خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

عدالتخواهان علی

در انتظار عدالت علی


کلاغ خبرچین

گر نبودی امید راحت و رنج ------- پای درویش بر فلک بودی

ور وزیـــر از خـدا بترسیدی ------- همچنان کز مَلِک ، مَلَک بودی

**********************************************

سلام ودرود بر دوستان عزیز

خوشحال شدم از دیدن اطلاعات خوبی که بعضی از عزیزان دارند . شیرین سخنی پدرخوانده وزارت بهداشت و گوشه ای از خیانتهایش را فاش گفته بود . بله عزیز ، آن بد فرجام نمیداند که :

آتش سوزان نکند با سپند ----- آنچه کند آه دل دردمند

----------------------------------------------------------

در این چند روز بحثهای زیادی بین دوستان در خصوص بهترین رای برای این پرونده در گرفته است. دکتر ریاض در شب گذشته و نیز بسیج محترم دانشجویی به صراحت خواستار ابطال کامل آزمون هستند . چرا ؟

حقیقت اگرچه بسیار ساده و تلخ است اما بسادگی بدست نیامده است : طیف تقلب و تخلف در این پرونده آنقدر گسترده است که حقیقتا هیچ رائی جز ابطال کامل آن به عدالت نزدیکتر نیست .

- عده قابل توجهی مستقیما به سووالات دسترسی داشته اند . ( گروهی خریده اند و گروهی دیگر هدیه دریافت کرده اند !!!! ) .

- پاسخنامه عده ای دستکاری شده است !

- بعضی بصورت غیر مستقیم سووالات را میدانسته اند . مثلاً یکی از موسسات آموزشی با جاسازی سووالات در آخرین آزمونهای آزمایشی خود ، عملا به شرکت کنندگان در کلاسهایش سووالات را داده بود . بدین طریق بجای کاسبی مسقیم ، بطور غیر مستقیم و با افزایش سطح نمرات موسسه اش موجب هجوم داوطلبان و کسب درآمدی نجومی شده بود !!

- عده ای از خریداران سووالات خود به افراد دیگری هم فروخته اند !

- گروهی هم بدلیل دسترسی به تعداد سووال کمتر یا بی اطلاعی از گستردگی پخش سووالات نمره خود را پائین تر تنظیم کرده بوده اند و قبول نشده بودند !!!

- سوءاستفاده گسترده ای هم از سهمیه ها شده است .

و ......

بنابراین جدا کردن سره از ناسره بسیار سخت و عملا غیر ممکن است یا به زمانی بس طولانی نیاز دارد . بفرض که بتوان متقلبان قبول شده را بیرون آورد ، باید از تمام جایگزینها هم بازجوئی کرد . چرا که احتمالا آنها هم به نوعی به سووالات دستزسی داشته اند !!!

دلیل مضاعف اینکه خود آزمون هم از لحاظ ساختار علمی و قدرت افتراق کاملا ایراد دار بوده است .

 

این ضعیف در خود توان قضاوت نمی بیند . اما اگر حق و انصاف را در نظر داشته باشیم به همان نتیجه ای میرسیم که دکتر ریاض و دکتر گودرزی عزیز رسیده اند !!

-----------------------------------------------------------------

روز گذشته اخبار بسیار زیادی از کانالهای متعددی بدستم رسید . از ابراز بعضی معذورم ! اما خلاصه همه آنها اینست که پرونده عملا به سمت و سوی ابطال کامل امتحان میرود . به احتمال بسیار بسیار زیاد امتحان هم با ظرفیت مضاعف با چند ماه تاخیر برگزار خواهد شد . البته شاید روند قضائی کمی طول بکشد . چرا که رای سنگینی است . برای همین تلاش دکتر ریاض و بعضی دیگر از دست اندرکاران پرونده براین است که امتحان مستقیما از سوی خود وزارتخانه باطل شود ! تا همه چیز زودتر به انجام برسد.

به هرحال امیدوارم قضیه هرچه زودتر رسما تمام شود تا از این سردرگمی نجات پیدا کنیم.

--------------------------------------------------------------------

نماند ستمکار بد روزگار ----- بماند بر او لعنت پایدار

یا حق

پاسخ:

با سلام گرم خدمت همکار خوب و بسیار محترم

و با کمال تشکر از زحماتتان

لطفا در کامنتهایتان از بردن نام افرادیکه در جهت احقاق حق و به نتیجه رسیدن پرونده تلاش می کنند اجتناب کنید

همانطوریکه خودتان بهتر می دانید مخالفان زیادی به این وبلاگها مراجعه میکنند و با دیدن نام انها از هیچ دشنام و ناسزایی به این عدالتخواهان فروگذاری نمی کنند

باتشکری دوباره از خبررسانی خوب و دقیقتان


کلاغ خبرچین

اگرچه پیش خردمند خامشی ادبست

بوقت مصلحت آن به که در سخن کوشی

*********************************

سلام دوستان مهربان

قصد این پرسوخته گوشه عزلت بود تا هنگامیکه حقایق روشن شود . امامحبت عزیزان برایم چاره ای نگذاشت جز آنکه سخن گفته شود به عادت مالوف و طریقت معروف . که آزردن دوستان جهلست !

از آن برادر محترمی هم که بخیال خودش مرا در شیراز (!!) یافته ( حتی نام بنده خدائی را ذکر کرده ) و از هرگونه اهانت و فحاشی به این ضعیف و پدر ومادرم خودداری نکرده هیچ گله ای ندارم . فقط از خدای متعال میخواهم اورا به راه راست هدایت کند. اگرچه به امر دوست عزیزم سرگرد «د» جوابیه مودبانه اما دندانشکنی برایش نوشته بودم ، لیک بازهم شیطان را لعنت کرده و صبوری پیشه نمودم . اما یک توصیه : برادر عزیز شما علامت « کوپرولالیا » دارید ! حداقل به یک متخصص مراجعه کنید . شاید شروع یکی از بیماریهای سیستم اکسترا پیرامیدال باشد !

**********************************************

اما بعد ...... روز یکشنبه گذشته براساس شواهد فعلی و موجود دادگاه رای بدوی به ابطال کامل امتحان داده بود !! عصر همان روز تدارکات برنامه گفتگوی خبری چیده شده بود تا وزیرمان را له و لورده کنند . به ایشان هم خبر میدهند و میگویند باید حتما بیائی و پاسخگو باشی ! اما ایشان به التماس کردن افتاده و خواهش میکند تا برنامه را لغو کنند . همچنین قول میدهد تا علاوه بر ابطال امتحان از سوی خودش ، رسما استعفا دهد ! اما همانطور که قبلا هم سابقه داشته ، روز دوشنبه دوباره زیر قولهایش زده و حتی درخواست رسمی بازپرس برای تعویق امتحان تا تعین تکلیف نهائی پرونده را با پرروئی هرچه تمام تر رد میکند .

اما قضیه چیست ؟ در وزارتخانه شخصی وجود دارد که هم بسیار ذینفوذ هم فردی است فاقد صلاحیت های انسانی و اخلاقی . این پزشک ( متاسفانه ) پشت تمام قضایای فسادها و فاجعه های این چند سال اخیر است . وزیر هم متاسفانه از ایشان میترسد و هرچه بگوید بروی چشم میگذارد !! ایشان کسی است که بکرات در مسیر پرونده سنگ اندازی کرده .

اما نگران نباشید . خدا باماست . محال است در همین دنیا ظالم به سزایش نرسد . ان شاءالله خبرهای بسیار خوبی در راه است . فقط کمی صبر کنید !!!

فقط بعنوان دوست کوچکی خواهشمندم اگر قرار شد بسیج محترم دانشجوئی تحصن برای احقاق حق یا تجمع برای تشکر از مسئولین براه انداخت حتما شرکت کنید . آنها حق بسیار بزرگی بر گردن ما دارند .

در انتها از همه عزیزانم بخصوص پچشک ، مرخ سحر ، آبائی ، بامداد و پسرک مهربان سپاسگذار و شرمنده الطافشان هستم .

یا حق

1384/01/30 در ساعت 10:03pm



یک منبع آگاه در گفتگو با فارس:
تقلب در آزمون دستیاری سابقه‌ای چند ساله دارد

 

خبرگزاری فارس: یک منبع آگاه به خبرگزاری فارس گفت که تقلب در آزمون دستیاری از سال 77 تا کنون اتفاق افتاده است و این در حالی است که تا کنون هیچ سیستم نظارتی کنترل لازم را بر آن نداشته است.

این منبع آگاه با بیان این که در آزمون دستیاری سال 82 میلیاردها تومان مال نامشروع کسب شده است به خبرنگار اجتماعی فارس گفت: حوزه عمل فروشندگان سوال این آزمون محدود به تهران نبوده بلکه به صورت سازماندهی شده در کل کشور عمل کرده‌اند.
به گفته این منبع آگاه سوالات آزمون دستیاری سال 82 به صورت فردی 30 میلیون تومان فروش رفته و به صورت گروهی نیز در قبال آن تا 60میلیون تومان پول پرداخت شده است.
وی با بیان این که شبکه فروش این سوالات قبل از انجام هر کاری اقدام به شناسایی پز شکان متمول می‌کردند، گفت: سوالات این آزمون حداقل 48 ساعت قبل از آزمون فروخته شده بود.
وی تعداد مظنونین این پرونده را حداقل 350 نفر عنوان کرد و افزود: 300 مظنون اصلی در این باره وجود دارد که حداقل یک سوم آنها به عنوان متهم احضار شده‌اند و به فروش سوالات واقعی آزمون دستیاری سال 82 اعتراف کرده‌اند.
به گفته این منبع آگاه این متهمان، مرکب از برخی کارمندان وزارت بهداشت و پزشکان مرتبط با این وزارتخانه بودند که در کنار آنها اساتید و کادرهای آموزشی آموزشگاه‌هایی که برای آمادگی در این آزمون فعالیت می‌کنند به چشم می خورد.
وی مدعی شد اگر زمان بیشتری برای بررسی باشد تعداد مظنونین در این پرونده بیشتر خواهد شد.
این منبع آگاه با انتقاد از نحوه رسیدگی به پرونده آزمون دستیاری سال 82 گفت: قاضی پرونده آزمون دستاری باید هر چه زودتر به صورت ویژه معرفی شود و تکلیف را روشن کند.
به گفته وی بسیاری از متهمان و مظنونین پرونده آزمون دستیاری سال 82 هم اکنون نیز بر سر کار هستند و حتی مظنونین به تقلب در آزمون سال 77 نیز هم اکنون در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی بر سر کار خود هستند.
وی یادآور شد: متهمان و مظنونین به تقلب در آزمون دستیاری سال‌های گذشته به تفکیک سال شناسایی شده‌اند.
انتهای پیام/


 


ما همه یقین داریم اگر پرونده امتحان پارسال قبل از برگزاری امتحان امسال به سرانجام نرسد

یعنی مثل سایر پرونده های صاحبان زر و زور و تزویر دچار سرنوشت فراموشی و  بایگانی خواهد شد

تحریم امتحان تا تعیین تکلیف کامل امتحان پارسال


آیا صاحبان زر و زور و تزویر باز پیروز خواهند بود؟؟


مسئول دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری در گفتگو با فارس:
چرا مدعی العموم دستور تعویق آزمون دستیاری را صادر نمی‌کند؟


خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری در بسیج دانشجویی دانشگاه تهران خواستار صدور دستور تعویق آزمون دستیاری از سوی مدعل العموم شد .

حسن گودرزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: مدعی العموم مطابق قانون باید برای احقاق حقوق شاکی وارد جریان رسیدگی قضائی شود اما در مورد پرونده تخلفات آزمون دستیاری از ابتدا نظاره گر پرونده بود و اکنون نیز با وجود مقاومت وزیر بهداشت برای تعویق این آزمون بنابر درخواست بازپرس پرونده کاری نمی‌کند.
وی اضافه کرد
:
بزرگترین مانعی که در یکسال گذشته در رسیدگی سریع به پرونده آزمون دستیاری وجود داشت قصور مدعی العموم بود که ذاتا باید برای حمایت از شاکی و احقاق حقوق وی وارد عمل شود و اکنون نیز که وقوع تخلف و تقلب در آزمون دستیاری محرز شده است باز هم قصد دارد فقط نظاره‌گر پرونده باشد.
وی ادامه داد:‌ چرا مدعی العموم باید پس از نظارت بازرس ویژه مقام معظم رهبری و الزام وی به ارجاع این پرونده به مرجع صالحه اقدام به این کار کند در حالی که اگر از همان ابتدا پرونده به شعبه فعلی ارجاع می شد پزشکان این همه خون دل نمی خوردند.
سخنگوی دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمو8? کند.
گودرزی گفت: چگونه است که وزیر بهداشت و مسئولان مرتبط به این موضوع در وزارت بهداشت اکنون که ابعاد وسیع تخلف در آزمون دستیاری آشکار می شود و مشخص است که این تخلف ناشی از سوء تظ?اشت همچنان مقاومت می کند آیا زمان آن نرسیده که مدعی العموم این بار همراه با جامعه پزشکی دستور تعویق آزمون را صادر کند.
گودرزی گفت: چگونه است که وزیر بهداشت و مسئولان مرتبط به این موضوع در وزارت بهداشت اکنون که ابعاد وسیع تخلف در آزمون دستیاری آشکار می شود و مشخص است که این تخلف ناشی از سوء تدبیر در وزارتخانه است به جای آنکه استعفا دهند در مقابل ابلاغ قضایی بازپرس پرونده، مقاومت می کنند.
وی اضافه کرد: تعویق آزمون دستیاری هیچگونه ضرری را متوجه پزشکان و داوطلبان دستیاری نمی کند اما برگزاری آزمون بدون در نظر گرفتن شرایط پذیرفته شدگان و مردودان آزمون قبلی ظلم مضاعفی را بر پزشکان تحمیل می کند زیرا در صورت مشخص نشدن تکلیف این آزمون، شانس پذیرش در آزمون جدید برای داوطلبان دستیاری بسیار کمتر می شود.
مسئول دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری مستقر در بسیج دانشجویی تهران ادامه داد: در صورت کوتاهی برخی مسئولان قوه قضائیه تحصن پزشکان معترض مقابل دادستانی استان تهران انجام خواهد شد و
در صورت ادامه ماجرا اسامی کسانی را که تلاش می کنند این پرونده بی نتیجه بماند افشا می‌کنیم .
وی اضافه کرد: پرونده آزمون دستیاری در مراحل اولیه با طرح اینکه اتهام آن کلاهبرداری است از مسیر اصلی خارج شد که با حضور بازرس ویژه مقام معظم رهبری وارد مسیر صحیح شد ضمن اینکه تلاش نمایندگان مجلس هفتم نیز در این زمینه بسیار موثر بود که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/



تنها خواسته ما ابطال امتحان پارسال ( درصورت امکان ) و جبران همه خسارات وارده بر همه پزشکان است

در غیر اینصورت شناسایی و اخراج همه متقلبین و جایگزینی انها قبل از برگزاری امتحان امسال است



ما بازیچه ای بیش نیستیم

  اسیر زر و زور و تزویریم

      کسی برای ما ارزشی قائل نیست

        تا هر وقت بخواهند استفاده ابزاری از ما می کنند

               بعد مچاله می کنند و می اندازند دور

                    آخه ما پول نداریم  

                             آخه ما زور نداریم

                                   آخه ما ریا نداریم

                                     پس بی ارزشیم باید دور انداخته شویم.....


اما شما همکاران و دوستان را به هر چه که دوست دارید و می پرستید سوگندتان می دهم که از بکار بردن حرفهای رکیک در کامنتها خودداری کنید

عاجزانه خواهش می کنم دل شکسته ما و سایر مراجعین را بیش از این جریحه دار نکنید

                      غریبه




اخبار قبلی
:
http://dastyari.blogsky.com/?Date=1384/01&Page=2

از کلیه همکاران گرامی , پزشکان محترم و هموطنان عزیز که هرگونه گزارش
یا اطلاعاتی درخصوص آزمونهای دبیرخانه آموزش پزشکی وتخصصی دارند خواهشمندیم موارد مورد نظر راباآدرس پست الکترونیکی زیردرمیان بگذارند
:
 
http://www.ttmajlis.com/contactus.asp

 وبلاگهای همسایه ها
نظرات 131 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1384 ساعت 09:24 ق.ظ

تو رو خدا یکی یه خبر بده

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 07:45 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 07:43 ب.ظ

چرا هیچ کس خبره جدیدی نداره؟

آفرین چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 04:32 ب.ظ



چو فرزین مکوشد به انصاف و داد
دهد تاج و تخت صدارت به باد
وزیر و حرامی ٫یمین و یسار
یکی کار جور و یکی نا بکار
چو خلق خدا رو به یزدان کنند
بر او لعن و نفرین فراوان کنند

پسرک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 04:21 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

توی این هاگیر واگیر نمره نرولژی می خوای چیکار!

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 04:20 ب.ظ

بحه ها کسی میدونه امسال نمره نورولوژی تهران چقدر بوده؟!

پسرک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 04:18 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

مرسی
ما منتظریم

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 04:17 ب.ظ

من می شناسمش
همان معاون گالتاخی که باجناقش در کرمانشاه رئیس شبکه بود
با پرستار هم در خبر شبکه ۲ میزگرد تشکیل داده بود
حق پرستار ها رو هم بالا کشیده

کلاغ خبرچین چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 04:15 ب.ظ

سلام
هنوز خبری ندارم . بمحض دریافت هرخبری اطلاع میدهم .
خواهشمندم شما برنامه درسی خودتان را طبق روال ادامه دهید تا چیزی از دست ندهید . توی این مملکت هرچیزی امکان داره ! وقتی ۲۰ تن طلا مس میشه .....
یا حق

پچشک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 04:08 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 04:05 ب.ظ






[ صفحه اصلی ] [ سرویس - صنفی - آموزشی ] [ عناوین کل اخبار سرویس آموزشی ] [ عناوین کل اخبار ] [ چاپگر ] [ دریافت فایل متن خبر ] [ دریافت فایل XML ] [ نسخه چاپی ] [ نمایش خبر ]


آزمون پذیرش دستیار قطعا 15 اردیبهشت برگزار می‌شود سرویس: آموزشی
1384/01/31
04-20-2005
14:44:57
8401-09396: کد خبر



خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: آموزشی


آزمون پذیرش دستیار رشته‌های تخصصی وزارت بهداشت، درمان و‌ آموزش پزشکی قطعا در زمان از پیش تعیین شده 15 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دکتر غفاری مدیر روابط عمومی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی تخصصی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران، با بیان این مطلب افزود: آزمون پذیرش دستیار پزشکی وزارت بهداشت در روز پنجشنبه 15 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر: 8401-09396


[ صفحه اصلی ] [ سرویس - صنفی - آموزشی ] [ عناوین کل اخبار سرویس آموزشی ] [ عناوین کل اخبار ] [ چاپگر ] [ دریافت فایل متن خبر ] [ دریافت فایل XML ] [ نسخه چاپی ] [ نمایش خبر ]



نظر شما در مورد این خبر نام
پست الکترونیک
پیام شما

پر کردن فرم برای دریافت نظرات الزامی است

--------------------------------------------------------------------------------
امتیاز به خبر 1 2 3 4 5





Economic and Business - Energey and Industrial - Information Community - View to Weblogs - Social - Events - Health and Care - Education - Science and Education - Politic - President Election - Islamic Parliament - Judicious and Legal - IAEA - Foreign Policy - World - Iran Neighbours - Culture and Literary - Culture and Art - Radio and TV - Cultural Heritage - Sport - Photo - Photo Gallery -


© Copyright 1998-2005 Iranian Students' News Agency (ISNA)


[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 03:58 ب.ظ

جلسه متقاعد کردن برای چی؟ این بازیا چیه؟
اگه تقلب نشده چشممون کور باید امتحان بدیم
اگه تقلب شده چشمشون کور باید باطل کنن
دیگه من بمیرم /جون من/مرگ من نداره
اینا سر کارمون گذاشتن.اوایل هفته دیگه هم که ازنظر اینا یعنی ۵شنبه دیگه.بعد از این همه مدت اضطراب که کشیدیم میان میگن متقاعد نشد هفته دیگه بیاین امتحان بدین.خدا ازتون نگذره که اینهمه مردم رو اذیت میکنین

پسرک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 03:56 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

کلاغ جان این دکتر غفاری چی میگه؟
از جلسه امروز خبری بهت مخابره شده؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 03:22 ب.ظ

معنیش یعنی همه چی مالید

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 03:21 ب.ظ

با تصویب دولت؛
محاکم دادگستری از رسیدگی به تخلفات اعضای هیات علمی منع شدند


خبرگزاری فارس: از این پس تخلفات اعضای هیات علمی شاغل در وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط هیاتهای بدوی و تجدیدنظر رسیدگی انتظامی هر یک از وزارتخانه های یادشده رسیدگی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس هیات دولت با الحاق سه تبصره به قانون مقررات انتظامی اعضای هیات علمی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و تحقیقاتی کشور مصوب 1364 تصویب کرد: «تخلفات اعضای هیات رئیسه دانشگاهها، مراکز آموزشی و پژوهشی کشور و همچنین اعضای هیاتهای رسیدگی انتظامی، مدیران ستادی که عضو هیات علمی می‌باشند و اعضای هیات عملی شاغل در وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط هیاتهای بدوی و تجدیدنظر رسیدگی انتظامی مستقر در ستاد هر یک از وزارتخانه های یاد شده رسیدگی می‌شود.»
هیات دولت این مصوبه را بنا به پیشنهاد مشترک وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصویب کرده است.
بر اساس تبصره این آئین نامه، سایر وزارتخانه ها و مؤسسات دولتی که دارای عضو هیات علمی بوده و پست مربوط به آن با رعایت قانون و یا اخذ مجوز از یکی از وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و یا بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایجاد شده باشد، مشروط بر آنکه فاقد هیاتهای بدوی و تجدیدنظر رسیدگی انتظامی باشند موظفند تخلفات اعضای هیات علمی خود را حسب مورد به وزارتخانه‌ های مذکور اعلام نمایند. این قبیل تخلفات بنا به تشخیص وزرای یادشده یا نمایندگان آنان در هیاتهای یکی از دانشگاههای مرکز استان مربوط رسیدگی خواهد شد.
معاون اول رئیس جمهور این مصوبه را برای جلوگیری از رسیدگی به تخلفات اعضای هیات علمی در محاکم دادگستری به وزیر دادگستری ابلاغ کرده است.
انتهای پیام/



نازدونه چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 03:04 ب.ظ

.کلاغ جان گفتی :
.... به احتمال بسیار بسیار زیاد امتحان هم با ظرفیت مضاعف با چند ماه تاخیر برگزار خواهد شد ....
چند ماه تاخیر یعنی چند ماه تاخیر ؟؟!!

بی نام چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 03:01 ب.ظ

آزمون پذیرش دستیار قطعا 15 اردیبهشت برگزار می‌شود سرویس: آموزشی
1384/01/31
04-20-2005
14:44:57
8401-09396: کد خبر



خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: آموزشی


آزمون پذیرش دستیار رشته‌های تخصصی وزارت بهداشت، درمان و‌ آموزش پزشکی قطعا در زمان از پیش تعیین شده 15 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دکتر غفاری مدیر روابط عمومی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی تخصصی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران، با بیان این مطلب افزود: آزمون پذیرش دستیار پزشکی وزارت بهداشت در روز پنجشنبه 15 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.



[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 02:51 ب.ظ

غریبه جان ظرفیت کامنتدونی تکمیله لطفا یه پست جدید...

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 02:44 ب.ظ

گروهی بر این عقیده اند حال که قهرمان ناجی ایران زمین !! در بین کاندیداها نیست پس بین همین افراد موجود از بین بد وبدتر ، بد را انتخاب کنیم غافل از اینکه قهرمان ناجی ایران زمین کسی نیست جز من ، تو ، ما و همه مردم ایران زمین !
و متاسفانه هر چه به انتخابات نزدیکتر میشویم در روزنامه ها ، اینترنت و در جمعهای مختلف صحبت از انتخاب بین بد وبدتر زیاد میشود.
اما من ( والبته نه تنها من ) بر این عقیده ام که راه سومی هم هست ! شرکت نکردن معنا دار در انتخابات.
اینجانب شخصا معتقد به شرکت کردن و رای دادن هستم اما به جد معتقدم که گاه میتوان با شرکت نکردن رای خود را به صندوق انداخت.
در حال حاضر و در انتخابات پیش رو ، راههای مختلفی پیشروست .اول :مشارکت و رای دادن به شخص معینی ! اگر آن شخص معین (معین ، میرحسین ، کرباسچی و یا هر کس دیگری) را از بین بدترها به عنوان بد انتخاب کنیم.
دوم : مشارکت و رای سفید دادن!
سوم : شرکت نکردن در انتخابات
اما دو راه اول به دلایل زیر بیان کننده آنچه که اکثریت مردم میخواهد نیست.

1 - مشارکت : هر رای که به صندوق ریخته شود چه به معین ، چه سفید از دید نظام رای به نظام تلقی شده و از دید دوربینهای تصویری حضور پرشورمردم به نمایش در می آید نه رای نوشته شده بر کاغذ و در نتیجه شعار مشارکت حداکثری را تحقق میبخشد و بیشترین بهره را نظام میبرد. لذا برای عدم تحقق این شعار نباید در انتخابات شرکت کرد. فراموش نکنیم که در حال حاضر برای نظام یک رای هم غنیمت است و هم از اینروست که رهبر امسال را همبستگی ملی و مشارکت عمومی نام نهاده تا مشارکت مردم ، صرف نظر از نتیجه را مبنای مشروع ، مردمی و محق قلمدادکردن نظام ناحق و غیر مردمی خویش بداند و از طرف دیگر به تازگی وزارت اطلاعات در یک اقدام کاملا حساب شده ، تحریم انتخابات و تشویق به تحریم انتخابات را هم به عنوان براندازی نظام تلقی میکند.

2- انتخاب بد از بدتر: بر فرض که مثلا معین به عنوان بهترین گزینه انتخاب شد ، مگر نه اینکه باز هم باید حکم تنفیذش را از خامنه ای بگیرد و وزرایش از مجلس امام زمانی هفتم رای اعتماد بگیرند و باید در همان چهارچوبی رییس جمهور باشد که خاتمی با پشتوانه 20 میلیون رای و یک مجلس کاملا موافق رییس جمهور بود ؟ چنین رییس جمهوری "تدارکاتچی" چه گلی به سر ما خواهد زد که خاتمی نزد؟

ضمن آنکه ، این منوط به آن است که معین رد صلاحیت نشود که به نظر من رد صلاحیتش هم بازی خطرناکی است که با زهم به نفع نظام است و بعید نیست که خودشان این خط سیر را دنبال میکنند!
رد صلاحیت معین به مرگ گرفتن است تا مردم به تب کروبی راضی شوند و در کرامات شیخ ما همین بس که ماجرای قانون مطبوعات و آن حکم حکومتی در ابتدای مجلس ششم را یادآوری کنم .

3- بر فرض که مثلا رای سفید دادیم ! نتیجه چیست ؟ آیا رای سفید رییس چمهور میشود؟ یا نفر بعد که بالاترین رای را دارد و قطعا کسی جز رفسنجانی ، لاریجانی یا ولایتی یا رضایی و .... نیست که همه سابقه شان را میدانیم . پس نتیجه چنین حالتی هم ، آنچه مردم میخواهند نیست.

4- عده ای معتقدند در شرایط فعلی کشور و منطقه که آمریکا چهار طرفمان را از نیروی نظامی پر کرده ، شرکت نکردن یعنی راه را برای تجاوز نظامی بیگانه باز کردن . من میگویم نه ! هر بیگانه ای با بررسی شرکت نکردن معنا دار مردم ایران و از طرفی هوشیاری
به موقع خود مردم حساب کار دستش می آید که اینجا نه افغانستان است و نه عراق . اینجا ایران است با فرهنگ ، تاریخ و مردم با ایمان آزادیخواهش .
از مشروطه تا کنون ، هم انتخابات را دیده ایم ، هم زد و بندهای انتخاباتی را ، هم قانون اساسی را می فهمیم ، هم حزب و کار حزبی را .
نتیجه : پس بهترین راه سومین راه است ! شرکت نکردن گسترده معنادار ! قبلا در ستون مطالب خوانندگان پیک ایران گفته ام .
فقط یک تحریم گسترده فراگیر بالای 80 درصد آن نتیجه ای را میدهد که اکثریت مردم میخواهند. رییس جمهوری که در چنان شرایطی به کاخ ریاست جمهوری پا نهد ، نه نماینده واقعی مردم است و هیچ کسی و هیچ تحلیلگری و هیچ دولت خارجی هم قادر به دفاع از او نیست.
فراموش نکنیم این انتخابات ریاست جمهوری است نه انتخابات مجلس . در آن انتخابات در بسیاری از شهرها و روستاها مردم حتی
با انگیزه های فامیلی و قبیله ای در انتخابات شرکت میکنند وتا حدودی حتی رویکرد انتخاب بد نیز جوابگوست و میتواند یک نماینده بد
باز هم برای حوزه انتخابیه اش پولی !!! دست وپا کند. قطعا معیارها و ملاکهای موجود و مطرح در انتخابات ریاست جمهوری
با انتخابات مجلس متفاوت است و رویکرد انتخاب نکردن در شرایط حاضر، بهتر از انتخاب بد است.
امیدوارم مردم و بویژه ساکننین شهرستانها و روستاها گول شعارهای تبلیغاتی کاندیداها را که اینروزها فهمیده اند ایران فقط تهران نیست و مرتب به سیستان و بلوچستان و ایلام و کرمانشاه و کهکیلویه و ... سر میزنند و وعده هوای تازه و زندگی خوب و دولت رفاه و بیمه بیکاری و ماهی پنجاه هزار تومان برای هر ایرانی و ..... میدهند نخورند که البته اینجانب به شعور والای مردم زجرکشیده ایران زمین ایمان دارم. امیدوارم با تحریم گسترده فراگیر و معنادار انتخابات ریاست جمهوری به شکلی کاملا مسالمت آمیز و بدون خونریزی و بدون دخالت خارجی مردم با ایمان ایران به آنچه که حقشان است و زیبنده ایران و ایرانی است برسند .
با تشکر
سینا

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 02:37 ب.ظ

کلانتر معتمد وپسران دزدان فاسدی که یکی از کوچکتین دزدیهای او خریدن نخ بخیه تاریخ مصرف گذشته به قیمت ناچیز و فروش ان در بیمارستان شهدای تجریش در زمان ریاست بر انجا .که غوغائی به پاکرد اما مثل همه غوغا ها زود به اذن سروران فروکش کرد.من انزمان دانشجوی انجا بودم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 02:35 ب.ظ

مدارکی به دست آمده که گل پسر همان آلکاپون است عجیب آنکه لیست کامل - لوکسس و غیر لوکس - آلکاپون (سامانتا) در تریبون tribune.blogsky عمومی شده است!

پسرک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 02:23 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

به نظر من بهترین مجازات برای سوال خرها اینه که محکومشون کنند که هر سال امتحان دستیاری بدن و تا وقتی که توی ۱۰ سال بتونن نمره ای معادل نمره امتحان ۸۱ بیارن این مجازات ادامه داشته باشه!

پسرک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 02:12 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

ولی من بازم فکر می کنم خودت نیستی!
یه کم فکر کن!


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
نتیجه اخلاقی نوشته کیهان امروز:
حد اقل تا اوایل هفته آینده تکلیفمون معلوم نخواهد شد


پسرک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 02:10 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

کیهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان:

جلسه مشترک نمایندگان 3 قوه برای تعویق آزمون دستیاری

کارشناسان قوه قضائیه ظهر امروز در جلسه مشترکی با کارشناسان وزارت بهداشت و نمایندگان مجلس، امکان تعویق آزمون دستیاری 83 را بررسی می کنند.
براساس گزارش خبرنگار کیهان تیم بررسی کننده پرونده آزمون دستیاری 83 برای شنیدن استدلال های وزارت بهداشت درباره برگزاری آزمون در موعد مقرر و ارائه استدلال های منطقی خود درباره تعویق امتحان و دستیابی به نتیجه مشترک، جلسه خواهند داشت. نتیجه این جلسه اوایل هفته آینده اعلام خواهد شد.
وزیر بهداشت در پاسخ به پیشنهاد بازپرس ویژه پرونده برای تعویق این آزمون با اشاره به دلایلی با آن مخالفت کرده است.

http://www.kayhannews.ir/840131/2.HTM#other207

امیدوار چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 02:07 ب.ظ

نه بابا. خودم هستم. رفتم روزانه هم گرفتم تا در جریان اخبار باشم.


سرگشته چو پرگار همه عمر دویدیم
اخر بهمان نقطه که بودیم رسیدیم
در خانه دربسته فتادیم و چو گنجشک
یکچند پریدیم و به کنجی بخزیدیم...

ناامید چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 02:04 ب.ظ

من که چشمم آب نمی خوره امتحان عقب بیفته

به کلاغ چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 02:03 ب.ظ

کلاغ! احتمال تعویق چقدر است؟ وزیر که هیچ. وکیل وکلا ما رو مسخره کردن.تو بگو کلاغ جون.

پسرک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 01:45 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

کویر که گفته بود تا شب ۵ شنبه کامنت نمیده
باز آیدی مردم رو جعل می کنی؟

پسرک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 01:36 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

ممنون کلاغ جان
****
آرش کامنگیر راست می گی؟ احتمالا کوریوکارسینوم داره پس

امیدوار چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام به همگی. من باز همون امیدوار شدم چون اون کویر اصلا برام شگون نداشت! پچشک هم که راضی نبود. خب بیخیال الان میگن مسائل شخصی ننویسید

کلاغ خبر چین واقعا ازت ممنونیم
پسرک اگه در مورد اخبار امتحان بهت ایمیلی رسید برای منم بفرست

ز شست صدق گشادم هزار تیر دعا
بود کز آن میانه یکی کارگر شود؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 01:28 ب.ظ

زنده باد کلاغ عزیز. مطمئن باش اگه همه خدایی ناکرده رفیق نیمه راه بشن من یکی چون زخم این خیانتها را چند باره دارم میچشم پیاده هم که شده از اصفهان هر جا بگید میام...راه سفر عاشق از گردنه بندان پر .....نامرد م اگر از خون این باج نپردازم

ارش کمانگیر چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 01:27 ب.ظ

نکنه اون احمدیانی رو میگی؟
ضمنا به دکتر حیدر پور تبریک میگوییم /
تست حاملگی پزشکیان مثبت شده.

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 01:25 ب.ظ

با مرور اخبار این چند روز و با توجه به گذشت زمان تعویق امتحان بعید به نظر می رسد

روپوش سفید چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 01:22 ب.ظ

کلاغ خبر چین ممنونم از توضیحاتی که دادید.امیدوارم همیشه موفق باشید

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 01:19 ب.ظ

تعویق امتحان کی اعلام می شه کلاغ خوب به معنی تام کلمه مردیمیعنی اگه وزیر نخواد اعلام کنه چی

کلاغ خبرچین چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 01:08 ب.ظ

سلام دوستان
از عنایت همه عزیزان ممنونم.
در پاسخ به بعضی از سووالات عرض کنم که بنده هم چیز زیادی از قضاوت نمی دانم !!! خوشبختانه تا این سن و سال هم گذرم به دادگاه نیفتاده . آنچه برایتان مینویسم عین جملاتی است که آگاهان پرونده به اطلاع میرسانند یا از خود مقامات محترم میشنویم ! وگرنه در طول روز خبرهای بیشماری بدستم میرسد که بعضا قابل اعتماد نیستند !!!
۱ - اما تا آنجا که من میدانم دادگاه ( یا دادستان ؟) در شرایط خاص میتواند حکم بدوی صادر کند . یعنی براساس شواهد و مدارک موجود میتوانند به دستگیری متهم ، جلوگیری از حرکت یک جریان ، ممانعت از یک اقدام و... حکم بدهد . از سوی دیگر پس از تشکیل دادگاه نهائی ممکن است حکم اولیه تغییر کند .حرفهای یکی از نمایندگان عزیزمان در خصوص « خط قرمز و ابطال » هم بر این اساس بوده . در هر صورت آنگونه که من میدانم حکم اولیه مبنی بر ابطال امتحان همان روز دوشنبه آماده بوده .
۲ - در خصوص برنامه گفتگوی خبری هم فقط قرار و مدار آن گذاشته شده بوده که به همان دلایل و دلایل دیگر لغو میگردد .
۳- این بازیهای شل کن - سفت کن هم که اعصاب همه را بهم ریخته از اداهای جناب وزیر دانشمندمان است !! قبلا بیاد دارید که در جلسات دی ماه پارسال در مجلس قول تعویق امتحان به بهار ۸۴ را می داد ولی پایش به وزارتخانه که میرسید زیر همه چیز می زد و میگفت ۱۳ اسفند ! بهر حال قرار بوده خودشان امتحان را باطل اعلام کنند !! ( قول ایشان را در اردیبهشت ۸۳ و نیز روز انتخابات نظام پزشکی ـ با آن رفتار زشتشان ـ را بیاد دارید ؟)
۴ - دادگاه وقتی تشکیل میشود که همه مدارک و شواهد جمع شده باشند . از آنجا که هنوز عده زیادی مظنون هستند و درحال بازجوئی ، این دادگاه یقینا به این زودی ها تشکیل نمیشود مگر بخواهند با همین مدارک فعلی کار را تمام کنند .
۵ - از طرف دیگر عده ای از افراد پیگیر پرونده معتقدند که دادگاه باید فقط افراد متقلب را اخراج و کلیت امتحان را رد نکند .
۶ - قضیه امتحان ما با کنکور یک تفاوت عمده دارد آنهم حجم گسترده تر تقلبات است . از حدود ۱۲۰۰ نفری که پذیرش شده اند ۲۰۰ نفر فعلا اعتراف قطعی کرده اند . تعداد دیگری تحت بازجوئی هست ( احتمالا بیش از ۱۵۰نفر ) و بقول یکی از نمایندگان اگر قضیه ادامه پیدا کند ممکن است تعداد بیشتری پیدا شوند !!! حال حساب کنید از این ۱۲۰۰ نفر چند درصد با تقلب قبول شده یا در کل حدودا چند درصد تقلب کرده اند ؟ اینست که ابعاد این فاجعه وسیعتر از کنکور است . هرچند تعداد متقلبین از کنکور کمتر باشد .برای همین است که از آن بعنوان یک پرونده ملی یاد میشود.
---------------------------------------------------------------------
تعدادی از دوستان از یک جراح ذینفوذ و صاحب مقام قبلی در وزارتخانه نام برده بودند . این حقیر نیز به خیانتهای ایشان که هنوز هم ادامه دارد اشاره ای نمود . ایشان که چندین سهم عمده در بیمارستان کسری دارند ، یک سهم هم به جناب وزیر درویش مسلک مان اهدا کرده اند !!
اما فردی که هم اکنون در پشت این خیانتها قرار دارد یکی از معاونین است که پزشکیان خیلی ازو حساب می برد !!! کسی که تاکنون مانع رسیدن مدارک امتحان دستیاری به کمیته تحقیق شده و چوبهای زیادی را لای چرخ این پرونده گذاشته است . اگر در ادامه نیز با نفوذهای خود ممانعت ایجاد کند ، هویت وی افشا خواهد شد .
--------------------------------------------------------------------
در آخر خواهشمندم از من سووال نپرسید !! این پرنده حقیر به رسم دوستی آنچه را که موثق میداند برایتان گزارش خواهد کرد . اما فراموش نکنید که اگر حق خود را به تمام و کمال می خواهید باید در کنار علمداران حق طلب این پرونده گام بردارید .

یا حق



[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 01:05 ب.ظ

من الان برای فارس نیوز کامنت گذاشتم
یک مصاحبه یا خبر جور کنه
شما هم اینکارو انجام بدین

پسرک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 01:01 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

ابطال هردو آزمون قبل از ۱۵ اردیبهشت ممکنه که غیر ممکن باشه
ولی بعد از اون از هر ممکنی ممکنتره!!!

روزی ..... چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 01:00 ب.ظ

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران:
برخی نیروهای علمی کشور را بر اثر بیماری‌‏های قابل پیشگیری از دست داده‌‏ایم
تهران- خبرگزاری کار ایران

جناب ریاست محترم
شما که دغدغه مرگ انسانهای فرهیخته رو از بیماریهای قابل پیشگیری دارید ممکنه بفرمایید و به همکاران مسئول رده اولتان در همه عرصه ها بخصوص وزارت بهداشت بگید:
شما که روزانه صدها نفرو به افسردگی از انواع مختلفش میکشید صدها نفرو از فرط خشم درون ریز شده ظلمها به آستانه جنون می کشید وصدها فرهیخته رو که از استئصال و افسردگی رو به دیار غربت میذارن و تبعات ناشی از اون....که همه بهتر میدونن ......!!!!! جواب این ملت محرومو چی میدین ؟؟؟؟ .... اصلا جواب خدا رو چی میدین.....؟؟؟؟ اگه ذره ای به خدا و رستاخیز اعتقاد داشتیم که ........؟؟؟؟!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 12:57 ب.ظ

خبر موثق از دبیرخانه
در تماسی با عین الهی
اعلام کرد امتحان در ۱۵ اردی برگزار خواهد شد
هیچ صحبتی از ابطال امتحان پارسال نیست و ان امر غیر ممکن است
با توجه به برگزاری امتحان در ۱۵ اردیبهشت ابطال هر ۲ امتحان از طرف قا ضی غیر ممکن است
در ضمن از وجود برنامه در بخش خبری شبکه ۲ اظهار بی اطلاعی کرده و دست داشتن کلانتر معتمد را در فروش سوالات و تصمیم گیریها ی وزارتخانه را تکذیب کرد

پسرک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 12:55 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

زرنگ زود رفتی پروفایل یاهوت رو Private کردی!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 12:53 ب.ظ

اون که به ما نریده بود کلاغ کون دریده بود.



کلاغ : طوطی میدم بکندت

پسرک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 12:53 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

اینوایتت کردم

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 12:51 ب.ظ

دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی پزشکی سال
تحصیلی 1384-1383
تقدیم به غیر مشکوکها!!! آلکاپون مخلص همه!!!

این تکیه کلام گل پسره

مدرکت اینه؟

پسرک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 12:50 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

بابا این همه ملت اینجا مطلب نوشتن همش در مورد مسائل اساسی پزشکان بود؟؟؟
چرا همش می خوای به من گیر بدی؟
چرا به اونا که فحش می نویسن گیر نمی دی

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 12:49 ب.ظ


لیست آلکاپون در تریبون tribune.blogsky چرا دوباره؟

داره بیدار می شه؟





بی صبر چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 12:48 ب.ظ

چرا هیچ خبری نمی شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مردم از استرس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 12:35 ب.ظ

من هم موافقم

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 12:35 ب.ظ

اگه گفته های کلاغ در مورد کلاسهای اموزشی درست باشه واقعا ابطال ازمون بدیهیه.این مسلئه هر جای دنیا از بورکینافاسو تا امریکا در این سطح لو بره به اضافه اینکه ۲۲ سوال غلط هم داشته باشه باطله.البته هرکسی بفکر نفع خودشه شایدم حق داره.مثلا رزیدنتی که بی تقلب قبول شده و الان ماهه ۷ است بدیهیه تمایلی به ابطال نداره.یا کسی که سوالای امسال رو داره معلومه میاد اینجا فحش مینویسه و مقاومت میکنه در برابر ابطال.یا اون کسی که امسال ساله اولشه و نمیدونه سال گذشته چی شده باید ماها رو که دنباله احقاق حق مون هستیم بیسوااد بنامه.در این شرایط حرف اخرو قانون و دادگاه باید بزنه.به صلاح همه و حتی نظام هست که تکلیف ازمون ۸۲ تا قبل از ۱۵ اردیبهشت یکسره بشه چون در غیر اینصورت اینده تاریکی در انتظار بزشکیه این مملکته.از همین الان مورد تمسخر مردم هستیم و بهمون میگن دکتر تقلبی
به امید اجرای عدالت


[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 12:33 ب.ظ

اقای پسرک اینجا ملک شخصی شما نیست. کامنت های شخصی را در وبلاگ اختصاصی خودتان بنویسد.اینجا برای اخباردرمورد مسائل اساسی پزشکان است .دیگر نگوئید که این را هم با دلیل و مستند برایتان بگویم.هی دل بده قلوه بگیر؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 12:29 ب.ظ

ادرسم

homa1370

در یاهو

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 12:21 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 12:21 ب.ظ

پسرک

من برای چند نفر فرستادم رسید

چرا برای تو نرسید

با جی میل مشکل داره

می خواهی یک اینوایت برام بفرست ببینم مشکلش چیه

پسرک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 12:07 ب.ظ

دوباره ایمیل برن نرسیده

پسرک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 12:06 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

راستی پزشکان نمونه ۱۰ اردیبهشت معرفی میشن
نیازی نیست چون مشخصه:
پزشکیان
ناصری پور
عین اللهی
...

پسرک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 12:05 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

خداکنه هر تصمیمی میخوان بگیرن زودتر اینکارو بکنن قبل از اینکه دیوانه بشم!

=======
جالبه که به فاصله چند روز از صحبت رهبر که گفته بود یه روزی باید زبان علمی جهان فارسی بشه الان توی ایسنا پر شده از خلرهای انگلیسی کردن زبان دانشگاههای ایران!!!

پسرک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 12:03 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

بابا اون کامنت و عکسی که آدرس داده مال من نیست
اصلا مگه میشه نخاع آدم توی جمجمش باشه!

پسرک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 12:00 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

در ضمن من تنها نیستم!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 11:59 ق.ظ

بزرگترین بیماری قابل بیشگیری فسهد و تقلب

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 11:59 ق.ظ

پسرک اول فکر کردم میخواهی مجداا از تنهایی در بیایی اما بعد از دیدن عکست کلی روحیم شاد شد دستت درد نکند تو این دوران اعصاب خورد کن

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 11:58 ق.ظ

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران:
برخی نیروهای علمی کشور را بر اثر بیماری‌‏های قابل پیشگیری از دست داده‌‏ایم
تهران- خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، اعلام کرد: برخی نیروهای علمی کشور، به دلیل بیماری‌‏های قابل پیشگیری فوت می‌‏کنند که این موضوع بسیار دردناک است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد ظفر قندی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، در کنفرانس دیابت و چاقی گفت: به دلیل نداشتن تکنولوژی مناسب کنترل بیماری‌‏های غیر واگیر، بسیاری از متخصصین و نیروهای برجسته علمی کشور را از دست می‌‏دهیم.
وی افزود: بیماری‌‏های غیرواگیر به راحتی مقابل پیشگیری هستند؛ اما عدم وجود سیستم نظارت و کنترل مناسب برای این بیماری‌‏ها جمعیت بزرگی از کشور به این بیماری مبتلا می‌‏شوند.
به گفته ظفرقندی، ارتباط مداوم شبکه‌‏های بهداشت و درمان با دانشگاه‌‏های علوم پزشکی، یک ضرورت است.
وی تصریح کرد: ارتباط مدام این مراکز با دانشگاه‌‏ها، باعث کسر تجربه و ارائه راهکارهای مناسب برای پیشگیری از بیماری‌‏های غیر واگیر در کشور می‌‏شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به قدمت این دانشگاه در ایران، گفت: در حال حاضر، دانشگاه علوم پزشکی تهران 13 هزار دانشجو در مقاطع مختلف پزشکی دارد و اساتید بزرگ و نیروهای برجسته علمی از این دانشگاه فارغ‌‏التحصیل می‌‏شوند.
پایان پیام


پسرک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 11:52 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

ایمیلت بهم نرسیده هنوز

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 11:46 ق.ظ

پسرک تنها

مدارک را فرستادم

برو ایمیلت را چک کن


اگر کسی دییگه هم می خواهد مدارک را ببیند ایمیل بدهد


بقیه مدارک را بعدا برایت می فرستم

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 11:41 ق.ظ

کلانتر معتمد وپسران دزدان فاسدی که یکی از کوچکتین دزدیهای او خریدن نخ بخیه تاریخ مصرف گذشته به قیمت ناچیز و فروش ان در بیمارستان شهدای تجریش در زمان ریاست بر انجا .که غوغائی به پاکرد اما مثل همه غوغا ها زود به اذن سروران فروکش کرد.من انزمان دانشجوی انجا بودم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 11:40 ق.ظ

آلکاپون چرا در تریبون می نویسه؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 11:37 ق.ظ

آخرین خبر: دکتر کلانتر معتمد دستگیر شد. وی در مدت ۷ سال گذشته رهبری فروش سوالات را به عهده داشت دکتر فدایی و همسرش که کارمند دبیر خانه بود به همکاری و فروس سوالات با همکاری با دکتر کلانتر معتمد اعتراف کرد

محمد چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 11:37 ق.ظ

چو فرزین مکوشد به انصاف و داد
دهد تاج و تخت صدارت به باد
وزیر و حرامی ٫یمین و یسار
یکی کار جور و یکی نا بکار
چو خلق خدا رو به یزدان کنند
بر او لعن و نفرین فراوان کنند

منم چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 11:33 ق.ظ

منم چند تا پیشنهاد دارم
اولا اسم پسرک تنها رو تا معلوم شدن حکم تعویق بگذاریم
(
دخترک پسرک تنها )یعنی منضورم اینه که قضیه ۵۰/۵۰ هست و ما هم نمیدونیم که امتحان چی میشه
دوما میشه لیست الکاپونو توئ این سایت هم نشون بدین
سوما اون اقایی که داستانهای با مزه مینویسه برای خودش
اسم انتخاب کنه تا من اونا رو بدم چاپ کنند مرسی

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 11:32 ق.ظ

کلانتر معتمد وپسران دزدان فاسدی که یکی از کوچکتین دزدیهای او خریدن نخ بخیه تاریخ مصرف گذشته به قیمت ناچیز و فروش ان در بیمارستان شهدای تجریش در زمان ریاست بر انجا .که غوغائی به پاکرد اما مثل همه غوغا ها زود به اذن سروران فروکش کرد.من انزمان دانشجوی انجا بودم.


پسرک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 11:09 ق.ظ

سایت پزشکان هم که درسته
----------------------

منم یه سوال دارم کلاغ جان
چرا پس این آقا بازپرسه میگه که تا قبل از ۱۵ اردیبهشت نمی شه دادگاه تشکیل داد و حکمی چه برای تعویق و چه ابطال صادر کرد؟
و الان چه منبعی این حکم تعویق رو صادر می خواد بکنه؟



امیدوار جان

عکس خودم را برات می فرستم

بقیه نگاه نکنند


http://img253.echo.cx/my.php?image=pesarak4am.jpg

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 11:06 ق.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:57 ق.ظ



ای بابا محمود جان همه چیو عوضی گفتی عزیز برادر....
و حالا اصل قضیه:

پزشکیان صبها که میاد وزارتخونه خایه مصنوعیه را میبنده که کسی شک نکنه و چوب پنبه هم تو کونش میذاره که زرتش قمصور نشه: هیچکدوم از معاوناش حق ندارن خایه مصنوعی بزرگتر از وزیر ببندن.یه روز نوری رییس دفترش که داشته با خیار حال میکرده را صدا میزنه ومیگه خوار جنده حالا تنهایی حال میکنی که نوری زود خیارو از کونش در میاره ومیده وزیر بخوره.وزیر اول لیس میزنه بعد پوست میکنه ومیکنه تو کونش .
کلاغ خبر چین که از پنجره همه چیو میدیده قاره قاره(ه تانیث داره) میکنه وزیر هم خیاره رو ناگهان برای او پرتاب میکنه.کلاغ خیاره رو میبره که به قاضی نشون بده ..وزیر سر میرسه که خیار منو کجا بردی ..قاضی میگه کدوم خیار؟ و در همین موقع نوری میرسه و میگه هیچ تخلفی صورت نگرفته و من همه چیو تکذیب میکنم. قاضی میگه کدوم تخلف؟کلاغ میگه خیاره خیاره
قاضی ناگهان میگه خیار .اهان خیار در معامله یعنی تقلب..
حیدر پور که از انجا رد میشده میگه تقلب در چی؟پزشکیان که یادش رفته چوب پنبه شو با خودش بیاره میگه ؛(سوال) من اینه..که یکهو با صدای بلند میگوزه.نوری که سابقه وزیرو داره میگه این( امتحانی )بود و تکمیل میکنه که این صدای یه نرم افزار( تخصصیه )که رویه موبایل وزیر نصب شده و هر وقت که (ناصری پور) زنگ بزنه این صدا رو میده.حیدر پور که کلمات {( تقلب .سوال.امتحان .تخصص.و ناصری پور}} را شنیده شستش خبر دار میشه که یه خبریه .در این موقع ناصری پور زنگ میزنه به نوری که خار کسده کجایی ؟خیارو کجا بردی ؟
و وقتی قضیه کلاغو میشنوه فوری با کلاغ وارده معامله میشه و در قبال خیاره کلیه سوالات ازمون دستیاری را برای بار هزارم میفروشه.اما کلاغ مهربون زود سوالات و خیار و میذاره رو مبز قاضی.
قاضی میگه این چیه و کلاغ میگه سوالات دستیاری
وزیر سراسیمه میگه قربان این خیاره مال منه که دوباره میگوزه.
قاضی میگه مدرک داری؟نوری میگه بله این صدای زنگ مو بایله.قاضی که ناراحت شده میگه چرا صدا از کون وزیر میاد؟و فورا به حیدر پور دستور میده کیرشو بکنه تو کونه وزیر تا خفه شه.ناصری پور میگه قربان این خیار مال ننه منه من مدرک دارمو میره در گوش قاضی یه چیزی میگه و قاضی میگه پس اینجا میشه امتحان کرد و خیارو میکونه تو کونه ناصری پور و در میاره و میگه نه.تو دروغ گفتی این مال ننت نیست.
پزشکیان که خیلی از کیر حیدر پور مستفیذ شده سر نوری دادمیزنه فورا ناصری پورو بفرست بره عین الهی و بیاره این خیاره سایز کون اونه.نوری فورا ابتدا همه چیزو تکذیب و سپس عین الهی را میاره تا قاضی رو راضی کنه که خیاره مال اوناست .اما قاضی که دیگه کلاه سرش نمیره با یکبار فرو کردن خیار به کونه عین الهی متوجه ادعای کذب اون میشه.پزشکیان در حال اخ وو اوخ کردن به قاضی اعتراض میکنه که این حیدر پور تا کی باید منو بگاد؟سطل سطل داره اب میریزه تو کون من .
قاضی که میبینه حیدر پور ۲ ساعته داره کار میکنه و خسته شده زنگ میزنه ریاض بیاد ادامه بده تا مبادا وزیر بگوزه و ابرویه مملکت بره.نوری که میبینه اوضاع قمر در عقربه به عین االهی میگه تو باید ابرویه وزیرو حفظ کنی.ناگهان عین الهی همه لباساشو در میاره و میپره وسط میز و در اکی ثانیه خیاره رو میخوره.کلاغه میگه قاره قاره.قاضی میگه این کونی شده.و پزشکیان میگه این دهنی من بود ممکنه حامله بشی.
قاضی که دیگه مدرک جرم(سوالات )را داره اونارو با قید ضمانت و بشرط انجام ازمایش حاملگی ازاد میذاره و اکیدا از کون دادن نهی میکنه .پزشکیان که میاد بیرون به بقیه میگه این یکی خیلی حال داد .باید یه کاری کنم تا حیدر پور و ریاض دایما کونم بذارن.پس به عین الهی میگه این سوالات که فروختین مال کدوم ازمونه؟میگه مال دستیاری ۱۵ اردیبهشت.میگه امتحانو سر موقع برگزار کنید.نوری میگه اخه سوالاتو خودمون فروختیم
به کلاغه.پزشکیان انگشتشو میکنه تو کونش تا نگوزه و با صدای بلند میگه..تا این ۱۶۰۰۰ نفر داوطلب دستیاری منو نکنند امتحان همون پانزدهمه.عین الهی میگه قربان مگه رای قاضی رو یادتون رفت.که پزشکیان میگه با شه اول تست حاملگی بعد امتحان.

چرا فحش مینویسیم:
در زمان جنگ وقتی که اکثر شما بچه بودید وعراق شروع کرد به شیمیایی زدن ما انقدر شهید دادیم تا متوجه شدیم چه باید بکنیم--------لذا با کسی که قوانین بازی را رعایت نمیکنه
باید با تمام قوا حمله کرد و ریشه اش را خشکاند...حتی اگر نا جوانمردانه باشه
از دید ما پزشکیان نقطه اخر خطی است که سالها ی پر نشاط جوانی مارا به لجن کشیده.
ایا بنظر شما فحش دادن به همچین کسی اشکال داره ولی
بحث سیاسی ضد جمهوری اسلامی ازاده؟
بنا براین مرد باش و فحشهای ما را بپذیر.

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:51 ق.ظ

اونا اون بالا چه طوری دارن حال میکنن
ما این بایین حداقل حقمونم بهمون نمیدن

پسرک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:49 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

سایت پزشکان هم که درسته
----------------------

منم یه سوال دارم کلاغ جان
چرا پس این آقا بازپرسه میگه که تا قبل از ۱۵ اردیبهشت نمی شه دادگاه تشکیل داد و حکمی چه برای تعویق و چه ابطال صادر کرد؟
و الان چه منبعی این حکم تعویق رو صادر می خواد بکنه؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:48 ق.ظ

ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در یکی از پروازهای مسافربری مشهد ـ تهران که خلبانی آن را شخص «قالیباف» بر عهده داشت، اقدام به تهیه یک فیلم تبلیغاتی کرد.

روزنامه «قدس» ـ چاپ مشهد ـ با اعلام این خبر نوشت: جالب این که فاطمه کروبی به همراه هیأتی بلندپایه از ستاد انتخاباتی مهدی کروبی نیز که برای تدارک برنامه‌های انتخاباتی خود به مشهد آمده بودند، در این پرواز حضور داشتند و نسبت به این اقدام اعتراض کردند.

قالیباف، خلبان هواپیماهای مسافربری است و در مدتی نیز که فرمانده پلیس بود، هر ماه چند پرواز را هدایت می‌کرد.

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:47 ق.ظ

اینها یعنی چی؟



کدوم بی مزه ای این کارا رو می کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟






[ حذف نظر | پاسخ به این نظر ]





80.191.66.199
چهار شنبه 31 فروردین 1384
09:43am


لوده جان آلکاپون (سامانتا ) که همان گل پسر است مدرک می خواهی ایمیل بده

اما تریبون متعلق به بابا بزرگ است شک نکن




[ حذف نظر | پاسخ به این نظر ]





80.191.66.199
چهار شنبه 31 فروردین 1384
09:45am





چهار شنبه 31 فروردین

پسرک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:46 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

سایت پزشکان هم که درسته
----------------------

منم یه سوال دارم کلاغ جان
چرا پس این آقا بازپرسه میگه که تا قبل از ۱۵ اردیبهشت نمی شه دادگاه تشکیل داد و حکمی چه برای تعویق و چه ابطال صادر کرد؟

پسرک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:45 ق.ظ http://img253.echo.cx/my.php?image=pesarak4am.jpg

امیدوار جان

عکس خودم را برات می فرستم

بقیه نگاه نکنند

روپوش سفید چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام به دوست گرامی کلاغ خبر چین
در مورد اطلاعاتی که دیروز وامروز دادی نهایت امتنان را از شما دارم .ولی با خواندن این اخبار سئوالاتی برای من مطرح شد که امیدوارم به انها پاسخ ذهید تا مسئله برای من شفافتر شود:
۱.در مورد برنامه گفتگوی خبری که روز یکشنبه قرار بود برگزار شود از یکی از نزدیکانم در صدا و سیما که مشغول به کار است پرسیدم وایشان وجود این چنین برنامهای را در ان روز تکذیب نمود.
۲.بالفرض که این دوست من اشتباه کرده باشد وامیدوارم که این چنین بوده باشد قابل ذکر است که موضوع برنامه گفتگوی خبری از چند ساعت قبل کلید میخورد وکار کارشناسی روی ان انجام شده و میهمانان دعوت میشوند که این نشان میدهد که تغییر موضوع این برنامه از یک الی دو ساعت قبل مقدور نیست.
۳.در مورد مسائلی که ان شب اتفاق افتاده سئوال دیگر من این است که چرا روز یکشنبه میتوانسته حکم به تعویق امتحان ۸۴ و ابطال امتحان ۸۲ بدهد و وزیر را وادار به استعفاء نماید ولی روز دوشنبه چنین اختیاراتی نداشته است.
۴. در مورد ابطال امتحان سال ۸۲ که می فرمایید اتفاق نظرها بر آن است باید بگویم که در قضاء ما اصطلاحی داریم به نام (وحدت رویه قضایی) که در آن میشود با استناد به حکم دادگاهی مشابه که قبلا حکم صادر نموده اقدام به صدور حکم نمود که این عملا غیر ممکن است زیرا که در این صورت تمامی کنکورها و امتحانات دستیاری که در چند سال اخیر برگزار شده باید ابطال گردد.
قبلا از توضیحاتی که خواهید داد کمال تشکر را دارم

پسرک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:34 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

فارس نیوز که چیزی ننوشته

پسرک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:32 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

مرسی کلاغ جان
٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪
باز این بی مزه کیه به اسم من کامنت گذاشته؟
من از ساعت ۸:۳۷ به این ور کامنت نذاشتم
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

راستی اونی که میگه مدرک داره آلکاپون همون گل پسره
به من مدرکتو میل بزن
drmassoud@gmail.com

((((((((((((((((((((((((

جدی او یارو کلانتر معتمده؟
حیف که نمیشناسمش
وگرنه تا شب جنازشو تحویل می دادم!

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:20 ق.ظ

کلانتر معتمد وپسران دزدان فاسدی که یکی از کوچکتین دزدیهای او خریدن نخ بخیه تاریخ مصرف گذشته به قیمت ناچیز و فروش ان در بیمارستان شهدای تجریش در زمان ریاست بر انجا .که غوغائی به پاکرد اما مثل همه غوغا ها زود به اذن سروران فروکش کرد.من انزمان دانشجوی انجا بودم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:19 ق.ظ

[ حذف نظر | پاسخ به این نظر ]





80.191.66.199
چهار شنبه 31 فروردین 1384
09:43am


لوده جان آلکاپون (سامانتا ) که همان گل پسر است مدرک می خواهی ایمیل بده

اما تریبون متعلق به بابا بزرگ است شک نکن




[ حذف نظر | پاسخ به این نظر ]





80.191.66.199
چهار شنبه 31 فروردین 1384
09:45am


[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:14 ق.ظ

فارس نیوز را بخوانید

پسرک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:11 ق.ظ http://img253.echo.cx/my.php?image=pesarak4am.jpg

[email | web]


طوطی و دوستدار طوطی همه این کامنتها را گذاشته


من بهتون نمی گم کی پشت ماجراست چون ...

[ حذف نظر | پاسخ به این نظر ]


مرغ سحر


80.191.66.199
چهار شنبه 31 فروردین 1384
09:18am


اگه تو بمیری هم بهت نم گم

برو بمیر

[ حذف نظر | پاسخ به این نظر ]





80.191.66.199
چهار شنبه 31 فروردین 1384
09:19am


شبکه خبر ۹صبح؛دوباره مستند تلخ رضا حسین مردی را پخش کرد.
کلاغ خبر چین ممنونم.
غریبه از شما هم ممنون

[ حذف نظر | پاسخ به این نظر ]



امیدوار جان

عکس خودم را برات می فرستم

بقیه نگاه نکنند




[ حذف نظر | پاسخ به این نظر ]


پسرک
http://img253.echo.cx/my.php?image=pesarak4am.jpg

80.191.66.199
چهار شنبه 31 فروردین 1384
09:23am






[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:08 ق.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:05 ق.ظ

منبع این خبر تعویق کیه؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:00 ق.ظ

دوستان سلام
اگه گفته های کلاغ در مورد کلاسهای اموزشی درست باشه واقعا ابطال ازمون بدیهیه.این مسلئه هر جای دنیا از بورکینافاسو تا امریکا در این سطح لو بره به اضافه اینکه ۲۲ سوال غلط هم داشته باشه باطله.البته هرکسی بفکر نفع خودشه شایدم حق داره.مثلا رزیدنتی که بی تقلب قبول شده و الان ماهه ۷ است بدیهیه تمایلی به ابطال نداره.یا کسی که سوالای امسال رو داره معلومه میاد اینجا فحش مینویسه و مقاومت میکنه در برابر ابطال.یا اون کسی که امسال ساله اولشه و نمیدونه سال گذشته چی شده باید ماها رو که دنباله احقاق حق مون هستیم بیسوااد بنامه.در این شرایط حرف اخرو قانون و دادگاه باید بزنه.به صلاح همه و حتی نظام هست که تکلیف ازمون ۸۲ تا قبل از ۱۵ اردیبهشت یکسره بشه چون در غیر اینصورت اینده تاریکی در انتظار بزشکیه این مملکته.از همین الان مورد تمسخر مردم هستیم و بهمون میگن دکتر تقلبی
به امید اجرای عدالت

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 09:57 ق.ظ

طوطی و دوستدار طوطی همه این کامنتها را گذاشته


من بهتون نمی گم کی پشت ماجراست چون ...

[ حذف نظر | پاسخ به این نظر ]


مرغ سحر


80.191.66.199
چهار شنبه 31 فروردین 1384
09:18am


اگه تو بمیری هم بهت نم گم

برو بمیر

[ حذف نظر | پاسخ به این نظر ]





80.191.66.199
چهار شنبه 31 فروردین 1384
09:19am


شبکه خبر ۹صبح؛دوباره مستند تلخ رضا حسین مردی را پخش کرد.
کلاغ خبر چین ممنونم.
غریبه از شما هم ممنون

[ حذف نظر | پاسخ به این نظر ]



امیدوار جان

عکس خودم را برات می فرستم

بقیه نگاه نکنند




[ حذف نظر | پاسخ به این نظر ]


پسرک
http://img253.echo.cx/my.php?image=pesarak4am.jpg

80.191.66.199
چهار شنبه 31 فروردین 1384
09:23am




[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 09:56 ق.ظ

دوستان سلام
اگه گفته های کلاغ در مورد کلاسهای اموزشی درست باشه واقعا ابطال ازمون بدیهیه.این مسلئه هر جای دنیا از بورکینافاسو تا امریکا در این سطح لو بره به اضافه اینکه ۲۲ سوال غلط هم داشته باشه باطله.البته هرکسی بفکر نفع خودشه شایدم حق داره.مثلا رزیدنتی که بی تقلب قبول شده و الان ماهه ۷ است بدیهیه تمایلی به ابطال نداره.یا کسی که سوالای امسال رو داره معلومه میاد اینجا فحش مینویسه و مقاومت میکنه در برابر ابطال.یا اون کسی که امسال ساله اولشه و نمیدونه سال گذشته چی شده باید ماها رو که دنباله احقاق حق مون هستیم بیسوااد بنامه.در این شرایط حرف اخرو قانون و دادگاه باید بزنه.به صلاح همه و حتی نظام هست که تکلیف ازمون ۸۲ تا قبل از ۱۵ اردیبهشت یکسره بشه چون در غیر اینصورت اینده تاریکی در انتظار بزشکیه این مملکته.از همین الان مورد تمسخر مردم هستیم و بهمون میگن دکتر تقلبی
به امید اجرای عدالت

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 09:45 ق.ظ

لوده جان آلکاپون (سامانتا ) که همان گل پسر است مدرک می خواهی ایمیل بده

اما تریبون متعلق به بابا بزرگ است شک نکن


[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 09:43 ق.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 09:41 ق.ظ

کلانتر معتمد وپسران دزدان فاسدی که یکی از کوچکتین دزدیهای او خریدن نخ بخیه تاریخ مصرف گذشته به قیمت ناچیز و فروش ان در بیمارستان شهدای تجریش در زمان ریاست بر انجا .که غوغائی به پاکرد اما مثل همه غوغا ها زود به اذن سروران فروکش کرد.من انزمان دانشجوی انجا بودم.

لو ده چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 09:34 ق.ظ



لیست آلکاپون در تریبون نشان می دهد که آلکاپون همان گل پسر مملیز است و بعید نیست که تریبونی هم همان گل پسر باشد
مخلص همگی گل پسر = آلکاپون مخلص همه !!

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 09:34 ق.ظ

اون نامرد کلانتر معتمد است

به کلاغ چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 09:31 ق.ظ

کلاغ خوش رنگ و پرم. خوش اومدی.خوش خبر باشی

پسرک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 09:23 ق.ظ http://img253.echo.cx/my.php?image=pesarak4am.jpg

امیدوار جان

عکس خودم را برات می فرستم

بقیه نگاه نکنند


پچشک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 09:23 ق.ظ

شبکه خبر ۹صبح؛دوباره مستند تلخ رضا حسین مردی را پخش کرد.
کلاغ خبر چین ممنونم.
غریبه از شما هم ممنون

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 09:19 ق.ظ

اگه تو بمیری هم بهت نم گم

برو بمیر

مرغ سحر چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 09:18 ق.ظ

من بهتون نمی گم کی پشت ماجراست چون ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد