خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

وزیر بهداشت با تعویق آزمون دستیاری موافقت کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با درخواست رییس مجلس شورای اسلامی مبنی بر تعویق آزمون دستیاری موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر مسعود پزشکیان ضمن موافقت با تعویق آموزن دستیاری اظهار داشت : این آزمون در اواخر فروردین  یا اوایل اردیبهشت ماه سال 84 برگزار می شود.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع " خبرگزاری مهر " مجاز می باشد  http://dastyari.blogsky.com


خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران    
سرویس آموزشی                                      
دکتر پزشکیان با درخواست رئیس مجلس مبنی بر تعویق زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی موافقت کرد.
به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران، دکتر مسعود پزشکیان ضمن موافقت با تعویق آزمون دستیاری اظهار داشت: این آزمون در اواخر فروردین ماه یا اوایل اردیبهشت ماه سال 1384 برگزار خواهد شد.
گفتنی است، پیش از این قرار بود آزمون دستیاری در 13 اسفند ماه برگزار شود.
انتهای پیام    کد خبر :8311-10781


‌٢٧/١١/١٣٨٣  ساعت خبر 12:37:33   کد خبر :8311-10583

پیرمؤذن خبر داد؛ 
تاریخ آزمون دستیاری پزشکی به تعویق افتاد

دکتر نورالدین پیرمؤذن، مخبر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر گفت: با توجه به درخواست جامعه پزشکی و پزشکان جوانی که در امتحانات پذیرش دستیاری شرکت خواهند کرد و با توجه به فرصت کافی برای تأمین و تضمین سلامت این امتحان و تعامل و همکاری بین مجلس و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امتحان پذیرش دستیاری به بعد از عید موکول شد.

وی افزود: تاریخ دقیق این امتحان در نشست بعد از ظهر امروز وزیر بهداشت و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس قطعی خواهد شد. با عنایت به محدودیت‌ها و سهمیه‌بندی‌های موجود در امتحان پذیرش دستیاری، یک رقابت جدی بین پزشکان سراسر کشور برای ورود به دوره‌های تخصصی وجود دارد که ایجاب می‌کند امتحان ورودی و پذیرش دستیاری در تمامی زمینه‌های طرح توزیع، تکثیر سؤال، کیفیت و کمیت و امنیت سلامتی امتحان فراهم شود.
پیرموذن در پایان گفت: در نشست فوق‌العاده شورای آموزش پزشکی و تخصصی کشور تصمیم گرفته شد که وزیر بهداشت و درمان با هماهنگی کمیسیون بهداشت مجلس تاریخ امتحان را مشخص نمایند.
احتمال تغییر مجدد زمان برگزاری آزمون دستیاری
پزشکیان: وزارت بهداشت درخواست مجلس برای تغییر زمان آزمون دستیاری را بررسی می‌کند
خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران سرویس آموزشی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وزارت بهداشت با درخواست مجلس شورای اسلامی در زمان برگزاری این آزمون تجدیدنظر خواهد کرد.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران، دکتر مسعود پزشکیان درباره درخواست رییس مجلس شورای اسلامی مبنی بر تعویق زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی از اسفند امسال به بعد از نوروز 1384 گفت: وزارت بهداشت این درخواست مجلس را بررسی و در زمان برگزاری این آزمون تجدیدنظر خواهد کرد. احتمال تغییر مجدد زمان برگزاری آزمون دستیاری
پزشکیان: وزارت بهداشت درخواست مجلس برای تغییر زمان آزمون دستیاری را بررسی می‌کند  ساعت خبر 11:33:58   کد خبر :8311-10461
خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران سرویس مجلس
عضو شورای آموزش پزشکی و تخصصی کشور گفت: برگزاری آزمون دستیاری پزشکی به بعد از عید نوروز موکول شد.


 


عضو کمیسیون اصل 90:

تعویق آزمون دستیاری پزشکان نمودی از تلاش مجلس است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان این که مشی مجلس هفتم رسیدگی به مطالبات مردم و مشکلات آنها است افزود: تعویق آزمون دستیاری پزشکان تنها نمود بخشی از تلاش نمایندگان ملت است و این نمونه‌ای از پیگیری‌های مجلس خواهد بود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان این که مشی مجلس هفتم رسیدگی به مطالبات مردم و مشکلات آنها است افزود: تعویق آزمون دستیاری پزشکان تنها نمود بخشی از تلاش نمایندگان ملت است و این نمونه‌ای از پیگیری‌های مجلس خواهد بود.

سید علی ریاض در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی را مدیری ارزشی، متدین و متعهد برشمرد و افزود: از این همکار خوب خود کمال تشکر و سپاس را داریم و خواهان ادامه این نوع تعامل هستیم.
ریاض از پزشکان خواست تا با آرامش خاطر و به دور از نگرانی و شائبه مطالعات علمی خود را تا برگزاری آزمون دستیاری پزشکی در اوایل سال آینده ادامه دهند.
وی افزود: امیدواریم شاهد ورود پزشکان به رشته‌های تخصصی با میانگین بالا و متناسب با نیاز کشور باشیم.
انتهای پیام/


معاون وزیر بهداشت خبر تعویق زمان برگزاری آزمون دستیاری را تایید کرد

خبرگزاری فارس: معاون امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آزمون دستیاری سال 83 احتمالاً در بهار سال 84 برگزار خواهد شد.

حسن امین‌لو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: با توجه به تقاضای تعداد زیادی از داوطلبین آزمون دستیاری سال 83 از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مبنی بر تعویق این آزمون و برگزاری آن در بهار سال 84، غلامعلی حداد عادل رئیس مجلس شورای اسلامی از مسعود پزشکیان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تقاضا کرد تا این آزمون به تعویق بیافتد.
وی افزود: آقای پزشکیان با این تقاضا موافقت کرد و آزمون دستیاری که قرار بود در 13 اسفند امسال برگزار شود، به بهار سال 84 موکول شد.
معاون امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: زمان دقیق آزمون هنوز معلوم نیست و این زمان متعاقباً اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/


رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص اختلاف نظر درباره زمان برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی گفت: نظر مجلس و دولت هر 2 این است که این آزمون به بهترین وجهه برگزار شود ولی با توجه به مباحثی که درباره این آزمون وجود دارد همین جا از وزیر بهداشت و درمان می خواهم برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی را به سال آینده موکول کند تا داوطلبان نیز فرصت بیشتری برای مطالعه داشته باشند.


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم:
شکی نیست که سوالات آزمون دستیاری پزشکی از وزارت بهداشت لو رفته است
تهران- خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم گفت: در این که سوالات آزمون دستیاری پزشکی از خود وزارت بهداشت لو رفته است، شکی نیست.

دکتر حسین علی شهریاری در گفت و گو با خبرنگار" ایلنا" گفت: از آنجا که دبیرخانه وزارت بهداشت، مسوول تکثیر و توزیع سوالات آزمون های این وزارت خانه است، هیچ تردیدی نیست که سوالات با همکاری برخی افراد نفوذی در این مجموعه لو رفته است.
وی افزود: تاکنون بیش از 200 نفر در این رابطه دستگیر شده و مورد بازجویی هستند و اطلاعات بسیار مهمی که تاییدکننده نتایج تحقیق و تفحص مجلس است نیز در این راستا افشا شده است.
پایان پیام

کد خبر: 174148

از کلیه همکاران گرامی , پزشکان محترم و هموطنان عزیز که هرگونه گزارش یا اطلاعاتی در خصوص آزمونهای دبیرخانه آموزش پزشکی وتخصصی دارند خواهشمندیم موارد مورد نظر رابا
آدرس پست الکترونیکی زیردرمیان بگذارند:
 
 
http://www.ttmajlis.com/contactus.asp

اخبار روزهای گذشته :
<<  2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28  29  >>
 
نظرات 57 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 05:07 ب.ظ

ایسنا تا بحال یک خبر در مورد پزشکان طرفدار تعویق امتحان درج نکرده بود
ایسنا که خبر گزاری وابسته به دولت است در مورد فروش سوالات دستیاری یک خبر پخش نکرد
ایسنا باید بداند که طرف خطاب انها پزشکان هستند نه مردم عامی
ایسنا بهتر است به نوکری خود ادامه دهد تا روزی گردانندگانش زیاد شود
ضمنا ایتها چه جوری با دانشجو بودن می توانند امتحان دهند
لابد وزارت بهداشت قول داده است اینها بدون پزشک عمومی شدن متخصص شوند
ما از نمایندگان محترم می خواهیم هویت این افراد را مشخص کنند

دهاتی چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 05:04 ب.ظ

جمعی از پزشکان کشور به منظور تشکر از رئیس و اعضای کمیسیون بهداشت درمان به خاطر پیگیری تخلفات آزمون دستیاری پزشکی صبح روز سه‌شنبه مقابل مجلس تجمع کردند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی «خانه ملت» دکتر گودرزی سخنگوی دبیرخانه پیگیری تخلفات مستقر در بسیج دانشجویی به نمایندگی از تجمع‌کنندگان در مورد هدف از برپایی این تجمع گفت: انگیزه تجمع بدواً اعتراض به مدیران وزارت بهداشت و درمان به دلیل تناقض‌گویی و عدم تمکین به خواست جامعه پزشکی بود.
وی افزود: اما با اقدام به موقع و منطقی نمایندگان و به ویژه رئیس محترم مجلس در انعکاس و پیگیری خواست پزشکان جلو این مشکل گرفته شد.
گودرزی خاطرنشان کرد: مشکل اصلی دبیرخانه شورای آموزش تخصصی پزشکی فساد نهادینه شده و سازمان یافته حداقل از سال 1377 به بعد در خصوص برگزاری آزمون‌های تخصصی پزشکی و غیرپزشکی می‌باشد.
وی افزود: پس از گذشت یک سال در نهایت وجود این فساد از سوی دادگاه صالحه بنا به اظهارات نمایندگان و کمیسیون بهداشت به اثبات رسید.
سخنگوی دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون پزشکی مستقر در بسیج دانشجویی در ارتباط با خواست جامعه پزشکی اظهار داشت: برخورد قاطع با متخلفین دبیرخانه شورای آموزش تخصصی پزشکی در هر سمت و بدون اغماض از جمله خواست‌های ما می‌باشد.
وی افزود: اصلاح قوانین و دستورالعمل‌های غیرعادلانه از جمله بحث سهمیه‌های آزمون و تدوین دستورالعمل‌های جدید با تأیید نمایندگان مجلس در جهت برگزاری سالم آزمون دیگر خواست جامعه پزشکی است.
گودرزی گفت: همچنین رسیدگی سریع به وضعیت آزمون سال 82 و اتخاذ تصمیم نهایی در مورد آن همچنان که تاکنون محرز شده است دیگر خواسته پزشکان می‌باشد.
وی افزود: با توجه به لو رفتن سؤالات، اصل آزمون مخدوش می‌باشد و ما خواستار بررسی کارشناسی این آزمون و در صورت لزوم برپایی مجدد آن می‌باشیم.
گودرزی با انتقاد از اظهارات وزیر بهداشت برای پیگیری این موضوع خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت بارها و بارها همچنان که اسناد آن در صدا و سیما موجود می‌باشد اظهار داشتند در صورت اثبات لو رفتن حتی یک مورد از سؤالات، آزمون را ابطال خواهند کرد.
وی افزود: در حال حاضر سؤال ما از وزیر این است که با توجه به رأی صادره در این خصوص ایشان چگونه می‌خواهند پاسخگوی پزشکان محترم باشند.
حضور نماینده شهرضا در بین تجمع‌کنندگان عوض حیدرپور نماینده شهرضا و مسئول تحقیق و تفحص از آزمون‌های تخصصی با حضور در میان تجمع‌کنندگان اظهار داشت: با توجه به اینکه خواست اکثر پزشکان شرکت در آزمون تخصصی بود لذا با پیگیری رئیس مجلس و اعضای کمیسیون بهداشت قرار شد این آزمون سال آینده نیز برگزار شود.
منبع: خانه ملت خبرنگار: سخائی
تاریخ: 27 بهمن 83 زمان:

من هم با مرغ محلی موافقم-مجید چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 04:55 ب.ظ

[email | web] مرغ محلی


سلام بر بابابزرگ و دوستان!
. از مزرعه تو بوی نان می اید
. مرگ تو به زندگی گران می اید
. همزاد محبتی که در خانه ی تو
. ناخوانده پرنده میهمان می اید
ضمن سپاس از زحمات همه؛فارغ از حب و بغض های مختلف
به دور از تهمت و توهین؛حقیر سراپا جهل و تردید؛چند پیشنهاد و یا بهتر بگویم مضوع بحث را مطرح می کنم:
۱-صرفا بحث ما صنفی باشد و وارد حاشیه های سیاسی نشویم(برای من مرغ محلی که از دود تراکتور هم ازاردهنده تر است)
۲ـحذف یا کاهش سهمیه بومی چراکه اولا ضمانت اجرایی ندارد ثانیا قانونی است پرایراد که عطف به ماسبق شده است
و اقایان به دلیل توفیق اجباری سربازی و خانم ها هم به دلایل منطقی؛مشمول عادلانه این امر نیستند........
۳-حذف یا کاهش سهمیه بانوان که انصافا دور از انصاف است که اولا سهمیه عظیم رشته زنان مختص ایشان است وثانیا خدمات قانونی دور از مرکز ویا خانواده برایشان دشوار است وثالثا که دو شیفت کاری در اینده برایشان بعید می نماید.
۴و۵و۶و...در ادامه...
لطفا در چهارچوب منطق و انصاف و ادب بحث کنیم

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 04:33 ب.ظ http://isna.ir/news/NewsCont.asp?id=494060&lang=P


به این ادرس مراجعه کنید:
http://isna.ir/news/NewsCont.asp?id=494060&lang=P

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 04:16 ب.ظ

تاریخ :28/11/1383 ساعت : 14:53

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم:
آزمون دستیاری پزشکی اردیبهشت84 برگزار می‌‏شود
وزیر بهداشت بالاخره به دستور رئیس مجلس برای تعویق تاریخ آزمون پاسخ مثبت داد
تهران- خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم گفت : وزیر بهداشت بالاخره به دستور رئیس مجلس برای تعویق تاریخ آزمون دستیاری پزشکی پاسخ مثبت داد.

دکتر عوض حیدرپور در گفت و گو با خبرنگار"ایلنا" گفت: البته تاریخ دقیق آن مشخص نیست ولی براساس پیش بینی ها در اردیبهشت سال 84 برگزار می‌‏شود.
وی ادامه داد: وزیر بهداشت پیش از این بار تکیه بر این مطلب که تاریخ اسفندماه به دنبال اجماع مقامات وزارت بهداشت مشخص شده بر عملی شدن آن اصرار داشته و پس از پیگیری های مجلس، حاضر شدند با دستور مرجعی بالاتر حاضر به پذیرش تغییر تاریخ آزمون کنند .
وی افزود: نمایندگان نیز با درخواست از آقای حداد عادل و ارایه دلایل منطقی و مستند، وی را برای این مرجعیت قبول کردند، وزیر بهداشت به دنبال دستور آقای حدادعادل حاضر به تعویق آزمون به سال آینده شد.
پایان پیام


کد خبر: 174988

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 04:14 ب.ظ

‌٢٨/١١/١٣٨٣ ساعت خبر 12:48:42 کد خبر :8311-11097
در پی تغییر مجدد زمان آزمون دستیاری
جمعی از دانشجویان علوم پزشکی خواستار برگزاری آزمون در 13 اسفند شدند
--------------------------------------------------------------------------------



خبرگزاری دانشجویان ایران - مشهد
سرویس صنفی
در پی به تاخیر افتادن مجدد آزمون دستیاری پزشکی 200 تن از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت و رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن اعتراض خواستار رسیدگی به وضعیت کنونی شدند.
به گزارش سرویس آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در قسمتی از این نامه آمده است: متاسفانه تغییرات مکرر در تاریخ آزمون که هربار با سازی نو نواخته می‌شود نه تنها مشکل تخلفات آزمون‌های قبلی را حل نکرده و نخواهد کرد بلکه فشارهای روحی و روانی که در جامعه پزشکی وارد کرده صد چندان نموده است.
این نامه می‌افزاید: شاید بد نباشد بدانید که برسر همین جدالهای مسئولین و تغییر تاریخ امتحان برخی از همکاران دچار شوک روانی شده و بستری شده‌اند.
در قسمتی دیگر از این نامه با طرح این سوال که چه کسی بهای فشارهای روحی و روانی را خواهد پرداخت، خواستار برگزاری آزمون در تاریخ اعلام شده ( 13 اسفندماه 83) شدند.
انتهای پیام
--------------------------------------------------------------------------------

کد خبر :8311-11097

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 04:11 ب.ظ


‌٢٨/١١/١٣٨٣ ساعت خبر 12:02:22 کد خبر :8311-10056
گزارشی از آنچه بر آزمون دستیاری پزشکی در طول یک سال گذشت؛

از اعتراض پزشکان به آزمون 82 تا تعویق آزمون 83
--------------------------------------------------------------------------------


متن چاپی خبر
دریافت فایل متن خبر
نظر شما در مورد این خبر
ارسال این خبر به پست الکترونیک




صفحه اصلی
عناوین اخبار
بازگشت















































خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس مجلس
سی و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیاری پزشکی سال گذشته در 13 اسفند ماه 82 در سراسر کشور برگزار شد و نتایج نهایی آن در 20 اردیبهشت ماه از سوی وزارت بهداشت، درمان و آمرزش پزشکی اعلام شد. این مساله در حالی اعلام شد که این وزارتخانه صحت آزمون پذیرش دستیاری را نیز در همان ماه تایید کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،از همان اریبهشت ماه به نحوه برگزاری آزمون اعتراض و شایعه‌ تخلف، خرید و فروش سوالات و نبود تناسب بین رتبه‌ها با سطح علمی، شائبه‌ بروز تخلف در این آزمون قوت گرفت و شاهد اعتراض گسترده شرکت‌کنندگان در این آزمون بودیم. در صورتی که در همان زمان مشاور وزیر و مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اعلام کرد؛ با توجه به صورت شکوائیه‌های متعدد در خصوص احتمال بروز تخلف و فروش سوالات آزمون پذیرش دستیاری سال 1382 و به استناد گزارشات مستند مراجع ذیربط و بررسی‌های صورت پذیرفته در خصوص نتایج آزمون، وضعیت شرکت کنندگان، رتبه‌های برتر آزمون، میانگین نمرات و چگونگی برگزاری آزمون از یک سو و از طرفی با توجه به اینکه مدارک مستدل‌دار بر سوء عملکرد برگزار کنندگان آزمون توسط شاکیان ارائه نشده است، مراتب صحت برگزاری آزمون پذیرش دستیار تخصصی سال 1382 اعلام می‌شود.

در همین راستا سخنگوی دبیرخانه پیگیری آزمون دستیاری بسیج دانشجویی مدعی شد؛ حداقل 50 درصد پذیرفته شدگان در این آزمون با تقلب پذیرفته شده‌اند.

با افزایش موج اعتراضات این مساله به مجلس کشیده شد و بعد از شروع کار مجلس هفتم 14 نفر از نمایندگان از دکتر پزشکیان در رابطه با احتمال اشکالاتی که در نحوه برگزاری امتحانات دستیاری وجود داشته، پاسخ خواستند. وزیر بهداشت ودرمان به همراه معاونان خود نیز 9 تیرماه 83 با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات توضیحاتی ارایه دادند.

نورالدین پیرموذن، مخبر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، در خصوص پاسخ وزیر بهداشت و درمان و معاون وی در خصوص لو رفتن سوالات امتحان دستیاری، گفت: پیرو اعتراضات و تجمعات پزشکان عمومی شرکت کننده در امتحان دستیاری سوالی از سوی نزدیک به 20 نماینده تقدیم مجلس شد که در نهایت وزیر بهداشت برای پاسخگویی به مجلس فراخوانده شد.

وی افزود: پس از بحث و بررسی پیرامون این موضوع در کمیسیون آموزش و تحقیقات، قرار شد که کمیته‌ای مامور رسیدگی و پیگیری پرونده امتحان دستیاری 82 شود که نمایندگانی از کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش و تحقیقات در آن حضور خواهند داشت.

به گزارش ایسنا پیرموذن مدعی شد با مشخص شدن لو رفتن سوالات آزمون دستیاری، ناصری‌پور، دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی کشور عزل شد. در همین راستا معاون اشتغال و مدیرکل دفتر وزارت بهداشت با تکذیب عزل ناصری‌پور، در گفت‌و‌گو با ایسنا سخنان پیرموذن را مبنی بر نتیجه نشست مسوولان وزارت بهداشت با کمیسیون آموزش و تحقیقات را کذب خواند و گفت: بر اساس جمع‌بندی نهایی در این نشست مقرر شد که اگر سوالاتی از طرف نمایندگان مجلس در خصوص آزمون دستیاری وجود داشته باشد، در کمیته‌ مشترکی بررسی شود.

در همین خصوص مجلس کمیته‌ای برای پیگیری پرونده امتحان دستیاری سال 82 با ریاست دکتر عوض حید‌پور، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تشکیل و قرار شد کمیته پس از بررسی کامل اعتراضات و مراحل مختلف آزمون، نتیجه را طی گزارشی به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارایه ‌کند که نظر نهایی سوال کنندگان اعلام و کمیسیون آموزش و تحقیقات طبق ماده 193 آیین‌نامه داخلی مجلس اقدام نماید.

در تاریخ 20 مهرماه ناصری‌پور، دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت در گفت‌و‌گو با ایسنا اعلام کرد که هیچ مدرک محکمه پسندی برای وجود تقلب و تخلف در آزمون دستیاری ارایه نشده است.

وی با اشاره به عملکرد دبیرخانه، تصریح کرد: تغییر آیین‌نامه و ترکیب اعضای هیات‌های ممتحنه یکی از اقدامات دبیرخانه بود که طی آن ترکیب اعضا بین 60 تا 70 درصد تغییر کرد. در همین رابطه دکتر علی زاکانی، عضو هیات‌رییسه‌ی مجلس با انتقاد از عملکرد وزارت بهداشت به ایسنا گفت: پرونده‌ی آزمون دستیاری سال 82 در جریان است و به هیچ وجه حکم نهایی صادر نشده، بازپرس اولیه‌ی پرونده برکنار شده و پرونده در سیستم قضایی در حال پی‌گیری است. دکتر ریاض، عضو کمیسیون اصل 90 نیز در جلسه‌ای که گزارش هیات تحقیق و تفحص از این آزمون از سوی دکتر حیدر‌پور ارایه شد، گفته بود کمیسیون اصل نود تا حصول نتیجه‌ی نهایی و پی‌گیری کامل قضایی پرونده و تحویل متهمان به مراجع قضایی و احقاق حقوق پزشکان جامعه، قضیه را تعقیب می‌کند.
در پی پیگیری‌های مجلس شکایات تعدادی از داوطلبان آزمون دستیاری تخصصی در کمیسیون اصل نود بررسی و قرار شد تا آخرین اطلاعات در این‌باره از مراکز دیگری برای تکمیل بررسی‌ها تهیه شود و متعاقبا وزیر بهداشت و درمان به کمیسیون اصل 90 مجلس دعوت شود. هم‌چنین در اواخر مهرماه سال جاری در اولین نشست ستاد پیگیری مطالبات جامعه پزشکی سرانجام آزمون دستیاری و مسایل مرتبط با این آزمون و عملکرد نهادهای مختلف در خصوص پیگیری مسائل مرتبط با آزمون پذیرش دستیاری و اثبات صحت و سقم آن بررسی شد.

گفتنی است دکتر پزشکیان در 12 آبان‌ در گفت‌و‌گو با ایسنا عنوان کرد که هیچ تقلبی در آزمون دستیاری نشده است.

در این خصوص دکتر گودرزی عضو بسیج دانشجویی در این نشست با اشاره به تشکیل دبیرخانه پیگیری تخلفات سی‌ویکمین دوره آزمون دستیاری در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران و پیگیریهای صورت گرفته مدعی شد: با توجه به ادله‌های موجود، وجود تخلف و تقلب عدم صحت و سلامت برگزاری آزمون برای ما به اثبات رسید، ولی پرونده‌های موجود در سیستم قضایی کشور بلوکه شده و علی‌رغم ادله‌های داده شد، پیگیری‌های لازم منحرف شده و پیگیریها از وزارت بهداشت آغاز شد، ولی این وزارتخانه کتمان‌کاری می‌کرد.

به گفته وی، تایید تجدید آزمون پذیرش دستیاری، ناکارآمدی مدیریت برگزاری آزمون‌های تخصصی، عدم وجود نظارت صحیح بر برگزاری آزمون و حراست آن و بازنگری قانون دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت نتایج کمیسیون اصل نود مجلس بوده است.

در این راستا علی ریاض، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: پس از ماه‌ها تحقیقات و بررسی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی و با عنایت و کمک ضابطین و لطف الهی، تعدادی از متخلفین و کسانی که در خرید و فروش سوالات آزمون پذیرش دستیاری سال 82 وزارت بهداشت دست داشته‌اند، دستگیر شدند.

وی در ادامه از ارایه هرگونه توضیحی درباره جعلی یا اصلی بودن سوالات خرید و فروش شده آزمون دستیاری سال 82 وزارت بهداشت خودداری کرد.

به گزارش ایسنا قرار بود امسال نیز سی ودومین آزمون دستیاری پزشکی در 13 اسفند سال جاری برگزار شود. وزارت بهداشت ضمن تاکید بر اهتمام و نظارت بر سلامت کامل آزمون سال جاری، استقبال این وزارتخانه را بر اخذ دیدگاه‌های جامعه پزشکی و سایر علاقه مندان برای هرچه بهتر برگزار کردن آزمون اعلام کرد.
هم‌چنین معاون آموزشی و امور دانشجویی وزارت بهداشت بر لزوم برگزاری آزمون دستیاری امسال در کمال امنیت و سلامت تاکید کرد.

دکتر عبدالله کریمی، معاون آمزشی و امور دانشجویی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، به تغییر ساختار دبیرخانه شورای آموزشی پزشکی و تخصصی اشاره کرد و گفت: ‌مسئولیت این دبیرخانه که متولی برگزاری آزمونهای دستیاری و ارزشیابی برنامه‌های آموزشی تخصصی و فوق تخصصی است، از آبان ماه سال جاری به طور مستقیم به معاونت آموزشی واگذار شد و به عبارت دیگر علاوه بر دبیرخانه‌های علوم پایه، پزشکی عمومی، داروسازی، دندانپزشکی و شورای عالی گسترش، دبیرخانه شورای آموزشی پزشکی و تخصصی نیز زیر نظر معاونت آموزشی درآمده است.

دکتر پیرموذن، مخبر کمیسیون بهداشت مجلس نیز سه روز پیش در گفت‌و‌گو با ایسنا گفت: پس از گزارش‌هایی که هیات تحقیق و تفحص از امتحان دستیاری دادند به نظر کمیسیون تنها راه قطعی حل مشکلات موجود تغییر در نحوه یا انجام پذیرش دستیاری و بر چیده شدن بی‌اعتمادی موجود در فضای آموزش پزشکی کشور و اصلاح هر چه سریع‌تر قانون شورای آموزش پزشکی و تخصصی کشور است. هم‌چنین در این راستا طرح فوریتی اصلاح قانون آموزش پزشکی قرار است تقدیم مجلس شود. این قانون چگونگی ترکیب، ساختار و وظایف دبیرخانه شورای تخصصی را مشخص خواهد کرد و منجر به تمرکز، بهترسازی تصمیم‌گیری منطقی درباره اجرای امتحانات دوره‌های تخصصی و فوق‌تخصصی می‌شود.

به گزارش ایسنا در 27 بهمن ماه شورای آموزش پزشکی و تخصصی کشور در نشست خود تاریخ آزمون دستیاری پزشکی را به تعویق انداخت. به گفته دکتر پیرموذن در این نشست اعلام شد با توجه به درخواست جامعه پزشکی و پزشکان جوانی که در امتحانات پذیرش دستیاری شرکت خواهند کرد و با توجه به فرصت کافی برای تأمین و تضمین سلامت این امتحان و تعامل و همکاری بین مجلس و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امتحان پذیرش دستیاری را به بعد از عید موکول کرد که در همین روز با هماهنگی وزارت بهداشت و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اعلام شد که زمان برگزاری این آزمون اردیبهشت ماه خواهد بود.

انتهای پیام
--------------------------------------------------------------------------------

کد خبر :8311-10056

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 04:04 ب.ظ

خوبه .بسیار عالیه !!

وزیر با وقاحت تمام دلیل تعویق امتحان را کمک به مطالعه بیشتر داطلبین معرفی می کند . پس این صدای حق طلبی نمایندگان چرا خاموش شده است ؟ حقیقت به چه قیمتی فراموش می گردد؟؟

من که قاطی کردم چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 03:03 ب.ظ

لمعاون پارلمانی وزارت بهداشت :به هیچ عنوان عدم برگزاری امتحان دستیاری بخاطر تقلب و فروش سوالات امتحان نبوده است!!!
تهران، خبرگزاری سینا

مرغ محلی چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام بر بابابزرگ و دوستان!
. از مزرعه تو بوی نان می اید
. مرگ تو به زندگی گران می اید
. همزاد محبتی که در خانه ی تو
. ناخوانده پرنده میهمان می اید
ضمن سپاس از زحمات همه؛فارغ از حب و بغض های مختلف
به دور از تهمت و توهین؛حقیر سراپا جهل و تردید؛چند پیشنهاد و یا بهتر بگویم مضوع بحث را مطرح می کنم:
۱-صرفا بحث ما صنفی باشد و وارد حاشیه های سیاسی نشویم(برای من مرغ محلی که از دود تراکتور هم ازاردهنده تر است)
۲ـحذف یا کاهش سهمیه بومی چراکه اولا ضمانت اجرایی ندارد ثانیا قانونی است پرایراد که عطف به ماسبق شده است
و اقایان به دلیل توفیق اجباری سربازی و خانم ها هم به دلایل منطقی؛مشمول عادلانه این امر نیستند........
۳-حذف یا کاهش سهمیه بانوان که انصافا دور از انصاف است که اولا سهمیه عظیم رشته زنان مختص ایشان است وثانیا خدمات قانونی دور از مرکز ویا خانواده برایشان دشوار است وثالثا که دو شیفت کاری در اینده برایشان بعید می نماید.
۴و۵و۶و...در ادامه...
لطفا در چهارچوب منطق و انصاف و ادب بحث کنیم

ببین بترک چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 02:38 ب.ظ

قابل توجه وکیل بعد از این: پس خودتم قبول داری که شغل شریفت(؟)چیه ؛ ماستمالی کردن که لازمش این که حسابی دستمالی شده باشی؛ دیگه نزن زیرش البته تو اگه خیلی زرنگ باشی درست تموم بشه کار گیرت بیاد به این شغل شریف(؟)می رسی....ان کسایی هم که میان پیش تو شکایت مثل خودتن ؛عقده پزشک نشدن یه جورایی داره اذیتشون می کنه امثال تو هم که کم نیس یه عریضه ای مینو یسین یه پولی میگیرین ما هم که بخیل نیستیم با این کار هم تو به یه پولی می رسی؛هم اون طرف دلش خوش میشه ؛از ما هم چیزی کم نمیشه بنا بر این خیالی نیست....درضمن بین با کلاس ترین بودن با در حسرت با کلاسترین بودن خیلی فاصلس....

پسرک تنها چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 02:12 ب.ظ http://cactus.persianblog.com


قبلا هم گفتم که تاریخ امتحان موضوع فرعیه. و در واقع عقب افتادن امتحان برای ادامه اقدامات عدالتخواهانه و مبارزه با فساد لازم بود .و با اینکه من شخصا از عقب نیفتادن امتحان سود بیشتری می بردم ولی چون این یک جور تسلیم جلوی دزدان بود از تعویق طرفداری کردم. شما هم تا می تونی کمک کن این حرکت به ثمر بشینه
باور کن من طرفدار هیچ جناح سیاسی نیستم و متا سفم که دیگه مبارزه با فساد هم حزبی و سیاسی شده.ولی کار هودم رو می کنم تا فردا از سکوتم پشیمان نشم.
موفق باشید...

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 02:09 ب.ظ

قابل توجه دوستان و همکاران عزیز
یکی داشته از کنار قبرستون رد می شده ، می بینه همه مرده ها بیروونن
می گه اینجا چه خبره ، شما ها بیرون از قبراتو ن چیکار می کنین
مرده ها بهش میگن ، سئوالات شب اول قبر لو رفته خدا گفته بیرون باشین
وقتی گفتم بییاین تو.!!!

هانی :: hanhan_hanhoon@yahoo.com :: چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۳

بچه درسخون چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 01:07 ب.ظ http://www.dastyari.blogsky

شاهرخ عزیز ؛ اول آنکه من قدم رنجه فر موده و به توصیه خود شما و دانسته به شما رای دادم و آنکه گفتم مخلصم کنایه نبود و اگر در کلامم از ایهام استفاده کردم قصدم این بود که به صدا در آیید و رو بازی کنید چون این اواخر کمتر میبینیمتان و می بینید که موفق شدم!(قبلا گفته بودم که انتخاب شما برای ما این حسن را دارد که میشناسیمتان!)و حیف است که چون شما نازنینی در معرض اتهام قرار گیرد.خود من تا حدود زیادی مدیون شما هستم.دوم انکه نمیدانم چرا همیشه فراموش میکنم که با وجود دموکراسی انتصاب با انتخاب فرق دارد؛ ضمن ّانکه از اجحافی که در انتخابات در حق شما اعمال شد (به بهانه آنکه خوش صورت هستید و دو باره بگویم که کنایه نمیزنم) با خبرم.سوم آنکه بیام شما را گرفتیم.با ما باشید.با شما هستیم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 12:58 ب.ظ

درود بر نمایندگان عزیز مان در کمیته تحقیق مجلس به شما خدا قوت میگوئیم ..سپاس ما را بپذیرید وبدانید که دوستتان داریم . ازطرف پزشکان اصفهانی

بابا بزرگ چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 12:21 ب.ظ

/١١/١٣٨٣ ساعت خبر 16:59:52 کد خبر :8311-10843
آزمون دستیاری پزشکی، اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود
خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس مجلس
مخبر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خبر داد: آزمون دستیاری پزشکی، اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

دکتر «نورالدین پیرموذن» در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: امروز با حضور دکتر پزشکیان در جلسه‌ی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و با هماهنگی این کمیسیون و وزیر بهداشت، امتحان پذیرش دستیاری از اسفندماه به اردیبهشت‌ماه موکول شد.

انتهای پیام
--------------------------------------------------------------------------------

کد خبر :8311-10843


مصاحبه


وزیر علوم در گفتگو با فارس:
هر گونه خرید و فروش سوالات کنکور را تکذیب می‌کنم

خبرگزاری فارس: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: شایعات خرید و فروش سوالات کنکور برای تشویش اذهان عمومی است و من هر گونه خرید و فروش سوالات کنکور را تکذیب می‌کنم.


______________________________________________

محمد چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 12:17 ب.ظ

بابا بزرگ عزیز
زیاد دلخور نباش.اگه تجمع زیاد چنگی به دل نمیزد کمی هم تقصیر خود ماست.برای یک تجمع خوب اولا زمان باید بیشتر باشه.مثلا من خودم شب اخر متوجه شدم.ثانیا باید بهتر اطلاع رسانی بشه مثل اطلاعیه در کتابخانه های بیمارستانها که محل تجمع بچه هاست.تعداد کمی به این وبلاگ دسترسی دارند که اکثرشون هم مثل خودم شهرستانی هستند. به هر حال دستت درد نکنه به خاطر تمام دلسوزی هات.
یا حق

اریا چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 11:27 ق.ظ http://asetel2000@yahoo.com

خریداران سوالات را از دستیاری اخراج کنید و از کسانیکه حقشان پایمال شده حمایت کنید

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 11:20 ق.ظ

مرغ سحر ! مگه دکتر ع ... چی گفته؟!!!

شاهرخ چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 11:11 ق.ظ

همکار عزیز( بچه درسخون) لازم به توضیح نیست که وزارت انتصابیست ولی انجمن انتخابیست اگر در هنگام فراخوانها و انتخابات همکاران قدم رنجه کرده و حضور فعال داشته باشند مطمئنن انجمن پزشکان عمومی و نظام پزشکی به سنگرهای مقاومی جهت دفاع از حقوق صنفی و اجتماعی این قشر بدل خواهند شد.پیروز باشید

محمد چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 10:56 ق.ظ

همانند مردم یهود که علیرغم پراکندگی جهانی ملت واحدی را تشکیل داده و یکپارچه بودند جامعه پزشکان و جراحان سراسر دنیا نیز در حال تشکیل سومین جامعه بزرگ جهانی هستند.
تاریخ تمدن
پرفسور آرنولد توین بی
جای تعجب نیست اگر جایگاه بلند مرتبه پزشکان مورد طمع ورزی و تنگ چشمی نامردمان دون پایه و متقلب قرار گیرد اما جای تاسف است که اعضای همین خانواده بزرگ یکدیگر را به تنبلی و بی عرضگی متهم کنند.خدمت همین عزیزان عرض کنم که حرکت اخیر ما برای عدالت طلبی و احقاق حق در هیچ قشر اجتماعی جامعه ایرانی مسبوق به سابقه نبوده است(حتی حرکت معلمان نیز با جمعیت چند صد هزار نفری بی نتیجه ماند).به همین مناسبت از همکاران گرامی خواهش میکنم برای حفظ حرمت این جامعه عزیز جهانی بیش از پیش هشیار باشند

کلاغ خبرچین+ بابا بزرگ چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 10:50 ق.ظ http://haminja

چاکر همه دوستان هم هستیم
ای ول که مرام له خرج دادید و اومدید
نمیذاریم که دوباره یه عده بیسواد به زور پول و خرید سوالات ازمون دستیاری برن جون زن و بچه مردم رو تو دستاشون به بازی بگیرن

محلص همگی

گوگولی چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 10:38 ق.ظ

مرغ سحر ناله سر کن
داغ مرا تازه تر کن
زآه شرر بار این قفس را
برشکن و زیر و زبر کن
...
ظلم ظالم جور صیاد
آشیانم داده بر باد
ای خدا ای فلک ای طبیعت
شام تاریک ما را سحر کن
مرغ سحر عزیزم امیدت به خدا باشه خدا با ماست

مرغ سحر چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 10:09 ق.ظ

تا وقتی که تکلیف دستیاران خود شیفته ایی که با زور پول وپارتی وارد دوره دستیاری شده اند معلوم نشه ؛هیچ پیروزی از ان ما نشده.تا دیروز خیلی امیدوار بودم ولی از بعد از تحصن عظیم خیلی پکر شدم به نظرم پشت پرده یک اتفاقاتی داره میافته.تا به حال همیشه امید می دادم ولی امروز احتیاج دارم یکی به من امید بدهد بخصوص با انچه از دکتر عین ..شنیدم.لطفا به من امید بدید!!!!!!!!!!!

بچه درسخون چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 09:54 ق.ظ http://www.dastyari

جایی که وزارت در دست امثال بزشکیان هاست ؛ انحمن هم به سرنوشت مشابهی دچار می شود . شما همان شاهرخ خوش صو رت هستید ؟ما مخلصیم.ما خالصیم.

شاهرخ چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 09:40 ق.ظ

با سلام خدمت تمامی پزشکان عزیز
به نظر من تنها راه پیشگیری از تکرار چنین مسائلی تقویت و حمایت همه جانبه از انجمن پزشکان عمومی و انتقال خواسته ها بصورت صنفی میباشد.البته منکر تاثیر تحصنها و اعتراضات حساب شده نیستم.امید که این همدلی و همبستگی بعد از این نیز ادامه یابد.در ضمن در صورتیکه از ادامه تحصیل دستیاران تقلبی جلوگیری به عمل نیاید سایر اقدامات بیفایده و احتمال تکرار چنین مسائلی وجود دارد

محمدرضا چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 05:10 ق.ظ

قطعا خبر جالب و مسرت بخشی برای من پزشکان محترم می باشد
ولی نکته مهمتر اجرای عدالت و پیگیری مسائل قبلی است
امیدواریم

بچه درسخون چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 05:02 ق.ظ http://www.dastyari.blogsky.com

دیکر نه دست و نه دیوار ؛ دیکر به من تکیه کن ای من ای دوست اما ؛ هشدار کاین سو هیولای وحشت ؛ وان سو هیولای هول است ؛ و از هیچ یک هیچ شرمی نه بر ما . ترجمه : من هم در تجمع (؟)شرکت و صحبت کردم و دیدم چه کذشت/اما از حق نکذریم هنوز نازنینانی هستند...

گودرزی چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 02:28 ق.ظ

عشق است ابوالفضل

بــــا ســــــلام گــــــرم
صمیمانه دست تک تک شما را می فشارم
و از بودن با شما به خود فخر می کنم
غریو تجمع تان تیغ برانی بود که دمل یاس را ترکاند
فریاد وا حسین شما داد داد امان از بیداد خواب خفتگان را آشفت
انان که فقط با صدای دادخواهی تان پا پس گذاشتند خوب می دانند که اگر بخواهید بسیار بیش از این را هم می توانید.

بابا بزرگ عزیز همه و همه دست و بازویتان بوسیدنی است
تجمع خوب بود بسیار هم خوب بود
اصلا بهتر از این نمی شد
تجمع از قبل از وقوع به خواسته اولیه اش رسید چیزی که گروه محترم تحقیق یک ماه تمام عرق زحمت قبولاندن انرا به آقایان به تن خود داشت
هر چند که انان نیز مایوس نشدند اما کم کمک داشتند کوتاه می آمدند

حال این گوی واین میدان سروران گروه خاکریز اول فتح شد تلاش شما پر اجر باد بر آروزی احقاق حقوق اصلی امید واریم

بابا بزرگ خسته نباشی
گمان نکن که سایت شما فقط ۳۰۰ تا ۴۰۰ بازدید کننده در روز دارد بلکه ۳۰۰ تا ۴۰۰ رود خروشان وگاهی هم پرتلاطم در گذر روزگار بهدشت تو تلاقی می کنند پس ببین چه می شود
یک نمونه انرا شب هنگام دو شنبه دیدی

در سایتت بلند بنویس می دانم عالی مقامان نیز لحظاتی از روز از پنجره تو به دنیا می نگرند
خوشحالم که شما راشناختم و پسرک تنها را و کلاغ شیرین گفتار را و ژولی را بهاره را نسترن را محمد ونیما را ومرغ ها را
گاندی ودهاتی را تنبل وامیدوار را وهزار بی نام ونشان را
حتما روزانه به شما سری خواهم زد
به امید دیدار برویم

عشق است ابوالفضل عشق است ابوالفضل

گاندی چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 12:55 ق.ظ

خسته و نا امید به اینترنت متصل می شوی و می بینی پسرک تنها به تو امید می دهد...
فکر می کنی بازیچه شده ای کلاغ خبر چین بر لبانت خنده می آورد و بازی دهندگانت را سخره می کند...
دلت می خواهد بگذاری و از وطن بروی مرغ سحر از خواب فرنگ بیدارت می کند و امید به پیروزی می دهد...
تصمیم می گیری دیگر بی خیال همه چیز شوی گودرزی خیال خامت را به حرکتی نو می پزد...
می خواهی زبان در کشی، زبان دراز نطقت را احیا میکند...
افکار بچه گانه به سراغت می آید بابا بزرگ نصیحتت می کند...
منطق به تو القا می کند که نمیشود ژولی پولی سر می رسد و آرامت میکند...
خستگی چند شب تلاش در جانت می نشیند صفای دهاتی شادابت می کند...
تازیانه بر زدی اسبم بگشت
گنبدی کرد و زگردون برگذشت

محرم ناسوت ما لاهوت باد
آفرین بر دست و بر بازوت باد
حضرت مولانا
این اتحاد اگر حفظ شود همیشه به کارمان خواهد آمد....

فرتوت چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 12:24 ق.ظ


خواندم و خواندم و خواندم...روزهایی که ایام شباب و من از هم می گذشتیم!چه شب ها که تا رنگ سحر می نشستم و چه نوشین خواب های بامداد رحیل را به عشق پزشکی ....
بازی؟نه-میهمانی؟نه-تلویزیون؟نه عشق و عاشقی؟نه
لذت؟نه- جوانی؟نه
تا اینکه قبولی و شیرینی و چند ماه کوتاه شادی....
دانشگاه:احترام؟نه- تشویق؟نه تحقیق؟نه- اموزش؟نه-الگو؟نه
فقط ذرس و امتحان وصرف عمر....
انترنی:بیگاری؟آری- بی خوابی؟آری تحقیر؟آری
انقدر سخت و بی فرجام که دل بستن و عاشقی حرامم بود حرام!
خدمت: سر کچلی و آشی و حرف حساب؟کلاغ پر
خدمت به سربازان زیر صفر و خاطرات تلخ و گاه شیرین
پایان طرح:کار؟نه اینده؟نه- حال؟نه
امتحان۱و۲و۳و۴و.....قبولی؟نه!!!!!

پسرک تنها سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 11:41 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

مرسی زولی پولی
منم ممنونم

ژولی پولی سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 11:34 ب.ظ

بابابزرگُ کلاغ خبرچینُ پسرک تنهاُ مرغ محلی و همه دوستانی که امید را در روز های تا امیدی زنده نگاه داشتید از صمیم قلب سپاسگزارم. امید که هماره گل امید زینت بخش زندگیتان باشد.
شادکام و پیروز باشید

پسرک تنها سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 11:06 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

می گم حالا که خوب فکر می کنم می بینم امتحان همون ۱۳ اسفند باشه بهتره!!
چی؟
من جفنگ می گم؟
باشه بابا اصلا نمی شه ۲ کلوم اظهار نظر کرد!

مرغ سحر سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 10:41 ب.ظ

این تجمع که خودمونیم (بابک ودوستاش نشنوند)ابکی ترین تجمع قرن بود این همه کامنت گذاشتید و استقبال کردید اونوقت!!!!!!!!!!به علت همین است که دکتر حیدرپور گفت اگرتعداد متقلبین سال گذشته اندک باشد (در حدود ۲۰ـ۱۰نفر)از قبول نشده ها ظرفیت میگیریم (۲۰۰نفر سابق چی شدن)وبه همین خاطر وزیر عزیز با افتخار تمام تعویق امتحان به اواخر فروردین را در تلویزیون اعلام کرد.در واقع مسیله تخلفات را براحتی با تعویق امتحان لوث کردند.از ۱۳ اسفند تا اواخر فروردین که تمام ادارات تعطیل هستند(بالاخص مجلس وکمیته تحقیق وتفحص)پس کی می خوان به تخلفات رسیدگی کنند؟راستش شاید من بد بین شده ام ولی عاقبت خوبی نمیبینم.......................

شجاع قلب سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 10:24 ب.ظ

آفرین
در آستانه محرم باز هم خون بر شمشیر پیروز شد

گوگولی سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 10:10 ب.ظ

ما مخلصیم بابا بزرگ
ما کوچیکیم دهاتی (من معذرت میخوام دکتر جان)
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم **********************
********************موجیم که آسودگی ما عدم ماست

دهاتی سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 09:52 ب.ظ

بابابزرگ عزیز .گودرزی. کلاغ جون . گاندی گوگولی پسرک تنها وهمه دیگر دوستان ارهمه تون متشکر ما بچه های شهرستانی که نه دستمون به مجلس میرسید و نه به وزیر ووکیل از طریق بلاگ بابابزرگ درطول این مدت درجریان اخبار بودیم...از همه متشکرم....

بابا بزرگ اگه وقت داشتی وبلاگ رو مثل حالا تروتازه نگهدار ...ما هم دعا گوی وجودت ....انشالله دررشته دلخواه قبول بشی

کلاغ عزیز مارو تنها نذاری بدجوری به خبرهات عادت کردیم ...موفق باشی

من ازاین به بعدهم حداقل روزی یکبار به این بلاگ سرک خواهم کشید ......به امیددیدار

زبون دراز سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 09:38 ب.ظ

با همه درازی زبونم از توصیف شکوه اجتماع بی نظیرتون زبونم کوتاه است/////////////////////////////////////////////یکی می گفت : شیر شکار می کنه ولی کفتار هم می خوره؛(از ظهر تا حالا هر چی فکر می کنم یادم نمی اد کی بوده)اگه ما رفتیم برای این بود که به زندگی ساپروفیتی عادت نکردیم؛ وگرنه من که تجربه تحصن قبلی رو داشتم(گفته بودم ببینیم وتعریف کنیم)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 09:14 ب.ظ

از همه عزیزان از دکتر واهب دکتر قلعه چوق و از همکار مشهدیمان هم تشکر می کنم
بابا بزرگ

بابا بزرگ سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 09:05 ب.ظ

سلامی گرم و خالصانه به همه همکاران محترم
از انانکه در تجمع شرکت نکردند سپاسگزاری می کنم از اینکه دل همکارانتان را شکستید بی نهایت ممنونم
اما یادم خواهد بود که دفعه بعد اگر خواستیم تجمع کنیم عکس محل تجمع مثلا مجلس را در همین وبلاگ خواهم گذاشت تا دور عکس در پشت کامپیوتر هایمان تجمع کنیم و تا می توانیم شعار بدهیم عقده دلمان خالی شود مبادا که شما عزیزان دچار زحمت شوید و قدم رنجه کنید و مقابل مجلس تشریف بیاورید
یا که قبل از برگزاری تجمع اسم خواهیم نوشت اگر تعدادمان مناسب بود تجمع تشکیل می دهیم تا حداقل باعث ابروریزی نشویم
در مورد رابطین جدی باشید به دوستانتان در شهرهای مختلف خبر دهید ما باید بتوانیم با همه شهرها در ارتباط باشیم
مطمئن باشید اگر نجنبیم و دفعه بعد مشکلی بوجود بیاید با این تجمع ها هیچکاری نخواهیم توانست انجام دهیم
اما در مورد کامنتهای دیروز خوشم می امد کههیچکس نمی خواست کاری انجام دهد
همه می گفتند اینکار را بکنید انکار را بکنید و هیچکس هم انجام نمی داد
از تمام بچه هایی که در تجمع حضور داشتند از ته دل تشکر می کنم مخصوصا گوگولی عزیز که باعث شرمندگی همکارانش شد
از همه ایمیل هایتان ممنونم در مورد رابطین فعلا ۲-۳ مورد تماس گرفته اند
در هر صورت اگر نیاز شد با شما عزیزان تماس خواهیم گرفت
کاش شهرهای دیگر هم مثل شیرازیهای عزیز احساس مسئولیت می گردند
از تبریزیها هم ممنونم
اما امتحان به احتمال زیاد نیمه اول اردیبهشت خواهد بود حواستان باشد تا ضرر نکنید
در مورد سایر درخواستهای عزیزان من شرمنده هستم با این تعداد هیچکاری نمی شود کرد
خواسته های شما نیاز به تجمع های قدرتمند دارد
هر وقت یاد گرفتید تجمع های درست حسابی تشکیل دهید خواسته هایتان را مطرح کنید
با عرض معذرت مخلص بابا بزرگ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 09:01 ب.ظ

موافقم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 08:50 ب.ظ

bacheha nabayad ejaze bedim vazir dar entekhabe tareekhe jadeed dekhalati bekone .bayad in kario namayandeha moon anjaam bedan

نیما سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 07:59 ب.ظ

:http://pezeshknews.blogspot.com
معاون پارلمانی وزارت بهداشت :به هیچ عنوان عدم برگزاری امتحان دستیاری بخاطر تقلب و فروش سوالات امتحان نبوده است!!!

پزشکی از مشهد سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 07:08 ب.ظ

من تا به حال توی این وبلاگ کامنت نذاشتم ولی تو این چند روز تمام اخبار را از همین طریق پی گیری می کردم. از زحمات همه مخصوصا بابابزرگ کلاغ خبرچین و گاندی و سایر دوستان ممنونم. برام مشخصه که همتون آدمای خوش فکری هستین. لازم دونستم تشکر کنم. امیدوارم همیشه وبلاگتون روبراه باشه. به امید دیدار شما در رشته های مورد علاقه تان.

محمد سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 06:48 ب.ظ

دست مریزاد!
خسته نباشی بابابزرگ باستانی.قار و قورت براه کلاغ خوش خبر.
بابا بزرگ.آتش این وبلاگ را گرم نگه دار تو این هوای سرد از نون شب هم واجب تره.
در ضمن کلاغ جان از این به بعد اینقدر زود ناامید نشو چون ما فرصتی برای نا امید شدن نداریم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 06:47 ب.ظ

کلاغ خبرچین عزیز کجایی دیگه خبری از تو نیست؟؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 06:20 ب.ظ

mitarsam faghat tarikhe emtahano aghab andakhte bashan ta sedaha bekhabe va be asle ghazie kari nadashte bashan chon dalile tavighe emtahan AKEB(aghab) moondane bazi az davtalabine TANBAL elam shod!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 05:53 ب.ظ



متقلبین پارسال را اخراج کنید و دستیاران جدید از میان افرادی که محق بودند انتخاب کنید. نگذارید این ظلم در تاریخ ثبت شود...بسیاری از داوطلبین سال قبل به آنچه که حقشان بود نرسیدند و امروز تازه حقایق بر همگان روشن شد و دیدید تمام اعتراضات ما به حق بود...من بسیاری از دستیاران سال قبل را میشناسم که با تلاش بسیار در رشته بسیار کمتر از آنچه محق بودند قبول شدند و اینان نیز از تعیین رشته مجدد و اخراج متقلبین استقبال میکنند....این پرونده کثیف امتحان سال قبل را با همت خویش از الودگی پاک کنید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 05:42 ب.ظ

didin goftam emtahano az hersesh mindaze farvardun?!!1

رضا سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 05:40 ب.ظ

http://www.pezeshknews.blogspot.com:
زمان امتحان اردیبهشت ماه تعیین شد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 05:36 ب.ظ

doostan kesi midone tarikhe ehtemalie emtehan key hast,baba bozorg shoma midoni

پسرک تنها سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 04:50 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

بابا بزرگ ازت ممنونم که این مدت پذیرای ما بودی
و این وبلاگ رو راه انداختی تا یک مرکز اتحاد باشه برامون و با خبرهات مارو در جریان امور گذاشتی.
موید باشی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 04:46 ب.ظ

گاندی،گودرزی،بابا بزرگ،کلاغ خبر چین،مرغ محلی،زبون دراز،پرمشکی،ژولی پولی،جوبان.....
از همه تون متشکرم. دوستتون دارم

۷۰ میلیارد تومان هزینه خوشگزرانی سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 04:44 ب.ظ

خبرگزاری فارس: دیوان محاسبات کشور در پاسخ به اظهارات علی‌زادسر نماینده جیرفت اعلام کرده است که هزینه سفرهای خارجی مقامات جمهوری اسلامی ایران 70 میلیارد تومان است.
بالاخره باید این پولها از یک جائی تامین شود مثلا فروش سوالات

گاندی سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 04:27 ب.ظ

درود بر پزشکان غیور وطنم...
درود بر کسانی که با وجود قطعی شدن خبر تعویق تجمع امروز را به شکوه برگزار کردند...
خبر تجمع بچه های شهرستانی هم رسید....
دست مریزاد....
اما...
یاد بگیریم که هیچگاه منتظر حضور دیگری نمانیم
سقراط بزرگ چه خوش می گفت:
زندگی نیازموده ارزش زیستن ندارد...
و بقول حضرت مولانا:
نور او بیند که باشد شعله خوار...

هنوز هیچ چیز تمام نشده است. قدر این اتحاد بی نظیر را بدانید.

از شهرستان سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 04:13 ب.ظ

چه خبره؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد