خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

http://dastyari.blogsky.com

شهادت سرور آزادگان بر عموم آزادگان جهان تسلیت باد

 رروز تسلیم  شیطان شدن اهل کوفه ؛ روز پیروزی  هوای نفس بر اهل کوفه ؛ روز مرگ اانسانیت در کوفه  بر عموم خلق عالم تسلیت باد

روز پیروزی سرور آزادگان بر شیطان ؛ روز عروج  انسان ؛ روز خریداری آبروی انسان توسط  72 شهید کربلا ؛ روز شکستن کمر شیطان توسط  انسان پاک ؛  مبارک باد

 

تبادل نظر : سهمیه ها ؛ تخلفات ؛ راهکارها (3)

 


سلام بر شهید کربلا

خدایا ترا به حق این روز پاک قسمت می دهیم که ریشه ظلم و فساد را بخشکان

مسئولین اسیر هوای نفس را به راه خودت هدایت فرما

و به ما درست زیستن را یاد ده

جمعه 30 بهمن 1383 در ساعت 2:41pm

 

گاندی

رفتی و ماندم و بیقرارم    بی تو میلی به ماندن ندارم

بی حضورت دلم تیره گشتست    تیره تر از دلم روزگارم

عشق خود را نهان کردم از شرم    اینک از کرده ام شرمسارم

گرچه هستی سراسر خزانست   تا تو هستی سراسر بهارم

این جهان با تو بودن مرا بس      زان جهان انتظاری ندارم

دیروز به مدت یکهفته از وطن خارج شده ام ولی خاطره ی روزهای خوش همبستگی و موفقیت با منست

جمعه 30 بهمن 1383 در ساعت 5:57pm

 

حاتم طایی

گفتم:از اینهمه سهمیه های رنگارنگ هیچکدوم شامل تو نمی شه؟

گفت:دریغ از یه ستاره تو آسمون.

گفتم:لااقل طرح منطقه محروم می رفتی اینو که دیگه می تونستی!

گفت:سرباز که محل خدمت رو خودش تعیین نمی کنه!من فرستادن تو پادگان 02 ارتش شدم حکیم پادگان خودم که نرفتم!

گفتم:کس و کارت رزمنده یا شهید نبودند؟ اصلا چرا خودت جبهه نرفتی ؟

گفت:من زمان صلح 12 ساله بودم کجا می رفتم ؟ تازه پدرم که چندسال پیش مرد من شدم سرپرست مادر و خواهر و برادر کوچکم.

گفت:چرا الان نمی ری جنوب که سهمیه مناطق محروم بگیری؟

گفت:مادر و خواهرم رو چه کار کنم ؟

گفتم: برادرت.

گفت:تازه خرج اون هم رو دوش منه اون دانشجوی شهرستانه!تازه کی قول می ده این سهمیه سال بعد بمونه اینها حرفاشون مث ابر بهاره!

گفتم: پس یه راه بیشتر نداری...یکی از دوستام هست که...

گفت:سوال بخرم؟پولشو از کجا بیارم؟

گفتم:نه از سهمیه خانومها استفاده کن!

گفت:جل الخالق چطوری؟

گفتم:کارهایی که اونها می کنن بکن !یه کم سخته ولی مثلا یه کم مهربون باش ...لبخند بزن... با ادب باش و...

گفت:هیهات من الذله.

گفتم: پس مث من PLAB یا USMLE بخون !

گفت:اگه پول داشتم که با تو بحث نمی کردم سوال خریدن راحت تره!

گفتم:راست می گی از خروج ارز هم جلوگیری می کنه !!!!!!

جمعه 30 بهمن 1383 در ساعت 11:00pm

 

 

ذلیل

حاتم طایی عزیزتر از جان ؛

ادرس این دوستتو می شه بدی ؟ تا راه و روش رو یادم بده

من می خوام با ذلت هم که شده رزیدنت بشم.

جمعه 30 بهمن 1383 در ساعت 11:16pm

 

 

اهورا

خدمت اون دوستانی که میخوان به هر قیمتی رزیدنت بشن بگم که همه سر کاریم چون همین الان هم ظرفیتها پره اینه که پولتون رو بیخود حروم نکنین واگر بندازین تو کار تجارت ۴ سال دیگه وضعت بهتره

شنبه 01 اسفند 1383 در ساعت 00:03am

 

 

مرغ محلی

حاتم طایی؛سلام

دست به تیغت حرف نداره!

و اما:

من اگر سالها پیش بعد از کنکور سراسری از وضعیت اینچنینی سهمیه ها اطلاع داشتم و میدانستم بعد از دوره عمومی باید در چنین رقابت محالی شرکت کنم هرگز رشته پزشکی را انتخاب نمیکردم و به دندانپزشکی یا دارو سازی یا دامپزشکی بسنده مینمودم.

حالا ظاهرا قضیه ؛عطف به ماسبق شده؛راهکار چیست؟؟

این ایام را خدمت شما تسلیت می گویم

شنبه 01 اسفند 1383 در ساعت 00:18am

 

 

مرغ سحر

سلام.چند روزی بود بهتون سر نزده بودم ولی دلم واقعا تنگ شده بود.یعنی فکر میکنید متخلفین واقعی مجازات میشن یا ۴ـ۵تا بدبخت بیچاره بی پارتی رشته اطفال و زنان دانشگاه ابرقو را ؛نیم ماه تعلیق؛میکنند وموضوع را فیصله میدن؟بعد هم میگن کسی اعتراف نکرده مدرکی هم به دست نیامده این ۲۰۰ نفر هم خوشی زده بود زیر دلشان اومدن جلو دوربین برای تست فیلم جنایت بدون مکافات ساخته وزارت ب نقش بازی کردن!!!!!!!!واقعا چه پیش بینی میکنید ؟یعنی از امروز تا ۳۰ فروردین که همه ادارات وبالاخص مجلس در تعطیلات بسر میبرن متخلفی دستگیر ومحاکمه وحقی به حقدار میرسه؟؟؟؟من که همچنان امیدوارم نه ببخشید ارزومندم!!!!!!

شنبه 01 اسفند 1383 در ساعت 09:28am

 

 

غریب نواز

رستم دستان گره مشت ماست   زخم ما از خار سرانگشت ماست

شنبه 01 اسفند 1383 در ساعت 10:51am

 

دوستان کسی از تاریخ خبر نداره؟هل من ناصر ینصرنی؟ ایا غراب؟

شنبه 01 اسفند 1383 در ساعت 11:02am

 

 

ارش

سلام با تسلیت به مناسبت فاجعه کربلا خدمت همکاران

بچه ها به نظر من هر کدام از ما باید به ادرس ایمیل کمیته تحقیق مجلس ( موجود در همین وبلاگ ) که دکتر حیدر پور رئیس ان و عضو کمیته بهداشت هم است نسبت به تعدیل سهمیه ها و بر گرداندن سهمیه مناطق محروم به همان 10% سابق اقدام کنند

مطمئن باشید ایمیل هر کدام از ما ها در تشویق انها به تصمیم گیریهای درست موثر خواهد بود

من خودم با اینکه سهمیه مناطق محروم داشتم اما انرا انتخاب نکردم

چون بنظر من یک ظلم اشکار به سایر همکارانم است و باعث افت سطح پزشکی در اینده خواهد شد بطوریکه در اینده فکر کنم سطح معلومات پزشکان عمومی بیش از معلومات متخصصین محروم شود

جالب است بدانید که من وقتی بیماران را پیش متخصصین شهرمان ارجاع می دهم قبول نمی کنند و می خواهند از متخصصین شهرهای بزرگ معرفی کنم تا برای ویزیت پیش انها بروند .

حتی مردم عادی هم فهمیده اند که متخصصین شهرهای کوچک طرحی یا از لحاظ سواد پایینتر از شهرهای بزرگ هستند

که همه اینها نشان دهنده تصمیم گیریهای غلط وزارت بهداشت است یعنی بعد از چند سال شهرهای مناطق محروم متخصص خواهند داشت ولی مردم برای درمان به شهرهای بزرگ هجوم خواهند اورد

پس واضح است که وزارت بهداشت بجای پایین اوردن سطح پزشکی در کشور با دادن امکانات مناسب(مثل فراهم کردن شرایط مطالعاتی در کشورهای پیشرفته برای پزشکان مناطق محروم که هم سطح پزشکی را بالا می برد و هم پزشکان را تشویق به خدمت در مناطق محروم می کند ) پزشکان را تشویق به خدمت در مناطق محروم کند

هر چند که با شرایط بازار کاری فعلی بعد از چند سال متخصصین با دل و جان برای کار به مناطق محروم رجوع خواهند کرد

شنبه 01 اسفند 1383 در ساعت 12:36pm

 
از کلیه همکاران گرامی , پزشکان محترم و هموطنان عزیز که هرگونه گزارش یا اطلاعاتی درخصوص آزمونهای دبیرخانه آموزش پزشکی وتخصصی دارند خواهشمندیم موارد مورد نظر رابا
آدرس پست الکترونیکی زیردرمیان بگذارند:
 
 
http://www.ttmajlis.com/contactus.asp
 

  اخبار قبلی:
 http://dastyari.blogsky.com/?Date=1383/11&Page=1

نظرات 22 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 اسفند 1383 ساعت 08:43 ق.ظ



توجه ، توجه!

خوندن این مطلب برای اشخاص زیر ۱۸ سال منع قانونی و

شرعی و اخلاقی و ادبی و سیاسی و اقتصادی و ... خلاصه

ممنوعه! ولی اگه هم کسی خواست بخونه و زبونم لال ﴿نچ نچ

نچ﴾ زیر ۱۸ سالشه ، عمل نکنه

و اما راههای ...

راه ۱: روزهای تعطیل مثل بقیه روزها ساعتتون رو کوک

کنین تا همه از خواب بپرن! ﴿این روش برای افرادی که غیر

از سادیسم ، رگه هایی از مازوخیسم هم دارن پیشنهاد میشه!﴾

برای دیدن سایر راه حلها روی ادامه متن کلیک کنید...




راه ۲: سر چهارراه وقتی چراغ سبز شد دستتون رو روی بوق

بذارین تا جلویی ها زودتر راه بیفتن!

راه ۳: وقتی می خواین برین دست به آب ، با صدای بلند به

اطلاع همه برسونین!

راه ۴: وقتی از کسی آدرسی رو میپرسین بلافاصله بعد از

جواب دادنش جلوی چشمش از یه نفر دیگه بپرسین!

راه ۵: کرایه تاکسی رو بعد از پیاده شدن و گشتن تمام

جیبهاتون ، به صورت اسکناس هزاری پرداخت کنین!

راه ۶: همسرتون رو با اسم همسر قبلیتون صدا بزنین!

راه ۷: جدول نیمه تمام دوستتون رو حل کنین!

راه ۸: توی اتوبان و جاده روی لاین منتهی الیه سمت چپ با

سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت حرکت کنین!

راه ۹: وقتی عده زیادی مشغول تماشای تلویزیون هستن مرتب

کانال رو عوض کنین!

راه ۱۰: از بستنی فروشی بخواین که اسم ۵۴ نوع از بستنیها

رو براتون بگه!

راه ۱۱: در یک جمع ، سوپ یا چایی رو با هورت کشیدن نوش

جان کنین!

راه ۱۲: به کسی که دندون مصنوعی داره بلال تعارف کنین!

راه ۱۳: وقتی از آسانسور پیاده میشین دکمه های تمام طبقات

رو بزنین و محل رو ترک کنین!

راه ۱۴: وقتی با بچه ها بازی فکری می کنین سعی کنین از

اونها ببرین!

راه ۱۵: موقع ناهار توی یک جمع ، جزئیات تهوع و ﴿گلاب

به روتون﴾ استفراغی که چند روز پیش داشتین رو با آب و

تاب تعریف کنین!

راه ۱۶: ایده های دیگران رو به اسم خودتون به کار ببرین!

راه ۱۷: بوتیک چی رو وادار کنین شونصد رنگ و نوع

مختلف پیراهنهاش رو باز کنه و نشونتون بده و بعد بگین

هیچکدوم جالب نیست و سریع خارج بشین!

راه ۱۸: شمعهای کیک تولد دیگران رو فوت کنین!

راه ۱۹: اگه سر دوستتون طاسه مرتب از آرایشگرتون تعریف

کنین!

راه ۲۰: وقتی کسی لباس تازه می خره بهش بگین خیلی گرون

خریده و سرش کلاه رفته!

راه ۲۱: صابون رو همیشه کف وان حمام جا بذارین!

راه ۲۲: روی ماشینتون بوقهای شیپوری نصب کنین!

راه ۲۳: وقتی دوستتون رو بعد از یه مدت طولانی می بینین

بگین چقدر پیر شده!

راه ۲۴: وقتی کسی در یک جمع جوک تعریف می کنه بلافاصله

بگین خیلی قدیمی بود!

راه ۲۵: چاقی و شکم بزرگ دوستتون رو مرتب بهش یادآوری

کنین!

راه ۲۶: بادکنک بچه ها رو بترکونین!

راه ۲۷: مرتب اشتباهات لغوی و گرامری دیگران هنگام

صحبت رو گوشزد کنین و بخندین!

راه ۲۸: وقتی دوستتون موهای سرش رو کوتاه می کنه بهش

بگین که موی بلند بیشتر بهش میاد!

راه ۲۹: بچه جیغ جیغوی خودتون رو به سینما ببرین!

راه ۳۰: کلید آپارتمان طبقه ۱۳ تون رو توی ماشین جا بذارین

و وقتی به در آپارتمان رسیدین یادتون بیاد! ﴿این راه هم جنبه

هایی از مازوخیسم در بر داره!﴾

راه ۳۱: ایمیل های فورواردی دوستتون رو همیشه برای

خودش فوروارد کنین!

راه ۳۲: توی کنسرتهای موسیقی بزرگ و هنری ، بی موقع

دست بزنین!

راه ۳۳: هر جایی که می تونین ، آدامس جویده شده تون رو

جا بذارین! ﴿توی دستکش دوستتون بهتره!﴾

راه ۳۴: حبه قند نیمه جویده و خیستون رو دوباره توی قنددون

بذارین!

راه ۳۵: نصف شبها با صدای بلند توی خواب حرف بزنین!

راه ۳۶: دوستتون که پاش توی گچه رو به فوتبال بازی کردن

دعوت کنین!

راه ۳۷: عکسهای عروسی دوستتون رو با دستهای چرب تماشا

کنین!

راه ۳۸: پیچهای کوک گیتار دوستتون رو که ۵ دقیقه دیگه

اجرای برنامه داره حداقل ۲۷۰ درجه در جهات مختلف

بچرخونین!

راه ۳۹: با یه پیتزا فروشی تماس بگیرین و شماره تلفن پیتزا

فروشی روبروییش که اونطرف خیابونه رو بپرسین!

راه ۴۰: شیشه های سس گوجه فرنگی و هات سس فلفل رو

عوض کنین!

راه ۴۱: موقع عکس رسمی انداختن برای هر کس جلوتونه

شاخ بذارین!

راه ۴۲: توی ظرفهای آجیل برای مهموناتون فقط پسته ها و

فندقهای دهان بسته بذارین!

راه ۴۳: شونصد بار به دستگاه پیغام گیر تلفن دوستتون زنگ

بزنین و داستان خاله سوسکه رو تعریف کنین!

راه ۴۴: توی روزهای بارونی با ماشینتون با سرعت از وسط

آبهای جمع شده رد بشین!

راه ۴۵: توی جای کارت دستگاههای عابر بانک چوب کبریت

فرو کنین!

راه ۴۶: جای برچسبهای قرمز و آبی شیرهای آب توالت هتل

ها رو عوض کنین!

راه ۴۷: یکی از پایه های صندلی معلم یا استادتون رو لق

کنین!

راه ۴۸: توی مهمونی ها مرتب از بچه چهار ساله تون بخواین

که هر چی شعر بلده بخونه!

راه ۴۹: چراغ توالتی که مشتری داره و کلید چراغش بیرونه

رو خاموش کنین!

راه ۵۰: ورقهای جزوه ء ۳۰۰ صفحه ای دوستتون که ازش

گرفتین زیراکس کنین رو قاطی پاتی بذارین ، یه بر هم بزنین

، بعد بهش پس بدین!


تیز بین سه‌شنبه 4 اسفند 1383 ساعت 02:55 ق.ظ

کلاغ خبر چین = کلاغ پر سیاه = پسرک تنها = بابا بزرگ

داداش خر خودتی !!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 2 اسفند 1383 ساعت 09:09 ب.ظ

خبر موثق
امتحان به احتمال قوی ۹ تیر شد

عصاکش کور یکشنبه 2 اسفند 1383 ساعت 07:45 ب.ظ


من مست و تو دیوانه ما را که برد خانه .... صد بار به تو گفتم کم کن دو سه پیمانه

پزشک یکشنبه 2 اسفند 1383 ساعت 06:13 ب.ظ

به نقل از مهر:
دکتر حیدر پور:
دستور العمل برگزاری امتحان تغییر میکند
امتحانات سالهای گذشته نیز بررسی میشود
زمان امتحان بزودی توسط وزیر بهداشت اعلام میشود

فضول یکشنبه 2 اسفند 1383 ساعت 06:04 ب.ظ

من عذر میخوام که باعث عصبانیت همه شدم و این همه ادم فحش خوردن که البته کار خوبی نبود
اما اگه بدونم امتحان کیه خیلی برام فرق میکنه
به خدا من سربازم واین پزشکیار زیر دست منم بهم میخنده فکر میکنه امتحان رانندگی خیلی مهمتر از امتحان دستیاری هستش
به هر حال امیدوارم تغییرات لازم اجرا بشه و همتون موفق بشین

شیری اما...... یکشنبه 2 اسفند 1383 ساعت 05:12 ب.ظ

ما همه شیریم شیران علم /// حمله مان باشد از باد دم به دم

پسرک تنها یکشنبه 2 اسفند 1383 ساعت 04:35 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

امتحان ۱۶ بهمنه
می گی نه
برو توی دفترچه ثبت نام نگاه کن. به شایعات هم توجه نکن

[ بدون نام ] یکشنبه 2 اسفند 1383 ساعت 02:02 ب.ظ

تاریخ امتحان معلوم شد :
یا ۱۸ تیر خواهد بود؛ و اگه مجلس موافقت نکنه میشه ۲۸ مرداد

منطقی یکشنبه 2 اسفند 1383 ساعت 12:41 ب.ظ

بابا فرض کن مثلا ۱ اردیبهشت بگن .چه اعتباری یا اعتمادی ؟یه باد بزنه می شه ۵ خرداد .۲۸ اردیبهشت یکی دیگه می گه ۲ تیر!!!! ما با مرد جماعت طرف نیستیم .دوران قیصر و شرف حرف مرد گذشته .معلوم نیست اگه مرخصی بگیری ۴۸ ساعت قبل از امتحان عقب بیفته . خدا رو شکر نمی گن جلو افتاد اون هم از لین مدیریت قدرتمند بعید نیست.اصلا من میگم امتحان مردا باشه اعتبار این تاریخ کمتر از حرف اونها که نیست!!!!! اینبار می گن به خاطر یخبندان رشت با خاطره زلزله بویین زهزا یا همدردی با مردم لبنان افتاد ۳۱ شهریور بزار باد بزنه!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 2 اسفند 1383 ساعت 11:48 ق.ظ

بابا کشتی ما را می گن تو اردیبهشته دیگه/////////////

فضول یکشنبه 2 اسفند 1383 ساعت 10:41 ق.ظ

عذر میخوام بی ادبی میکنم این امتحان کیه؟
اخه من میخوام مرخصی بگیرم

رضا یکشنبه 2 اسفند 1383 ساعت 09:38 ق.ظ

قربونت برم این شعره شاملو هست نه شریعتی!!!!!!

از دکتر شریعتی یکشنبه 2 اسفند 1383 ساعت 09:33 ق.ظ

من از مرگ نمی ترسم ... من از مردن در سرزمینی می ترسم که در آن ... دستمزد یک روز گور کن از بهای فهم و آزادی بیشتر است....

پسرک تنها یکشنبه 2 اسفند 1383 ساعت 09:10 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

آه اگر روزی نگاه تو

مونس چشمان من باشد

قلعه سنگین تنهایی

چهار دیوارش زهم پاشد
...

[ بدون نام ] یکشنبه 2 اسفند 1383 ساعت 12:59 ق.ظ

بازم فضولی من عود کرد این امتحان کیه ؟ (بی زحمت)

مرغ محلی یکشنبه 2 اسفند 1383 ساعت 12:31 ق.ظ

از سعدی گوهرسخن است که:
...ریشی درون جامه داشتم و شیخ از ان هر روز بپرسیدی که چونست و نپرسیدی کجاست.دانستم از آن احتزار می کند که ذکر همه عضوی روا نباشد و خردمندان گفته اند هر که سخن نسنجد از جوابش برنجد.
تا نیک ندانی که سخن عین صوابست
باید که به گفتن دهن از هم نگشائی
گر راست سخن گوئی و در بند بمانی
به زانکه دروغت دهد از بند رهائی

حاتم طایی یکشنبه 2 اسفند 1383 ساعت 12:08 ق.ظ



گفتم: میدونی فمنیست یعنی چی ؟
گفت: نه ولی آنتی فمنیست احتمالا یه جور فحشه!
گفتم: چه طور؟
گفت: آخه تو دانشگاه دخترا به من می گفتن آنتی فمنیست!
گفتم: چرا؟
گفت: می گفتن طرز معاشرت با خانوما رو بلد نیستی ... بی نزاکتی... خشنی...خودخواهی و...
گفتم: شنیدی رییس سازمان سنجش در مورد زیادشدن دخترا تو دانشگاه هشدار داده ؟
گفت: خب...
گفتم: گفته سال قبل 64% ورودی ها دختر بودن!
گفت: خب که چی؟
گفتم: حساب کن 64% یعنی به زودی پسرها فقط 36% تحصیل کرده ها رو تشکیل خواهند داد...این یعنی اینکه از هر100 تا تحصیلکرده اگه یک مجموعه دوتایی بسازیم و همه با هم ازدواج کنن 28 تا دختر زیاد می آد!
گفت: خب چه نتیجه ای می خوای بگیری؟
گفتم : بابا ما که مثلا پزشک و دانشگاهی و اینترنتی هستیم ... آنتی فمنیست- مرتجع- عقب افتاده- تنگ نظر و بی نزاکتیم و نمی تونیم پیشرفت زنهای جامعه رو تحمل کنیم! ... اون وقت این 28% می خوان با غیر تحصیلکرده زندگی کنن ودم از استقلال و توانایی زنان و....بزنن؟
گفت: عجب کلکی ! پس واسه همین از همین حالا دارن دخترای پزشک و برای زندگی و سفر به مناطق محروم آماده می کنن!!!
گفتم: اتفاقا از سند و محضر هم دم می زنن که عشق دخترای دم بخته!
گفت: اون وقت تکلیف برابری کلاس و فهم اجتماعی و تفاهم و آزادی و امروزی شدن و ... چی می شه؟
گفتم : طبیعت ازاصل تنازع بقاء داروین و اقتصاد از قانون عرضه و تقاضا طبعیت می کنه... آب منتظر قانون ما نیست...هر جا که آدمها تو جریان طبیعت دست بردن دودش به چشم خودشون رفت ...
گفت: حالا فهمیدم اینها آنتی فمنیستن نه من!!!!!

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1383 ساعت 08:37 ب.ظ

امتحان ۱۳ اسفند
برنامه ریزی نمی خواد

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1383 ساعت 08:20 ب.ظ

ببخشین فضولی میکنم کسی از تاریخ امتحان خبر یا شایعه ای شنیده؟
اخه من میخوام برنامه ریزی کنم

ژولی پولی شنبه 1 اسفند 1383 ساعت 05:28 ب.ظ

تو تقویم من که ۳۰ روزه است. مگه میشه بعضی تقویمها ۲۹ روزه باشه؟ حتما اشتباه کردن

پسرک تنها شنبه 1 اسفند 1383 ساعت 04:28 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

آقا یک سوال
امسال اسفند ۲۹ روزه یا ۳۰ روز؟
آخه هر تقویمی یه چیزی نوشته

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد