خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

http://dastyari.blogsky.com

شهادت سرور آزادگان بر عموم آزادگان جهان تسلیت باد

 روز تسلیم  شیطان شدن اهل کوفه ؛ روز پیروزی  هوای نفس بر اهل کوفه ؛ روز مرگ انسانیت در کوفه  بر عموم خلق عالم تسلیت باد

روز پیروزی سرور آزادگان بر شیطان ؛ روز عروج  انسان ؛ روز خریداری آبروی انسان توسط  72 شهید کربلا ؛ روز شکستن کمر شیطان توسط  انسان پاک ؛  مبارک باد

 

تبادل نظر : سهمیه ها ؛ تخلفات ؛ راهکارها



کلاغ خبرچین

مرا ببخش ای یار

با صورتکی که دیگر آینه هم بازش نمی شناسد ٬

چگونه به میعاد گاه بازآیم ؟

٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪

سلام دوستان

عذر تاخیر و وقفه این سیه پوش که حال در حضور شما سیه روی نیز هست به کرم خود ببخشائید.

بعلت گرفتار شدن در حادثه ای حتی قادر به شرکت در تجمع هم نشدم !! ازاین رو از همه تان پوزش میطلبم . اینطور که متوجه شدم تعداد دوستان هم چندان چشمگیر نبوده . این بدلایل متعددی میتواند باشد که شاید مهمترین آن اعلام حل ماجرا در شب قبل بطور استراتژیک بود که شاید به هدف جلوگیری از تجمع بوده چرا که اینروزها انواع تجمع در جلوی مجلس رخ میدهد.

امروز تمام کامنتهای این چندروزه را مطالعه کردم . از ابراز لطف همه دوستان بخصوص بابا بزرگ عزیز به این حقیر سپاسگزارم. خوشحالم که خبرهای خبرگزاری ما در کوران بیخبری چراغ راهی برای عزیزان بوده و موجب شده که امیدشان را از دست ندهند.

--------------------------------------------------------------------------

آخرین اخبار حاکی از اینست که اعترافات بازداشت شدگان به جاهای باریک هم رسیده و بقول« پسرک تنها» سر نخ به بند تنبان بعضیها رسیده است. امیدوارم کار به سرپوشی و پنهان کردن بعضی ها(!) نرسد. همین روزها خبرهای بیشتری خواهید شنید.

امــــا بعد ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

۱-- طبق قانون٬ اگر سووالات یک امتحان قبل از برگزاری آن لو رفته باشد آن امتحان باطل خواهد بود . در مورد آزمون پذیرش دستیار این مسئله از حساسیت بیشتری برخوردار است چرا که جایگیری غیر قانونی حتی یک نفر موجب بهم ریختن ساختار یک پذیرش صحیح میشود. بنابراین اگر کمیته تحقیق و تفحص هم خواستار ابطال این امتحان نشود ٬ما باید خود با طرح شکایت و استفاده از وکلای زبردست از دادگستری این خواستته برحق خود را به پیش ببریم . من مطمئنم بسیاری از پذیرفته شدگان نیز ناراضی از رشته خود بوده و در این راه همگام با ما خواهند بود .

ازطرف دیگر درخواست نمایندگان درگیر ماجرا مبنی بر ابطال امتحان در تابستان گذشته و نیز قول وزیر در این خصوص با شرط اثبات تخلف را فراموش نکرده ایم.

در اینجا از بسیج دانشجوئی محترم دانشگاه تهران درخواست میکنیم که در خصوص این مهم نیز پیشگام شده و با اختیار یک وکیل این حق را دادخواهی کند . البته بایستی با افتتاح یک حساب بانکی از سوی ایشان همه دوستان ذینفع در پرداخت هزینه ها یاری کنند . اگرچه وزارت بهداشت بابت آزمون پارسال موظف به بازپرداخت هزینه های ثبت نام داوطلبان است که بالغ بر ۱۳۰ میلیون تومان میشود.

۲-- همانطور که بارها مطرح شده آزمون گذشته نه تنها بخاطر تقلبات و تخلفات صورت گرفته ٬ که بدلیل غیر استاندارد بودن آن هم غیر قابل قبول است. مثل مخدوش بودن ۲۳ سووال (۵/۱۱٪) . اگر این آزمون استاندارد بود ٬ (حتی به فرض عدم تقلب) از کجا معلوم که همین افراد قبول می شدند ؟

۳-- از آنجا که سابقه خیانت دبیرخانه محدود به پارسال نیست ٬ ودر این میان افراد زیادی خسارتهای فراوانی دیده اند ٬ لذا بعنوان بخشی از پرداخت غرامت٬ باید ظرفیت امسال وسالهای بعد افزایش یابد .

۴-- به منظور پذیرش تواناترین و اعلمترین داوطلبان ٬ بایستی کلیه سهمیه بندی ها حذف و بجای آن تعهد رسمی از کلیه پذیرفته شدگان جهت خدمت در مناطق مورد نیاز اخذ شود .

فراموش نکنیم که مردم جهت درمان آلام خود به پزشکانی توانا و مجرب نیاز دارند ٬ فارغ از هرگونه گرایش قومی ٬ اجتماعی و یا جنسیتی !

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

بزودی نقد مفصلی در خصوص رویکرد به پذیرش دستیار در تمام ابعاد از رفرانسها تا سهمیه بندی ها به حضور عزیزان تقدیم خواهد شد.

به احترام سالگرد قیام سرور آزادگان و شهادت حق طلبان کربلای خونین ٬ سبک و سیاق گذشته و نیز مجموعه چهل سال بعد مثل این روزها را پس از عاشورا ادامه خواهم داد.

« ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاة »

پیروز باشید

دوستدارتان کلاغ خبر چین

پنج شنبه 29 بهمن 1383 در ساعت 10:42pm

 

 

مرغ دریایی

کلاغ خبرچین؛بلا به دور

اسپند دود کن تا چشم نخوری

مخلصت

پنج شنبه 29 بهمن 1383 در ساعت 11:26pm

 

 

کلاغ خبرچین؛ لطفا خبرها را زودتر برسان

ممنون

جمعه 30 بهمن 1383 در ساعت 04:34am

 

 

اینجانب با گرفتن وکیل و پیگیری مستقیم تخلف سال۸۲ از طرف اتحادیه ای که انشاالله تشکیل خواهیم داد ..... مثلا تحت نام « اتحادیه پزشکان مستقل»( همراه با عضو گیری اینترنتی و دادن اسم و نظام پزشکی ) موافقم ..... در حالیکه کارگران و سایر صنوف دارای اتحادیه های قوی برای دخالت در موارد لازم و دفاع از حق صنف مربوطه هستند در مورد ما پزشکان نیز زمان آن رسیده تا بالاخره یک اتحادیه قوی و پر تعداد و مستقل داشته باشیم و در تمام امور مربوط به پزشکان دخالت فعال داشته باشیم اینجانب برای شروع نام و ایمیل خود را ارسال می دارم و امیدوارم بقیه هم .....و به یاد داشته باشیم که تمام اتحادیه ها اول با تعداد کم متولد می شوند ولی این نوع فعالیت ها و فعال بودن آن در احقاق حق آن صنف است که آن را معروف و شناخته شده و به مرور پر تعداد می کند

جمعه 30 بهمن 1383 در ساعت 10:16am

 

 

حاتم طایی

گفتم: آیا پارسال سوالهای دستیاری فروخته شد؟

گفت:بله

گفتم:فکر می کنی چند نفر خریده باشند؟

گفت:شاید 300 نفر

گفتم:300 تقسیم بر 1200 چقدر می شه ؟

گفت:25 %

گفتم:خب" اینو اسمش بذاریم سهمیه پولدار ها خیلی بیشتر از بقیه سهمیه ها نیست و کسب کردنی هم هست!

گفت:به چه حقی؟

گفتم:خب چیزی که دارند و بقیه ندارند.

گفت:عدالت نیست.

گفت:این که تازه هرکسی داشت می تونست بخره بقیه سهمیه ها رو که ارثی و ژنتیکی کردند

گفت:منظورت چیه؟

گفتم:ببین خلاف خلافه چه کلاه شرعی داشته باشه چه نداشته باشه تازه به حق فروشی از راه قانون نه تنها کسی اعتراض نکرد که افتخار هم می کنند

گفت:اونها حق دارند: خون دادند یا .به سهمیه خانمها نیاز شرعی داریم.

گفتم:چشمتو باز کن مگه نمی بینی حتی مال مخلوط به حرام خمس می خواد؟خمس سهمیه حرام هم می شه 25% سوال که می فروشن!

گفت:راست می گی با فاضلاب که نمی شه طهارت گرفت.

گفتم: پس لا اقل اینها پولشو دادن می شه کفاره حلال می شه اونها هم ارث بردند.می مونه سهمیه خانمها که همیشه باید حق با خانمها باشه چون ما مرد ها زیادی هستیم.می بینید که اورژانسها رو اونها اداره می کنن تو دهات هم که حضور موثر دارن.

گفت: تو خودخواهی ...

جمعه 30 بهمن 1383 در ساعت 10:17am

 

 

بله باید یک اتحادیه قوی تشکیل داد حتی کله پز ها و بقال ها وسبزی فروشها وووووو......... هم اتحادیه دارند ووقتی بخواهند قیمتها را بالا میبرند وکسی هم پسشان بر نمی اید اینرا که همه قبول داری نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ولی ما باید برای احقاق حقمان تشکل محکم حتی با۲۰۰-۳۰۰ نفر بطور اولیه داشته باشیم تا از این سر گردانی پیس میکری نجات پیدا کنیم مطمئنا بسیار موفقتر خواهیم بود سیاسیکاری هم نمی کنیم اقا جان حقمان را میخواهیم بگیریم. بابابزرگ عزیز بسم ا...

جمعه 30 بهمن 1383 در ساعت 12:14pm

 

 

امیدوار

دکتر بغدادی اگه میشه ایمیل خودتونو بهم بدین دوست دارم باشما در ارتباط باشم.

من ایمیل خودمو در بالا دادم

جمعه 30 بهمن 1383 در ساعت 12:47pm

 

 

حاتم طایی

گفتم :چرا تو فکری؟

گفت: میگم این پزشک ها که اعتراف به خرید سوال کردن چه انگیزه ای داشتند ؟

گفتم :مجبور شدن یعنی با مدرک مجبور به اعتراف شدن.

گفت :نه منظورم اینه که اگه سوال خریده بودن که رشته خوب قبول شدن و شکایتی ندارن پس اگه اعتراف کردن باید تضمین و امان نامه گرفته باشن اون وقت اعتراف کردند که چی بشه ؟

گفتم :خوب شاید قول دادن که باهاشون کاری نداشته باشن ؟

گفت:مگه مال خاله ست ؟ اگه خریدن جرمه تخفیف دادن کیفر هم وظیفه قاضیه نه بازپرس. تازه شاکی ماییم که باید رضایت بدیم نه بازپرس ها.

گفتم:شاید اعتراف کردن که سوال تقلبی خریدن حال اون ها هم از کلاه برداری شاکی اند.

گفت:این که یه مساله جداست کاله برداری یه جرمه که بین دو نفره و خصوصی نه حق الناس.

گفتم: خب چی میگی ؟

گفت :بابا اگه اعتراف کردن و قراره با اون به جرم سوال فروشی استناد بشه دیگه پای همه گیره.

گفتم: مثلا؟

گفت:اگه اینطور که نماینده ها میگن اعترافات مستدل باشه اصلا امتحان باطل اعلام می شه و همه حتی اون ها که سوال نخریدن هم قبولی شون زیر سواله !

گفتم:اینکه نمی شه همه رو از نو...؟!

گفت: واسه همینه که این همه کش و قوص داره!

گفتم: اگه نشه همه رو به دادگاه کشید و مثل بقیه دادگاههای قبلی (شهرام جزایری و کرباسچی و رفیق دوست و سعید عسگر و کوی دانشگاه و...) اصلا معلوم نشه چی شد چی؟

گفت:یه فرقی داره و اون اینکه ما نمی فهمیم این وسط امتحان عقب افتاد و 16000 پزشک با احتساب حداقل حقوق 250000 تومان یعنی ضرر حداقل 4000000000 تومان غیر از خسارات روحی و موقعیتی منتظر شدند که چی بشه؟

گفتم:همین طوری که نمی شه سال پاسخگویی یعنی اینکه قضیه جدیه!

گفت:محاکمه مجرم هر پستی که داشته باشه درس حضرت علی بود

گفتم:خون امام حسین هم واسه همین عدالت خواهی ریخته شد.

جمعه 30 بهمن 1383 در ساعت 1:26pm

 

 

خوش بحال مرغ ها و پرنده ها

اینجا جمعشون جمع و با همدیگه درد دل می کنند

ببخشید از همکارهای محترم پزشک هم اینجا کسی تشریف داره که با هم تبادل نظر کنیم

خوبه که به مسئولین وزارتخانه و نمایندگان محترم بگیم از این نظرات مرغ و خروس ها استفاده کنند

جمعه 30 بهمن 1383 در ساعت 1:31pm
 
از کلیه همکاران گرامی , پزشکان محترم و هموطنان عزیز که هرگونه گزارش یا اطلاعاتی درخصوص آزمونهای دبیرخانه آموزش پزشکی وتخصصی دارند خواهشمندیم موارد مورد نظر رابا
آدرس پست الکترونیکی زیردرمیان بگذارند:
 
 
http://www.ttmajlis.com/contactus.asp 



اخبار قبلی
 http://dastyari.blogsky.com/?Date=1383/11&Page=2

نظرات 19 + ارسال نظر
ارش شنبه 1 اسفند 1383 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام با تسلیت به مناسبت فاجعه کربلا خدمت همکاران
بچه ها به نظر من هر کدام از ما باید به ادرس ایمیل کمیته تحقیق مجلس ( موجود در همین وبلاگ ) که دکتر حیدر پور رئیس ان و عضو کمیته بهداشت هم است نسبت به تعدیل سهمیه ها و بر گرداندن سهمیه مناطق محروم به همان 10% سابق اقدام کنند
مطمئن باشید ایمیل هر کدام از ما ها در تشویق انها به تصمیم گیریهای درست موثر خواهد بود
من خودم با اینکه سهمیه مناطق محروم داشتم اما انرا انتخاب نکردم
چون بنظر من یک ظلم اشکار به سایر همکارانم است و باعث افت سطح پزشکی در اینده خواهد شد بطوریکه در اینده فکر کنم سطح معلومات پزشکان عمومی بیش از معلومات متخصصین محروم شود
جالب است بدانید که من وقتی بیماران را پیش متخصصین شهرمان ارجاع می دهم قبول نمی کنند و می خواهند از متخصصین شهرهای بزرگ معرفی کنم تا برای ویزیت پیش انها بروند .
حتی مردم عادی هم فهمیده اند که متخصصین شهرهای کوچک طرحی یا از لحاظ سواد پایینتر از شهرهای بزرگ هستند
که همه اینها نشان دهنده تصمیم گیریهای غلط وزارت بهداشت است یعنی بعد از چند سال شهرهای مناطق محروم متخصص خواهند داشت ولی مردم برای درمان به شهرهای بزرگ هجوم خواهند اورد
پس واضح است که وزارت بهداشت بجای پایین اوردن سطح پزشکی در کشور با دادن امکانات مناسب(مثل فراهم کردن شرایط مطالعاتی در کشورهای پیشرفته برای پزشکان مناطق محروم که هم سطح پزشکی را بالا می برد و هم پزشکان را تشویق به خدمت در مناطق محروم می کند ) پزشکان را تشویق به خدمت در مناطق محروم کند
هر چند که با شرایط بازار کاری فعلی بعد از چند سال متخصصین با دل و جان برای کار به مناطق محروم رجوع خواهند کرد

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1383 ساعت 11:02 ق.ظ

دوستان کسی از تاریخ خبر نداره؟هل من ناصر ینصرنی؟ ایا غراب؟

غریب نواز شنبه 1 اسفند 1383 ساعت 10:51 ق.ظ

رستم دستان گره مشت ماست
زخم ما از خار سرانگشت ماست

بابا بزرگ فقیر شنبه 1 اسفند 1383 ساعت 10:23 ق.ظ

خیلی ممنون
اینوایت هر ۲ عزیز را دریافت کردم
از لطفتان ممنونم
حالا دیگه بابا بزرگ ثروتمند شد

ژولی پولی شنبه 1 اسفند 1383 ساعت 09:32 ق.ظ

بابابزرگ عزیز یه اینوایت برات فرستادم. اگه گرفتی یه خبری بده البته باید قسمت بالک میل یاهو رو بگردی تا پیداش کنی

مرغ سحر شنبه 1 اسفند 1383 ساعت 09:28 ق.ظ

سلام.چند روزی بود بهتون سر نزده بودم ولی دلم واقعا تنگ شده بود.یعنی فکر میکنید متخلفین واقعی مجازات میشن یا ۴ـ۵تا بدبخت بیچاره بی پارتی رشته اطفال و زنان دانشگاه ابرقو را ؛نیم ماه تعلیق؛میکنند وموضوع را فیصله میدن؟بعد هم میگن کسی اعتراف نکرده مدرکی هم به دست نیامده این ۲۰۰ نفر هم خوشی زده بود زیر دلشان اومدن جلو دوربین برای تست فیلم جنایت بدون مکافات ساخته وزارت ب نقش بازی کردن!!!!!!!!واقعا چه پیش بینی میکنید ؟یعنی از امروز تا ۳۰ فروردین که همه ادارات وبالاخص مجلس در تعطیلات بسر میبرن متخلفی دستگیر ومحاکمه وحقی به حقدار میرسه؟؟؟؟من که همچنان امیدوارم نه ببخشید ارزومندم!!!!!!

بابا بزرگ فقیر شنبه 1 اسفند 1383 ساعت 07:34 ق.ظ

خیلی ممنون پسرک تنها و ژولی عزیز
ایمیل dast_yari@yahoo.com را این وایت کنید
از لطفتان ممنونم

ژولی پولی شنبه 1 اسفند 1383 ساعت 03:27 ق.ظ

بابا بزرگ عزیز لطفا ای میلت رو بده یه اینوایت برات بفرستم

مرغ محلی شنبه 1 اسفند 1383 ساعت 12:18 ق.ظ

حاتم طایی؛سلام
دست به تیغت حرف نداره!
و اما:
من اگر سالها پیش بعد از کنکور سراسری از وضعیت اینچنینی سهمیه ها اطلاع داشتم و میدانستم بعد از دوره عمومی باید در چنین رقابت محالی شرکت کنم هرگز رشته پزشکی را انتخاب نمیکردم و به دندانپزشکی یا دارو سازی یا دامپزشکی بسنده مینمودم.
حالا ظاهرا قضیه ؛عطف به ماسبق شده؛راهکار چیست؟؟
این ایام را خدمت شما تسلیت می گویم

اهورا شنبه 1 اسفند 1383 ساعت 12:03 ق.ظ

خدمت اون دوستانی که میخوان به هر قیمتی رزیدنت بشن بگم که همه سر کاریم چون همین الان هم ظرفیتها پره اینه که پولتون رو بیخود حروم نکنین واگر بندازین تو کار تجارت ۴ سال دیگه وضعت بهتره

ذلیل جمعه 30 بهمن 1383 ساعت 11:16 ب.ظ

حاتم طایی عزیزتر از جان ؛
ادرس این دوستتو می شه بدی ؟ تا راه و روش رو یادم بده
من می خوام با ذلت هم که شده رزیدنت بشم.

حاتم طایی جمعه 30 بهمن 1383 ساعت 11:00 ب.ظ



گفتم:از اینهمه سهمیه های رنگارنگ هیچکدوم شامل تو نمی شه؟
گفت:دریغ از یه ستاره تو آسمون.
گفتم:لااقل طرح منطقه محروم می رفتی اینو که دیگه می تونستی!
گفت:سرباز که محل خدمت رو خودش تعیین نمی کنه!من فرستادن تو پادگان 02 ارتش شدم حکیم پادگان خودم که نرفتم!
گفتم:کس و کارت رزمنده یا شهید نبودند؟ اصلا چرا خودت جبهه نرفتی ؟
گفت:من زمان صلح 12 ساله بودم کجا می رفتم ؟ تازه پدرم که چندسال پیش مرد من شدم سرپرست مادر و خواهر و برادر کوچکم.
گفت:چرا الان نمی ری جنوب که سهمیه مناطق محروم بگیری؟
گفت:مادر و خواهرم رو چه کار کنم ؟
گفتم: برادرت.
گفت:تازه خرج اون هم رو دوش منه اون دانشجوی شهرستانه!تازه کی قول می ده این سهمیه سال بعد بمونه اینها حرفاشون مث ابر بهاره!
گفتم: پس یه راه بیشتر نداری...یکی از دوستام هست که...
گفت:سوال بخرم؟پولشو از کجا بیارم؟
گفتم:نه از سهمیه خانومها استفاده کن!
گفت:جل الخالق چطوری؟
گفتم:کارهایی که اونها می کنن بکن !یه کم سخته ولی مثلا یه کم مهربون باش ...لبخند بزن... با ادب باش و...
گفت:هیهات من الذله.
گفتم: پس مث من PLAB یا USMLE بخون !
گفت:اگه پول داشتم که با تو بحث نمی کردم سوال خریدن راحت تره!
گفتم:راست می گی از خروج ارز هم جلوگیری می کنه !!!!!!

پسرک تنها جمعه 30 بهمن 1383 ساعت 08:23 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

بابا بزرگ ایمیلتو بده اینوایتت کنم

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1383 ساعت 07:54 ب.ظ

رفتی زیارت گاندی ناقلا
اگر زیارت رفته ای التماس دعا داریم
در هر صورت موفق باشی
بابا بزرگ
ممنون ژولی و پسرک تنها از لطفتان
اما بذارید مردم کاسبی کنند گناه داره دل بچه مردم رو می شکنید اما منو یواشکی اینوایت کنید تا امیر اقا نفهمه
ارادتمند بابا بزرگ

گاندی جمعه 30 بهمن 1383 ساعت 05:57 ب.ظ

رفتی و ماندم و بیقرارم
بی تو میلی به ماندن ندارم

بی حضورت دلم تیره گشتست
تیره تر از دلم روزگارم

عشق خود را نهان کردم از شرم
اینک از کرده ام شرمسارم

گرچه هستی سراسر خزانست
تا تو هستی سراسر بهارم

این جهان با تو بودن مرا بس
زان جهان انتظاری ندارم

دیروز به مدت یکهفته از وطن خارج شده ام ولی خاطره ی روزهای خوش همبستگی و موفقیت با منست

ژولی پولی جمعه 30 بهمن 1383 ساعت 04:28 ب.ظ

آقا منم می تونم هر کی بخواد براش دعوتنامه جی میل بفرستم.
فروشگاه؟؟؟!!!!

پسرک تنها جمعه 30 بهمن 1383 ساعت 03:21 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

بابا بی خیال امیرخان
هر کدوم از همکاران گرامی که G mail می خواد بگه خودم مجانی براش invite می فرستم

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1383 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام بر شهید کربلا
خدایا ترا به حق این روز پاک قسمت می دهیم که ریشه ظلم و فساد را بخشکان
مسئولین اسیر هوای نفس را به راه خودت هدایت فرما
و به ما درست زیستن را یاد ده

امیر جمعه 30 بهمن 1383 ساعت 02:41 ب.ظ http://invite.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگت رو دیدم حیفه یکی مثل تو جی میل نداشته باشه من یه فروشگاه دارم که فک کنم به دردت میخوره یه دونه جی میل داشته باشی بد نیست بدونی این سیستم واسه کسایی که زیاد براشون میل میاد بی نظیره حتما پیشم بیا من که یه دونشو بهت توصیه میکنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد