خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

لطفادر نظراتتان ازشایعه پردازی وعبارات ناروا خوددار ی کنیدباتشکر


 

 

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس در گفتگو با فارس:
دستگیری عوامل خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری اولین اقدام نظارتی مجلس است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: دستگیری عوامل خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری که با همکاری ضابطان سپاه که الحق همکاری مناسبی داشتند و جمعی از پزشکان متعهد انجام شد، اولین اقدام مجلس در اجرای وظیفه نظارتی خود است


http://dastyari.blogsky.com

تاریخ: 83/11/20ساعت: : 15:11شماره خبر: 8311200235

عده ای از متخلفان خرید و فروش و سوالات آزمون دستیاری با پیگیریهای کمیسیون اصل 90 و همکاری واحد اطلاعات سپاه دستگیر شدند.
سید علی ریاض در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس در این زمینه گفت:دستگیری این افراد نشانگر مسئله دار بودن برگزاری آزمون دستیاری حداقل در چند سال گذشته است بنابراین اکنون که شائبه های تخلف به آزمون دستباری به شواهد تبدیل شده از وزارت بهداشت و شخص وزیر می خواهیم دست از لجاجت بردارند و تا بر طرف شدن همه شائبه ها برگزاری آزمون دستیاری را دو تا سه ماه به تعویق بیندازد.
ریاض گفت: تحقیقات کمیسیون اصل 90 نشان می دهد بسیاری از مدیریتهای آموزشی در وزارت بهداشت خدشه دار است و تغییرات اساسی و برخورد جدی با متخلفان در وزارت بهداشت کاملا ضروری است .
وی ادامه داد:‌ امیدواریم با برخورد مناسب وزیر بهداشت و سایر مسئولان این وزارتخانه نگرانی و تشویش داوطلبان آزمون دستیاری بر طرف شود و شان جامعه پزشکی حفظ شود، جامعه ای که در همه مراحل انقلاب، جنگ و پس از آن همواره در خدمت نظام بود و حفظ شان اجتماعی و منزلت حرفه ای آنان بر دولت واجب است .
وی گفت: جزئیات دستگیری متخلفان آزمون دستیاری به زودی و طی یک جلسه مطبوعاتی اعلام می شود.
گفتنی است دکتر عین‌الهی دبیر شورای آموزش پزشکی و تحصصی در پی تماس خبرنگار فارس تلفن خود را قطع کرد و با عصبانیت از پاسخگویی خودداری کرد.
انتهای پیام/

http://dastyari.blogsky.com

کیهان83/11/20

دستگیری عوامل اصلی پرونده فروش سؤالات آزمون دستیاری
عوامل اصلی پرونده فروش سؤالات آزمون دستیاری پزشکی دستگیر شدند.
به گزارش سایت «نقطه» کمیسیون اصل 90 مجلس، سرانجام پس از ماهها پیگیری این موضوع و به رغم کارشکنی عناصر دولتی توانست هسته اصلی این باند را شناسایی و به مراجعه مربوطه معرفی کند.
به گزارش سایت خبری نقطه، به نظر می رسد در روزهای آینده ابعاد این پرونده منتشر شود. این مسأله برگزاری آزمون بعدی دستیاری پزشکی را بار دیگر به تعویق خواهد انداخت.
از طرفی عضو کمیته تحقیق و تفحص آزمون دستیاری مجلس به خبرگزاری فارس گفت: مجلس برای اجرای وظیفه نظارتی خود بر دستگاههای اجرایی و جلوگیری از تخلف آنها اهرمهای نظارتی خاصی در اختیار دارد که در صورت ادامه لجاجت وزارت بهداشت برای تعویق آزمون دستیاری مورد استفاده قرار می گیرد.
عوض حیدرپور گفت: در صورتی که وزیر بهداشت به مقابله با مجلس ادامه دهد و به تغییر زمان آزمون دستیاری که مورد نظر مجلس و اغلب پزشکان شرکت کننده در این آزمون است تن ندهد و در عین حال دستورالعمل های اجرای آزمون دستیاری قبل از برگزاری آن تغییر نکند و اعضای متخلف آزمون های سنوات قبل تغییر نکنند قطعاً با استفاده از اهرم های اجرایی که در اختیار مجلس است از برگزاری آزمون دستیاری جلوگیری می کنیم.
دکتر ریاض رئیس کمیته فرهنگی و علمی کمیسیون اصل 90 نیز در این زمینه به خبرنگار ما گفت: تعدادی از خریداران و فروشندگان سؤالات آزمون دستیاری پزشکی بازداشت شده اند و وقوع تخلفات در این زمینه احراز شده است.
وی ادامه مقاومت عناصر دولتی در برابر تحقیقات کمیسیون اصل 90 در این زمینه را بی فایده دانست و تصریح کرد: ما خواستار برگزاری آزمون سالم، بدون نقص عادلانه هستیم، زیرا هم اکنون به آرامش فکری و اعتماد جامعه پزشکی کشور لطمه وارد شده است.
ریاض از دولتمردان خواست به جای کارشکنی در کار مجلس، اجازه دهند مسیر تحقیقات پیش برود.
آخرین خبر
براساس آخرین خبر دریافتی، حجت الاسلام والمسلمین فاکر رئیس کمیسیون اصل 90 طی نامه ای به پزشکیان وزیربهداشت و درمان، به وی متذکر شد مسئولیت عواقب به تعویق نینداختن آزمون دستیاری متوجه آن وزارتخانه خواهد بود
.


خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران  سرویس مجلس
عضو کمیسیون اصل نود مجلس خبر داد:
تعدادی از متخلفین و عاملان فروش سئوالات آزمون پذیرش دستیاری بازداشت شدند

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از شناسایی و بازداشت تعدادی از متخلفین و متقلبین آزمون پذیرش دستیاری سال 1382 وزارت بهداشت خبر داد.

دکتر علی ریاض، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران اظهار کرد: پس از ماه‌ها تحقیقات و بررسی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی و با عنایت و کمک ضابطین و لطف الهی، تعدادی از متخلفین و کسانی که در خرید و فروش سوالات آزمون پذیرش دستیاری سال 82 وزارت بهداشت دست داشته‌اند، دستگیر شدند.

وی در ادامه از ارایه هرگونه توضیحی درباره جعلی یا اصلی بودن سوالات خرید و فروش شده آزمون دستیاری سال 82 وزارت بهداشت خودداری کرد.

انتهای پیام                    :8311-08000  کد خبر   


عضو هیات رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس خبر داد:
بازداشت تعدادی از متخلفین و متقلبین در آزمون دستیاری پزشکی


http://dastyari.blogsky.com

 تهران:۱۲:۲۸ , ۱۳۸۳/۱۱/۲۰

سید علی ریاض عضو هیات رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، گفت: وجود تقلب و تخلف در آزمون دستیاری پزشکی محرز شده است و در همین راستا تعدادی از متخلفین و متقلبین بازداشت شده اند.
دکتر ریاض در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی "مهر"، با اعلام این مطلب گفت : به دنبال بررسی هایی که کمیسیون اصل 90 مجلس دراین باره انجام داد، بروز تخلف در آزمون دستیاری سنوات گذشته محرز شد که حکایت از وجود جریانی فاسد در روند برگزاری این آزمون دارد و این موضوع دیروز در نامه ای که به عنوان اتمام حجت ازسوی کمیسیون اصل 90 مجلس به آقای پزشکیان وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی که رونوشت آن به رییس جمهور نیز ارسال شد، اعلام گردید.
رییس کمیته فرهنگی اجتماعی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت : در این نامه، از وزیر بهداشت خواستیم برگزاری این آزمون به بهار سال آینده موکول شود تا فضایی سالم برای برگزاری آن ایجاد شود و از این طریق شاهد جوی آرام برای جامعه پزشکی کشور باشیم.
ریاض با تاکید بر اینکه ما برای یک بار هم که شده است با جدیت و قاطعیت تا از بین بردن مفسده در برگزاری آزمون دستیاری پیش خواهیم رفت، ادامه داد : باید سیستمی سالم برای برگزاری آزمون دستیاری پزشکی و دیگر آزمونها اتخاذ شود و برای این کار دبیرخانه و کادر اجرایی نیز مورد ارزیابی دقیق قراربگیرند تا مشکلات مشابه ایجاد نشود.

این خبردرحالی منتشر می شود که وزیر بهداشت تاکنون وجود تخلف و تقلب در آزمون دستیاری پزشکی را رد کرده و از برگزاری آزمون دستیاری پزشکی سال 83 در اوایل اسفند خبرداده بود، کمیسیون اصل 90 مجلس بارها از وزیر بهداشت خواسته است تا زمان تعیین تکلیف تخلف در آزمون سال گذشته از برگزاری آزمون دستیاری پزشکی امسال خودداری کند و آن را به تعویق بیندازد.
عارف معاون اول رییس جمهوری نیز در هفته های گذشته در پاسخ به سئوالی در این زمینه اعلام کرده بود درباره آزمون دستیاری پزشکی با مسعود پزشکیان مذاکره می کند .
گفته می شود در یکی از جلسات هیات وزیران در هفته گذشته نیز رییس جمهور با اشاره به موضوع آزمون دستیاری پزشکی از وزیر بهداشت خواسته است این موضوع را هرچه سریعتر خاتمه دهد.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع " خبرگزاری مهر " مجاز می باشد
--------------------------------------------------------------------------------
به پیشنهاد همکارخوبمان رنگارنگ بعلت سنگین شدن وبلاگ دربالاامدن بقیه مطالب به ارشیومنتقل شد درصورت نیازبه آرشیومراجعه کنید    بااحترام  بابابزرگ
http://rang2rang.blogsky.com/

نظرات 101 + ارسال نظر
حسینو پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 10:20 ب.ظ

اقا بعداز جهارسال درس خوندن ، میخام بگم :کسی هس سوال بفروشه من بیصبرانه منتظرشم

بلا شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 04:55 ب.ظ

خبر جدید رو نمیگم تا جیززززززززززززز بزنی

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 06:21 ق.ظ

اقا جان ان ۷۹ نفر فرزندان خدا بودند باید میرفتند رزیدنتی
شما عتراض دارید
خدا نمی تواند به زشکیان اعتراض کنید
چون نعوذ با... خدا را مجبور به استعفا می کند و خودش خدا میشود
این مردیکه بی شعور تزویر باز همانی است که شریعتی بارها در کتابهایش از انها نالیده است

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 05:39 ق.ظ

بد بخت شدیم رفت

مو قرمزی شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 01:26 ق.ظ

کلاغچه تبریزی سلام
۷۹ نفر رزیدنت بدون امتخان دوره ریاست پزشکیان در تبریز را تو می گی یا من بگم
جالبه که نامه شکا یتش رسما به شورای عالی انقلاب فرهنگی رفته ولی از نتیجهش بی اطلاعم

کلاغچه تبریزی شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 12:46 ق.ظ http://dastyari.blogsky.com

ملا لغتی عزیز تو دانشگاه تبریز با عرض معذرت خیلی وقتها از این اشکالاته تایپی دیده میشه بخصوص بین دو تا کلمه مردی و نامردی ......وگرنه منم منظورم نامردی بود........مو قیرمیزه عزیز بزن قدش

نگران جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 07:07 ب.ظ

بچه ها چیزی به نتیجه کار نمامده
خواهش میکنم پیام هایتان را برای دکتر ریاض بفرستید

به او نشان بدهید که چشم انتظار اقداماتش هستیم من یک نامه برایش امروز فرستادم به همان ادرسی که در کامنت امده بود در قسمت تماس با ما

مو قرمز جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 02:45 ب.ظ

«مو قرمز»
چشم افشا می کنیم.ایا دکتر بهزاد سروران را میشناسید.از نور چشمی های پزشکیان است.بدون تمام کردن دوره انترنی وارد رشته اورولوژی شد .بچه ها شکایت کردند محبور شد بیرون بیاید.
پزشکیان وی را مسئول روابط عمومی دانشگاه تبریز کرد
و با چند ماه فاصله باز بدون امتحان رفت و کودکان خوند.الان رئئس بیمه در تبریز شده.راستی شنیدم که خانمش نیز که بدون امتحان زنان خوانده اخیرا غیر قانونی هیئت علمی تبریز شده

عشق و ایثار جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 01:24 ب.ظ

فرا رسیدن ماه محرم بر سروقامتان عشق و ایثار تسلیت باد


دل من بر سر این دار صفایی دارد

وه که این شهر چه بام و چه هوایی دارد



شب که شد داد زدم کوفه نیا کوفه نیا

مرغ حق در دل شب صوت رسایی دارد



پیکرم تا به زمین خورد صدا کرد حسین

شیشه از بام چو افتاد صدایی دارد



پشت دروازه مرا فاتحه ای مهمان کن

تا بدانند که این کشته خدایی دارد


بدبین جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 04:53 ق.ظ

منابع خبریتان را ذکر کنید
برای بار ۷۰۰۰ ام !!!!!!

ضمنا بابا بزرگ یک حضور و غیاب کن ببین چند نفر هنوز با سایت ارتباط دارند
مثلا مدتی است از دکتر نسترن ارنست مودبیان بابک سحر پزشک و......... خبری نیست
نکند واقعا سر کاریم
نکند همه اویزون کتابند و من الاف سایت


حتی کلاغه هم دارد درس میخوانذ؟!!

خطاب به لیسانسه حقوق :
به جای اینکه در اغاز ورود به عالم کار دنبال نان دراوردن از راه خرید و فروش سوالهای پزشکی باشی دنبال پرونده سوال فروشها باش حق الوکاله ات هم محفوظ

دست به نقد جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 02:16 ق.ظ

پاسخ به لیسانسیه حقوق:
دست خطت اشناست.۱ عریضه بنویس همساده ها دیگه اشغال کنار دیوار ما نذارن!
دستمزد هم طبق قرارداد!!!

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 02:01 ق.ظ

بیمزه بیکار برو سراغ همکارای خودت

وکیل اینده پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 10:46 ب.ظ

راستی موکلین عزیز:
یادم رفت حق الوکاله ام رابگویم :

من طبق تعرفه کانون وکلا ۱۰٪ مبلغ مبادله شده بین طرفین ( سوال فروش و سوال خر ) را تحت عنوان حق الوکاله دریافت خواهم کرد .

--د ر پاسخ ان دوست عزیزنیز باید بگویم که:
طبق ماده ۵۱۲ قانون مجازات اسلامی به دلیل تشویش اذهان عمومی به حبس از سه تا شش ماه و یا جزای نقدی تا ۳ میلیون ریال محکوم خواهم شد .

برای شکایت از من اگر مایل بودید خودم وکالت پرونده را به عهده می گیرم .

لیسانسه حقوق

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 09:25 ب.ظ

موضوعی که شاید مهم تر از تعویق امتحان است وتعویق امتحان برای رسیدن به این هدف معنی دار میگردد وبر خلاف موضوع تعویق امتحان فکر نمی کنم مخالفی داشته باشد(مگر در بین متقلبین و نزدیکان آنها) احقاق حق است یعنی اخراج متقلبین و جایگزینی پزشکان ذی حق وآشکار است که رسیدن به این هدف به نفع تمام پزشکان است چون اولا تعدادی از پزشکان به حق خودشان میرسند ثانیا با قبولی این افراد که جز ء رقبای قوی میباشند احتمال قبولی سایر داوطلبان در رشته دلخواهشان افزایش خواهد یافت پس یکصدا همه باهم خواهان اجرای عدالت باشیم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 07:32 ب.ظ

گوگولی پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 07:26 ب.ظ

کلاغ جان!
از شما و تمام کلاغهای محترم یک خواهش دارم:
درسته که میگن اگه کلاغ روی سر کسی ...ینه براش شانس میاره اما عاجزانه از شما میخوام که اگر در هنگام پرواز در ارتفاعات به منظور رسیدن به خبرهای تازه ناگهان احساس کردید که لازمه به این اوضاع ب...ینید
اول زیر پاتون رو با دقت نگاه کنید چون من یکی از این شانسها نمیخوام
چاکریم

نگران پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 05:54 ب.ظ

همکاران متوجه هستید که ما فقط ۳۰-۴۰ نفر بیشتر نیستیم که دور هم جمع شده ایم و مدام برای یکدیگر بی خبر از اوضاع بیرون تاییدیه میفرستیم؟

من نگران نتیجه این جریانم

اسکندر روان بخش پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 05:05 ب.ظ

هیششششکی ما رو نمیخواهد

خودمونو الاف کردیم

اخرش این جناب زاقارت با اون وزارتخانه در پیتش دخل همهمونو میاورد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 12:23 ب.ظ

چه بیکار
جمعمان جمع بود بین ما یکی مثل تو کم بود

خواهر یا برادر عزیز کار مفیدی نداری انجام بدهی؟
کامنت اخرت برای ساعت ۵ صبح بود
ما شده تا به حال پا تو کفش شما حقوقی ها بکنیم ؟ راستی برای دخالت بی مورد طبق قانون چه مجازاتی باید بشی؟

وکیل اینده پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 05:22 ق.ظ

وبلاگ بامزه ای دارید
میخواستم بگویم اگر برای خرید وفروش سوالها لو رفتین اصلا نترسین خودم وکالتتونو بعهده میگیرم

تاشما رو دادگاهی کنند مجوز وکالتم رو گرفته ام

دکتر تیز پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 12:02 ق.ظ

[email | web] دکتر تیز


یکی اینو از برق بکشه اقا قاط زده
تا دیشب بابک و سحر و ارنست و 25 تا از همکلاسی هایش بود حالا شده 90% کل داوطلبین !
بابا تو دیگه کی هستی

دیدم حوصله نداری خودم برات حساب کردم :
با یک میلیون دلاری که دستمزد گرفته ای میتونی حدودا 20000000 بیزاکودیل بخری با این حساب به هرکدامتان چند تا بیزاکودیل میرسه ؟
جواب: همان 20000000
بهار سر امتحان میبینمت بابای


پنج شنبه 22 بهمن 1383 در ساعت 00:00am


نام :
ایمیل :
وب/وبلاگ :





دکتر تیز پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 12:00 ق.ظ

یکی اینو از برق بکشه اقا قاط زده
تا دیشب بابک و سحر و ارنست و 25 تا از همکلاسی هایش بود حالا شده 90% کل داوطلبین !
بابا تو دیگه کی هستی

دیدم حوصله نداری خودم برات حساب کردم :
با یک میلیون دلاری که دستمزد گرفته ای میتونی حدودا 20000000 بیزاکودیل بخری با این حساب به هرکدامتان چند تا بیزاکودیل میرسه ؟
جواب: همان 20000000
بهار سر امتحان میبینمت بابای

گوگولی چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 10:42 ب.ظ

السلام علیکم ایها الکلایغ الاعزا
دوستان. یک موسیقیدان توانامیگفت:دنیا خیلی مسخره است که مسخره تر از اون جدی گرفتن مسایل این دنیای مسخره است
من خودم آدم سخت گیری هستم اما بچه ها اگه بعضی از آدمها اونقدر خوبند که میتوونن توی بد ترین شرایط لبخند رو روی لبهای ما حتی شده برای چند دقیقه میهمان کنند این دور از انصافه که دلسردشون کنیم.
من رو ببخشید
مخلص هرچی آدم و کلاغه!

بابا بزرگ چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 10:37 ب.ظ

بابا بزرگ


با سلام خدمت همکار محترم
حرفهای کلاغ خبر چین عزیز بصورت طنز زیبا بیان شده و اوردن ان در صفحه اول برای انبساط خاطر و کاهش استرس و خارج شدن از حال و هوای بد پریشانی است
هر خواننده براحتی می فهمد که این اخبار طنز ممکن است به واقعیت نپیوندد
و این با شایعه سازی خیلی فرق می کند که بیایند و علنا اعلام کنند که مثلا دکتر ریاض به دادگاه فرا خوانده شده است بدون اینکه ذکری از منبع برده باشند
در حالیکه کلاغ خبر چین عزیز به صراحت اعلام کرده است این اخبارش ممکن است به واقعیت نپیوندد
در هر صورت بهتر است خدا را فراموش نکنیم و راضی باشیم به رضای او
ضمنا خانم دکتر ما شما را خیلی با هوشتر از اینها تصور می کردیم
قابل توجه همه عزیزان که اخبار طنز علاوه بر اطلاعات صحیح همیشه حاوی برداشتهای شخصی نیز می شود بخاطر همین با اخبار واقعی فرق می کند و ممکن است بعضی از اخبار ان بوقوع نپیوندد پس جای هیچگونه خرده گیری به کلاغ خبر چین عزیز وجود ندارد
در ضمن اگر کسی نمی تواند بین اخبار جدی و اخبار صحیح توام با طنز فرقی بگذارد مشکل از خودش است
اما باز اعلام می کنم که علت اصلص اوردن اخبار کلاغ خبر چین عزیز بخاطر شیوایی و طنز زیبایش است نه اینکه ما تضمین کنیم اخبارش ۱۰۰٪ است حتی خود اقای دکتر هم به صراحت اعلام کردند که ممکن است بعضی از اخبارشان بوقوع نپیوندد


اما اخر سر اگر نظر شخصی من را بخواهید من با اطمینان ۹۹٪
احتمال عقب افتادن امتحان را می دهم
ولی با این وجود راضی هستم به رضای خدا هر چه او بخواهد من نیز همان خواهم
در مورد نظر اقایی با نام مستعار محسن و ایمیل احسان محسن فکر می کنم بیشتر جنگ زرگری باشد تا واقعی
ولی اگر به احتمال خیلی کم واقعی باشد من نیز نمی خواهم انها ضرر کنند
با همه این حرفها بهتر است که هدف اصلی مان را که مبارزه با فساد است فراموش نکنیم
چرا که اگر به جای هدف اصلی دنبال اهداف خودخواهانه خودمان باشیم مسلما خدا نیز کمکمان نخواهد کرد ولی اگر هدفمان پاک و بدور از منیت باشد من به همه ۱۰۰٪ قول می دهم که موفق باشیم
با احترام بابا بزرگ

وکیل اینده چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 09:38 ب.ظ

مهم نیست
اصلا نمیخواهد توضیح بدهید
خودم فهمیدم
دارید سوالهای امسال را به صورت اینترنتی خرید و فروش میکنید
بد هم نیست چون از نظر حقوقی مدرک مستندی برای اثبات جرم نخواهید داشت

کمک چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 09:38 ب.ظ

چیزی به طرح سوالات امتحان نمانده یک کاری بکنیم

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 09:20 ب.ظ

متنی که نوشته اصلا جالب نیست

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 08:15 ب.ظ

این دیوونه ها دیگه چی میگن!!!من عصبی شدم یکی جوابشنو بده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ما
ما گروهی از موافقان امتحان در ۱۳ اسفنددلایل منطقی خود را برای این تاریخ به صورت زیر برای هیئت رئیسه مجلس -کمیته تحقیق و تفحص مجلس-دفتر ریاست جمهوری-سازمان بازرسی کل کشور-وزارتخانه بهداشت-نظام بزشکی و ........ بیان نموده ایم:
۱.اگرهدف بررسی تخلف سال گذشته است به امتحان برگزار نشده امسال چه ربطی دارد؟
۲.اگر جواب این است که باید نتیجه تحقیق مجلس مشخص شود حال اگر این نتیجه مشخص شدایا متولی برگزاری امتحان در بهار سال اینده تغییری می کند؟)مثلا از وزارت بهداشت به وزارت نیرو یا سازمان دیگری محول می شود که مطمئنا اینگونه نیست.
۳.در ضمن با عقب افتادن مثلا دوماهه امتحان(در اردیبهشت یا ...)حداکثر فرقی که بوجود خواهد امد چه می باشد؟
۴. جواب :وزیر که در این مدت باقیمانده عوض نخواهد شد بلکه باید کلیه افراد دبیرخانه (که متولی برگزاری ازمون است)تغییر کنند که در حال حاضر این اتفاق نیز افتاده است.
۵.و در دو ماه اینده که نصف ان تعطیلات مجلس و وزارتخانه است چه چیزی روشن می شود؟
۶.شاید جواب این باشد که نتیجه کمیته تحقیق مشخص می شود حال تازه اگر این نتیجه مشخص شود ایا ضمانت اجرائی دارد؟مسلما نه!!!! زیرا تا این نتایج به قوه قضائیه داده نشود ضمانت اجرائی ندارد.
۷.حال اگر نتایج به قوه قضائیه داده شود مگر به این زودی مشخص می شود ؟ مسلما نه!!!زیرا مراحل تخلف از داخل وزارتخانه تا سوال خریدگان که کم هم نیستند نیاز به زمان طولانی بررسی کامل از تک تک انها دارد.
۸.حال در این مثلا دو ماه چه چیزی تغییر کرده به وضوح در میابیم که هیچ چیز.
۹.طبق قانون امتحانات دستیاری ازمون باید در تاریخ بهمن یا اسفندبرگزار شود و عدم تعویق بیشتر ان نیاز به مصوبه مجلس دارد.
۱۰.بسیاری از ما از یکسال بیش برای امتحان در امسال برنامه ریزی کرده ایم.
۱۱.بسیاری از ما کشیکهای خود را از بهمن و اسفند به فروردین و اردیبهشت و خرداد منتقل کرده ایم( ان هم به هزار منت)حال با تعویق امتحان با این کشیکها چه کنیم؟
۱۲.بسیاری از ما زن و بچه داریم و تعویق باعث فشار بیشتر به خانواده های ما می شود.
۱۳.با توجه به موارد بالا بهتر است نمایندگان بجای لجبازی با وزیر بر ازمون نظارت کامل و جامع کنند.
۱۴.بسیاری از عزیزان که مایل به تعویقند فقط و فقط بخاطر این است که از بر نامه خود عقبند.و خوب می دانند که در دو ماه اینده اتفاق جدیدی نخواهد افتاد.
۱۵ در اخر ضمن احترام کامل به تمامی همکارانمان خاطر نشان می کنیم که تحت هیچ شرایطی از حق خود کوتاه نخواهیم امد.از همه ممنونم

محسن :: ehsanmohsen@yahoo.com :: چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۸۳

زبون دراز چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 06:35 ب.ظ

اگه از من بپرسید میگم قربون هر چی کلاغ/کلاغ پرس عزیز حسابی لست شدیم این چند روزه/خبر جدید داشتی بگو تا کرتم هم بشیم /

بد بین چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 05:58 ب.ظ

خطاب به کلاغ خیالاتی :

ایا میدانی که با این تفریح بچگانه و سر و صدای الکی که راه انداختی همه را بی جهت امیدوار میکنی؟
من هر روز سراغ این سایت میایم تا اخبار موثق رو بگیرم از وقتی که سر و کله ات پیدا شده همه از فشار و استرس امتحان ترجیح میدهند اخبارت را جدی بگیرند و مدام هم ازت تشکر کنند برای خیالپردازیهایت .
اگر تو هم استرس داری دلیل نمیشود که ما را سوپاپ تخلیه ات کنی
من ۷ بار تا به حال امتحان داده ام از تو هم چند دست رخت و لباس بیشتر پاره کرده ام . دو ست من یا جو گرفته ات ذوق زده شدهای چهار تا بچه کوچولو دورت را گرفته اند یا واقعا اخباری بهت میرسد ولی بدون در نظر گرفتن اعصاب ما اونو با قار قار وقور قور قاطی میکنی که چیزی از واقعیت و جدیتش نمیماند
پزشکیان رو مخمان طناب بازی میکند تو دیگر دست نگهدار

جدی تر باش

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 05:58 ب.ظ

حالا که اینطور شد بگیر
پیروزی قاطع کره جنوبی در اولین دیدار / صدرنشینی در ورزشگاه جام جهانی
تیم ملی فوتبال کره جنوبی موفق شد در اولین دیدار خود در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی با دو گل تیم ملی کویت را شکست
ازبکستان از شکست خانگی مقابل عربستان گریخت
تیم ملی فوتبال ازبکستان در اولین دیدار خود در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی با خوش شانسی از اولین شکست خانگی گریخت.
به گزارش خبرنگار اعزامی " مهر" به بحرین ، در گروه اول مرحله دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی عصر امروز یک دیدار در تاشکند برگزار شد که طی آن دو تیم ازبکستان و عربستان به تساوی یک بریک دست یافتند.


[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 05:03 ب.ظ

نون پنیرو پونه مسعودی ما خسه مونه

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 04:50 ب.ظ

کلاغ خبرچین چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 04:50 ب.ظ

منشین ترش از گردش ایام که صبر
تلخست ولیکن بر شیرین دارد
(استاد سخن )

با سلام به همه عزیزان دل انگیز
از اینکه باز هم باید قارقار های مرا تحمل کنید ٬ معذرت میخوام.
خبری که یک طوطی شکر شکن برایمان آورده را برایتان گزارش میکنم :
امروز از یکی از دانشگاه ها با آقای دکتر کریمی تماس گرفته اند و تاریخ امتحان را خواسته اند . آقای دکتر گفته اند که امروز عصر جلسه ای داریم که در صورت حصول به نتیجه ای قطعی ٬ آنرا اعلام میکنیم .
ما هم فوری دست بکار شدیم . اما چون نیرو نداشتیم بالاجبار پر مشکی را که کمی حالش جا اومده بود با قربون و صدقه رفتن و رشوه دادن ( مقداری پنیر و کشمش و پسته مغز شده ) راهی وزارتخانه کردیم تا اگر خبری پیدا کرد برایمان بیاورد . اگرچه من چندان به کارهای این جوون اعتماد ندارم . البته از شما چه پنهان بعد از کتک سختی که دیروز از اون پیرزنه خورده دچار PTSD شده . چند بار وقتی یک پیرزن از خیابون رد میشد ٬ از شدت هول و اضطراب تالاپی از بالای درخت پائین افتاد .
بهرحال امیدوارم بتونم خبر خوبی برایتان مخابره کنم ! اگه شما هم کسی را دارید ٬ از وزارتخونه خبر بگیرید .
فقط تورو خدا درس رو ول نکنید . از این وزیر و وزارتخونه هرچی بگید بر میاد.
کلاغ خبرچین

مرغ سحر چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 04:43 ب.ظ

کتاغ خبرچین عزیز؛مواظب باش مامان الدوزها بهت سنگنزنن یا خدایی نکرده بال وپرت را نچینن بالای بالا پرواز کن .خبررسانیت عالیه.خدا رزیدنتت کنه

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 04:29 ب.ظ

man ham khabare 5 khordad ra ghablan az yeki shanide boodam amma chon be nazaram mahal amad naneveshtam_Dr

امیدوار چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 04:21 ب.ظ

با تشکر از کلاغ خبر چین. خدا خیرت بدهد انشالله که امسال قبول میشوی. دستت درد نکند بازهم خبر دشاتی برایمان بیاور
همگی ممنونیم

کلاغ خبرچین چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 03:34 ب.ظ

نکند جور پیشه سلطانی
که نیاید ز گرگ چوپانی
پادشاهی که طرح ظلم افکند
پای دیوار ملک خویش بکند
(سعدی علیه الرحمه)
از همه دوستان کمال تشکر و امتنان دارم . بیشتر ازاین بنده را خجالت ندهید .
ما اینجا یک کلاغ داریم که معروفه به سَق سیاه . دایما نق میزنه . بعد از اینکه خبر احضار فوری روئسای دانشگاهها را برای شما عزیزان مخابره کردم ٬ همینجور غر میزنه و میگه : من این وزیر را میشناسم ! ریگ که چه عرض کنم ٬ تمام قلوه سنگها و تخته سنگهای دنیا تو کفششه !!! یکدنده و لجوج تر از این آدم پیدا نمیشه . صد رحمت به ...( ببخشید به بابا بزرگ قول دادم دیگه اسم اونو ننویسم ) . خلاصه اینکه سق سیاه مشکوکه و میگه شاید میخواد این حضرات رو جمع کنه که همه با هم اعتراض کنند و بگن امتحان باید سیزدهم باشه ! آخه دیروز هم تو جلسه مجلس چشم دکتر ریاض رو دور دیده و کمی داد و بیداد کرده بود و همش تکرار میکرده که سیزدهم سیزدهم تا حدی که دهنش کف کرده !!! البته پرسیاه که از پشت پنجره زاغ سیاهشون رو چوب میزده خیلی مطمئن نیست که اون چیز سفید دور دهن آقای وزیر کف بوده یا خامه ای هائی که لفت و لیس میکرده .
البته من هم سریعا با منبع خبر قبلی تماس گرفتم تا جزئیات دقیقتری را بدست بیاورم . اونم گفت که امروز احضار شده اند ولی جلسه هفته آینده است . و گفت که احتمالا قضیه جلسه چیز دیگه ای باشه و به امتحان ربطی نداشته باشه !!!
جل الخالق می بینید اخبار هر لحظه عوض میشن عینهو رنگ پر طاووس .!
به هرحال وظیفه ما گفتنه . ما همه چیزهائی رو که از رابطهامون میشنویم مخابره میکنیم . بخاطر سرعت اطلاع رسانی این چیزها هم طبیعیه . صداو سیما رو که ولش . تو بی بی سی و سی ان ان و... هم این چیزا پیش میاد .
اما نکته اساسی اینکه همانطور که قبلا هم عرض کردم ٬تا اعلام رسمی تاریخ جدید ٬ شما سیزدهم آقای وزیر را در نظر داشته باشید . تو این مملکت هیچ چیز غیر ممکن نیست.یه وقت دیدید نامه ای - چیزی از جائی رسید و اهرمها افتاد تو دست وزیر .!!! وزیر رو هم که میشناسیدش . به مطالعه تون ادامه بدین . اینجوری هیچ چیز رو از دست نمی دید . مگه نه ؟؟

اما اخبار جدید :
۱ --- یکی از جوجه کلاغهایما که فرستاده بودیمش هوای دکتر ریاض رو داشته باشه شنیده که ایشون به یک بنده خدائی که احتمالا دکتر بودن میگفتن که امتحان قطعا ۵ خرداده . من که تعجب کرده بودم اول نشوندمش و فصلهای سال و تاریخ روز و ... رو از اول یادش دادم بخصوص فرق اردیبهشت و خرداد را بهش یاد آوری کردم . اونهم قسم خورد که شنیده [ پنج شنبه / ۵ / خردااااااد ] به همین غلیظی . چی بگم ؟ شما فقط بشنوید . باور کردنش باشه برای بعد....
۲ --- از قرار معلوم مدتی قبل وقتی نمایندگان به آقای خاتمی تخلفات را اعلام میکنند ٬ ایشان تا مدتی زیر بار نمی روند و با لبخند ژوکوند مانندشان میگویند : محاله ٬دولت اصلاحات و این حرفا؟! تا اینکه اعتراف چند نفر را نشانش میدهند . باز هم میگویند : نع ! امکان نداره . بالا خره یکی از معترفین شماره ایران چکهائی را که در قبال خرید سولات داشته رو میکند . به بانک مراجعه و معلوم میشود تا یکی از معصومین دبیرخانه آنرا پاس کرده .
دیگه مدرک چی میخواین ؟ همه پرامو بکنم تا باور کنید ؟؟؟
کلاغ بیچاره ای که مستقیما در جریان بوده چند تا از پرهاش کاملا سفید شده . اینطوری میشه که بالاخره آقای رئیس جمهور هم باورشون میشه که خبرهائی هست . و دیروز به وزیر میفهمونند که نمایندگان دستشان پر پر است .

اما بعد :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::»»»»»»»»»»»
۱- از محمد عزیز ٬ مرغ حق و گوگولی ممنونم شرمنده میفرمائید.
۲ - سرکار خانم لکی لاکی ! شما کلاهتان ... ببخشید روسریتان را قاضی کنید ببینید حق با کدام طرف است !! عقل کوچک من میگه حق با ما بوده و هست . ببینید من با امسال ۴ ساله که امتحان میدم . هر سال هم نمره خوبی می آورم ولی در کمال ناباوری رد میشم . چرا ؟؟ چون جای مرا به کسی میدهند که حقش نیست . حال دوباره بیایم و حاصل یکسال زحماتم را به دست این خائنین بسپارم ؟؟ من برای ۱۵ بهمن هم آماده بودم چه رسد به ۱۳ اسفند که برایم عیش بود ! اما وقتی دیدم برنامه ریزی درسی و زندگی بسیاری از دوستانم بهم ریخته و خیلی مفت بخاطر منش نامردانه وزیر ( ببخشید لغتی مودبانه تر از نامردی برای آن کار وزیر پیدا نکردم ) فرصت امسال را از دست میدهند ٬ دور از انصاف دیدم که از آنها حمایت نکنم . چند تا از نامه های ارسالی به مقامات مختلف به انشای من بود که به خواست عزیزانم نوشتم . مهمترین خواسته من و دوستانم پاکسازی و اصلاح کامل دبیر خانه و کلیه افراد دخیل در این امتحان سرنوشت ساز است . ما نباید اجازه دهیم که مشتی خائن و از خدا بیخبر چنین با زندگی ما بازی کنند . حتی یکی از دوستانم که زندگیش رو به ویرانی کامل است پیشنهاد های خطرناکی برای ازمیان برداشتن اعضای دبیر خانه داشت . گفت از زندگی خودم میگذرم تا لاقل دیگران به آرامش برسند . فعلا با امید به اقدامات مثبت نمایندگان مجلس او را آرام کرده ایم . اما چنین اقداماتی از سوی بعضی افراد که خود و زندگیشان را از بین رفته میبینند دور از انتظار نیست . اینها باید بدانند که هر لحظه در معرض انتقام قرار دارند . به تلافی زندگی هایی که برباد داده اند !!
آخر اینکه درسته که ما کلاغها سروصدای زیادی داریم ولی بخدا زورمان حتی به این گنجشکهای فسقلی هم نمیرسد چه رسد به لک لک !!!! اون چندتا کلاغ هم که اذیت میکنند احتمالا باد جوانی توی کله اشان است . پخ شان کنی دمشون را لای بالشون میذارن و در میرن . بهرحال بالهای شماراهم به رسم دوستی میفشارم .
کلاغ خبر چین
خبرگزاری کلاغ پرس

نکته این پست : به سید ابراهیم نبوی (داور) سری بزنید . البته اگر سایت شما گویا را مسدود نکرده باشه حرفهای خوبی میزنه . مثل همیشه :
۱)) http://mag.gooya.com/nabavi
۲)) www.doomdam.com



گوگولی چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 03:15 ب.ظ

دوستان بسیار عزیزم و پچشک عزیز تر از جانم(که منو کشت این معنی اسمت...) درس خوندن رو از یاد نبرید. هیچ اتفاقی نمیتونه ما رو غافلگیر کنه مگه نه؟
مخلص همه

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 02:49 ب.ظ

عمو دپرس خیلی خوشحالی که بعضیا دارن نا امید میشن نه؟ خواب دیدی خیر باشه یکی اینو ببره

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 02:14 ب.ظ

از این که هستیم که دیگه هشتپلکو تر نمیشیم هان؟

آزرده چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 02:14 ب.ظ

تو را خدا این طور نگویید من که اصلا اگر ۱۳اسفند باشد بهتره سرجلسه نروم کلاغ خبر چین لطفا از هر جا می شود یک خبر مطمئن پیدا کن که امتحان عقب می افتد دارم پی وی سی می زنم

عمو دپرس چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 02:04 ب.ظ

میبینم که بعضیها دارن هشت طبلکو میشن!!دیری دیری....!!!

امیدوار ( تا چند روز دیگه : ناامید!) چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 01:48 ب.ظ

هیچ خبر رسمییی اعلام نخواهد بچه ها از خیر تعویق امتحان هم بگذرید چون امروز که خبری نشد فردا و پس فردا هم که تعطلیه از شنبه اینا باز میخوان بزنن تو سر و کله هم و اخرش هم هیچی. درستونو بخونید

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 01:47 ب.ظ

خبر مهم فعلا ۲۲ بهمن است بعد از ۲۲ بهمن اعلام خواهد شد فعلا با اخبار کلاغ خبر چین عزیز مشغول باشید تا بعد

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 01:29 ب.ظ

pas chera hich khabare rasmi elam nashod

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 01:14 ب.ظ

ع

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 12:02 ب.ظ

روزنامه جام جم
چهارشنبه 20 بهمن ماه 1383 / 78344

دستگیری عوامل خریدوفروش سوالات آزمون دستیاری

سه شنبه 19 بهمن ماه 1383
22:47


--------------------------------------------------------------------------------

نسخه قابل چاپ ارسال کنید

--------------------------------------------------------------------------------

با وجود این که برگزاری آزمون دستیاری در تاریخ 13اسفند، از سوی وزارت بهداشت حتمی اعلام شده ، اما کمیته پیگیری این آزمون در مجلس ، هنوز بر تعویق این تاریخ اصرار دارد.
سیدعلی ریاض ، عضو کمیته پیگیری نتایج این آزمون و عضو کمیسیون اصل 90، به خبرگزاری فارس گفته است : دستگیری عوامل خریدوفروش سوالات آزمون دستیاری با همکاری ضابطان سپاه و جمعی از پزشکان متعهد انجام شد که این اولین اقدام مجلس در اجرای وظیفه نظارتی خود است.
ریاض ادامه داده است : دستگیری این افراد، نشانگر مساله دار بودن برگزاری آزمون دستیاری حداقل در چند سال گذشته است ؛ بنابراین اکنون که شائبه های تخلف به آزمون دستیاری به شواهد تبدیل شده از وزارت بهداشت و شخص وزیر می خواهیم دست از لجاجت بردارند و تا برطرف شدن همه شائبه ها، برگزاری آزمون دستیاری را دو تا سه ماه به تعویق بیندازند.
به گفته ریاض ، تحقیقات کمیسیون اصل 90نشان می دهد بسیاری از مدیریت های آموزشی در وزارت بهداشت خدشه دار است و تغییرات اساسی و برخورد جدی با متخلفان در وزارت بهداشت کاملا ضروری است.

محمد(برای کلاغ خبر چین) چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 11:45 ق.ظ

بنازم قار وقورت را کلاغ خوب و خوش آهنگ
نوایت خوشتر از آوای صد تار و هزاران چنگ
بخوان آویزه گوش رفیقان گشته هر قارت
سیاهیت به از رنگین پر هر مرغک خوش رنگ

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 11:44 ق.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام کلاغ خبر چین محترم از اخبارت متشکریم
اما شما هم مثل بقیه ایرانی ها همیشه یک طرفه و به نفع خودتان اخبار را منعکس می کنید و مظلوم نمایی می کنید
اگر راست می گویید از کلاغهای محله ما هم که پدر تنها لک لک محله مان را در اورده اند خبری منعکس کنید
این کلاغ های بی ادب دائما برسر اقا و خانم لک لک پرواز می کنند و قارقار می کنند گهگاه هم سر کارشان می گذارند
شنیده شده که اقا و خانم لک لک می خواهند شکایت خود را پیش اقای پزشکیان ببرند
خانم لکی لاکی از ژنو آباد

گوگولی چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 11:24 ق.ظ

سلام کلاغ جان
ماشا ال.. به این استعداد طنز پردازی ات...
امیدوارم شاد و سلامت و رزیدنت!!!! باشی عزیزم
به امید شنیدن خبرهای خوب

مرغ حق چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 11:12 ق.ظ

با تشکر فراوان

بابا بزرگ چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 11:01 ق.ظ

ادرس خبر گزاری مهر http://www.mehrnews.com/fa/
می باشد
اماسایت روزنامه که حاوی ادرس سایتهای خبرگزاریها و روزنامه ها و مجلات ایران و............. می باشد:: http://www.rooznameh.com

با احترام بابا بزرگ

کلاغ خبرچین چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 10:47 ق.ظ

صیاد نه هر بار شکاری ببرد
افتد که یکی روز پلنگش بخورد

این بیت استاد سخن را ازین رو بیاد آوردم که یکی از رابطین کلاغ پرس گفت که یکی از اعضای مهم حراست وزارتخانه هم که قبلا شدیدا در مظان اتهام بوده جزو دستگیر شدگان است . البته خودش هم چندان مطمئن نبود بنابراین خواست که نام و مقام وی اصلا ذکر نشود . شما هم ازاون گوشتون بیرون کنید . فرض کنید تو این پست نه کلاغی اومده نه کلاغی رفته !
اما اهمیت نکته در اینست که کمیته تحقیق و اطلاعات سپاه ملاحظه و پست و مقام هیچکس را ندارد . دمشان گرم . البته اینرو هم بگم که ازهمون روزی که بسیج دانشگاه تهران مسئله تقلب رو افشا کرد ٬ اطلاعات سپاه پاسداران شدیدا پی گیر ماجرا شده بود . ما هم میدونستیم اما برای حفظ سلامت نوکمون ترجیح دادیم قارقار نکنیم .!!! فقط یه کوچولو بگم که مسئله خیلی سفت و سخت تر و ریشه دار تر از این حرفهائی که شما میدونین !! انشاءالله خودتون بعدا همه چی رو می فهمین.

اما خبر جدیدتر :
امروز تمام روئسای دانشگاههای علوم پزشکی احضار شده اند تا در مورد تاخیر امتحان و تاریخ جدید ومسائل دیگر بحث و جدل کنند . گویا تعیین تاریخ امتحان و مسائل حاشیه ای باید در چنین جلساتی تعیین شود !! ( چون قانونا امتحان دستیاری باید در بهمن یا اسفند هر سال برگزار شود .)
یکی نیست به آقای وزیر بگه : بابا تو اگه برای امنیت امتحان هم اینقدر حساسیت و صلابت بخرج میدادی کار به اینجاها نمیکشید .!! مگه نه ؟؟؟
البته مثل اینکه ایشون باز هم اصرار دارند که هیچ خبری نبوده . رو رو برم . اونوقت به پر ما میگن سیاه !

راستی پرمشکی امروز صبح پیداش شد . لنگان لنگان و بیحال . نگو دیروز که پنیر کوپنی میدادن ( بخاطر دهه فجر ) این طفلک تو دست یک پیرزن پنیر می بینه و دلش ضعف میره . از خود بیخود حمله می بره . ولی تو نگو یارو ازاون پیرزنها بوده !
با یک فن ووشو میزنه به بالش که تا یکساعت از حال میره . آخرش هم مجبور میشه پیاده به خونه برگرده . فعلا بی رمق یه گوشه افتاده و حافظه اش چندان کار نمیکنه تا بفهمیم آخرین حرفهای خاتمی چی بوده .

نکته اخلاقی : از سوء ظن بپریزید و به کسی بهتون نزنید . حتی اگه اونطرف کلاغ باشه .

راستی نزدیک بود فراموش کنم :
همکارهای خوبمون در استان اصفهان یک طومار با کلی امضا جمع کردند و در بازدید اخیر آقای دکتر حیدر پور از شهرشان ( شهرضا) به ایشان داده اند . دستشون درد نکنه . این خبر رو یک کلاغ که تازه از اصفهان اومده برامون گفت.
قربان همه تون تا خبرهای بعدی .
کلاغ خبر چین
خبرگزاری کلاغ پرس
شماره خبر : همان شماره کوپن پنیر است.

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 10:02 ق.ظ

http://www.mehrnews.com/fa/

مرغ حق چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 09:37 ق.ظ

در صورت امکان سایت خبرگزاری مهر رو اعلام کنید. ضمنا فکر میکنید تا کی نتیجه قطعی معلوم بشه؟ متشکرم

مرغ سحر چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 09:36 ق.ظ

تغیر نام بسیار بجایی به وبلاگ خوبتون دادهاید از شما برای اطلاع رسانی خوبتان متشکرم منتظر خبرهای خوب هستیم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 07:48 ق.ظ

از ادب و معرفت شما نهایت تشکر را داریم
همکار محترم من که جرات نمی کنم شما را حتی بصورت طنز با نام مستعار انتخابی خودتان یعنی کلاغ خبر چین صدا کنم
باز از خبررسانی خوبتان ممنون هستم
اما پزشک عزیز
هدف اصلی ما باید مبارزه با ظلم و فساد داخل وزارتخانه باشد
نه تعویق امتحان
وزارتخانه ایکه کودن ها را رنگ می کند به اسم پزشکان با هوش و کاردان تحویل جامعه می دهد
ارزش عقب انداختن امتحان چند روزه است اما فایده ی برچیدن فساد از وزارتخانه همیشگی است
اما اگر در مورد تعویق امتحان نگران هستید بنظر من نامه همکاران خویی خیلی قشنگ نوشته شده بود و به صراحت اعلام کرده بودند که اقای پزشکیان اگر به نا حق اصرار بر انجام کاری بکنید مجلس نه تنها تاریخ امتحان را لغو می کند بلکه حتی شما را هم کنار می گذارد
بنظر من هم احتمالش وجود دارد که به تحریک اطرافیان وزارتخانه ای و بعضی روسای دانشگاهها تهدید به استعفا کند که بعید نیست و مهم هم نیست
اما خدمت جناب اقای ظفرقندی
اقای رئیس دانشگاه تهران و نظام پزشکی
شما که در مصاحبه با ایرنا بجای دفاع از حق پزشکان با حمایت از وزارتخانه و اعلام اینکه هیچ تخلفی صورت نگرفته است و مدرک محکمه پسندی وجود ندارد حالا چه جوابی به جامعه پزشکی دارید
ایا ارزش کسب مقام و ریاست انقدر زیاد است که حاضرید هر حقی را ناحق کنید !!!

کلاغ خبرچین چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 07:12 ق.ظ

از گفتن و نوشتن منبع خبر معذورم بدارید یاران.
ولی از صحت آن مطمئن باشید !! اینها خیال پردازی نیست !!!
انشالله همین امروز و فردا اخبار رسمی اش را میشنوید . البته شما که میدانید بعضی از اخبار و اسرار پشت پرده رانمی گویند . بسیاریش را هم نه تو دانی و نه من !!!!
ولی از دیروز تا حالا از پر مشکی که قراربود پشت پنجره دفتر سید خندان سرک بکشه خبری نیست و همه مون دلواپس شده ایم . البته من میدونم چشه . صد دفعه به ننه اش گفتم براش زن بگیره . خوب نیست کلاغ تا این سن مجرد بمونه . آخرش دیدید مثل این پسرک تنها میره یه وبلاگ درست میکنه و عشق وعاشقی و چه میدونم از این حرفها ....
ولی به محض اینکه خبر داغی برسه بهتون اطلاع میدم .
از اظهار لطف همه دوستان ممنونم.
کلاغ خبر چین
نکته امروز : خدا هیچ موجودی رو بی حکمت نیافریده است.

بدبین چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 02:54 ق.ظ

کلاغ جان لطفا و حتما منبع خبری ات را ذکر کن
اخبارت که سر کاری نیست؛؟ هان؟

مرغ محلی چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 01:43 ق.ظ

مخلص بجه شیراز

جاناتان :مرغ دریایی چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 01:38 ق.ظ

سلامی چهچهه سان خدمت بابا بزرگ-بزرگ خاندان وبلاگ-!
چه چه و به به(درود) بر کلاغ خبر چین و خوش ادا !
پرواز را به خاطر بسپار که پرنده مردنی است!
پرواز را به خاطر بسپار که پرنده مردنی است!
پرواز را به خاطر بسپار که پرنده مردنی است!
چرا سه بار؟!ایکاش گوش همگان صدف دریایی بود
و این صدا:امواج همیشه اش...

پسرک تنها چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 01:37 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

مرغ حق راسیت می گه
این وزیر کله شق تر ازین حرفاست. زده به سیم آخر. وگرنه فکر می کنین تا حالا نمی دونست که چه کثافت کاری توی این امتحان هرسال اتفاق میفته؟
مطمئن باشن که از من و شما هیلی بهتر میدونه. ما شاید ۵۰ درصد قضایا رو بدونیم.ولی با اینحال این مرد بدجور لجبازی کرده و اگه حتی خودش توی اینکارا دستی نداشته با این جانبداری از دست اندرکاران قضیه گناهشو از اونا هم بیشتر کرد.

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 12:51 ق.ظ

مرغ حق چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 12:49 ق.ظ

سروش غیب عزیز : حداقل منبع خبر رو بگو(هر چند غیر رسمی باشه.) حتی اگه شده بگی از یه منبع موثق شنیدم. همین!ضمنا باز هم از کلاغ پرسیاه خبرچین عزیز که پشت این پرهای سیاه قلبی از طلا داره ممنونم. شما حداقل کار ما رو راحت کردی. بجای سر زدن به صد تا سایت و نتیجه نگرفتن مستقیم میایم سراغ این وبلاگ.
نکته تکراری:بچه ها درس خوندن یادتون نره!! حتی اگه فقط ۱٪ احتمال بدین که عقب نمی افته. به امید موفقیت همه ی کسانی که زحمت میکشند.

سروش غیب چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 12:21 ق.ظ

امتخان به نیمه دوم ارذیبهشت موکول شذ...
مبارکه

پزشک چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 12:13 ق.ظ

سلام خدمت بابا بزرگ
لطفا به بچه ها یاداوری نمایید که در بازی شطرنج کیش دادن به معنای مات کردن نیست منظورم این است که شاید دوستانی هستند که همه چیز را تمام شده میدانند و امتحان را معوقه تلقی نمایند در حالی که باید منتظر حرکت بعدی وزارتخانه باشیم شاید که بتوانند تمامی معادلات را بر هم بزنند.
به هر حال از تمامی دوستان و شخص شما نهایت امتنان را ار بابت روشن نگه داشتن کور سویی که در این روزها به ان احتیاج داشتیم را دارم و امیدوارم که این اغاز یک سری اتفاقات خوش بر دوستان و شما باشد.

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 12:02 ق.ظ

لعنت خدا بر سه مفسدین وزارت بهداشت

نوکتر پزشکیان دزد بی عرضه نوکتر سیم فروش خائن ونوکتر حمید هنرپیشه سوال فروش
درود بر اقای دکتر ریاض واقای دکتر حیدرپور و اقای دکتر شهریاری وحجه الاسلام فاکر.

بهزاد سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 11:26 ب.ظ

دانشگاه من در اوردی هاوایی در تهران چه مدرکهایی را که صادر نکرده است ایا رئیس دادگستری تهران با پولی که بابت مدرکش پرداخت کرده است می خواست سوال فروشها و مدرک فروشها را مجازات کند
مدرک دکترای پولی با درس خواندن کشکی
وقتی که عالی ترین مقام قضایی تهران از موسسه بدون مجوز وزارت علوم با پرداخت مبلغی با تخفیف زیاد (بخاطر سکوت در برابر تخلف موسس هاوایی) مدرک دکترا می گیرد و با این مدرک قلابی ارتقاء درجه شلوغی می یابد و حقوقش را زیاد می کند
چگونه می شد انتظار داشت که حاج اقا پیمان را ازاد نکند و مجازات بکند و در مقابل پرونده ازمون دستیاری کار شکنی نکنند
راستی چرا اقای علیزاده را به خاطر این کارش توبیخ نکردند و همه عدم اطلاعی اقای علیزاده را قبول کردند
تا کی باید تاوان این باصطلاح خودی ها را ما باید پس بدهیم
چرا هیچکدام از مسئولین عالی رتبه این خائنین مسلمان نما را تنبیه نمی کنند
فقط چون خودی هستند میتوانند به ملت خیانت کنند بیت المال را غارت کنندو...
اینجاست که کار جناب اقای دکتر ریاض و دکتر حیدر پور و کمیسیون اصل ۹۰ ارزش پیدا می کند
وقتی که سازمان بازرسی کل کشور با متخلفان هم سفره می شود وقتی که قوه قضاییه با متخلفان هم پیمان می شود و امان نامه میدهد و زمانیکه ما از همه جا قطع امید کردیم این مجلس بود که کور سوی نور امید را در دل ما روشن کرد در زمانیکه همه جا را تاریکی مطلق فرا گرفته بود
دستشان درد نکند عمرشان زیاد و راهشان پر دوام باد
هر چند که امید ندارم سر دسته متخلفان مجازات شود و حاج اقاهای قلابی سریعا به دادشان خواهند رسید
اما همینکه برای مدت کوتاهی از شرشان راحت خواهیم بود جای شکر گذاری دارد
به امید بر چیده شدن ظلم و فساد و برقراری حکومت عدل علی(ع)

رنگارنگ سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 11:19 ب.ظ

بابا بزرگ نامه داری سری به چپارخانت بزن .. کرتیم

کلاغ خبرچین سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 10:30 ب.ظ

ّ لطفا عبارت و از ........ کنید !!را بکار نبرید
ممکن است باعث رنجش دیگران شوید (ّ بابا بزرگ )

بابا بزرگ عزیز از راهنمائیت ممنونم.
ولی بخدا هیچ منظوری نداشتم .بیشتر به جنبه طنزش توجه داشتم. امیدوارم به هیچ کس حتی مخلفانمون بر نخورده باشه . در هر صورت از همه پوزش میطلبم .
در ضمن بال و پر و نوک من و همه بر وبچه های این خبرگزاری شش دونگ در اختیارته هر جا صلاح دونستی قیچی کن . ما هم حرفی نداریم جز اینکه مخلص و چاکر همه آدمهای بامرام و معرفتیم . بخصوص بابابزرگ .
کلاغ خبر چین
شعر :
خر مسکین اگر چه بی تمیز است
چون بار همی برد عزیز است
گاوان و خران بار بردار
به ز آدمیان مردم آزار ( سعدی علیه رحمه )

محمد از شیراز سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 10:16 ب.ظ

در سپاس از نمایندگان عزیز در مجلس زبانم قاصر است . تنها میتوانم دعا کنم که ّ در پیشگاه داور بر حق رو سفید باشید ّ.

در جوار آرامگاه خواجه ی عشق و عرفان تفعلی بر کلام شیرینش زدم . آنرا تقدیم میکنم به همه دوستان صاحبدل و خوبم بالاخص بابابزرگ عزیز که مجالی برایمان مهیا کرده است :

ای دل آن دم که خراب از می گلگون باشی
بی زر و گنج به صد حشمت قارون باشی

در مقامی که ّ صدارت ّ به ّ فقیران ّ‌ بخشند
چشم دارم که به جاه از همه افزون باشی

در ره منزل لیلی که خطرهاست در آن
شرط اول قدم آنست که مجنون باشی

نقطه عشق نمودم به تو هان سهو مکن
ورنه چون بنگری از دایره بیرون باشی

کاروان رفت و تو در خواب و بیابان در پیش !
کی روی ره زکه پرسی چکنی چون باشی ؟

تاج شاهی طلبی گوهر ذاتی بنمای
ور خود از تخمه ی جمشید و فریدون باشی

ساغری نوش کن و جرعه بر افلاک فشان
چند و چند از غم ایام جگر خون باشی

حافظ از فقر مکن ناله که گر شعر اینست
هیچ خوشدل نپسندد که تو محزون باشی.

دیوان رایگان و کم حجم ولی کامل حافظ را از سایت ذیل دانلود کنید .کاریست زیبا از آقای علی حدیدیان :
www.vazesh.com
یا حق
محمد از شیراز

nastaran-b سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 10:09 ب.ظ

bacheha didid pirooz shodeem,aghab oftadane emtehan 100 shod ama hala bayad baraye salem sazie emtehane sale ayande kar konim.

افشا گر سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 09:48 ب.ظ

گزارشی از اسامى محصلان دانشگاه هاوایى‏


مساله «محصلان دانشگاه هاوایى» یکى از جنجال برانگیزترین مباحث سیاسى احتماعى روزهای اخیر است و درباره شعبه دانشگاه هاوایى در ایران حرف‏هاى زیادى گفته شده است؛ اما آن‏چه که ناگفته مانده، اسامى افرادى است که در این دانشگاه به تحصیل! پرداخته و مدرک دریافت کرده‏اند.



خبرنگار شریف نیوز از منابع آگاه قضایى اسامى تعدادى از محصلین این دانشگاه را کسب کرده است.
همچنین خبرنگار شریف نیوز اطلاع یافت در اداره این دانشگاه حجه الاسلام سید محمد بجنوردى (عضو شوراى مرکزى مجمع روحانیون مبارز) به عنوان قائم مقام و مدرس حقوق خصوصى نقش داشته است. تعدادى از مدیران دانشگاه آزاد مانند محمد عباسى رئیس دانشگاه آزاد قائم شهر و على اکبر بهبهانى معاون تربیتى رئیس دانشگاه آزاد نیز اداره کنندگان شعبه دانشگاه هاوایى در تهران بوده‏اند.

اسامى دانشجویان این دانشگاه به همراه سمت این افراد و مدرک تحصیلى اخذ شده آنان به این ترتیب است.


۱. حجه الاسلام عباسعلی علیزاده، رئیس دادگسترى تهران، دکتراى حقوق خصوصى‏
۲. احد باقرزاده، معاون وزیر دادگسترى و رئیس سازمان تعزیرات حکومتى، دکتراى حقوق بین‏الملل‏
۳. حجه الاسلام سید محمد سجادى، رئیس یکى از شعبه‏هاى دیوان عالى کشور که پرونده هاشم آغاجرى در آن بررسى شد، دکتراى حقوق خصوصى‏
۴. سید حسن الحسینى، نماینده دور ششم و معاون کنونى پارلمان وزارت آموزش و پرورش، دکتراى علوم سیاسى‏
۵. محمد رئیسى، نماینده مشارکتى دوره ششم از شهر کرد، دکتراى حقوق خصوصى‏
۶. بهروز کافى، از مدیران صنعت نفت، دکتراى مدیریت‏
۷. على اکبر طاهرى، مدیر عامل ساپکو، دکتراى بازرگانى‏
۸. جمال مظفرى، قائم مقام منطقه آزاد قشم، دکتراى مدیریت و سیستم بهره ورى‏
۹. رضا ویسه، مدیر عامل سازمان نوسازی و گسترش صنایع، دکتراى مدیریت‏
۱۰. مرتضى حاجى، وزیر آموزش و پرورش، فوق لیسانس مدیریت آموزشى‏
۱۱. بهروز فروتن، مدیر عامل صنایع غذایى بهروز، لیسانس صنایع غذایى‏
۱۲. محمد ملاکى، رئیس شرکت ملى گاز ایران و معاون وزیر نفت، فوق لیسانس مدیریت تکنولوژى‏
۱۳. غلامرضا شهریور، مدیر کل در وزارت تعاون، دکتراى مدیریت تعاون‏

۱۴. سید محمدامین طالب شهرستانى، معاون سابق وزارت بهداشت و درمان، دکتراى مدیریت خدمات درمانى‏

۱۵. حسن جاهد، معاون وزارت بهداشت و درمان، دکتراى مدیریت خدمات درمانى‏

۱۶. محمد رحیمى، مشاور وزیر آموزش و پرورش، فوق لیسانس جامعه شناسى‏
۱۷. على رئوف، معاون وزیر آموزش و پرورش، دکتراى مدیریت آموزشى‏
۱۸. نورالدین صفى نیا، از مدیران سابق شهردارى تهران، فوق لیسانس و دکتراى حقوق خصوصى‏
۱۹. على مقدس زاده، شهردار سابق منطقه 6، مهندسى عمران با گرایش آب و خاک‏
۲۰. بهرام بهرامى، معاون سازمان و ثبت اسناد و املاک کشور، دکتراى حقوق خصوصى‏
۲۱. مجید محتشمى، دبیر کل حزب آزادى، دکتراى مدیریت توسعه در ایران‏
۲۲. محمدرضا خباز، قائم مقام حزب همبستگى و نماینده دور ششم مجلس، دکتراى علوم سیاسى.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 09:39 ب.ظ

دست دکترریاض ودکتر حیدرپور درد نکنه ..... مسعود خان اینجاشو نخونده بودی..... باز هم لجبازی کن ..... بچه ها میترسم کار به جای باریک بکشه

با با بزرگ دمت گرم نفست همیشه تازه وتازه باشه ...خسته نباشی

کلاغ خبرچین سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 09:06 ب.ظ http://kalaghpress.org

مرغ حق عزیز از ابراز لطفت ممنونم هرچی باشه من و تو از یک سنخیم !!
اما یک خبر جالب که پر سیاه یادش رفته بوده مخابره کنه ( مثل اینکه موقع گزارش موبایلی یک کلاغ ماده اونورا پرواز میکرده و......)
این خبر کاملا موثق را تقدیم میکنم به تو و بابابزرگ عزیز که به نظر من پختگی اخلاقی خوبی دارین و ...

خبر:
در جلسه امروز در مجلس نمایندگان پس از توافق برسر تاریخ نیمه اردیبهشت ٬ صحبتها را صورتجلسه کرده و از آقای عارف امضاء گرفته اند . از امضا کردن وزیر خبر ندارم ولی اهمیت هم نداره . مگه نه ؟؟
پر مشکی هنوز نیامده منهم دلواپس شده ام . خدا بگم این ماده کلاغ هارو چیکار کنه . احتمالا پستش رو ول کرده رفته دنبال ...... لاالله الا الله !!!!!!!

کلاغ خبرچین
خبرگزاری کلاغ پرس
شماره خبر : ندارد ( تقدیمی )
شعار جدید : کلاغها را دوست داشته باشید و از خرها دوری کنید !!

سلام خسته نباشید و با تشکر از اخبار خوبت
لطفا عبارت و از ........ کنید !!را بکار نبرید
ممکن است باعث رنجش دیگران شوید
اما به پر سیاه هم بگو که مواظب خودش باشه
دشمن بسیار عصبی و ناراحته و هر لحظه در حال نقشه کشیدن است
گول ماده کلاغ های خوش خط و خال را نخوره ممکنه یه دام باشه
باز هم ازت ممنونیم اسمتو نوک طلا بذاری بهتره چون خبر هایت طلایی است

بهاره سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 09:06 ب.ظ

هیچوقت انقدر خوشحال والبته سرحال نبودم.دست تمام کسانی که در این رابطه تلاش کردند درد نکنه بخصوص اعضا کمیته تحقیق وتفحص.زنده وپاینده باشید.در ضمن بهاره؛امتحان را می گم.

بابا بزرگ سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 08:43 ب.ظ

باز هم از همه عزیزان خواهش می کنم از کلمات زشت استفاده نکنند
با همدیگر مودبانه برخورد کنند
احترام همدیگر را نگه دارند
چون بدون استثنا کامنت هایی که از کلمات زشت استفاده شود یا با همدیگر در گیری و بگو مگو باشد حذف خواهد شد
هر کسی خواهشا نظر خود را با احترام به نظرات دیگران بیان کند از همکاریتان متشکرم

مخلص همه بچه های با حال بابا بزرگ

خدمت موافقین ۱۳ اسفند سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 08:39 ب.ظ

دوستان اگر دقت کنید متوجه میشوید این شخص یا اشخاصی که اینگونه بدون توجه به پیرامون خود و اصل موضوع که آنهم فساد دراین سیستم وعدم روشن شدن آن دائما اصرار بر انجام امتحان در ۱۳ اسفند دارند هر شخص عاقلی را به فکر فرومی برد که او یا مغرض است یا کبکی است که سر خود رادر برف نموده ویا برسلامت عقل او باید شک نمود آخه کدام عقل سلیم اجازه می دهد که بهترین ساعات زندگی خود را به امانت در اختیار یک مشت دزدو خیانت کار بسپارد.
دوست عزیز صحبت بر سر زمان امتحان نیست بلکه صحبت سلامت امتحان است راستی اگر اینقدر دلت برای امتحان
می تپد چرا با تعویق امتحان از۱۵بهمن به۱۳ اسفند مخلفت نکردی ؟؟؟؟!!!!!!!

مرغ حق سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 08:31 ب.ظ

ضمنا دست بابابزرگ عزیز هم درد نکنه که با این وبلاگ خوبش هم مارو از آخرین اخبار مطلع میکنه و هم مجالی برای صحبت و همفکری با سایر دوستان فراهم میشه.ممنوووووووووووون

مرغ حق سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 08:08 ب.ظ

دست...ببخشید ؛ پرو بال کلاغ خبر چین عزیز درد نکنه. قارقارت برقرار و خبر هات دم به دم جدیدتر. منتظر خبر های خوش بعدی هستیم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 07:23 ب.ظ

دکتر ریاض دستت درد نکنه گل کاشتی.
فقط ریاض جون میگم عجب اهرمی داشتی بد فرم زدیش نکنه بچه مردم پس بیوفته
تو گفتی اهرم دارم اما قربونت برم این ستون بود داداش.
بازم میگم خاطر خواهتم .
شیر مادرت حلات باشه اسمتو میذارم ریاضعلی دلواری.
مخلص اقا.

به داغ ترین خبر از کلاغ پرس توجه کنید :
به گزارش یک پرسیاه که بالای پشت بام اهرام کشیک می داده امروز دکتر پزشکیان وزیر شجاعمان به همراه دکتر عارف به مجلس میروند . دکتر ریاض بخاطر بی احترامی های قبلی وزیر حاضر به نشستن در جلسه نمی شود ! وزیر چندین با عصبانی می شود ولی در آخر دکتر عارف از نمایندگان عزیزمان سووال میکند که ایشان به چه تاریخی برای برگزاری امتحان رضایت می دهند . و آنها نیز نیمه دوم اردیبهشت را مطرح میکنند که در نهایت دکتر عارف نیز موافقت میکند . این در حالی بوده که وزیر همچنان پا بر زمین میکوفته و میگفته سیزدهم ٬ سیزدهم ...... از قرار معلوم پس از این جلسه همگی به دفتر آقای خاتمی میروند تا تصمبم نهائی با کمک و رای ایشان گرفته شود . (( بمحض اینکه پر مشکی ما که دوروبر دفتر سید خندان بال بال میزند خبرها را بیاورد آنرا به اطلاع میرسانم . دعا کنید این وزارتخانه ای ها با سنگ به بالش نزنند ))
اما قبل از این ماجرا در آخرین جلسه هیات دولت در همین هفته آقای خاتمی در بدو جلسه در حضور سایر اعضای دولت به وزیر ب د ا پ می فرمایند که : فلانی اوضاع خیلی خرابه و به هر صورتی که هست باید درستش کنی چون مدارک مهمی در اختیار مجلس است .!
::::::::::::::::»»»»»»»»»»»»:«««««««««««::::::::::::::::::
اما مدارک بسیار مهم :
۲۱ نفر از رزیدنتهای قبول شده در امتحان پارسال پس از گرفتن امان نامه اعتراف به داشتن سووالات قبل از برگزاری امتحان میکنند و حدود ۱۰۷ نفر دیگر را هم لو میدهند که همگی ناچار به اعتراف می شوند . در لسیت سیاهی هم که در دست کمیتته تحقیق و تفحص قرار دارد نام افراد کله گنده ای از وزارت ب د ا پ به چشم میخورد ......
در همین دو سه روزه خبرهای دیگری هم به شما خواهد رسید .
البته به آقایون و خانومهای دکتر توصیه میکنم تا اعلام رسمی تاریخ جدید امتحان ٬ کتابها را زمین نگذارند . ازنظر وزارت خانه فلان فلان شده تاریخ هنوز ۱۳ است . امیدوارم نحوست ۱۳ بعضی ها را بگیرد !!!!!
راستی یک بوئی میاد ....... مثل اینکه بوی دماغ سوخته است . نه ؟؟

« کلاغ خبرچین »
خبر گزاری کلاغ پرس
شماره خبر : قار .. قارقار ....قار . قارقارقارقار ...
پخش خبر با ذکر منبع و شماره خبر کاملا مجاز است .

شعار امروز : کلاغ ها را آزار نکنید . آنها از خرها بهترند !!!!

شعار امروز : کلاغ ها را آزار نکنید . .........بهترند !!!!
کلاغ خبر چین عزیز از خبر رسانی بسیار خوبت کمال تشکر را داریم
ایا حیف نیست این شیوه رسای بیان را با بعضی از عبارات زشت اغشته می کنی
ممکن است باعث رنجور شدن بعضی از همکاران خوبمان گردی
پس خواهش می کنیم این زبان شیوا و اخبار خوب را با بعضی کلمات بد خراب نکن با تشکر فراوااااااااان به اندازه تمام کلاغ های دنیا
موفقیت شما ارزوی ماست
منتظر اخبار خوبت هستیم

گوگولی سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 06:45 ب.ظ

من صبر می کنم....

طالب حقیقت سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 06:38 ب.ظ

از ظالم ستیزی دکتر ریاض و سایر نمایندگان تشکر می کنیم.

۱ و ۲ و۳ چی میشه:ریاض برنده میشه سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 06:35 ب.ظ


۱ گفتنی است دکتر عین‌الهی دبیر شورای آموزش پزشکی و تحصصی در پی تماس خبرنگار فارس تلفن خود را قطع کرد و با عصبانیت از پاسخگویی خودداری کرد
۲ وی در ادامه از ارایه هرگونه توضیحی درباره جعلی یا اصلی بودن سوالات خرید و فروش شده آزمون دستیاری سال 82 وزارت بهداشت خودداری کرد

۳ دستگیری عوامل خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری اولین اقدام نظارتی مجلس است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: دستگیری عوامل خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری که با همکاری ضابطان سپاه که الحق همکاری مناسبی داشتند و جمعی از پزشکان متعهد انجام شد، اولین اقدام مجلس در اجرای وظیفه نظارتی خود

دستگیری عوامل خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری اولین اقدام نظارتی مجلس است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: دستگیری عوامل خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری که با همکاری ضابطان سپاه که الحق همکاری مناسبی داشتند و جمعی از پزشکان متعهد انجام شد، اولین اقدام مجلس در اجرای وظیفه نظارتی خود


[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 06:19 ب.ظ

واقعا که جماعت ساده ای هستید ودر حالی که ادعا هایتان در زمینه نبوغ وغیره گوش فلک را کر کرده است از درک این واقعیت ساده در مانده اید که تمام دم ودستگاه این اقایان فاسد و حقه باز هستند وچه قوه مقننه چه مجریه و چه قضایه
وچه ولی و مرشدشان
وشما نیز عجب این وسط بازیچه هستید
وچه بجا گفت جلال آل احمد که پزشکان را نشاید جزئ طبقه روشنفکران آوردن

بابا بزرگ سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 05:38 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com/

ممنون از لطفتان
محبت و نظرات شما باعث دلگرمی ماست
با آرزوی موفقیت برای شما و سایر عزیزان

بابا بزرگ

خروس بی محل سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 05:17 ب.ظ

زنده باد دکتر ریاض
زنده باد دکتر حیدر پور
درود بر دکتر شهریاری

زنده باشی بابا بزرگ . دمت گرم بااین به روز و به ساعت بودنت!
حال میکنی با آمار وبلاگت ؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 04:55 ب.ظ

خود بدیدید ای خسیسان زمن که شما افسانه بودید نه من

پسرک تنها سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 04:46 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

آقا یکی به گوش این جنابان ریاض و حیدرپور برسونه که ازین تاریخ دیگه خونشون پای خودشونه.
در ضمن این رشته ای که به سر رشته اش دست پیدا کردن (همون که عرض کردم سر دراز دارد!) یواش یواش بکشن چون ممکنه تهش به تنبان افرادی ازون بالا بالاها وصل باشه! می فهمین که کیو میگم؟!
آره بابا تابلوتر ازین هیچوقت نبوده

خود بدیدید ای خسیسان زمن که شما سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 04:37 ب.ظ

درود بر شیر مردان کمیته تحقیق مجلس وتشکر ازعزیزان اطلاعات سپاه وبا امید به روشنتر شدن سریع این خیانت اشکار به ملت ایران ..

پسرک تنها سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 04:33 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

.....
و این قصه سر دراز دارد
....

دبیق سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 04:26 ب.ظ

ba tashakkor az doktor riaz omidvaram ke hagh va haghighat be zoodi ashkar shavad

پسرک تنها سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 04:23 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

.....
و این قصه سر دراز دارد
....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 04:13 ب.ظ

از آقای دکتر ریاض و همکارانشان بسیار بسیار سپاسگزاریم و امیدواریم با جدیت و تلاشی که از ایشان دیدیم امتحان امسال را به بهار ۸۴ به تعویق انداخته و همه ما در یک رقابت سالم شرکت کنیم .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 04:10 ب.ظ

درورد بر شما دکتر ریاض

پزشک سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 04:09 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 04:09 ب.ظ

زنده باد دکتر ریاض فرزند راستین انقلاب

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد