خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

عدالتخواهان علی

در انتظار عدالت علی


یک منبع آگاه در گفتگو با فارس:
تقلب در آزمون دستیاری سابقه‌ای چند ساله دارد


خبرگزاری فارس: یک منبع آگاه به خبرگزاری فارس گفت که تقلب در آزمون دستیاری از سال 77 تا کنون اتفاق افتاده است و این در حالی است که تا کنون هیچ سیستم نظارتی کنترل لازم را بر آن نداشته است.

این منبع آگاه با بیان این که در آزمون دستیاری سال 82 میلیاردها تومان مال نامشروع کسب شده است به خبرنگار اجتماعی فارس گفت: حوزه عمل فروشندگان سوال این آزمون محدود به تهران نبوده بلکه به صورت سازماندهی شده در کل کشور عمل کرده‌اند.
به گفته این منبع آگاه سوالات آزمون دستیاری سال 82 به صورت فردی 30 میلیون تومان فروش رفته و به صورت گروهی نیز در قبال آن تا 60میلیون تومان پول پرداخت شده است.
وی با بیان این که شبکه فروش این سوالات قبل از انجام هر کاری اقدام به شناسایی پز شکان متمول می‌کردند، گفت: سوالات این آزمون حداقل 48 ساعت قبل از آزمون فروخته شده بود.
وی تعداد مظنونین این پرونده را حداقل 350 نفر عنوان کرد و افزود: 300 مظنون اصلی در این باره وجود دارد که حداقل یک سوم آنها به عنوان متهم احضار شده‌اند و به فروش سوالات واقعی آزمون دستیاری سال 82 اعتراف کرده‌اند.
به گفته این منبع آگاه این متهمان، مرکب از برخی کارمندان وزارت بهداشت و پزشکان مرتبط با این وزارتخانه بودند که در کنار آنها اساتید و کادرهای آموزشی آموزشگاه‌هایی که برای آمادگی در این آزمون فعالیت می‌کنند به چشم می خورد.
وی مدعی شد اگر زمان بیشتری برای بررسی باشد تعداد مظنونین در این پرونده بیشتر خواهد شد.
این منبع آگاه با انتقاد از نحوه رسیدگی به پرونده آزمون دستیاری سال 82 گفت: قاضی پرونده آزمون دستاری باید هر چه زودتر به صورت ویژه معرفی شود و تکلیف را روشن کند.
به گفته وی بسیاری از متهمان و مظنونین پرونده آزمون دستیاری سال 82 هم اکنون نیز بر سر کار هستند و حتی مظنونین به تقلب در آزمون سال 77 نیز هم اکنون در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی بر سر کار خود هستند.
وی یادآور شد: متهمان و مظنونین به تقلب در آزمون دستیاری سال‌های گذشته به تفکیک سال شناسایی شده‌اند.
انتهای پیام/




ما همه یقین داریم اگر پرونده امتحان پارسال قبل از برگزاری امتحان امسال به سرانجام نرسد

یعنی مثل سایر پرونده های صاحبان زر و زور و تزویر دچار سرنوشت فراموشی و  بایگانی خواهد شد

تحریم امتحان تا تعیین تکلیف کامل امتحان پارسال


آیا صاحبان زر و زور و تزویر باز پیروز خواهند بود؟؟



مسئول دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری در گفتگو با فارس:
چرا مدعی العموم دستور تعویق آزمون دستیاری را صادر نمی‌کند؟


خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری در بسیج دانشجویی دانشگاه تهران خواستار صدور دستور تعویق آزمون دستیاری از سوی مدعل العموم شد .

حسن گودرزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: مدعی العموم مطابق قانون باید برای احقاق حقوق شاکی وارد جریان رسیدگی قضائی شود اما در مورد پرونده تخلفات آزمون دستیاری از ابتدا نظاره گر پرونده بود و اکنون نیز با وجود مقاومت وزیر بهداشت برای تعویق این آزمون بنابر درخواست بازپرس پرونده کاری نمی‌کند.
وی اضافه کرد
:
بزرگترین مانعی که در یکسال گذشته در رسیدگی سریع به پرونده آزمون دستیاری وجود داشت قصور مدعی العموم بود که ذاتا باید برای حمایت از شاکی و احقاق حقوق وی وارد عمل شود و اکنون نیز که وقوع تخلف و تقلب در آزمون دستیاری محرز شده است باز هم قصد دارد فقط نظاره‌گر پرونده باشد.
وی ادامه داد:‌ چرا مدعی العموم باید پس از نظارت بازرس ویژه مقام معظم رهبری و الزام وی به ارجاع این پرونده به مرجع صالحه اقدام به این کار کند در حالی که اگر از همان ابتدا پرونده به شعبه فعلی ارجاع می شد پزشکان این همه خون دل نمی خوردند.
سخنگوی دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمو8

نظرات 106 + ارسال نظر
مطلع چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 12:28 ق.ظ

در سال ۱۳۷۳ پسر کوچیکه دکتر کلانتر معتمد بنام علیرضا از یک سهمیه من در اوردی استفاده میکنه و رزیدنت باباش میشه و دوره ۵ ساله جراحی عمومی در عرض ۴سال در بیمارستان شهدای تجریش میگذرونه و خدمت سربازی اون هم ماستمالی میشه تا نهایتا میشه فلو شیپ عروق در همان بیمارستان و بازهم با پارتی بازی میشه هیئت علمی
بیمارستان رسول اکرم(ص)
اما قضیه سهمیه قبولی ایشان بشرح زیر است.
در ان سال مقررات چنین بود که از هر کلاس فقط ۳درصد اول کلاس میتوانستند بصورت استریت و با دادن امتحان پره انترنی اسفند همانسال وقبولی در ان در رشته های غیر لوکس (البته بجز نفر اول که میتونست بره لوکس)پذیرفته شوند.کلاس این اقا زاده ۳۲۰ نفره بود و با کلی اغماض ۳ در صد اول را ۱۲ نفر حساب کردند و اموزش دانشگاه بهشتی اسامی ۱۲ نفر اول را برای ثبت نام ازمون پره اعلام کرد و با کمال تعجب نام این اقا زاده در لیست نبود. کلانتر معتمد که معاون وزیر بود و پسرش باید به سربازی میرفت ناگهان یک قانون جدید را درست ۱ ساعت مانده به پایان مهلت ثبت نام به دانشگاهها فاکس کرد.طبق این قانون من در اوردی قرار شدکه سهمیه رزمندگان را(که ان زمان ۱۰ درصد از هر نوع سهمیه ای را شامل میشد)
جدا از سهمیه ۳ درصد حساب کنند(عملی کاملا غیر قانونی و رانتخوارانه)و به این وسیله این اغا زاده که نفر ۱۴ کلاس شده بود به کمک پدرش مجوز ورود گرفت.نکته مهمتر اینکه انسال او در امتحان پره انترنی از همه ان ۱۴ نفر نمره بالاتری گرفت و دکتر فاضل که اینو شنیده بود گفته بود:باز این اقا سوالات امتحان را به پسرش داد.
جالب است بدانید که قانون ۳ درصدو محاسبه سهمیه رزمندگان فقط در همان سالی که این اغازاده به ان احتیاج داشت تصویب شده بودو سال قبل و بعد از ان فقط قانون شاگرد اول (میتواند استریت برود) اجرا میشد.
پسر کلانتر معتمد با انکه نابغه نبود ولی هر سال شاگرد اول ارتقا میشد و سرو صدای دکتر فاضل در می امد که:باز این اقا سوالات امتحانو به پسرش داده/
از مسئولین محترم تقاضای پیگیری تخلفات این اقا را دارم.

محمود چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 12:24 ق.ظ

پرده اول :

پزشکیان با توپ پر از در وارد میشه و مامله اش رو محکم میکوبه رو میز بازپرس
بازپرس سایزو که میبینه اول یه نگاهی تو شلوارش میکنه و با خودش میگه دیوث! مظنه یه ۷- ۸ سانتی بزرگتره! بعد تو خبرگزاریها اعلام میکنه که باید با بچه محلام مشورت کنم الانم توی قوه قضاییه در بدر دنبال یکی میگرده که سایز مامله اش بخوره!

گودرزی عزیز هم هر چندوقت یه بار یه ویاگرا مینداره بالا و ارکت میکنه و میاد افاضات میکنه!

جناب حیدر پورم یه مدته نافرم ایمپوتنس داده حالش گرفتس و حاج خانوم خونه راهش نمیده!

کلاغ خبرچین عزیزم پره مچور اجکولیشن شده خبرها رو زود داده بیرون و حالا روش نمیشه با تنبون خیس بیاد تو وب لاگ ( عزیزم این قضیه برای همه پیش میاد خیلی سخت نگیر ! )

شما همکاران گرامی نیز تا روشن نشدن موضوع لطفا آماده باشین و شلوارتون رو نکشید بالا!

ادامه دارد.........

بازرس ژاور چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 12:22 ق.ظ

آن فرد با نفوذی که کلاغ خبرچین ازش اسم برد
دشمن درجه یک چیپس و وکیل مدافع سینه چاک روغن نباتی ترانس پایینه!

مرغ سحر سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 11:54 ب.ظ

کلاغ به خودت خیلی خیلی خوش اومدی.
مرسی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 11:53 ب.ظ

داوطلب اهوازی .....
کلاغ جان (برادر عزیزم) سلام خسته نباشی.
نگران نباش خدا با ماست.ولی قبول کن شما وسایر
دوستان باید عاقلانه تر و سنجیده تر عمل میکردید.
همه میدانند که پزشکیان را در وزارتخانه به اسم معاون
وزیر میشناسند و آقای دکتر ......... را وزیر بهداشت
میخوانند. همه میگویند پزشکیان معاون فلانی است.
بهر حال بگذریم. به نظر این حقیر شما باید این کامنت را
آن شب کذایی میگذاشتیدو کمی صبر میکردید.
عزیز دل برادر شماکه همه مارا به صبر میخوانی دیگر
چرا!؟؟؟
خواهشمندم مواظب باش و ازاین به بعدکمی سنجیده
- تر عمل کنید.انشائ لله زمستان میرود و روسیاهی
به ذغال میماند.این روز ها حساس است.........
آنطور که من شنیده ام جناح مقابل از حد اکثر توان و
انرژی وکانالهای کثیف ارتباطی واطلاعاتی خودش
استفاده میکند.لطفا اخبار را اسکرین شده منتقل کن
و آنچه را صلاح میدانی فقط وفقط نزد خودت نگهدار
وحتی مواظب نزدیکانت هم باش.(شرمنده ام)
بیاد بیاور ماجرای صفین را وماجرای علی(ع) و طلحه و
و زبیر را.
به هیچ کس اعتماد کامل نکن...روزهای حساسی
است . وبه هر حال قدرت اجرایی و وسلایل تطمیع و
....... در دست پزشکیان است و همچون سابق او
براحتی وبرای نجات خودش و همدستان و باند پلیدشان
از هیچ اقدامی فرو گذار نمیکنند.وبه هر تر فند و اقدامی
ممکن است متوسل شوند.

اگر..... سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 11:37 ب.ظ

اگر پزشکیان نبود :
۱-اگر اونبود یه ادم را به عنوان وزیر انتخاب میکردند......و اون ادم هم چند تا ادم دیگه را سر کار می اورد و مثلا چند تا ادم را بجای نوری و ناصری پور و کریمی و احمدیانی و نیلفروش و عین الهی و بقیه منصوب میکرد مثل همه جای دنیا.
۲-اگر او نبود ان ادم یه امتحان دستیاری برگزار میکرد مثل بقیه امتحانها و اگر به هر علتی سوالات اون امتحان به فروش میرفت سعی میکرد متخلفین را پیدا و مجازات کنه و در اسرع وقت یه امتحان دیگه بگیره مثل همه جای دنیا.
۳-اگر او نبود سوالات را با این تیراژ نمیفروختند....
۴-اگر او نبود امتحانی به این افتضاحی بر گزار نمیشد...
۵- اگر او نبود اینهمه نا پزشک سوال خر بیسواد رزیدنت نمیشدند....
۶-اگر او نبود سلامتی این مردم شریف بدست نا پزشکان پولدار
نمیافتاد....شرافت و قداست حرفه پزشکی اینقدر خدشه دار نمیشد....حد اقل ۴۰۰ رزیدنت متقلب ماهی حد اقل ۱۰۰۰۰۰ تومان در ماه حقوق نا حق نمیگرفتند ....و پرسنل وزارت بهداشت تبدیل به واسطه های طماع و سالوس فروش سوالات امتحان نمیشدند.....هزینه بر گزاری امتحان دستیاری سال ۸۲ به هدر نمیرفت .......(حدود ۲۰۰میلیون تومان ناقابل)
اینهمه اعتراض و تحصن و طومار و نامه و مصاحبه و حرف و حدیث پیش نمیامد....حرمت شکنی و بد و بیراه و فحشهای
انچنانی رد و بدل نمیشد.....از همه مهمتر وقت وزیر و داوطلبین ونمایندگان مجلس و ارباب جراید و غیره گرفته تا ادمهای خیلی مهمتر صرف حل سایر مشکلات اجتماع میشد..
پزشکان واقعی به دوره تخصص وارد میشدند و خدمات صحیح و
انسانی به بیماران ارائه میدادند......حساب کنید خسارات ناشی از وجود رزیدنتهای بیسواد را این مردم شریف با مرگ و میر و
عوارض و ضایعات بیشتر بیمارانشان میپردازند ...هزینه بیمارستانها زیادتر و زیادتر ورضایت بیماران کمتر و کمتر میشود...چون این رزیدنتها بدون درس خواندن وارد تخصص شده اند پس بدون درس خواندن هم ادامه میدهند وباز هم سوالات ار تقا و بورد را میخرند و متخصص میشوند ......و میشوند
پزشکیان و ناصری پور و عین الهی و نوری و هنرپیشه و بقیه.....انها نه طرح میگذرانند نه برای خدمت به شهر های دور افتاده میروند.... و به همه قوانین پشت پا میزنند . ...بورسیه رایگان میگیرند و به امریکا میروند بدون انکه بتوانند حتی یک کلمه انگلیسی حرف بزنند ..انجا دم از اخلاقیات . مدرنیته .و ازادی میزنند و هی یواشکی صیغه میکنند ....و بیاد همسر از دست رفته می مینوشند و بر پدر جد این ملت صلوات میفرستند...وقتی هم باز میگردند دریغ از یکبار شستشوی روزانه سر و صورت......
۷-اگر او نبود من و ما هم مثل اسلاف خودمان در رشته ای متناسب با سوادمان قبول میشدیم و چون زحمت کشیده بودیم / مردم هم به ما احترام میگذاشتندوما هم سپاسگزار انان بودیم/ساعتها درس میخواندیم تا در یک رقابت جوانمردانه
از هم رشته ایهای خود جلو بزنیم و متخصص شویم و برای خدمت به هموطنانمان به شهر های دور افتاده برویم /زن و بچه را دنبال خودمان از همه مواهب زندگی محروم کنیم و بسوزیم و بسازیم .....
۸- اگر او نبود این وبلاگها هم اینطوری پر نمیشد از من و تو و ما یی که منتظریم تا دیگری سرنوشتمان را رقم بزند و حسرت
یک جامعه سالم را بخوریم....
۹-اگر او نبود حتما هم هیچکدام از ما به فکرش خطور نمیکرد که نبود او را به تصویر بکشد....
۱۰-حالا که این اتفاقات نیافتاده پس منتظر تقدیر نمینشینیم و خود مان تقدیر میشویم .

ترخون سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 10:54 ب.ظ

به عنوان یک کوچکتر سوخته دل غزیز خودت که داری میگی اون عزیز که خودش
شاهده پس اگه میخواست یک کاری میکرد.شاید منظورش از این سکوت اینه که خودت یه تکونی بخوری و این فرهنگ دست روی دست گذاشتن و به دیگران التماس کردن رو کنار بذاری.موفق باشی.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 10:38 ب.ظ

پسرک سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 10:32 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

ایول چه شانسی
شماره ۵۵۰۰۰ کنتور من شدم!!

پسرک سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 10:30 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

کلاغ جان
خیلی ممنون که اومدی
بخازر خبرهات هم ممنونیم
بارم منتظریم

٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪
ترخون
نمیشه فهمید کی آنلاینه
ولی تعداد آنلاینها بالای کنتور وبلاگ نوشته شده

آینده بین سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 10:29 ب.ظ

کلاغ جان دستت درد نکنه واقعا این وبلاگ بدون تو لطفی نداره دیدی که بچه ها حتی ۲۴ ساعت نتو نستند دوری تو را تحمل کنند هرکه و هر جا هستی خدا یارت باد

بامداد سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 10:28 ب.ظ

کلاغ عزیز خوشحالمان کردی ... پایدار باشی

بیچاره سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 10:18 ب.ظ http://www.dastyari.blogsky.com

کلاغ عزیز زود به زود خبر بذار.خبر خوش چیه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 10:17 ب.ظ

کلاغ عزیز واقعا متشکرم.پاینده باشی

ســـــوخــــتـــــــه دل سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 10:13 ب.ظ

یـــآ امــــــام زمـــــــــان خــــــــودت شاهــــــــدی کـــــه چـــــــه ظـــــــــلم هـــایـــی در حــــق مـــــا مـیشــــه چـــــــگـــونــــه دارن جـــــیگــــر مــــــا رو آتـــــیـــــش مـــــیـــزنــــن . خــــــودت بــــــــه فــــــریــــــادمـــــون بـــــــــرس

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 10:12 ب.ظ

کلاغ دوست داریم
حق بر باطل بیروز میشه این وعده الهیه
چه ذی نفوذ باشی چه نباشی
در ضمن جواب بی ادبا ن و ابلهان خاموشیست خودتو برای چیزای بی ارزش ناراحت نکن کارای مهمتری داریم
در ضمن زودتر سر بزن منتظره خبرهای خوشت هستیم

کلاغ خبرچین سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 10:06 ب.ظ

اگرچه پیش خردمند خامشی ادبست
بوقت مصلحت آن به که در سخن کوشی
*********************************
سلام دوستان مهربان
قصد این پرسوخته گوشه عزلت بود تا هنگامیکه حقایق روشن شود . امامحبت عزیزان برایم چاره ای نگذاشت جز آنکه سخن گفته شود به عادت مالوف و طریقت معروف . که آزردن دوستان جهلست !
از آن برادر محترمی هم که بخیال خودش مرا در شیراز (!!) یافته ( حتی نام بنده خدائی را ذکر کرده ) و از هرگونه اهانت و فحاشی به این ضعیف و پدر ومادرم خودداری نکرده هیچ گله ای ندارم . فقط از خدای متعال میخواهم اورا به راه راست هدایت کند. اگرچه به امر دوست عزیزم سرگرد «د» جوابیه مودبانه اما دندانشکنی برایش نوشته بودم ، لیک بازهم شیطان را لعنت کرده و صبوری پیشه نمودم . اما یک توصیه : برادر عزیز شما علامت « کوپرولالیا » دارید ! حداقل به یک متخصص مراجعه کنید . شاید شروع یکی از بیماریهای سیستم اکسترا پیرامیدال باشد !
**********************************************
اما بعد ...... روز یکشنبه گذشته براساس شواهد فعلی و موجود دادگاه رای بدوی به ابطال کامل امتحان داده بود !! عصر همان روز تدارکات برنامه گفتگوی خبری چیده شده بود تا وزیرمان را له و لورده کنند . به ایشان هم خبر میدهند و میگویند باید حتما بیائی و پاسخگو باشی ! اما ایشان به التماس کردن افتاده و خواهش میکند تا برنامه را لغو کنند . همچنین قول میدهد تا علاوه بر ابطال امتحان از سوی خودش ، رسما استعفا دهد ! اما همانطور که قبلا هم سابقه داشته ، روز دوشنبه دوباره زیر قولهایش زده و حتی درخواست رسمی بازپرس برای تعویق امتحان تا تعین تکلیف نهائی پرونده را با پرروئی هرچه تمام تر رد میکند .
اما قضیه چیست ؟ در وزارتخانه شخصی وجود دارد که هم بسیار ذینفوذ هم فردی است فاقد صلاحیت های انسانی و اخلاقی . این پزشک ( متاسفانه ) پشت تمام قضایای فسادها و فاجعه های این چند سال اخیر است . وزیر هم متاسفانه از ایشان میترسد و هرچه بگوید بروی چشم میگذارد !! ایشان کسی است که بکرات در مسیر پرونده سنگ اندازی کرده .
اما نگران نباشید . خدا باماست . محال است در همین دنیا ظالم به سزایش نرسد . ان شاءالله خبرهای بسیار خوبی در راه است . فقط کمی صبر کنید !!!
فقط بعنوان دوست کوچکی خواهشمندم اگر قرار شد بسیج محترم دانشجوئی تحصن برای احقاق حق یا تجمع برای تشکر از مسئولین براه انداخت حتما شرکت کنید . آنها حق بسیار بزرگی بر گردن ما دارند .
در انتها از همه عزیزانم بخصوص پچشک ، مرخ سحر ، آبائی ، بامداد و پسرک مهربان سپاسگذار و شرمنده الطافشان هستم .
باز هم میگویم ضمن صبوری منتظر خبرهای خوب باشید.
یا حق


[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 10:05 ب.ظ

گروهی بر این عقیده اند حال که قهرمان ناجی ایران زمین !! در بین کاندیداها نیست پس بین همین افراد موجود از بین بد وبدتر ، بد را انتخاب کنیم غافل از اینکه قهرمان ناجی ایران زمین کسی نیست جز من ، تو ، ما و همه مردم ایران زمین !
و متاسفانه هر چه به انتخابات نزدیکتر میشویم در روزنامه ها ، اینترنت و در جمعهای مختلف صحبت از انتخاب بین بد وبدتر زیاد میشود.
اما من ( والبته نه تنها من ) بر این عقیده ام که راه سومی هم هست ! شرکت نکردن معنا دار در انتخابات.
اینجانب شخصا معتقد به شرکت کردن و رای دادن هستم اما به جد معتقدم که گاه میتوان با شرکت نکردن رای خود را به صندوق انداخت.
در حال حاضر و در انتخابات پیش رو ، راههای مختلفی پیشروست .اول :مشارکت و رای دادن به شخص معینی ! اگر آن شخص معین (معین ، میرحسین ، کرباسچی و یا هر کس دیگری) را از بین بدترها به عنوان بد انتخاب کنیم.
دوم : مشارکت و رای سفید دادن!
سوم : شرکت نکردن در انتخابات
اما دو راه اول به دلایل زیر بیان کننده آنچه که اکثریت مردم میخواهد نیست.

1 - مشارکت : هر رای که به صندوق ریخته شود چه به معین ، چه سفید از دید نظام رای به نظام تلقی شده و از دید دوربینهای تصویری حضور پرشورمردم به نمایش در می آید نه رای نوشته شده بر کاغذ و در نتیجه شعار مشارکت حداکثری را تحقق میبخشد و بیشترین بهره را نظام میبرد. لذا برای عدم تحقق این شعار نباید در انتخابات شرکت کرد. فراموش نکنیم که در حال حاضر برای نظام یک رای هم غنیمت است و هم از اینروست که رهبر امسال را همبستگی ملی و مشارکت عمومی نام نهاده تا مشارکت مردم ، صرف نظر از نتیجه را مبنای مشروع ، مردمی و محق قلمدادکردن نظام ناحق و غیر مردمی خویش بداند و از طرف دیگر به تازگی وزارت اطلاعات در یک اقدام کاملا حساب شده ، تحریم انتخابات و تشویق به تحریم انتخابات را هم به عنوان براندازی نظام تلقی میکند.

2- انتخاب بد از بدتر: بر فرض که مثلا معین به عنوان بهترین گزینه انتخاب شد ، مگر نه اینکه باز هم باید حکم تنفیذش را از خامنه ای بگیرد و وزرایش از مجلس امام زمانی هفتم رای اعتماد بگیرند و باید در همان چهارچوبی رییس جمهور باشد که خاتمی با پشتوانه 20 میلیون رای و یک مجلس کاملا موافق رییس جمهور بود ؟ چنین رییس جمهوری "تدارکاتچی" چه گلی به سر ما خواهد زد که خاتمی نزد؟

ضمن آنکه ، این منوط به آن است که معین رد صلاحیت نشود که به نظر من رد صلاحیتش هم بازی خطرناکی است که با زهم به نفع نظام است و بعید نیست که خودشان این خط سیر را دنبال میکنند!
رد صلاحیت معین به مرگ گرفتن است تا مردم به تب کروبی راضی شوند و در کرامات شیخ ما همین بس که ماجرای قانون مطبوعات و آن حکم حکومتی در ابتدای مجلس ششم را یادآوری کنم .

3- بر فرض که مثلا رای سفید دادیم ! نتیجه چیست ؟ آیا رای سفید رییس چمهور میشود؟ یا نفر بعد که بالاترین رای را دارد و قطعا کسی جز رفسنجانی ، لاریجانی یا ولایتی یا رضایی و .... نیست که همه سابقه شان را میدانیم . پس نتیجه چنین حالتی هم ، آنچه مردم میخواهند نیست.

4- عده ای معتقدند در شرایط فعلی کشور و منطقه که آمریکا چهار طرفمان را از نیروی نظامی پر کرده ، شرکت نکردن یعنی راه را برای تجاوز نظامی بیگانه باز کردن . من میگویم نه ! هر بیگانه ای با بررسی شرکت نکردن معنا دار مردم ایران و از طرفی هوشیاری
به موقع خود مردم حساب کار دستش می آید که اینجا نه افغانستان است و نه عراق . اینجا ایران است با فرهنگ ، تاریخ و مردم با ایمان آزادیخواهش .
از مشروطه تا کنون ، هم انتخابات را دیده ایم ، هم زد و بندهای انتخاباتی را ، هم قانون اساسی را می فهمیم ، هم حزب و کار حزبی را .
نتیجه : پس بهترین راه سومین راه است ! شرکت نکردن گسترده معنادار ! قبلا در ستون مطالب خوانندگان پیک ایران گفته ام .
فقط یک تحریم گسترده فراگیر بالای 80 درصد آن نتیجه ای را میدهد که اکثریت مردم میخواهند. رییس جمهوری که در چنان شرایطی به کاخ ریاست جمهوری پا نهد ، نه نماینده واقعی مردم است و هیچ کسی و هیچ تحلیلگری و هیچ دولت خارجی هم قادر به دفاع از او نیست.
فراموش نکنیم این انتخابات ریاست جمهوری است نه انتخابات مجلس . در آن انتخابات در بسیاری از شهرها و روستاها مردم حتی
با انگیزه های فامیلی و قبیله ای در انتخابات شرکت میکنند وتا حدودی حتی رویکرد انتخاب بد نیز جوابگوست و میتواند یک نماینده بد
باز هم برای حوزه انتخابیه اش پولی !!! دست وپا کند. قطعا معیارها و ملاکهای موجود و مطرح در انتخابات ریاست جمهوری
با انتخابات مجلس متفاوت است و رویکرد انتخاب نکردن در شرایط حاضر، بهتر از انتخاب بد است.
امیدوارم مردم و بویژه ساکننین شهرستانها و روستاها گول شعارهای تبلیغاتی کاندیداها را که اینروزها فهمیده اند ایران فقط تهران نیست و مرتب به سیستان و بلوچستان و ایلام و کرمانشاه و کهکیلویه و ... سر میزنند و وعده هوای تازه و زندگی خوب و دولت رفاه و بیمه بیکاری و ماهی پنجاه هزار تومان برای هر ایرانی و ..... میدهند نخورند که البته اینجانب به شعور والای مردم زجرکشیده ایران زمین ایمان دارم. امیدوارم با تحریم گسترده فراگیر و معنادار انتخابات ریاست جمهوری به شکلی کاملا مسالمت آمیز و بدون خونریزی و بدون دخالت خارجی مردم با ایمان ایران به آنچه که حقشان است و زیبنده ایران و ایرانی است برسند .
با تشکر
سینا


[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 10:03 ب.ظ

کلاغه چرا اسمتو نمی نویسی؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 09:58 ب.ظ

امتحان عقب میافته مطمن باشید
حسابی درس بخونید چون باید حال خیلیارو بگیریم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 09:57 ب.ظ

لعنت بر مشارکت


دکتر گودرزی عزیز ؛برما واضح واشکار و مبرهن است که چه کسانی از به نتیجه رسیدن عادلانه این پرونده هراسانند.همان کسانی که ۸ سال پیش با شعار های دهن پر کن وژستهای مردم دوستانه وشعار شایسته سالاری!! وجوانان!! وایران برای همه ایرانیان !!!..فرد بی عرضه ای مثل خاتمی را انداختن جلو و قام مردم را دزدیدند واین خیانتها و جنایات توسط بیکفایت ترین ونالایقترین وسر سپرده ترین شیطان صفتان بر سر مردم بینوا اوردند که تقلبان ازمون دستیاری تنها یکی از هزاران است..ایاکسانی غیر از سران کثیف مشارکت ومجاهدین انقلاب این سنگ اندازیها را انجام میدهند؟؟؟؟؟؟؟؟
لعنت خدا بر این خائنین به هستی مردم رنج کسیده ایران.خداوند دو دمانشان را نابود کند.

کلاغ خبر چین سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 09:56 ب.ظ

یادم رفت اسممو تو کامنت بالایی بنویسم

ترخون سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 09:55 ب.ظ

دوستان صورت مساله رو که نمیشه پاک کرد... فقط باید اجازه ندیم بیشتر از این با زندگی ما بازی بشه...تا وقتی ما ساکتیم نون امثال پزشکیان توی روغنه...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 09:53 ب.ظ

بازم میگم نگران نباشید به خدا توکل کنید همه چیز درست میشه
انشاال...خبرای خوب میرسه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 09:52 ب.ظ

اخبار ساعت ۸ یک گزارش از رضا حسین مردی بود که از اغاز اعتراضات و مصاحبه با پزشکیان کثیف و ناصری پور که در حال تکذیب تقلبات بودند ومصاحبه با پزشکان معترض در تحصنهای مختلف ومصاحبه با دکتر حیدر پور ومصاحبه با بازپرس(تمام مصاحبه ها ازقبل بود) و دست اخر هم مصاحبه با ع اللهی که گفته بود امتحانات از این به بعد در سلامت کامل!!!!! برگزار میشود. همین و بس هیچ نکته امیدوار کننده ای نداشت .واخرین مصاحبش هم که با ع اللهی بود که گفت امتحان سالمه!!!!!!!!!!!!!!!

مرغ سحر سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 09:51 ب.ظ

پچشک تو گزینه هات گزینه ۱ درسته به اندازه یهspace bar از بقیه جلوتره.

ترخون سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 09:46 ب.ظ

پسرک از کجا میشه فهمید کی انلاینه؟

مرغ سحر سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 09:46 ب.ظ

بچها حالم خیلی خرابه.داغونم. واقعا کاش امسالم صدای این تقلبا در نیامده بود!
کاشکی اینترنت نداشتم
کاشکی تلویزیون نداشتم
دلم گرفته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بدجوری

پچشک سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 09:43 ب.ظ

من میرم بیرون
قاطی کردم
مستند دردناکی بود/خوب شد ندیدیدو فقط شنیدید!

ترخون سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 09:42 ب.ظ

ساعت ۸ یک گزارش کوتاه بود از جریانات یک سال اخیر و امتحان ۸۲

مرغ سحر سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 09:42 ب.ظ

سلام .خستم.
اقای حسین مردی ساعت ۸ روند پرونده ازمون را از۱۴ ماه قبل تا الان رو نشون داد انکارهای وزیر ؛اصرارهای معترضین و مجلس.
اشاره و نمایش تحصنهای متعدد (فکر کنم گفت ۱۶ تحصن)
نتیجه در مورد تاریخ وابطال نداشت ولی خیلی خیلی چسبناک بود
ببخشید حال تایپ بیشتر ندارم .حالم گرفته.درس که تعطیلفقط تند تند اینجا سر میزنم ببینم چه خبره.ولی حالم اصلا خوب نیست.
شرایط بدیه

پچشک سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 09:41 ب.ظ

برنامه ساعت ۸ واقعا اشک اور بود/گزیده هایی با ترتیب زمانی از مصاحبه های آرشیو خبری در یک سال گذشته:
۱-تحصن اول جلو وزارت خانه و سخنان پزشکان معترض دال بر وقوع تقلب و تضییع حقشان(یک اقای دکتر ۳۹ ساله و یک خانم دکتر با دخترکوچولویش و جمعیت بچه ها)
۲-مصاحبه با دکتر ناصریپور و انکار تقلب و اصرار بر سلامت ازمون
۳-مصاحبه با وزیر...
۴-دوباره کتمان تخلف و اصرار بر صدور کارنامه
۵-دوباره شوک واعتراض
۶-اقدامات مجلس
۷-
۸-
۹-
۱۰-بازپرس
۱۱-رییس دبیرخانه و اینکه ازمون اردیبهشت سیلامته
۱۲-گریه و غصه و افسوس ما
۱۳-؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(۱۲=۱)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 09:40 ب.ظ

زنده باد دکتر گودرزی مرد نیک روزگار .دست مریزاد ودوست داریم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 09:39 ب.ظ

ساعت ۸ چه خبر بودههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 09:37 ب.ظ

با با بگید چی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

علاف سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 09:29 ب.ظ

اخه مگه ساعت 8 چی بوده مرغ سحر چیزی بگو

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 09:29 ب.ظ



[email | web] ارش


--------------------------------------------------------------------------------
۲۹ فروردین ۱۳۸۴ - خبر : ۲۳۴۰۲

بیش از سی هزار نفر، از دوندگان حرفه‌ای گرفته تا آماتورها، در بیست و پنجمین ماراتن لندن دویدند و «پائولا رادکلیف» و «مارتین لل» در رشته زنان و مردان برنده شدند.
خانم رادکلیف با دو ساعت و 17 دقیقه و 41 ثانیه برنده رشته زنان شد که بیش از پنج دقیقه جلوتر از نزدیکترین رقیبش بود.
وی که در جریان المپیک آتن نتوانسته بود مسیر ماراتن را به پایان برساند و منظره گریه وی را بسیاری از روزنامه‌های جهان چاپ کردند، این بار نیز توقف کرد.
(((((در حالی که همه می‌ترسیدند خانم رادکلیف باز از تکمیل مسیر عاجز شده است، وی با خونسردی به گوشه‌ای از خیابان رفت تا رفع حاجت کند و سپس به دویدن ادامه داد.)))))
او در پایان به «بی.بی.سی» گفت: «من از مردم پوزش می‌خواهم، ولی باید توقف می‌کردم. نمی‌دانستم چقدر از مسیر باقی مانده است».



---------------------------------------------------------
سوال:اگر ما بعد از ۱۸ ماه علافی در ماراتون امتحان دستیاری بخواهیم خودمان را تخلیه کنیم به کجا باید مراجعه کنیم؟
الف-دفتر وزیر بهداشت درمان و اموزش پزشکیان کنی
ب-سایت تریبون بسیجی خجالتی
ج-سایت مامالیز متعلق به بسیجیان رزمنده:عبدالله احسانی و مهران یزدانی
د- سر قبر پدر و مادر پزشکیان و عینالهی وناصری پور و هنرپیشه و نوری و بقیه
ه-سایت بابابزرگ وزارتخونه ای بسیجی سابق
و-سایت پزشکان . ای.ار(سریعا تکذیب میکند طفلک در امدش فقط از همین اگهی های دولتی است و گاهی هم به قشم میرود)
---------------------------------

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 09:14 ب.ظ

یکی بگه برنامه ساعت ۸ چی بوده؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 09:13 ب.ظ

ساعت ۸ چه خبر بوده ؟ یکی بگه دیگه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 09:10 ب.ظ

جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک :وزارت بهداشت به جای رسیدگی به مشکلات حوزه مسوولیت خود، در اموری که در آن هیچ گونه تخصص علمی ندارد، دخالت می‌کند

آزرده سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 09:09 ب.ظ

بعد از شنیدن اخبار ساعت ۸ شبکه خبر دیگر کنترل خود را از دست دادم وهای های شروع به گریه کردم و این بغضی راکه ماهها وشاید سالها در نتیجه ی عدم موفقیت خود در آ زمون جمع کرده بودم بیرون ریختم دخترم گفت مامان چرا گریه می کنی / گفتم حق آد م را خوردن ومورد ظلم قرار گرفتن واقعا درد بزرگیه ////////////////////////////////////////////////////

پیشگو سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 09:08 ب.ظ

مرغ سحر لطفا بفرمایید قضیه برنامه ساعت ۸ چیه!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 09:07 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com/

نکنه کلاغ بازداشت شده

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 09:02 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com/

تکلیف pop در واتیکان روشن شد
تکلیف ازمون هنوز مشخص نشده
ای بابا

پسرک سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 08:57 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

کلاغ جان
خبرگزاریها که هیچی نمی گن
می بینی همه منتظرتیم...

پسرک سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 08:55 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

۱۰ نفر آنلاین
ایول!

چی گفته مرغ سحر؟

صنم سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 08:52 ب.ظ

خبر جدیدی داشت؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 08:51 ب.ظ

چی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

مرغ سحر سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 08:44 ب.ظ

برنامه ساعت ۸ شبکه خبر بهم چسبید.
دیدین؟

بی نام سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 08:33 ب.ظ

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: مجلس


در جلسه‌ کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، سؤال‌کنندگان از پاسخ وزیر بهداشت و درمان قانع شدند.

انوشیروان محسنی‌بندپی، نایب رییس کمسیون بهداشت و درمان مجلس به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: یکی از موارد سوال، مدیریت دانشگاه علوم پزشکی همدان بود که وزیر در مورد 23 نیروی شخصی و 5 دستگاه آمبولانس ICU موبایل اختصاص داده شده در سال 83 توضیحاتی را مطرح کرد.

وی افزود: وزیر بهداشت و درمان اظهار امیدواری کرد که با توجه به مصوبات مجلس هفتم در مورد تأمین نیروی انسانی و اختصاص بودجه کافی، کمبودهای پرسنلی و نیروی متخصص آنها را تأمین می‌کند.

وی گفت: وزیر بهداشت و درمان تغییر رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان را به دولت بعدی واگذار کرد و عنوان داشت که به دلیل عدم زمان کافی و همچنین داشتن شاخصه‌های موفقیت امکان تغییر وی وجود ندارد.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مصوبه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با دخانیات را از جمله اقدامات مثبتی عنوان کرد که موجب جلوگیری از بسیاری از بیماریهای مرتبط با سیگار می‌شود.

بگیریدش سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 08:30 ب.ظ

توجه توجه:یه داوطلب بد جوری قاط زده دچار KALAGH WITHDRAWAL SYN

روزی... سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 08:24 ب.ظ

گوینده خبر از قول دکتر ریاض گفت:
بهتر است آقای وزیر به قول خود مبنی بر ابطال امتحان در صورت اثبات جرم تقلب عمل کنند و هر چه سریعتر تاریخ آزمون را مشخص نمایند

بچه درسخون سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 08:15 ب.ظ

کلاغ نمیبینمت....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 08:06 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com/

کلاغ عزیز تو دلت دریاست ناراحت نمیشی بیا
اگه محدودیت داری برای حرف زدن فقط بگو امیدوار باشیم یا نه
هرچند که من امیدوارم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 08:03 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com/

بچه ها الان که وقت اذان همه از ته دل دعا کنیم عدالت برنده شه

بی نام سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 07:55 ب.ظ

دوستان کسی اخبار ساعت ۷ رو دیده؟ دکتر ریاض چی گفته؟

پسرک سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 07:53 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

سلام دوست عزیز کلاغ خبرچین
ما قدیمیهای وبلاگ و اکثر جدیدها همه دوستدارت هستیم
نامهربانی در حق هممون شده
ببین هرجا بری برکت با خودت میاری
منتظر خبرهات چه خوش و چه غیر خوش هستیم
فقط از این بیخبری مارو نجات بده که خدا ترو برامون رسونده و توی این اوضاع خیلی روت حساب می کنیم


منتظریم

ترخون سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 07:53 ب.ظ

طوطی جان وقتی این کار ها ت رو میبینم از ته دل برات ناراحت میشم و به خودم میگم این طفلکی چقدر مشکل داشته...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 07:44 ب.ظ

زنده باد دکتر ریاض عزیز.

تر خون سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 07:43 ب.ظ

سلام دوستان خسته نباشید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 07:41 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com/



خبرنگار «بازتاب» گزارش داد، کشورهای عربی، تلاش گسترده‌ای را برای محروم کردن ایران از میزبانی مسابقات برگشت مقدماتی جام جهانی آغاز کرده‌اند.
بنا بر این گزارش، پس از کشته شدن هفت نفر از تماشاگران ایرانی در ازدحام خروج از ورزشگاه پس از بازی ایران و ژاپن، دولت‌های عربی، کمیته امنیتی فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا، تلاش گسترده‌ای را برای برگزاری مسابقات بدون تماشاگر یا انتقال بازی‌های برگشت از ایران به کشور ثالث آغاز کرده‌اند.
یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال در این‌باره به خبرنگار «بازتاب» گفت: کشور ژاپن هم برای تصویب این مجازات‌ها، فشار زیادی را وارد می‌کند.
وی افزود: امیدواریم این تلاش‌ها به نتیجه نرسد یا حداکثر مجازات‌ها برای بازی اول دور برگشت با کره شمالی اعمال شود و بازی با بحرین که برای ما بسیار مهم است، در ایران و با حضور تماشاگران کشورمان انجام شود.
خبرنگار «بازتاب» می‌افزاید: به نظر می‌رسد دولت‌های عربی برای انتقال بازی برگشت بحرین با ایران تلاش کنند و ژاپن، درصدد است با استناد به حوادث بازی کره شمالی و ایران در پیونگ‌یانگ، میزبانی بازی برگشت خود در کره شمالی را به کشور دیگری منتقل کند.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 07:36 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com/

کلاغ عزیز بیا منتظریم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 07:36 ب.ظ

کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 07:36 ب.ظ

کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 07:34 ب.ظ

کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 07:33 ب.ظ

کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
کلاغ خبرچین

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .


[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 07:30 ب.ظ

کامنت یکی بالاتر را میگم
وگرنه فردا امتحان بگیرن؛خیالی نیست

ر سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 07:29 ب.ظ

ای وای
خدا رحم کنه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 07:27 ب.ظ

امتحان در تاریخ ۱۵ اردیبهشت برگزار خواهد شد

خیالتان راحت .فروش امسال که تخلف نی سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 07:08 ب.ظ

به گفته خبرگزاری فارس: بسیاری از متهمان و مظنونین پرونده آزمون دستیاری سال 82 هم اکنون نیز بر سر کار هستند و حتی مظنونین به تقلب در آزمون سال 77 نیز هم اکنون در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی بر سر کار خود هستند

مرغ سحر سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 07:07 ب.ظ

اینجا امروز با هرروز فرق کرده
چقدر مهربانتر شدیم
چقدر این همدلی لذتبخشه
پس چرا همیشه اینطور نباشیم؟
جای کلاغ خالیه....................................................
کلاغ اینجا خونه توست ما مهمانیم برگرد به خونت .

پیشگو سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 06:53 ب.ظ

ک پیش بینی:
۱- امتحان امسال در تاریخ ۱۵/۲/۸۴ برگزار میگردد .
۲- بعد از امتحان پرونده تخلفات بررسی و رای اخراج دستیاران متقلب صادر می گردد .
۳-حال می رسیم به مهر ۸۴ :رزیدنتهای جدید وارد می شوند و کشیک بیمارستانها تامین می گردد .
۴- از مظلومین سال قبل عذر خواهی می شود و عنوان می شود شما اگر واقعا آماده بودید در آزمون امسال پذیرفته می شدید پس با سواد هم نبودید.
۴- نمایندگان مجلس به دلیل حمایت از حق می شوند قهرمان ملی

پس به همین سادگی همه چیز ختم به خیر می شود

وما فقط می توانیم آنها را نفرین کنیم


مگر::
اینکه هم اکنون امتحان را تحریم کنیم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 06:49 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com/

امروز هم گذشت و خبری نشد
فردا چی میشه؟

شبکه خبر-۶:۳۰عصر سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 06:46 ب.ظ

دکتر ریاض:وقوع تخلف محرز-ابطال آزمون بر اساس ادعای وزیر-اعلام تاریخ قطعی و جدید آزمون از طرف بازپرس.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 06:45 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com/

دکترای افتخاری «روابط بین‌الملل» دانشگاه تهران 7 اردیبهشت به رییس‌جمهور اعطا می‌شود

تعویق و اعمال قانون با متخلفین٪۱۰۰ سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 06:42 ب.ظ

همه ما که برای ۱۵ اردیبهشت آماده بودیم وقتی بعلت مسائلی تعویق را مطرح می کنند،باید به اآن عمل کنند.وگرنه اصلا مطرح نمی کردند.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 06:41 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com/

به خدا توکل کنیم
برد با ماست

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 06:39 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com/

رسیدگی سریع به پرونده از سوی قوه قضایی و
ابطال ازمون از سوی وزیر.
دلایل مشخص و تخلف محرز است

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 06:37 ب.ظ

ریاض چی گفت؟ کی شنید؟

شبکه خبر -ساعت ۶:۳۰عصر سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 06:26 ب.ظ

زنده باد دکتر ریاض.ما پیروزیم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 06:26 ب.ظ

من فقط نقل قول میکنم که در ساعت 5 زیر نویس شبکه خبر از قول شورای تخصصی وزارت بهداشت نوشت که امتحان در 15 اردیبهشت هست

b/ سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 06:24 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 06:19 ب.ظ

درود بر صدای شجاع مجلس دکتر سید علی ریاض

پچشک سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 06:16 ب.ظ




بیاییم همصدا بغریم که اگر هر ناکسی به هرکس از دوستان ما ناسزا گفت؛به همه ما اهانت کرده است


و همه با هم نادیده بگیریم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 06:13 ب.ظ

مبنی بر رسیدگی سریع به پرونده از سوی قوه قضایی و
ابطال ازمون از سوی وزیر.
دلایل مشخص و تخلف محرز است

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 06:12 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com/

این سکوت خبری اصلا خوب نیست

پچشک سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 06:10 ب.ظ

شبکه خبر-ساعت شش:
دکتر ریاض درخواست های قبلی خود را بیان کرد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 06:06 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 05:50 ب.ظ

تعععععععععععععوییییییییییقققققققققققققققق
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآزززززززززززززززززمممممممموووووووووون

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 05:47 ب.ظ

با تحریم آزمون موافقیم
اصلا گرفتن تخصص در جو ی بی اعتماد که هیچکس مطمئن نیست که همکارش و یا دوست صمیمیش و یا.... دستنشانده تقلب و زورگیری است یا نه ؛ چه لذتی دارد؟؟
مگر نه اینکه لا اقل نیمی از هدف ما رسیدن به ارضای علمی و تعالی در جوی مطمئن و خالی از دروغ است؟

بامداد سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 05:42 ب.ظ

کلاغ عزیز گفتی صبور باشید ولی خود بی صبرانه بال گشودی و رفتی به دشنام بی سرو پایی دل آزرده مشو باز هم در کنارمان باش............
که ایم و کجا ییم
چه می گوئیم و در چه کاریم؟

پاسخی کو؟
به انتظار پا سخی
عصب می کشیم
و به لطمه پژ واکی
کوه وار
در هم می شکنیم

............

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 05:41 ب.ظ

من می گم همه رو پاره کنیم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 05:41 ب.ظ

اگر احقاق حق در پیگیری پرونده آازمون دستیاری ۸۲
با تعویق آزمون امسال میسر شود ما از حفق فعلی
خود میگذریم وراضی به تعویق آزمون تا حصول نتیجه
خواهیم بود.
۱- تعویق آزمون امسال
۲-شناسایی متقلبین و متخلفین و اخراج انها
۳-تصحیح ازمون ۸۲ با کلید اولیه و بدون اعطا
نمره ۲۳ سوال به همه!!!!!!
۴- صدور کارنامه جدید
۵- انتخاب رشته مجدد با حق انتخاب یکصد رشته
۶- بر گزاری امتحان امسال پس از اعلام نتایج جدید
بیچاره های پار سال.

تعععععععععععععوییییییییییقققققققققققققققق
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآزززززززززززززززززمممممممموووووووووون
تعویق ازمون
تعویق ازمون
تعویق ازمون
تعویق ازمون
تعویق

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 05:40 ب.ظ

عدم تعویق = ماستمالی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 05:36 ب.ظ

پیشنهاد میکنم در روز آزمون همه با هم دفتر چه ها را در اعتراض به عملکرد وزارت بهداشت و تو هین هایی که تا کنون بر پزشکان روا داشته اند پاره کنیم..

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 05:35 ب.ظ

همانطور که می بینید هنوز هم امکان تقلب در امتحان وجود دارد.
همه ما از این ماراتن درس خواندن خسته ایم ولی اگر قرار باشد دوباره هم تخلف بکنند و اگر قرار باشد متفلبین مجازات نشوند تمام زحمات هدر می رود.
پس بهتر و منطقی تر ان است که ابتدا تکلیف امتحان ۸۲ مشخص شود و بعد از ان امتحان ۸۳ را بدهیم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 05:35 ب.ظ

همانطور که می بینید هنوز هم امکان تقلب در امتحان وجود دارد.
همه ما از این ماراتن درس خواندن خسته ایم ولی اگر قرار باشد دوباره هم تخلف بکنند و اگر قرار باشد متفلبین مجازات نشوند تمام زحمات هدر می رود.
پس بهتر و منطقی تر ان است که ابتدا تکلیف امتحان ۸۲ مشخص شود و بعد از ان امتحان ۸۳ را بدهیم.

پچشک سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 05:29 ب.ظ

بیاییم همصدا بغریم که اگر هر ناکسی به هر هکس از دوستان ما ناسزا گفت؛به همه ما اهانت کرده است


و همه با هم نادیده بگیریم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 05:26 ب.ظ

ممکنه بفرمایید دکتر عین اللهی مورد اعتماد همه چه کسانی است؟؟
اگر ممکن است از خدمات بی شائبه ایشان ! بخصوص در ارتباط با فارغ التحصیلان رشته های مختلف بفرمایید و ما جمع دیگری از پزشکان را روشن نمایید؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 05:24 ب.ظ

تا به کی؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد