خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با" مهر" خبر داد:

اعلام اطلاعات جامع در خصوص پرونده تخلفات آزمون دستیاری ؛ تا آخر هفته

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: اطلاعات جامع و کامل از بررسی های انجام شده در خصوص پرونده تخلفات آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال 82 تا پایان این هفته اعلام می شود.

دکتر عیوض حیدر پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزار مهر افزود: تاکنون تعدادی از افرادی که در خرید و فروش و یا جابجایی سوالات آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در سال 82 دخالت داشته اند دستگیر شده و مورد بازجویی قرار گرفته اند.

 

وی اظهار داشت: هم اکنون پرونده آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال 82 توسط اعضای کمیته تحقیق از تخلفات این آزمون در مجلس، سیستم اطلاعات و قوه قضاییه در دست بررسی است.

عضو کیمسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: مستندات مربوط به افراد متخلف و تخلفات آنها در خصوص آزمون دستیاری سال 82 به صورت شفاف به اثبات رسیده است اما اطلاعات کامل در خصوص تعداد متخلفان و تخلفات صورت گرفته توسط آنها در خصوص این آزمون تا پایان هفته مشخص و به رسانه ها اعلام و در صورت لزوم در مجلس نیز مطرح می شود. 

تاریخ انتشار، تهران: ۱۳:۰۳ , ۱۳۸۴/۰۱/۲۱

--------------------------------------------------------------------------------

امانت داری و اخلاق مداری

استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع " خبرگزاری مهر " مجاز می باشد
گلناز


متاسفانه بعضی ها نمی توانند این وبلاگ را تحمل کنند و سعی در خرابکاری دارند

چرا؟؟
         نمی دانم!!!

کلاغ خبرچین

سلام دوستان
بعضی از همکاران گمان بر این برده اند که این حقیر روسیاه قصد تشویش اذهان بقیه را دارد. خداوند مرا نبخشاید اگر چنین باشد .
۱- قبلا هم عرض کردم که قصد مخابره این خبر را نداشتم ولی هم خبر رسان و هم منبع خبری بسیار مورد اطمینان بودند .
۲- همانطور که در کامنت قبلی و حتی کامنتهای زمان جنگ و جدال برای تعویق امتحان ( دوستان قدیمی حتما بخاطر دارند ) مشاهده فرموده اید ، همیشه تاکید بر مد نظر داشتن تاریخ رسمی اعلام شده نموده ام . حداقل از اینرو سربلندم.
در همین کامنت قبلی تاکیدات و خواهشهای این پرنده سیه روز را ملاحضه میفرمائید !!!!
۳- این ضعیف خود نیز از این بازیهائی که برسرمان آورده و می آورند بشدت خسته و آزرده است و از تعویق امتحان هیچ سودی نصیبش نمیشود !! که از این امر بسیار هم هراسان است .
من هم چون دیگر زخم خورده های این خیانت و جنایت فقط بدنبال عدالت میگردم و بس . اما اگر دراین میان باز لازم باشد، صبوری میکنم !
-----------------------------------------------------------------
اما بعد : شب گذشته از طریق یکی از پرسنل محترم قوه قضائیه پی جوی پرونده شدیم . تا این حد دستگیرمان شد که مسئله با جدیت دنبال میشود و هنوز حرف و حدیثی از ابطال امتحان نیست اما احتمال آن وجود دارد . در ضمن اینطور که معلوم شده عمق فاجعه بسیار بیشتر از آن بوده که مینموده !!!
---------------------------------------------------------------
در پایان از شما عزیزان مجددا و مکررا خواهش میکنم که فعلا فقط تاریخ رسمی اعلام شده از سوی وزارتخانه را مدنظر داشته باشید و به حرف و حدیثها و شایعات توجهی نداشته باشید . انشاءالله سرنوشتی خیر و نیکو برای همه ما در پیش رو باشد .
ما نصیحت به جای خود کردیم
روزگاری در این بسر بردیم
گر نیاید به گوش رغبت کس
بر رسولان پیام باشد و بس

یاحق



از کلیه همکاران گرامی , پزشکان محترم و هموطنان عزیز که هرگونه گزارش
یا اطلاعاتی درخصوص آزمونهای دبیرخانه آموزش پزشکی وتخصصی دارند خواهشمندیم موارد مورد نظر راباآدرس پست الکترونیکی زیردرمیان بگذارند
:
 
http://www.ttmajlis.com/contactus.asp


 وبلاگهای همسایه ها

نظرات 96 + ارسال نظر
پسرک تنها دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 08:08 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

از صحبتهای دکتر حیدرپور با مهر اصلا اینطور بر نمیاد که حرف از ابطال امتحان یا حتی تعویق اون باشه

پسرک تنها دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 08:04 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

قایقی خواهم ساخت
دور خواهم شد از این خاک غریب...

امیدوار دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 07:17 ق.ظ

راستی یه جمله قشنگ که برای اول صبحی و نامیدایی مثل من خیلی خوبه:

خدایا!
اگر به یاد اورم که در گذشته
چگونه از من مراقبت کرده ای
توکل کردن به تو در زمان حال
و سپردن اینده به دستان توانای تو
بسیار اسان میشود

امیدوار دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 07:06 ق.ظ

امتحان به هیچ وجهی عقب نمیافته مطمئن باشید هرچند میدونم خودتون مطمئنید

مرغ سحر دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 05:32 ق.ظ

عجب.اوضاع غریبیه.منکه دیگه از خستگی نای درس خوندن ندارم .شدیم متقاضی امتحان دستیاری انکال که هر روز باید برای امتحان اماده باشیم بابا ماهم هزارتا کاروزندگی داریم هرکار میخواین بکنین زودتر .

کلاغ سفید دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 12:42 ق.ظ

سلام دوستان
همانطور که در کامنت های قبل اشاره شد دکتر ریاض با خبرگزاری مهر مصاحبه نمودند که متن کامل ان ارایه شد اما بر اسا س اخبار واصله از منابع کاملا موثق ابطال ازمون 82 به احتمال 100 % قطعی شده است که تا اخر این هفته به صورت رسمی اخبار ان منتشر میشود واما در مورد تعویق ازمون شنیده ها حاکی از انست که قوه قضاییه و مجلس به هیچ عنوان تمایلی جهت برگزاری ازمون با مدیریت کنونی ندارند و به همین دلیل احتمال تعویق ازمون نیز بالاست اما باز هم بنا به خواهش دوستان مجلس حتما تاریخ ازمون تا اعلام رسمی(تا اواخر هفته) همان 15 اردیبهشت مد نظر باشد. موفق باشید
ارادتمند : کلاغ سفید

[ بدون نام ] دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 12:41 ق.ظ

خدا همه مریضارو ببخشید پزشکارو شفا بده!!
اینجا وبلاگ پزشکانه یا مریضای روانی؟

[ بدون نام ] دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 12:40 ق.ظ

میانگین سن ازدواج زنان کشور 9/3 درصد افزایش یافت
18 فروردین - هموطن سلام، صدرالدین بلادی موسوی، کارشناس ارشد جمعیت‌شناسی مرکز آمار ایران اعلام کرد: میانگین سن اولین ازدواج برای مردان از 24 در سال 65 به 7/26 در سال 83 و برای زنان از 20 به 9/23 سال در این مدت رسید

نقل از سایت اخبار پزشکی دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 12:36 ق.ظ

آخرین شایعات ،در مورد آزمون دستیاری امسال
در چند روز اخیر مجددا بازار شایعات مربوط به زمان آزمون رونق گرفته .
جهت اطلاع دوستان و همکاران عزیز نمونه هایی از این شایعات و شنیده ها را به عرض میرسانم ضمن اینکه مسئولیت صحت و سقم آن بعهده حقیر نمیباشد!
شایعه اول اینکه بسیاری معتقدند با توجه به مشکلاتی که اخراج حدود سیصد نفر از دستیاران فعلی برای سیستم بیمارستانهای آموزشی ایجاد میکند (البته با توجه به اینکه تخلف در آزمونهای سنوات گذشته هم به اثبات رسیده تعداد افراد متخلفی که باید اخراج شوند از این هم بیشتر است)احتمالا موضوع تخلفات سالهای قبل به فراموشی سپرده میشود و وعده های داده شده در حد شعار باقی میماند.هر چند با کنترلهای شدیدی که اعمال شده میتوان به برگزاری سالم آزمونهای بعدی امیدوار بود
شایعه دوم به نقل از وبلاگ دستیاران پزشکی عینا نقل میشود:
بر اساس شنیده های قاصدک باغ گل پسر عزم جدی قوه قضاییه جهت بر خورد با متقلبین آزمون 82 باعث احتمال تعویق آزمون تا حل نهایی معضل آزمون 1382 گردیده است.احتمال بر گزاری آزمون مجدد همزمان با آزمون 1383 وجود داردالبته اینها در حد حرف و حدیث است و سندیت ندارد ما شنیدیم شما هم بشنوید
مخلص همگی گل پسر
شایعه سوم هم از یکی از خوانندگان همین وبلاگ به نام کلاغ سفید!!
پس از خبری که کلاغ خبرچین عزیز!(که تمام خبرهای ایشان تا کنون صحت داشته است)در خصوص تعویق امتحان و نیز ابطال ازمون 1382منتشر نمودند من در ساعت 17.30 امروز موفق شدم با اقای دکتر ریاض نماینده محترم مجلس صحبت کنم ایشان تلویحا خبر (بازهم یاداوری میکنم به صورت تلویحی) صحت خبر فوق را تایید نمودند وگفته شد که احتمال ابطال ازمون 82 بسیار بالاست وتمام سعی مجلس اکنون بر این مهم قرار دارد و بدنبال ان نیز تعویق ازمون به مرداد ماه صورت میگیرد چرا که شخص وزیر نیز ظاهرا تمایلی به برگزاری ازمون در این دوره باقی مانده از صدارتشان ندارندو تاکنون بسیاری از کارهای مربوط به ازمون نیز انجام نشده است وایشان خاطر نشان کردند که تا اعلام قطعی همان 15 اردیبهشت مد نظرهمکاران باشد.
ارادتمند:کلاغ سفید

عاقد آنکال دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 12:27 ق.ظ

بادا بادا مبارک بادا ایشالا مبارک بادا !
جینگ جینگ ساز میاد از بالای شیراز میاد
شازده دوماد (پ.ت.)غم نخور که نومزدت با ناز میاد
بادا بادا مبارک بادا ایشالا مبارک بادا !

ر دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 12:15 ق.ظ

پاسخ به همکار محترمی که در روزنامه شرق مطالبی ذکر نموده بودند:
با مورد 1 و 4 موافقم اما دوست عزیز در مورد 2 و 3 مشکوک می زنی(جسارتا چون واقعا خارج می زنید!)
مساله انست:ایا تقلب و تخلف شده یا نه؟اگرپاسخ منفی است که بحثی نیست ولی اگر پاسخ مثبت است اگر معقول بیاندیشیم باز بحثی نیست(لزوم تعویق/تحقیق/رسیدگی / و سراخر حکم قاضی وقانون)
برادر من!قضیه پیچیده است ولی قانون و عدل راهگشاست
چه من وتو راضی باشیم چه نباشیم

پسرک تنها یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 11:56 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

بابابزرگ هرچی جفنگیات رو زودتر پاک کنی بیشتر ممنون می شیم!

پسرک تنها یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 11:49 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

میگم بعضی ها اگه همینقدر که در ایجاد اختلاف بین بر و بچ اینجا پشتکار دارن برای عدالتخواهی پشتکار می داشتن الان وضعمون خیلی بهتر از این بود
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
چه عجب گلناز هم کامنت گذاشت
اگه هستی بیشتر بنویس لطفا

[ بدون نام ] یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 11:09 ب.ظ

کار گروه بابکه!!!!!!!!!!!!!!

روزنامه شرق سوخته یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 11:06 ب.ظ

نگاهى به آزمون دستیارى
•دکتر حمیدرضا احمدى - پزشک عمومى: برابر اعلام وزارت بهداشت، آزمون دستیارى سال ۸۳ قرار بود ۱۵ بهمن برگزار گردد و زمان و منبع سئوالات این آزمون نیز از حدود یک سال قبل اعلام شده بود. ولى چند روزى به ۱۵ بهمن مانده به درخواست تنى چند از نمایندگان مجلس و موافقت وزیر بهداشت تاریخ آزمون به بهار ۱۳۸۴ موکول گردید. مدتى گذشت و ناگهان وزارتخانه اعلام نمود که ۱۳ اسفند آزمون را برگزار خواهد کرد. گویا وزارت بهداشت نمى خواست آزمونى که عنوانش آزمون سال ۸۳ است در سال ۸۴ برگزار گردد. باز روزگار سپرى شد و این بار ریاست مجلس مجدداً اعلام کرد که این آزمون ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۴ برگزار خواهد شد. حال چند نکته و چند سئوال:
۱- پزشکانى که قصد شرکت و سعى در قبولى در این آزمون را دارند از مدت ها قبل براى این آزمون برنامه ریزى کرده و حتى از اشتغال و استخدام نیز چشم مى پوشند و وقت خود را صرف مطالعه مى نمایند تا احتمال قبولى خود را افزایش دهند. آیا صحیح است که در برگزارى آزمون بین کسانى که بیش از ۷ سال عمر خود را در دانشگاه سپرى کرده و از هر دانشجوى دیگرى به مدت طولانى تر در فضاى دانشگاه تنفس کرده اند اینقدر تزلزل صورت گیرد و این افراد قربانى شوند؟
۲- دلایلى که جهت به تعویق انداختن زمان آزمون مطرح شده است، بسیارى از داوطلبان را اقناع نکرده است. مثلاً اینکه در آزمون سال قبل تقلب صورت گرفته است و مسئولان دبیرخانه آموزش پزشکى و تخصصى باید تغییر کنند یا اینکه با توجه به تغییر منابع سئوالات فرصت کافى در اختیار داوطلبان نبوده است. سئوال این است که اگر در آزمون سال گذشته تقلبى صورت گرفته چرا در نتایج آن تغییرى دیده نشده است و به تعویق انداختن آزمون امسال آیا تقلب سال گذشته را برطرف مى کند؟ یا با توجه به اعلام منابع آزمون از حدود یک سال قبل کدام داوطلب آزمون است که از این منابع اطلاع نداشته باشد آیا یک سال و بیشتر از یک سال براى اعلام این منابع زمان کمى است؟ ضمناً با توجه به اینکه این آزمون، آزمونى رقابتى براى قبولى عده اى معدود است، تعویق زمان براى فرصت دهى جهت مطالعه نیز بالسویه شامل حال تمامى شرکت کنندگان خواهد شد. نه اینکه شرایط آزمون مانند امتحانات عادى باشد که ملاک کسب نمره اى مثلاً ۱۰ از ۲۰ نمره شرط قبولى باشد و کسى که کم درس خوانده بتواند جبران کند.
۳- تاریخ آزمون در فاصله اى حدود یک ماه ۳ بار تغییر کرد. با توجه به اینکه بیش از ده هزار پزشک در این آزمون شرکت مى کنند، این تزلزل در برگزارى آزمون و این تغییرات براساس کدام نظرخواهى و نظرسنجى از داوطلبان صورت گرفته است؟ آیا وزیر یا نماینده مجلس به واسطه اینکه بر کرسى وزارت یا وکالت تکیه زده است آن قدر خود را محق مى داند که در برابر پرسش ها خود را برتر از پاسخ دهى مى پندارد و فقط چون مى تواند کارى را انجام مى دهد؟
۴- وزیر بهداشت وجود هرگونه تقلب و فروش سئوالات در آزمون سال ۱۳۸۳ را منکر شده است. سئوال این است که جناب وزیر اگر شما این مسئله را قبول ندارید چرا در برابر نمایندگان کوتاه آمدید و اگر قبول دارید که تخلفى صورت گرفته است آیا بر خود واجب نمى دانید که در رسانه ها و روزنامه ها بر این موضوع اعتراف و از جامعه پزشکى به خاطر این سهل انگارى عذرخواهى نمایید؟

امیدوار یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 10:58 ب.ظ

من عجب اشتباهی کردم گفتم دخترما

ر یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 10:37 ب.ظ

میگن روزنامه شرق یه چیزایی نوشته!
پسرک تنها!سایت روزنامه ها چیه؟

[ بدون نام ] یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 10:20 ب.ظ

تقدیم به پسرک تنها و امیدوار


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@الازدواج@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

البخش الاول : العاشغیه

ان الازدواج امر میمون , الذی محتاج بها هر پسری (وهکذا هر دختری) بالخصوص فی ایام الجوانی و هو مشتمل بر مراحل المختلف من جملةالعاشقی و الخواستگاری و النامزدی والعقد والعروسیه والطلاق.و

و الان نتصحبت فی هذه القسمت فی بیرامون «النحوةالعاشقی»,

فی الوضوع النحوة العاشقیه , موجود نظرات المختلف بین العلماء الازدواج

فی الطریق الاول : الجوان العلاف می گردد, فی الخیابان فی حال راسه پایین و فکره فی هپروت و فی لحظه می آورد راسه البالا و یعاشق بالاولین الدختر الذی یشاهده لا به یک بل به صد دل .

والعلماء یقولون به هذه الشیوة: «الروش الرندوم» او «الروش الشانسیه» فی النوع الدیگر , الفرد العاطل و الباطل می ایستد فی سر کوچه . ینظر الی هر فرد الذی رد می شه فی حال پکش سیگار و یتداوم این کار الی الوقتی که هو یعاشق الی یک نفر بدتر من الخودش .

نوع دیگر العاشقی موجود الذی هست کلاسش بالاتر و یستعمل فی الدانشگاه کثیرا .

فی هذه الطریق , الجوان یعاشق فی الزمان رد و البدل الجزوة و المباحثات الشبه العلمیه ,افزاید العشق , فی هذه الشیوه تا حد الجنونیه نوع جدید من العاشقی جاء به البازار و هو العاشقی بوسیله الاینترنت و رخ می دهد فی موقع چت و قس علی هذا .

فی هذه الروش الجوان یعاشق بالذی یتایپ , اللغات بالناز و العشوة فی حال یشاهد المعشوقه .

لاجرم الجوان باید باشد المحتاط فی هذه الروش چرا که الذی یتایپ با ناز و ادا یمکن باشد فرد با سبیل به این هوا .

و اما الگونة العاشقیه که رویم الی رویتان و الگلاب تحت الپایتان معروف بالعاشقیه الواقعیه و فی هذه الشیوة , الجوان یعاشق به هر کس که حاضر بالازدواج با او عشقاً عشقاً .



نوشته شده در روز یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 1:21pm در گفتگوی مطالب روزانه ۴ در وبلاگ علوم پزشکی




[ بدون نام ] یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 09:42 ب.ظ

دمت خوب دادیش ششش حال بیاد

فرو گذار طوطی یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 09:07 ب.ظ

دیدی کون خودت میخواره پس بگیر
کس ننت و زنت و بچه هات و از همه مهمتر کیرم تو کون خودت البته از پهنا
بازم می خواهی بیا

بلبل یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 08:58 ب.ظ

مش قاسم از دایی جان ناپلئون چه خبر حالش خوبه یا مثل طوطی قات زده

امیدوار یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 08:16 ب.ظ

طوطی غیر ازینکه اذیتمون کنی چه قصد دیگه ای داری؟ اگه واقعا استرس امتحان و درس و... بهت فشار اورده و دلت میخواد یه جوری خودتو خالی کنی بیا اینجا در کنار ما حرفاتو بزن چرا اذیت میکنی؟

[ بدون نام ] یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 08:15 ب.ظ

ترکه داشته تو حموم خودشو می شسته :

دستش می خوره به نافش : راستارت می شه !!!!

پسرک تنها یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 08:14 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

طوطی عزیز
توی این شرایط از بقیه نمی دونم ولی من یکی که اعصاب درست و حسابی ندارم
ازت خواستم لطف کنی و یه بار بنویسی
آدم میاد اینجا لا اقل اعصابش داغونتر نشه دیگه
اون لیست رو خودم هم نمی دونم کی بود که داد. البته خودش الان اینجا کامتم رو می خونه
خیلی برام مشکوک بود
چون ای میل یاهوی منو هر کسی نداره
ولی اون به آدرس یاهوی من میل زد و موجبات کف کردن منو فراهم آورد
بازم می گم
همونطور که پچشک گفت اگه حرفی داری بگو
ولی لطفا یه بار
ok؟

پچشک یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 07:57 ب.ظ

طوطی جان
فدای اون شیرین کاری هایت
من خیلی طوطی دوست دارم
جان خودت ما هم خرابیم
بی خیال؛اوقات همه تلخه!اگه حرفی داری بگو؛ممنون

[ بدون نام ] یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 07:55 ب.ظ

روانی.

[ بدون نام ] یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 07:50 ب.ظ

یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم


[ بدون نام ] یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 07:50 ب.ظ

یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم


[ بدون نام ] یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 07:50 ب.ظ

یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم


[ بدون نام ] یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 07:49 ب.ظ

یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم


[ بدون نام ] یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 07:49 ب.ظ

یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم


[ بدون نام ] یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 07:49 ب.ظ

یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم


[ بدون نام ] یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 07:49 ب.ظ

یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم


[ بدون نام ] یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 07:49 ب.ظ

یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم


[ بدون نام ] یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 07:49 ب.ظ

یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم


[ بدون نام ] یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 07:48 ب.ظ

یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم


طوطی یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 07:47 ب.ظ

یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
.
یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم

از حال خودم نپرسین که خرابم
. یک اینکه
من تازه کپی پیست کردن را یاد نگرفتم اون را از سامانتای گل پسر یاد گرفتم که مدام لیستشو همه جا کپی پیست می کرد
دوش اینکه
اونیکه حرف بد به من زد را می شناسمش چون چند بار تا حالا تو خونه بابابزرگ خبرچین دیدمش
سومش اینکه
اینجا شایعه فراوان است اما قراره بعضی هاش پخش نشه
چهارش اینکه
پسرتنها اون لیست هم احتمالا بابابزرگ خبرچین برات فرستاده اینجا کاملش و لیستهای دیگه موجود است
اخرش
از اینکه پسرک هم به اغوش ما برگشت خوشحالم


پچشک یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 07:43 ب.ظ

امید وار چان!
شما که احتمالا ورودی ۷۶-۷۷ هستی
زمان ما تماشایی بود....!بگذریم که بعدا همه با ازدواج کردند و ما کلی عروسی رفتیم.

از مش قاسم و کلاغ خبرچین و رفقاش و قاصدک باغ گل پسر و حاتم طایی و ....خواهش می کنم ما دست از دنیا بریده ها(ولی خیره به روزگار) را بی خبر نگذارند

درس هم فراموش نشود


از دست اندرکاران هم خواهش می شود ما را از دودلی خارج کنند و در صورت امکان زودتر قضایا و شرایط امتحان مشخص شود

ارادتمند و دعاگو

[ بدون نام ] یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 07:22 ب.ظ

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم:
لغو تعرفه‌‏های پزشکان بخش خصوصی توسط وزارت بازرگانی خلاف قانون و قابل پیگیری است
تهران- خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم گفت: اقدام وزارت بازرگانی در لغو تعرفه های پزشکان بخش خصوصی که چندی پیش توسط سازمان نظام پزشکی تعیین شده، خلاف قانون و قابل پیگیری است.

حسینعلی شهریاری در گفت و گو با خبرنگار" ایلنا" افزود: البته کاری که سازمان نظام پزشکی در اواخر سال 83 در تعیین تعرفه های پزشکان بخش خصوصی کرد، بسیار نسنجیده بود و باید کمی تامل می‌‏کرد تا کار کارشناسی مناسبی صورت گیرد.
وی ادامه داد: البته با توجه به اینکه سرانه درمان در بودجه بندی امسال اصلاح شد، قطعا در پیش بینی نرخ تعرفه های پزشکی نیز موثر خواهد بود ولی در هر حال اقدام نظام پزشکی در اعلام تعرفه ها عجولانه بود.
شهریاری افزود: البته با تغییر کادر سازمان نظام پزشکی یقینا تصمیمات دیگری در این زمینه اتخاذ خواهد شد که امید است همانند گذشته عجولانه نبوده و با مطالعه بیشتر و متناسب با وضعیت جامعه باشد.
پایان پیام

[ بدون نام ] یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 07:19 ب.ظ

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم:
تعرفه های پزشکی روندی منطقی ندارد
نمایندگان هیات‌‏دولت، سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت به کمیسیون بهداشت توضیح می‌‏دهند
تهران- خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم گفت: نمایندگان هیات دولت، سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت برای ارائه توضیحات خود در مورد تعرفه های پزشکی به کمیسیون بهداشت دعوت شده اند.

دکتر جهانبخش امینی در گفت و گو با خبرنگار"ایلنا" افزود: متاسفانه تعرفه های پزشکی درحال حاضر روندی منطقی ندارد و اینجانب نیز طی تذکری در مجلس این مسئله را مطرح کرده ام.
وی افزود: مسوولان و متولیان سلامت در کشور باید وضعیت مردم و رفاه جامعه را در نظر داشته باشند و سازمان نظام پزشکی نیز که طی قانون جدید برای اولین بار اقدام به تعیین تعرفه های بخش خصوصی کرده است، می‌‏باید در این زمینه عقلایی‌‏تر وارد شود.
وی افزود: البته لغو این تعرفه ها از سوی وزارت بازرگانی نامتعارف است و در قانون پیش بینی نشده است و از همین رو است که ضمن دعوت از نمایندگان سازمان نظام پزشکی، از هیات دولت نیز جهت توضیح در مورد لغو تعرفه های پزشکان بخش خصوصی از سوی وزارت بازرگانی دعوت شده است.

مش قاسم یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 07:06 ب.ظ

آقا موقوف کردن ما از شنیدهامون تو این وبلاگ بنویسیم ؛حالا هم امدیم سلامی عرض کنیمو بریم سر درسو مشقمان.خدا پشتوپناه همتان.

امیدوار یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 06:59 ب.ظ

اینو کی نوشته؟

امیدوار (۰۰کسی که تمام فکر و ذکر پسرک تنهاست !!!)

این حرفا چیه؟ شده مثل روزای اول دانشگاه که تا یکی به یکی دیگه سلام میداد براش حرف در میاوردن!

لو تی یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 06:43 ب.ظ

امسال در امتحان فوق تخصص در دانشکده پرستاری همه جا دوربین مدار بسته کار گذاشته بودند.

شنیده ها حاکی از تکرار همین برنامه برای کنترل امتحان رزیدنتی هم دارن.

پچشک یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 06:01 ب.ظ

کلاغه حق داشت!ناز منقارت!

[ بدون نام ] یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 06:00 ب.ظ

آقا مردم از بدنامی دیگران هم برای تبلیغات استفاده می کنن!!

دستیار اول هم نکات برتر هم اومده

عجب سواستفاده تبلیغاتی قشنگی!!!!!

مرد شب یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 05:19 ب.ظ

به سلامتی

گلناز یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 05:03 ب.ظ



عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با" مهر" خبر داد:
اعلام اطلاعات جامع در خصوص پرونده تخلفات آزمون دستیاری ؛ تا آخر هفته
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: اطلاعات جامع و کامل از بررسی های انجام شده در خصوص پرونده تخلفات آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال 82 تا پایان این هفته اعلام می شود.
دکتر عیوض حیدر پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزار مهر افزود: تاکنون تعدادی از افرادی که در خرید و فروش و یا جابجایی سوالات آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در سال 82 دخالت داشته اند دستگیر شده و مورد بازجویی قرار گرفته اند.

وی اظهار داشت: هم اکنون پرونده آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال 82 توسط اعضای کمیته تحقیق از تخلفات این آزمون در مجلس، سیستم اطلاعات و قوه قضاییه در دست بررسی است.

عضو کیمسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: مستندات مربوط به افراد متخلف و تخلفات آنها در خصوص آزمون دستیاری سال 82 به صورت شفاف به اثبات رسیده است اما اطلاعات کامل در خصوص تعداد متخلفان و تخلفات صورت گرفته توسط آنها در خصوص این آزمون تا پایان هفته مشخص و به رسانه ها اعلام و در صورت لزوم در مجلس نیز مطرح می شود.



تاریخ انتشار، تهران: ۱۳:۰۳ , ۱۳۸۴/۰۱/۲۱
--------------------------------------------------------------------------------
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع " خبرگزاری مهر " مجاز می باشد

[ بدون نام ] یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 05:02 ب.ظ

تریبونی توبه کرده؟

[ بدون نام ] یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 05:01 ب.ظ

امروز روز تولد بلاگ اسکای : مبارک

[ بدون نام ] یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 04:53 ب.ظ

اصلا حوصله درس نیست
عصبی شدم
چیکار کنم
تمام زحماتم دود شده...
لعنت به این امتحان

[ بدون نام ] یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 04:52 ب.ظ

با تشکر از تریبونی

[ بدون نام ] یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 04:50 ب.ظ

پسر تنها

به بچه ها عیدی بده

Cgme

تریبونی یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 04:48 ب.ظ


خبر فرهنگی از یک تریبونی:

کتابچه سوالات پره انترنی 83 رتبه اول-- نوشته دکتر حمزه رباطی-- چاپ شد.در نمایشگاه تیمورزاده موجود است.

ما فقط در برابر دشمن بی ادبیم نه خودی.

دوستان ما موفق باشید.

پسرک تنها یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 03:53 ب.ظ

حاشیه مد نظر اینجانب بوده که به اشتباه حاشه ! تایپ شده

پسرک تنها یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 03:51 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

همه بچه های وبالیگ ( جمع مکسر وبلاگها !) فکر و ذکر ما هستن. لطفا حاشه درست نکنید! روشه جدیده باز این؟!

پسرک تنها یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 03:48 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

نه لیست کامل همه قبولیها رو بهم داده
نمره هم نداره
اونی که توی آرشیو وبلاگها هست لیست قبولیهای رشته های لوکس هست و برای بعضیهاشون هم نمره سال قبلشو گذاشته

[ بدون نام ] یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 03:18 ب.ظ

پسرک تنها
این لیست سامانتا (الکاپون) که تو ارشیو همه وبلاگها هست

اما مهم این است که سامانتا نمره این افراد را از کجا اورده

پچشک یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 03:11 ب.ظ

نورو تبریز حدود ۴۴۰
نورو تهران حدود ۴۴۵-۴۵۰
(من اینجوری شنیدم)

[ بدون نام ] یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 02:58 ب.ظ


امیدوار (۰۰کسی که تمام فکر و ذکر پسرک تنهاست !!!)
فقط میدونم پایین ترین نفر قبولی نورولوژی سهمیه آزاد مرد۴۳۷بوده است. والسلام.....

امیدوار یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 02:41 ب.ظ

بچه ها کسی نمیدونه پارسال نمره نورولوژی تهران چند بوده؟؟/

پسرک تنها یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 01:58 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

راستی بچه ها
یه نفر توی نوروز لیست کامل آلکاپون یعنی همه قبولیهای امتحان ۸۱ رو اعم از لوکس و معمولی و در پیتی و.... با همون مشخصات و بدون نمره رو بهم عیدی داد!
هرکس می خوادش بهم ای میل بزنه تا براش بفرستم
(بصورت فایلpdf)

مرد شب یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 01:42 ب.ظ

نمیدونم کدام ادم... کامنت دیشب منو توی تریبون گذاشته بهر حال میخواستم
بگم که من هیچ وقت توی اون وبلاگ چیزی نمیذارم
منهم امیدوارم امتحان سر وقت برگزار بشه به برقراری عدالت هم خیلی امیدوار نیستم بالاخره حدود۲۷سال تو این مملکت زندگی کردم میدونم که هر چیزی که این اقایان میخواستند درست گنن از اولش خرابتر شده
ولی
قبول کنین که اخزاج سوالخرها خیلی حال میده
مگه نه؟

پسرک تنها یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 01:24 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

بعید می دونم امتحان دوباره عقب بیفته چون دیگه خیلی مسخره و بی در و پیکر می شه و وزارتخونه پزشکیان می شه مضحکه همه ملت
به نظر من پزشکیان خیلی دوست داره این امتحان رو هرچه زودتر برگزار کنه

پسرک تنها یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 01:15 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

ما که چیزی نگفتیم امیدوار!
امتحان همون ۱۵ اردیبهشته
خودمو می کشم یعنی چی!!
ما حالمون خرابتره

امیدوار یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 12:46 ب.ظ

توروخدا حرف از تعویق امتحان نزنین من یکی همینجوریش حالم خرابه میزنم خودمو میکشما
۱۵ اردیبهشت امتحان میدیم تموم


چرا من یه روز که نمیام فکر میکنید قهر کردم؟ بابا بخدا اینقده هم نازک نارنجی نیستم
دیروز کشیک بودم

تنبل یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 12:42 ب.ظ

بچه ها یک خبر جدید
هرکس می خواد سال اینده قبول بشه فقط کلاس تیمور زاده ثبت نام کنید . چون دکتر فدایی گفته امسال برای اخرین سال فقط می خواد کلاسهای تیمور زاده تدریس کنه . پس مشتاقان قبولی بجنبید .
ضمنا به این نتیجه برسید که همه دستگیریها پشم بود .
قربان همگی

پچشک یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 09:42 ق.ظ

هیچی

پسرک تنها یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 07:44 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

تا خبــــــــــــر خوب رو چی بدونین!
----------------------
وای پچشک باز منو ذوقمــــــــــــــــــرگ کردی
ولی سر و سامون گرفتن بابابزرگ به قارقارای کلاغ چه ربطی داره؟

[ بدون نام ] یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 07:01 ق.ظ

منتظر خبرهای خوب باشید..
همین روزها

مرد شب یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 03:28 ق.ظ

سلام امیدوارم که در حال دیدن خوابهای خوب باشین
امروز هر چقدر تلاش کردم نتونستم با دکتر ریاض و حیدر پور تماس بگیرم مثل لینکه از بس که این روزها بچه ها بهشون زنگ زدن حسابی قات زدن ولی تونستم با چند نفر از دوستان که موفق به تماس شده بودند صحبت کنم از در مجموع چیری که دستگیرم شد این بود که حدود دویست نفر قطعا اخراج میشن یه عده هم که مطمئنا پاک بودن اجازه پیدا میکنن دوباره انتخاب رشته کنن ولی تکلیف بقیه افراد مشکوک که هنوز جرمشون ثابت نشده معلوم نیست واحتمال تعویق امتحان برای مشخص شدن این موضوع زیاده که البته کاملا به نظر قوه قضائئه بستگی داره

پچشک یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 12:46 ق.ظ

پسرک تنها!معلومه هنوز تو باغ نیستی...!
عزیز من بعد از محرم-صفر؛وقت عروسی و از این حرف هاست دیگه!شما خودت که تو صفی!
یحتمل منظور شازده از تکلیف یکسره؛پیرو قار قار اخیر دوست خوبمون-کلاغ خبر چین- است

امیدوارم سال دیگه بعد از محرم ـصفر؛یه سر داشته باشی و ۱۰۰۰سودا (: پیشاپیش مبارکه!

ر یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 12:20 ق.ظ

تا بوده....همین بوده....
داستان موسی و بخیل را شنیدید؟
بابابزرگ!از وبلاگت/خبرهات/نظرهات/تست هات/و..متشکریم
سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز
......
با دعای خیر

پسرک تنها یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 12:19 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

یکسره شدن کدوم تکلیف
چرا در لفافه کامنت می ذاری؟

پسرک تنها یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 12:17 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

چی دیر میشه؟
خبریه به سلامتی؟؟!!؟؟

این دفعه اسم نمینویسم یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 12:10 ق.ظ

بابا بزرک خدا صبرت بده!
ما ممنونتیم و میدونیم یه عده اذیت میکنن
روزایی که اوضاع چمن در عقربه بچه ها از ترس فحشکاری و موارد خفن تر جرات ندارن حتی با اسم مجازی کامنت بذارن چه اظهار نظر و ...
به بچه ها حق بده و خدا هم خیرت بده
من و خیلی های دیگه دوستت داریم و برامون محترمی
این چند روز تا یکسره شدن تکلیف از این اتفاقا زیاد میفته
با صبر و همتت همه رو از رو ببر
ماه صفر هم تمامه و به فکر باش(دیر میشه ها)

پسرک تنها شنبه 20 فروردین 1384 ساعت 11:26 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

شما هم چه چیزایی رو گیر می دین
شاید چون نوشته مال کلاغ خبرچین بوده اسم بابابزرگ رو زیرش ننوشته
همین!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
به نظر شما امیدوار قهر کرده؟!!!؟؟؟!!

پسرک تنها شنبه 20 فروردین 1384 ساعت 11:16 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

بابا لال حرف نمی تونه بزنه
تایپ که می تونه بکنه!
فقط نه ۱۰ کیلومتر

[ بدون نام ] شنبه 20 فروردین 1384 ساعت 10:47 ب.ظ

مکاتبه با ....

+ نوشته شده توسط ........ در ساعت 08:20am


واقعا چرا ؟؟؟؟؟

اینها در صفحه اصلی وبلاگ ببینید
اگر شک دارید!!!!!!!!!

[ بدون نام ] شنبه 20 فروردین 1384 ساعت 10:13 ب.ظ

این قضیه تغییر اسم بابابزرگ چیه؟؟؟؟؟؟؟

یعنی حقیقت داره؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 20 فروردین 1384 ساعت 09:35 ب.ظ

مثل اینکه همه خل شدن اینکارا چیه این کامنتهای خالی چیه

دوست شنبه 20 فروردین 1384 ساعت 09:02 ب.ظ

طوطی جان
کجایی چرا خبری ازت نیست توکه هر شب می اومدی
نکنه بابابزرگه بلای سر تو اورده که حالا می خواهد اسمشو عوض کند و در بره
طوطی جان بخدا من خیلی نگرانتم
بیا لااقل اگه یه ذره رمق داری یه پیام کوچولو بذار تا خیالمون راحت بشه

[ بدون نام ] شنبه 20 فروردین 1384 ساعت 09:00 ب.ظ

این مزخرفات چیه احمق

پچشک شنبه 20 فروردین 1384 ساعت 08:04 ب.ظ

عجب اوضاعی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوستدار طوطی شنبه 20 فروردین 1384 ساعت 07:54 ب.ظ

ببین پسرک تنها
طوطی بهتر نبود لااقل یه چیزی می‌گفت اینها که هیچی نمی گویند

[ بدون نام ] شنبه 20 فروردین 1384 ساعت 07:54 ب.ظ

عجب آدمای مریضی پیدا میشن؟؟!!!!!

[ بدون نام ] شنبه 20 فروردین 1384 ساعت 07:38 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 20 فروردین 1384 ساعت 07:23 ب.ظ

مریم مقابل من نشسته بود. چشمانش خیس اشک بود. چهره رنجور و بیمارش حکایت از سال ها رنج و مشقت داشت. چای را به او تعارف کردم . استکان را برداشت . لرزش دستانش اضطراب درونی او را نشان می داد. چند لحظه ای سکوت کرد. پس از چند لحظه شروع به صحبت کرد. اتاق کوچک ما تنها یک روزنه به بیرون داشت . هوای اتاق بوی ماندگی می داد. اکثر دخترها به بیماری های پوستی مبتلا بودند . سیمین به سختی نفس می کشید. پروانه در گوشه ای از اتاق رنجور و بیمار افتاده بود. مژده در زیر شکنجه و شلاق نای نشستن نداشت و در گوشه ای مچاله شده بود. مریم چند لحظه ای چشمانش رابست . به سختی جلوی ریزش اشک هایش را می گرفت. زندانبانان با ما مثل فاحشه ها رفتار می کردند. پاسدار صادقی، حاج عباس، پاسدار فلاحی و پاسدار ابوذرهمیشه به ما می گفتند که با کشتن ما به بهشت می روند. در تمام طول زندان تنها یک پاسدار زن را دیدم. پاسدار صدیقه تنها زمانی به سراغ ما می آمد که قرار بود خبرمهمی مثل حکم اعدام یکی از ما را به ما بدهد. اولین روزی که پس از مدت ها شکنجه وارد بند شدم همان وقت مژده را به اتاق بازجویی بردند. غروب بود که دو پاسدار مژده را کشان کشان به دنبال خود بر روی زمین می کشیدند و به درون بند پرتاب کردند. مریم چشمانش را بست. شانه هایش به شدت تکان می خورد. معلوم بود که درحال گریه است.تلاش می کرد گریه اش را پنهان کند. چند دقیقه سکوت کرد. روزی که مژده را برای بار آخر دیدم همیشه در ذهنم است. پاسدار صدیقه وارد بند شد و فریاد زد: تصمیمت را گرفتی؟ مژده گفت: چه تصمیمی؟ پاسدار گفت : بازگشت به راه خدا. بازگشت به میان انقلابی ها. نکند اینجا به تو و این ضد انقلاب ها خوش می گذرد؟ شماها را باید از بین برد. ما به شما فرصت توبه دادیم. مژده گفت: شما انقلاب را نابود کردید. شما انقلابی های واقعی را کشتید. حالا از توبه حرف می زنید؟ شما باید توبه کنید. شما و خمینی. این آخرین باری بود که مژده را دیدم. مژده صبح روز بعد اعدام شد. مریم دیگر به سختی خود را کنترل می کرد. به حال خود رهایش کردم. دختر جوانی که برای مداوا پیش من آمده بود من را هم تحت تاثیر قرار داده بود. نمی دانستم برای او چه می توانم بکنم. به شدت افسرده بود. تنها چند توصیه به او کردم. از او خواستم که آرامش خود را حفظ کند. زندگی تازه ای را آغاز کند. اما می دانستم که ممکن نیست. مریم را هرگز دیگر ندیدم. مدت ها بعد شنیدم که در حال فرار از مرز بدست نیروهای محافظ مرزی کشته شده است. مریم تنها موردی نبود که در طی این مدت با او مواجه شدم. بعدها با کیس های مشابه دیگری برخورد کردم که امروز خود را مسوول بازگویی آن می دانم. شکنجه ها و آزارهای جنسی و روانی و تجاوز به عنف در زندان های ایران به شدت رواج دارد. روش هایی که امیدوارم روزی از بین برود. اولین روشی که مورد استفاده قرار می گیرد بازجویی و شکنجه های فیزیکی و در نهایت تجاوز آمیخته با تحقیر است. در این روش بازجو چشم های زندانی را بسته و مجموعه ای از پرسش های را به صورت پشت سرهم مطرح می کند. اگر زندانی از پاسخ دادن خودداری کند بازجو به همراه مامور در دو طرف محل بازجویی ایستاده و زندانی را با حرکاتی مانند کاراته به سمت همدیگر پرتاب می کنند. در این حالت زندانی سعی می کند به صورت ناخودآگاه با دست صورت خود را از ضربات دور نگاه دارد. در این وضعیت بازجویان به قسمت های حساس بدن او ضربه و چنگ می زنند. سپس زندانی را به گوشه پرتاب کرده و دستان او را از پشت می بندند. در این حالت زندانی به صورت ناخودآگاه پای خود را در درون سینه جمع می کند. پس از ضرب و شتم، زندانی دیگر توان ایستادن ندارد. او را بلند می کنند و باز به باد کتک می گیرند. وقتی زندانی از شدت ضربات بر کف زمین می افتد نوبت به تحقیر روانی او می رسد. بازجو در کامجویی از زندانی در اولویت قرار دارد. پس از او نوبت سایرین می رسد. نفر آخر بر روی زندانی ادرار کرده و ماموران او را با همان حال به بند بازمی گردانند. در روش دوم بازجو وارد بند شده و به سراغ زندانی می رود. از او می پرسد که آیا حاضر به همکاری است یا خیر؟ پاسخ زندانی منفی است. مامور بازهم تکرار می کند که او در حال مبارزه با حکومت است و تنها راه نجات او توبه است. زندانی قبول نمی کند. پس از پایان گفت و گو که با کتک زدن زندانی و اغلب با ایجاد صدمات فیزیکی و جراحات همراه است بازجو به مامور همراه خود اشاره می کند. مامور با کارد یا تیغ موکت بری لباس های زندانی را پاره می کند.سپس به زندانی ابتدا توسط بازجو و بعد توسط نگهبان تجاوز می شود. پس از پایان کار مامور با تیغ یا کارد خطی طولانی را بر روی سینه زن می کشد. بازجو فریاد می زند: این عدالت اسلامی است. این زخم باعث می شود که معنای مخالفت با نظام الهی را بفهمی. شما موش های ترسو از این به یعد با شنیدن نام ما هم می لرزید. زندانی دوباره به باد کتک گرفته می شود.
در سومین مورد زندانی به اتاقی تاریک برده می شود و دهان او بسته می شود. پس از چند ساعت بازجویان و ماموران وارد اتاق شده و او را کتک می زنند. پس از آن در فواصل زمانی مختلف به ویژه هنگامی که زندانی به خواب فرورفته مامورین و بازجوها به تناوب وارد اتاق شده و به زندانی تجاوز می کنند. این کار برای یک هفته ادامه دارد. آنچه که من در مواجهه با این افراد دریافتم حاکی از شیوع گسترده تجاوز در زندانهای ایران است. این تجاوزها به بدترین شکل ممکن انجام می گیرد و شامل دختران باکره و حتی زنان متاهل نیز می گردد. در بسیاری از موارد حتی همسران زنان متاهل نیز شاهد این اقدام کثیف هستند. همین موضوع باعث می شود که بسیاری از این افراد در درون زندان خودکشی کرده و یا حتی پس از خروج از زندان به دلیل افسردگی و فشارهای دوران زندان هرگز نتوانند به زندگی عادی خود برگردند. تجاوز به زنان اغلب در دورانی صورت می گیرد که آنان در دوران پریود هستند و به همین دلیل به بیماری های اپیدمیک و خطرناک دچار می شوند. این اقدامات غیر انسانی به دوران خاصی مربوط نمی شود. مریم دختر جوانی که خودکشی کرد در سال 1374 در مشهد دستگیر شده بود. او در سال 1381 آزاد شد و تنها در کمتر از یک سال خودکشی کرد. مریم تنها مورد نبود. در طول این سالها بارها با افرادی مانند او برخورد کردم. زنان جوانی که پس از آزاد شدن از زندان در اثر بیماری های مختلف توان باردار شدن را از دست داده بودند. زنانی که تا آخر عمر باید نقص عضو را تحمل می کردند. زنانی که پس از بیرون آمدن از زندان هرگز توسط اطرافیان و خانواده خود پذیرفته نشدند. از سرنوشت هیچ یک از آنان اطلاعی ندارم اما مطمئن هستم که سرنوشتی بهتر از مریم نخواهند داشت.
مطمئن هستم که سرنوشتی بهتر از مریم نخواهند داشت. امروز پس از مدتها احساس می کنم که به وظیفه خود عمل کرده ام. اقدامات وحشتناکی که در درون زندان های ایران صورت می گیرد تا کنون زندگی انسان های زیادی را تباه کرده است. من به عنوان پزشکی که می خواهد به سوگند خود وفادار بماند نمی توانم حقایق را بیان نکنم. بسیاری از همکاران من نیز تجربه های مشابهی را داشته اند. هنگامی که این جریان ها را برای آنان بازگو می کردم با کمال تعجب متوجه شدم که آنان نیز هر یک با موارد مشابه بسیاری برخورد کرده اند. احساس می کنم که ما به عنوان کسانی که مسئولیت حفاظت از سلامت جامعه را پذیرفته ایم بیش از هر گروه دیگری در برابر اقداماتی که نه تنها سلامت شخصی افراد را به خطر می اندازد بلکه سلامت جامعه را نیز تهدید می کند مسئولیتی بسیار بیشتر از سایر قشرها داریم . متاسفانه جامعه پزشکان ایران تا کنون کوچکترین اقدامی در مورد این موضوع انجام نداده است . امیدوارم که این مطلب بتواند حداقل جمعی از پزشکانی را که هنوز به سوگند خود وفادار مانده اند به تحرک وادارد. من تلاش خود را خواهم کرد و مطمئن هستم که دیگران نیز در این راه به من می پیوندند.

[ بدون نام ] شنبه 20 فروردین 1384 ساعت 05:56 ب.ظ

بابابزرگ جواب تست های قبلی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لوطی شنبه 20 فروردین 1384 ساعت 05:55 ب.ظ

انگار قضیه جدی شده!
چه شود!
بشمار!

پسرک تنها شنبه 20 فروردین 1384 ساعت 04:11 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

گیـــــــــــــــــــر دادی ها دوست!!
چشم
بگو طوطی از هرجا خبر مبر داری بگو
بگو ولی جان اون جوجه هات یه بار بگو
باور کن یه بارم بگی ما حالیمونه!!

دوست شنبه 20 فروردین 1384 ساعت 03:41 ب.ظ

پسرک تنها

بگذار که طوطی حرفش را بزند دلم برایش می سوزد من هم دیشب عصبانی شدم و یک چیزی گفتم اما الان دلم براش می سوزه

حتما بابابزرگه نشسته جلوش و زل زده تو چشمای طوطی
که ای طوطی نمک می خوری نمک دان می شکنی تا من می روم بیرون خبر پخش می کنی مگه تو کلاغ خبر چینی که خبرهای خونه من را منتشر می کنی اصلا تو و کلاغه را می اندازم بیرون

بابا پسرک تنها
طوطی عادتشه که هی تکرار میکنه
ببین تو حتی ناهارت را جلو رایانت می خوری بعد نمی گذاری طوطی بنویسد
اینقدر بی رحم نباش

پسرک تنها شنبه 20 فروردین 1384 ساعت 01:48 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

این طوطی نیست بابا
طوطی رو آدم می بینه حال می کنه
ولی نوشته های این مدلی این حالت تهوع به آدم می ده! ببخشید ها وسط ناهار هم هست

دوستدار طوطی شنبه 20 فروردین 1384 ساعت 01:21 ب.ظ

طوطی جان
سلام
خوب می نویسی باز هم همینجا بنویس منتها یک خورده کمتر

به حرف پسرک تنها هم خیلی گوش نکن پسر خوبی است منتها همش می خواهد انلاین باشد و یک چیزی بنویسد حالا هر چی شد

پسرک تنها
تو هم بیا با طوطی آشتی کن
از تنهایی در میایی یا اصلا طوطی را ببر خونه خودتان خوب است به طوطی هم ادرس تریبون را نده طوطی مردم را منحرف می کنی که چه شرم کن پسر

پسرک تنها شنبه 20 فروردین 1384 ساعت 12:15 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

طوطی بی زحمت برو تریبون هرچی دوست داری ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ بار بنویس
دست از اینجا بردار

[ بدون نام ] شنبه 20 فروردین 1384 ساعت 11:39 ق.ظ



[email | web] پچشک


باز جماعت پزشک جمع شدند؛دعوا راه افتاد.
ما اصلا به کار و بار همدیگر چیکار داریم
۱-هیچ کس کامل یا ناقص مطلق نیست
۲- من به نوبه خودم از بابابزرگ بابت وبلاگش ممنونم
(وگرنه به مجله نظام پزشکی و تبلیغ دارو و وام ...و سایر رسانه جات و مجلات و ..باید بسنده میکردیم)
۳-قبلا گفته ام؛بازم میگم:نمک خوردن و. نمکدون شکستن؛کار درستی نیست
۴-اکثر ما ها خسته و عصبی شدیم؛بهتره به هم گیر ندهیم و دنبال راه درست باشیم
۵-من تو بیمارستان های خصوصی دیدم که سر آپاندکتومی بیمار گاستروانتریتی(!؟)دو تا جراح قدیمی جلو مریض و پرستار و خدمه؛فحش و ابروریزی راه انداختند؛ای بابا....کم کم عادت می کنید و پیر می شید!
۶-سایت تریبون راه افتاده که:FREE WORD
اینجا نه صاحب وبلاگ راضیه؛نه اکثر مراجعین؛
خبری هست و درد دلی و گاهی شایعه ای و گهگهاه دو خط تستی و دیگر هیچ!
۷-دو روز دنیا و بی خیال شین!ارزشش رو نداره!باور کنین!
ارادتمند (جسارت حقیر رو ببخشید)

مش قاسم شنبه 20 فروردین 1384 ساعت 11:30 ق.ظ



هی بابام هی......................................................اقا بخدا ما جاسوس انگلیسا نیستیم ما هر شنیده بودیم براشماهم گفتیم ولی وقتی دیدیم به ما بهتان میزنن دو شبانه روزه خوابمان نبرده.......اخه بابام جان گیرم دو نفر به درد دل ما وشنیدههای ماگوش کرد این دلیل میشه درسشو بدون تایید دولت ول کنه..تازه بابام جان یعنی ما انقد بی ناموسیم که بخوایم از درس نخواندن بقیه نف ببریم نه بابام اشتبا میکنید .......اصلا ما دیگه هیچ نمیگیم آه.....آه اقای بچشک از لطفتان ممنون انشاله موفق باشید اقای بچشک از شما هم ممنون شمارا بخدا به بقیه بگید ما جاسوس انگلیسا نیستیم.........................

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد