خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

آزمون دستیاری 13 اسفند برگزار می‌شود


 

معاون آموزشی و امور دانشجویی وزارت بهداشت:
آزمون دستیاری 13 اسفند برگزار می‌شود
تاریخ برگزاری آزمون دستیاری تغییر نمی‌کند



خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران                http://dastyari.blogsky.com/
سرویس آموزشی

آزمون پذیرش دستیار رشته‌های تخصصی علوم پزشکی روز پنجشنبه 13 اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

دکتر عبدالله کریمی، معاون آموزشی و امور دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر گفت: طبق اعلام دفتر وزارتی تاریخ دقیق آزمون دستیاری روز 13 اسفند ماه تعیین شده و به هیچ عنوان این تاریخ تغییر نمی‌کند.د http://dastyari.blogsky.com/            

این در حالیست که برخی از نمایندگان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی هنوز زمان دقیقی را برای برگزاری این آزمون تخصصی اعلام نکرده‌اند.

انتهای پیام


١١/١١/١٣٨٣          ساعت خبر 13:23:48            کد خبر :8311-03874

                                          


   

 دکتر کریمی: آزمون دستیاری ۱۳ اسفند برگزار می‌شود;تاریخ برگزاری آزمون دستیاری تغییر نمی‌کند

تاریخ پیشنهادی برگزاری آزمون دستیاری پزشکی بهتر است بازهم به تعویق بیفتد 
سید علی ریاض: آزمون دستیاری پزشکی تا نهایی شدن تحقیق و تفحص نباید برگزار شود

       پزشکان بیچاره منتظر تعیین وقت امتحان

نظرات 24 + ارسال نظر
امیدوار دوشنبه 12 بهمن 1383 ساعت 02:55 ب.ظ

ادرس سایت پزشکان برای همکار محترمی که ادرس را خواستند:

http://pezeshkan.ir/

مطلبی را هم که در بالا نقل کرده ام خبر سایت پزشکان نیست بلکه همانطوریکه گفتم یکی از کامنتهایی است که درینس ایت گذاشته شده است
موفق باشید

[ بدون نام ] دوشنبه 12 بهمن 1383 ساعت 12:46 ب.ظ

سرویس: اجتماعی

نوع: مصاحبه
تاریخ: 83/11/12

ساعت: 11:04
شماره خبر: 8311120057




نماینده مردم تهران در مجلس در گفتگو با فارس:
کمیسیون اصل 90 خواستار تعویق آزمون دستیاری شد


خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران گفت: کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به رئیس جمهوری از وی خواست تا رفع کامل مشکلات آزمون دستیاری، برگزاری این آزمون را به تعویق بیندازد.

سید علی ریاض در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود:‌ این نامه با امضای آقای فاکر، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس به رئیس جمهوری ارسال می شود و مضمون آن درخواست تعویق زمان برگزاری آزمون دستیاری از 13 اسفند امسال به بهار سال آینده است.
وی گفت: بر اساس توافقی که کمیته تحقیق و تفحص آزمون دستیاری با دکتر پزشکیان، وزیر بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشکی داشت قرار بود آزمون دستیاری تا رفع همه ابهامات آن در زمینه تخلفات آزمون، نحوه برگزاری‌ آن و نیز مسئله سهمیه مناطق محروم معوق بماند.
وی افزود: بر خلاف این توافق وزارت بهداشت زمان برگزاری آزمون دستیاری را 13 اسفند سال جاری اعلام کرد که این مسئله مورد اعتراض کمیته تحقیق و تفحص مجلس است بنابراین پیگیریهای لازم را برای تعویق زمان برگزاری آن انجام می دهیم.
انتهای پیام/

پزشک دوشنبه 12 بهمن 1383 ساعت 12:35 ب.ظ

به نقل از خبرگزاری فارس:
کمیسیون اصل ۹۰ طی نامهای خطاب به رئیس جمهور خواستار به تعویق افتادن امتحان دستیاری شد.

[ بدون نام ] دوشنبه 12 بهمن 1383 ساعت 11:47 ق.ظ

خدا کند اگر امتحان در اسفند برگزار شد نتایجش ابطال نگردد

بهاره دوشنبه 12 بهمن 1383 ساعت 10:12 ق.ظ

اون روز که از تحصن و مجلس اومدیم انقدر خسته بودم که نشد دیگه خبری بدم بعدش هم فکر کردم خیلی چیزها واخبار را از تلویزیون گرفته اید الان هم با این ابروریزی که در مورد تخلفات شده همه مردم درمورد این افتضاح خبر دارن بهترین کار برای مسکوت کردن موضوع عقب انداختن اون است.در ضمن من شایعه پخش نمیکنم ولی درست به بازتاب این رسوایی در کل جامعه نگاه میکنم وزارتخونه هم با مجلس موافقت می کنه تا فرصت برای گفتگو وجلوگیری از رسوایی بیشتر داشته باشن.انشاا.. که درست میشه

[ بدون نام ] دوشنبه 12 بهمن 1383 ساعت 06:29 ق.ظ

مه به رئیس جمهور
رئیس جمهور عزیزمان جناب اقای خاتمی
با درود
این دردنامه جمعی از پزشکان عمومی به شماست .ساده و خلاصه برایتان می نویسیم روزگاری ما عاشقانه شما و عقایدتان را برگزیدیم و تاکید می کنیم همچنان به ان اعتقاد داریم .
متاسفانه در سالهای اخیر در دبیرخانه آموزش پزشکی وزارت بهداشت و درمان وقایع ناگواری رخ داده که از ان جمله فروختن سوءالات مهمترین آزمون پزشکی یعنی آزمونهای دستیاری است که دفترچه سال ۷۷ و نحوه کد گذاری و تقلب مسولین بعنوان یک نمونه بارز پیوست می گردد و این نشان از قصور عمدی مسوءلان ان نهاد داشته است. پس از پیگیریهای زیاد بالاخره کمیته ای از مجلس شورای اسلامی پیگیر این قضیه شد که تاکنون نتیجه چشمگیری به جامعه پزشکی ارائه نشده و در این مدت همواره علت ،عدم همکاری لازم توسط وزیر عنوان شده است .
به جهت این عدم همکاری ،طرح تحقیق و تفحص از دبیرخانه تصویب شد.این کمیته برای کشف دقیق تر جرم و شناسائی مجرمین خواستار تعویق زمان امتحان امسال از ۱۵ بهمن به اوایل سال بعد شد که اقای دکتر کریمی بعنوان معاون وزیر و سرپرست جدید دبیرخانه اموزش پزشکی موافقت کردند و رسما از طریق مصاحبه با رسانه های خبری زمان امتحان را به بهار سال ۸۴ انتقال دادند .
چند هفته بعد در اقدامی دور از انتظار وزیر بهداشت شخصا در رسانه ها ظاهر شده و زمان برگزاری امتحان را ۱۳ اسفند اعلام می کنند و این در حالی است که کمتر از یکماه به زمان امتحان باقی است .
اکنون چند نکته مطرح است
۱- این تغییرات خصوصا زمان اعلام شده توسط وزیر لطمه شدیدی به برنامه ریزی پزشکان عمومی که رکن اول درمان درکشور هستند، زده و سبب تشویش و دل سردی انها گردیده است .
۲- چرا پس از گذشت ۸ ماه هنوز جناب وزیر حاضر به همکاری با مجلس و برخورد با متخلفان نیست؟
۳- اقدامات جناب وزیر سبب سلب اعتماد پزشکان نسبت به دیگر خدمات و امور در وزارتخانه گردیده است اگرچه ما نیز باشخصیت والای اخلاقی ایشان آشنا هستیم .
در پایان خواهشمندیم با توجه به زمان کوتاه تا ۱۳ اسفند و مشکلات فراوان پیش امده برای ۱۵۰۰۰ پزشک عمومی،این قشر نجیب و بدون توقع تا رفع این مشکلات توجه لازم مبذول فرمائید.قبلا از جنابعالی و دیگر اعضائی که در دولت خالصانه برای رضای خدازحمت می کشند تشکر و قدردانی می کنیم.
جمعی از پزشکان
متن شکایت نامه به کمسیون اصل ۹۰ مجلس
بسمه تعالی

ریاست محترم کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی
جناب آقای دکتر فاکر

با سلام

احتراماً به استحضار می رساند ما جمعی ازپزشکان عمومی داوطلب آزمون دستیاری نسبت به عملکرد اخیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص تغییرات پیاپی در تاریخ برگزاری آزمون دستیاری 84 شاکی هستیم.

لازم به توضیح است آقای دکتر کریمی معاونت آموزشی وزارتخانه و سرپرست دبیرخانه آموزش پزشکی بصورت رسمی در رسانه ها تاریخ امتحان را در بهار سال 84 اعلام کرده بودند ولی پس از چند هفته بطور ناگهانی و غیرمنتظره جناب وزیر در حالیکه فقط یک ماه به زمان امتحان باقی بود تاریخ برگزاری امتحان را به 13 اسفند 83 انتقال دادند و سبب مشکلات عدیده ای برای جامعه پزشکی شدند.
لذا از شما مقام محترم با توجه به اختیاراتتان درخواست می نمائیم تا نسبت به رفع این مشکل توجه لازم مبذول فرمائید. پیشاپیش از زحمات شما سپاسگزاریم.


جمعی از پزشکان عمومی
داوطلب آزمون دستیاری
امتحان باز هم به تعویق می افتد
شنیده ها حاکی از آن است که:
دیروز وزیر در مجلس بوده و با نمایندگان عضو گروه تحقیق و تفحص ملاقات کرده است و آنگونه که می گویند نمایندگان گوشه ای از یافته های خود را به وزیر نشان داده اند و وی را مجاب به تعویق مجدد امتحان نموده اند.
لذا امتحان به احتمال قریب به یقین تا اواخر بهار سال آینده به تعویق خواهد افتاد.
قرار این مطلب در جلسه دیروز یکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۳ نمایندگان با وزیر گذاشته شده است و بنا بر این شده است که دکتر کریمی با نمایندگان طبق قرار قبلی زمان امتحان را تعیین و اعلام نمایند.
به احتمال زیاد تکلیف آن تا امروز یا فردا مشخص خواهند کرد.

[ بدون نام ] دوشنبه 12 بهمن 1383 ساعت 05:45 ق.ظ

نه نه نه اسم سایت پزشکان ای ار را به زبان نیاورید که حالم به هم می خورد

[ بدون نام ] دوشنبه 12 بهمن 1383 ساعت 03:11 ق.ظ

امیدوار عزیز سایت پزشکان ؟ کجاست آدرس دقیق تر بده

[ بدون نام ] دوشنبه 12 بهمن 1383 ساعت 02:19 ق.ظ

شیر مرد یعنی دکتر عین الهی

رنگارنگ دوشنبه 12 بهمن 1383 ساعت 01:38 ق.ظ http://rang2rangblogsky.com

همکاران گرامی شایعات فروش سئوالات شروع شد

چند سوال که احتمالا برای امتحان امسال ویا فوق تخصص و یا احتمال کمتر پیش کارورزی طراحی شده لو رفته است در صورت اطلاع دقیقتر حتما به اطلاع می رسانم
در صورتیکه هر کدام از همکاران با مورد مشابه ای برخورد کرد برای افشای عوامل وجلوگیری از ذایمال شدن حق همکاران در همین ستون ویا با رنگارنگ در میان بگذارد.HTTP://RANG2RANG.BLOGSKY.COM

امیدوار دوشنبه 12 بهمن 1383 ساعت 12:43 ق.ظ

طبق یک کامنت در سایت پزشکان: راست و دروغش با خود طرف

امتحان باز هم به تعویق می افتد
شنیده ها حاکی از آن است که امتحان به احتمال قریب به یقین تا اواخر بهار سال آینده به تعویق خواهد افتاد.
قرار این مطلب در جلسه دیروز یکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۳ نمایندگان با وزیر گذاشته شده است و بنا بر این شده است که دکتر کریمی با نمایندگان طبق قرار قبلی زمان امتحان را تعیین و اعلام نمایند.
به احتمال زیاد تکلیف آن تا امروز یا فردا مشخص خواهند کرد.

فعلاْ بی نام :: binam@hotmail.com :: دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۳

طلب آمرزش از عزیزان یکشنبه 11 بهمن 1383 ساعت 10:42 ب.ظ

یادتان هست چند روز قبل در یک کامنت چند بندی کمی از دکتر کریمی تعریف کرده بودم ؟
دوستان همکار
غلط کردم ؛ .... خوردم !! توبه ؛ توبه !!
فکر می کردم ایشان همان دکتر کریمی چند سال قبل است . با همان صداقت و درستی و حق جویی !
گفتم شاید یک استثنا پیدا شده و در دستگاه قدرت فریب مقام زودگذر نخورده ! فراموش کرده بودم این قانون استثنا ندارد . همانطور که سیاست پدر ومادر ندارد .
به هر حال عزیزانم مرا ببخشید
دچار عذاب وجدان شده ام .


امیدوار یکشنبه 11 بهمن 1383 ساعت 10:32 ب.ظ

من نمیدونم دکتر بهاره و دکتر نسترن از کجا اینقدر مطمئنن که امتحان عقب میافته ولی راستش را بخواهید خود من هم همین احساس را دارم شاید به نظر شما مسخره باشد اما من هر چه را که احساس کنم به وقوع میپیوندد من مطمنئنم به امید خدا در چند روز اینده خبر تعویق امتحان را به اردیبهشت ماه خواهیم شنید. انشالله

nastaran یکشنبه 11 بهمن 1383 ساعت 10:21 ب.ظ

bache ha man ghole sharaf midam emtehan esfand bargozar nmishe .ghasam mikhoram,etehademoon ro az dast nadim.hameye shomaharo dar ordibehest mibinaaam

[ بدون نام ] یکشنبه 11 بهمن 1383 ساعت 10:00 ب.ظ

بهاره خانم خیلی ماهی در ضمن خیلی شیطون و خیلی خانمی
خدا از دهانت بشنود

رنگارنگ یکشنبه 11 بهمن 1383 ساعت 09:47 ب.ظ http://rang2rang.blogsky.com

خبر موثق
همکاران گرامی طبق اخباری که بدست امده دکتر عین الهی که به تازگی به سمت رئیس دبیرخانه شورای تخصصی منصوب شده در هیچ یک از مصاحبه ها با خبرنگاران حاضر نشده است مسئولیت برگزاری سالم امتحان دستیاری و فوق تخصصی را عهده دار شودو نیز از اعلان سلامت حرفه ای افراد دبیرخانه خودداری کرده است و تاکنون فقط تاکید کرده است که تمام سعی خود را بر برگزاری صحیح امتحانات بعمل می آورد.

[ بدون نام ] یکشنبه 11 بهمن 1383 ساعت 09:27 ب.ظ

بچه ها مواظب باشین که رودست نخورین شاید بعضی ها بخوان که ما رو با این شایعه ها مشغول کنن
روز ۴ شنبه یه نفر با اسم بهاره گفت که تازه از تجمع اومده و خسته شده و بعد میاد گزارش میده ولی همه رو سر کار گذاشت و نیومد

[ بدون نام ] یکشنبه 11 بهمن 1383 ساعت 09:23 ب.ظ

دکتر بهاره قلب من ناراحته اگه بتونی دلیلشو بگو
اگه هم این اتفاق بیوفته امیدوارم به هر ارزویی که داری برسی چون خیلی از مشکلات من حل میشه

[ بدون نام ] یکشنبه 11 بهمن 1383 ساعت 09:05 ب.ظ

از کجا می دونید دکتر بهاره

بهاره یکشنبه 11 بهمن 1383 ساعت 08:50 ب.ظ

بچه ها قول می دم امتحان عقب بیفته.همین روزها هم اعلام می کنند.

امیدوار یکشنبه 11 بهمن 1383 ساعت 03:54 ب.ظ

برن گم شن
این دکتر کریمی هم معلوم نیست کدوم وریه
گور پدر امتحان دستیاری هم کردن
خسته شدیم بخدا
خدا جوابتونو بده

[ بدون نام ] یکشنبه 11 بهمن 1383 ساعت 03:51 ب.ظ http://dast blogfa.com

سلام گل پسر همین موضوع را به من هم بگو

بلاگ فا عزیز آدرست را درست وارد نکردی بین دست و بلاگفا دات(.) را جا انداختی با کلیک روی وب بلاگ شما لود نمی شود

[ بدون نام ] یکشنبه 11 بهمن 1383 ساعت 03:43 ب.ظ


golpesar mamaliz_45@gmail.com to me
Show options Jan 29 (18 hours ago)

salam
tabrik babate weblogeton, zaheran etelaat internet shoma az man bishtare.
rahnamee am konid che tor aks dar weblog gharar midahid va chegoneh adrese
weblog ra miyane neveshtehatan gharar midahid?
ba tashakor

سلام اقا گل پسر عزیز
خدا شاهد است که استرس امتحان اعصابم را داغون کرده است و هیچ حوصله ای برایم نگذاشته است از اینکه نمی توانم با ایمیل جواب دهم شرمنده ام چون حتی به باکس خود سر نمی زنم
کار وبلاگ من دقیقا تقلیدی از کار شماست و بخاطر همین از خوبی وبلاگ شماست البته من از همان ابتدای کار وبلاگ شما کار خبر رسانی به سایت شما را (با اسم...)انجام می دادم ولی چون بعضی وقتها حرفهای سیاسی می زدم صلاح ندیدم فضای وبلاگ شما را خراب کنم و....
برای قرار دادن عکس و ادرس یا هر چیز دیگ کافی است انر از سایت اینتر نتی کپی کرده به محل یاداشت در جایی که می خواهی بچسبانی( paste) عکسها حتما باید در سایتهای اینترنتی باشد و از هارد کامپیوتر خودت کپی کنی عکس ظاهر نخواهد شد
شرمنده از اینکه سرت را به درد اوردم ارادتمند رتبه اولی ها

[ بدون نام ] یکشنبه 11 بهمن 1383 ساعت 02:55 ب.ظ

اگر میخواهید امتحان عقب بیفتد به مجلس بگویید بوسیله حکم قوه قضائیه امتحان را عقب بیندازند
چرا که تنها راه عقب افتادن امتحان حکم قاضی پرونده هست
هر چند که خود قوه قضائیه همدست سوال فروشهاست بعید است اینکار را بکند
ولی باز شانستان را امتحان کنید
فقط از خدا می خواهم به حق پروردگاریش اگر امتحان برگزار شد نتایج ان ابطال و امتحان تجدید نگردد
در چه منجلابی گیر افتاده ایم خدا رحم کند

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد