌شنبه 3 خرداد 1384 ساعت 12:49 ق.ظ

به جناب حیدر بور بفرمایید زیاد تند نرو بیاده شو باهم بریم هیچ کس ندونه ما که سابقه تورا از بچگی میدمنیم آخه ناسلا متی همولایتی هستیم ! زر زدن بس است

میلاد دوشنبه 2 خرداد 1384 ساعت 10:57 ب.ظ

من یکی را می شناسم که حضرت عباسی با تقلب قبول شده است اکر اون جزو اسامی بود که هیچ ولی اگر نبود به شما خبر می دهم قید کار را بزنید و دیگه دنبال نکنید که همه ول معطلیم
در خاتمه
زنده باد پسرک همیشه در صحنه

[ بدون نام ] دوشنبه 2 خرداد 1384 ساعت 06:34 ب.ظ

در پی رد صلاحیت ابراهیم یزدی، نهضت آزادی اعلام کرد در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی شرکت نمی کند [ ساعت پیش ۳:۲۷ ]
در پی رد صلاحیت

[ بدون نام ] دوشنبه 2 خرداد 1384 ساعت 04:33 ب.ظ

اطلاعیه شورای نگهبان که شامگاه یکشنبه از حذف اغلب نامزدهای شاخص اصلاح طلب و نیروهای مستقل در انتخابات ریاست جمهوری ایران خبر داد بلافاصله با واکنش ناظران و فعالان سیاسی روبرو شده است که نسبت به مخدوش شدن اعتبار انتخابات و کاهش مشارکت مردم هشدار داده اند.

اولین واکنش معین به رد صلاحیتش:
«هیچ احساسی ندارم، مبارک است»

محمد رضا خاتمی دبیر کل جبهه مشارکت:
«مصطفی معین خط قرمز ماست و اگر او در انتخابات حضور نداشته باشد، انتخابات را تحریم می کنیم»
مصطفی معین در جمع خبرنگاران، ردصلاحیتش از سوی شورای نگهبان را نابجا، غیرقانونی و غیرمنطقی دانست

و گفت: در انتخابات شرکت نخواهم کرد.

[ بدون نام ] دوشنبه 2 خرداد 1384 ساعت 04:30 ب.ظ

فیلتر وحشتناکی که ۲ ساعت تو را منتظر می گذارد تا صفحه لود شود ولی هیچوقت لود نمی شود
در فیلترینگ جدید هیچ پیامی مثل این که ورود به سایت مذکور مجاز نمی باشد صادر نمی شود
فقط یک انتظار کشنده ای است که صفحه مورد خواست تو هیچوقت لود نمی شود
به بلاگ اسکای می شود با فیلتر شکن وارد شد
ولی به میهن بلاگ با فیلتر شکن هم نمی توان وارد شد
دستگاهی بسیار گران قیمت برای ملت مستضعف و ناتوان ایران جهت سانسور

ژیواگو دوشنبه 2 خرداد 1384 ساعت 04:18 ب.ظ

۲روز دیگر:بالغ بر۲۰۰ متهم احضار شده اند.(دربوق و کرنا) ۲ سال دیگر:در دست بررسی است ۲+۲ سال دیگر:کدوم پرونده ؟

پسرک دوشنبه 2 خرداد 1384 ساعت 01:06 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

سیر کار قضایی طولانی است؛ یعنی چــــــــــــــــــــی؟


پس کلا یعنی جایگزینی رو باید فراموش کرد
اگر هم کسی مجرم شناخته بشه تا اون موقع فارغ التحصیل شده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد