خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

 
خدایا رحمتی کن تا ایمان ، نان و نام برایم نیاورد ، 
قدرتم بخش تا نانم را و حتی نامم را در خطر ایمانم افکنم ،
تا از انهایی با شم که پول دنیا را می گیریند و برای دین کار می کنند ،
نه از آنهاییکه پول دین می گیرند و برای دنیا کار می کنند....

                                                                      دکتر شریعتی

 

دهن لق - قسمت اول

این تصویر از یک نامه کش رفته شده !!! جالب است...
رفقا بیدارند....
شنبه 22 اسفند 1383 در ساعت 11:33pm


از طرف جمع کثیری از پزشکان شرکت کننده در ازمون دستیاری

اعضای محترم کمیته تحقیق و تفحص ازمون دستیاری:

جامعه پزشکی وبدنبال ان ملت شریف ایران هیچوقت این خدمتتان به علم ودانش ورسوا کردن خائنین به هستی این مردم نجیب را فراموش نخواهند کرد .

۱-از انجائی که پزشکان شرکت کننده در ازمون نگران نتیجه این پرونده و وطولانی شدن ان هستند خواهشمند است از رئیس قوه قضائیه تقاضای تعیین قاضی ویژه برای رسیدگی هرچه سریعتر به این پرونده بنمائید.

۲-باتوجه به اعتراف تعداد زیادی ازخریداران سوال تاصدور رای نهــــــــائی دادگاه ادامه تحصیل انان به حالت تعلیق درامده واز ادامه تحصیل انان جلوگیری به عمل اید که موجب امید ودلگرمی شاکیان خواهد بود.

۳-نظـــــــــــــر کارشناســـــــــــــــــــــان وحقوقدانان ونمایندگان مردم خصوصا اعضای محترم هیات تحقیق وتفحص درموردنتیجه نهائی این پرونده وانتظار انان وخواست انان از نتیجه نهائی به جامعه نگران ومضطرب پزشکی اعلام شود که موجب کاهش نگرانی (البته در صورت احقاق حق در کوتاه ترین زمان )انان میشود.

۴-نظر اکثر پزشکان بر اخراج متقلبین به عنوان اولین گام میباشد که از نظر قانونی نیز میسور است.

از طرف جمع کثیری از پزشکان شرکت کننده در ازمون دستیاری

سه شنبه 18 اسفند 1383 در ساعت 11:32am



شنبه 22 اسفند 1383

 

کلید اولیه آزمون پیش کارورزی
اسفند 1383

A | B



اخبار قبلی:
http://dastyari.blogsky.com/?Date=1383/12&Page=2



از کلیه همکاران گرامی , پزشکان محترم و هموطنان عزیز که هرگونه گزارش
یا اطلاعاتی درخصوص آزمونهای دبیرخانه آموزش پزشکی وتخصصی دارند خواهشمندیم موارد مورد نظر راباآدرس پست الکترونیکی زیردرمیان بگذارند
:
 
http://www.ttmajlis.com/contactus.asp


 وبلاگهای همسایه ها

نظرات 81 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 10:57 ب.ظ

ارش جان
چه میشود کرد؟
باید سوخت و ساخت
به نام زندگانی/حرامم شد جوانی

[ بدون نام ] یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 10:46 ب.ظ http://dastyari.blogfa.com/

کامنت بالایی از وبلاگ http://dastyari.blogfa.com/ نقل شده است
خواندن کامنت فوق بر همه ایرانیان واجب است
این کامنت وصیت بنیانگذار ایران عزیز کوروش کبیر قبل از مرگش می باشد نصیحتهای بسیار ارزنده ای دارد که بر ما واجب است تا حرفهایش را با جان و دل بشنویم
زاده ایران زمین

مرغ سحر یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 10:03 ب.ظ

عجب اشفته بازاریه.از تهران خبر یه رزیدنت اورژانس و یه جراحی رو دارم که هر روز حراست و از این حرفها هستن .رزیدنت مفقوددیی هنوز نداشتیم

[ بدون نام ] یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 09:58 ب.ظ

این دیگه از اون حرفاست

خانواده های رزیدنتهای احضار شده از سرنوشت ایشان بی خبرند

پسرک تنها یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 09:23 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

خبـــــــــر خـــــــــــــــبـــــــــــــــر
بنا به اطلاعات دریافتی تعداد رزیدنتهای ناپدید شده مشهد ۱۵ نفر می باشند که می توان به
پوست: ۱ نفر
ارتوپدی : ۲نفر
گوش و حلق و بینی : ۱ نفر
رادیولوزی : ۲نفر
اشاره کرد.
خانواده های رزیدنتهای احضار شده از سرنوشت ایشان بی خبرند

روپوش سفید یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 09:15 ب.ظ

چون load خونی که به ریه میره کمتر میشه بنابر این مقدار و فشار خونی که به دهلیز چپ و میترال میرسه کمتر میشه پس علائم تنگی میترال کمتر میشه.
اگر سیستم قلب و ریه را به یک حلقه تشبیه کنی که خون از بطن راست به ریه میره و از ریه به دهلیز چپ میره در این حالت هر جا که مانعی جلوی خون را بگیره ادامه حلقه خون کمتری میگیره. امیدوارم تونسته باشم منظورم را برسونم

[ بدون نام ] یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 09:03 ب.ظ

دوستان کسی میتونه به من بگه چرا با بروز تنگی دریچه T علایم مربوط به تنگی میترال تخفیف می یابد/

بابایی یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 08:19 ب.ظ http://babayee.blogsky.com/

پسرک تنهایی من

من به کم هم راضیم

کارم هم فعلا این شد که یک وبلاگ زدم که هر دو ... را با هم داشته باشم و در وقت و هزینه صرفه جویی کنم
http://babayee.blogsky.com
من خصوصی و محرمانه به تو گفتم ولی همه خبردار شدن حالا تو می گی چی شده

به اندازه یک سال من امروز مطلب نوشتم
بای

[ بدون نام ] یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 07:59 ب.ظ

ینک که من از دنیا می روم بیست و پنج کشور جزو امپراطوری ایران است و در تمام این کشورها پول ایران رواج دارد و ایرانیان در آن کشور هادارای احترام هستند و مردم کشورها نیز در ایران دارای احترام می باشند.
جانشین من خشایار شاه باید مثل من در حفظ این کشور ها بکوشد و راه نگهداری این کشور ها این است که در امور داخلی این کشور ها دخالت نکند و مذهب و شعائر آنها را محترم بشمارد.اکنون که من از این دنیا می روم تو دوازده کرور در یک زردرخانه داری و این زر یکی از ارکان قدرت تو می باشد زیرا قدرت پادشاه فقط به شمشیر نیست بلکه یه ثروت نیز هست.البته به خاطر داشته باش که تو باید به این ذخیره بیافزایی نه این که از آن بکاهی.من نمیگویم که در مواقع ضروری از آن برداشت نکن زیرا قاعده ای زر در خزانه آن است که هنگام ضرورت از آن برداشت کنند اما در اولین فرصت آنچه برداشتی به خزانه بر گردان.مادرت آتوسا بر من حق دارد پس پیوسته وسائل رضایت خاطرش را فراهم کن.
ده سال است که من مشغول ساختن انبار غله در نقاط مختلف کشور هستم و من روش ساختن این انبار ها را که با سنگ ساخته می شود و به شکل استوانه است در مصر آموختم و چون انبارها پیوسته تخلیه می شود حشرات در آن بوجود نمی آید و غله در این انبار ها چند سال می ماند بدون اینکه فاسد شود و تو باید بعد از من به ساختن انبارهای غله ادامه دهی تا اینکه آذوقه دو یا سه سال کشور در انبار ها موجود باشد و هر ساله بعد از اینکه غله جدید به دست آمد از غله موجود در انبارها برای تأمین کسر خواربار استفاده کن و غله جدید را بعد از اینکه بو جاری شد به انبار منتقل نما و به این ترتیب تو هرگز برای آذوقه در این مملکت دغدغه نخواهی داشت و لو دو یا سه سال پیاپی خشکسالی شود.

هرگز دوستان و ندیمان خود را به کارهای مملکتی نگمار و برای آنها همان مزیت دوست بودن با تو کافی است چون اگر دوستان و ندیمان خود را به کارهای مملکت بگماری و آنها به مردم ظلم کنند و استفاده نا مشروع نمایند نخواهی توانست آنها را به مجازات برسانی چون با تو دوست هستند و تو ناچاری که رعایت دوستی بنمایی.
توصیه دیگر من به تو این است که هرگز دروغگو .متملق را به خود راه نده چون هر دوی آنها آفت سلطنت هستند و بدون ترحم دروغگو را از خود دور نما.هرگز عمال دیوان را بر مردم مسلط نکن برای اینکه عمال دیوان به مردم مسلط نشود برای مالیات،قانونی وضع کرده ام که تماس عمال دیوان را با مردم خیلی کم کرده است و اگر این قانون را حفظ کنی عمال حکومت با مردم زیاد تماس نخواهند داشت.
امر آموزش را که من شروع کرده ام ادامه بده و بگذار اتباع تو بتوانند بخوانندو بنویسند تا اینکه فهم و عقل آنها بیشتر شود وهر قدر که فهم و عقل آنها زیادتر شود تو با اطمینان بیشتری می توانی سلطنت کنی.همواره حامی کیش یزدان پرست باش. اما هیچ قومی را مجبور نکن که از کیش تو پیروی نمایدو پیوسته به خاطر داشته باش که هر کس باید آزاد باشد که از هر کیش که میل دارد پیروی نماید.بعد از اینکه من زندگی را بدرود گفتم بدن من را بشوی و آنگاه کفنی را که خود فراهم کره ام بر من بپیچان و بر تابوت سنگی قرار بده و در قبر بگذار اما قبرم را که موجود است مسدود نکن تا هر زمانی که می توانی وارد قبر بشوی و تابوت سنگی مرا در آن جا ببینی و بفهمی ،من که پدر تو و پادشاهی مقتدر بودم و بر بیست پنچ کشور سلطنت می کردم و مردم و تو نیز مثل من خواهی مرد زیرا سرنوشت آدمی این است که بمیرد، خواه پادشاه بیست وپنج کشور باشد یا یک خار کن و هیچ کس در این جهان باقی نمی ماند.
زنهار، زنهار هرگز هم مدعی و هم قاضی نشو اگر از کسی ادعایی داری موافقت کن آن را یک قاضی بی طرف مورد رسیدگی قرار بدهد و رأی صادر نماید. زیرا کسی که مدعی است اگر قاضی هم باشد ظلم خواهد کرد.هرگز از آباد کردن دست بر ندار،زیرا اگر دست از آبادکردن برداری کشور تو رو به ویرانی خواهد گذاشت زیرا قاعده این است که وقتی کشور آباد نمی شود به طرف ویرانی می رود. در آباد کردن حفر قنات و احداث جاده و شهر سازی را در درجه اول اهمیت قرار بده.
عفو و سخاوت را فراموش نکن و بدان که بعد از عدالت برجسته ترین صفت پادشاهان عفو است و سخاوت.ولی عفو موقعی باید بکار بیفتد که کسی نسبت به تو خطایی کرده باشد و اگر به دیگری خطایی کرده باشد و تو خطا را عفو کنی ظلم کرده ای زیرا حق دیگری را پایمال نموده ای.
پیش از این چیزی نمی گویم و این اظهارات را با حضور کسانی که غیر از تو در این جا حاضر هستند کرده ام تا اینکه بدانند قبل از مرگ من این توصیه ها را کرده ام و اینک بروید و مرا تنها بگذارید زیرا احساس می کنم که مرگم نزدیک شده است.

ارش یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 07:58 ب.ظ

پسرکی اگه لالایی بلدی چرا خوابت نمی بره
ان معشوقه دلشکن چی شد
الان همه اعتراض کنند که فضای اینجا را به هم نزنید
حالم یه ذره خوش شده ولی چون نمی تونم درس بخونم ۲باره بد خواهد شد
خدا جان یعنی می شه ما بدبختها هم یک روزی مثل سایرین صاحب زن و بچه و خانه و زندگی و کار و ماشین بشیم
بریم مهمانی
خرید بریم جشن بگیریم....

[email | web] آینده بین یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 07:43 ب.ظ

اگر نامه جعلی باشد یکی از احتمالات این است که خود متخلفین آنرا منتشر کرده باشند تا پس از استناد معترضین به این نامه و اثبات جعلی بودن آن کل ادله معترضین را زیر سوال ببرند پس باید هوشیار بود.

پسرک تنها یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 07:15 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

آفرین آرش
چشمم روشن. عاشق کی شدی؟
ولی اساسا عشق خوبه.ولی هیچ ربطی نداره که حتی ۱ دقیقه بخواد از درس دورت کنه. سعی کن توی این شرایط از نکات مثبت عشق بهره ببری و بتونی فشار درس رو با کمک این نکات مثبت تحمل کنی. برای نکات منفیش وقت زیاده

فضول جان شماره ۲
من بین تایم درس خوندنم ۵ دقیقه میام کامنتخونی و کامنتگذاری میکنم و می رم.البته بارها شده که ۵ دقیقه به ۲ ساعت و ۵ دقیقه کشیده!! ولی به هر حال در حال حاضر سالمترین کاری که در تایم استراحتم ممکنه بکنم همین کامنتیشن هست.
در ضمن. من اساسا یه اخلاق عجیب دارم که از آدمای فضول خیلی حال می کنم.


جناب بابایی
چی شد این کاری که می خواستی بکنی؟؟؟


فکر کنم کاکو بخاطر بارون نرفته جلسه. نه؟

فضول یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 06:40 ب.ظ

ببین این ای دی من اولین بار استفاده کردم مدرک هم دارم لطفا فضول ثانی برو یه ای دی دیگه پیدا کن

[ بدون نام ] یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 06:22 ب.ظ

هیچوقت
اگه درس می خوندم اینجا چه غلطی می کردم تازه حالم هم خیلی خوش می شد

فضول یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 06:14 ب.ظ

پسرک تنها یا بقیه که مرتب کا منت می گذارید پس شما ها کی درس می خونید ؟!
البته جسارت نباشه محض اطلاع خودم پرسیدم.

بابایی یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 05:46 ب.ظ http://babayee.blogsky.com/

[email | web]


برسر آنم که گر ز دست بر اید
دست به کاری زنم ...

منتظر باشید


شنبه 22 اسفند 1383 در ساعت 08:35am


[email | web] پسرک تنها


دست به چه کاری زنی؟
می شه اسمتم بگی لطفا که اگه دست به کاری نزدی بدونیم سر کی غر بزنیم؟


من سوالات پره رو می تونم ظرف یکی دوروز آینده گیر بیارم. ولی منم اسکنر ندارم.
اگه امیدوار بخواد ۲۰۰ تا سوال رو تایپ کنه که نامردیه.
لطفا یه نفر که اسکنر داره اسکن کنه و بفرسته تا یا بابابزرگ یا گل پسر و یا این حقیر در وبلاگمون برای عموم بزاریم
مرسی


شنبه 22 اسفند 1383 در ساعت 08:47am

[ بدون نام ] یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 05:43 ب.ظ

اقا این نامه جعلی است ولی مهم نیست
همه می دانیم که انموقه همه اقایان از فروش سوالات خبر داشتند

ارش یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 04:48 ب.ظ

من نمی تونم درس بخونم
از فشار درس رفتم عاشق شدم
حالا مشکلم ۲ تا شده عشق به یک طرف درس هم از طرف دیگه
خدایا به دادم برس چکار کنم حتی یک کلمه هم نمی تونم درس بخونم دارم دیوونه می شم
امسال قبول نشوم خودکشی می کنم خسته شدیم بابا اخه تا کی
خدا لعنت کنه این حرام لقمه ها را

پسرک تنها یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 04:41 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

مرسی بابایی. فقط آخرش رو نفهمیدم. سر کی غر بزنم؟
خواهش می کنم کیمیا.

اما در مورد نامه
نامه های خیلی مهمتر و محرمانه تر ازینم قابل جعل کردن بوسیله فرضا فتوشاپ هست
اما باید بدونیم که این نامه چیو می خواد اثبات کنه. و یا جاعل اون به چی می رسه. اونقت قضاوت کلیتری می شه انجام داد


از کاکوی شیرازیمون خبری نشد؟؟؟


راستی گاندی از سفر نیومد؟ به سلامتی هندوستان؟!!!

کیمیا یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 04:31 ب.ظ

از پسرک تنها و فرستنده بی نام و نشان(!) ای میل ممنونم.

سپهر یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 03:19 ب.ظ

مهم نیست که نامه اصل است یا تقلبی اما ارزش نداره این مهم است

تیتر روزنامه

مدعی انرژی درمانی از هیئت پزشکی تاییدیه گرفت و از دادگاه تبرئه شد

Help یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 02:43 ب.ظ

آدرس داده شده را کافی بود در نوار Adressبالای Internet Explorer تایپ کنید مثل آدرس یک سایت.


http://pg.photos.yahoo.com/ph/armysecret/detail?.dir=/779c&.dnm=f02c.jpg


عکس نامه Share شده است.پاک نشده و قابل دسترسی است.
هرکی هستی دمت گرم.





[ بدون نام ] یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 02:29 ب.ظ

بابا یی جان!مبارکه!

پچشک یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 02:26 ب.ظ



این قضیه محدود به مشهد نبوده و حقیر قبلا با امضای مرغ محلی ؛زیر کامنت عزیزی که مطلبی راجع به پاسخنامه های رو سفید تایپ کرده بود؛ پچ پچی کرده بودم که مطابق همیشه مورد خوشایند کسی نبود و امروز خوشحالم گل پسر عزیز؛مطلب رو قاب گرفته زده بالای وبلاگ
------------------------------------------------------
------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------

بابایی یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 02:25 ب.ظ http://babayee.blogsky.com/

خصوصی و محرمانه
پسرک تنها
اگه اون دفعه اسم ننوشتم برا این بود که اسم نداشتم اما بالاخره دست به کاری زدم که یک مقدار غصه سرآمد.
ماجرا این است که منم مثل تو خیلی به این وبلاگها سر می زنم اما روم نمی شه چیزی بنویم یک دفعه که نوشتم که تو ...
اما حقیقتش اینه که روزی چندبار و چند بار هر 5 دقیقه یه بار سر زدن به این وبلاگها خیلی وقتم رو می گرفت و$ اینترنت که نگو ...
این رو هم نوشتم که تو که می تونی بفهمی کی داره می نویسه و به بابابزرگ هم می خای بگی نکنه یه دفه سر من غر بزنی.
وای چقدر نوشتم
بای

پچشک-برگرفته از وبلاگ گل پسر یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 02:24 ب.ظ

یکی از انواع تقلب که در مشهد اتفاق افتاده و ارتباطی هم به فروش سوالات نداشته است لو رفت ظاهرا دوستان بوسیله موبایل و هندزفریهای مینیاتوری و بلند کردن مو در آقایان و خانمها زیر مقنعه سوالات را به 4 قسمت 50 تایی تقسیم کرده و به نوبت می خواندند و آن طرف خط چندین پ زشک متخصص و رزیدنتهای چیف جواب سوالات را سرچ کرده و از طریق موبایل به آقایان میرساندند و یه همین راحتی نمرات نجومی کسب شده ظاهرا دوستان در سال 1381 نیز از این روش استفاده نمودند ولی به علت کمبود وقت نتوانستند بالای 320 بیاورند و چون طالب رشته لوکس بودند یک سال دیگر صبر کردند ظا هرا 4 تا 6 نفر امسال از این روش استفاده و در رشته های ارو لوزی ارتوپدی و پوست قبول شده اند بدنبال پیگیری های امسال و مقر آمدن یکی از این دوستان باقی افراد را لو داده و این دوستان دستگیر شدند.

قبل توجه مسولین امتحان متمرکز در تهران از این قبیل تقلبات کم می کند و گذاشتن دستگاهای که آنتن موبایل را از پوشش می اندازند ظاهرا از اهم واجبات است چون گشتن زیر مقنعه همکاران خانم محال میباشد!!



پسرک تنها یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 02:20 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

سرخپوستا یه ضرب المثلی دارن که میگه:
سرخپوست خوب سرخپوست مرده است.
به حسب اتفاق این ضرب المثل در مورد پزشکیان هم صدق می کنه
حالا من که بخاطر شما از خونش گذشتم
ولی عواقب زنده بودنش پای خودتون

پچشک یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 02:09 ب.ظ

عضو جدید شورای عالی نظام پزشکی کشور: تبلیغات پزشکان به طور کلی ممنوع می‌شود
خبرگزاری فارس: عضو شورای عالی نظام پزشکی کشور گفت: تصمیم داریم در دوره جدید فعالیت سازمان نظام پزشکی با تدوین و تصویب یک آیین نامه قوی از تبلیغات پزشکی به طور کلی جلوگیری کنیم.

حسن هویدا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: حرفه پزشکی نیازی به تبلیغ ندارد و مراجعه کنندگان فقط باید از نام پزشک، تخصص وی و محل فعالیت وی مطلع باشند، تبلیغ فعالیتهای یک پزشک، یا موسسه پزشکی لازم نیست مگر اینکه لازم باشد تعطیل شدن یک مطب با درمانگاه به اطلاع مردم برسد.
به به!به به!رییس انجمن پزشکان عمومی رو عشق است!!!
چقدر بزرگوار!همه فکر و ذکرش ما پزشکانیم!
البته!البته!اطبای شاغل در مراکز دولتی و خصوصی شایسته سالار(؟؟؟؟؟؟؟؟؟)نیاز به تبلیغ و هزینه ندارند؛مریض خودش آدرس مطب و ساعت مراجعه رو از کارمندها و پرستار های جیره خوار میپرسه و جهت تقدیم ناقابلی(روی میزی!!!) خدمت میرسه!!!!!
اگر درست یادم باشه؛یکی از دقدقه های پیرمرد؛رسیدگی به ازمون قبل از ۹بهمن بود و میگفت چرا ما را در جریان نگذاشته اید!!!



[ بدون نام ] یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 01:52 ب.ظ

کیمیا برو ایمیل را چک کن

پسرک تنها یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 01:41 ب.ظ http://cactus.persianblog.com


" رمه ام گم شده است


شب سنگین بیابان گویا

رمه ام را دزدید

رمه ام :
آن همه شعری که برایت گفتم

ناگهان گم شد و رفت..
حرف مردم شد و رفت

..

من شبان رمه ی خود بودم
و کسی آن بالا

خود شبان من معصوم نبود

غفلت من رمه را ازکف داد
غفلت او شاید
هم از این دست مرا

هم از این دست ترا

رمه را

همه را..."



ش.قنبری

پسرک تنها یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 01:32 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

کیمیا اگه نمی تونی ببینی نامه رو توی این لینک گذاشتم:
https://www.sharemation.com/massoud1357/pics/letter.jpg

کبمبا یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 12:39 ب.ظ

دسترسی به لینک دهن لق چطور ممکنه؟ من میخوام نامه رو ببینم

[ بدون نام ] یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 12:26 ب.ظ

مکاتبات داخلی احتیاجی به مهر نداره--امضا واقعی است--
س ج نام تایبیست است که هنوز مشغول به کار است
قانع شدید؟

مشکوک یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 11:53 ق.ظ

این نامه رو هر کسی میتونه با داشتن سربرگ تایپ و بعد اسکن کنه معمولا لفظ محرمانه را با مهر روی نامه میزنن نه اینکه تایپ کنن و دیگه اینکه مهر دبیر خانه زیر نامه نیست

رضا یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 11:37 ق.ظ

آیا کمیته تحقیق هم از این نامه خبر دارد؟

غلط املایی یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 11:11 ق.ظ

لفو نه
لغو




ارادت

روپوش سفید یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 09:52 ق.ظ

پسرک تنها شما راهت دور اگه اجازه بدی من برم خفش کنم
یادتون اقا میگفت اگه حتی یک مورد تقلب هم باشه امتحان رو لفو میکنم

پسرک تنها یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 09:16 ق.ظ

اینم ممکنه
ازینا هر چی بگی بر میاد

پسرک تنها یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 09:14 ق.ظ

لینک دهن لق کار می کنه

سپهر یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 09:06 ق.ظ

پسرک تنها

متشکر

در ضمن ما همه می دانیم و قرائن هم این را نشان می دهد که این مساله نفوذ افراد و تخلف کارمند نبوده و بلکه توطئه ای از بالا بوده و این نامه ها برای ظاهر سازی است و افشای این نامه ها هم حتی اگر اصل نامه ( که کپی آن اسکن شده) صحت داشته باشد خود جزئی از توطئه است تا در حالا بگویند ببینید ما هم شک کردیم و اقدام نمودیم و ...

پسرک تنها یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 08:57 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

منظورم از تاریخ این بود که ببینید اینا خودشون زودتر از همه خبردار بودن و این باعث شده که فرصت داشته باشن حداقل تا جایی که می تونن مدارک رو از بین ببرن
این دفعه رو بخاطر گل روی سپهر نمی کشم پزشکیان رو

محمد یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 07:31 ق.ظ

با سلام به همه کاکوها و آبجی های عزیز

گویا امروز دکتر ریاض در شیراز یک جلسه دارد .به دعوت بسیج دانشجوئی. در مجتمع سالن های سینا و صدرای دانشگاه علوم پزشکی شیراز .
سعی میکنم به جلسه بروم و اطلاعاتی از چند و چون پیگیری امتحان ۸۲ و .. بدست بیاورم .
امروز در شیراز بارندگی است . خدا کنه جلسه لغو نشه !
محمد از شیراز

سپهر یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 07:17 ق.ظ http://img113.exs.cx/my.php?loc=img113&image=sepehrf02c5ot.jpg

http://img113.exs.cx/my.php?loc=img113&image=sepehrf02c5ot.jpg


بیایید این هم تصویر نامه که من دیشب گرفتم نمی دانم چرا طرف زودی از یاهو پاکش کرد



[ بدون نام ] یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 06:53 ق.ظ

موضوع و تاریخ نامه هر چی می‌خواهد باشه مهم نیست

اما اون یک چیز را می رساند و اون هم اینکه تقلب در سطح وسیعی بوده
بیشتر از این ۳۰۰ نفری که باهاش سر ما را گرم کردن و می خوان با گذر ایام و اخراج تعدادی هم چیز را لاپوشانی کنند

تعدادی از دوستان هم که اب به اسیاب دشمن می ریزند و معلوم تو سرشون چیه؟

اما یک مساله برای ما مهم است و آن ابطال امتحان است

امیدوار یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 02:21 ق.ظ

توی اون سایت نامه دکتر هنر پیشه به دکتر کریمی رو اسکن کردن

تنبل یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 02:15 ق.ظ

من هم نتونستم سایتی که گفته شده را پیدا کنم.
پسرک تنها اگر برایت زحمتی نیست خبر مربوط به سایت
pg.photo.yahoo .... را اسکن کن و توی سایت خودت یا اینجا بذار تا ما هم ببینیم .
ممنون میشویم .
قربون تمام پزشکهای باحال وبا معرفت

روپوش سفید یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 02:00 ق.ظ

منم از این ادرس سر در نیاوردم حتی تو یاهو هم تایپش کردم چیزی نشون نداد
یکی منو راهنمایی کنه ؟

رضا یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 01:57 ق.ظ

من که از آدرس فوق چیزی نفهمیدم لطفا هرکس فهمید با زبان ساده ما راهم در جریان بگذارد.

[ بدون نام ] یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 01:36 ق.ظ

یعنی پشت پرده فروش رو به هم خبر می دادن و تو مصاحبه با اعلام سلامت امتحان ما رو شیره می مالندن ..ای بی چشم و روها!

[ بدون نام ] یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 01:03 ق.ظ

از لحن جاهلی کامنت فوق معذرت می خوام!
آخه بدجوری داغ کردم
مخلص بابابزرگ و اذناب

[ بدون نام ] یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 01:00 ق.ظ

تو خدمت به ما یاد دادن خوندن نامه خیلی محرمانه جرمه!
داداشتون هم که هلاک خلافی جاته!
دمش گرم!!!یعنی سر کار بودیم؟پس کی بود میگفت حتی ۱ مورد تخلف........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
البت شاید نامه؛تقلبی و سر کاری باشه؟
ما که سر در نیاوردیم و در اسرع وقت میریم لندن

سپهر یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 12:41 ق.ظ

پسرک تنها به غیر از کشتن هم راهی است که باید پیمود.

پسرک تنها یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 12:13 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

تاریخشو داشتین؟
۸۳/۲/۲۳
ایول پزشکیان
الهی نمیری خودم بکشمت

[ بدون نام ] یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 12:04 ق.ظ

کاسه و کوزه بر سر نفوذی و کارمند پس ناصری و پزشکیان چی

پسرک تنها شنبه 22 اسفند 1383 ساعت 11:50 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

ایول بابا

دهن لق - قسمت اول شنبه 22 اسفند 1383 ساعت 11:33 ب.ظ

این تصویر از یک نامه کش رفته شده !!! جالب است...

رفقا بیدارند....

http://pg.photos.yahoo.com/ph/armysecret/detail?.dir=/779c&.dnm=f02c.jpg


پسرک تنها شنبه 22 اسفند 1383 ساعت 11:14 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

آدم رو مجبور می کنین خودش بره برای سوال خودش جواب پیدا کنه!!!
از سایت دبیرخونه:
تبصره 3: دانشجویان‌ حائز رتبه‌های برتر دانشگاهها، از صدک‌ 98 تا صدک‌ 99 (یعنی
یک‌ درصد دوم بالاترین رتبه‌) از دوره‌ سی‌ویکم‌ و از صدک‌ 97 تا صدک‌ 98 (یعنی یک‌ درصد
سوم بالاترین رتبه‌‌) از دوره‌ سی‌وسوم‌ پذیرش‌ دستیار تخصصی می‌توانند با رعایت‌ سایر مقررات‌، قبل‌ از انجام‌ خدمات‌ قانونی و بشرط‌ انتخاب‌ رشته‌های غیر از جراحی کلیه‌ و مجاری ادراری تناسلی‌، جراحی استخوان‌ و مفاصل‌، چشم‌، گوش‌ و حلق‌ وبینی‌، پزشکی هسته‌ای‌، پوست‌ و پرتوشناسی تشخیصی در آزمون‌ پذیرش‌ دستیار تخصصی سال‌ فارغ‌التحصیلی خود شرکت‌ نمایند.

پسرک تنها شنبه 22 اسفند 1383 ساعت 11:09 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

آره ۳درصدی ها

عزادار پزشک بودن شنبه 22 اسفند 1383 ساعت 10:28 ب.ظ

دکتر حیدر پور عید شما مبارک ما که امسال هم عید نداریم !!!!!!

شاگرد دوم شنبه 22 اسفند 1383 ساعت 10:26 ب.ظ

لطفاٌ با رفرنس جواب بدین ...

آنمی باعث می شود ESRاز حد انتظار کمتر شود یا بیشتر چرا؟

مرسی.

[ بدون نام ] شنبه 22 اسفند 1383 ساعت 09:55 ب.ظ

بیزارم از هرچه نام زندگیست بر آن.....

[ بدون نام ] شنبه 22 اسفند 1383 ساعت 09:55 ب.ظ

آقایان مجلسی چطور بعد از یک سال به یاد ابطال امتحان و اختلال ۱۱٪ سئوالات افتادند لابد سر مبالغ دریافتی توافق نداشتند.

[ بدون نام ] شنبه 22 اسفند 1383 ساعت 09:53 ب.ظ

آه....... آرزوهای کوچکم کی به شماها خواهم رسید؟

[ بدون نام ] شنبه 22 اسفند 1383 ساعت 09:50 ب.ظ

۳ درصدی ها؟؟؟؟؟!!!!!

پسرک تنها شنبه 22 اسفند 1383 ساعت 09:38 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

من از تقلب در امتحان پره انترنی با موبایل و اس ام اس توی مشهد خبر دارم.
از خرید و فروش چیزی نشنیدم. منظورت خرید و فروش بود امیدوار؟
یه سوال دیگه. امسال ۳ درصدی ها استریت می شن یا سال دیگه؟

[ بدون نام ] شنبه 22 اسفند 1383 ساعت 09:35 ب.ظ

اگر دکتر شریعتی زنده بود سئوال فروش سئوالات فوق فلسفه میشد

مرغ شنبه 22 اسفند 1383 ساعت 09:29 ب.ظ

خوب ما هم اینجاییم که این رسم ها را بشکنیم

[ بدون نام ] شنبه 22 اسفند 1383 ساعت 08:40 ب.ظ

[email | web] نرود میخ آهنین در سنگ





خیلی از اهالی ادعا و با نمک تر از ملیجک ها که صحبت ازحق و انتخاب رشته مجدد و ...میکنند؛التفات داشته باشند که اساسا ازمون ؛سندیت نداشته و باطل میباشد و خیلی از عزیزان(که منکر زحمت و سوادشان نیستم)این اشفته بازار سوالات ۱۱٪غلطی به نفعشان بوده است.
اخه مدعیان مرام و صفا؛این کجایش انصافه که هر کس جواب به سوال غلط نداد؛هیچی به هیچی و هر کس غلط جواب داد؛نمره بهش متعلق باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آنهم در ازمونی که یک سوال هم واقعا سرنوشت ساز است!!
میدونم این کامنت هم اگر گم نشه؛با ذائقه اکثریت مطابق نیست و بی جواب میمونه!!!
حالا باز بگین انتخاب رشته مجدد و رسیدن حق به حق دار!!!
آیینه چون نقش تو ننمود راست
خود شکن ایینه شکستن خطاست

--------------------------------------
-------------------------------------
درست بو بردی مرغ حق!اما این یه رسم قدیمیه!!!!!!!!!!!!

پیرمرد شنبه 22 اسفند 1383 ساعت 08:40 ب.ظ

آنها فقط ما را بازی داده اند پسرم...

چطور شنبه 22 اسفند 1383 ساعت 08:39 ب.ظ

چطور دبیرخانه کفایت وسلامت لازم برای طرح سوالات پره انترنی و فوق تخصص را دارد و فقط سوالات دستیاری را می فروشد شما می دانید؟

مرغ سحر شنبه 22 اسفند 1383 ساعت 08:28 ب.ظ

تو امتحان پره انترنی؟اونجا دیگه چرا؟چه مزیتی داره؛حداکثر ۱٪ میشن اونوقت برای رزیدنتی هم که همچین کسایی باید سوال بخرن!!!!!!!!

امیدوار شنبه 22 اسفند 1383 ساعت 08:10 ب.ظ

سلام گلناز جان برات ایمیل زدم
بچه ها من شنیدم توی امتحان پره انترنی پریروز هم تقلب شده شما خبری درین مورد دارید ؟؟

ساده شنبه 22 اسفند 1383 ساعت 07:12 ب.ظ

او نوره جنگل تن سبز پشت دشت سرو دامن ..اونور روزای تاریک پشت این شبای روشن .. برای باور بودن جایی باید باشه باید ..برای لمس تن عشق کسی باید باشه باید..که سره خستگیا تو به روی سینه بگیره ..برای دلواپسیات واسه سادگیت بمیره!!!!!!!!!!!!!!!قلب تو قلبه پرنده پوستت اما پوست شیر زندونه تن و رها کن ای پرنده پر بگیر..حرف تنهایی قدیمی اما تلخ و سینه سوزه ..اولین و اخرین حرف ؛حرف هر روز وهنوزه!!!! .. تنهایی شاید یه راهه؛راهیه تا بینهایت قصه همیشه تکرار هجرت وهجرت و هجرت.. اما تو این راه که همراه جستجومه ؛خوارو خس نیست.. کسی شاید باشه شاید کسی که ((دستاش قفس نیست)).. قلب تو قلب پرنده پوستت اما پوست شیر زندونه تن ورها کن ای پرنده پر بگیر...................................................................

پسرک تنها شنبه 22 اسفند 1383 ساعت 07:06 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

ولی فکر کنم توی شهرهای بزرگ استخدام کنن. نه؟

[ بدون نام ] شنبه 22 اسفند 1383 ساعت 06:01 ب.ظ

بله پسرک تنها
متخصص پزشک قانونی را استخدام نمی کنند ان هم بخاطر حقوقش
وقتی که پزشک عمومی را با حقوق خیلی پایینتر می توانند استخدام کنند و بجای پزشکی قانونی بکار ببرند دیوانه نیستند که متخصص را با حقوق بیشتر استخدام کنند
من یک رفیق متخصص قانونی دارم که استخدامش نکردند و ۲دو رفیق پزشک عمومی دارم که رییس پزشکی قانونی ۲ تا از شهرستانها هستند

[ بدون نام ] شنبه 22 اسفند 1383 ساعت 04:54 ب.ظ

هزار و یک روزنه


سلام ..
وبلاگتون جالبه ولی چرا اسم بهتری براش نذاشتید؟
یعنی واقعا اینقدر به تقلب فکر میکنید؟!!!
اینکه آدم وبلاگ آموزشی میبینه خوشش میاد...
موفق و سربلند باشید.



نوشته شده در روز جمعه 21 اسفند 1383 ساعت 1:08pm در گفتگوی نظرات شما درباره این وبلاگ در وبلاگ علوم پزشکی

پسرک تنها شنبه 22 اسفند 1383 ساعت 04:43 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

ممنونم آرش جان
مطمئنی که استخدام ندارن؟
آخه مطب متخصص مسمومیت که بازاری نداره و اگه استخدام نداشته باشه فایده ای نداره. یعنی مهمترین نکته مثبت این رشته برام استخدامش بود. شما مطمئنی؟؟؟؟
آخه توی شهری مثل مشهد رییس پزشکی قانونیش می گفت که اگه همین الان متخصص پزشکی قانونی باشه ما اینجا براش جا داریم هنوز.(مشهد تا ۴ ماه پیش که این صحبت رو انجام داده بودم ۲ تا متخصص داشت)
ممنون می شم اگه بیشتر راهنمایی کنی

گلناز شنبه 22 اسفند 1383 ساعت 04:38 ب.ظ

امیدوار جان سلام
یه سر به ای میلت بزن

پسرک تنها شنبه 22 اسفند 1383 ساعت 04:37 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

خیلی خیلی ممنونم روپوش سفید. حتما اینکارو می کنم.
خیلی از لطفت ممنونم.

ارش شنبه 22 اسفند 1383 ساعت 04:33 ب.ظ

پسرک تنها پزشکی قانونی ها بیکار هستند
استخدام هم ندارند
ولی می توانند تحت عنوان متخصص مسمومیتها و... مطب بزنند
بعلت استخدام نشدن دچار مشکل هستند و هیچکدام از کارشان راضی نیستند ولی در صورت استخدام کار خوب و راحتی است استرس هم ندارد صاحب قدرت و نفوذ و احترام هستی
در مورد کارش هم عادت می کنیر

روپوش سفید شنبه 22 اسفند 1383 ساعت 03:59 ب.ظ

پسرک تنها سلام
در مورد کار پزشکی قانونی برات باید بگم کارهای متفاوتی میکنن یکی همون که تو فبلمها دیدی که تشریح جسد ویافتن علت مرگ هستش یکیش هم اداره کردن بخش مسمومیتها در بعضی بیمارستانهاست که البته این تو چارت اصلی کارشون نیست و کار اصلیشون اینه که به پرونده های نظام پزشکی که کسی از پزشکی شاکی شده نظر کارشناسی میده یا به عنوان کارشناس در مورد پرونده های دادگستری کار میکنن.اگه باز هم اطلاعاتی خواستی زنگ بزن خوابگاه بوستان (پسران) دانشگاه تهران که جنب بیمارستان شریعتی هستش بگو که میخوای با یه رزیدنت پزشکی قانونی صحبت کنی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد