خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ


These two dazzling clusters of stars, called NGC 1850, are found in one of our neighboring galaxies, the Large Magellanic Cloud. The photo's centerpiece is a young, "globular-like" star cluster -- a type of object unknown in our own Milky Way Galaxy. The smaller second cluster is below and to the right of the main cluster. The stars are surrounded by a filigree pattern of diffuse gas [left], which scientists believe was created by the explosion of massive stars.

نظرات و توصیه های آقای دکتر یادگاری عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی

 

مطالب Basic را نزدیکی های امتحان Select کنید و بخوانید. مثلاً برای طراحان سئوال اکثراً توکسونومی 2 و 3 مطرح است و توکسونومی  1 دیگر فراموش شده است. چون فقط نقش حافظه ای دارد و ارزش دیگری ندارد و برای طرح سئوال از توکسونومی 2 و 3 اغلب طراحان سئوال به دنبال درمان هستند. مثلا مریضی آمده با تب سردرد  - Rose spot حالا چه درمانی برای بیمار پیشنهاد می کنیم. این توکسونومی 2 است. پس شما هم اگر می خواهید موفق شوید بروید اول درمان را بخوانید. یا حتی در بیماری های گوارش و برای طراحان سئوال خیلی راحت تر است که درمان طرح کنند. پس:

1)    اولین Chapter که تأکید می کنیم درمان است. بخصوص درمانها را هم Select کنید. یکی Choice ها را انتخاب کنید. یعنی داروی انتخابی آن بیماری و یکی Specialized 

 TB در مثلاً فرد حامله را یا درمان TB در فردی که نارسایی کلیه دارد یا نارسایی کبد دارد و لازم نیست همه درمانها را بخوانید و حفظ کنید. نکته دیگر اینکه دوز یاد نگیرید. استثنائاً بی تجربه هایی هستند که دوز دارو را می دهند. PerCent ها را هم نمی دهند.

2)  دوم علایم کلینیکی است. برای توکسونومی 2 و 3 درآوردن علائم کلینیکی بعد از درمان خیلی مهم است. بخصوص علایم diagnostic یک بیماری را. مثلاً برای تیفوئید Rose spot را مثال زدیم. تب و سردرد و بی خالی و ضعف اینها اکثراً non specific است ولازم به توجه به آنها نیست.

3)     Diagnostic یا تشخیص است. آنهایی که برای تشخیص Choice هستند را بیشتر دقت کنید.

4)  پیشگیری نیز در درجه بعدی اهمیت قرار دارد.

بعد از اینها پاتوژنز اپیدمیولوژی<ر چند خط کوتاه توضیح داده سئوال در می آورند. طراحی سئوالات در USMLE بسیار علمی است در عین حال که ظاهر سئوال بسیار ساده است. چون سیستم طراحی سئوال دارند. ولی در کشور ما فعلاً اینطور نیست.

من خودم چون از این روشها استفاده کردم نتیجه گرفتم . یعنی بدانید که از چه چیزهایی سئوال در   می آورند حالا شما ببینید کسی که می خواهد همین چیزهایی که Select کرده را بخواند در فاصله زمانی کوتاهی می تواند بخواند.

بعضی ها مارکر رنگ نوشته های کتابشان 3 رنگ است برحسب اهمیت و دم امتحان فقط رنگ خاص را می خوانند یعنی highly selective

من خودم چون از این روشها استفاده کردم نتیجه گرفتم . یعنی بدانید که از چه چیزهایی سئوال در   می آورند حالا شما ببینید کسی که می خواهد همین چیزهایی که Select کرده را بخواند در فاصله زمانی کوتاهی می تواند بخواند.

بعضی ها مارکر رنگ نوشته های کتابشان 3 رنگ است برحسب اهمیت و دم امتحان فقط رنگ خاص را می خوانند یعنی highly selective ها را که خیلی کار خوبی است. چون سریع می روند روی نکات لازم برای review و گرنه حجم مطالب بسیار زیاد است و در فرصت های کم مانده به امتحان نمی توان همه مطالب را review کرد.

      نکته دیگر اینکه در خود امتحان به شما گوشزد می کنم اولین گزینه ای که در امتحان به ذهنتان آمد همان را بزنید معمولاً جواب همان خواهد بود.

  نکته دیگر : چیزهایی که در مملکت خودمان شایع تر است را بیشتر بخوانید. مثلاً اگر بخواهید عفونی را در نظر بگیرید TB بسیار مهم است و همیشه سئوال است بعد سالمونلا بروسلا مالاریا اخیراً ایدز مهم شده بعد شیگلا و سپسیس. اکثراً سئوالها محور اینها می چرخد. ولی مثلاً ممکن است یک سئوال درباره EBV بدهند. رفرانس های معرفی شده از هاریسون را اول بخوانید و بیشتر اهمیت دهید.

 

                                    توصیه هاونظرات اساتید دیگر

 

آقای دکتر محمد محمدی قبول شدن را معلول دو قضیه می دانند:

1)           داشتن دانش کافی که نیاز به مطالعه بیشتر داردو هوش سئوال خوانی که برای رسیدن به آن نیاز به شناخت بیشتر افراد دارد. به عبارتی باید خود را بجای طراح سئوال گذاشت که در هنگام مطالعه به چه موضوعأB FONT-FAMILY: Tahoma">این است که هدف از رزیدنت شدن فقط رسیدن به مادیات بیشتر نباشد. بلکه اهداف مختلف و پویایی را در ذهن تداعی نمایند. این زمینه روانی بهتری برای موفقیت ایجاد می نماید .

تأکید بر مطالعه در حاشیه تست ها دارند و نظرشان این است که از عوامل موفقیت یکی این است که بعد از زدن تست ها حتماً در زمینه آن تست مطالعه بیشتری صورت گیرد. این از عوامل بسیارمهم موفقیت در یادگیری به حساب می آید.

توصیه های آقای دکتر میرباقری (گوارش)

نظرشان بر این است که وقت خود را فقط روی موضوعاتی خاص تلف نکنند بلکه برای قبولی در امتحان نیاز به مطالعه فراگیر و موضوعات متنوعی دارند که در امتحان سئوال می آید.

توصیه های آقای دکتر سروش 

این است که هدف از رزیدنت شدن فقط رسیدن به مادیات بیشتر نباشد. بلکه اهداف مختلف و پویایی را در ذهن تداعی نمایند. این زمینه روانی بهتری برای موفقیت ایجاد می نماید .

توصیه خانم دکتر گرانپایه (جراحی)

برنامه ریزی حداقل 6 ماهه را برای امتحان رزیدنتی ضروری می دانند.

توصیه های آقای دکتر صالحی جراح قلب

مطالعه کتب باید با زبان انگلیسی باشد تا از خطاها پرهیز شود و نیز باید مطالعه همراه با دیدن بیماران مختلف باشد . برای مثال هنگام خواندن بیماری آسم ابتدائاً بیمار مبتلا به آسم دیده شود و management اوبررسی گردد و سپس بلافاصله قسمت مربوط به آسم خوانده شود.

توصیه آقای دکتر علیدوستی (قلب)

از علل موفقیت در امتحان عمقی خواندن دروس می باشد. سطحی خواندن دروس باعث فراموشی زودتر و ناکام ماندن تلاشها می شود.

توصیه آقای دکتر عباسی (ارتوپدی اطفال)

توصیه به Review بیشتر مطالب تشکیل خلاصه و چکیده و سئوالات 4 جوابی و تشریحی کوتاه بسیار مفید فایده خواهد بود.

توصیه آقای دکتر واحدی (گوارش)

نظرشان این است که بعد از اتمام درس پزشکان عمومی کار نکنند و بلافاصله به فکر تخصص باشند تا از اهداف خود دور نشوند.

توصیه های آقای دکتر محمود زاده (جراحی)

هر نسل که می گذرد ضریب هوشی شان بالاتر است. کسی که فاصله بیاندازد باید با کسانی رقابت کند که هوش بالاتر دارند وup to date تر هستند. لذا باید خود را up to date نگهدارید وتا دیر نشده وارد رشته های تخصصی شوید.

توصیه آقای دکتر جزایری (غدد)

با یک بار شکست مأیوس نشوید و در صورت شکست به مطالعات خود عمق و وسعت بیشتر ببخشید. قبولی مستلزم داشتن اراده قوی و سپس هوش و معلومات بسیار است.

توصیه آقای دکتر خدابنده  (خون)

1.       به نتیجه کار فکر نکن چرا که باعث اضطراب می شود.

2.       در امتحان برای سئوالهایی که شک دارید وقت خود را تلف نکیند. آنها را علامت بگذارید و بعد از یک دور چرخش چنانچه قبلاً آن را خوانده باشید حتماً یادتان می آید.

 

روزشمارامتحان یکشنبه ۷ فروردین
 سی و هشت روز  تا امتحان


اخبار قبلی:
http://dastyari.blogsky.com/?Date=1383/12&Page=2


از کلیه همکاران گرامی , پزشکان محترم و هموطنان عزیز که هرگونه گزارش
یا اطلاعاتی درخصوص آزمونهای دبیرخانه آموزش پزشکی وتخصصی دارند خواهشمندیم موارد مورد نظر راباآدرس پست الکترونیکی زیردرمیان بگذارند
:
 
http://www.ttmajlis.com/contactus.asp


 وبلاگهای همسایه ها

نظرات 53 + ارسال نظر
طوبی سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389 ساعت 10:37 ب.ظ http://tobaa.parsiblog.com/

سلام.متاثر از عنوان وبلاگتون شدم "ختم صلوات برای رسوایی کسانیکه حق داوطلبان دستیاری را ضایع میکنند"
با اصلاحی در عنوان جالبتون مینویسم که"ختم صلوات برای رسوایی کسانیکه حق داوطلبانی را که هم صدایی جز خدا را ندارند ضایع میکنند"
مورد مشابهی برای خواهرم در تخصص دامپزشکی پیش آمد..موفق باشید

پسرک تنها دوشنبه 8 فروردین 1384 ساعت 01:29 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

معضــــــــــل فر هـــــــــنگی جامـــــــــعه پزشکـــــــــی

راجع به مسائل معیشتی پزشکان ، مشکلات آموزشی ، مسائل تخلفات امتحانات و... سخن زیاد گفته شده ولی چیزی که بهش درست پرداخته نشده معضلی هست که جامعه پزشکی رو درگیر خودش کرده
تا حدود دو سه دهه پیش اکثر کسانی که وارد رشته پزشکی می شدن از طبقات بالای جامعه از نظر فرهنگی و شخصیتی بودن. اقلیتی هم که از سایر اقشار وارد این جامعه می شدن خودشون رو وفق می دادن. بطور خلاصه ۳ دلیل عمده وجود داشت که باعث می شد جامعه پزشکی یک جامعه با فرهنگ و کلاس اجتماعی بالا باشه.
اول اینکه خود افراد این جامعه از خانواده های سطح بالای جامعه بودن و بواسطه تربیت خانوادگیشون افراد با فرهنگی بودن
دوم اینکه افرادی که از سطوح متوسط و گاها پایین جامعه وارد این جامعه می شدن یا به دلیل تاثیر محیط و یا بخاطر نقشی که تحصیلات پزشکی در بالا بردن سطح فرهنگی اونا داشت تبدیل به افرادی متمایز از اجتماع اولیه ای که ازون بخاسته بودن ، می شدن و با ارتقا ء سطح فرهنگی که داشتن توی جامعه پزشکی جا می افتادن
و دلیل سوم هم درآمد خوب پزشکان در اون دوره بود که اونا رو از خیلی از کارهایی که دون شان پزشک بود بازمی داشت

اما کم کم با افزایش علاقه عموم افراد به ورود به این حرفه و از طرفی هم با افزایش نسنجیده ظرفیتهای این رشته در دانشگاهها ، از هر قشر و فرهنگ و قومی وارد این رشته شدن و این خلوص و یکپارچگی فرهنگی جامعه پزشکی رو کم کرد. از طرف دیگه با افت سطح درآمد پزشکان و معضلات بی کاری این قشر ضربه دیگه ای هم خورد و این باعث شد که پزشکان مجبور به کارهایی بشن که دور از شان تلقی می شد. مثلا اشتغال در مشاغلی مقل تجارت ، دلالی ، ساخت و ساز و حتی مسافرکشی و غیره و غیره
این باعث شد که این اختلاط فرهنگی تشدید بشه و از طرف دیگه هم باعث ایجاد یک سیکل معیوب شد بطوریکه کم کم پزشکان حاضر می شدن برای کسب درآمد و مشتری به زدن زیرآب همکاران مشغول بشن یا حاضر بشن که مثلا کشیکها رو با قیمت خیلی پایینتر از دیگران بایستند یا با حقوق خیلی ناچیز مشغول به کار بشن و این خودش باز موجب هم افت فرهنگی و هم نگاه نامناسب جامعه نسبت به این قشر شد.


این عوامل در کنار هم باعث شد که روزبروز سطح فرهنگی جامعه پزشکی افت پیدا کنه و تا جایی برسه که الان می بینیم که یه عده به فحاشی و یاوه گویی در این وبلاگها می پردازن یا حتی یک وبلاگ اختصاصی هم دارن!! به هیچ فرهنگ و ادبی پایبند نیستن و از عوامل اصلی افت جامعه پزشکی هستن

به امید اینکه این سیر قهقرایی جامعه پزشکی هرچه زودتر متوقف بشه. هرچند که شخص بنده توی این مورد خاص اصلا خوش بین نیستم

امیدوار دوشنبه 8 فروردین 1384 ساعت 12:23 ب.ظ

بچه ها دیدید توی این وبلگ تریبون ازاد ای دی های مارو مسخره کردن و چقدر قباحت که......... بیخیال قرار بود جواب ندیم خودشون از رو میرن

لولو دوشنبه 8 فروردین 1384 ساعت 12:22 ب.ظ

نصف روز . اگه تازه خونده باشی یا بخششو تازه گذروندی هم کمتر زمان می بره.

امیدوار دوشنبه 8 فروردین 1384 ساعت 12:14 ب.ظ

بچه ها ای ان تی رو در چند ساعت میشه خوند؟!!! منظورم اینه که شما چند ساعته خوندین؟

لولو دوشنبه 8 فروردین 1384 ساعت 08:40 ق.ظ

سلام پسرک تنها به اون کامنت ها جواب هم نده .همه هم تو رو می شناسیم وهم اونها رو پس با جواب به اونها نه وقتتو هدر بده ونه فکرتو .ارتوپدی رو به کجا رسوندی؟ دیدی گفتم من تنبل خان نیستم ولی خوب شد باعث شدی تنبل خان یک سری اینجا بزنه.

پسرک تنها دوشنبه 8 فروردین 1384 ساعت 08:04 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

ما که قبولت داریم تنبل خان

تنبل دوشنبه 8 فروردین 1384 ساعت 03:10 ق.ظ

سلام به همه دوستان اینجوری که من شنیدم ماجرای تقلب پارسال داره ماست مالی میشه و فقط ممکنه چند نفر محدود اخراج بشوند . در حد انگشتان یک دست
ضمنا پسرک تنها من از اول فقط تنبل بودم وبس و با هیچ ای دی دیگری نیامدم .
روی ماه همه دوستان و همکاران عزیز را می بوسم .
به امید موفقیت همه دوستان .

روپوش سفید دوشنبه 8 فروردین 1384 ساعت 12:48 ق.ظ

این حرفایی که این جا مینویسن واقعا قباحت داره و فقط میتونه کار کسانی باشه که سوال میخرن و خیانت به جوانهای این مملکت میکنن .در ضمن دکتر ریاض هر چقدر ادم بدی باشه جلوی کسی مثل این وزارتخونه ایهای دزد سر خم نکرد .
پسرک تنه و امیدوار شما به این کامنتها جواب ندین . بابا بزرگ شما هم این کامنتهارو پاک کن وگرنه کمکم همه از اینجا میرن.

[ بدون نام ] دوشنبه 8 فروردین 1384 ساعت 12:42 ق.ظ

هر کسی رو می خوان بکنن اول می بوسن ! این منطق اونا باپزشک بود. استریت کوچولو!

پسرک تنها دوشنبه 8 فروردین 1384 ساعت 12:14 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

اگه آدم در حرفش منطق داشته باشه نیازی به فحاشی نداره

این کسی که دکتر ریاض رو کنار پزشکیان گذاشته دیگه خیلی تابلو کار کرده. آخه اینا درست برعکس هم کار می کنن چه ربطی به هم دارن؟
به احتمال زیاد باز یه کلکی توی کاره.
حداقل مطمئنم قصد خیرخواهانه ای پشت این کار نیست

پسرک تنها دوشنبه 8 فروردین 1384 ساعت 12:09 ق.ظ http://cactus.persianblog.com


جناب دشمن جهل و عاملین جهل از جمله پزشکی !!
از نوع نوشتار شما پیداست که تازه وارد هستید!
در باره مسائل مهم و اساسی مربوط به پزشکان وبخصوص ازمون کم ننوشتیم. می تونی به آرشیو مراجعه کنی و ببینی که البته باید مقداری از این وقت بسیار تنگ خودت رو مصرف کنی!!. به هر حال خرده گیری وقت کمتری می گیره دیگه!!
درسته که با حرف چیزی شاید درست نشه ولی بازم هرچی به فکر ما رسیده گفتیم. کم هم نگفتیم. اونقدر گفتیم که خودمون حالمون بد شد.
ولی بازم اگه به ذهن شما که از من بزرگتری چیزی می رسه یا علی
این گوی و این میدان. ما هم می خونیم و نظرمون رو می گیم.
در ضمن من ۱ درصدی نیستم
بازم از انتقادت ممنونم و اگه حرف نامربوطی می زنم به حساب کم سن و سالیم بذار


امیدوار یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 11:50 ب.ظ

کسی نگفت سیدها پاک و معصوم هستند... من فقط گفتم احترام انها واجب است ///حتی اگر خودشان خوب نباشند باید به خاطر خوبی جدشان احترامشان را نگه داشت.
توبه را تو باید بکنی نه من . حاضرم قسم بخورم کسانیکه اینقدر توهین میکنند جوابشان را از خدا میگیرند.

بحث دیگری ندارم . حرفهایم را زدم اگر گوشت شنوا بود میشنید
اگر هم میخواهی جوابی بنویسی بنویس ولی جوابی از من نخواهی گرفت///

ریشه اصالت شاخه نیست یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 11:36 ب.ظ

می خوای چند تا سید نام ببرم ؟:
سید محمد باب .سید ابوالحسن بنی صدر.سید رضا تقی زاده.سید مهدی هاشمی {داماد منتظری} .ملا عمر طالبان و...پس به اینه هم نباید کسی بد می گفت حتی امام هم...
ریاض را تو پاک می دانی ...نه خدا ..توبه کن!

[ بدون نام ] یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 11:27 ب.ظ

راسی راسی ؛ که این پسرک تنها فقط وفقط جز لیچار گو یی و نونور بازی کاری بلد نیست .. شمع دزد به این پررو یی و لوسی تو مشهد پیدا نمیشه مثل اینکه یه کمی هم اوا خواهر هم تشریف دارن؟؟

سید یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 11:26 ب.ظ

هر کی سادات شد دیگه معصومه؟ به ریشه ما توهین نکن ...ناخلف همه جا هست.

امیدوار یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 11:09 ب.ظ

در ضمن یادم رفت بگم : شاید نوشته های ما و کامنتهامون کم مایه باشه (شاید) یه راهی برای استراحت مابین درسامونه ( کوچکترین فایده ای که تا الان داشته) و خوشبختانه وقت زیادی رو ازمون نمیگیره. واین خیلی بهتر ازینه که یکی بره وبلاگ درست کنه که :
هم کم مایه باشه
هم وقت زیادی رو از خود کسیکه این وبلاگو راه انداخته گرفته باشه ولی از طرفی به اندازه وقت هدر شده فایده و ارزشی نداشته باشه
هم اینکه هیچ هدف خاصی نداره و فقط حال ادم از بینزاکتی و بی ادبی این وبلاگ بهم بخوره

در ضمن ( میدونم طرفدارای این وبلاگ میخوان مسخره کنن ولی مهم نیست) دکتر ریاض از سادات هستش میدونین توهین به اولاد پیغمبر چقدر گناهه ؟

بابابزرگ منتظر واکنش شما هستیم این کامنتهاییو هم که میان و این وبلاگو تبلیغ میکنن حذف کن ///

[ بدون نام ] یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 11:01 ب.ظ

بابا بزرگ همفکر شما بود و گرنه...؟

امیدوار یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 10:59 ب.ظ

وبلاگ تریبون ازاد فقط کار یه عده ادم بیکاره البته با عرض معذرت. چون هیچ هدف خاصی رو دنبال نمیکنه.
در ضمن واقحا قباحت داره که عکس دکتر ریاض و حیدرپور رو به اون شکل دراوردن شاید نوعی عقده گشایی باشه
به جای این مسخره بازیا و دست گرفتن دیگران بهتره برید درستونو بخونید ببینیم وقتی به جایی رسیدید اندازه همین دو نفر میتونید کاری انجام بدید یا نه؟!!!

دشمن جهل و عاملین جهل از جمله پزشکی یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 10:40 ب.ظ

اقای پسرک
از نوع نوشتار شما پیداست که کم سن وسال هستید. شما که ظاهرا از مهمانان پروپاقرص این وبلاگ هستید بهتر است بجای این همه نوشتن کم مایه کمی هم در باره مسائل مهم و اساسی مربوط به پزشکان وبخصوص ازمون بنویسید که هم خدا وهم بنده خدا را خوشنود خواهید کرد. از من نخواهید که این کار را به عهده بگیرم که یک درصدی مشهد نیستم و وقت بسیار تنگ.گلایه مرا بدل نگیریدو بر مبلغ افزای....

[ بدون نام ] یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 10:21 ب.ظ

بابابزرگ هم فکر شما بود وگرنه...؟

[ بدون نام ] یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 10:00 ب.ظ

مـــــــــــــــــــــــــن خــــــــــــــــــستـــــــــــه شــــــــــــدم.

[ بدون نام ] یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 09:46 ب.ظ

حالا خود بابا بزرگ بمونه یا بره تریبون

جوی سوا یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 09:09 ب.ظ

برای پاک ماندن وبلاگ بابا بزرگ و رعایت حال مودبها :


http://tribune.blogsky.com

[ بدون نام ] یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 08:37 ب.ظ

http://tribune.blogsky.com/

پسرک تنها یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 08:34 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

اینکه وبلاگ تریبون برای کسانی که خودشون رو به نزاکت پایبند نمی دونن افتتاح شده خوبه. چون باعث می شه بی خیال اینجا بشن
ولی دلیل نمی شه دیگه به همه بد و بیراه بگن
ریاض چه گناهی کرده؟

پسرک تنها یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 08:32 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

ممنون لولو و امیدوار
پیداش کردم
آخه اینقدر خلاصه گفته که به چشمم نیومد ( کل تومرهارو توی یک وجب و نیم گفته!!)

[ بدون نام ] یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 07:30 ب.ظ

بیان به پزشکیان و ریاض فحش بدین

http://tribune.blogsky.com/

امیدوار یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 06:37 ب.ظ

توی کتاب نکات برتر داره :
از صفحه ۱۱۹ تا ۱۲۵

کاکلی یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 06:21 ب.ظ

پسرک تنها
توطئه تا توی کتاب تو هم کشیده شده

پسرک تنها یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 06:10 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

پس چرا این کتاب من نداره تومرهای استخوان رو؟

[ بدون نام ] یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 05:46 ب.ظ

این پزشکیان کثافت وحرام لقمه چرا گور شو گم نمی کنه؟

تریبون آزاد یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 04:53 ب.ظ

وبلاگ زیر برای بالای ۱۸ سال درست شده: هیچ کامنتی با هر محتوایی حذف نمی شود.ادب و بی خیال : باشخصیت ها نیان. هرکی اومد نذر توهین به ریاض و پزشکیان و حیدر پور بدهکاره.با ادبها نیان!!!!

http://tribune.blogsky.com/

http://tribune.blogsky.com/

لولو یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 04:41 ب.ظ

در بخش اختلالات موضعی استخوان تومورها رو نوشته.

پسرک تنها یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 04:36 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

لولو مگه بچه داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسرک تنها یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 04:34 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

بچه ها یه سوال
کتاب ارتوپدی آدامز مگه تومرهای استخوان رو نداره؟
(آخه دارم از روی یه کتاب خلاصه می خونم ولی دیدم تومرهارو نداره تعجب کردم)

لولو یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 04:34 ب.ظ

کی گفته من پسرک تنهام اون بیچاره چی کار داره ایدی عوض کنه من هم از همون اول لولو بودم توئی که می گی پسرک تنها همون لولو است اول برو یک ایدی برای خودت پیدا کن .لطف کنید جون بچم قسم نخورید. پسرک تنها تو هم وقتی از تنهائی در اومدی انوقت تازه می شی لولو

پسرک تنها یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 04:13 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

!!!!!!
خوبه من اینجام ها
!!!!!!


لولو
جون بچت شفاف سازی کن که اصلا حسش نیست

پسرک تنها یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 04:12 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

!!!!!!
خوبه من اینجام ها
!!!!!!


لولو جون بچت شفاف سازی کن که اصلا حسش نیست

پسرک تنها یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 04:09 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

آخه من کجام به لولو شبیهه که می گی خودمم
من اگه بخوام کامنت بذارم که با آی دی خودم می ذارم هوشمند!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 04:09 ب.ظ

پسرک تنها شده لولو و داره خر می زنه گاهی هم تو وبلاگ علوم پزشکی تست می زنه

پسرک تنها یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 04:05 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

بی خیال کاکلی
این آدرس مال یه آدم بی کار و مسخره ای بیش نیست
مجلسیها کدومه!!!!

کاکلی یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 03:54 ب.ظ

اون وبلاگ - http://isnanews.blogsky.com - کار مجلسی هاست واسه آماده کردن زمینه تعویق.واسه اینه اول سکوت معنی دار می کنند بعد شایعه و زمینه بعد به یک دلیل واهی تعویق.کی می تونه مخالفت کنه اونها نماینده اکثریت مردمند! اصلا خودشون هم سهمیه ای نیستند.دکتر ریاض دندان پزشک چرا دنبال کار پزشکهاست؟

[ بدون نام ] یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 03:49 ب.ظ

راه راه هم همون ساده ست .دو رنگی؟

[ بدون نام ] یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 03:08 ب.ظ

http://isnanews.blogsky.c
اقا جریان این ادرس مسخره چیه؟

[ بدون نام ] یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 02:50 ب.ظ http://http

پسرک تنها از کجا معلوم که خودت لولو نباشی

وجه تشابه تو و لو لو در تعداد زیاد کامنت ها است

احتمالا تو خودتی که توی وبلاگ علوم پزشکی این همه کامنت می گذاری

جون من راستش رو بگو

پسرک تنها یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 01:14 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

می گم لولو پس یه تنبل می مونه و ساده
کدومشی کلک؟؟!!

چاکرش یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 12:55 ب.ظ

راه راه


امیدوارم که احمد علی کلاری چاخانی را ودیگر جرثومه های فساد را هر چه زودتر به اشد مجازات برسانند .ما که سال۸۲ خیلی ضرر کردیم هم پس انداز چند ساله مون را افراد حرامزاده ای مثل سوال فروشان افتضاح خانه بهداشت در قرض الپس نده های اصفهان هپلی هپو کردند و قاضی پرونده اومد پشت دوربین و وعده وعید داد که پول مردم موجود است وتا اخر خرداد۸۳ مبالغ زیر یک میلیون وبعد بالای یک میلیون را میدهند که به همان نام و نشون تا ای ساعت هنوز دارند زیر یک میلیون را میدهندو.....!!!!! البته این موضوع شاید مستقیما ربطی به دستیاری نداشته باشد ولی بیانگر عمق بی نظمی وبی قانونی و رانت خواری عده کثیری در این مملکت باشه که بی پروا هر که که کاری که میخواهند علنا انجام میدهند و بعد به خوبی حمایت میشوند که انگار نه انگار حق شیعیان علی را خورده اند در یک کشوری که داعیه سرسپردگی و ارادت به خاندان پیامبر وائمه اطهار ش گوش جهانیان را کر کرده !!و مسولین دولت خدمتگذارش!!!!!!!!!! خود را جانشینان ابوذر غفاری ها ومالک اشتر ها و دیگر مسلمانان واقعی صدر اسلام واصحاب پیامبر اکرم میدانند؟؟؟؟؟؟؟؟و دیگر کشور ها را کافر وبی دین وووظالم!!!!!میدانند؟؟؟؟؟ اصلا جناب پسرک تنها !! در کدام ده کور ه ای در دنیا شما سراغ داری که اینهمه ظلم وستم به مردم بشه ؟؟و قوه قضاییه اش اینقدر خونسرد و بی خیال مسایل را ندید بگیره یا اگه بخواهد کاری کنه به عمر نوح نبی هم وصال نده تا بنگرد نتیجه را؟؟یا رییس جمهورش پوزخند بزنه وبا مضحکترین وضع ممکن بز دلانه بگه (( به من شوک وارد نکنید)) یا اون وزیر الاغ بهداشت بیاید وقلدری کنه وشاخ وشونه بکشه و طرف حرامیان را بگیره وعلنا حق را پایمال کنه وناصری پور نجس را بفرسته فوق تخصص بگیره ویک بیلاخ گنده بده وکسی بهش نگه خرت به چند من مرتیکه حمار؟؟؟؟ایا باز هم باید مثل بزغاله باید سرمان را بندازیم پایین وخوش بین باشیم؟؟ بخدا اگه این افتضاحات توی افغانستان رخ داده بود تا حالا ۵۰ نفر را اعدام کرده بودند و حامد کرزای هم ۲۰ باره استعفا کرده بود. پسرک تنهای عزیز من بد بین نیستم فقط یه کم واقع نگرم واز شعار وخالی بندی بیزار.


1384/01/07 در ساعت 11:17am

؟ یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 12:05 ب.ظ



http://isnanews.blogsky.com

پچشک یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 11:42 ق.ظ

مرسی بابابزرگ جان/انشا...عروسیت جبران کنیم.
با ارزوی موفقیت برای شما-دوستان نادیده-
ارادتمند

پسرک تنها یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 08:40 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

می گم لولو آی دی قبلیت ازین مرغا نبود؟
خروس چی؟
ساده؟
سپهر؟
تنبل؟
یا گلناز!!!!

پچشک باز منو ذوقمرگ کردی!!!!

آرش از وقتی که عاشق شدی اینجا کمتر آفتابی می شی حواست باشه ها

پسرک تنها یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 08:33 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

توصیه های خوبی بود

مرسی بابابزرگ

امیدوار یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 08:22 ق.ظ

به امید قبولی همه همکاران
برای همه اتون دعا میکنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد