خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

لطفادر نظراتتان ازشایعه پردازی وعبارات ناروا خوددار ی کنیدباتشکر


 آخرین اخبار از خبرگزاری کلاغ پرس

با تشکر از کلاغ خبر چین عزیز
 http://dastyari.blogsky.com


صیاد نه هر بار شکاری ببرد     افتد که یکی روز پلنگش بخورد

این بیت استاد سخن را ازین رو بیاد آوردم که یکی از رابطین کلاغ پرس گفت که یکی از اعضای مهم حراست وزارتخانه هم که قبلا شدیدا در مظان اتهام بوده جزو دستگیر شدگان است . البته خودش هم چندان مطمئن نبود بنابراین خواست که نام و مقام وی اصلا ذکر نشود . شما هم ازاون گوشتون بیرون کنید . فرض کنید تو این پست نه کلاغی اومده نه کلاغی رفته !

اما اهمیت نکته در اینست که کمیته تحقیق و اطلاعات سپاه ملاحظه و پست و مقام هیچکس را ندارد . دمشان گرم . البته اینرو هم بگم که ازهمون روزی که بسیج دانشگاه تهران مسئله تقلب رو افشا کرد ٬ اطلاعات سپاه پاسداران شدیدا پی گیر ماجرا شده بود . ما هم میدونستیم اما برای حفظ سلامت نوکمون ترجیح دادیم قارقار نکنیم .!!! فقط یه کوچولو بگم که مسئله خیلی سفت و سخت تر و ریشه دار تر از این حرفهائی که شما میدونین !! انشاءالله خودتون بعدا همه چی رو می فهمین.

اما خبر جدیدتر :

امروز تمام روئسای دانشگاههای علوم پزشکی احضار شده اند تا در مورد تاخیر امتحان و تاریخ جدید ومسائل دیگر بحث و جدل کنند . گویا تعیین تاریخ امتحان و مسائل حاشیه ای باید در چنین جلساتی تعیین شود !! ( چون قانونا امتحان دستیاری باید در بهمن یا اسفند هر سال برگزار شود .)

یکی نیست به آقای وزیر بگه : بابا تو اگه برای امنیت امتحان هم اینقدر حساسیت و صلابت بخرج میدادی کار به اینجاها نمیکشید .!! مگه نه ؟؟؟

البته مثل اینکه ایشون باز هم اصرار دارند که هیچ خبری نبوده . رو رو برم . اونوقت به پر ما میگن سیاه !

راستی پرمشکی امروز صبح پیداش شد . لنگان لنگان و بیحال . نگو دیروز که پنیر کوپنی میدادن ( بخاطر دهه فجر ) این طفلک تو دست یک پیرزن پنیر می بینه و دلش ضعف میره . از خود بیخود حمله می بره . ولی تو نگو یارو ازاون پیرزنها بوده !

با یک فن ووشو میزنه به بالش که تا یکساعت از حال میره . آخرش هم مجبور میشه پیاده به خونه برگرده . فعلا بی رمق یه گوشه افتاده و حافظه اش چندان کار نمیکنه تا بفهمیم آخرین حرفهای خاتمی چی بوده .

نکته اخلاقی : از سوء ظن بپریزید و به کسی بهتون نزنید . حتی اگه اونطرف کلاغ باشه .

راستی نزدیک بود فراموش کنم :

همکارهای خوبمون در استان اصفهان یک طومار با کلی امضا جمع کردند و در بازدید اخیر آقای دکتر حیدر پور از شهرشان ( شهرضا) به ایشان داده اند . دستشون درد نکنه . این خبر رو یک کلاغ که تازه از اصفهان اومده برامون گفت.

قربان همه تون تا خبرهای بعدی .

کلاغ خبر چین

خبرگزاری کلاغ پرس
شماره خبر : همان شماره کوپن پنیر است
                                          

نکند جور پیشه سلطانی            که نیاید ز گرگ چوپانی

پادشاهی که طرح ظلم افکند       پای دیوار ملک خویش بکند

(سعدی علیه الرحمه)

از همه دوستان کمال تشکر و امتنان دارم . بیشتر ازاین بنده را خجالت ندهید .

ما اینجا یک کلاغ داریم که معروفه به سَق سیاه . دایما نق میزنه . بعد از اینکه خبر احضار فوری روئسای دانشگاهها را برای شما عزیزان مخابره کردم ٬ همینجور غر میزنه و میگه : من این وزیر را میشناسم ! ریگ که چه عرض کنم ٬ تمام قلوه سنگها و تخته سنگهای دنیا تو کفششه !!! یکدنده و لجوج تر از این آدم پیدا نمیشه . صد رحمت به ...( ببخشید به بابا بزرگ قول دادم دیگه اسم اونو ننویسم ) . خلاصه اینکه سق سیاه مشکوکه و میگه شاید میخواد این حضرات رو جمع کنه که همه با هم اعتراض کنند و بگن امتحان باید سیزدهم باشه ! آخه دیروز هم تو جلسه مجلس چشم دکتر ریاض رو دور دیده و کمی داد و بیداد کرده بود و همش تکرار میکرده که سیزدهم سیزدهم تا حدی که دهنش کف کرده !!! البته پرسیاه که از پشت پنجره زاغ سیاهشون رو چوب میزده خیلی مطمئن نیست که اون چیز سفید دور دهن آقای وزیر کف بوده یا خامه ای هائی که لفت و لیس میکرده .

البته من هم سریعا با منبع خبر قبلی تماس گرفتم تا جزئیات دقیقتری را بدست بیاورم . اونم گفت که امروز احضار شده اند ولی جلسه هفته آینده است . و گفت که احتمالا قضیه جلسه چیز دیگه ای باشه و به امتحان ربطی نداشته باشه !!!

جل الخالق می بینید اخبار هر لحظه عوض میشن عینهو رنگ پر طاووس .!

به هرحال وظیفه ما گفتنه . ما همه چیزهائی رو که از رابطهامون میشنویم مخابره میکنیم . بخاطر سرعت اطلاع رسانی این چیزها هم طبیعیه . صداو سیما رو که ولش . تو بی بی سی و سی ان ان و... هم این چیزا پیش میاد .

اما نکته اساسی اینکه همانطور که قبلا هم عرض کردم ٬تا اعلام رسمی تاریخ جدید ٬ شما سیزدهم آقای وزیر را در نظر داشته باشید . تو این مملکت هیچ چیز غیر ممکن نیست.یه وقت دیدید نامه ای - چیزی از جائی رسید و اهرمها افتاد تو دست وزیر .!!! وزیر رو هم که میشناسیدش . به مطالعه تون ادامه بدین . اینجوری هیچ چیز رو از دست نمی دید . مگه نه ؟؟

اما اخبار جدید :

۱ --- یکی از جوجه کلاغهایما که فرستاده بودیمش هوای دکتر ریاض رو داشته باشه شنیده که ایشون به یک بنده خدائی که احتمالا دکتر بودن میگفتن که امتحان قطعا ۵ خرداده . من که تعجب کرده بودم اول نشوندمش و فصلهای سال و تاریخ روز و ... رو از اول یادش دادم بخصوص فرق اردیبهشت و خرداد را بهش یاد آوری کردم . اونهم قسم خورد که شنیده [ پنج شنبه / ۵ / خردااااااد ] به همین غلیظی . چی بگم ؟ شما فقط بشنوید . باور کردنش باشه برای بعد....

۲ --- از قرار معلوم مدتی قبل وقتی نمایندگان به آقای خاتمی تخلفات را اعلام میکنند ٬ ایشان تا مدتی زیر بار نمی روند و با لبخند ژوکوند مانندشان میگویند : محاله ٬دولت اصلاحات و این حرفا؟! تا اینکه اعتراف چند نفر را نشانش میدهند . باز هم میگویند : نع ! امکان نداره . بالا خره یکی از معترفین شماره ایران چکهائی را که در قبال خرید سولات داشته رو میکند . به بانک مراجعه و معلوم میشود تا یکی از معصومین دبیرخانه آنرا پاس کرده .

دیگه مدرک چی میخواین ؟ همه پرامو بکنم تا باور کنید ؟؟؟

کلاغ بیچاره ای که مستقیما در جریان بوده چند تا از پرهاش کاملا سفید شده . اینطوری میشه که بالاخره آقای رئیس جمهور هم باورشون میشه که خبرهائی هست . و دیروز به وزیر میفهمونند که نمایندگان دستشان پر پر است .

اما بعد :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::»»»»»»»»»»»

۱- از محمد عزیز ٬ مرغ حق و گوگولی ممنونم شرمنده میفرمائید.

۲ - سرکار خانم لکی لاکی ! شما کلاهتان ... ببخشید روسریتان را قاضی کنید ببینید حق با کدام طرف است !! عقل کوچک من میگه حق با ما بوده و هست . ببینید من با امسال ۴ ساله که امتحان میدم . هر سال هم نمره خوبی می آورم ولی در کمال ناباوری رد میشم . چرا ؟؟ چون جای مرا به کسی میدهند که حقش نیست . حال دوباره بیایم و حاصل یکسال زحماتم را به دست این خائنین بسپارم ؟؟ من برای ۱۵ بهمن هم آماده بودم چه رسد به ۱۳ اسفند که برایم عیش بود ! اما وقتی دیدم برنامه ریزی درسی و زندگی بسیاری از دوستانم بهم ریخته و خیلی مفت بخاطر منش نامردانه وزیر ( ببخشید لغتی مودبانه تر از نامردی برای آن کار وزیر پیدا نکردم ) فرصت امسال را از دست میدهند ٬ دور از انصاف دیدم که از آنها حمایت نکنم . چند تا از نامه های ارسالی به مقامات مختلف به انشای من بود که به خواست عزیزانم نوشتم . مهمترین خواسته من و دوستانم پاکسازی و اصلاح کامل دبیر خانه و کلیه افراد دخیل در این امتحان سرنوشت ساز است . ما نباید اجازه دهیم که مشتی خائن و از خدا بیخبر چنین با زندگی ما بازی کنند . حتی یکی از دوستانم که زندگیش رو به ویرانی کامل است پیشنهاد های خطرناکی برای ازمیان برداشتن اعضای دبیر خانه داشت . گفت از زندگی خودم میگذرم تا لاقل دیگران به آرامش برسند . فعلا با امید به اقدامات مثبت نمایندگان مجلس او را آرام کرده ایم . اما چنین اقداماتی از سوی بعضی افراد که خود و زندگیشان را از بین رفته میبینند دور از انتظار نیست . اینها باید بدانند که هر لحظه در معرض انتقام قرار دارند . به تلافی زندگی هایی که برباد داده اند !!

آخر اینکه درسته که ما کلاغها سروصدای زیادی داریم ولی بخدا زورمان حتی به این گنجشکهای فسقلی هم نمیرسد چه رسد به لک لک !!!! اون چندتا کلاغ هم که اذیت میکنند احتمالا باد جوانی توی کله اشان است . پخ شان کنی دمشون را لای بالشون میذارن و در میرن . بهرحال بالهای شماراهم به رسم دوستی میفشارم .

کلاغ خبر چین

خبرگزاری کلاغ پرس

نکته این پست : به سید ابراهیم نبوی (داور) سری بزنید . البته اگر سایت شما گویا را مسدود نکرده باشه حرفهای خوبی میزنه . مثل همیشه :

۱)) http://mag.gooya.com/nabavi

۲)) www.doomdam.com

چهار شنبه 21 بهمن 1383 در ساعت 3:34pm

کلاغ خبرچین

منشین ترش از گردش ایام که صبر      تلخست ولیکن بر شیرین دارد

(استاد سخن )

با سلام به همه عزیزان دل انگیز

از اینکه باز هم باید قارقار های مرا تحمل کنید ٬ معذرت میخوام.

خبری که یک طوطی شکر شکن برایمان آورده را برایتان گزارش میکنم :

امروز از یکی از دانشگاه ها با آقای دکتر کریمی تماس گرفته اند و تاریخ امتحان را خواسته اند . آقای دکتر گفته اند که امروز عصر جلسه ای داریم که در صورت حصول به نتیجه ای قطعی ٬ آنرا اعلام میکنیم .

ما هم فوری دست بکار شدیم . اما چون نیرو نداشتیم بالاجبار پر مشکی را که کمی حالش جا اومده بود با قربون و صدقه رفتن و رشوه دادن ( مقداری پنیر و کشمش و پسته مغز شده ) راهی وزارتخانه کردیم تا اگر خبری پیدا کرد برایمان بیاورد . اگرچه من چندان به کارهای این جوون اعتماد ندارم . البته از شما چه پنهان بعد از کتک سختی که دیروز از اون پیرزنه خورده دچار PTSD شده . چند بار وقتی یک پیرزن از خیابون رد میشد ٬ از شدت هول و اضطراب تالاپی از بالای درخت پائین افتاد .

بهرحال امیدوارم بتونم خبر خوبی برایتان مخابره کنم ! اگه شما هم کسی را دارید ٬ از وزارتخونه خبر بگیرید . فقط تورو خدا درس رو ول نکنید . از این وزیر و وزارتخونه هرچی بگید بر میاد.

  
                      اعضای گروه خبری کلاغ خبرچین                  
چهل سال بعد در چنین روزهائی..(قسمت ۲)
امروز تجمع بزرگی در مقابل وزارت بهداشت و غیره در خیابان اکبرخان برپا شده است . این آسمان خراش که ۱۰۰۰ طبقه دارد و از منبع فروش همه بیمارستانهای دولتی ساخته شده است ٬ نسل اندر نسل در دست خاندان دکتر پزشکیان می چرخد . این امتیاز را بخاطر حل کامل مشکلات بهداشت و درمان توسط جد بزرگ آنها دکتر مسعود پزشکیان به ایشان اعطا شده است . دکتر مسعود پزشکیان معروف به داش مسعود ٬ تز اعجاب آوری را مطرح و به مرحله عمل درآورد. داش مسعود اعتقاد داشتند که مشکلات بیماران بخاطر وجود بیمارستان و کادر درمانی است . پس اگر بیمارستانی و پزشکی نباشد مشکل بیمار هم نخواهیم داشت .اصلا دیگر بیمار ی وجود نخواهد داشت که مشکل داشته باشد ! اینطور شد که سالهاست در این مرز و بوم یا کسی مریض نمیشود یا مستقیما بدنبال حتی یک سرماخوردگی ساده می میرد !! پزشکان هم یا دق کردند ومردند یا جلای وطن کردند . فقط یک گروه ۱۲- ۱۳ هزار نفری باقی مانده اند که خواهان تعین تکلیف امتحان پذیرش دستیار دوره ۳۱ تعین زمان امتحان دوره ۳۲ هستند .

به هر حال اکنون وزارتخانه در دست آلبرت پزشکیان نوه داش مسعود است . ایشان هم دفتر خودشان و دوستانشان در دبیرخانه را در طبقه هزارم دائر کرده اند و خودشان با هلیکوپتر رفت و آمد میکنند و دستورداده اند آسانسورها از کار بیاندازند. بنابر این چون بالا رفتن تا طبقه آخر و پائین آمدن حدود ۲ ماه طول میکشد ٬ آقایون و خانمهای دکتر که حالا سن و سالی ازشان گذشته بیخیال شده و همان پائین تجمع میکنند و بعد به خانه هایشان میروند .
ناگهان چند پیرمرد و پیرزن از ته خیابان عربده کشان به سمت جمعیت هجوم می آورند درحالی که چوبدستیهایشان را بالای سرشان میچرخانند . رنگ از رویم میپرد . بسرعت زیر پل جوی آب پناه میگیرم . اینها همان گروه بابک هستند . ۵ -۶ نفر بیشتر نیستند ولی میگویند ما بیش از نوددرصد داوطلبانیم !!! توی دستشان هم تفنگ سر پر دارند و مدتهاست هر کلاغی را ببینند میکشند . هر از چند لحظه هوار میکشند : یا ۱۳ اسفند یا مرگ !
میگویند ما کار داریم زندگی داریم . برای تعطیلات عید برنامه داریم و میخوایم با وزیر و بچه های دبیرخانه بریم هلند گل بچینیم . شماها چهل ساله ما رو علاف کرده اید . اصلا امتحان پارسال چه ربطی به امسال داره ؟ ما میخوایم امتحان بدیم .شما نمی خواین خب ندین !!
پسرک تنها که بالا خره زن گرفت و از تنهائی بیرون اومده برای نوه هایش توضیح میداد که : اینها چهل ساله که کارشون همینه . هرسال میان و تجمعات رو برهم میزنن . تازه خودشونم امتحان نمیدن !! چند سالی هم هستش که هر کلاغ بیچاره ای رو به نیت کلاغ خبر چین میکشند .
یک ماشین آخرین سیستم در کوچه ای پارک میکند . پیرزالی از آن پیاده میشود . یک کیبورد در دستش است . انرا محکم به زمین میکوبد و می گوید :‌مرده شور این کیبوردها ببرن . با هیچکدومشون نمیشه فارسی تایپ کرد .
شناختمش ! خانم دکتر نسترن ب . نوه اش بیدمشک خانوم میگوید این کیبورد آخری را شخص بیل گیتس برای مادر بزرگش فرستاده و قول داده بود که حتما فارسی مینویسد .
خانم دکتر میگوید : ۴۰ سال است من هر کلمه ای را که در وبلاگمان بنویسم همه میفهمند من نوشته ام .آخه چه جوری ممکنه ؟
خانم دکتر بهاره که به استقبال ایشان آمده جواب میدهد : خوب معلومه دیگه چون شما تنها کسی هستین که پینگیلیش مینویسه .
کمی ان طرفتر مرغ محلی و مرغ حق و مرغ سحر باهم گپ میزنند . دلم میخواد باهاشون اختلاط کنم ولی از ترس گروه بابک که قصد جانم کرده اند . در مخفیگاهم باقی میمانم .افراد این گروه حالا اسامی دیگری هم دارند مثل دکتر ارنست ٬ سحر و صبا .
باری تا رفع خطر همچنان پنهان مانده ام .
تا گزارش بعدی .....
حق نگهدارتان باد .
کلاغ خبرچین

پنج شنبه 22 بهمن 1383 در ساعت 00:37am
به پیشنهاد همکارخوبمان رنگارنگ بعلت سنگین شدن وبلاگ دربالاامدن بقیه مطالب به ارشیومنتقل شد درصورت نیازبه آرشیومراجعه کنید    بااحترام  بابابزرگ
http://rang2rang.blogsky.com

نظرات 94 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 11:42 ق.ظ http://www.epool.persianblog.com

همه باهم همگام با نمایندگان محترم
سه شنبه ۱۰ صبح درب مجلس

مرتضی یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 06:22 ب.ظ

آخرین خبر
تحصن سه شنبه10 صبح روبروی مجلس

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 10:31 ق.ظ

همکاران محترم
لطفا این اسامی را با مدارک لازم برای نمایندگان واعضای کمیته تحقیق وتفحص بفرستید تا شاید موثر واقع شود.احتمالا مدیر این سایت فعلا فرصت سر زدن به سایت را ندارد خودتان اقدام کنید.

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 12:32 ق.ظ

علیرضا علا ارژانس شهید بهشتی۸۲
نازنین سید صدری زنان تبریز ۸۲ که اخیرا با پول تغییر رشته به کودکان داده
مهرزاد حسن زاده چشم شیراز ۸۲


[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 12:18 ق.ظ

سال ۸۲: مزگان نظر اهاری:پزشکی هسته ای تهران و سال ۸۱:هرمز سلیمی :اورولوزی ایران

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 11:54 ب.ظ

طبق قانون نسبیت درسته

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 03:50 ب.ظ

ظرقیت رشته پوست پارسال در تبریز ۲ نفر اعلام شده بود ولی الان ۵ نفر می خونن.
ظرقیت رشته فیزیوتراپی ۲ نفر در تبریز اعلام شده بود ولی حالا ۴ نفر میخونن
کودکان تبریز ۱ نقر اضافه و داخلی تبریز ۲ نفر اضافه دارد(سال اول) بقیه شهر ها و رشته ها جه خبر ی هستش من نمیدونم


مو قرمز جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 02:46 ب.ظ

«مو قرمز»
چشم افشا می کنیم.ایا دکتر بهزاد سروران را میشناسید.از نور چشمی های پزشکیان است.بدون تمام کردن دوره انترنی وارد رشته اورولوژی شد .بچه ها شکایت کردند محبور شد بیرون بیاید.
پزشکیان وی را مسئول روابط عمومی دانشگاه تبریز کرد
و با چند ماه فاصله باز بدون امتحان رفت و کودکان خوند.الان رئئس بیمه در تبریز شده.راستی شنیدم که خانمش نیز که بدون امتحان زنان خوانده اخیرا غیر قانونی هیئت علمی تبریز شده

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 12:26 ب.ظ

متقلبین سال۸۲ باید بیرون کشیده شده محروم و مجازات شوند . مبادا فقط به تغییر تاریخ رضایت دهید وآرام شوید. تغییر تاریخ آزمون قدم اول است. قدمهای بعدی مهتر هستند. مجازات و محرومیت متقلبین....هدف اصلی ماست وبعد از آن بحق رسیدن کسانیکه درآزمون ۸۲ حق آنها خورده شد.


مرغ محلی جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 02:16 ق.ظ

یک لطیفه برای انبساط خاطر کلاغ خبر چین و دوستان:
روباهه میره پیش کلاغه؛میگه:به!چه سری !چه دمی !
عجب پایی!!
کلاغه میگه:برو پدرسوخته!من خودم دوم دبستانم!!!!!
----------------------------------------------------------------
شعر از خودم:
هان ای کلاغ مست!
از رنگ سوگ تو
بالله دلم گرفت...
از قار قار تو؛با آن خروش و خشم
هر مرغ خیزد و
روباه؛رو سیه!!!
















[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 02:16 ق.ظ

سلام به بابا بزرگ وبقیه
۲ روزه که دیگه مشق نمی نویسم
دلم هم خیلی گرفته-کلافه کلافه ام
تمام دلخوشیم قار قار کلاغه!
....
چیکار کنم؟

پزشک جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 02:11 ق.ظ

این کار دکتر ریاض که سایت جدیدی راه انداخته تا بتونیم به راحتی و بدون واسطه باهاشون ارتباط برقرارکنیم را به فال نیک میگیرم و واقعا در مخیله ام نمیگنجه

رهگذرخواموش جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 01:21 ق.ظ

ضمن سلام مدتیست که بدون اظهار نظر مطالب واخبارمطرح شده در کامنتهایتان را میخوانم. به عنوان کسی که سال گذشته هم امتحان داده وموفق نشدم بشدت از اخبارضدونقیض واصله گاه ناراحت وگاه خرسندم. در سایتهایه مختلف{البته دروقت استراحت بین درس}این سایت شما بود که شیوه ارایه اخبارش نظرم را بخود جلب کرد.بخصوص کلاغ خبر چینتان.شایدبتوان درتاریخ فقط اینباربرای واژوه خبرچینی تدایی بدی نیاشت.چراکه خبرچینی ونمامی بسیار ناپسنداست.ایا تابه حال بر تصویرکلاغ خبرچینتان=اولی ازسمت چپ کلیک کرده اید؟شایداین چهرههای واقعی خبرچینها باشد.نمیدانم چرادرصفحه اول سایت که شاید مسئولین نیز انراببینندقرارگرفته؟؟؟!!!

زبون دراز جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 12:53 ق.ظ

بابا بزرگ خوابیدی؟//////////////////////////////////////////

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 11:11 ب.ظ

مصاحبه پزشک اینفو با دکتر ریاض : همکاری پزشکان شرکت کننده در آزمونها سبب تسریع در روند تحقیق و تفحص مجلس خواهد شد.
جهت مصاحبه با آقای دکتر ریاض در رابطه با مسایل و مشکلات پیش روی آزمون سال 1383 و قضایای آزمون سال 1382 با ایشان تماس گرفتیم , ایشان نیز ضمن بیان مطالب زیر اظهار داشتند که اخبار گروه تحقیق و تفحص را از طریق سایت گروه نحقیق و تفحص پیگیری نمایید و اخبار را از سایت مذکور برداشته و در سایت خود منعکس نمایید.

ایشان ضمن تاکید بر نیاز گروه نحقیق و تفحص مجلس به همکاری جمیع پزشکان و هموطنان از آنها خواست تا معرفی خاطیان احتمالی در آزمونهای پذیرش دستیار تخصصی پزشکی , دندانپزشکی , داروسازی , آزمونهای دکترای رشته های علوم پایه(PHD) , ... راه تحقیق و تفحص را بر این عزیزان بگشایند.

در ادامه ایشان ضمن تشکر از احساس مسئولیت جامعه پزشکی از تمامی هموطنان و همکاران گرامی شماره تلفکس ............* و آدرس پست الکترونیک info@ttmajlis.com بعنوان راه ارتباطی همکاران و هموطنان با گروه تحقیق و تفحص مجلس معرفی کردند و از تمامی هموطنان و همکاران گرامی خواستند که در راستای برکندن ریشه های ظلم و فساد از عرصه علم و دانش چنانچه اطلاعی از فرایند تقلبات و تخلفات صورت گرفته دارند مراتب را به اطلاع گروه تحقیق و تفحص مجلس برسانندضمناً ابراز داشتند که همکاران گرامی میتوانند آخرین اخبار و اطلاعیه های گروه را از طریق سایت http://www.ttmajlis.com مشاهده نمایند.

در پایان ایشان ضمن تاکید دوباره بر حفظ حرمت جامعه پزشکی و همکاران گرامی اظهار داشتند که مطالب ارسالی همکاران صرفاً در راستای فعالیتهای گروه تحقیق و تفحص برای یافتن سر نخهای بیشتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت و هرگونه اقدام قضایی منوط به فراهم شدن مستندات قضایی خواهد بود.

* متاسفانه شماره تلفکس ارایه شده اشتباه بوده است و ما نیز موفق به تماس مجدد با ایشان نشدیم و در اولین فرصت نسبت به تصحیح آن اقدام خواهیم کرد.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 10:09 ب.ظ

ما ز یاران چشم یاری داشتیم..........

زبون دراز پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 10:02 ب.ظ

بابابزرگ دستم به دامنت ببخشید پیر جامتون///ببین میتونی با پزشک اینفو تماس بگیری ته تو این کامنتی که باادرسّّ اینفو ات ساین سه صفر ای ار در بیاری ؟ ایا خبرش موثق یا نه؟ یجوری از طریق کلاغا یا ....بهمون نتیجه رو بگو.بخدا دارم میمیرم///

کلاغ خبرچین پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 09:26 ب.ظ

زکار بسته میندیش و دل شکسته مدار
که آب چشمه حیوان درون تاریکیست

عزیزانم
باور بکنید یا نکنید سه روز است که نه آب و دانه درست و حسابی خورده ام نه خواب و آسایش داشته ام.درس و مشق هم که اصلا حرفش را نزنید . مدام در حال تماس با سایر کلاغها هستم که بدبختانه اغلب از دسترس خارج شده اند . تلفن و موبایل مدام در حال تماس است . لحظه ای از اینترنت دیسکانکت نمیشوم . برای اینکه بتوانم خبری برایتان بدست آورم . البته از نوع مطمئن .
باری لحظه ای پیش از ناراحتی و نومیدی از دست وزیر به دیوان حافظ نوک زدم . او که در عالم عشق و عرفانیش همیشه برایم آرامبخش بوده . بیت عجیبی آمد . تفسیرش با خودتان :
حسن خلقی زخدا می طلبم خوی ترا
تا دگر خاطر ما از تو پریشان نشود !

لحظه ای پیش یکی از بچه ها تماس گرفت و گفت گویا یکی از علل ناراحتی و در عین حال لجبازی وزیر شایعه فروش سووالات امسال است در حالی که هنوز سووالی طرح نشده (!) و اگر تاریخ را بازهم به عقب بیاندازند شائبه فروش سووالات بیشتر شده و بعدا دیگر کسی ول کن ایشان نخواهد بود !!!!
البته این طرز تفکر آقای وزیر است . من هم خسته تر از آنم که توضیحی بنویسم . شما چه فکر میکنید ؟

از لطف و محبت بابا بزرگ که عکس بروبچه های این خبرگزاری را در صفحه اول چسبانده سپاسگزارم . البته من بین آنها نیستم !!
از تمام بچه های دیگر هم تشکر میکنم . بخصوص شیرازی های عزیز . بدانید که تعدادی از دوستانمان لحظه ای آرام و قرار ندارند مثل آقایان دکتر چوبان و اسماعیل زاده . بهتر است شما نیز به تلاش خود ادامه دهید .
از همه دوستان میخواهم که به سایتها و وبلاگهای دیگر هم سرک بکشند . گاه اطلاعات و اخبار جالبی میشود از آنها کسب کرد . مثل :
http://pezeshkan.ir
http://www.mamaliz.blogsky.com
برای نمونه کامنت یکی از دوستان را برایتان ذکر میکنم . امیدوارم برای شما آرامش دهنده باشد :
:::::::::::::::::::««««««««««:»»»»»»»»»»»::::::::::::::::::
الا به ذکر الله تطمئن القلوب
دلمان نیامد فرزندان عزیز این مرز و بوم بیش از این عذاب کشند.دکتر اسماعیل زاده ،دکتر چوبان و عزیزان دیگر لطفا خودتان را آزار ندهید همه کسانی که به شما اینگونه جسارت می کنند فقط چند نفر انگشت شمارند با مشخصات معلوم بزودی پاسخ قضائی ایشان را بدلیل سوء استفاده از نام دیگران و اسامی ساختگیشان خواهیم داد . اما مطمئن باشید همه چیز در حال درست شدن است ضمنا محض اطلاع من امروز در راهپیمائی با شکوه ۲۲ بهمن بطور اتفاقی با چند تن از مسولین(فعلا نامشان محفوظ بماند) صحبت کردم و ایشان متفقا گفتند مشکل با همکاری همه مسولین حل شده و طی چند روز آینده با یک برنامه ریزی صحیح رسما اعلام خواهد شد پس حالا قدری آسوده خاطر باشید و نماز شکری بجا آورید.دکتر رضائی شما هم بعد ازاین نظر مخالفین تفحص را فقط بصورت لاگ این ثبت کنید تا افراد سودجو نتوانند برای پزشکان ایجادناراحتی کنند و اگر کسی هست که واقعا مشکلی دارد بتواند قانونی از خود دفاع کند.
خدمتگزارملت
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دوستدار همه
کلاغ خبر چین


[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 09:24 ب.ظ

من فکر می کنم منظور احتمالا دکتر خوش سیرت(گوش حلق..) هستش که ظاهرا به بچه ها اس ام اس فرستاده گفته که ۱۳ اسفند امتحان هستش
همان کسی که افتاده بود با بچه ها قبل از انتخابات می خواست امتحان عقب بیفته

زبون دراز پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 08:47 ب.ظ

پس این اهرمهای مجلس چی شدند ؟ نکنه تو برف گیر کردند/؟؟

پزشک پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 08:36 ب.ظ

بابا بزرگ اینا چی میگن سه صفر ای ار یعنی چی دیگه اطلاعاتیه هان کلاغ ی یهخبری بده مردیم از بی خبری

نیما شهابی پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 08:23 ب.ظ

این دوستمان چی میگه کدام کلاس کدام استاد ...قضیه از چه قراره ... دکتربهرام جان واضح تر حرف بزن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 08:13 ب.ظ

الا به ذکر الله تطمئن القلوب
دلمان نیامد فرزندان عزیز این مرز و بوم بیش از این عذاب کشند.دکتر اسماعیل زاده ،دکتر چوبان و عزیزان دیگر لطفا خودتان را آزار ندهید همه کسانی که به شما اینگونه جسارت می کنند فقط چند نفر انگشت شمارند با مشخصات معلوم بزودی پاسخ قضائی ایشان را بدلیل سوء استفاده از نام دیگران و اسامی ساختگیشان خواهیم داد اما مطمئن باشید همه چیز در حال درست شدن است ضمنا محض اطلاع من امروز در راهپیمائی با شکوه ۲۲ بهمن بطور اتفاقی با چند تن از مسولین(فعلا نامشان محفوظ بماند) صحبت کردم و ایشان متفقا گفتند مشکل با همکاری همه مسولین حل شده و طی چند روز آینده با یک برنامه ریزی صحیح رسما اعلام خواهد شد پس حالا قدری آسوده خاطر باشید و نماز شکری بجا آورید.دکتر رضائی شما هم بعد ازاین نظر مخالفین تفحص را فقط بصورت لاگ این ثبت کنید تا افراد سودجو نتوانند برای پزشکان ایجادناراحتی کنند و اگر کسی هست که واقعا مشکلی دارد بتواند قانونی از خود دفاع کند.

خدمتگزارملت :: info@000.ir :: پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۸۳

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 08:02 ب.ظ

آقای مدیر کلاس دستیاری
همکاران گرامی:
سلام بدون شک همگی روز های پر استرسی را پشت سر گذاشتیم برای همه ما گذراندن حتی ساعات آن سخت بود حال که رایحه آرامش به مشام میرسد نباید اجازه بدهیم که هر کسی آنرا متزلزل نماید.آقا جان قابل درک نیست که چرا این همکار متخصص ما چنین استرسی را باز میخواهند بما وارد سازند آزمون دستیاری که برای شما منفعت فراوان دارد.شما که به منافع خودتان رسیدید دیگر چه میخواهید جلوی دوربین چنان صحبت کردید که حتی کورترین انسانها دریافتند که تبلیغات است نه دلسوزی .آقای دکتر عزیز ما به نمایندگانمان اعتماد داریم وبه ما اثبات شده که دلسوزما هستند اگر ما13/12/83 سر یک آزمونی برویم که صحت وسلامت آن تضمین شده نیست چه به شما میرسد هرچند که شما تا به حال به منافعتان رسیدید اما یک چیز هم بگویم آقا جان کمیته تحقیق وتفحص که انسانهای نابالغی نیستند یاد آوری میکنم که آنها طبق قانون اساسی نماینده ملت هستنددر برابرکلام الله مجید سوگند یاد کرده اند وبرای این ماموریت از ریاست مجلس حکم دارندواینکه اعضا آن از اساتید بنام این مملکت میباشند پس تا اینجا همه چیز حکم بر این دارد که باید به آنها اعتماد کامل داشته باشیم متذکر میشوم آرزوی قلبی ما این بود که این کمیته به این نتیجه میرسید که وزارت بهداشت مبرا از هر خطایی است چرا که حیثیت آن با حیثیت تک تک ما به عنوان عضوی از این وزارت خانه گره خورده.آقای دکتر کلاس دستیاری عاجزانه از شما خواهشمندم که آرامش همکاران را بر هم نزنید ما به اندازه کافی استرس کشیدیم آرامش نسبی که الان بچه ها دارند به سختی بدست آمده خواهش میکنم باsmsهای خودتان آنرا برهم نزنید.تاریخ امتحان هر وقت که باشد شما بگذارید بعد از بررسی ها ی کمیته محترم تحقیق وتفحص با وزارتخانه از جانب وزارتخانه اعلام گردد نه شما که در این میان فکر میکنم فعلا جایگاهی ندارید(در آینده نمی دانم).فکر میکنم این میان ما هم باید با اعتماد به اعضا کمیته محترم تحقیق وتفحص به درس خواندنمان ادامه بدهیم.مطمئن باشیم که نتایج بررسی های این کمیته هرچه باشد به نفع ما خواهد بود

بهرام جوبان قلعه جوق :: behsan_ch@yahoo.com :: پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۸۳

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 07:47 ب.ظ

خانم نسترن راست می گویید که هنر پیشه را دستگیر کرده اند؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 07:43 ب.ظ

به نقل ازکامنتی که در سایت http://pezeshkan.ir آمده است:

عمل می کنیم:
قابل توجه دوستانی که سخت به دنبال تعویق امتحانند:ما گروهی از کسانی که با تعویق امتحان مخالفیم ظهر امروز با حدود ۲۴ نامه امضا شده و دلایل کافی(که بعضی از دلایل در کامنت دوست عزیزمان اقا محسن شرح داده شد)با یک برنامه از قبل تعیین شده این نامه ها را به دفتر ریاست جمهوری برسانیم و مسئول دفتر ایشان قول دادند انها را به رئیس جمهور نشان دهند پس کار بیهوده در این سایت نکنید چون دیگر احتمال عقب افتادن امتحان به صفر رسیده است به قولی نمایندگان پذیرفته اند شما چرا نمی پذیرید؟

ایمان :: emadi_1375@yahoo.com :: پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۸۳

محمد از شیراز پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 07:36 ب.ظ

دوستان گرامی
سلام
ما از منبع موثقی شنیده ایم که دکتر پزشکیان به هیچوجه حاضر به کوتاه آمدن نشده است . اکنون برای همه ما معلوم شده که این فرد اگر مشکل روانی نداشته باشد ٬ قصد انتقام و آزار ما را دارد . حال برای لجبازی با مجلس یا هر علت دیگر.
مجلس هم اگر بخواهد با تصویب قانون اقدام کند مدت طولانی زمان میبرد . بنابراین اگرچه اقایان دکتر ریاض و حیدر پور کاملا از ما حمایت میکنند و بر مواضع خود اصرار دارند اما ما نیز باید از اقای خاتمی بخواهیم تا با صلابت بیشتری سعی در حل شدن هرچه زودتر مشکل نمایند . ما در شیراز نامه ذیل را تهیه و به امضا رسانده ایم . خواهشمندیم شما دوستان عزیز نیز چنین اقدامی کنید و با تجمع در برابر دفتر ایشان بخواهید اقدام قاطعانه ای انجام دهد .
------------------
بنام خدا

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
جناب آقای دکتر خاتمی
با سلام عرض ادب

احتراما چنانچه کاملا مستحضر هستید , بعلت شرایط بوجود آمده تعداد کثیری از پزشکان کشور و خانواده های آنها درخصوص تاریخ دقیق برگزاری امتحان دستیاری آینده دچار تردید و مشکل شده اند . بسیاری از این مشکلات در نامه ها و درخواستهای متعدد سایر همکاران پزشک و نیز بطور مفصل تر توسط ریاست محترم سازمان نظام پزشکی تهران جناب آقای دکتر صدر منعکس گردیده است .
بدون تردید بحرانی که رخ داده در تمام تاریخ آموزش عالی کشور بی سابقه بوده و ادامه سرگردانی و بلاتکلیفی داوطلبان این آزمون به صلاح هیچ کس نیست . حوادث و مسائلی که در یک سال گذشته در مورد این آزمون رخ داده بوضوح ثابت نموده است که جامعه به شفاف سازی های بیشتری در مورد سلامت آزمونهای رقابتی سرنوشت ساز نیاز دارد تا اعتماد و اطمینان به اجرای عدالت از جامعه سلب نشود .
امضاء کنندگان این نامه از حضرتعالی بعنوان مقام مسوول تقاضا می نمایند تا ضمن ایجاد هماهنگی میان نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در کمیته تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ونیز با در نظر گرفتن خواست عمومی این جامعه و تشکل صنفی آن ( سازمان نظام پزشکی ) , با ابلاغ دستورات لازم به عوامل اجرائی سبب تسریع در اعلام برنامه نهائی شده وبه این بحران خطرناک و بالقوه فاجعه آمیز که هم اکنون موجب به هم ریختگی برنامه های زندگی و مطالعاتی داوطلبان گشته است خاتمه دهید و از ایجاد جو نارضایتی و سردرگمی و سرخوردگی در میان قشر تحصیلکرده جلوگیری نمائید .
با تشکر و سپاس
گروهی از پزشکان عمومی استان فارس
مورخه بیستم و دوم بهمن ماه هشتادوسه


رونوشت به :
- دفتر مقام معظم رهبری
- کمسیون محترم اصل 90 مجلس شورای اسلامی
- کمسیون محترم بهداشت ودرمان مجلس شورای اسلامی
- ریاست کل محترم سازمان نظام پزشکی کشور
- ریاست محترم سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ
- ریاست محترم جامعه پزشکان عمومی

گوگولی پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 07:24 ب.ظ

کلاغ جان!
از شما و تمام کلاغهای محترم یک خواهش دارم:
درسته که میگن اگه کلاغ روی سر کسی ...ینه براش شانس میاره اما عاجزانه از شما میخوام که اگر در هنگام پرواز در ارتفاعات به منظور رسیدن به خبرهای تازه ناگهان احساس کردید که لازمه به این اوضاع ب...ینید
اول زیر پاتون رو با دقت نگاه کنید چون من یکی از این شانسها نمیخوام
چاکریم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 06:05 ب.ظ

این وزیر ..ونیه.تا ترتیبشو ندین تاریخ عوض نمیکنه.

مرغ محلی پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 05:28 ب.ظ

سلام کلاغ جان
بزایت پنیر محلی کنار کذاشته ام
یه برنامه ی دون و پنیر با هم بگذاریم...
دستمریزاد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 05:04 ب.ظ

از کلاغ خبرچین عزیز میخواهیم از رفیق نیمه راهمان شهاب صدر هم خبری بکیرد . مثل اینکه این حضرت هم وقتی خرش از پل جست زد گاراژ ودیگر ....

رضا پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 04:07 ب.ظ

دوستان ضمن تبر یک پیروزیهایی که تابه حال با زحمات همه بدست آمده نباید فراموش کنیم که هدف اصلی از شروع اعتراضات احقاق حق داوطلبان مظلوم سال ۸۲ بوده است لذا اگر امتحان عقب افتاد فکر نکنید به کل هدف رسیده اید خواسته اصلی ما باید این باشد ۱-اخراج متقلبین ۲- جایگزینی پزشکان ذی حق ۳-بازنگری در کل آیین نامه آزمون دستیاری.رسیدن به این اهداف به نفع کل داوطلبان است زیرا با قبولی این افراد که قاعدتا افراد قویی هستند شانس قبولی سایر داوطلبان نیز در رشته دلخواهشان افزایش خواهد یافت.

nastaran-b پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 03:50 ب.ظ

bacheha migan dr naseripoor va dr honarpishe ra dastgeer kardand

مرغ حق پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 03:43 ب.ظ

ما منتظریم؛یالا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
باز هم از زحمات کلاغ عزیز و دارو دسته اش تشکر میکنم. سرافراز باشید.

رضا پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 03:12 ب.ظ

بهاره پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 03:06 ب.ظ

ببخشید منظورم ۵خرداد بود قصد چاخان نداشتم امیدوار باشید که ددرست باشه کلاغ جان دستت درد نکنه قلمت عالیه

گوگولی پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 02:14 ب.ظ

بالت طلا کلاغ جان
ان شاال.. قبولی رزیدنتی
من هم از چند تا منبع شنیده ام که احتمال ۵ خرداد زیاده اما من گول نمیخورم و به شما هم میگم که درستون یادتون نره!
مخلصیم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 01:14 ب.ظ

امروز همه با هم باید از رییس جمهور عزیزمان خواهش کنیم که کمکمان نمایند همکاران محترم قطعا پیغام های شما روی پیغام گیر دفتر ریاست جمهوری (۶۱۳۳) در تصمیمگیری ایشان موثر خواهد بود هر پیغام بیشتر=افزایش احتمال موفقیت پیروز باشید

پزشکان عمومی جامعه پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 12:56 ب.ظ

اقای وزیر بهداشت محترم ما پزشکان به شما دستور می دهیم که امتحان را به بعد از عید انتقال دهید
عواقب سرپیچی دامنگیرتان خواهد شد
ریاست کل وزارتخانه ها سرور وزارتخانه بهداشت و دکتر پزشکیان پزشکان عمومی جامعه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 12:50 ب.ظ

بابا کشتنمون با این تاریخ دادنشان چه کاسه ایی زیر نبم کاسه است خدا میدونه وزیر تو معامله فروش چقدر کاسب بوده که از خر خودش پایین نمیاد الله اعلم .از درس خوندن انداختمون خدا از وزارت ساقطش کنه.قلب من طاقت خبر بد نداره لطفا کلاغهای عزیز خبر خوب بیارن اگر نشد با نوک قشنگشان چشم طرف را در ارن.خواستین امضا جمع کنید به ما هم خبر بدین.از تلفن به دفتر رییس جمهور غافل نشید.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 12:35 ب.ظ

منهم از قول آقای دکتر ریاض شنیدم که دیشب گفته اند وزیر زیر بار تاریخ دیگری نمیرود و وزیر گفته باید به او دستور رسمی بدهند تا اقدام کند . مسئول محترم وب لاگ زحمت بکشید اگر می توانید با نماینده ها یا دفتر رئیس جمهور تماس بگیرید تا بفهمیم چه خبر است مثل اینه یکدندگی و لجبازی اینها ادامه دارد . باید خودمان هم دست بکار شویم . من یک نامه مینویسم و از دوستانم امضاء جمع میکنم . روز شنبه به مجلس و دفتر ریاست جمهوری میبرم.

کلاغ خبرچین پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 12:16 ب.ظ

مردک خشک مغزی را دیدم ---- رفته در پوستین صاحب جاه
گفتم ای خواجه گر تو بدبختی --- مردم نیک بخت را چه گناه ؟

سلام دوستان
برایم خبر آوردند که گویا هنوز آن مردک وزیر بر لج و لجبازی خود استوار مانده و گفته که باید یا رئیس جمهور دستور تعویق زمان امتحان بدهد یا مجلس بصورت مصوبه ابلاغ کند.

اگرچه نمایندگانمان مسئله را تمام شده میدانند ولی بالاخره تاریخ را باید وزارتخانه اعلام کند . آنها نیز همچان از این مهم شانه خالی میکنند. بنابر این نباید یک لحظه آرام بنشینیم که دشمن همچنان بر عهد خود برجاست . اگرچه آقای خاتمی قول همکاری داده اند ولیکن باید مجددا به دیدار ایشان و نمایندگان برویم بازهم نامه و طومار ببریم. واز ایشان بخواهیم هرچه زودتر مسئله را فیصله دهند .
هر خبری بدستم برسد به اطلاعتان میرسانم.
دوستدارتان کلاغ خبرچین

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 12:04 ب.ظ

والا تابستان من بسرم زد بیایم تهران و بلائی که باید به سر این مرتیکه .... و کلاش که دچار گراندیوزیتی وافر است بیاورم ولی باز خودم را کنترل کردم وگفتم بالاخره روزی گیر میافته ولی باز دیدم که مردک را فرستادند برای فوق تخصص چشم کوفت کنه و...... ولی حالا دلم روشنه . که این تکذیب کننده د.... گیر میافته واز توی حلقوم نجسش میکشن بیرون ..... به امید خدا و یاری اماک زمان انشا ا...
خواهشا و لطفا بر اعصاب خود مسلط باشید تا خوانندگان هم از خواندن حرفهای ناسزا ناراحت نشوند


پنج شنبه 22 بهمن 1383 در ساعت 11:38am

پسرک تنها پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 11:35 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

آب و دونت همیشه به راه و قار قارت برقرار باشه کلاغ عزیز.
خیالت راحت باشه اگه ایشالا قبول بشم از ۳سوته تنهایی رو ختم می دم .
اگه می بینی زیاد از خبرات به به و چه چه نمی کنم به خاطر اینه که ۱۰ - ۱۲ سال پیش بچه یک کلاغی رو سیخ زدم اونوقت مامانش بهم به روش عقابی حمله کرد و مجبور شدم از دیوار ۳متری بپرم پایین!
ازون موقع میونه خوبی با کلاغا نداشتم!!!

پزشک پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام دوستان
اگر کسی خبر موثقی در مورد تاریخ جدید امتحان داشت لطفا دریغ نکنه.
در ضمن از دکتر صدر که بعد از انتخاب شدنشان دیگر کاری برای احقاق حقوق ما انجام ندادند گلایه مندم

منتقم پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 10:16 ق.ظ

دیروز ناصری بور دنبال یه سوراخ میگشت.بنظر شما چه بلایی
باید سرش بیاوریم......

کلاغ خبرچین پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 10:04 ق.ظ

نرود مرغ سوی دانه فراز --- چون دگر مرغ بیند اندر بند
پند گیر از مصائب دگران --- تا نگیرند دیگران بتو پند !

مجددا سلام

یکی از کلاغهامون که برای تمدد اعصاب به باغهای اطراف رفته از کلاغهای دیگه چیزهائی شنیده . خیلی سریع با روش سرخپوستی(دود هوا کردن ) اونو مخابره کرد . بخاطر آلودگی ها ممکنه غلط غلوط داشته باشه یا حتی اشتباه شده باشه . ولی به هر حال به خاطر جالب بودنش براتون گزارش میکنم :
دکتر حیدر پور فرمودند : امتحان که عقب افتاده !! ولی ما در تلاشیم تا کسانی را که با تقلب جای دیگران را گرفته اند بیرون بیاوریم و جایگزین ها را بجای آنها بفرستیم . ایشان گفته اند احتمالا دامنه اخراجی ها به ۴۰۰ نفر هم برسد (بازم میگم بخاطر روش خاص مخابره ممکنه رقم نادرست باشه ولی من بین دودها عدد ۴۰۰ رو دیدم.) یکی از دلایل درخواست تعویق امتحان از طرف کمیته تحقیق ٬ تلاش برای همین اقدام بوده است. / پایان خبر/
خلاصه دوستان یه وقت دیدید براتون نامه ای رسید که آقا یا خانوم دکتر شما در فلان رشته قبول شده اید !! قدم رنجه فرموده تشریف بیاورید !
فقط شیرینی من و بابا بزرگ یادتون نره ها.
*******************************************
توضیح : البته اگرچه نفس اینکار خوب است ولی از نظر این سیاه شده روزگار ٬ روش جایگزینی مرسوم وزارتخانه عادلانه نیست . در واقع اگر قصدی برای اینکار داشته باشند باید از نو ظرفیت گیری شود . روش فعلی به این صورت است که اگر کسی رشته داخلی قبول شده و قبل ازآن ارتوپدی را انتخاب کرده بوده ( و بدلیل این خیانت به او نرسیده ) باید در همان رشته داخلی بماند و کسی که نمره اش پائینتر از اوست و قبلا هیچ چیزی قبول نشده بوده بعنوان جایگزین ارتوپدی معرفی شود !!!
اینها که میخواهند افراد جدیدی را به بخشها بفرستند . چه بهتر که از نو ظرفیت گیری شود تا هرکسی به حق واقعی خود برسد .
در هر صورت امیدوارم اینکار صورت گیرد و عدالت اجرا شود حتی بصورت نیم بند . همین هم غنیمت است . مگرنه ؟؟
دوست دار همه تان
کلاغ خبرچین
خبرگزاری کلاغ پرس

کلاغ خبرچین پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 09:58 ق.ظ

سلام اطبا گرامی
روز همگی بخیر و شادی

۱- توصیه به خانم دکتر بهاره عزیز : بقول آقای دکتر حبیبی استاد و فوق تخصص نوزادان در قزوین : اگه میخوای خالی ببندی ٬محکم ببند !!
۲- دکتر بدیهی عزیزم . اینطور که بوش میاد شنبه ٬ یکشنبه بعدی اعلام میشه . البته ما در تلاش هستیم تا اگه خبر قطعی پیدا کردیم زودتر به دوستان اعلام کنیم . متاسفانه تمام کلاغای مادیشب بخاطر تعطیلات در رفتند!! من دست تنها موندم . راستی ناقلا کجائی ؟ تاجیکستان ؟ افغانستان ؟ پاکستان ؟ یا شایدهم توی هند ؟ یا پیش این اعراب ؟
در ضمن ۱۳ اسفند یادت نره . درستو ول نکن . اگرچه من ولش کردم ! وانگهی نگران بلیط هم نباش . فاصله ات تا اینجا ۱ ساعت که بیشتر نیست . اگه بلیط گیرت نیومد پیاده بیا ٬ برا سلامتیت هم خوبه !!
۳- تنبل جان ٬ قدمت روی چشم . ولی شرط داره یا باید بتونی بپری ٬ یا مثل ارواح از دیوار رد بشی یا بتونی با موشهایی که گوشهای بزرگ دارن رابطه صمیمانه برقرار کنی . بسم الله.
۴- نا امیدوار جون . نگران نباش تا وقتی که لبخندت به قهقهه تبدیل بشه باهاتم.
۵- از بقیه عزیزان هم سپاسگزاریم بخصوص : پسرک تنها که امیدوارم هر چه زودتر از تنهائی در بیاد ( البته بعد از قبولی ) ٬ مرغ سحر ٬ مرغ حق ٬ آزرده ٬ رنگارنگ و ....

یک پرنده خوش آب ورنگ و خوش شانس که اونور آبها زندگی میکنه برا تعطیلاتش اومده بود پیش ما . می گفت این ازمابهترون کارهای عجیبی میکنند مثلا اگر بخاطر خرابی جاده ها دوتا ماشین بهم بخورند ٬ وزیر راهشون استعفا میده و البته محاکمه هم میشه . واگر چنین رسوائی مثل جریان امتحانات دستیاری پیش بیاد ممکنه حتی وزیر دست به خودکشی بزنه !!
گفتم برو بابا ٬ تازه بعد از این همه مدرک و سند واعتراف و غیره و ذالک ٬ وزیر ما برگشه میگه هیچ تخلفی صورت نگرفته ! انگار طرف از مریخ اومده !
البته کمی بعد کلاهم رو قاضی کردم و دیدم واقعا حق با وزیر است . از نظر اینها که سالها کارشون این بوده ٬ این مسئله تخلف نیست بلکه یک روند وروش عادی و معمولی تو کارشون بوده . مگه نه ؟؟؟ نظر شما چیه ؟
دست حق به همراهتان
کلاغ خبرچین

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 09:02 ق.ظ

کلاغ جان منتظر اخبارت هستیم مواظب باش اعضا خبرگزاریت تو این برف سنگین گم نشن بخصوص پر سیاه نوک طلا!

بازم تشکر از کلاغ خبر چین پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 02:47 ق.ظ

کلاغ جان فکر می کنی کی ممکنه قطعی بشه این تاریخ امتحان
یعنی حداکثر فکر می کنی طی چند روز این خبر قطعی بشه
نظر شخصی خودتو می خوام
اینجا الان ساعت ۴.۱۵ صبح است

کلاغ خبرچین پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 02:37 ق.ظ

مرغ سحر عزیز
دمت گرم خیلی باحال بود .
خوشحالم که عضو چنین جامعه فرهیخته و پر استعدادی هستم . هرچند که فعلا همه جور ظلم در حقمان میشود .

فقط مواظب باش خوراک گربه های دله دزدی که به اینجا سرک میکشند نشی !!
دست حق به همراهت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 02:24 ق.ظ

من در همون کلاسی که طبیب عشق میگه بودم . تحصن به دعوت نمایندگان بود. ما هم که رفتیم برای دفاع از امضایی بود که داده بودیم. کسی مجبورمون نکرد. نه برای امضا و نه تحصن. من باب یادآوری عرض کنم که یکی از ادله محکم نمایندگان محترم امضای بیش از سیصد پزشک پای طوماری بود که در همون کلاس در اعتراض به وضع حاکم بر امتحانات نوشته شدو خبرش هم در رسانه ها منعکس شد.لطفا از جاده عدالت خارج نشید.

کلاغ خبرچین پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 02:14 ق.ظ

بابا بزرگ عزیز
لطفا به باکس شخصی تان سری بزنید .
با تشکر

بهاره پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 02:01 ق.ظ

از یک منبع نیمه موثق شنیدم که امتحان شد ۵ تیر وطی روزهای اینده خبر قطعی اعلام میشه(بعد ۲۲ بهمن)

مرغ سحر پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 01:37 ق.ظ

ما گروهی عظیم از پزشکان شریف که سال گذشته با صرف هزینه هنگفت سوالات ازمون دستیاری را خریداری نمودیم به دلایل زیر به عملکردکمیته تحقیق وتفحص معترض بوده و این اعتراض را طی طوماری به مجلس ـدفتر ریاست جمهور ــسازمان بازرسی کل کشور وزارت بهداشت و.....بیان نمودهایم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱ـ غرامت ۶ ماه زحمت بی وقفه در رشته های لوکس را چه کسی به ما پرداخت میکند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۲ـطبق سنت چندین ساله سوالات به فروش میروند؛حالاکه به ما رسید وارسید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۳ـچرا امتحان امسال را برگزار نمیکنید تا خیال ما راحت بشه!!!!۴ـ اگر میخواستید گیر بدید چرا به ورودیهای سالهای قبل ندادید تا برای ما هم درس عبرت میشد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۵ـ حالا ما به دوستان وفامیل چه باید بگیم ؛نمیشه بگیم که مثلا بدلیل عدم علاقه به رشته پوست داریم انصراف میدیم چون خیلی لوکسه ؛میشه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۶ـ ما برای رشته ای که به زور پول در ان قبول شدهایم زحمات فراوان کشیدهایم تا رابط سوال فروش پیدا کنیم حالا بریم واین رشته ها رو به یکسری بچه خرخون که همه اش تو خونه نشسته اند درس میخونن بدیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!،۷ـ در این مدت یک اب خوش از گلوی ما پایین نرفته از بس گفتن تقلب شده؛نشده؛یه فکری واسه این اعصاب ضعیف ما بکنید!!۸ـدر نها یت بابا این امتحان رو برگزار کنید تا ماله باشه به امتحان ما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

طبیب عشق پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 01:34 ق.ظ

تغییر تاریخ امتحان به دلایل امنیتی و ... سرنوشت محتوم این ماجراست. ولی آنچه در این میان باید درس آموز باشد رفتار کسانی است که تا قبل از انتخابات نظام پزشکی از سر کلاسشان تحصن ترتیب می دادند و فردای انتخاب شدنشان به بهانه ی عدم اتلاف وقت کسی حق نداشت دم از تعویق امتحان بزند.
قلب پهلو می زند با زر که باش
ای مزور تا بر آید روز فاش
پزشک ایرانی وارث حکمت بوعلی سینا ست مباد که بازیچه شود.
توفیق رفیقتان

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 12:59 ق.ظ

سلام علیکم فراموش نکنید که هدف اصلی ما روشن شدن تکلیف تخلفات وسیع سال ۸۲ است. تغییر تاریخ امتحان هدف اصلی نیست. هرچند که انشائ الله درست میشود. ولی یادتان باشد که متقلبین سال۸۲ باید بیرون کشیده شده محروم و مجازات شوند . مبادا فقط به تغییر تاریخ رضایت دهید وآرام شوید. تغییر تاریخ آزمون قدم اول است. قدمهای بعدی مهتر هستند. مجازات و محرومیت متقلبین....هدف اصلی ماست وبعد از آن بحق رسیدن کسانیکه درآزمون ۸۲ حق آنها خورده شد. و برگزاری سالم امتحان امسال....

کلاغ خبرچین پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 12:47 ق.ظ

عزیزان برادر
از اولین گزارشها تا به حال همیشه نسبت به رعایت جانب احتیاط در خصوص تاریخ امتحان تذکر داده ام . بازهم تکرار میکنم . تاریخ را باید وزارتخانه ابلاغ و اجرا کند . آنچه ما گفتیم نظر قطعی و نهائی نمایندگان مجلس بود . از نظر من تمام است ولی شما احتیاط کنید . این چند روز هم درس را کنار نگذارید .
به توصیه های عزیزتر ازجانم بابا بزرگ حتما گوش دهید.
البته تکرار میکنم که گزارشهایمان واقعی هستن . واقعی واقعی ( بقول صمد آقا : راسته راسته ) هر چند درقالب طنز .
دوستدار همگی
کلاغ خبر چین

چهل سال بعد در چنین روزهائی..(قسمت ۲) پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 12:37 ق.ظ

امروز تجمع بزرگی در مقابل وزارت بهداشت و غیره در خیابان اکبرخان برپا شده است . این آسمان خراش که ۱۰۰۰ طبقه دارد و از منبع فروش همه بیمارستانهای دولتی ساخته شده است ٬ نسل اندر نسل در دست خاندان دکتر پزشکیان می چرخد . این امتیاز را بخاطر حل کامل مشکلات بهداشت و درمان توسط جد بزرگ آنها دکتر مسعود پزشکیان به ایشان اعطا شده است . دکتر مسعود پزشکیان معروف به داش مسعود ٬ تز اعجاب آوری را مطرح و به مرحله عمل درآورد. داش مسعود اعتقاد داشتند که مشکلات بیماران بخاطر وجود بیمارستان و کادر درمانی است . پس اگر بیمارستانی و پزشکی نباشد مشکل بیمار هم نخواهیم داشت .اصلا دیگر بیمار ی وجود نخواهد داشت که مشکل داشته باشد ! اینطور شد که سالهاست در این مرز و بوم یا کسی مریض نمیشود یا مستقیما بدنبال حتی یک سرماخوردگی ساده می میرد !! پزشکان هم یا دق کردند ومردند یا جلای وطن کردند . فقط یک گروه ۱۲- ۱۳ هزار نفری باقی مانده اند که خواهان تعین تکلیف امتحان پذیرش دستیار دوره ۳۱ تعین زمان امتحان دوره ۳۲ هستند .

به هر حال اکنون وزارتخانه در دست آلبرت پزشکیان نوه داش مسعود است . ایشان هم دفتر خودشان و دوستانشان در دبیرخانه را در طبقه هزارم دائر کرده اند و خودشان با هلیکوپتر رفت و آمد میکنند و دستورداده اند آسانسورها از کار بیاندازند. بنابر این چون بالا رفتن تا طبقه آخر و پائین آمدن حدود ۲ ماه طول میکشد ٬ آقایون و خانمهای دکتر که حالا سن و سالی ازشان گذشته بیخیال شده و همان پائین تجمع میکنند و بعد به خانه هایشان میروند .
ناگهان چند پیرمرد و پیرزن از ته خیابان عربده کشان به سمت جمعیت هجوم می آورند درحالی که چوبدستیهایشان را بالای سرشان میچرخانند . رنگ از رویم میپرد . بسرعت زیر پل جوی آب پناه میگیرم . اینها همان گروه بابک هستند . ۵ -۶ نفر بیشتر نیستند ولی میگویند ما بیش از نوددرصد داوطلبانیم !!! توی دستشان هم تفنگ سر پر دارند و مدتهاست هر کلاغی را ببینند میکشند . هر از چند لحظه هوار میکشند : یا ۱۳ اسفند یا مرگ !
میگویند ما کار داریم زندگی داریم . برای تعطیلات عید برنامه داریم و میخوایم با وزیر و بچه های دبیرخانه بریم هلند گل بچینیم . شماها چهل ساله ما رو علاف کرده اید . اصلا امتحان پارسال چه ربطی به امسال داره ؟ ما میخوایم امتحان بدیم .شما نمی خواین خب ندین !!
پسرک تنها که بالا خره زن گرفت و از تنهائی بیرون اومده برای نوه هایش توضیح میداد که : اینها چهل ساله که کارشون همینه . هرسال میان و تجمعات رو برهم میزنن . تازه خودشونم امتحان نمیدن !! چند سالی هم هستش که هر کلاغ بیچاره ای رو به نیت کلاغ خبر چین میکشند .
یک ماشین آخرین سیستم در کوچه ای پارک میکند . پیرزالی از آن پیاده میشود . یک کیبورد در دستش است . انرا محکم به زمین میکوبد و می گوید :‌مرده شور این کیبوردها ببرن . با هیچکدومشون نمیشه فارسی تایپ کرد .
شناختمش ! خانم دکتر نسترن ب . نوه اش بیدمشک خانوم میگوید این کیبورد آخری را شخص بیل گیتس برای مادر بزرگش فرستاده و قول داده بود که حتما فارسی مینویسد .
خانم دکتر میگوید : ۴۰ سال است من هر کلمه ای را که در وبلاگمان بنویسم همه میفهمند من نوشته ام .آخه چه جوری ممکنه ؟
خانم دکتر بهاره که به استقبال ایشان آمده جواب میدهد : خوب معلومه دیگه چون شما تنها کسی هستین که پینگیلیش مینویسه .
کمی ان طرفتر مرغ محلی و مرغ حق و مرغ سحر باهم گپ میزنند . دلم میخواد باهاشون اختلاط کنم ولی از ترس گروه بابک که قصد جانم کرده اند . در مخفیگاهم باقی میمانم .افراد این گروه حالا اسامی دیگری هم دارند مثل دکتر ارنست ٬ سحر و صبا .
باری تا رفع خطر همچنان پنهان مانده ام .
تا گزارش بعدی .....
حق نگهدارتان باد .
کلاغ خبرچین

پسرک تنها پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 12:35 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

اندکی صبر سحر نزدیک است

تنبل پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 12:29 ق.ظ

کلاغ جون تو کلاغ پرس جای خالی داری ما هم عضو بشیم .
اخه مردیم از استرس کی خبرهات قطعی میشه .
ولی به هر حال دمت گرم
به کور..... دشمنان و دوستان کم لطف و به قول خودشون خر خون ما پیروز شدیم

هشدار ..... بهوش باشید پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 12:29 ق.ظ

با سلام در خبر نقل شده از آقای دکتر ریاض درسایت ایسنا وسایر خبر گزاریها مبنی بر باز داشت تعدادی از متخلفین و عاملان فروش سوال در انتهای خبر مزبور به نحو مشکوکی این جمله ذکر شده است که نگران کننده است وبنظرم بوی توطئه میدهد: ؛؛وی (یعنی دکتر ریاض) در ادامه از ارائه هر گونه توضیحی درباره جعلی یا اصلی بودن سوالات خرید و فروش شده آزمون دستیاری سال ۸۲ وزارت بهداشت خود داری کرد؛؛ همکاران ودوستان عزیزم هوشیار باشید. این جمله با زیرکی شیطنت گونه ای در انتهای خبر گنجانده شده است....یعنی چه ....؟؟ بهر حال مواظب باشید قضیه توسط سیاسیون و مصلحت اندیشان (که تمام بدبختیهای ما از آنهاست ) سرپوش گذاری و ماست مالی نشود.....متاسفانه هیچکس تا بحال به این نکته دقت نکرده است اعوذ بالله من الشیطان الر جیم....... خدایا پناه بر تو......

دوستان ؛همکاران ؛ هم کامنتیها و ...
ان شاالله که هرچه زودتر خبرهای خوشحال کننده برسه
حیفم میاد این چند وصیت رو نیارم
۱- مطمئنا یک روزی وزیر و اعضای دبیرخانه یا روسای دانشگاهها و نماینده های مجلس کسانی از میان ما خواهند بود. بیاین به خودتون قول بدین که این روزها رو فراموش نکنین و بدونین که از شما در هر مقامی که هستین چه توقعاتی می ره. بدونین با تصمیماتی که ممکن از سر باد معده یا لجبازی می گیرین به خیلیها لطمه بزنین.
با زندگی دیگران مثل آب خوردن بازی نکنید.
۲- این موضوع باعث یک اتحاد بین جامعه مظلوم و توسری خور و بدون حمایت پزشکی شد. یاد بگیریم چطور برای رسیدن به حقوق پایمال شده مان قدم برداریم و از یاری دوستان و اهرم هایشان !! استفاده کنیم.
۳- اگر اکثریت هستیم به حقوق اقلیت هم احترام بگذاریم و اگر اقلیتیم سعی در تخریب اکثریت نداشته باشیم.
۴- خدا رو همیشه حاضر و ناظر بر اعمال خود بدونیم.
۵- ما به عنوان شیعیان علی (َع) فقط به همین جمله : اوصیکم بتقوی الله و نظم امرکم
عمل کنیم. مطمئن باشید مملکت ازین رو به اون رو می شه
۶- پسرک تنها تنها به دنیا آمد تنها زندگی کرد و تنها بدرود حیات خواهد گفت. دعایش کنید!

مرغ حق چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 11:54 ب.ظ

کلاغ جان: با این کارت کلاغها رو بلندآوازه کردی. بلبلان باید نزد تو شاگردی کنند. بابابزرگ عزییییییییییییییییییییییییییییز !از تو هم بی نهایت سپاسگزاریم. از طرف همه ی مرغهای اهلی و وحشی!!!!!

گوگولی چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 11:08 ب.ظ

خدا با ماست
راضی هستیم به رضای خدا
برای شما دعا میکنم...
و از همه شما التماس دعا دارم

آزرده چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 11:03 ب.ظ

کلاغ خبر چین عزیز با چشمانی اشکبار از خوشحالی ازت تشکر می کنم

بابا بزرگ چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 10:55 ب.ظ

بابا بزرگ


بابا بزرگ


با سلام خدمت همکار محترم
حرفهای کلاغ خبر چین عزیز بصورت طنز زیبا بیان شده و اوردن ان در صفحه اول برای انبساط خاطر و کاهش استرس و خارج شدن از حال و هوای بد پریشانی است
هر خواننده براحتی می فهمد که این اخبار طنز ممکن است به واقعیت نپیوندد
و این با شایعه سازی خیلی فرق می کند که بیایند و علنا اعلام کنند که مثلا دکتر ریاض به دادگاه فرا خوانده شده است بدون اینکه ذکری از منبع برده باشند
در حالیکه کلاغ خبر چین عزیز به صراحت اعلام کرده است این اخبارش ممکن است به واقعیت نپیوندد
در هر صورت بهتر است خدا را فراموش نکنیم و راضی باشیم به رضای او
ضمنا خانم دکتر ما شما را خیلی با هوشتر از اینها تصور می کردیم
قابل توجه همه عزیزان که اخبار طنز علاوه بر اطلاعات صحیح همیشه حاوی برداشتهای شخصی نیز می شود بخاطر همین با اخبار واقعی فرق می کند و ممکن است بعضی از اخبار ان بوقوع نپیوندد پس جای هیچگونه خرده گیری به کلاغ خبر چین عزیز وجود ندارد
در ضمن اگر کسی نمی تواند بین اخبار جدی و اخبار صحیح توام با طنز فرقی بگذارد مشکل از خودش است
اما باز اعلام می کنم که علت اصلص اوردن اخبار کلاغ خبر چین عزیز بخاطر شیوایی و طنز زیبایش است نه اینکه ما تضمین کنیم اخبارش ۱۰۰٪ است حتی خود اقای دکتر هم به صراحت اعلام کردند که ممکن است بعضی از اخبارشان بوقوع نپیوندد


اما اخر سر اگر نظر شخصی من را بخواهید من با اطمینان ۹۹٪
احتمال عقب افتادن امتحان را می دهم
ولی با این وجود راضی هستم به رضای خدا هر چه او بخواهد من نیز همان خواهم
در مورد نظر اقایی با نام مستعار محسن و ایمیل احسان محسن فکر می کنم بیشتر جنگ زرگری باشد تا واقعی
ولی اگر به احتمال خیلی کم واقعی باشد من نیز نمی خواهم انها ضرر کنند
با همه این حرفها بهتر است که هدف اصلی مان را که مبارزه با فساد است فراموش نکنیم
چرا که اگر به جای هدف اصلی دنبال اهداف خودخواهانه خودمان باشیم مسلما خدا نیز کمکمان نخواهد کرد ولی اگر هدفمان پاک و بدور از منیت باشد من به همه ۱۰۰٪ قول می دهم که موفق باشیم

در اخر سر باز از همه همکاران محترم خواهش می کنم فرق بین خبر گزاریهای کلاغ پرس و ایسنا و مهر و فارس و ایرنا را درک کنند

با احترام بابا بزرگ

ناامیدوار چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 10:46 ب.ظ

دوستان ما که به اخبار کلاغ عادت کردیم ..... فکر کردید اگه ایشون نباشه فردا وپس فردا که تعطیله کی خبرها رو ولو در حد (احتمال) به ما میزسونه
کلاغ جون قربون اون پرای سیاهت ودعای ما بدرقه راه سربازهای سیاه جامه ات.....خبر بده باهمون نثر زیبای قبلی
اگه ای میلی چیزی هم بدی که ممنون....... خسته نباشی در همه حال بخصوص که ما در خونه خر میزنیم ولی شما زحمت خبر چینی را عهده داری....آخه ما دستمون نه به وزارت خونه میزسه ونه کسی رو اون دورو برا داریم

گوگولی چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 10:44 ب.ظ

الهی که رزیدنت بشی
الهی که دومادت کنه مامانت
خسته نباشید دوست عزیزم

کلاغ خبرچین چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 10:38 ب.ظ

در خاک بیلقان برسیدم به عابدی
گفتم مرا به تربیت از جهل پاک کن
گفت برو چو خاک تحمل کن ای فقیه
یا هرچه خوانده ای همه در زیر خاک کن

خبر آخر شب :
کلاغ کارکشته ای که اضافه حقوق میگیرد تا یک دم دکتر حیدر پور را ول نکند چند لحظه پیش خبر داد که دکتر چندین جا فرموده اند از نظر ما مسئله تاریخ امتحان تموم شده است و اوائل خرداد آینده خواهد بود !!!
جوجه کلاغی هم که دکتر ریاض را می پائیده هن هن کنان رسید و اعلام کرد که ایشان هم مرتب از خوراک حرف می زده !!! بعد از اینکه کلی باهاش کلنجار رفتیم فهمیدیم منظورش همون خرداد است گویا طفلی این آخر شبی گشنه اش بوده .البته نسل جدید ما هم با این پنیرهای جدید بی خاصیت و صابونهای بدبو خنگ از آب دراومدن . شما آقایون و خانوم دکترها به بزرگواری خودتون ببخشید .
«« بنده و سایر کلاغهای این خبر گزاری تقریبا مطمئن شده ایم که امتحان به سال آینده موکول شده . تبریک ما را پیشاپیش بپذیرید .»»
از مسعود خان فعلا خبری نیست . علاوه بر همه پرندگان ٬ از مور و ملخ و مار وعقرب ها هم خواسته ایم تا اگر ایشان را پیدا کردند سریعا به ما گزارش دهند !! البته ما فکرنمی کنیم وزارتخانه دیگر یارای مقابله با تصمیم مجلس را داشته باشه . گویا وزیر هم میخواد برای اینکه حرفش دوتا نشه یک دستوری - امریه ای چیزی بهش ابلاغ کنن تا مسئله رو فیصله بده .

از جلسه ای هم که دکتر کریمی قولش را داده بود خبری نداریم . درواقع تقصیر خودم بود که پر مشکی ذلیل شده را دنبال اینکار فرستادم . این پسره عزب همینجوریش سه کار میکرد ! بعداز اینکه اون پیرزنه سر یه ذره پنیر کتکش زد همون نیمچه عقلش رو هم از دست داده . البته این شبها هم که آتیش بازیه . حتما رفته که دسته گل به آب بده . پارسال کلی پر وبالش رو سوزنده بود . این تین ایجر های تخس هم ترقه به طرفش پرت کرده بودند .
خلاصه خدا ختم به خیر کنه . هم این امتحان رو ٬ هم پزشکیان ٬ هم پزشکان عزیز و هم ما کلاغها رو !!!!!!!!!!
از ما میشنوید بروید امشب رو بدون دغدغه تخت بخوابید . دکتر ریاض و دکتر حیدر پور رو من میشناسم . تا این کار رو تموم نکن ول کن این وزیر و وزارتخونه نیستند. حرفشون هم حرفه هم سند .

شاد باشید و شادکام
کلاغ خبرچین
خبرگزاری کلاغ پرس


سلام به خدمت همکار خوب و گرامیم
ضمن تشکر از محبتتان خواستم کسب اجازه کنم جهت درج طنزتان در صفحه اول
و اگر مخالف باشید با کمال احترام می توانم حذف کنم
ولی نظر من درج مطالبتان است
حال منتظر نظر شما هستم هر چه بخواهید برای من نکوست
ضمنا همانطوریکه خودتان نیز گفتید بخاطر بعضی از کارشکنی ها و یا دلایل دیگر ممکن است بعضی از اخبارتان به واقعیت نپیوندد همانطوریکه اخبار نماینده کمیسیون اصل ۹۰ و دکتر حیدر پور مبنی بر تعویق امتحان به بهار اینده هنوز قطعیت پیدا نکرده است....
با تشکر

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 10:37 ب.ظ

jenabe baba bozorg bebakhshid ha ziad so'al mikonam:vali shoma az koja midanid ke man "khanom " doctor hastam

مرغ سحر چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 10:33 ب.ظ

کلاغای خبرچین بیاین هزارتا دسته با پرهای درسته بگین که امتحانم به تعویق نشسته میگن خبرچین؛تویی دوست عدالت؛تویی صدای مخالف؛وزیر نبض حقیقت؛ریاض

رنگارنگ چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 10:27 ب.ظ

شکر به کامتان چه مرغ سحر باشید چه محلی وچه حق
بخصوص به کام آن بلبل شکرشکن نوآشنا کلاغ پر سیاه شیرین گفتار.
دل ما که تلخی این ایام از او تاب گرفته بود با قند عسل شما جان تازه یافت
پایدار باشید و سرافراز
امتحان چه برنحسی ۱۳ باشد چه بر خرمی خرداد حسنی داشت وآن آشنائی با طوطی یان شکر شکن شیرین گفتاری چون شما بود

دست مریزاد جناب میزبان - بابا بزرگ - که چه جمعی فراهم
آوردی

امیدوار وتنبل وپسرک تنها و پزشک هم که پای شکسته این خراباتند مثل نسترن و بهاره در آرزوی دیدار مجدد هستند خدایا تو از زمزم حقیقت سیرابشان کن و
این جمع را متفرق مکن
۲۲ بهمن روز خروش عدالت خواهان بر سایت عدالتخواهی مبارک باد

بابا بزرگ چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 10:24 ب.ظ

با سلام خدمت همکار محترم
حرفهای کلاغ خبر چین عزیز بصورت طنز زیبا بیان شده و اوردن ان در صفحه اول برای انبساط خاطر و کاهش استرس و خارج شدن از حال و هوای بد پریشانی است
هر خواننده براحتی می فهمد که این اخبار طنز ممکن است به واقعیت نپیوندد
و این با شایعه سازی خیلی فرق می کند که بیایند و علنا اعلام کنند که مثلا دکتر ریاض به دادگاه فرا خوانده شده است بدون اینکه ذکری از منبع برده باشند
در حالیکه کلاغ خبر چین عزیز به صراحت اعلام کرده است این اخبارش ممکن است به واقعیت نپیوندد
در هر صورت بهتر است خدا را فراموش نکنیم و راضی باشیم به رضای او
ضمنا خانم دکتر ما شما را خیلی با هوشتر از اینها تصور می کردیم
قابل توجه همه عزیزان که اخبار طنز علاوه بر اطلاعات صحیح همیشه حاوی برداشتهای شخصی نیز می شود بخاطر همین با اخبار واقعی فرق می کند و ممکن است بعضی از اخبار ان بوقوع نپیوندد پس جای هیچگونه خرده گیری به کلاغ خبر چین عزیز وجود ندارد
در ضمن اگر کسی نمی تواند بین اخبار جدی و اخبار صحیح توام با طنز فرقی بگذارد مشکل از خودش است
اما باز اعلام می کنم که علت اصلص اوردن اخبار کلاغ خبر چین عزیز بخاطر شیوایی و طنز زیبایش است نه اینکه ما تضمین کنیم اخبارش ۱۰۰٪ است حتی خود اقای دکتر هم به صراحت اعلام کردند که ممکن است بعضی از اخبارشان بوقوع نپیوندد

با احترام بابا بزرگ

پسرک تنها چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 10:14 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

می گم کلاغ پرس توهم میون خبرگزاری ها سری بلند کردی

امیدوار چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 09:56 ب.ظ


راست میگیدا سایت دبیرخونه اصلا لود نمیشه چرا اینطوریش کردن؟ البته فکر نمیکنم نشاندهنده چیز خاصی باشه چون این سایت همیشه درب و داغونه

پزشک چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 09:42 ب.ظ

در جواب دوست عزیزم مرغ محلی عرض کنم که نتایج تحقیقات از نمره ها سندیت خاصی نمیتوانند داشته باشد ولی از روی همین داده ها میتوان به سر نخهای بسیاری دست یافت در ضمن من اطلاع دارم که بسیاری از دوستان خود را برای ارائه اطلاعات موثق به کمیته تحقیق و تفحص اماده کرده اند.
در ضمن از انشاء زیبا و اخبار جالب کلاغ خبر چین نهایت تشکر را دارم و از طرف رئیس کلاغها (سیاه قاریان) شما رو ملقب به نشان (قار اولی) میکنم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 09:28 ب.ظ

shoma mitoonid varede site dabir khooneh beshid?man ke nemitoonam.in neshooneye chiye

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 09:19 ب.ظ

بچه ها هرکی از جلسه دکتر کریمی اینا خبر داره بگه ها

مرغ حق چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 08:34 ب.ظ

مرغ محلی عزیز! مرغها همیشه مشکوکند! مگه خودت نگفتی هم در عزا سرشونو میبرن هم در عروسی؟ ْضمنا کلاغ خبرچین عزیز که لحنش جدی شد من غصه ام گرفت!!!!!!!!! نه از اینکه امتحان ممکنه عقب نیفته؛ بلکه از اینکه تنها کسی که با نوشته هاش انبساط خاطر میده خودشه. ببین کلاغ جان؛حتی اگه میخوای بگی همین فردا امتحانه با طنز بگو. این خودش یه هنره. ما میدونیم که تو چقدر جدی هستی. اینم میدونیم که به قول زنده یاد گل آقا؛ کسانی که میخندند و میخندانند گریه را خیلی خوب فهمیده اند. انشاا... هر چی خیره همون پیش بیاد.

مرغ محلی چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 08:16 ب.ظ

یک سوال:(از پزشک ویا ..)
من بیچاره که با معدل ۸۰/۱۴ از یکی از دانشگاههای مادر سر موعد فارغ تحصیل شدم و ۳ ساله مشغول کار و امتحانم و پارسال هم ۳۰۶ شدم و امسال خودمو کشتم...یعنی اگه ایندفعه قبول شم(با احتساب تعویق)مشکوک خواهم بود؟

نقل از نظرات سایت پزشکان چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 08:15 ب.ظ

بابا این دیوونه ها دیگه چی میگن!!!من عصبی شدم یکی جوابشنو بده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ما
ما گروهی از موافقان امتحان در ۱۳ اسفنددلایل منطقی خود را برای این تاریخ به صورت زیر برای هیئت رئیسه مجلس -کمیته تحقیق و تفحص مجلس-دفتر ریاست جمهوری-سازمان بازرسی کل کشور-وزارتخانه بهداشت-نظام بزشکی و ........ بیان نموده ایم:
۱.اگرهدف بررسی تخلف سال گذشته است به امتحان برگزار نشده امسال چه ربطی دارد؟
۲.اگر جواب این است که باید نتیجه تحقیق مجلس مشخص شود حال اگر این نتیجه مشخص شدایا متولی برگزاری امتحان در بهار سال اینده تغییری می کند؟)مثلا از وزارت بهداشت به وزارت نیرو یا سازمان دیگری محول می شود که مطمئنا اینگونه نیست.
۳.در ضمن با عقب افتادن مثلا دوماهه امتحان(در اردیبهشت یا ...)حداکثر فرقی که بوجود خواهد امد چه می باشد؟
۴. جواب :وزیر که در این مدت باقیمانده عوض نخواهد شد بلکه باید کلیه افراد دبیرخانه (که متولی برگزاری ازمون است)تغییر کنند که در حال حاضر این اتفاق نیز افتاده است.
۵.و در دو ماه اینده که نصف ان تعطیلات مجلس و وزارتخانه است چه چیزی روشن می شود؟
۶.شاید جواب این باشد که نتیجه کمیته تحقیق مشخص می شود حال تازه اگر این نتیجه مشخص شود ایا ضمانت اجرائی دارد؟مسلما نه!!!! زیرا تا این نتایج به قوه قضائیه داده نشود ضمانت اجرائی ندارد.
۷.حال اگر نتایج به قوه قضائیه داده شود مگر به این زودی مشخص می شود ؟ مسلما نه!!!زیرا مراحل تخلف از داخل وزارتخانه تا سوال خریدگان که کم هم نیستند نیاز به زمان طولانی بررسی کامل از تک تک انها دارد.
۸.حال در این مثلا دو ماه چه چیزی تغییر کرده به وضوح در میابیم که هیچ چیز.
۹.طبق قانون امتحانات دستیاری ازمون باید در تاریخ بهمن یا اسفندبرگزار شود و عدم تعویق بیشتر ان نیاز به مصوبه مجلس دارد.
۱۰.بسیاری از ما از یکسال بیش برای امتحان در امسال برنامه ریزی کرده ایم.
۱۱.بسیاری از ما کشیکهای خود را از بهمن و اسفند به فروردین و اردیبهشت و خرداد منتقل کرده ایم( ان هم به هزار منت)حال با تعویق امتحان با این کشیکها چه کنیم؟
۱۲.بسیاری از ما زن و بچه داریم و تعویق باعث فشار بیشتر به خانواده های ما می شود.
۱۳.با توجه به موارد بالا بهتر است نمایندگان بجای لجبازی با وزیر بر ازمون نظارت کامل و جامع کنند.
۱۴.بسیاری از عزیزان که مایل به تعویقند فقط و فقط بخاطر این است که از بر نامه خود عقبند.و خوب می دانند که در دو ماه اینده اتفاق جدیدی نخواهد افتاد.
۱۵ در اخر ضمن احترام کامل به تمامی همکارانمان خاطر نشان می کنیم که تحت هیچ شرایطی از حق خود کوتاه نخواهیم امد.از همه ممنونم

محسن :: ehsanmohsen@yahoo.com :: چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۸۳

کلاغ خبرچین چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 08:11 ب.ظ

با سلامی گرم خدمت بابابزرگ عزیز
از اینکه به خبرگزاری ما تا این حد اعتماد داری ممنون و سپاسگذاریم . اما بهتر نیست جای آن در همین بخش نظرات باشد؟ چون این اخبار غیر رسمی هستند و ممکن است موجب واکنش دشمنان شود .
شوربختان به آرزو خواهند ---- مُقبلان را زوال نعمت و جاه

البته آن عزیز خود به نیکی دریافته که در گزارشات ما هیچ ردی از شایعه پراکنی وجود ندارد . این سیاه پوش ناتوان اخبار خودرا از دوستان و منابع مختلفی در دانشگاهها ٬ وزارتخانه ب د آ پ و مجلس کسب میکند . بعضی از این افراد آدمهای بزرگی هستند و مو قعیتهای رده بالائی دارند . و مسائلی را که پیش آمده برای ما یا رابطانمان بازگو میکنند . لازم به توضیح نمی بینم که کسب اطلاعات در این سطح بسیار ساده تر از آنست که بسیاری از ما تصور میکنیم.
باری تنها نگرانی این ضعیف عدم ثبات حرفها و تصمیمات مسوولان است . نمونه بارز آن که همه مارا به دردسر انداخت جریان تعویق زمان امتحان بود . این دم چیزی میگویند و لحظه ای بعد طوردیگری عمل میکنند.
هدف من و دوستانم از این اطلاع رسانی آگاه کردن دوستانمان است که متاسفانه اغلب عادت کرده اند در خانه بنشینند. فراموش کرده اند که :
گر مرد رهی میان خون باید رفت
از پای فتاده سرنگون باید رفت

اگر هم خبرها را به هزل و طنز آغشته ام برای کاستن از اضطراب همکارانم با کاشتن گل لبخند بر لب آنهاست و بس.
بازهم عرض میکنم پروبال ما و قیچی در دست خودت .
ما راضی هستیم به رضای دوست .

دوستدارت کلاغ خبرچین


مرغ سحر چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 07:46 ب.ظ

از چند تا از رزیدنتها شنیدم که از طرف کمیته تحقیق و تفحص به تمام دانشگاههای سراسر کشور میرن وادرس وسوابق رزیدنتها را میگیرن.احتمالا دنبال مشتریان وزارتخانه میگردن.کمیته تحقیق وتفحص نسل سوال فروش وسوال بخر را از وزارتخونه و دانشگاهها برداره!!!!!!!!!!!!!!!

امیدوار چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 07:43 ب.ظ

چی شد بالاخره؟قضیه 5 خرداد چیه؟ تموم شد یعنی چی؟ یکی به من بگه اینجا چه خبره؟

حسن کچل چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 07:43 ب.ظ

دوستان مگر نه اینکه نظر مجلس این بود که اگر وزیر پافشاری کرد از اهرمهای خودش استفاده میکنه و قطعا از برگزاری امتحان جلوگیری میکنه؟ با این حساب وزیر چطور میتونه دوباره سیزدهم را اعلام کنه ؟ تازه اگر اعلام کنه یک جورهایی اعلام کرده دست خودش تو تقلبها بوده و از تحقیق مجلس میترسه. برای همین من فکر میکنم تاریخ بعد از عید اعلام بشه .چون رئیس دانشگاهها هم ریسک نمیکنند روی سیزدهم پا فشاری کنند و خودشونو در معرض اتهام قرار بدهند. در ضمن من خیلی مخلص کلاغ خبرچین هستم و براش آرزوی روزهای خوبی را دارم. امیدوارم خبر خوش عقب افتادن قطعی را از خودش بشنوم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 07:26 ب.ظ

تمام شد

مرغ حق چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 06:59 ب.ظ

از همه ی بروبجه های خبر رسون -چه آدم چه کلاغ- متشکریم. فقط تو رو خدها اینقدر اخبار فوتبال رو قاطی قضیه نکنید. ضمنا منتظر آخرین اخبار خوش خبر هستیم. به امید پیروزی تیم فوتبال ایران!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 06:55 ب.ظ

jenabe baba bozorg shoma ke neveshtid shaye'e pardazi nakonid az koja in ghadr be akhbare in kalagh motma'en hastid ke an ra be safheye asli montaghel kardid_Dr

با سلام خدمت همکار محترم
حرفهای کلاغ خبر چین عزیز بصورت طنز زیبا بیان شده و اوردن ان در صفحه اول برای انبساط خاطر و کاهش استرس و خارج شدن از حال و هوای بد پریشانی است
هر خواننده براحتی می فهمد که این اخبار طنز ممکن است به واقعیت نپیوندد
و این با شایعه سازی خیلی فرق می کند که بیایند و علنا اعلام کنند که مثلا دکتر ریاض به دادگاه فرا خوانده شده است بدون اینکه ذکری از منبع برده باشند
در حالیکه کلاغ خبر چین عزیز به صراحت اعلام کرده است این اخبارش ممکن است به واقعیت نپیوندد
در هر صورت بهتر است خدا را فراموش نکنیم و راضی باشیم به رضای او
ضمنا خانم دکتر ما شما را خیلی با هوشتر از اینها تصور می کردیم
قابل توجه همه عزیزان که اخبار طنز علاوه بر اطلاعات صحیح همیشه حاوی برداشتهای شخصی نیز می شود بخاطر همین با اخبار واقعی فرق می کند و ممکن است بعضی از اخبار ان بوقوع نپیوندد پس جای هیچگونه خرده گیری به کلاغ خبر چین عزیز وجود ندارد
در ضمن اگر کسی نمی تواند بین اخبار جدی و اخبار صحیح توام با طنز فرقی بگذارد مشکل از خودش است
اما باز اعلام می کنم که علت اصلص اوردن اخبار کلاغ خبر چین عزیز بخاطر شیوایی و طنز زیبایش است نه اینکه ما تضمین کنیم اخبارش ۱۰۰٪ است حتی خود اقای دکتر هم به صراحت اعلام کردند که ممکن است بعضی از اخبارشان بوقوع نپیوندد

با احترام بابا بزرگ

پزشک چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 06:23 ب.ظ

یک خبر کاملا موثق:(به گفته مسئول اموزش دانشگاه...)
از تمامی دانشگاههای علوم پزشکی ریز نمرات و وضعیت تحصیلی قبولیهای امتحان دستیاری سال ۸۲ درخواست شده است.

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 06:00 ب.ظ

قبول کردندبه ۵خرداد موکول شود خبرهای دقیق تر را به محض دریافت خوش خبر ارسال می کند

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 05:53 ب.ظ

تیم ملی ژاپن در دقیقه 90 از اولین ناکامی فرار کرد / کره شمالی غافلگیر کننده ظاهر شد
دیدار تیم های ملی فوتبال ژاپن و کره شمالی در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی با نتیجه 2 بر1 به سود ژاپن به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار اعزامی " مهر" به بحرین T در این دیدار که از ساعت 14 به وقت تهران در ورزشگاه سایتاما ژاپن آغاز شد ابتدا تیم میزبان در دقیقه 4 توسط ماتسو اوگاساوارا به گل برتری دست یافت. نیمه اول این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید اما در نیمه دوم و دردقیقه 62 نون سونگ موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.
در حالی که این دیدار با نتیجه مساوی یک بریک درحال پایان یافتن بود شاگردان زیکو برزیلی با خوش شانسی هر چه تمام در ثانیه های وقت اضافه توسط اوگورو به گل پیروزی دست یافتند تا در اولین دیدار خانگی شان سه امتیاز را به حسابشان واریز کنند. تیم ملی کره شمالی هر چند دراین دیدار بازنده شد اما نمایشی غافلگیر کننده داشت و نشان داد که می تواند در دیدارهای آینده برای بحرین و ایران هم خطرساز باشد.
دیداردیگر این گروه را تا ساعاتی دیگرتیم های ایران و بحرین در ورزشگاه ملی منامه برگزار خواهند کرد.

تاریخ انتشار، تهران: ۱۶:۰۴ , ۱۳۸۳/۱۱/۲۱
--------------------------------------------------------------------------------
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع " خبرگزاری مهر " مجاز می باشد

© 2003 Mehr News Agency

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 05:50 ب.ظ

اقا ما رفتیم فوتبال ببینیم
اخه چقدر درس تا کی استرس
لحظاتی شیرین با فوتبال

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 05:26 ب.ظ





با وجود این که برگزاری آزمون دستیاری در تاریخ 13اسفند، از سوی وزارت بهداشت حتمی اعلام شده ، اما کمیته پیگیری این آزمون در مجلس ، هنوز بر تعویق این تاریخ اصرار دارد.

سیدعلی ریاض ، عضو کمیته پیگیری نتایج این آزمون و عضو کمیسیون اصل 90، به خبرگزاری فارس گفته است : دستگیری عوامل خریدوفروش سوالات آزمون دستیاری با همکاری ضابطان سپاه و جمعی از پزشکان متعهد انجام شد که این اولین اقدام مجلس در اجرای وظیفه نظارتی خود است.

ریاض ادامه داده است : دستگیری این افراد، نشانگر مساله دار بودن برگزاری آزمون دستیاری حداقل در چند سال گذشته است ؛ بنابراین اکنون که شائبه های تخلف به آزمون دستیاری به شواهد تبدیل شده از وزارت بهداشت و شخص وزیر می خواهیم دست از لجاجت بردارند و تا برطرف شدن همه شائبه ها، برگزاری آزمون دستیاری را دو تا سه ماه به تعویق بیندازند.

به گفته ریاض ، تحقیقات کمیسیون اصل 90نشان می دهد بسیاری از مدیریت های آموزشی در وزارت بهداشت خدشه دار است و تغییرات اساسی و برخورد جدی با متخلفان در وزارت بهداشت کاملا ضروری است.



ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد